Tocke2018-11-16 12:56:46 // 112906
Ha jól emlékszem, a tetővilágítás borítása alatt kell lennie. De mások is panaszkodtak már a minőségére.
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-16 11:47:30 // 112905
Srácok, a mikrofon hol van a 159-ben elrejtve? Emillel beszéltünk telefonon, de ahogy átvette az autó bluetoothon a hívást, csak én hallottam őt. Igazából sose használtam még a beépített kihangosítót, pedig nem hülyeség :-) Vagy van valami trükkje?
Liquid2018-11-16 08:56:36 // 112904
Úgy néz ki hétfőn érkezik a kardán , aztán remélem max. kedden lesz végre autóm...
Már komoly elvonási tüneteim vannak :)
Viszont az kiderült, hogy a Panda meg tudja futni a gyári végsebességét :D
Már komoly elvonási tüneteim vannak :)
Viszont az kiderült, hogy a Panda meg tudja futni a gyári végsebességét :D
Szabolcs 1592018-11-15 19:06:23 // 112903
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-15 15:11:27 // 112902
Szép a faanyag! Ez borovi? Nem könnyű már jó faanyagot sem szerezni. A beállómhoz még helyben vettem az anyagot, a teraszhoz már Szlovákiából tudtam csak szépet hozatni. Apum is állandóan épít valamit, ő is elmegy 100km-t is egy jó faanyagért :-)
Szabister2018-11-15 14:03:59 // 112901
Én úgy vagyok vele hogy egy életre építem :) A lábak 12x12 cm-es gerendákból vannak. A tetején meg 7.5x15 cm-es gerendák vannak. Azért is csináltam vastagból mert csak 4 lábasra terveztem ,hogy nyugodtan lehessen nyitni az ajtókat ne legyen semmi az útjában. 5.5m hosszú és 2.6m széles ennyit engedtek a körülmények.
Szabister2018-11-15 13:53:21 // 112900
Jó lett nagyon ez a kapu :) És köszönöm szépen :)
Giuntini2018-11-15 12:35:04 // 112899
Nagyon szép!!!
RomeoOne2018-11-15 11:18:38 // 112898
Hú, ez jól meg van cifrázva, Makovecz díjas alkotás :D
yani🍀2018-11-15 10:06:06 // 112897
psychoati2018-11-15 09:11:51 // 112896
Profi munka. :-)
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-15 08:41:34 // 112895
Tök jó látni, hogy mennyi ügyes kétkezi ember van itt az Alfások között. Látom te is biztosra mentél a gerenda méretezéssel, ennek is lehetne akár a tetejére is parkolni :-DD
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-15 08:39:33 // 112894
Ez nagyon profi munka, minden elismerésem :-)
Tocke2018-11-15 08:31:10 // 112893
Van garázsom, de egy ilyen beállón én is gondolkodom. Csak helyet kell neki találni. Szép lett.
Tocke2018-11-15 08:29:49 // 112892
Hát ez nagyon jó lett. Ezermester vagy, tetszik a kivitelezés.
Zolibácsi2018-11-14 21:45:34 // 112891
kutyase, már ott tartunk hogy a szerelőm is el gondolkozott rajta....pedig ő álmában sem venne 159 2,4 jtd-t ...
Giuntini2018-11-14 21:30:54 // 112890
Van rá vevő?
Zolibácsi2018-11-14 20:14:19 // 112889
Csak hogy boldog legyen majd az új tulaj, kicseréltettem a hátsó féket és a kézifék kötelet is. Most már lassan gondolkoznom kell, hogy mit nem cseréltem még....
yani🍀2018-11-14 18:52:08 // 112888
Ügyes vagy. Én is magam igyekszem megcsinálni a dolgaimat. Most lett kész a garázs előtti kapu, ami szintén saját tervezés es részbeni kivitelezés.
kapu
A fölötte lévő tetőt is saját kezűleg, egyedül csináltam.
kapu
A fölötte lévő tetőt is saját kezűleg, egyedül csináltam.
Szabister2018-11-14 17:58:32 // 112886
Szabister2018-11-14 17:51:18 // 112885
Nagyon szép az autód. Ha nem lenne tuti elgondolkodnék rajta ;)
ProdyG2018-11-14 16:56:02 // 112884
Mindegy, úgy látom van netes verzió is, nem kell telepítgetni, használom azt :)
_Ata_2018-11-14 16:01:57 // 112883
Elvileg újabb verziót kéne telepítened. Legalábbis Google forító : "Az ePER telepített verziója nem érhető el .A katalógusok megtekintéséhez telepíteni kell a DVD ePER frissített verzióját. "" :)
ProdyG2018-11-14 15:52:38 // 112882
Feltettem a gépemre (Win 10) az ePER-t, de ezt írja ki a böngészőben:
"La versione di ePER installata è scaduta.
Per consultare i cataloghi è necessario installareuna versione aggiornata del DVD ePER."
Tudjátok mi a teendő? :)
"La versione di ePER installata è scaduta.
Per consultare i cataloghi è necessario installareuna versione aggiornata del DVD ePER."
Tudjátok mi a teendő? :)
hpeti912018-11-14 15:21:00 // 112881
Igen, a blokk felé nem kell paszta, mert a szimmering körül körben van egy gumiperem ami tömít.
Szergej2018-11-14 13:39:17 // 112880
De csak a szimmering alsó részére nem? Ahol az olajteknő felfekszik.
Shadin2018-11-14 13:37:59 // 112879
Jogos, én is a karterre gondoltam :-)
Shadin2018-11-14 13:34:24 // 112878
A szimering felől sokkal több paszta kell sajna. Ez cumi.
szelod92018-11-14 10:24:31 // 112877
Amíg nincs átmozgatva egy kicsit az autó, addig nekem is viszonylag könnyen elcsúszik, pedig jó gumik vannak rajta. (Conti Sport Contact 235/40/R19) Amíg hideg vagy csak városban megyek vele, addig nagyon figyelek rá. Múltkor Győrben jártam úgy, hogy kicsit nedves út, körforgalom, világos aszfalt. Bementem 3-ban és szépen elment a segge, kellett is ellenkormányozni rendesen. Lassan át kell állni a téli nyugis stílúsra úgy látszik :D
Szergej2018-11-14 09:10:37 // 112876
Ugyanaz a loctite van nekem is. Majd este szétszedem,bekenem, várok egy napot,az a biztos. Aztán kiderül. Köszi
hpeti912018-11-14 08:15:57 // 112875
Ha jól emlékszem adtam neki 4-5 óra pihenést mielőtt betöltöttem az olajat. Én Loctite 5910-et használtam, nézd meg hogy a te pasztád mit ajánl. Igaz én augusztusban, 40 fokos kánikulában csináltam, lehet hogy ilyen hűvös időben érdemes többet várni.
Szergej2018-11-14 08:13:16 // 112874
Ez így igaz. Ezért csinálom inkább magamnak. Még ha ezzel is jár, de így tudom, hogy minden tökéletes lesz, legalábbis addig csinálom. Shadinnak is a fiat markaszervizben mennyi apró hibát csináltak a 2.0-nál!!
yani🍀2018-11-14 07:08:16 // 112873
Láttunk itt már jó drága szerelő munkája után nem kevés szopást és vele járó streszt. :-(
Zsolt1552018-11-14 06:39:25 // 112872
tempómat = tempomat :-)
Zsolt1552018-11-14 06:29:31 // 112871
Sziasztok!
Eladó lett az autóm.
Adatok:
Évjárat: 2007-es Magyarországon újonnan (2009-ben) forgalomba helyezett autó, ami 2011 óta van a tulajdonomban.
Típus: 159 SW 1,9 JTDm 150LE Distinictive
Futott km: 85.000
Extrák: kétzónás digitális klíma, tempómat, gyári MP3-as lejátszó, 90%-os téli-nyári gumiabroncsok könnyűfém felnire szerelve.
Az összes javítási számla a "0" revíziótól megvan. Olajcserék évente (a következő holnap lesz rajta elvégezve) vezérléscserék időszaknak (4 évente) megfelelően.
Ára: 2.300.000.- Forint
Érdeklődni, elérni az oldalamon lévő telefonszámon lehet.
Eladó lett az autóm.
Adatok:
Évjárat: 2007-es Magyarországon újonnan (2009-ben) forgalomba helyezett autó, ami 2011 óta van a tulajdonomban.
Típus: 159 SW 1,9 JTDm 150LE Distinictive
Futott km: 85.000
Extrák: kétzónás digitális klíma, tempómat, gyári MP3-as lejátszó, 90%-os téli-nyári gumiabroncsok könnyűfém felnire szerelve.
Az összes javítási számla a "0" revíziótól megvan. Olajcserék évente (a következő holnap lesz rajta elvégezve) vezérléscserék időszaknak (4 évente) megfelelően.
Ára: 2.300.000.- Forint
Érdeklődni, elérni az oldalamon lévő telefonszámon lehet.
Szergej2018-11-14 06:25:00 // 112870
Köszi. Hát ezt tényleg megpróbálom én is, hátha csak ennyi a hiba. Mennyit vártál utána, hogy kössön a paszta?
hpeti912018-11-13 22:41:59 // 112869
Tavaly ugyan így jártam elsőre. A szimmering tokjának rádiuszos sarka és a karter-blokk éles sarok találkozása közé nem tettem elég pasztát. Én másodjára csak az olajteknőt szedtem le, és pasztázva visszaraktam, ez lényegesen kevesebb szopással jár. (bölcső, váltó marad) Javaslom te is így tedd.
RomeoOne2018-11-13 21:34:51 // 112868
Ezért fizetek meg én inkább egy jó szerelőt, mint hogy én szórakozzak vele. Bőven megér nekem annyit a kényelem meg a stresszmentesség, mint hogy spóroljak pár tízezret és orbitálisakat szopjak :DDD
WarbiRunner (Gyuri)2018-11-13 21:09:08 // 112867
Volt, általában alap/fapad benzinesekben, mint ez pl.
Szergej2018-11-13 20:59:41 // 112866
Kentem rá pasztát. De lehet, hogy keveset...
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-13 20:49:29 // 112865
nem hibás kevés volt a paszta...
Szergej2018-11-13 20:32:44 // 112864
Ezt hívom én szívásnak!::: Rávettem magam a kuplung cserére,bölcsöt mindent rendbe raktam, komplett kuplung kicserélve plussz stab pàlcák,sallangok. “Elővigyázatból” főtengely szimeringet is cseréltem. Minden összerak, indít, próbakör: kuplung vajpuha, tökèletes. Nézem tiszta motorolaj az egesz kocsi alja szinte folyik, főtengely szimering valószínű hibás. Holnap este kezdhetem előlröl.
Smith2018-11-13 20:24:16 // 112863
159-ben volt nem-multi kormány? Mert ha igen, akkor lehet hogy a tiédben nem az volt eredetileg, és utólag tettek bele egyet, de ahhoz kormányátvezető spirált is kellene, vagy kellett volna cserélni. (legalábbis 166-ban más volt a kormányátvezető a multi / nem-multi kormány esetén)
Roll19832018-11-13 20:12:43 // 112862
Majd jól visszacserélem gyárira, mert b@ssza a csőröm. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-11-13 19:31:06 // 112861
szerintem mikor az OBD-hez akartak hozzá férni (tekerjék az órát:) ) olyan erővel rántották meg, hogy eltörött a gombsor és ez volt bontottan... :DDD
Caki2018-11-13 18:35:31 // 112860
Frissítés...nem világítanak a gombok se a kormányon,ebből gondolom hogy akkor valami szakadás lehet?! Esetleg tudja valaki hol kellene kezedni keresni a hibát?
Caki2018-11-13 18:27:40 // 112859
Szevasztok. Lenne egy észrevételem a kis 159-el. A kormányon lévö gombok bármelyikére kattintok semmit nem csinálnak...ez fordult elő nállatok is vagy esetleg gyakori hiba lehet vagy mi lehet a probléma? Egy másik észrevétel hogy közbe egyet gondol és megszakad a Bloethoot kapcsolat...ilyenkór újra kell csatlakozzak a telefonrol. További szép estét és köszönöm előre is a hozzászólásokat!
Roll19832018-11-13 14:14:48 // 112858
Hát az én autóm gyűjtői darab, mint a hibásan nyomott bélyeg, ami sokat ér. Gyárilag xenon-os és tekerőm is van. :D
Liquid2018-11-13 14:02:21 // 112857
ott valami nem kerek akkor...
Vagy utólag lett beépítve a gyári xenon, és nem cserélték ki a konzolt a tekerő nélkülire, vagy cseréltek konzolt és nem volt épp tekerő nélküli.
Vagy utólag lett beépítve a gyári xenon, és nem cserélték ki a konzolt a tekerő nélkülire, vagy cseréltek konzolt és nem volt épp tekerő nélküli.