GTPeti2011-11-16 21:35:53 // 17470
Írtam a xenonizzókról egy blogposztot. A színtémát boncolgattam benne.
mopa2011-11-16 21:34:35 // 17469
Nekem is a 6000K tetszik színre. Abban meg bízom, hogy a rend őrében nem merül fel egy ilyen szép nagy autón kapcsán, hogy nem gyári a xenon.
Mit mondotok az ár kérdésre? Megéri a két égő Philiséktől a plusz 5000-t?
Ez a SuperVision nem hangzik jól...
Mit mondotok az ár kérdésre? Megéri a két égő Philiséktől a plusz 5000-t?
Ez a SuperVision nem hangzik jól...
Csosznorbert2011-11-16 21:34:11 // 17468
A piros. Az olyan titokzatos :)
Piritu - 1.000.0002011-11-16 21:10:09 // 17467
Csosznorbert2011-11-16 20:59:15 // 17466
Nagyon hideg.... :))
GTPeti2011-11-16 20:42:00 // 17465
Persze lehet, hogy jobb helyet találtál. Burkolózzunk hallgatásba! B)
GTPeti2011-11-16 20:37:39 // 17464
A lámpa alatt. :PP
Csosznorbert2011-11-16 20:36:39 // 17463
Kezet csókolok annak az egyénnek aki megmutatja hol a xenon trafója a vasamban. :))) Még én se találom meg, úgy eldugtam. De pszt! :)
Csosznorbert2011-11-16 20:35:15 // 17462
Én meg nem olvastam tovább. De inkább egy hűs sört kérj. (Nekem is.) :P
GTPeti2011-11-16 20:32:56 // 17461
Ne menj, én kérek elnézést! ;)
GTPeti2011-11-16 20:32:12 // 17460
Nekem volt ilyenem. A halogén az ennél sárgább. A gyári xenonok manapság többnyire 4300-asok. (Legalábbis én így tudom.) De valóban nehezebben kiszúrható!
Csosznorbert2011-11-16 20:31:38 // 17459
Ez felháboritó. Akkor lóvá tettek. :)) Megyek panaszra. :) Ettől függetlenül meg vagyok vele elégedve.
Piritu - 1.000.0002011-11-16 20:31:20 // 17458
Sajna a gépet felemelték a kocsival együtt, nem fértem hozzá :-((
Piritu - 1.000.0002011-11-16 20:30:32 // 17457
Emlékeim szerint a 4300-as fénye a normál halogénre hasonlít, így nem lehet elsőre kiszúrni a pótlólagos xenont.
GTPeti2011-11-16 20:30:22 // 17456
Képek?
Piritu - 1.000.0002011-11-16 20:29:25 // 17455
Ma volt szerencsém tanulmányozni a 159 alját, hát kicsit más filozófiát követ, mint a 156/Spider vonal. Minden futóműalkatrész nagyságrenddel masszívabbnak tűnik. Komoly vasdarabok vannak alatta. Öröm volt látni pl. az alsó lengőkar szilentjeit.
Hihető, hogy tovább él, mint a 156-é.
Hihető, hogy tovább él, mint a 156-é.
GTPeti2011-11-16 20:26:31 // 17454
És ráadásul neki van igaza!
Piritu - 1.000.0002011-11-16 20:23:56 // 17453
itt egy harmadik adatot dob a gép :-))
GTPeti2011-11-16 20:22:05 // 17452
A 4300K van legközelebb a napfényhez.
Csosznorbert2011-11-16 20:21:19 // 17451
Ismerősök többsége a 6000 K ra szavaz, az van legközelebb a nappali fény "utánozásában. Nekem is az van, és meg vagyok vele elégedve. Ha jól emlékszem olyan 10 ropi körül jutottam hozzá a vaterán. Otthon is beszerelhető, nem kell szaki hozzá. Csak a lököst le kell szerelni.
mopa2011-11-16 20:18:39 // 17450
Köszi szépen Piritu.
Szerintetek mi a különbség xenon izzó és xenon izzó között?
SuperVision és Philips között van 5-6000 Ft különbség...
Illetve színhőmérséklet ügyben ti mire szavaztok? 6000k?
Szerintetek mi a különbség xenon izzó és xenon izzó között?
SuperVision és Philips között van 5-6000 Ft különbség...
Illetve színhőmérséklet ügyben ti mire szavaztok? 6000k?
Csosznorbert2011-11-16 20:15:11 // 17449
H1 ködösit csak :D
Piritu - 1.000.0002011-11-16 20:13:39 // 17448
mopa2011-11-16 19:39:44 // 17447
Köszönöm. Nekem nincs manualom. A kedves kolléga a boltban pedig H1-re esküdött és azt is adott. Én meg csodálkoztam, hogy nem illik a helyére. Vihetem vissza :( Remélem becserélik
stukker19872011-11-16 19:36:33 // 17446
Azt olvastam én is...:)
Megerősítésre vártam...
Mindegyik 0,5-ön belül volt,kivéve a 3. mert az 1.8-ban.
Ezért kérdezem a dolgot....
Megerősítésre vártam...
Mindegyik 0,5-ön belül volt,kivéve a 3. mert az 1.8-ban.
Ezért kérdezem a dolgot....
Piritu - 1.000.0002011-11-16 19:29:55 // 17445
Az injektor korrekciós értékről most volt éppen szó a diesel topikban: "voltak max értékek megadva ami jelen esetben max 2.0 illetve -2.0 értékig korrigálhat. Alatta vagy felette gondok vannak a motorral."
Piritu - 1.000.0002011-11-16 19:20:50 // 17444
mopa2011-11-16 19:13:10 // 17443
Drága fórumozók! Milyen égő kell a tompítottba? H1 vagy H7?
stukker19872011-11-16 19:06:11 // 17442
Átlőttem magyarra egy másik verziót...
DPF csere után megtett kilométer az mire az előző hsz-ben rákérdeztem....
Ez törölhető valahogyan? Egyáltalán mire is utal ez?
Tudja valaki,hogy az injektor korrekciós érték milyen határok között mozoghat?
DPF csere után megtett kilométer az mire az előző hsz-ben rákérdeztem....
Ez törölhető valahogyan? Egyáltalán mire is utal ez?
Tudja valaki,hogy az injektor korrekciós érték milyen határok között mozoghat?
Piritu - 1.000.0002011-11-16 14:32:06 // 17441
Ma voltam szervizben és érdekes dolgot tudtam meg.
A "szervizszámláló" egyszerűen visszaszámol a következő esedékes szervizig, mint pl a 156-ban. Semmi köze sincs az olajhoz.
Az olaban még hátralévő km-t csak a komp tudja, csak kiolvasni lehet. Amúgy a komp a DPF regenerálások gyakoriságából és hosszából számolja.
27.500 km után még 20%-on volt az olaj, még 7.400 km-t lehetett volna vele menni a comp szerint.
Ja, pont a szervizben mutatott az óra 33.333 km-t :-DD
A "szervizszámláló" egyszerűen visszaszámol a következő esedékes szervizig, mint pl a 156-ban. Semmi köze sincs az olajhoz.
Az olaban még hátralévő km-t csak a komp tudja, csak kiolvasni lehet. Amúgy a komp a DPF regenerálások gyakoriságából és hosszából számolja.
27.500 km után még 20%-on volt az olaj, még 7.400 km-t lehetett volna vele menni a comp szerint.
Ja, pont a szervizben mutatott az óra 33.333 km-t :-DD
stukker19872011-11-16 14:16:22 // 17440
A 3,3 trial nem tud magyart szerintem....igazán meg se néztem...
A 2 adat amit említesz más néven szerepel...
A 2 adat amit említesz más néven szerepel...
Piritu - 1.000.0002011-11-16 14:12:23 // 17439
Miért nem állítod át magyarra? :-O
(Két km adatot ad meg. Az előző 5 égetés közti átlagos időt és hogy az utolsó óta mennyit mentél.)
(Két km adatot ad meg. Az előző 5 égetés közti átlagos időt és hogy az utolsó óta mennyit mentél.)
stukker19872011-11-16 13:50:35 // 17438
Megoldottam:)
A gép volt a hülye megint,mert az interface teszt nem(timeout) ment le de ettől függetlenül csatlakozott a vashoz....
Tehát a beállítás jó volt magyarul csak ő ezt nem tudta:)
Ha jó helyen olvastam le akkor 0km-es autóm van:):)
A DPF replacement-nél látható kilóméter szám mit jelölhet?
A gép volt a hülye megint,mert az interface teszt nem(timeout) ment le de ettől függetlenül csatlakozott a vashoz....
Tehát a beállítás jó volt magyarul csak ő ezt nem tudta:)
Ha jó helyen olvastam le akkor 0km-es autóm van:):)
A DPF replacement-nél látható kilóméter szám mit jelölhet?
stukker19872011-11-16 13:06:00 // 17437
MEgjött az Elm 327-em!
1 problémám van vele: A fiatecuscan nem elm 327 ként ismeri fel,hanem VagCom -os kábelként!
Ez mitől lehet?
1 problémám van vele: A fiatecuscan nem elm 327 ként ismeri fel,hanem VagCom -os kábelként!
Ez mitől lehet?
DrB2011-11-16 11:41:25 // 17436
Még a füstgépedet kellett volna bekapcsolnod a stroboszkóp mellé a ködben. :P
'''''2011-11-16 10:39:55 // 17435
Mentél volna az én ködlámpámmal! Csak strobi van benne. :-) Végül is,ha elég jó a szemed,két villanás között láttál volna valamit.
Graben&Zsu2011-11-16 08:32:22 // 17434
DrB2011-11-15 22:45:37 // 17433
Erre felé is jól lehűlt az idő. Az autó rendesen indul. Semmi zörgés. Pedig mentem vele összesen vagy 60 km-t, felét városban, felét autópályán. Ki érti ezt...
Erhard 242 (Pure Energy)2011-11-15 22:10:31 // 17432
no csak nem a holnapután játszódott le tegnapelőtt? :)))
Piritu - 1.000.0002011-11-15 21:50:39 // 17431
Olyan hirtelen fagyott le minden a ködbe érve, hogy mire eszembe jutott, már alig láttam ki.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-11-15 21:43:34 // 17430
fűteni kell a szélvédőt és nem fagy rája :P
Piritu - 1.000.0002011-11-15 21:33:01 // 17429
-2,5 fok lett pár méteren belül. A szélvédőre ráfagyott a köd, ilyet még nem láttam. Természetesen az ablakmosó befagyott azonnal. fel ugyan feltöltöttem téli löttyel, csak a nyárit nem nyomattam ki a csőből. reggel első dolgom lesz...
Piritu - 1.000.0002011-11-15 21:31:18 // 17428
Az előbb értünk haza Veszprémből. Nem semmi köd volt a 8-ason! Egy azaz egy csíkot lehetett látni a szaggatottból! Régen láttam ekkora ködöt! A 159 ködlámpája jól vizsgázott.
Csosznorbert2011-11-15 21:29:02 // 17427
Mai nap először volt igazi hideginditás, miután egész nap kint állt a kocsi. Este 0 fok volt és gyönyörüen indult. Indulás után kis ideig cserreg-kerreg, de jól vizsgázott, mind akksi, mind izzitógyertya terén. :)
DrB2011-11-15 18:36:13 // 17426
110 ezer km van most benn. Nem hiszem egyébként én sem, hogy ez lenne a baj. Szerintem valami banális, valamihez hozzáérő műanyag basz lesz az. Úgy legyen! :)
.......................2011-11-15 14:38:59 // 17425
Help!
..tud valaki jó áron szervószivattyút 2,4 jtdm hez ,az enyém kezd meghaldokolni
esetleg érdemes felújíttatni?
..tud valaki jó áron szervószivattyút 2,4 jtdm hez ,az enyém kezd meghaldokolni
esetleg érdemes felújíttatni?
sxr852011-11-15 10:09:07 // 17424
Szerintem attól is függ, hogyan használják az autót. Az enyémről tudom, hogy szinte csak városban jártak vele, lehet ez sem ideális a kuplungnak és a lendkeréknek. De azt is elképzelhetőnek tartom, hogy a 2.4-eshez való lendkerék sokkal masszívabb még a több nyomatékhoz képest is mint az 1.9nél.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-11-15 08:43:58 // 17423
normális használattal nincs is vele gond
Csosznorbert2011-11-15 08:13:28 // 17422
Akkor 176500-ig még biztos nyugodt lehetsz / tek. Nálam annyi a km és szintén hibátlan. Pedig a hétvégén megint beleugrott 1200km.
Erhard 242 (Pure Energy)2011-11-15 08:08:03 // 17421
hány km van az autódban? lendkerék olyan 250-nél kotlik meg ha megkotlik egyáltalán...nekem lassan 150e lesz benne de semmi hang, rázkódás a kuplung is jól végzi a dolgát
Online tag
0
Vendég0
569