Haddel2018-08-04 21:39:17 // 110809
Minek ellenség ,ha vannak barátok is?!😃
Zselé2018-08-04 21:38:47 // 110808
HF-re kell gyanakodnom szerintetek?
VKG231!!! (156+75)2018-08-04 20:32:03 // 110807
Kizárt, hogy rossz lenne a termosztátja, nem pici elmozdulás lenne a tünet, és nem is így. Plusz általában nyitott állásban ragadnak meg az alfákon a termosztátok, de az meg tutibiztos, hogy ha megragad akkor nem ilyen erőltetést követően bújna elő csak. Hanem folyton forralná.
Amúgy a 156-on látszik ha az ember üti-vágja melegben városban... de ott a mutató a valóságot mutatja :)
Amúgy a 156-on látszik ha az ember üti-vágja melegben városban... de ott a mutató a valóságot mutatja :)
Shadin2018-08-04 18:47:08 // 110806
Amikor az én HF-em javításon volt, én szedtem ki a tőcsavarokat és ebben a jószágban nem tűnt úgy, hogy ragasztva lett volna. Attól persze lehet. Meg sem fordult a fejemben hasonló, pedig egyszerű lett volna beragasztani amikor le volt kapva.
Tom_1562018-08-04 18:42:10 // 110805
szerintem nincs nagy baj, majd 40 fokban ha araszolgat az ember és elmozdul a mutató egy picit. Nekem is volt már rá példa határátkelőn nagy melegben, dombon felfelé araszolgatva, klímával. Nem nyúltam hozzá magától visszaált a mutató, lehet a termosztát már nem az igazi.
Piritu - 1.000.0002018-08-04 18:35:19 // 110804
A történet
Piritu - 1.000.0002018-08-04 18:32:31 // 110803
A biztonság kedvéért az összes csavart kicseréltem és beragasztottam.
Piritu - 1.000.0002018-08-04 18:31:17 // 110802
A hosszú évek eltuntettek a gyári ragasztast. Sima menetragasztot hasznaltam.
tommmyboi2018-08-04 18:14:17 // 110801
Sziasztok!
Sürgős segítségre lenne szükségem! 2 napja a garázsban állt a kocsi lehúzott első ablakokkal. Ma elindultam vele egy hosszabb útra, és amikor később megpróbáltam felhúzni az ablakokat egyik sem mozdult (még a hátsókat se tudom működtetni). Pár hete jártam már így, akkor a kulcsról fel tudtam húzni, de most ez se ment. Kattanni kattan minden ajtónál gombnyomásra. Hibaüzenetet nem dobott. A neten leírt resetelést próbáltam. Akksi levételt/töltést szintén. Kb. 2 hónapja kellett cserélnem a jobb hátsó ablakemelő szerkezetet.
Valakinek ötlete?
Segítsetek mielőtt az asszony rámgyújtja a garázst! :-)
Köszi előre is!!
Sürgős segítségre lenne szükségem! 2 napja a garázsban állt a kocsi lehúzott első ablakokkal. Ma elindultam vele egy hosszabb útra, és amikor később megpróbáltam felhúzni az ablakokat egyik sem mozdult (még a hátsókat se tudom működtetni). Pár hete jártam már így, akkor a kulcsról fel tudtam húzni, de most ez se ment. Kattanni kattan minden ajtónál gombnyomásra. Hibaüzenetet nem dobott. A neten leírt resetelést próbáltam. Akksi levételt/töltést szintén. Kb. 2 hónapja kellett cserélnem a jobb hátsó ablakemelő szerkezetet.
Valakinek ötlete?
Segítsetek mielőtt az asszony rámgyújtja a garázst! :-)
Köszi előre is!!
Csabi2018-08-04 12:51:14 // 110800
Meleg hatására a víz , főleg a nagyobb térfogata miatt jobban kitágul és az esetleges levegőt fogja összenyomni, nem fordítva.
Csabi2018-08-04 12:47:03 // 110799
Sajnos, nem sok jót vetít előre. Semmilyen körülmények között nem szabadna elmozdulnia a mutatónak. Ha már elmozdul a mutató, akkor kb 110°C körül van a hőfok...
Azért kell 15-30perc míg megmozdul, mert annyi időbe telik, míg az összes hűtővized felmelegszik arra a kb 110°C-ra álló, araszoló autónál...
Ahogy írod azt veszem le, hogy teljesen mindegy, hogy megy-e a klíma vagy sem. Mindkét verzióban előfordult már a hőfok emelkedés...szóval működő venti mellett is :(
A koszos hűtő szerintem nem okozhat ilyen melegedést, ilyen esetben először a klímán vennéd észre a hűtés romlást, az sokkal érzékenyebb rá.
Egy hűtőmosás, visszafúvatással nem vesztesz semmit...
Azért kell 15-30perc míg megmozdul, mert annyi időbe telik, míg az összes hűtővized felmelegszik arra a kb 110°C-ra álló, araszoló autónál...
Ahogy írod azt veszem le, hogy teljesen mindegy, hogy megy-e a klíma vagy sem. Mindkét verzióban előfordult már a hőfok emelkedés...szóval működő venti mellett is :(
A koszos hűtő szerintem nem okozhat ilyen melegedést, ilyen esetben először a klímán vennéd észre a hűtés romlást, az sokkal érzékenyebb rá.
Egy hűtőmosás, visszafúvatással nem vesztesz semmit...
Shadin2018-08-04 11:53:29 // 110798
Meg ezek után hogy lehetek biztos benne, hogy a "maradék" kúszó olaj a tömítés lamellái közül jön és nem a többi tőcsavar mögül?
Shadin2018-08-04 11:13:48 // 110797
Ha hozzá sem volt nyúlva akkor az gyárilag volt elbaltázva? Szarolasz? :-(
Mivel ragasztottad?
Mivel ragasztottad?
kisityu2018-08-04 09:07:04 // 110796
A hűtő menetirány szerinti bal felső sarkában van egy fekete műanyag csavar ami keresztirányban be van vágva. Egy nagyméretű kereszthornyos csavarhúzó fejjel felszerelt racsnis kulccsal férsz oda. Képet csak este hét felé tudok lőni. De megtalálható.
Zselé2018-08-04 08:10:03 // 110795
Én úgy tudtam, hogy nem kell a hűtőt légteleníteni. Hogyan lehet?
kisityu2018-08-04 06:44:03 // 110794
Próbáltad a hűtőt lelégteleníteni? Lehet,hogy van benne egy kis levegő ami a meleg hatására kitágul és még több vizet szorít ki a hűtőből.
Giuntini2018-08-04 02:29:39 // 110793
Mindenkinek köszönöm a jókívánságokat! Tudjátok mit kaptam a barátaimtól? Egy BMW Z4 modellt:(
Zselé2018-08-03 23:05:55 // 110792
Sziasztok,
Most jöttem haza a nyaralásból, és itt meg is kell jegyeznem, hogy egy olyan autóm nem volt még a 159-esen kívül, amibe Opatijába beszálltam a tengerparton, majd Siófoknál jutott először eszembe, hogy hoppá, meg sem álltunk pihenni :D
Viszont a néhány héttel ezelőtti vízmelegedés probléma a Lucko fizetőkapu előtti dugóban ismét utolért...
A legutóbbi és a mostani (összesen két alkalom volt eddig, hogy elmozdult a mutató a 90-től egy osztást felfele) a következő összefüggéseket találtam:
- Mindkét alkalom több száz km autópálya tempó utáni hirtelen megállás során jelentkezett. Az első alkalommal 15 percig bírta a hűtés, akkor a külső hőmérséklet 39 fok volt. Ma csak 27 fok volt, 30 perc után mozdult meg a mutató.
- Most -mivel semerre nem volt menekülés - rákapcsoltam max-ra a fűtést. Azonnal le is ugrott a 90-es értékre a mutató és ott is maradt. Szétperzseltem a lábamat, mire ledöcögött a sor, aztán ahogy lett menetszél, hideg ismét, nem is volt gond.
- Volt egy "teszt' az utazás előtt, amikor 40 perces dugóba kerültem be 37 fokban, és nem mozdult el a mutató. Előtte viszont csak 60-70km/h-s tempót mentem. Arra gondolok, hogy valahogy a nagy teljesítményleadással keletkező hőt nem bírjuk kezelni...
Szerintetek merre nézelődjek? A ventillátor a klímával megy, nélküle mintha nem menne.. (kiszálltam az autópályán ahogy megállt a sor, de olyan hangzavar volt, hogy nem hallottam rendesen, megy-e klíma nélkül) ilyen létezik? A kiegyenlítőtartályban hidegen a minimum szinten van a folyadék, melegen kb a maxon. Ha töltök bele hidegen, akkor is pár nap alatt visszaáll ugyanoda, ott viszont már több hete (a repedt tartály kicserélése óta) nem fogy tovább...
Gondoltam még a hűtőre. Igen sokat pályázok, rengeteg bogár van beledögölve a klímahűtőmbe, tán kisebb sasok is... Csak azt nem értem, miért nincs gondja azonnal a dugóba, miért kell neki 15-30 perc?
Ha van tippetek és megosztjátok velem, megköszönöm!
Most jöttem haza a nyaralásból, és itt meg is kell jegyeznem, hogy egy olyan autóm nem volt még a 159-esen kívül, amibe Opatijába beszálltam a tengerparton, majd Siófoknál jutott először eszembe, hogy hoppá, meg sem álltunk pihenni :D
Viszont a néhány héttel ezelőtti vízmelegedés probléma a Lucko fizetőkapu előtti dugóban ismét utolért...
A legutóbbi és a mostani (összesen két alkalom volt eddig, hogy elmozdult a mutató a 90-től egy osztást felfele) a következő összefüggéseket találtam:
- Mindkét alkalom több száz km autópálya tempó utáni hirtelen megállás során jelentkezett. Az első alkalommal 15 percig bírta a hűtés, akkor a külső hőmérséklet 39 fok volt. Ma csak 27 fok volt, 30 perc után mozdult meg a mutató.
- Most -mivel semerre nem volt menekülés - rákapcsoltam max-ra a fűtést. Azonnal le is ugrott a 90-es értékre a mutató és ott is maradt. Szétperzseltem a lábamat, mire ledöcögött a sor, aztán ahogy lett menetszél, hideg ismét, nem is volt gond.
- Volt egy "teszt' az utazás előtt, amikor 40 perces dugóba kerültem be 37 fokban, és nem mozdult el a mutató. Előtte viszont csak 60-70km/h-s tempót mentem. Arra gondolok, hogy valahogy a nagy teljesítményleadással keletkező hőt nem bírjuk kezelni...
Szerintetek merre nézelődjek? A ventillátor a klímával megy, nélküle mintha nem menne.. (kiszálltam az autópályán ahogy megállt a sor, de olyan hangzavar volt, hogy nem hallottam rendesen, megy-e klíma nélkül) ilyen létezik? A kiegyenlítőtartályban hidegen a minimum szinten van a folyadék, melegen kb a maxon. Ha töltök bele hidegen, akkor is pár nap alatt visszaáll ugyanoda, ott viszont már több hete (a repedt tartály kicserélése óta) nem fogy tovább...
Gondoltam még a hűtőre. Igen sokat pályázok, rengeteg bogár van beledögölve a klímahűtőmbe, tán kisebb sasok is... Csak azt nem értem, miért nincs gondja azonnal a dugóba, miért kell neki 15-30 perc?
Ha van tippetek és megosztjátok velem, megköszönöm!
Kazes☻2018-08-03 21:03:07 // 110791
És legalább családon belüli...! :)))
WarbiRunner (Gyuri)2018-08-03 21:00:04 // 110790
Piritu - 1.000.0002018-08-03 20:00:31 // 110789
"nincs használati utasításom" - töltsd le innen
Piritu - 1.000.0002018-08-03 19:59:06 // 110788
Anno a Spidernél ugyanitt jött az olaj, csak több csavarnál, pedig ott nem fúrt senki. Ott is a beragasztás segített.
Haddel2018-08-03 19:56:40 // 110787
Drobertonak van róla blogja .Ha van egy kis kézügyességed ,ki lehet cserélni csak a mikrokapcsolót,de hivatalosan egy egységet képez.
psychoati2018-08-03 17:54:17 // 110786
Jó kis meglepi :-(
szelod92018-08-03 16:34:05 // 110785
Sziasztok. Nem működik a csomagtér világításom amikor nyitva van az ajtó, és a grafikán is csukva van. Utána olvastam és a csomagtér zárban lévő mikrokapcsolokat írják típus hibának. Kérdésem az lenne, hogy jön le a műanyag burkolat a zár szerkezetről? Hogy lenne érdemes javítani? Lehet csak a mikrokapcsolokat cserélni vagy inkább az egész zárat? FL SW
Köszi
Köszi
kisityu2018-08-03 09:53:35 // 110784
Küldtem e-mail-t.
Rolcho2018-08-03 08:29:15 // 110783
Loudlink volt a 156-ban és azt tettem át a 159-be is.
Bluetoothon megy a zene és a navigáció a telefonról, a hívásokat is kezeli közben. Mivel a gyári rendszerre csatlakozik, megmarad az összkép és a kormányról vezérlés is.
Bluetoothon megy a zene és a navigáció a telefonról, a hívásokat is kezeli közben. Mivel a gyári rendszerre csatlakozik, megmarad az összkép és a kormányról vezérlés is.
Tommaso 1592018-08-03 08:28:19 // 110782
Üdv!
Nyaralásból hazafelé önálló életre kelt az első ködlámpám, kapcsolóra nem reagál, és mivel az előző tulaj xenonosra alakítottak így a szabálytalanság mellett még zavaró is.
Sajnos az autót 1 héten belül nem tudom otthagyni a villanydokinal, így az első ködlámpám biztosítékját venném ki, de nincs használati utasításom....
Valaki megtenné, hogy lefotózza a biztitáblát és bejelöli vagy leírja nekem, hogy melyiket kell kivenni?
Köszönöm
Nyaralásból hazafelé önálló életre kelt az első ködlámpám, kapcsolóra nem reagál, és mivel az előző tulaj xenonosra alakítottak így a szabálytalanság mellett még zavaró is.
Sajnos az autót 1 héten belül nem tudom otthagyni a villanydokinal, így az első ködlámpám biztosítékját venném ki, de nincs használati utasításom....
Valaki megtenné, hogy lefotózza a biztitáblát és bejelöli vagy leírja nekem, hogy melyiket kell kivenni?
Köszönöm
Shadin2018-08-03 06:02:02 // 110781
Erről eddig nem hallottam, de most már ez is megvolt.
Zolibácsi2018-08-03 00:27:59 // 110780
Ezt nem először hallom 1.8 tbi nel és mindig az egyes hengernel
Smith2018-08-02 22:39:39 // 110779
Gyári B&M kibelezve, canbus adapter hogy a kormányról is menjen + Pioneer fej, bluetooth és carplay mint kihangosítók, hibátlan. Sok munka, sok pénz, de nekem tetszik :)
gecsa2018-08-02 21:59:50 // 110778
Úgy néz ki, mint egy gyerekmenü. :D
gecsa2018-08-02 21:58:29 // 110777
Meglepetések mindig vannak. ;)
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-02 21:41:12 // 110776
Hurrá
Angelo Bianco2018-08-02 21:19:29 // 110775
De szerintem az enyémben nincs. Hogy ismerni fel a gyári kihangosítót? Hogy kommunikál a telefonnal?
Piritu - 1.000.0002018-08-02 21:08:54 // 110774
Sajnos ilyen titkokat nem adhatok ki a személyiségi jogok védelme miatt :-)
Lexlutor2018-08-02 21:07:13 // 110773
Az enyém is FL. Nincs bajom a gyárival. Egyszer- kétszer előfordult recsegés de semmi extra. Régi kocsimban Parrot-ot használtam, ami profi kihangosító. De gyárit jobban szeretem a kormányról vezérlés miatt.
Angelo Bianco2018-08-02 20:44:26 // 110772
Sziasztok!
Érdeklődnék, hogy ki milyen telefon kihangosítót használ? Milyen a gyári (ha van), milyen lehetőségek és alternatívák vannak?! Az autóm 2008as FL, gyári MP3-as fejegységgel.
Válaszokat, tanácsokat tippeket előre is köszönöm!
Érdeklődnék, hogy ki milyen telefon kihangosítót használ? Milyen a gyári (ha van), milyen lehetőségek és alternatívák vannak?! Az autóm 2008as FL, gyári MP3-as fejegységgel.
Válaszokat, tanácsokat tippeket előre is köszönöm!
gecsa2018-08-02 20:30:36 // 110771
Mondd, hogy ennek a fele már elfogyott a kép készítésekor! :o
Dömpi (il dottore)2018-08-02 19:52:18 // 110769
Legalább fogynak😆
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-02 18:55:36 // 110768
Cigánypecsenye bármikor jöhet akár reggelire is vagy hajnali 2-kor :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-02 18:53:56 // 110767
Rizs a kínaiak kajára, brokkoli jöhet :)
Piritu - 1.000.0002018-08-02 17:04:13 // 110766
Shadin2018-08-02 16:46:33 // 110765
rizscsirkeeee :-D
Liquid2018-08-02 15:31:15 // 110764
rizs-hús-brokkoli? :D
Erhard 242 (Pure Energy)2018-08-02 15:30:15 // 110763
nem vagyok oda a Steakért már unalmas :)))
RomeoOne2018-08-02 14:36:27 // 110762
Basszus, tiszta hülye vagyok akkor, hogy a prémium üzemanyagot tankolom. Az alapot kéne, fajlagosan is olcsóbb, meg kevesebbet is enne :DD
Liquid2018-08-02 14:27:15 // 110760
pont azért eszik többet belőle, te is többet ennél egy jóarcú steak-ből, mint mondjuk tökfőzelékből :)