Fórum >> Típusok >> 159

Tocke2017-05-20 19:25:55 // 94990
Srácok, tanácsot kérnék. Tegnap kipucoltam a MAP-EGR duót hátha megszünteti az 1500-as fordulaton jelentkező rángatást. A MAP piszkos volt de az EGR-en csak egy nagyon vékony koromréteget találtam. A problémát nem oldotta meg, ugrál mint egy bakkecske. Mi lehet a következő lépés, új egér vagy falazás és kiírás? Köszönöm előre is.
antonov2017-05-20 19:21:06 // 94989
Városban amúgy tényleg tud felesleges dolgokat művelni. Én azt vettem észre, mintha azt is figyelné, hogy mennyi idő alatt nyomom le a pedált. Ha gyorsan akkor visszavált egyet, ha lassan akkor van hogy nem. De lehet ez egy baromság...
WarbiRunner (Gyuri)2017-05-20 18:13:51 // 94987
Hupsz.. megtaláltam a padlógázt. :-) Idétlen egy érzés, mintha valami alá szorult volna a pedálnak. Most egy hosszú egyenesben lett gyanús, hogy mintha még menne beljebb a pedál. Pedig már írtátok, hogy van ilyen. Jól lenyomtam, és akkor padlóra döccent. Mondjuk sok érezhető dolog nem történt, már a 200-at nyaldosta a mutató. Gondoltam nehogy már, a 146-ot minden pesti úton megűztem kicsit, ezzel meg még csak békésen andalogtam. :-)
Aztán városban is kipróbáltam, de ott idegbeteg módon visszavált és forgat, aminél sokkal célravezetőbb manuálba tenni és csak egyet vissza kapcsolni.
Ez a kick down egyébként maga a 100% gázpedál állás, tehát még tényleg sose nyomtam padlót, vagy a 100% után egy gomb, ami csak a váltónak szól, hogy szélsőségeskedjen egy kicsit?
Hardy2017-05-20 17:57:13 // 94986
Én megfujattam levegővel és kijött simán. Nem kellett levenni a lököst hozza. Igazából kettő jött ki. Pedig csak egyet ejtettem bele. Nem tudom 100€ val is működne a dolog? :-)
csokagm2017-05-20 17:41:59 // 94985
Nagyon sokst számít milyen mosóba mész. Én már írtam hogy az auchanba mosom es mar az a habfürdő lehozza a bogarakat es akkor meg a valodi nagynyomású mosast el sem indítottam.
RomeoOne2017-05-20 17:14:19 // 94984
De 400ból hogy? Az kb annyira elég, hogy körbecsapjam egyszer az autót. Ha az orráról meg a visszapillantóról le akarom borotválni a bogarakat, csak az 5 perc.
SanyiJTD2017-05-20 16:25:06 // 94983
1500? :D Atya világ, 400ból mosom ha nagyon koszos :D Egy jó polír + wax nagyon sokat segít a helyzeten...
csokagm2017-05-20 15:48:12 // 94982
Ez a additonal heater a kiegészítő fűtés a motornak? Ez az összesben van? Olvastam a könyvben, hogy 20 fok alatt kapcsol elvileg.
RomeoOne2017-05-20 15:42:41 // 94981
Na, ezt be is rendelem gyorsan. Lemostam ma a kocsit 1500-ból, aztán most nem indultam el egyből, hanem hagytam száradni kicsit. A végeredmény undorító lett. A menetszél sem vitte le a vizet, a kocsi meg minden négyzetcentimétere tiszta vízkő. Amilyen kemény itt a víz, rendesen kalcium/magnézium gyárat indíthatnék a lecsapatásából. Vihetem holnap mosni megint.
SanyiJTD2017-05-20 13:33:11 // 94980
Ez a libikókás vizes szemétláda ,de szép :D
SanyiJTD2017-05-20 13:09:34 // 94979
Egyáltalán nem vészes lekapni a lököst.
Shadin2017-05-20 12:59:20 // 94978
Dácsián nincs :-)
159 Indigo Gray 2.4 Monster2017-05-20 12:57:14 // 94977
VTT-n csoportos kikapcsolás lesz :)
Shadin2017-05-20 12:46:36 // 94976
Hupsz. Tényleg :-)
Smith2017-05-20 12:38:22 // 94975
Sikerült bele töktelenkednem a helyzetjelző izzót a foncsor mögé. Most ott zörög elől. Nehéz mutatvány levenni a lökhárítót? Megbolondulok! :(
Smith2017-05-20 12:31:25 // 94974
De lehet.
Body / CAN Setup ott Adjustments, és a headlight washert disabledre, aztán egy proxi allignment procedure lefuttatni. Én is kikapcsoltam. Nem győzték a környékbeli benzinkutak utánrendelni a szélvédőmosót nekem.... :D

RomeoOne2017-05-20 11:54:31 // 94973
Nekem 147-nél volt ilyen. Ezèrt széthéztam a hőmérsékleti jeladó kapcsolóját. Apró szèpséghiba az volt, hogy ugysnazon a csatlakozón volt a vezető oldali tükör beállítàsa is. Így azt be kellett rakni egy fixen jó pozícióba és nem nyúlni hozzà. A digit klíma meg kb manuàlis üzemmódban ment a hőmérő jel hiànya miatt
Kazes☻2017-05-20 11:14:11 // 94972
Lehet, csak a kupakod rossz a tartályon... nem szuszog... :-)
SanyiJTD2017-05-20 11:13:26 // 94971
A max fűtést még kipróbálom, köszi a tippet!
SanyiJTD2017-05-20 11:11:30 // 94970
A leömlőnél már cserélve lett fém csavarra, a műanyag légtelenítőt is megtaláltam. Kitekertem, elzártam, kiterkertem , elzártam, de javulást nem tapasztaltam. Gondolkoztam már azon is ,hogy a kupak rossz lehet,hogy fellevegősödik... ?!
Shadin2017-05-20 11:09:55 // 94969
Asszem nem lehet :-( Le kell húzni a szivattyúról a stekkert.
Shadin2017-05-20 11:08:36 // 94968
Különösképp nem kell légteleníteni. 1.9, 2.0 és Tbi is megoldotta magának, addig volt néha gond csak, amíg a fűtés kör fel nem töltődik. Klímán max fűtési fokozat, ablak le és körbe kell érjen aránylag hamar. Van egy kis légtelenítő csavar valahol a blokk és a tűzfal között, de azzal óvatosan, mert könnyen eltörhet, ha erőszakolod. Meg van egy a leömlő környékén ami szintén törik néha még magától is 2.4-nél pl. De ezek nélkül is kitolja a levegőt. Továbbá miután zárt a rendszer, meleg motornál ~1bar is lehet a nyomás, akkor ugye nem tekergetünk le kiegyenlítő kupakot, mert árthat a szépségnek.

Szóval tekerd le az ablakot és kapcsold max.-ra a fűtést és menj....
Liquid2017-05-20 11:07:30 // 94967
Meg tudja mondani valaki hogy lehet szoftveresen deaktiválni a lámpamosót? Vagy inkább húzzam le a csatiját? :)
droberto2017-05-20 10:25:32 // 94966
Sokunknak van/volt ez. 4-5 évet bír valamely alkatrész.
Sanszos, hogy a kullungkapcsoló...
Giuntini2017-05-20 10:09:17 // 94965
Annak idejèn Pitykumának is volt ilyen gondja.
SanyiJTD2017-05-20 10:06:21 // 94964
Sziasztok.

Mi a helyes technikája a hűtőrendszer légtelenítésnek?
Össze-vissza vándorol a hűtővíz a kiegyenlítőbe. Minimum, vagy az alá lemegy, ha kinyitom óvatosan, jó sok levegő kijön, és felmegy a szint.
A mutató 90-en, a víz nem olajos, az olaj nem vizes, gázadásra nem bugyborékosodik a kiegyenlítő. Járt már valaki így? Nagyon bosszant.
Giuntini2017-05-20 09:38:37 // 94963
Polírozás után:
Giuntini2017-05-20 09:35:51 // 94962
Köszi! Nekem eddig nem ezt csinálta, kikapcsolt a ventilátor, a "2"-es fokozat (a leggyorsabb) meg soha sem indult el. Lehet, hogy szarul volt feltöltve eddig mindig.

A Marea-nál úgy emlékszem hogy az alap fokozat lassabb volt, az állandóan ment, Ott a "2"-es tűnt olyannak mint itt az "1"-es.
droberto2017-05-20 09:04:10 // 94961
Már vagy fél éve akarom kérdezni:

Kijelenthető, hogy lejtőn fékezéskor, 6-8 éves kor után a többeknél (már nálam is) jelentkező Hill Holder hibát a kuplung kapcsoló elgyengülése okozza?
Megfigyeltem, hogy erősebb bukkanónál (pl.: nagyobb tempónál Erzsébet híd pesti dilettációja) a tempomatot is dobja.
Sanszos....

Tozo-n kívül másnak is segített a kapcsolócsere?
DKori2017-05-19 23:39:31 // 94960
Ciao,

Lehet vele gond, valóban figyeli a külső hőmérsékletet is nem csak a frost szenzort. Az érzékelő a külső (elvileg bal ha minden igaz) tükör alján lévő kis "gombócban" van.
DKori2017-05-19 23:36:41 // 94959
Szia!

Nekem a Bravo, majd a Stilo és most a GT is pontosan így működik...a lassú fokozatot azonnal kapcsolja és nagy melegben szükség esetén kapcsolja a "2es fokozatot".

Ahogy már többen megerősítették: ennek így kell lennie, ne aggódj. :)

Ui: nekem pl amikor levegősen (értsd: szarul) töltötték fel a rendszert akkor pl azt csinálta, hogy állandóan ment a 2es fokozat amint bekapcsoltam a klímát, hűtés meg nem volt mert a kompresszort ~2mp után önvédelemből lekapcsolta (majd ha nem nyomtam ki a klíma gombját akkor fél perc múlva újra próbálkozott szerencsétlen 2mp-ig és így tovább - és torpanás formájában lehetett is picit érezni az autón ahogy változik a motor terhelése az állandó ki/be kapcsolgatás miatt..)
Wasco2017-05-19 21:39:59 // 94958
Sziasztok!
Az lenne a kérdésem hogy találkozott e már valaki a külső hőmérő hibájával. A klíma nem hűt és mivel melegben sem mutat -5 foknál többet a klímás azt mondta először azt csináltassam meg (vagy csináljam) mert az letiltja. MES-ből próbáltam letiltani a fagyásérzékelőt de nem oldotta meg a problémát. Aztán szintén MES-ből aktiváltam a kompresszor relét és hallottam h az elindul. Köszönöm előre is!
antonov2017-05-19 21:08:03 // 94957
Nekem a Stilonál azonnal elkezdett kavirnyálni, ha bekapcsoltam a klímát, aztán volt hogy erősebbre váltott.
Giuntini2017-05-19 20:45:15 // 94956
Érdekes dologra derült ma fény. Visszamentem a klímáshoz, azzal, hogy állandóan működik a hűtőventilátor 1-es fokozata. Eddig a nagy melegben is azért kikapcsolt. Az utastér hűtése tökéletes, a sistergő hang a szellőzők mögött megszűnt. Azt mondták ennek így kell működnie.480 g gázt töltöttek bele. Közben beszéltem mással is, BMW-sekkel, meg Shadin barátommal, így működik mindegyik. Eddig lehet, hogy sohasemvolt normálisan feltöltve? Ha tele van gázzal, akkor kell így működni, mivel nagy a nyomás a kondenzátorban, és ezért indul el a hűtőventilátor 1-es fokozata. Nektek mi a tapasztalatok?
antonov2017-05-19 20:31:42 // 94955
Azt honnan lehet tudni, hogy nem regenerált?
WarbiRunner (Gyuri)2017-05-19 20:02:25 // 94954
Ezt is köszi, lehet érdemes volna kipróbálnom. Júniusban lesz majd időm, lassan elszánom magam a programozásra. Tuti, hogy ami nekem van box, az nem egy kifinomult cucc.

Ma egyébként Bp-re menet az M3-mon fura dolgot tapasztaltam. Tempomat 150-nél 10l körül evett folyamatosan. Nem regenerált. Elkezdtem hajtani. Eddig még igazán nem használtam így, de most romboló üzemmód ON. Na ezt imádta a dög. És lement a fogyasztás. 180-nál kevesebbet evett, mint 150-nél. Aztán lelassítottam, és már 150-nél is kevesebbet evett. 7.8-8.5 közti számokat írt.
Csak meg kellett zavarni? Vagy kamuzik? :-)
WarbiRunner (Gyuri)2017-05-19 19:52:57 // 94953
Köszi, egy gépcserés tesztben benne vagyok :-)
Dömpi (il dottore)2017-05-19 18:10:28 // 94952
Nos, ET 35 a tényadat és elöl-hátul 5 mmm a szélesítő. Így most kvázi ET30-nál vagyok.
Neked volt igazad, 11 mm-re vagyok kifelé a gyári értéktől.
VTT-n teszteljük Robi közreműködésével, jogy azonos terhelésnél a gyári TI beleér-e.
Ha nem megpróbáljuk mi történik ha kiveszem a hátsó pogácsákat.
Ha nem segít, lehet eladó lesz a felnim😞
(ez utóbbit nagyon sajnálnám, nekem jobban bejön mint a gyári)
csokagm2017-05-19 17:57:11 // 94951
Tudtok olyan szakit ajánlani aki egy ket mélyebb karcot eltüntet a kasztniról illetve felpolírozza azt? Köszi
ProdyG2017-05-19 16:32:47 // 94950
Próbáld majd ki az enyémet, kíváncsi vagyok milyen különbséget fogsz tapasztalni.
droberto2017-05-19 14:15:38 // 94949
Ha gondolod kölcsönadom a Novit egy próbára. :)
Alul olyan, mint egy másik autó. Ég és föld.
Vagy kérdezd a Csabit. :)
És ez a levegőt is hozzáteszi, úgy hogy jó legyen az egérnek a szívósornak és a részecskeszűrőnek.
Trombozis2017-05-19 11:32:43 // 94948
GT felni a videóban...
RomeoOne2017-05-19 09:18:39 // 94947
Én alaposan utánanézek a dolgoknak, ha beszélek valamiről, mert ha nem szedi össze az ember az összes elérhető információt, akkor csak hadoválás lesz, meg homály, nem előrelépés. Elég megnézni a facebookon a kommenteket :)
Nem számoltam el semmit, de ha beütöd a paramétereid az ET kalkulátorba, amit linkeltem, ezt Te is láthatod. 1-1,5 cm különbség nyilván nem fogja kitolni a fél futófelületet a kasztni alól. Az kb. pont ekkora különbséget eredményez. Az enyém is valahogy így néz ki.
Mondjuk most nem egyértelmű számomra, hogy csak az első tengelyed van-e felpogácsázva vagy a hátsó is. Ha a hátsó nincs, akkor nyilván kisebb, csak 9 mm az eltérés. Érdemes azért tisztában lenni vele, mert bár ez kicsinek tűnhet, azért okozhat problémát. Lerövidítheti a kerékcsapágy élettartamát. Sérülékenyebbé teszi külső behatásokkal, pl. kátyúkkal szemben. Vagy épp beleér a kasztniba a kerék, amikor nagyon meg van pakolva a kocsi :)
Na majd iszunk rá :)
csokagm2017-05-19 09:11:37 // 94946
Én nem értek hozzá de igy szemre valóban kijjebb van a tied es pont az a minimális eltérés miatt lehet probléma.
yani🍀2017-05-19 08:19:59 // 94945
A box nem módosítja a gázpedál progiját, A 2.0-nál Manky írta programot, Az első változatnál a Giulietta sport karakterisztikájú gázpedál progija került rá. Nem sokáig volt rajta, mert nem volt élhető a mindennapokra.
A TBi most Novitec box-os.
Shadinnak Squadra tuning progi van az autóján. A Novitec box is Squadra, így feltételezhetően ugyanazt a végeredményt hozza. A különbség az, hogy a box-al finoman is lehet menni, Shadin pedig panaszkodik, hogy nagyon "digitális".
Dömpi (il dottore)2017-05-19 00:35:06 // 94944
Ad 1) a felnim 8" széles
Ad 2) osztör 5*110
Ad 3) ezzel vettem és ezzel használom 5 éve. Az ET-je pedig kurvára nem izgatott.
Ad 4) nem kell turkálni a blogom és a fél netet sem a felnijeim után...mellesleg én sem találtam semmit az orobica line - ról, Márkakereskedéstől származó infó alapján ez a gyári felnit gyártó saját terméke. A név (orobica line) bele van ütve
Ad 5) valamit elszámoltál. Ennyi az eltérés:
Én felnim:

Robi gyári felnije:

Majd a VTT-n meglátod, minimàlis a külömbség.
Ad 6) lesz teszt a VTT-n mind az enyémmel, mind a gyári felnivel, bringaszállítóval.
Ad 7) Ne nézz flepnisnek, mert nem csípem😈, de szerintem egy pálesz mellett majd megdumáljuk
RomeoOne2017-05-18 23:31:19 // 94943
És tényleg: hátsó első
Mondjuk pont az volt az első benyomásom, hogy hol a féknyereg? :D
Chianti2017-05-18 23:22:01 // 94942
Persze nem virít úgy mint egy színes féknyereg, de ahogy írtam, nálam nem ez volt az elsődleges szempont. Undorítóan néztek már ki a hátsó féknyergek, muszály volt velük foglalkozni. Egyébként ha már féknyereg szín, pont az új Giulián láttam ilyen fekete féknyerget, megtetszett, és ott dőlt el milyen lesz az enyém.
WarbiRunner (Gyuri)2017-05-18 23:21:24 // 94941
Van box benne. :-) Ha tiprom, akkor hajmeresztően megy. A kicsit menéssel van bajom, nem igazán kezes. Nem úszom meg a programozást, mert ez a gázpedál reakció nagyon gagyi.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak