Piritu - 1.000.0002016-09-13 19:32:45 // 85453
Részletek? :-)
tdemeter2016-09-13 19:25:09 // 85451
Szia!
Ez nekem kicsit mar kinai volt, de tolmacsolom amit irtal, hatha a szaki erti :)
koszonom a tippet azert :)
Ez nekem kicsit mar kinai volt, de tolmacsolom amit irtal, hatha a szaki erti :)
koszonom a tippet azert :)
Manky9562016-09-13 18:57:17 // 85450
Merjetek vakumot a labdával, 0,9 a jó, ha ez alatt van nem húzza fel a geot, nem indul be a turbó nem húz be levegőt, legtomeg nem érzékel beszivott levegőt ezért nem ad üzemanyagot. Hajrá
tdemeter2016-09-13 18:38:13 // 85449
Sziasztok!
Nekem detto ugyanez a gondom nyár közepe óta.
Az auto nyugdíjas üzemmódban vánszorog, de 2300-2500-tól úgy megy mint az állat.
Már új egr van benne és a légtömegmérőt is kicserélte a szaki egy másik ugyanolyan kódúra de nem változott semmi sem.
Már ott járok, hogy turbó geometria gond lesz, hétfőn le is szedik róla.
Mivel azonban többeknek légtömegmérő volt ez, így én kíváncsi lennék rá, hogy nem-e a szaki csere alakatrésze is rossz volt?
Esetleg valaki nekem is segítene egy cserére? Hátha nem kéne leszedetnem a turbót róla...
Egyébként én lehúztam a kábelt és semmi változást nem éreztem, hibaüzi sem volt a kijelzőn.
Ez normális amúgy?
Köszi
Nekem detto ugyanez a gondom nyár közepe óta.
Az auto nyugdíjas üzemmódban vánszorog, de 2300-2500-tól úgy megy mint az állat.
Már új egr van benne és a légtömegmérőt is kicserélte a szaki egy másik ugyanolyan kódúra de nem változott semmi sem.
Már ott járok, hogy turbó geometria gond lesz, hétfőn le is szedik róla.
Mivel azonban többeknek légtömegmérő volt ez, így én kíváncsi lennék rá, hogy nem-e a szaki csere alakatrésze is rossz volt?
Esetleg valaki nekem is segítene egy cserére? Hátha nem kéne leszedetnem a turbót róla...
Egyébként én lehúztam a kábelt és semmi változást nem éreztem, hibaüzi sem volt a kijelzőn.
Ez normális amúgy?
Köszi
tdemeter2016-09-13 18:31:53 // 85448
Gratula!
En is ilyet tervezek a 159 utan ceges autonak.
En is ilyet tervezek a 159 utan ceges autonak.
Shadin2016-09-13 16:10:39 // 85447
Shadin2016-09-13 16:06:54 // 85446
gery1472016-09-13 13:17:11 // 85445
b00772016-09-12 21:00:39 // 85444
Sziasztok,
Elkezdtem beépíteni ma egy menetfényt, sajnos idő hiányában nem tudtam befejezni. Aki épített már be tudna tippet adni hol találok gyújtás utáni pozitívot a motortérben? Esetleg a helyzetjelző kábel színét meg tudja mondani, igaz ki tudom mérni, de gyorsabb ha tudom melyiket keressem :)
Előre is köszi!
Elkezdtem beépíteni ma egy menetfényt, sajnos idő hiányában nem tudtam befejezni. Aki épített már be tudna tippet adni hol találok gyújtás utáni pozitívot a motortérben? Esetleg a helyzetjelző kábel színét meg tudja mondani, igaz ki tudom mérni, de gyorsabb ha tudom melyiket keressem :)
Előre is köszi!
tomka19732016-09-12 12:25:13 // 85443
Sziasztok!olyan kérdésem lenne hogy mi okozhat az elinduláskor dadogást illetve leállás. Benzines 1.9 159.Köszönöm előre is.
Hardy2016-09-12 12:13:20 // 85441
Ilyen ez a pop szakma. Az enyémre 860000 Ft költöttem decemberben vettem. Az előzőbe 1 milliót locsoltam de a legdurvább a TS volt 1.7 Milla. Plusz meg amit buktam vétel eladás között. Ha ezeket össze adom meg a mostaninak az ára tudnék venni egy új Giuliat.
BigBratyó2016-09-12 11:53:08 // 85440
Egy hónap alatt kétszer hagyott az úton .. :( BLOG-ban leírtam a hibákat. DZ Tuning holnap, péntekre elvileg készen lesz (DPF+EGR+kiírás+turbó tőcsavarok cseréje). És akkor még idénre hátravan:
- váltó felújítás (automata..)
- téli gumi szett
- vezérlés átírása..
Ezzel így már összesen 1 év alatt plusz 1 millió... Ja és már kb 1/4 árral olcsóbban dobálják ezt a típust, mint tavaly amikor vettem :(....
És akkor még kérdéses az indulásoknál a torpanás, kereszteződésnél kikanyarodni életveszély..
És ezek után még 2.4-es TI cserén gondolkozom(tam), én tuti nem vagyok komplett.. :)
- váltó felújítás (automata..)
- téli gumi szett
- vezérlés átírása..
Ezzel így már összesen 1 év alatt plusz 1 millió... Ja és már kb 1/4 árral olcsóbban dobálják ezt a típust, mint tavaly amikor vettem :(....
És akkor még kérdéses az indulásoknál a torpanás, kereszteződésnél kikanyarodni életveszély..
És ezek után még 2.4-es TI cserén gondolkozom(tam), én tuti nem vagyok komplett.. :)
Zolibácsi2016-09-12 10:11:18 // 85439
Azért én kíváncsi lennék mi okozza az ilyen tűzkárt... csak hogy okuljon az ember.
Haddel2016-09-12 09:13:55 // 85438
Még szerencse ,hogy senkinek nem esett baja..
RomeoOne2016-09-12 08:41:14 // 85437
A Székesfehérvár felől Budapest felé tartó Alfa Romeo motortere füstölni kezdett. A személygépkocsit vezető nő ahelyett, hogy azonnal félreállt volna, lehajtott az autópályáról, és Kápolnásnyék felé vette az irányt, hogy szerelőt találjon.
Hajjaj...
Alfa Romeo borult lángba Kápolnásnyék határában
Hajjaj...
Alfa Romeo borult lángba Kápolnásnyék határában
AdiArsenal2016-09-12 06:37:22 // 85436
AdiArsenal2016-09-12 06:33:36 // 85435
Ezt ismeri vki? Valós lehet a km?
Haddel2016-09-11 21:43:41 // 85433
Itt a környéken ,Krimml ,meg Gerlos között van a Stausee. Fel szokták duzzasztani, most elég kevés víz volt benne. De így is szép :)
Haddel2016-09-11 21:40:44 // 85432
Bakker ,lebuktam :D
Liquid2016-09-11 21:10:53 // 85431
a garázsban, csak akciós volt a Lidl-ben a nagyposzter :D
Bocs Herr Haddel :)
Bocs Herr Haddel :)
Haddel2016-09-11 18:21:19 // 85429
Gabesz012016-09-11 15:44:06 // 85428
Sziasztok!
Tudja valaki az ezüst 159-nek a színkódját..? Messze van a garázs,h megnézzem :D
Tudja valaki az ezüst 159-nek a színkódját..? Messze van a garázs,h megnézzem :D
Kócosw2016-09-11 07:37:12 // 85427
Csakha nagyon ráérős az út menj Salzburgnak mert onnan münchenig csak cruise olni lehet.Ha el akarod neki engedni a 94 es autópálya elkészült szakasza a tuti,alig mennek rajta.Braunau am inn átkelőn át lehet odakeveredni.
Haddel2016-09-10 21:17:57 // 85426
A határokon hosszabb várakozásra számitani lehet. Ha Hegyeshalom áll ,érdemes Jánossomorján átmenni.
Jupiter1552016-09-10 21:08:18 // 85425
Köszönöm, lehet, hogy élni fogok a lehetőséggel.
Jupiter1552016-09-10 21:07:42 // 85424
Köszi a tippet! Mindenképpen ezzel kezdem.
Lexlutor2016-09-10 20:45:24 // 85423
A második videóhoz van beszúrva egy link: Táblázat
model 2S26025 - Elvileg a rúgó típusa.
model 2S26025 - Elvileg a rúgó típusa.
Lexlutor2016-09-10 20:39:42 // 85422
Én is majdnem megrendeltem, de észrevettem hogy csak sedan-hoz jó. A kép megtévesztő a hirdetésben.
Itt néztem
Annyi a trükkje hogy egy rúgó van a teleszkóp végén, ami lecsukáskor befeszül.
A kombinál nem fér el a rúgó a teleszkópon.
Itt müködik valahogy
Itt is..
Itt is valami rugós megoldás van. Még nem jöttem rá a trükkre hogy oldották meg.
Ilyen a megoldással csinálják amúgy:
Itt néztem
Annyi a trükkje hogy egy rúgó van a teleszkóp végén, ami lecsukáskor befeszül.
A kombinál nem fér el a rúgó a teleszkópon.
Itt müködik valahogy
Itt is..
Itt is valami rugós megoldás van. Még nem jöttem rá a trükkre hogy oldották meg.
Ilyen a megoldással csinálják amúgy:
St.Tomi2016-09-10 18:18:29 // 85421
Köszi szépen! Ráérős lesz az út-szóval Salzburg!
Laci822016-09-10 17:14:26 // 85420
Nekem cakk-pakk 66 euroba került.végülis ez olyan mint egy teleszkóp csak sokkal erősebb.Sedan 159-hez való.
Hardy2016-09-10 16:53:42 // 85419
Mennyi az ara mi ez hogyan működik. Nem árt az ajtó teleszkopoknak?
Shadin2016-09-10 15:34:10 // 85417
A kormányhoz nincs :-(
Shadin2016-09-10 15:33:17 // 85416
Ha a szervo pumpa az ami a vákuumot termeli a fék ill. a turbó geometria részére, akkor van :-) Köszönet érte ValeRossi46 cartársnak :-)))))))))
Laci822016-09-10 15:08:15 // 85415
Shadin szervo pumpát is tudsz szerezni??? :) nálam meg nyílván az haldoklik.már ki lett minden cserélve (szíj,görgők,spáner,generátor csapágy...) de még mindig nyekereg amikor beinditom. a szerelő azt mondta,hogy akkor nyilván szervopumpa hiba lesz.
Shadin2016-09-10 15:02:13 // 85414
Akkor első körben húzd le a légtömegmérő stekkerét megnézni h mit csinál.
Másodsoron odagurulsz hozzám az infóparkba és viszek egy légtömegmérőt kipróbálásra...
Másodsoron odagurulsz hozzám az infóparkba és viszek egy légtömegmérőt kipróbálásra...
Laci822016-09-10 14:56:07 // 85413
Már egy ideje szerettem volna,hogy automatikussan felnyitódjon a csomagtér ajtó.Találtam is a neten,meg is rendeltem,de csak később olvastam el az apró betűs részeket,hogy ez 159 limusine-hez való. Így azt hiszem eladóvá vállik a cucc. mellékelek egy videót ahol megtekinthető,hogy hogyan is működik ez a dolog.
https://www.youtube.com/watch?v=huwOL6DS9q4
https://www.youtube.com/watch?v=huwOL6DS9q4
Laci822016-09-10 13:40:49 // 85412
Jupiter155! ugyan ez volt a haverom 156-ánál is.nála a légtömeg mérővel volt a gond. kicserélték és az autó újjá született. nem épp olcsó dolog de ha kell akkor cserélni kell.
Don Gombóc2016-09-10 09:06:34 // 85410
Hát azért a topic lakók is hibásak, mert minden segítséget megadnak cirkusz kialakulásához. Azért nem kellene TS motorokat fikázni, csak a Busso V6-ot isteníteni, vagy a 10V dízelt, így leszarozva a TS-eket. Tisztában vagyunk az egyes konstrukciós hibákkal, de azt inkább orvosolni kellene nem szarozni.
Sokan túl hamar felveszik a kesztyűt,és kezdődik a bunyó.
Aki ilyen stílusban akar Alfázni az menjen a fészbúk csoportba, ott talál azonnal a súlycsoportjának megfelelő ellenfelet. :-)
Sokan túl hamar felveszik a kesztyűt,és kezdődik a bunyó.
Aki ilyen stílusban akar Alfázni az menjen a fészbúk csoportba, ott talál azonnal a súlycsoportjának megfelelő ellenfelet. :-)
Jupiter1552016-09-09 22:47:57 // 85409
Sziasztok
Tanácsot kérnék. Egy-kétezer kilométer óta a kocsim (1.9 JTDm, 16 V) 2300-as fordulatig egyáltalán nem megy. Nagyon bosszantó bizonyos helyzetekben, pl. bekanyorodok egy utcába és gyorsítanék, de hiába nyomom a gázpedált, nem történik semmi. Közben pedig a lábbalhajtós Suzukik is megelőznek... :) 2300 környékén viszont magára talál és megindul, mint a veszedelem. Amikor egy nap állás után beindítom, úgy tűnik, mintha élénken indulna, de aztán hamar megint betompul. Van DPF-em (252 km-enként regenerál [városi autó] és legutóbb [három héttel és ezer kilométerrel ezelőtt] 17,4% volt az eltömődöttség) és EGR is van (30e kilométerrel ezelőtt cserélték vadonatújra). Mindig ÖMV MaxMotiont kap. Fogyasztásban nincs változás, check engine nem világít. Amellett, hogy bosszankodom a lomhasága miatt, azért aggódom is. Mi baja lehet?
Köszi a válaszokat, tippeket előre is.
Tanácsot kérnék. Egy-kétezer kilométer óta a kocsim (1.9 JTDm, 16 V) 2300-as fordulatig egyáltalán nem megy. Nagyon bosszantó bizonyos helyzetekben, pl. bekanyorodok egy utcába és gyorsítanék, de hiába nyomom a gázpedált, nem történik semmi. Közben pedig a lábbalhajtós Suzukik is megelőznek... :) 2300 környékén viszont magára talál és megindul, mint a veszedelem. Amikor egy nap állás után beindítom, úgy tűnik, mintha élénken indulna, de aztán hamar megint betompul. Van DPF-em (252 km-enként regenerál [városi autó] és legutóbb [három héttel és ezer kilométerrel ezelőtt] 17,4% volt az eltömődöttség) és EGR is van (30e kilométerrel ezelőtt cserélték vadonatújra). Mindig ÖMV MaxMotiont kap. Fogyasztásban nincs változás, check engine nem világít. Amellett, hogy bosszankodom a lomhasága miatt, azért aggódom is. Mi baja lehet?
Köszi a válaszokat, tippeket előre is.
156er2016-09-09 22:18:40 // 85408
Szombathelyen sikerült. Ez volt az utolsó szett. Mikor mentem érte még bent volt a donor lökösben, de már telefonban is mondtam, hogy az kell nekem, így az akkor ott lett kiszedve. Rendes volt a srác.
Piritu - 1.000.0002016-09-09 21:35:01 // 85407
Szinte minden topikba megjelenik időnként egy hasonló "egyéniség".
Most ők voltak a soron...
Most ők voltak a soron...
Piritu - 1.000.0002016-09-09 21:32:07 // 85406
Alapvetően két út van:
Bp - Bécs - Linz - Passau - Deggendorf - München, illetve
Bp - Bécs - Linz - Salzburg - München.
Ha szeretnél "hajtani" egyet, akkor az elsőt javasolnám. A Deggendorf - München szakaszon ki lehet próbálni a vasat, míg a másikon elég sok a korlátozás. Tehát takarékosabb. Tudni kell még, hogy Salzburg után Kufstein környékén zajlik a dél (Olaszország) felé menő forgalom, nyáron itt elég sok a dugó.
Személy szerint, ha "ráérősen" megyek Salzburgot választom.
Bp - Bécs - Linz - Passau - Deggendorf - München, illetve
Bp - Bécs - Linz - Salzburg - München.
Ha szeretnél "hajtani" egyet, akkor az elsőt javasolnám. A Deggendorf - München szakaszon ki lehet próbálni a vasat, míg a másikon elég sok a korlátozás. Tehát takarékosabb. Tudni kell még, hogy Salzburg után Kufstein környékén zajlik a dél (Olaszország) felé menő forgalom, nyáron itt elég sok a dugó.
Személy szerint, ha "ráérősen" megyek Salzburgot választom.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-09-09 21:11:46 // 85405
ma mentem egy Tibivel amiben csak 72e km van, hát nagy különbség van az enyémhez képest is amiben majdnem dupla annyi a méter, olyan finom a váltó meg minden....
Haddel2016-09-09 19:25:08 // 85404
Bátran ott hagyhatod szerintem😃