Shadin2018-09-09 13:43:31 // 111509
+vonóhorog +futó +benzinkanna
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-09 13:31:05 // 111508
Szívó benzinest, egyetértek! Egy Maseratira gondoltam, 4.2 V8 szívó :-DD
Giuntini2018-09-09 13:19:14 // 111507
Amikor tavaly én is cseréltem kiegyenlítő tartályt, gyárit, abban sem volt merevítés. Én nagy nehezen átraktam a régiből.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-09 13:16:21 // 111506
A turbó bal felül van a hűtőcsöve is szilikonnal van bevonva, dupla vízkör... máj az idő megmondta mennyire megbízható :)))
Shadin2018-09-09 12:50:38 // 111505
A mostani HF tb stb. javítás után bő egy literrel csökkent a fogyasztásom. 10 alatt vagyok. Kispatesz 8,5 :-)
Shadin2018-09-09 12:49:10 // 111504
Megnéznék egy Giulia blokkot belülről, mert az enyémre mindenki azt mondta eddig, hogy egy kibeba... erős mechanikus konstrukció. Ha az olajozás oké akkor örök élet plusz egy nap, persze ha a kis turbót nem baxod szét rajta...
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-09 12:44:32 // 111503
Tudod én már nem bízom egy írt progiban sem... Giuban a gyár inkább a biztonságra ment, pedig progiból is megírhatta volna
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-09 12:40:52 // 111502
Sajnos azok sem bírják a plusz lóerőket... egyébként nekem sincs bajom a delejjel csak SUVban semmivel sem eszik kevesebbet, mint a benyás, a Rovar is ZABÁLT, ez is :)
Shadin2018-09-09 12:37:16 // 111501
Lehet h sok a Squadra ennek a motornak?
Giu QV-ben sem véletlenül van K04 a 235 pacihoz.
Giu QV-ben sem véletlenül van K04 a 235 pacihoz.
Shadin2018-09-09 12:34:47 // 111500
Ha ez vigasztal kicsit, Nagypatesz sem megy rövid távon, arra ott a 145. Szívó benzinest mindenkinek!
Shadin2018-09-09 12:33:17 // 111499
De legalább bírja az igényeimet :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-09 12:01:29 // 111498
Az első Tibit amit behoztam emberünk jó régóta használja 3-4 éve, kopó alkatrészeket cserélt eddig szóval elég atombiztos neki...
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-09 11:55:18 // 111497
Alapvetően erre való, én is erre vettem. Aztán az élet kiszámíthatatlan, látod, egyre kevesebbet pályázok, közben beálltam napi városozni a gyerekekkel. 150 felett is jó vele menni, csak nincs hol sajnos. 150 felett nyomni értelmetlen, pláne egy m3-mas jellegű balkáni pályán. Ukránok, románok, a bizalomra épülő közlekedést itt jobb hanyagolni. Az tény, hogy nagy feeling, ahogy pillanatok alatt beleszalad a 220-ba, erőlködés nélkül, gyönyörű hanggal. Ritka pillanat :-)
2 éve kerülöm a városi használatot, mert nem való neki, meg tönkremegy stb. És 2 hónap alatt kiderül, hogy mennyivel jobb városban mint bármi amit eddig használtam, vezettem.
És Kinga pont tegnap kérdezett rá az autójára, hogy mikor készül el. Mondom fogalmam sincs.. miért, már kéne? "Ááá, nem sürgős, ez így nekem teljesen jó :-D".
A parkolással mindketten úgy vagyunk, hogy a parkoló végébe állunk, inkább sétálunk kicsit. Ez könnyebb a 146-tal, ott hagyod és úgy ahogy akarod. Ez tény. :-)
Amit nem gondoltam volna, hogy a fogyasztás ilyen szinten nem érdekel :-) A múltkor odakapcsoltam az átlagra, csak annyi ötlött az eszembe, hogy városban a Wartburggal is megetettem a 12-t :-))))
2 éve kerülöm a városi használatot, mert nem való neki, meg tönkremegy stb. És 2 hónap alatt kiderül, hogy mennyivel jobb városban mint bármi amit eddig használtam, vezettem.
És Kinga pont tegnap kérdezett rá az autójára, hogy mikor készül el. Mondom fogalmam sincs.. miért, már kéne? "Ááá, nem sürgős, ez így nekem teljesen jó :-D".
A parkolással mindketten úgy vagyunk, hogy a parkoló végébe állunk, inkább sétálunk kicsit. Ez könnyebb a 146-tal, ott hagyod és úgy ahogy akarod. Ez tény. :-)
Amit nem gondoltam volna, hogy a fogyasztás ilyen szinten nem érdekel :-) A múltkor odakapcsoltam az átlagra, csak annyi ötlött az eszembe, hogy városban a Wartburggal is megetettem a 12-t :-))))
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-09 11:55:07 // 111496
Az f40hez kisebb vagyon a lendkerék
Shadin2018-09-09 11:51:23 // 111495
droberto-nak az 1,9-ben is le voltak pusztulva.
Shadin2018-09-09 11:50:31 // 111494
Ja. Szívósor is néha ereszt. Freemont-ban haver beragasztotta :-)
Shadin2018-09-09 11:49:10 // 111493
Szóval a 2.0 egy kiforrott darab, nem tudok semmi igazán komoly bajáról...
Haddel2018-09-09 11:48:17 // 111492
Shadin2018-09-09 11:48:15 // 111491
Most szeretem Patkányt, de mint a beceneve is mutatja még nem teljes a harmónia.
Ami tény, hogy ezeknek a hibája csak most fog majd előjönni és TBi-t venni nem csak azt a 100 km-enként plusz 2-3 liter nyál megvásárlását, meg a felhőtlen benzines autókázást jelenti számomra, mint azt sokan gondolnák. Az én esetem persze nem általános, de amit lehet én már végigszoptam vele. Ennek ellenére nem ülnék vissza dízelbe. Egyébként nincs bajom a dízellel.
Ami tény, hogy ezeknek a hibája csak most fog majd előjönni és TBi-t venni nem csak azt a 100 km-enként plusz 2-3 liter nyál megvásárlását, meg a felhőtlen benzines autókázást jelenti számomra, mint azt sokan gondolnák. Az én esetem persze nem általános, de amit lehet én már végigszoptam vele. Ennek ellenére nem ülnék vissza dízelbe. Egyébként nincs bajom a dízellel.
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-09 11:47:10 // 111490
Ébresztő = engedő
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-09 11:44:52 // 111489
Meg a vizet ébresztő EGR hűtő, meg a szívósor....
Shadin2018-09-09 11:43:16 // 111488
Itt látszik a TBi tartályának erősítése, de a régi képen is látszik ez csak lecsúszva a törés alá:
Blog...
Az olajjáratot egy az egyben elfúrták. Beragasztottam...
Beszéltem Szakál metállal és nagyon konstruktívan álltak hozzá, de a ragasztás és a HF 90°-kal ráhúzása megoldotta az olajszivárgást (kopp-kopp).
Blog...
Az olajjáratot egy az egyben elfúrták. Beragasztottam...
Beszéltem Szakál metállal és nagyon konstruktívan álltak hozzá, de a ragasztás és a HF 90°-kal ráhúzása megoldotta az olajszivárgást (kopp-kopp).
norbi04092018-09-09 11:43:09 // 111487
Uuuhh! Köszi a részletes leírást! :) Akkor végülis Nálad inkább a 2.0 JTDm volt a nyerő? :)
Shadin2018-09-09 11:34:56 // 111486
Már bővítem is a listát :-)
A szelepfedélnél (ami egyben a vezérműtengely felső 180° siklócsapágya is egyben) pasztával tömített/ragasztott, idővel el kezd szivárogni az olaj a gyertyaűr felé. Van, hogy a gyertya kerámiát is ellepi és felér a trafó belógó gumi száráig esetleg a rugós elven működő elektróda érintkezésig, ami gyújtási problémákat (is) okozhat.
A szelepfedélnél (ami egyben a vezérműtengely felső 180° siklócsapágya is egyben) pasztával tömített/ragasztott, idővel el kezd szivárogni az olaj a gyertyaűr felé. Van, hogy a gyertya kerámiát is ellepi és felér a trafó belógó gumi száráig esetleg a rugós elven működő elektróda érintkezésig, ami gyújtási problémákat (is) okozhat.
Zolibácsi2018-09-09 11:31:23 // 111485
"- Kiegyenlítő tartály visszatérő csonk törik, későbbi konstrukción van a könyökben egy fém cső merevítés."
én nem találtam olyat most hogy vennem kellett, ami fém cső merevített. Csak sima műanyag csonk
ami veled is elő fordult és már én is láttam, hogy az első kipuff tőcsavar javítás(felfúrás) alkalmával beszakít az olaj körbe és folyik mellette az olaj.
én nem találtam olyat most hogy vennem kellett, ami fém cső merevített. Csak sima műanyag csonk
ami veled is elő fordult és már én is láttam, hogy az első kipuff tőcsavar javítás(felfúrás) alkalmával beszakít az olaj körbe és folyik mellette az olaj.
Shadin2018-09-09 11:27:03 // 111484
Shadin2018-09-09 11:16:41 // 111483
De mégis itt van pár általános dolog ami nagy valószínűséggel gond:
- Majdnem minden benyával hajlamos a lefulladásra az indítást követő kb. 10 mp-n belül.
"Tikkel" párat mintha gyújtáskimaradás lenne, majd vagy lefullad, vagy nem.
- Kiegyenlítő tartály visszatérő csonk törik, későbbi konstrukción van a könyökben egy fém cső merevítés.
- Turbó (víz)hűtő kör visszatérő része bárhol eldurranhat, de leginkább a tartály felé visszatérő gumi cső műanyag gyorscsatlakozójánál, ami az előre néző fém csőre csatlakozik a váltó felett.
- Turbó olaj etető cső cseréje a 2013-as új cikkszámú újragondolt, hőszigetelt verzióra. Megsül ugyanis a cső és beszűkül belül elzárva az olajat ami turbóhalálhoz vezethet
- Előző cső, motorblokk bekötési oldalán lévő szűrős csavar időközönkénti cseréje v. tisztítása, ellenkező esetben ez is turbóhalálhoz vezethet.
- Egyes meg nem erősített információk és saját tapasztalatom alapján ide tenném az olajszivattyút is mint potenciális problémát, hajlamosak a belső lemez záró csavarok kilazulni, kiesni. Jó hír, hogy nem vesznek el, amelyik kiesik az a teknő alján landol, a többi a helyén lötyög. Szóval ebben az esetben az olajnyomás jelentősen csökken ami következményeit nem kell részleteznem, leírtam a blogomban, erről szólt az elmúlt másfél évem.
- Vezérlésmódosító problémák 150k felett jelentkezhetnek már, de nem annyira jellemző, max. ha az olajpumpával gond van. Sima indításkori kerregéssel jelentkezik, aminek két formája van, az egyik a durván kerregés amit hibajel is követhet, ez a nyugalmi állapotban rögzítő tüske törése, deformációja, felragadása okozza. Ebben az esetben a rögzített vezérműtengely végén lévő VVT tárcsa kézzel, a benne lévő rugó ellenében elforgatható ~30°-ra. A másik hiba az olajkamrák tömítő felületeinek kopása okozta olaj visszacsurgás. Jó olajpumpa esetén ez indításkor ~2 mp-es morgással jelentkezik, rossz pumpa esetén akár 4 mp is lehet amire már vezérműtengely rossz pozíció hiba is jöhet.
És pár dolog ami közel sem általános:
- KKK K03-as turbó nem szereti, ha a gyári érték fölé van írva, még a gyári (1.3) is sok neki
- Amennyiben mégis meg van írva, nem szabad kis fojtású sportkipufogót tenni rá, mert a megváltozott gázlengés olyan stresszt okoz a turbó turbinalapátjának, hogy az "felrobbanhat".
- Sport szűrő szintén hanyagolandó, önmagában is hibabejegyzéseket tud generálni.
- Szar benyával dadog alapjáraton, míg el nem éri a tényleges üzemi meleget. Nem a mutató 90-es állásánál van természetesen...
Kicsit hosszú lett, bocsi, beteszem blogba is hogy tudjam frissíteni és ne kelljen még1x leírni :-)
- Majdnem minden benyával hajlamos a lefulladásra az indítást követő kb. 10 mp-n belül.
"Tikkel" párat mintha gyújtáskimaradás lenne, majd vagy lefullad, vagy nem.
- Kiegyenlítő tartály visszatérő csonk törik, későbbi konstrukción van a könyökben egy fém cső merevítés.
- Turbó (víz)hűtő kör visszatérő része bárhol eldurranhat, de leginkább a tartály felé visszatérő gumi cső műanyag gyorscsatlakozójánál, ami az előre néző fém csőre csatlakozik a váltó felett.
- Turbó olaj etető cső cseréje a 2013-as új cikkszámú újragondolt, hőszigetelt verzióra. Megsül ugyanis a cső és beszűkül belül elzárva az olajat ami turbóhalálhoz vezethet
- Előző cső, motorblokk bekötési oldalán lévő szűrős csavar időközönkénti cseréje v. tisztítása, ellenkező esetben ez is turbóhalálhoz vezethet.
- Egyes meg nem erősített információk és saját tapasztalatom alapján ide tenném az olajszivattyút is mint potenciális problémát, hajlamosak a belső lemez záró csavarok kilazulni, kiesni. Jó hír, hogy nem vesznek el, amelyik kiesik az a teknő alján landol, a többi a helyén lötyög. Szóval ebben az esetben az olajnyomás jelentősen csökken ami következményeit nem kell részleteznem, leírtam a blogomban, erről szólt az elmúlt másfél évem.
- Vezérlésmódosító problémák 150k felett jelentkezhetnek már, de nem annyira jellemző, max. ha az olajpumpával gond van. Sima indításkori kerregéssel jelentkezik, aminek két formája van, az egyik a durván kerregés amit hibajel is követhet, ez a nyugalmi állapotban rögzítő tüske törése, deformációja, felragadása okozza. Ebben az esetben a rögzített vezérműtengely végén lévő VVT tárcsa kézzel, a benne lévő rugó ellenében elforgatható ~30°-ra. A másik hiba az olajkamrák tömítő felületeinek kopása okozta olaj visszacsurgás. Jó olajpumpa esetén ez indításkor ~2 mp-es morgással jelentkezik, rossz pumpa esetén akár 4 mp is lehet amire már vezérműtengely rossz pozíció hiba is jöhet.
És pár dolog ami közel sem általános:
- KKK K03-as turbó nem szereti, ha a gyári érték fölé van írva, még a gyári (1.3) is sok neki
- Amennyiben mégis meg van írva, nem szabad kis fojtású sportkipufogót tenni rá, mert a megváltozott gázlengés olyan stresszt okoz a turbó turbinalapátjának, hogy az "felrobbanhat".
- Sport szűrő szintén hanyagolandó, önmagában is hibabejegyzéseket tud generálni.
- Szar benyával dadog alapjáraton, míg el nem éri a tényleges üzemi meleget. Nem a mutató 90-es állásánál van természetesen...
Kicsit hosszú lett, bocsi, beteszem blogba is hogy tudjam frissíteni és ne kelljen még1x leírni :-)
Giuntini2018-09-09 11:03:05 // 111482
Ami egy szubjektív nagy dolog a 2,4-ben, a hangja! A legszebb hangú dízel.
norbi04092018-09-09 10:57:13 // 111481
Hogyhogy? Vannak vele gondok? :)
norbi04092018-09-09 10:56:36 // 111480
Megnyugtattál :) de azért a gyári 170 ló és a 360 nm viszi az autót, nem? :) Az EGR fedél anyagi része mennyi? Könnyen hozzáférhető, otthon megoldható helyen van?
Giuntini2018-09-09 10:42:34 // 111479
Én most nyugodt vagyok. Állandóan pályázom, Bp és Balaton között. A regent mindig a pályán csinálja. Biztos hogy a városozás nem az ő terepe, de baromian kényelmes és biztonságos. Csak egyszerűen féltem a belvárosban. Ki tolat neki, melyik paraszt Skodás, Suzukis vagy Opeles vágja rá az ajtót. Most egyelőre nincs keret egy városi autóra, de próbálom ésszerűen használni. Azt látom, hogy ez az autó 150 felett kezd el élni.
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-09 10:31:25 // 111478
Ezektől (dpf+hengerfej) tartok, plusz a turbó korai pusztulásától. Egyelőre használjuk mert ez van. Reggel 7+2+5 km, délután ugyanez. A városi autó dolog logikus, ezt csináltuk eddig, de túl nagy a kontraszt. Nem mindegy, hogy reggel fél 9-re nyugodtan, összeszedetten érek vissza dolgozni, vagy egy idegroncsként. Rohangálóssal küzdelem a reggel, a 159-cel egy nyugis vonulás. Sokkal kevésbé bántanak a forgalomban, hamarabb beengednek, bent csend van, pillanatok alatt hűvös, vagy meleg ami kell. Egy benzines nem fűt ennyi idő alatt, mint a 159. Az automatát meg erre találták ki. Nem kapcsolgatok, kuplung csúsztatok, láb ide, láb oda. Elkényelmesedtünk jól :-D De tény, hogy kevésbé stresszes és fárasztó így.
És hát az a fék.. ritkán kell, de akkor nagyon. A 2 év alatt a múlt héten volt először, hogy nagyon kellett. Kijöttek elém keresztben. A TD-vel benéztünk volna az ajtón az tuti. Remélem újabb 2 évig nem kell ekkorát fékeznem...
És hát az a fék.. ritkán kell, de akkor nagyon. A 2 év alatt a múlt héten volt először, hogy nagyon kellett. Kijöttek elém keresztben. A TD-vel benéztünk volna az ajtón az tuti. Remélem újabb 2 évig nem kell ekkorát fékeznem...
'''''2018-09-09 10:28:31 // 111477
Vazze,te jobb ha semmiről! :-)))
Shadin2018-09-09 10:21:10 // 111476
Tibiről én nem nyilatkoznék...
Shadin2018-09-09 10:20:38 // 111475
A 2.0-nál lehet hiba az EGR hűtő fedél, de nem egy nagy probléma preventíve megoldani. Sok más gond nincs vele, max a C635-ös váltó meg a hozzá való lendkerék nem nagyon szeretik a gyárinál nagyobb nyomatékot :-)
norbi04092018-09-09 10:04:56 // 111474
Sziasztok! Gondolkodom a visszatérésen a márkához. Ezen belül is a 159-hez. Jól emlékszem, hogy a 2.0 JTDm-nél az EGR fedél a típushiba? Ezen kívül akad még vele valami tipikus gond? Valamint az 1.75 TBi is vonzó számomra...
Ez utóbbiról derült ki valami negatívum az évek alatt? :)
Ez utóbbiról derült ki valami negatívum az évek alatt? :)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-09-09 08:53:09 // 111473
Így van kB 2 kiló a láncszett fogaskerekek nélkül a 3.2nek ez gyári minőség, a 2db variátor USA-ban olcsó ritkán cserélik
'''''2018-09-09 08:27:24 // 111472
Enyém bírta a sok kolonc kiiktatása után.Szinte csak városban használtam.Másfél km-re oda-vissza heti háromszor és hétvégén 40km.Hidegen egyből rúgtam neki,melegen nem hűtöttem vissza leállás előtt.Szarrá piszkáltuk,gyorsulgattunk vele.Hengerfejnek semmi baja nem volt.
Lehet,az enyém is a kivételek közé tartozott. :-)
Lehet,az enyém is a kivételek közé tartozott. :-)
Csabi2018-09-09 08:17:13 // 111471
Az a gond, hogy nem csak láncot kell cserélni, hanem mindent, ami a lánccal kapcsolatban van, feszítő, lánckerék, láncok..
Régebben, amikor nézegettem őket, legolcsóbban az USA-ból lehetett volna rendelni 500k körül, szettet...Talán Erhard írta nem rég, hogy 200körül is van már... plusz munkdadíj persze..
Kb mindenki akkor adja el amikor bejön a "láncnyúlásos" hibakód...
Régebben, amikor nézegettem őket, legolcsóbban az USA-ból lehetett volna rendelni 500k körül, szettet...Talán Erhard írta nem rég, hogy 200körül is van már... plusz munkdadíj persze..
Kb mindenki akkor adja el amikor bejön a "láncnyúlásos" hibakód...
Zolibácsi2018-09-09 07:45:05 // 111470
10 km-re járok dolgozni mióta megvan a kocsi. Első évben a kényszer regent indította magától a kocsi amitől beszartam, mert füstölt mint az állat. Majd ilyen 100km lett az átlag régen. Egyre többet indult dadogva. Egy év után egr dpf műanyag lapkák off+szerviz. Minden rendben lett, nincs dadogás Indításnal. Egy évig gond nélkül nyomtam így, közben munka helyet váltottam és a városba járok 10 km-re dolgozni. Plusz gyerek bölcsi/ovi járat. Az ominózus viztartaly hiba miatt fel év alatt szépen kijott a téli időszakban a hengerfej tünetei. Most javítás után, használtam pár hétig az autót megint igy. Minden fasza. 9,5 a fogyi nem látom okát ezek után. Kivéve ha vissza tekintek min mentem át. Ez a 2.4 jtd nem való 10km-re a városba. Vettem helyette egy punto cabrio 1.2 16v. És nem fosok attól hogy mi megy tönkre a varosozastol.
Plusz édesanyám 1.9 mjet multiplije mindig 3-5 száz km volt az átlag regen. Most nyugdíjas lett és csak helyben rohangál 19km az utolsó 5 átlag regen. Én azt mondom ha nem tudtok egyben 30km /40 percet menni adpf fog be halni leg hamarabb. Utána meg reméljük a hengerfejed bírja majd a varosozast. Több kritikus pont nincs szerintem és amit 3 év alatt láttam a sajátom példáján
Plusz édesanyám 1.9 mjet multiplije mindig 3-5 száz km volt az átlag regen. Most nyugdíjas lett és csak helyben rohangál 19km az utolsó 5 átlag regen. Én azt mondom ha nem tudtok egyben 30km /40 percet menni adpf fog be halni leg hamarabb. Utána meg reméljük a hengerfejed bírja majd a varosozast. Több kritikus pont nincs szerintem és amit 3 év alatt láttam a sajátom példáján
yani🍀2018-09-09 07:32:23 // 111469
Pontosan nem tudom, de Gecsa írta korábban, hogy nem olyan vészes.
csokagm2018-09-08 23:54:12 // 111468
Mi baja lenne? Kicsit surubben regeneral majd te meg surubben csereld benne az olajat.
WarbiRunner (Gyuri)2018-09-08 23:03:58 // 111467
Szerintetek hogy bírná a 2.4 a várost? A TD továbbra sincs kész, de most van az, hogy már nincs is kedvünk vissza ülni bele. Sem egy Giulietta-ba.. Ez így egyszerűen annyira kényelmes városban is. A halk duruzsolás, kellemes beltér, közben mindent csinál az automata, a külvilág hülyesége pedig kint marad. Lassan két hónapja nincs városi rohangálós autónk, és a suli is elkezdődött... és rájöttünk, hogy tökéletes igy.
Csak a bizalmam nincs meg, hogy bírni fogja a gyönyörű dög.
Csak a bizalmam nincs meg, hogy bírni fogja a gyönyörű dög.
Haddel2018-09-08 22:19:17 // 111466
Mennyibe szokott fájni a lánc csere?
Lexlutor2018-09-08 22:04:50 // 111465
Liquid2018-09-08 21:51:58 // 111464
túl sok az ajtaja :(
yani🍀2018-09-08 20:39:17 // 111463
Jupiter1552018-09-08 20:17:23 // 111462
Sziasztok!
Engem is utolért a hátsóablakleesés-átok. Hogyan kell orvosolni?
Azt is szeretném tudni, hogyan lehet a 159SW-nél izzót cserélni a harmadik féklámpában? Hogyan lehet levenni a burát anélkül, hogy megsérülne?
Köszönöm!
Engem is utolért a hátsóablakleesés-átok. Hogyan kell orvosolni?
Azt is szeretném tudni, hogyan lehet a 159SW-nél izzót cserélni a harmadik féklámpában? Hogyan lehet levenni a burát anélkül, hogy megsérülne?
Köszönöm!
vermi902018-09-08 16:51:37 // 111461
Sziasztok!
A kérdésem az lenne, hogy a 159-esembe utólagosan beszerelték a gyári Bose hifirendszert csak a mélynyomóra már nem jutott ideje vagy energiája a srácnak. Apám konyít az ilyen dolgokhoz de jól jönne neki valamilyen útmutató vagy tanács mert nem szeretne semmit elrontani esetleg. Előre is köszönöm szépen!
A kérdésem az lenne, hogy a 159-esembe utólagosan beszerelték a gyári Bose hifirendszert csak a mélynyomóra már nem jutott ideje vagy energiája a srácnak. Apám konyít az ilyen dolgokhoz de jól jönne neki valamilyen útmutató vagy tanács mert nem szeretne semmit elrontani esetleg. Előre is köszönöm szépen!
Haddel2018-09-07 22:47:45 // 111460
Én is pont pár napja gondolkodtam rajta,hogy el kéne menni átnézetni a légkondicionáló berendezést.Még sosem volt foglalkozva vele,biztosan rá férne már egy kis törődés.