Nekem is még a gyári volt benne akkor 5éves volt, viszont pucoltam is, míg a mágnes nem adta meg magát....
Csak nálad nem működött, ha jól tudom te már az elején kivágtad a DPF-et ami az EGR-OFF al jár..
Csabi2016-03-16 21:52:09 // 80390
thePupill2016-03-16 21:48:05 // 80389
nem szeretném , hogy bajuk legyen:)
Giuntini2016-03-16 21:47:00 // 80388
Ezt tanúsítom, nagyon nem szereti.
Más! Lehet, hogy valamit találtam a turbó környékén.
Alapjáraton is hallok valami levegőszökésre utaló hangot. Ezt mondjuk felnyitott motorháztetőnél lehet hallani. Megvizslattam a csöveket. Nekem úgy tűnik, mintha meg lenne repedve a gumicső a bilincs alatt, ami becsatlakozik a szívósorba menő alu csőbe. Aztán lehet hogy hallucinálok, de nekem úgy tűnik, szét van nyílva. Az alu peremétől kb. másfél centire lejjebb van a gumicső. Nekem a gumicső furcsamód kitölcséresedik az alucsővel összekötve, érdekelne, hogy a többi 2,4-nél is így van.
Más! Lehet, hogy valamit találtam a turbó környékén.
Alapjáraton is hallok valami levegőszökésre utaló hangot. Ezt mondjuk felnyitott motorháztetőnél lehet hallani. Megvizslattam a csöveket. Nekem úgy tűnik, mintha meg lenne repedve a gumicső a bilincs alatt, ami becsatlakozik a szívósorba menő alu csőbe. Aztán lehet hogy hallucinálok, de nekem úgy tűnik, szét van nyílva. Az alu peremétől kb. másfél centire lejjebb van a gumicső. Nekem a gumicső furcsamód kitölcséresedik az alucsővel összekötve, érdekelne, hogy a többi 2,4-nél is így van.
Csabi2016-03-16 21:46:50 // 80387
ki lehet tolni nagyobb intervallumra, viszont akkor már jelentkeznek a problémák...
ezért írattam ki...
ezért írattam ki...
Erhard 242 (Pure Energy)2016-03-16 21:46:38 // 80386
nekem az EGR-t békén hagyták 180e-nél még a gyári volt benne és talán ott kezdett el akadozni, egyszer lett megpucolva 100 és 180e között....
norbi04092016-03-16 21:46:19 // 80385
Meg lett pörkölve rendesen :) Ez így az igazi. Najó talán egy kicsit kevesebb pörzsanyaggal :P
Remélem nem sértődik meg Erhard! Nem szekálni akarom :) Biztos finomakat főz...remélem idén én is megkóstolhatom majd ;)
Remélem nem sértődik meg Erhard! Nem szekálni akarom :) Biztos finomakat főz...remélem idén én is megkóstolhatom majd ;)
Dömpi (il dottore)2016-03-16 21:44:58 // 80384
nálam ez inkább 15-20e km, de igen, nyaranta leszedem és kipucolom féktisztítóval - a mozgatómotor tengelyét is
Liquid2016-03-16 21:40:35 // 80383
ha valamit 8-10e km-enként le kell szerelni, és visszarakni az már rég rossz, ennyit nem érnek meg a zuzmók
Erhard 242 (Pure Energy)2016-03-16 21:40:22 // 80382
a zuzmóimról le lehet szállni, jöhet a NOX zenélni a VTT-re :DDD
Shadin2016-03-16 21:39:06 // 80381
Azt nem szerette a műanyag sem. Ez a része szintén öntvény. Nagyon jó, örök életű menet javító készletem van hozzá, ha valakinek szüksége van rá.
Dömpi (il dottore)2016-03-16 21:37:19 // 80380
khm...óra szerint 189 k, valójában 220-körül :) évente tisztítom, és köszöni jól van
Csabi2016-03-16 21:30:27 // 80379
gratulálok a témabedobáshoz! :D
Egyébként az EGR legnagyobb hátránya amit ügyesen kihagytál a zuzmók miatt, a konstrukciós hibája. Kevés korom hatására a tengely-persely kapcsolat szorulni kezd ez a szelep nehézkes, akadozó, később pedig a végső beállásához vezet.
Megjegyzem az EGR vadonatúj állapotában is, a két rúgó olyan erőt fejt ki amit az elektromágnes épphogy le tud küzdeni...szóval szerintem az is lehetne erősebb....
Rendszeres tisztítás mellett (8-10k km-enként) lehet vele élni......viszont 2,4 esetében az alu szívósor (ahová az EGR csatlakozik) nem annyira szereti ha gyakran le-fel szerelgetik az EGR szelepet, mármint a benne lévő menet nem szereti...:)
Egyébként az EGR legnagyobb hátránya amit ügyesen kihagytál a zuzmók miatt, a konstrukciós hibája. Kevés korom hatására a tengely-persely kapcsolat szorulni kezd ez a szelep nehézkes, akadozó, később pedig a végső beállásához vezet.
Megjegyzem az EGR vadonatúj állapotában is, a két rúgó olyan erőt fejt ki amit az elektromágnes épphogy le tud küzdeni...szóval szerintem az is lehetne erősebb....
Rendszeres tisztítás mellett (8-10k km-enként) lehet vele élni......viszont 2,4 esetében az alu szívósor (ahová az EGR csatlakozik) nem annyira szereti ha gyakran le-fel szerelgetik az EGR szelepet, mármint a benne lévő menet nem szereti...:)
thePupill2016-03-16 21:28:59 // 80378
köszi az infót! ugyan ilyen mint a képen? szenzoroknak helye rajta van?
Piritu - 1.000.0002016-03-16 21:27:03 // 80377
Ez is inkább használat függő lesz.
Minél többet van zárva, annál tovább tart. Valahol 2500-nál zár le, ha az alatt mész hamarabb dugul el.
Minél többet van zárva, annál tovább tart. Valahol 2500-nál zár le, ha az alatt mész hamarabb dugul el.
Liquid2016-03-16 21:25:47 // 80376
jutni fog oda is az tuti :)
Liquid2016-03-16 21:25:17 // 80375
a 2.4-nél sztem nem így van, de nekem nincs közvetlen tapasztalatom, csak a többiekét mondom...
Piritu - 1.000.0002016-03-16 21:24:34 // 80374
Mint a többi, ez is tálcában folyik...
Az utóbbiból tehetnél félre későbbre is :-))
Az utóbbiból tehetnél félre későbbre is :-))
droberto2016-03-16 21:22:49 // 80373
Szerintem 159-nél a 20-50k életartam, inkább 120-150k km. Nekem is kb. akkor cserélték.
A tisztítással kapcsolatban pedig több 159 EGR levétele után úgy látom, hogy semmi értelme. A lerakódás sose volt több mint 1 mm. Illetve a tisztítással az esetleges problémák nem oldódtak meg.
A tisztítással kapcsolatban pedig több 159 EGR levétele után úgy látom, hogy semmi értelme. A lerakódás sose volt több mint 1 mm. Illetve a tisztítással az esetleges problémák nem oldódtak meg.
Piritu - 1.000.0002016-03-16 21:22:43 // 80372
Liquid2016-03-16 21:21:45 // 80371
ha Schwehatról indult, akkor nálatok már folyónak kéne lenni :D
Ide sopronból folyt a cucc, meg a győrújbaráti pálinkafőzdéből :)
Ide sopronból folyt a cucc, meg a győrújbaráti pálinkafőzdéből :)
Piritu - 1.000.0002016-03-16 21:19:26 // 80370
Nálunk éppen a Schwechater patak folyik :-)
Liquid2016-03-16 21:16:39 // 80369
szvsz egy így helyesebb:
- A szívósorban lerakódások képződnek.
- az EGR egy kopóalkatrész, 20-50e km alatt tönkremegy, aztán elkezd szivatni és végül kicseréled vagy kiíratod. Ha tisztítgatod (ami megint csak szopás) akkor kitolhatod a kinyekkenési időt, de természetesen nem a végtelenségig. mondjuk 30-ról 40-re.
- A szívósorban lerakódások képződnek.
- az EGR egy kopóalkatrész, 20-50e km alatt tönkremegy, aztán elkezd szivatni és végül kicseréled vagy kiíratod. Ha tisztítgatod (ami megint csak szopás) akkor kitolhatod a kinyekkenési időt, de természetesen nem a végtelenségig. mondjuk 30-ról 40-re.
norbi04092016-03-16 21:15:14 // 80368
Semmi rosszat nem kívánok Erhardnak ;) De ha esetleg elapadna a zuzmó szallítmány, be tudok ugrani a helyère rittyenteni egy pörit...csak szóljatok időben, hogy el tudjam magam kérni a szállodából :D
Egyébként, köszönöm az alátámasztást :)
Egyébként, köszönöm az alátámasztást :)
droberto2016-03-16 21:14:14 // 80367
Persze, nő csak sok volt már a Rosé. :)
Liquid2016-03-16 21:13:35 // 80366
én is töröltem magam, miután naponta szembejött egy vagy több full idiota
droberto2016-03-16 21:12:03 // 80365
Bloggyanús ez is...
EGR előnyei:
- Káros NOx emisszó csökkentése.
- Gyorsabb bemelegedés
- Tehermentesíti a turbót.
- Halkabb égés a dízelmoroknál.
- Kevesebb fogyasztás a benzinmotoroknál.
EGR hátrányai:
- A szívósorban lerakódások képződhetnek (swirl), nem megfelelő motorállapot esetén.
- Növeli az olaj szennyezettségét.
Lehet mérlegelni....
Jut eszembe... Az Izlandi zuzmókat mindenki tartsa szem előtt! :)
EGR előnyei:
- Káros NOx emisszó csökkentése.
- Gyorsabb bemelegedés
- Tehermentesíti a turbót.
- Halkabb égés a dízelmoroknál.
- Kevesebb fogyasztás a benzinmotoroknál.
EGR hátrányai:
- A szívósorban lerakódások képződhetnek (swirl), nem megfelelő motorállapot esetén.
- Növeli az olaj szennyezettségét.
Lehet mérlegelni....
Jut eszembe... Az Izlandi zuzmókat mindenki tartsa szem előtt! :)
norbi04092016-03-16 21:11:05 // 80364
Ez volt az utolsó, hogy bármit is írtam...én érzem magam agyirokkantnak :D
Dömpi (il dottore)2016-03-16 21:07:13 // 80363
Sehol sem találok ilyen jellegű kódokat, még Yani polski EPER-ében sem.
Viszont annyit megtudtam, hogy az üléshuzatom FODERE SEDILI TESSUTO FLOCCATO NERO ... ez is valami :)
Viszont annyit megtudtam, hogy az üléshuzatom FODERE SEDILI TESSUTO FLOCCATO NERO ... ez is valami :)
yani🍀2016-03-16 21:03:25 // 80362
Majd a propelleresek...
Csabi2016-03-16 20:57:27 // 80361
de igen, nő így a NOx is
Piritu - 1.000.0002016-03-16 20:55:16 // 80360
Zuzmópörkölt :-DD
Ez tetszik. Az most vega vagy paleó? :-)
Ez tetszik. Az most vega vagy paleó? :-)
Piritu - 1.000.0002016-03-16 20:54:24 // 80359
Nem nő a hőmérsékelt nélküle?
droberto2016-03-16 20:52:22 // 80358
'''''2016-03-16 20:45:26 // 80357
Az egr kiiktatásával tisztább levegőt adsz a motornak.Valamivel jobban megy és valamivel később melegszik be a motor.Kicsit sarkítva,nem eteted meg a motorral még egyszer ami már kijött belőle,vagyis a kipuffgázt.
Dömpi (il dottore)2016-03-16 20:42:43 // 80356
Tanúság: don't írj a faszbúk csoportba, mert ott bazi sok(k) az OKOS :)
norbi04092016-03-16 20:31:43 // 80355
Srácok! Hülyeséget írtam? Az EGR lefalazásával úgy tudom csökken a koromképződès, igaz? Magyarul akár nőhet is a regenek közti távolság, nem? Facebook csoportba egy srác kérdésére válaszoltam...hogy a koromképződés csökken. Viszont mindenki az ellenkezőjét állítja....
Piritu - 1.000.0002016-03-16 20:22:18 // 80354
Phon-t kérdezted már?
'''''2016-03-16 20:19:57 // 80353
Szerinte máshol sem nagyon.Mindig az elejét törik össze.Itt helyben nálunk is jó pár 159-et szereltek már össze de ők is mindig az elejét keresik.
yani🍀2016-03-16 20:17:04 // 80352
Remélem itt nem találsz ilyet :-)
'''''2016-03-16 20:16:56 // 80351
Manky-tól.Leméretezte az enyémet és azóta legyártja ha kell.
yani🍀2016-03-16 20:14:30 // 80350
És mi lesz az izlandi zuzmókkal?:)
thePupill2016-03-16 19:49:52 // 80349
cola2016-03-16 19:38:15 // 80348
Sziasztok.Bontásra itélt 2.4 es 159est keresek.A komplett eleje érdekelne.
W.2016-03-16 19:31:07 // 80347
Magam is meglepődtem, de valószínűleg nem nyomta fullon. Bár amikor megindult úgy tűnt nyomja rendesen. Az enyém 80-160 között megy nagyon, felette lassul rendesen..:)
Csabi2016-03-16 19:28:30 // 80346
Ha a 260lovasra gondolunk ami 6s alatt van 100-on akkor ő bizony nem tekintett ellenfélnek , hogy a realitások talaján maradjunk...:)
Nivan842016-03-16 19:09:51 // 80345
Nekem meg ugye 939A7000
W.2016-03-16 17:22:12 // 80344
Na, megnéztem mit tud a vas! Előttem egy Rönó megán RS, 80-170-ig egyáltalán nem ment el, sőt csökkent a távolság. Utána lassan kezdett elmenni, olyan 190-ig,ott visszavettem. Persze mindez német autópályán történt!
Dömpi (il dottore)2016-03-16 12:59:18 // 80342
A karosszéria kódot honnan lehet megtudni?
Dömpi (il dottore)2016-03-16 12:58:01 // 80341
Nekem forgalmi szerint a motorkód: 939A1000...; az alvázszám pedig: ZAR9390000...