A Pierburggal nincs nagy baj, az csavarozva van, de a Marellin elfárad a ponthegesztés és beszívja a lapátot. Típushiba. Sajnos én is már csak Marellit kaptam. Lecsavoroztam és a csavart hozzáhegesztettem a tengelyhez. Így nem esik le:
droberto2018-10-31 22:35:54 // 112656
esvé2018-10-31 21:52:12 // 112655
Béci, köszi szépen...akkor szellőztetek tovább:D
Béci Ɨ|ѯ2018-10-31 21:09:39 // 112653
Szerintem a bőr nem szívja be a cigi füstöt. (Legalábbis ifjabb korom kocsmás élményeire vissza emlékezve, csak a bőrkabátom nem lett büdös). Valószínűleg inkább az egyéb kárpitok lettek büdösek, ha pár hét alatt nem szellőznek ki, akkor valami kárpit tisztítóval kéne megpróbálni.
Smith2018-10-31 20:07:51 // 112652
Ugyanilyet vettem 5000-ért :) Párszor már megmentette a csomagtartókárpitot...
yani🍀2018-10-31 18:50:36 // 112651
ott22172018-10-31 11:30:23 // 112650
Én amikor vettem az autóm 180e -nél "kicsit szétszedtük , és már hiányzott egy lapát ,egy pedeg rendesen lógott. A hiányzó lapát helyen a dugattyú tetején látszott is a nyoma .A lapátot már nem találtuk.
Szergej2018-10-31 10:47:54 // 112649
A baj itt azert mas a müanyag szívósornál, mert a villynymotor egy műanyag fogaslécet mozgat ami burkolva van, a fogasléc mozgatja az örvénylapátokat, amik végén szintén műanyag fogazat van, ami a legkisebb szorulástól is elnyalódik. A kocsi nem jelez hibát csak egy- kettő vagy akkár az összes örvénylapát nem nyilik. A motor attól ugyanugy mozgatja a fogaslécet!
Szergej2018-10-31 10:30:38 // 112648
A műanyag szívósornàl belül van a mozgató mechanika. Az nem olyan mint a fém házas, hogy leakasztod és rögzíted!
Liquid2018-10-31 10:19:46 // 112647
A tuti az ha nem csak lekötve vannak, hanem dugózva is.
Viszont ha le van kötve akkor nem fog mozogni, szorulni satöbbi, tehát ha egyébként nem szednéd szét akkor felesleges csak ezért szétszedni, viszont ha le van szerelve akkor én ledugóznám.
Lapát leválásról eddig 1 esetet tudok, egyáltalán nem nevezhető általánosnak.
Viszont ha le van kötve akkor nem fog mozogni, szorulni satöbbi, tehát ha egyébként nem szednéd szét akkor felesleges csak ezért szétszedni, viszont ha le van szerelve akkor én ledugóznám.
Lapát leválásról eddig 1 esetet tudok, egyáltalán nem nevezhető általánosnak.
antonov2018-10-31 09:52:31 // 112646
Köszönöm! Hátránytól nem félek, csak azt hittem ezt a szívósort nem veszélyezteti a leválás. De akkor mégis...
Szergej2018-10-31 09:35:04 // 112645
Szia. A műanyag szívósornál, még inkább ajánlott a “ledugozás” a lapátok nagyon könnyen megszorulnak, illetve az a fő baj, hogy csak ponthegesztve vannak a tengelyre,ami könnyen leválik. Manky is azt mondta, hogy semmi hátránya sincs a lapátok eltávolításának, csak előnye.
kispusi892018-10-31 09:17:20 // 112644
Esetleg 3D bérnyomtatás? Már elég sok cég folglalkozik vele, és nem olyan nyagy darab lehet pár ezer forintból megúszod.
kispusi892018-10-31 09:14:23 // 112643
Köszönöm szépen mindenkinek a válaszokat! Nem mondom, hogy megnyugtattatok, de most már legalább tudom lelkiekben mire legyek felkészülve :)
antonov2018-10-31 09:07:36 // 112642
Kis segítséget szeretnék kérni. Kicsit meg vagyok zavarodva szívosor ügyben. A műanyag szívósoros (55202680) 1.9-nél is érdemes ledugózni a terelőlapokat vagy ott nincs ilyen veszély?
Zolibácsi2018-10-31 09:02:28 // 112641
mmmcsongor2018-10-30 22:37:05 // 112640
kösz az infot, hát akkor úgy néz ki nem lesz más választás...
droberto2018-10-30 22:30:05 // 112639
Nem akarlak elkeseríteni, de szerintem örülj neki ha ennyiért tudsz venni.
A gyári új, és éppen ezért (is) a bontott ára egy vagyon.
A gyári új, és éppen ezért (is) a bontott ára egy vagyon.
mmmcsongor2018-10-30 21:33:32 // 112638
Kösz Yani, a kapcsolóm működik, csak a keret tört el körülötte. Szóval reménykedem benne, hogy hátha nem kell egy 10-est adnom csak a műanyag keretért.
yani🍀2018-10-30 20:51:38 // 112637
Liquid2018-10-30 20:42:56 // 112636
A Brera futóműve gondolom kb. ugyanaz mint a 159-é. Az pedig azé bírja a gyűrődést. Az enyém 210e km-nél lett cserélve és gyári volt. TI 19-es kerekekkel.
mmmcsongor2018-10-30 20:33:06 // 112635
Sziasztok Cartársak,
bevallom sokat olvasgattam már az alfaamore-n, de most postolok először, szóval nem is biztos, hogy jó helyre.
Egy olyan problémám van, hogy eltört az ülésfűtés kapcsolón a műanyag keret. Esetleg kallódik-e valakinél egy felesleg? Szívesen megvásárolnám vagy fizetek érte pár sört, kinek melyik valuta a jobb. :)
Vagy van-e valami ötlet, hol tudom beszerezni?
kösz
bevallom sokat olvasgattam már az alfaamore-n, de most postolok először, szóval nem is biztos, hogy jó helyre.
Egy olyan problémám van, hogy eltört az ülésfűtés kapcsolón a műanyag keret. Esetleg kallódik-e valakinél egy felesleg? Szívesen megvásárolnám vagy fizetek érte pár sört, kinek melyik valuta a jobb. :)
Vagy van-e valami ötlet, hol tudom beszerezni?
kösz
Szergej2018-10-30 20:13:37 // 112634
Szia. Ha muanyag szivosorra gondolsz. Van egy hibátlan darabom,lapátlanítva.
olahzolee2018-10-30 19:28:07 // 112633
ha a szívócsonkra gondolsz, igen drága móka, nekem most volt cserelve 2.0-n 130E+ munkadij volt ("műanyag tetejű")
Gabiami2018-10-30 19:02:53 // 112632
Jó kérdés, szerintem a gyári, 1.9 jtd 150 loero 2008.
Annyit mondott a szerelő, hogy múltkor a beszerzési ára 170 körül volt az alkatrésznek.
Annyit mondott a szerelő, hogy múltkor a beszerzési ára 170 körül volt az alkatrésznek.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-30 18:50:32 // 112631
milyen van fent fém vagy műanyag?
Gabiami2018-10-30 18:45:10 // 112630
Sziasztok! Múltkori turbó problémám, kiderült a turbó jó, viszont a szívócső modul kuka... Esetleg ötletek, hogy tudom ezt megoldani mondjuk kb 150.000 környékén, elvileg iszonyat drága az alkatrész..??
Zolibácsi2018-10-30 18:04:41 // 112629
Olvasd el a blogom. Hengerfej repedés megelőzés? Hát ha egyszer el fossa magát bárhol a hűtő rendszered akkor borítékolható a hf repedés a korai verzioknal
Süti1592018-10-30 18:02:02 // 112628
Ui.: de ha ezeket mind figyelembe veszed, akkor nem ér meglepetés és lesz cserébe egy szerethető autód amibe élmény beleülni 😊.
Süti1592018-10-30 17:55:04 // 112627
Szia,
kettős-tömegű lendkerék, ez kilométer függő, de amennyiben hozzá kell nyúlni akkor kuplung és kinyomó csapágy is bejátszik, Ha Ausztriából jön az autó, akkor 90%,hogy korrodált a bölcső, hátsóhíd, hátsó lengőkarok és minden gyengén kezelt fémalkatrész a kocsi alján. Átéltem az enyém is Ausztriából származik, Csodálatos hazai utaknak köszönhetően a futóműben is várható a lengőkarok cseréje, a felújító készlet szerintem felejtős hozzá. Legyen egy jő megbízható szerelőd, mert tapasztalatom szerint nem nagyon szeretnek hitványulni. Vagy nem szeretik a kihívásokat vagy nem értenek hozzá.
Üdv,
Kornél
kettős-tömegű lendkerék, ez kilométer függő, de amennyiben hozzá kell nyúlni akkor kuplung és kinyomó csapágy is bejátszik, Ha Ausztriából jön az autó, akkor 90%,hogy korrodált a bölcső, hátsóhíd, hátsó lengőkarok és minden gyengén kezelt fémalkatrész a kocsi alján. Átéltem az enyém is Ausztriából származik, Csodálatos hazai utaknak köszönhetően a futóműben is várható a lengőkarok cseréje, a felújító készlet szerintem felejtős hozzá. Legyen egy jő megbízható szerelőd, mert tapasztalatom szerint nem nagyon szeretnek hitványulni. Vagy nem szeretik a kihívásokat vagy nem értenek hozzá.
Üdv,
Kornél
WarbiRunner (Gyuri)2018-10-30 17:40:09 // 112626
Szia! Szerintem ezek közül a hengerfej probléma a necces, mert nincs már hozzá alkatrész. Próbálj 2009 utáni példányt venni, azok állítólag jobban bírják. Remélem :-)) Az egr nem nagy ügy, a pillangó szelepeket eltávolíthatók, vagy cserélhetők, ezekre van megoldás. Nem két fillér nyilván, de nem egy harakiri. Egy egr kiírással pedig hosszabbítható a szívócső élettartama (és a map szenzoré is).
kispusi892018-10-30 15:44:39 // 112625
Sziasztok!
Brerás topikban tettem fel pár kérdést (vásárlásra készülődök), egy ottani cartárs ajánlotta, hogy tegyem fel itt is őket, mivel itt nagyobb eséllyel kapok válaszokat. Onnan másolva:
"Egy 2.4 jtd, manuális váltóval lenne a kiszemelt. A neten keresgélve az alábbi költségesebb hibákra vagyok felkészülve: szívósor kokszosodás (ezáltal EGR, pillangó szelepek megszorulása), kormánymű problémák, illetve pár helyen láttam említést hengerfej repedésről. Van valakinek tapasztalata, hogy ezek mennyire jellemzőek, odafigyeléssel és karbantartással mennyire megelőzhetőek, illetve ha már meg van a baj, mennyire kell mélyen a zsebbe nyúlni ezen hibák miatt. Esetleg még egyéb költséges kiadásokra számíthatok?"
Válaszaitok előre is köszönöm!
Üdv, Máté
Brerás topikban tettem fel pár kérdést (vásárlásra készülődök), egy ottani cartárs ajánlotta, hogy tegyem fel itt is őket, mivel itt nagyobb eséllyel kapok válaszokat. Onnan másolva:
"Egy 2.4 jtd, manuális váltóval lenne a kiszemelt. A neten keresgélve az alábbi költségesebb hibákra vagyok felkészülve: szívósor kokszosodás (ezáltal EGR, pillangó szelepek megszorulása), kormánymű problémák, illetve pár helyen láttam említést hengerfej repedésről. Van valakinek tapasztalata, hogy ezek mennyire jellemzőek, odafigyeléssel és karbantartással mennyire megelőzhetőek, illetve ha már meg van a baj, mennyire kell mélyen a zsebbe nyúlni ezen hibák miatt. Esetleg még egyéb költséges kiadásokra számíthatok?"
Válaszaitok előre is köszönöm!
Üdv, Máté
esvé2018-10-30 14:54:41 // 112624
Sziasztok,
bőrüléssel kapcsolatban plíz help.
pár hétig cigifüstös helyen állt az autóm, sajnos nyitott ablakkal és a bőrülések (TI) eléggé átvették a cigiszagot.
Tudtok ajánlani valamit hogyan tudom gyorsan eltűntetni? áttöröljem valamivel?
Szellőztetés és illatosító már megvolt :D
előre is köszönöm:)
bőrüléssel kapcsolatban plíz help.
pár hétig cigifüstös helyen állt az autóm, sajnos nyitott ablakkal és a bőrülések (TI) eléggé átvették a cigiszagot.
Tudtok ajánlani valamit hogyan tudom gyorsan eltűntetni? áttöröljem valamivel?
Szellőztetés és illatosító már megvolt :D
előre is köszönöm:)
WarbiRunner (Gyuri)2018-10-30 12:30:52 // 112623
Megnéztem már párszor, 13:30-nál van az esszenciája :-D Kicsit néha túl ömlengi, de ott az az "előzni akarok" aztán bekönyököl az ablakba az nagyon adja :-DDD Nekem az a pár másodperc egy az egyben a 146 féle Alfás feeling.
Áhh.. akárhányszor megnézem ezt, rám jön a bizsergés, hogy qvára ki kéne már próbálni egy ilyet... valahol ki kéne bérelni, hogy ne üljenek mellettem, csak autózhassak egyet :-D
Áhh.. akárhányszor megnézem ezt, rám jön a bizsergés, hogy qvára ki kéne már próbálni egy ilyet... valahol ki kéne bérelni, hogy ne üljenek mellettem, csak autózhassak egyet :-D
WarbiRunner (Gyuri)2018-10-30 12:08:39 // 112622
Igen, ez beválik, tapasztaltam :-) Én is előre menekülős típus vagyok :-DD
RomeoOne2018-10-30 11:49:09 // 112621
Giulia topik, 6513. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-30 11:18:25 // 112620
220 1 percig és elmarad legalább is a dízelek többsége :DDD
Szabister2018-10-30 10:30:06 // 112619
RomeoOne2018-10-30 10:27:49 // 112618
De ha 180-al is utánad megy, mit csinálsz? Azért nem esik jól tartósan 200 fölött autózni. Én legalábbis 5-10 percig szoktam max.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-30 10:21:42 // 112617
jah az ilyet előzöm nem szeretek játszani :P
Liquid2018-10-30 09:55:37 // 112616
az más, az biza gyökérség :)
Giuntini2018-10-30 09:32:52 // 112615
Én nem az Alfás dolgot mondtam! A befékezéseket majd utoléréseket... De lehet hogy én reagáltam túl az egészet....
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-30 09:27:31 // 112614
ezt nem értem én sem, miért lenne bunkó, valaki le sem sz@rja, hogy van Amore vagy akármilyen Alfás közösség tetszett neki az autó, megvette, használja és pont. Ha vennék egy Fóbiát attól még nem vennék kalapot és szakállat, hogy igazi Fóbiás lehessek :)))
Liquid2018-10-30 09:00:49 // 112613
Mért lenne bunkóság? Egyszerűen nem érdekli ez a része a dolognak, nem akar klikkesedni, csak vett egy neki tetsző szép autót, lehet nem is tud erről az egész Alfás dologról. Kollégáim is meglepődtek először mikor látták hogy intek, és intenek nekem.
A használt Alfát vásárlóknál nagyobb arányban van meg a hajlandóság.
A használt Alfát vásárlóknál nagyobb arányban van meg a hajlandóság.
Giuntini2018-10-30 08:55:44 // 112612
A bunkóságot ne brandekkel magyarázzuk már....
RomeoOne2018-10-30 08:54:20 // 112611
Én értem, csak nem arra a részre reagáltam. Azt írtad, hogy
Stelviókban csak pöffeszkednek, és nem tudják miért integetnek. Érdekes a Giuliások köszönnek, a Stelviósok jó része nem, már akikkel találkoztam. Hát igen SUV őrület. De az akkor is Alfa. Ha valaki vesz egy Alfát, annak tudnia kell, egy nagy családhoz tartozik.
Itt írod gyakorlatilag, hogy nem köszönnek azok, akiknek új Alfája van. Tapasztalatom szerint a Giuliások sem sokszor. De leszarom, örülök, hogy Alfát vett, nem valami német vagy koreai sz.rt :D
Stelviókban csak pöffeszkednek, és nem tudják miért integetnek. Érdekes a Giuliások köszönnek, a Stelviósok jó része nem, már akikkel találkoztam. Hát igen SUV őrület. De az akkor is Alfa. Ha valaki vesz egy Alfát, annak tudnia kell, egy nagy családhoz tartozik.
Itt írod gyakorlatilag, hogy nem köszönnek azok, akiknek új Alfája van. Tapasztalatom szerint a Giuliások sem sokszor. De leszarom, örülök, hogy Alfát vett, nem valami német vagy koreai sz.rt :D
Giuntini2018-10-30 08:49:53 // 112610
Úgy látod nem érted amit mondok! Mentem saját tempómmal, utolerek egy másik autót. Próbáltam azt csinálni amit Erhard mondott. Elmegyek mellette 180-al. Utolér, megelőz. Akkor visszalassítok 130-ra. Megvár. Közben a szemeim jojóztak mar ki lett égetve. Ha ez nem egy Alfa rányomom a reflektort. Mem akartam bántani egy cartársat.
A probléma: Má másfél millóért gyün a 159. Hogyé adják? Csak ez az autó nem a sült bunkók kategóriája. Valahol Alfásnak lenni gelsőbbrendű, és ez más viselkedést von maga után. Nem igazán lehet látni a forgalomban bunkó Alfást.
A probléma: Má másfél millóért gyün a 159. Hogyé adják? Csak ez az autó nem a sült bunkók kategóriája. Valahol Alfásnak lenni gelsőbbrendű, és ez más viselkedést von maga után. Nem igazán lehet látni a forgalomban bunkó Alfást.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-30 08:41:28 // 112609
lemaradsz 200m-re vagy megelőzöd, nem kell sírni :DDD
RomeoOne2018-10-30 08:20:35 // 112608
Még az a szerencse, hogy azok is veszik, akik nem tartoznak a szektánkba. Ez mutatja, hogy tényleg jó autók. És nem utolsósorban nekik is köszönhetjük, hogy az Alfa nem egy kihaló brand, hanem létezik és talán még prosperálni is fog. Ha csak a fanatikusok vennék, azzal nem sokra menne az Alfa. Annyira nem vagyunk sokan. Szóval én annyira nem haragudnék rájuk a helyedben.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-10-30 08:20:30 // 112607
wrpe