Liquid2016-03-17 20:32:25 // 80440
hétvégén tervezem...
Piritu - 1.000.0002016-03-17 20:22:54 // 80439
Erhard 242 (Pure Energy)2016-03-17 20:21:31 // 80438
áhh ekkora nincs :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2016-03-17 20:20:46 // 80437
no ki cserélt már nyári gumikra?
Liquid2016-03-17 20:19:04 // 80436
a VTT-n átkeresztelünk zuzmós csávóra a gyúrós-csávó-ról :) Már úgyis van másik gyúrós a 159-es bandában :)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-03-17 20:16:58 // 80435
dupla kipuffal akarod a zuzmókat irtani...ájjjjjj :DDD
droberto2016-03-17 18:50:25 // 80434
Phon-nak biztos van! :)
mizooo2016-03-17 18:38:37 // 80433
Sziasztok, nincs valakinek a sufniban egy jobb oldali kipufogó dob? Esetleg Y csővel? :D
David | Centocinquantanove2016-03-17 18:04:01 // 80432
Köszi a megnyugtató szavakat.
Ezekszerint a motortartó bakoknak is bírni kell? :-)
Tényleg robbanás szerűen röffen be de csak hidegen. Olyan ráz az autón, hogy ijesztő :-) És ezt sem mindig. Van, hogy teljesen simán indul...
Ezekszerint a motortartó bakoknak is bírni kell? :-)
Tényleg robbanás szerűen röffen be de csak hidegen. Olyan ráz az autón, hogy ijesztő :-) És ezt sem mindig. Van, hogy teljesen simán indul...
Dömpi (il dottore)2016-03-17 17:30:20 // 80431
az enyém is van hogy hidegen nagy robajjal röffen be, de nagyon ritkán és utána egyből normális a járása...olyan, mintha robbanna egyet :)
én azt hallottam, hogy a 8V-nél ez tök normális
én azt hallottam, hogy a 8V-nél ez tök normális
David | Centocinquantanove2016-03-17 13:50:53 // 80430
Annyi kérdésem lenne még, hogy néha hidegindításnál olyat ráz a motor, hogy azt hiszem kiszakad a helyéről, az összefüggésben lehet a kettőstömegűvel?
Nem mindig csinálja. Amikor beröffen akkor kissé zajosan jár 1 percig és utána elhagyja.
Vagy inkább az injektorok lehetnek oda? Az alapjárat viszont szép sima...
Most átszoktam arra, hogy üresbe rakom és csak benyomott fékpedállal indítózok... Így még nem rázott be annyira, viszont mintha egy árnyalattal nehezebben röffenne be, mintha ki lenne nyomva a kuplung...
Ötletek?
Nem mindig csinálja. Amikor beröffen akkor kissé zajosan jár 1 percig és utána elhagyja.
Vagy inkább az injektorok lehetnek oda? Az alapjárat viszont szép sima...
Most átszoktam arra, hogy üresbe rakom és csak benyomott fékpedállal indítózok... Így még nem rázott be annyira, viszont mintha egy árnyalattal nehezebben röffenne be, mintha ki lenne nyomva a kuplung...
Ötletek?
Norby2016-03-17 12:54:27 // 80429
Automata váltó a kormányról nem működik, az miért lehet?
Akksi csere miatt lehet?
Akksi csere miatt lehet?
David | Centocinquantanove2016-03-17 11:33:01 // 80428
Köszi!
Pityukoma2016-03-17 09:36:35 // 80427
Kérdezd meg Gézát úgy tudom neki van egy komplett originál szettje. Megvette, de mégsem lett beépítve, közben már az autót is eladta.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-03-17 09:04:14 // 80426
emlékeim szerint akkor még nem tudták kiírni az EGR-t csak a DPF-et....
Erhard 242 (Pure Energy)2016-03-17 09:01:22 // 80425
a gyárival azonos minősítésű olajat szűrőket lehet vinni, sőt nem vagy köteles szakszervizbe sem vinni....
David | Centocinquantanove2016-03-17 09:00:44 // 80424
Ja, azt olvastam, hogy neked volt ilyen jellegű bajod, de nálam az erre utaló tünetek még nem játszanak... De majd ha oda kerülünk akkor lehet, hogy rákukkantunk.
Dömpi (il dottore)2016-03-17 08:59:37 // 80423
Erre nem is gondoltam...de bezzeg este elemlámpával megolvastam az anyósülés előtt a padlókárpitba rejtett, beütött számsort, ami amúgy a forgalmiban lévő VIN-szám, és ezzel nem lettem okosabb :(
No, majd megnézem délután.
No, majd megnézem délután.
Dömpi (il dottore)2016-03-17 08:57:04 // 80422
váltócsapágy :)
Liquid2016-03-17 08:47:48 // 80421
Hát a Fuchs pont nem az a csúcskategória szerintem, ellenben olcsón kapja a hordót :)
David | Centocinquantanove2016-03-17 08:10:52 // 80420
Üdv!
Tapasztaltak,
körülbelül mennyibe fáj a 8V kéttömegű lendkerék cseréje a hozzávaló egyéb apróságokkal, mint pl kuplungszett? Gondolom ezt is érdemes mindjárt cserélni.
Ha van esetleg még más amit szintén érdemes, azt is írjátok légyszi.
Köszi
Tapasztaltak,
körülbelül mennyibe fáj a 8V kéttömegű lendkerék cseréje a hozzávaló egyéb apróságokkal, mint pl kuplungszett? Gondolom ezt is érdemes mindjárt cserélni.
Ha van esetleg még más amit szintén érdemes, azt is írjátok légyszi.
Köszi
Piritu - 1.000.0002016-03-17 07:43:20 // 80419
Ezt mondtátok 5 éve is :-P
Erhard 242 (Pure Energy)2016-03-17 07:19:40 // 80418
Ez sem igaz már vagy 2 éve... :)
Piritu - 1.000.0002016-03-17 06:55:37 // 80417
Mi alapján állítja? Gondolom rengeteg pénzt költött a vegyi vizsgálatokra mire rájött, hogy az szar lett és ez a jó helyette. (Vagy esetleg csak nagyobb árrése van az ajánlottra.)
Az új autóra továbbra is csak a Seleniával van garancia, ha olyan szar lenne, nem ragaszkodnának hozzá...
Az új autóra továbbra is csak a Seleniával van garancia, ha olyan szar lenne, nem ragaszkodnának hozzá...
Pityukoma2016-03-16 23:32:34 // 80416
Az adattábláról a motortér jobb oldalán.
A HSZ65312-ben az exem tábláját fotóztam (füst érték volt a téma anno)
A HSZ65312-ben az exem tábláját fotóztam (füst érték volt a téma anno)
Dömpi (il dottore)2016-03-16 23:05:35 // 80415
kikaptad motort egy fotóért?😀
Dömpi (il dottore)2016-03-16 23:04:19 // 80414
nem, de ha érzem, hogy szorul, cserélni fogom
Giuntini2016-03-16 22:57:26 // 80413
Igen, teljesen szét van nyílva. Ott simán tud szökni a levegő
droberto2016-03-16 22:43:19 // 80412
Én nem hallhatnék rá. Az olaj nem hiszem, hogy változott. Seléniát raknék a helyedben. :)
thePupill2016-03-16 22:35:00 // 80411
Egy pécsi alfa szerelő, azt javasolta, h selenia helyett rakjak fuchs titant a motorba mert az sokkal jobb neki mint a selenia amit már nem az olaszok gyártanak. Azt mondja h azóta egy rakás fos lett és ő nem ajánlja.Ti mit használtok?
droberto2016-03-16 22:33:22 // 80410
Csabi2016-03-16 22:30:25 // 80409
Sajnos nem egyedi, mert ilyen képet mutatott a gyári 5éves amikor jöttek az apró rángatások gázadásra, ezért kezdtem el pucolgatni...
Aztán vettem egy Sidat utángyártottat no az szorult meg 1000km-enként ott tettem szert a fel és leszerelési rutinra... :) ott is ugyanez a kép fogadott a diagramok terén
Aztán jött a pierburg gyári, ott ha jól emlékszem 17ezer km után kezdett el rángatózni az autó, akkor már szintén azt láttam...
Aztán vettem egy Sidat utángyártottat no az szorult meg 1000km-enként ott tettem szert a fel és leszerelési rutinra... :) ott is ugyanez a kép fogadott a diagramok terén
Aztán jött a pierburg gyári, ott ha jól emlékszem 17ezer km után kezdett el rángatózni az autó, akkor már szintén azt láttam...
Csabi2016-03-16 22:24:57 // 80408
droberto2016-03-16 22:23:10 // 80407
Szóval akkor te most cseréltél, csak nem mered elmondani... :)
droberto2016-03-16 22:22:11 // 80406
Jah, ez tiszta sor. Ha ilyen 0/1 üzemállapota van, akkor szar. A kérdés, hogy nálad miért volt ilyen az új amit vettél. Nekem ez egyedi esetnek tűnik. Szét kéne vágnunk egy szoruló EGR-t. :)
Dömpi (il dottore)2016-03-16 22:20:39 // 80405
Most ott tartok, hogy ha esetleg cserélnem kellene EGR-t vagy DPF-et, akkor sem merném itt leírni, de még blogot sem mernék írni róla...
norbi04092016-03-16 22:11:03 // 80404
Megértelek. Szerintem teljesen jó ez így :) Meg hát ez amúgy is egy családiasabb tali...maradjon is meg ilyennek :)
Csabi2016-03-16 22:09:11 // 80403
"A lerakódás sose volt több mint 1 mm. Illetve a tisztítással az esetleges problémák nem oldódtak meg."
Nem a vastag koromréteg a baj, hanem az a minimális ami a tengelyhez kerül, attól szorul meg. Ezért nem is mindegy, hogyan van takarítva.
Én pedig mindig monitoroztam takarítás elött és után...és ég-és föld volt a különbség
ilyen amikor akad, és be-beragad.
és amikor rendben működik:
Nem a vastag koromréteg a baj, hanem az a minimális ami a tengelyhez kerül, attól szorul meg. Ezért nem is mindegy, hogyan van takarítva.
Én pedig mindig monitoroztam takarítás elött és után...és ég-és föld volt a különbség
ilyen amikor akad, és be-beragad.
és amikor rendben működik:
Dömpi (il dottore)2016-03-16 22:08:36 // 80402
ja, és van még 1
Dömpi (il dottore)2016-03-16 22:07:42 // 80401
ha neked ez kell?
norbi04092016-03-16 22:07:19 // 80400
Igyekszem ott lenni ;) Már ideje lenne lejutnom...most, hogy van egy új kolléga...egész nagy rá az esély :)))
droberto2016-03-16 22:06:40 // 80399
Valaki dobna erről a hírhedt FB zseniktől egy linket. Ha uborkaszünet van itt néha felmennék oda olvasgatni. :)
norbi04092016-03-16 22:05:54 // 80398
És amilyen rendes, belefőzte a pöribe is, hogy mindenki kapjon a jóból :D
droberto2016-03-16 22:04:47 // 80397
Lehet ezért nem publikáljuk meg a FB-on a VTT? :)
droberto2016-03-16 22:04:33 // 80396
A blogokat olvasva az E4 előtti JTD-kben tud piszkosul felgyűlni a korom. Hozzáteszem a mintavételem nem reprezentatív. :)
Piritu - 1.000.0002016-03-16 22:03:50 // 80395
Erre nem is gondoltam. Lehet, hogy már akkor is nyomta a cuccot, csak nem árulta el? :-DD
droberto2016-03-16 22:02:07 // 80394
Az lehet, hogy nem is a pöri, hanem a zuzmó. :)
droberto2016-03-16 22:01:19 // 80393
Egyébként meg, ha jó a befecskendező és gyári olajjal lépsz, akkor nem nagyon van lerakódás. Ha gondolod VTT megmutizom neked, az szívósort és az EGR-t. :)
droberto2016-03-16 21:58:27 // 80392
Norbi, itt a remek alkalom akkor. Május 27-29. 159VTT 4.0! Ott a helyed. :)