Fórum >> Típusok >> 159

DrB2011-04-23 21:44:47 // 13720
Nekem is ez jár a fejemben. Ha a saját megnyugtatásomra 15 ezrenként úgyis cserélném az olajat, akkor nem teszi meg a Pure Energy is???
DrB2011-04-23 21:44:32 // 13718
Nekem is ez jár a fejemben. Ha a saját megnyugtatásomra 15 ezrenként úgyis cserélném az olajat, akkor nem teszi meg a Pure Energy is???
Kompressz úr2011-04-23 21:43:44 // 13717
LFA159 - 2,4 - 70.000 km-nél csere sok városi üzemmel. Lámpa sose jelzett, szervizben kétszer manuálisan tisztítva

DrB - 2,4 - 97 ezer km van most a vasban, 57 ezerrel vettem. A vashoz kapott szerviz számlákban nem szerepel DPF csere vagy tisztítás. Eddig nálam sem volt gond vele (kopp-kopp-kopp). Azt sem vettem észre, hogy égetne. De jó részt, legalábbis eddig, középhosszú és hosszú távokon (pályán) használtam, városi forgalom alig.

Paulus - 1.9 - 102.000 km új korától nálam, soha semmi, fele város.
DrB2011-04-23 21:43:13 // 13716
Mi volt a tünete, hogy beszart?
Piritu - 1.000.0002011-04-23 21:42:36 // 13715
Arra gondolok, hogy veszek dupla pénzért logizét, vagy 15 ezrenként cserélem a nem longizét.
DrB2011-04-23 21:41:59 // 13714
Akkor kezdjük a gyűjtést DPF ügyben:

ALFA159 - 2,4 - 70.000 km-nél csere sok városi üzemmel. Lámpa sose jelzett, szervizben kétszer manuálisan tisztítva

DrB - 2,4 - 97 ezer km van most a vasban, 57 ezerrel vettem. A vashoz kapott szerviz számlákban nem szerepel DPF csere vagy tisztítás. Eddig nálam sem volt gond vele (kopp-kopp-kopp). Azt sem vettem észre, hogy égetne. De jó részt, legalábbis eddig, középhosszú és hosszú távokon (pályán) használtam, városi forgalom alig.

Kérjük az egész hsz-t bemásolni és hozzáírni a saját (jó/rossz) tapasztalatot.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-04-23 21:41:44 // 13713
még annyi kiegészítés hogy már előbb is szarakodott csak nem tudta megmondani senki...
Erhard 242 (Pure Energy)2011-04-23 21:40:55 // 13712
mert 59-be sosem cseréltek :)
Piritu - 1.000.0002011-04-23 21:40:45 // 13711
Akkor kezdjük a gyűjtést DPF ügyben:
ALFA159 - 2,4 - 70.000 km-nél csere sok városi üzemmel. Lámpa sose jelzett, szervizben kétszer manuálisan tisztítva
Erhadr242 - 2,4 - 132e-nél szart be 1/3-os városi közlekedéssel és sosem jelzett hibát

Kérjük az egész hsz-t bemásolni és hozzáírni a saját (jó/rossz) tapasztalatot.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-04-23 21:40:25 // 13710
már bocs de az első longlife ha arra gondoltál ha meg a sajátodra amit használsz nem tudja a C3-at :P
Piritu - 1.000.0002011-04-23 21:39:47 // 13709
A bökőnél motort cseréltek, kicsit többe van :-DDD
Erhard 242 (Pure Energy)2011-04-23 21:39:02 // 13708
nekem 132e-nél szart be 1/3-os városi közlekedéssel és sosem jelzett hibát....
Piritu - 1.000.0002011-04-23 21:38:52 // 13707
Apró kérdés: Nem mindegy, hogy fele időközönként cserélem, vagy kétszer annyiba kerül? :-DD
Erhard 242 (Pure Energy)2011-04-23 21:37:56 // 13706
akkor talán nem a gagyi szűrőt kellett volna bele rakni, vagy miért nem hirdetik úgy hogy városi közlekedésre nem alkalmas? bökőnél miért bírja?
Piritu - 1.000.0002011-04-23 21:37:43 // 13705
Akkor kezdjük a gyűjtést DPF ügyben:
ALFA159 - 2,4 - 70.000 km-nél csere sok városi üzemmel. Lámpa sose jelzett, szervizben kétszer manuálisan tisztítva

Kérjük az egész hsz-t bemásolni és hozzáírni a saját (jó/rossz) tapasztalatot.
DrB2011-04-23 21:37:03 // 13704
Kiszedett és kiiratott DPF-el, de egyebekben nem módosított programmal, hogy megy a vas? Füstöl-e és megkapja gond nélkül a zöld kártyát? Nem bukik ott ki a dolog???
Piritu - 1.000.0002011-04-23 21:34:49 // 13703
"de sok városi üzemben" - mint említettem, nekem felhívták a figyelmemet a vásárlás előtt, hogy a DPF-es 159 nem egy kimondott városi autó, ezek szerint igaz is :-(
Erhard 242 (Pure Energy)2011-04-23 21:31:32 // 13702
nem Úr aki nem herdál :D
Erhard 242 (Pure Energy)2011-04-23 21:30:48 // 13701
jah 2x annyiba kerül :) egyébként bármely nevesebb olaj jó csak tudja a C3-at meg a 507-et meg az 5w30-at...
'''''2011-04-23 21:26:09 // 13700
Nekem 70.000km-nél szart be teljesen.Chip nélkül,de sok városi üzemben.A lámpa sosem jelezte a tisztítást.Manuális tisztítást kétszer csináltak szervizben de csak kb 300km bírt ki,utána bejelzett és szervíz üzemre állt az autó.Cserés lett a szívósorom+szereztem egy használt részecskeszűrőt,de kis idő után sem volt az igazi.180 ezret költöttem rá,majd meguntam és 20.000Ft ért kiírattam.Egyébként a részecskeszűrőre 475.000Ft+Áfát mondtak.Már ne is haragudjatok,de akinek nem garis az autója és beszarik a dpf az hülye ha újat vesz!!!
DrB2011-04-23 21:25:58 // 13699
Szóval a Seleniából a Multipower Specs a tuti a mJTD-hez.

Tud valamivel többet a Selenia Multipower Specs a Castrol Edge-hez képeset?
SKrisz2011-04-23 21:03:10 // 13698
Akkor legyen egy kis kontraszt :) Száraz időben, fekete szedán vs. esőben, fehér SW :)

Piritu - 1.000.0002011-04-23 20:51:00 // 13697
ezt csak "úgy":
SKrisz2011-04-23 20:44:10 // 13695
Így van. Ha nem jön össze az automata tisztás(háromszor), akkor sikít a vas és indul a manuális takarítás. 3-asban vagy 4-esban 3500 -as fordulaton addig mész, amíg ki nem alszik a lámpa. Ez azért nem egy rakéta tudomány :)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-04-23 20:42:47 // 13694
attól hogy egy ütem alatt 5 helyett 10x fecskendez be nem fog megnőni az alapjárat
Piritu - 1.000.0002011-04-23 20:41:12 // 13693
Ismét csak a szerelőket tudom idézni, csak akkor jelez, ha többedszerre nem sikerült neki. Ilyenkor célszerű addig menni, amíg ki nem alszik a lámpa.
SKrisz2011-04-23 20:33:54 // 13692
De azt az üzemanyagot el is kell égetni és az a 750-es alapjáraton nehéz :) Szóval észrevenni ha éget az tutti :) Azt nem tudom, hogy a legújabb szoftvernél már akkor is jelez a comp ikonnal, ha maga végzi a rendszertisztítást, vagy csak akkor jelez, amikor már többször meg lett szakítva az automatikus folyamat és "baj" van, "manuálisan" kell tisztítani.
Piritu - 1.000.0002011-04-23 20:29:30 // 13691
A szerelők azt mondták, hogy max a megnövekedett fogyasztásról veszem észre, hogy tisztít. Olyan 15-20 literre ugrik meg a pillanatnyi fogyi.
Piritu - 1.000.0002011-04-23 20:27:53 // 13690
Az, hogy ki a tulaj lényegtelen. A garancia nem a tulajdonos személyén múlik. A 147-ben okozott kárt is kifizettettem velük. (Már csak azért is, mert figyelik, hogy a többi céges bömbi vagy a Párduc kerül többe.)
SKrisz2011-04-23 20:24:02 // 13689
Ha nem haladsz, nincs terhelés alatt a motor, akkor a tisztást megnövekedett alapjárattal végzi (túlfogyasztással).
Erhard 242 (Pure Energy)2011-04-23 20:22:38 // 13688
mitől menne fel az alapjárat? :) valamit nem értek..
Piritu - 1.000.0002011-04-23 20:22:26 // 13687
Mondjuk nem egy szép dolog hogy a usernel kell a Vasra figyelni :-(
Bár az se szép, hogy egy-két márkánál a kocsinak kell beparkolni a userek helyett :DD
Erhard 242 (Pure Energy)2011-04-23 20:21:53 // 13686
annyiban hogy itt tud arra hivatkozni hogy a gép megpróbálta csak Te leállítottad harmadszor is a folyamatot pl...de nem is Te fogod ha nem a céged, nem mind1 akkor? persze ne legyen semmi baja majd 100e után :PPP
SKrisz2011-04-23 20:21:39 // 13685
Miért kellene állandóan a computert figyelni? Ha magas az alapjáratom, akkor tudom, hogy takarít és kivárom a végét. Ha meg menet közben történik, úgyis végigcsinálja, akkor nincs gond, nincs mire figyelni.
Piritu - 1.000.0002011-04-23 20:21:00 // 13684
...ennyit a környezettudatosságról :-DDD
Piritu - 1.000.0002011-04-23 20:19:51 // 13683
Velem nem fogják kifizettetni. A szerződésben fehéren feketén áll minden.
Mint mondtam a 156-nál a katalizátort is cserélték szó nélkül, az mennyiben más?
Erhard 242 (Pure Energy)2011-04-23 20:19:30 // 13682
persze és Te úgy vezetsz hogy fél szemed a compot nézi állandóan....
Erhard 242 (Pure Energy)2011-04-23 20:18:42 // 13681
mondjuk engem nem érdekelne megmondtam ha gond lesz vele kitisztítom örökre :P
SKrisz2011-04-23 20:18:03 // 13680
A relevánsan megnövekedett alapjárati fordulatszám elég egyértelmű jelzés szerintem. Csak mondjuk ezt nem árt tudni, hogy van ilyen folyamat.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-04-23 20:17:43 // 13678
kérdezd Karcsit tud mesélni :P emberünkkel megvetették az újat lazán...
Piritu - 1.000.0002011-04-23 20:16:45 // 13677
Mondjuk a gari az él, a szerződés szerint csak a kopó alkatrészekre nem vonatkozik (fék, kuplung és társai) a DPF nincs a listában. Anno a katalizátort is cserélték szó nélkül :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2011-04-23 20:16:24 // 13676
igen és 59-nél mi figyelmeztet? :) a nagy nulla...
SKrisz2011-04-23 20:15:10 // 13675
Shell volt benne végig. User hiba pl. amikor az autó tisztítana de a user szarik bele / azt sem tudja mi történik és nem hagyja végigcsinálni a folyamatot. Az off -os esetkeben, a DPF cserék 90%-a, ilyen "használat" miatt volt.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-04-23 20:14:54 // 13674
sokaknak :((( valakinek 40e-nél adta be a kulcsot és no gari...
Piritu - 1.000.0002011-04-23 20:14:49 // 13673
"user proléma" - még a vétel előtt közölték, hogy a rövid távokat nem díjazza a DPF. Meg hozzá tenném, hogy szerintem a korom termelő hajszolt üzemet sem. (pl csipsz)
Piritu - 1.000.0002011-04-23 20:12:18 // 13672
Mondjuk érdekes lenne itt a 159 tulajok közt egy kutatást végezni, hogy kinek és hány km-nél volt gondja a DPF-el. (esetleg azzal együtt, hogy ki csipszelte meg a Vasat) Személy szerint, eddig 10e km-t tettem meg vele és nem tűnt fel, hogy "égetne".
Erhard 242 (Pure Energy)2011-04-23 20:09:55 // 13671
kis offosodba milyen olajat raktak? :) user hiba? ugyan mi, erre kivi lennék :D
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak