Fórum >> Típusok >> 159

Tibcsi1662012-09-01 20:43:27 // 23909
Milyen klasszisok? Fényerő, vagy tartósság?
'''''2012-09-01 18:36:55 // 23908
Kicsit siettem hazafelé a gyorsulási taliról!Még nem volt a vége. :-)
'''''2012-09-01 18:13:31 // 23907
Szép is!
'''''2012-09-01 18:12:45 // 23906
Csak a toldat és a lökös lett lefújva.Élőben szebb: :-)
Laosz1562012-09-01 16:54:26 // 23905
ékszijtárcsa elfáradt...
GTPeti2012-09-01 16:05:45 // 23904
Ne próbáld ki, hogy mivel jár ha elszakad/leesik az ékszíj. Állítólag okozhat egy hirtelen lökést is, amitől a vezérlés is átugorhat. Állítólag.
Coolby2012-09-01 15:59:13 // 23903
Egyébként az mivel jár, ha ezzel gond van? Ha jól gondolom ott marad ember út mellett, de azonkívül kárt is tesz vmiben?

Egyébként azt figyeltem még meg, higy hidegen indítva nem hallani, ha úgy állok meg egy út után, akkor jobban...
Csabi2012-09-01 14:32:54 // 23902
23825. hsz-ben leírtam. A lényeg, hogy valószínűleg neked is a főtengely szíjtárcsa van már elgyengülve, és a két fém tárcsa már egymáshoz ér ezért van a kopogó hang alapjáraton...
Coolby2012-09-01 14:26:39 // 23901
Sziasztok!

Használgatjuk gépet és tökéletesen teszi a dolgát, azonban hangok szempontjából két dolog ütötte meg a fülem.

1. Bal hátulról, de benti zajnak tűnik van egy fémes, fémlemezes csörömpölés, rezgés. Úthibáknál hallani, jó úton nincs semmi. Végignéztem már mindent, pótkeréknél, utastérben, de semmi és álló helyben nem is tudom produkálni a hangot... Mindig vezettem most autót, így hátra mászni sem tudtam. Néha bal ajtóra tippelek, lehet, higy benne elszabadult valami?

2. Ritkán hallgatom kívülről az autót, és belülről nem is tűnik fel semmi, de kintről nem tudom normális e, de van egy kis kopogás vagy kattogás, ami jobb előlröl jön a diesel normál kattogó ütemmel megegyezik, de legjobban jobb oldalról, kerékdobnál hallani, vezérlés felől. Onnan van ilyen hang és csak most tűnt fel, hogy onnan jön vagy valami nem ok? Vezérlésem cserélve volt.

Köszi előre is, ha van valami tipp.
GTPeti2012-09-01 13:25:47 // 23900
Így van. Aki spórolni akar, használjon Edison-féle égőt. B)
GTPeti2012-09-01 12:35:54 // 23899
Így van. Ez nem kérdés.

(Mikor olyat látok, hogy vki egy offos autónál megnyomja a távirányítón a gombot, nyílik az autó, aut. felkapcsolódnak a lámpák... majd indítózik, kicsit kialszanak - újragyújt - és go... Na akkor fogom a fejem. Vajon tudja-e mennyi egy pár genuine izzó, amit így kínoz?)
Ruszi2012-09-01 10:48:08 // 23898
A küszöbök az enyémre kerültek.
direttore2012-09-01 09:31:54 // 23897
De árban is :))
GTPeti2012-08-31 21:08:16 // 23896
Szerintem klasszisok vannak a kínai és a márkás (nem hamisított) izzók között.
droberto2012-08-31 21:02:21 // 23895
Szép, bár jó lenne egészében látni az autóval.
A belső fényezetlen elemeket és a rendszámot maszkolták?
.....2012-08-31 19:02:16 // 23894
Ok, köszi!
'''''2012-08-31 18:00:26 // 23893
Ma elhoztam a fényezőtől a vasat.Kész lett a lökös meg a toldat.Jövő héten megy bele a led is.
Tibcsi1662012-08-31 17:15:59 // 23892
Nekem a 166osban nem gyári xenon volt, de ott is kb. ilyen lett az izzó amikor kiéget. Jobb lesz ha veszel már újat. Direttore most rendelt ebay-en 30$-ért.
'''''2012-08-31 14:24:39 // 23891
Nem,visszaküldtem.Ahhoz,hogy a nitró működjön,programot kell írassak hozzá.Nélküle gyorsulgatok,bár szerintem felejtős lesz a beígért eső miatt.
droberto2012-08-31 14:16:15 // 23890
Nálad lesz még a nagy szelep?
'''''2012-08-31 13:56:52 // 23889
Megbánod!:-)
droberto2012-08-31 13:38:37 // 23888
Köszi a meghívást, de hétvégén nem érek rá! :(
.....2012-08-31 06:51:50 // 23887
Szia!
Can Setup / Proxi Alignment Procedure
.....2012-08-31 06:45:55 // 23886
Nem villog, csak gyenge a fénye. Xenon-izzó feszültség 107 Volt mind a két oldalon. A refi viszont jó. 5 éves az autó, nem tudom mennyi üzemóra van az izzóba.
GTPeti2012-08-30 21:50:59 // 23885
Az a kis háromszög matrica mutatja, hogy abban a dobozban is van egy trafó. (Ahogy sejtettem.) A jobboldali kisebb csatlakozó, a "közepes feszültségű" kábel, ami az izzó végén lévő trafóhoz megy.
direttore2012-08-30 21:50:31 // 23884
Köszi, hétvégén meglesem mi van ott bent.))
Tibcsi1662012-08-30 21:47:40 // 23883
Elearn az mondja, hogy nálunk is a lámpák alján van a vezérlő egység. Akkor lehet hozzáférni, ha kiszeded az egész lámpasort.

Az 1a ,1b-nél lehet kontakt hiba

Vagy a 2b, 2c- nél.
Erhard 242 (Pure Energy)2012-08-30 21:45:26 // 23882
csak a comp vezérel minden más csak jelet küld
direttore2012-08-30 21:39:02 // 23881
És vezérel valamit, vagy csak jelet küld?
direttore2012-08-30 21:38:14 // 23880
Hali!

Melyik menüpontban lehet kikapcsolni, nem találtam meg ma délután?
Tibcsi1662012-08-30 21:37:26 // 23879
Nálam min. kettő! Egy a műszerfal közepén és egy a navigációban. De ha beülök akkor több is :):)
Erhard 242 (Pure Energy)2012-08-30 21:36:59 // 23878
szívócsőben méri a nyomást
direttore2012-08-30 21:31:03 // 23877
Akkor az mire jó, mármint a MAP szenzor?
Erhard 242 (Pure Energy)2012-08-30 21:21:18 // 23875
az én autómban egy óra van a Tiedbe több? :)
Tibcsi1662012-08-30 21:06:14 // 23874
Mindjárt utánanézek milyen a miénk és hol van.
Tibcsi1662012-08-30 21:03:40 // 23873
Ez az izzó bizony a végét járja. Szerintem hamarosan kiég. Nem villog néha?
Nyugodtan ki lehet cserélni.
Lehet normális elöregedés is, de lehet trafó hiba is. Hány óra van benne kb. ??
direttore2012-08-30 20:52:10 // 23872
Hali!

Kipucoltam a MAP szenzort, hát mit mondjak full korom volt, de vastagon. Visszatettem, s mintha jobban menne a gép, létezik, vagy pszihés a dolog???
DrB2012-08-30 19:16:21 // 23871
Őszintén szólva, leginkább a főtengely jeladóról olvastam itt, a vezérmútengely jeladó asszem csak egyszer merült fel. Hogy ki említette, s hogy milyen kontextusban, már nem emlékszem. Csak szépen felírtam a listámra. De akkor, úgy néz ki, ez nem is gyakori gond a 159-esnél, hisz nem reagált senki.

A főtengely jeladórol viszont mit gondol a nagyérdemű? Cseréltessem most 120 e km-nél, biztos, ami biztos, vagy nyugodtan várhatok még vele?

A turbócsővek szemrevételezése is elég? Látszik egyértelműen, ha csereérettek? Végülis már hat éves lesz a vas decemberben.
'''''2012-08-30 16:13:30 // 23870
Idő függvénye de lehet elugrom a gyorsulási talira.Jössz?Esetleg potyautasként?
droberto2012-08-30 15:55:44 // 23869
Hmm... Ez érdekes. Majd leteszteljük, hátha lehet rajta segíteni! :)
'''''2012-08-30 15:09:53 // 23868
Nekem be sem indul.Egyébként ha a bajuszkapcsolót beállítom,pár pillanat múlva megint nem töröl.Rá kellett volna nézzünk nálad.
droberto2012-08-30 14:52:14 // 23867
Nekem eddig még hál' Istennek nem gyűlt meg vele a bajom. Bár az kétségtelen, hogy néha elszaporázza...
Neked nem töröl kellő intenzitással?
.....2012-08-30 14:08:02 // 23866
Nálam nem pislákol egyik sem csak gyenge a fénye, nem tudom hogy izzó hiba vagy trafó? Kiszedtem az izzót és a közepén barnás égés látható.
A fénykép nem túl jól sikerült...
droberto2012-08-30 14:02:47 // 23865
Nem típushibának veszem őket (írtam is :)), hanem csak olyan hibáknak amik a többi gyártóra is jellemzők.
Én az emblémákat én kavicsfóliával védem, ami véd a mechanikai behatások és a káros UV sugarak ellen.
.....2012-08-30 13:55:33 // 23864
A FES-ben ki lehet kapcsolni,de a beállítást nálam nem jegyzi meg. Lehet hogy kell hozzá a proxy újrarendezés is? (Arra nem mertem kattintani.)
Eso- és alkonyatérzékelo (RLS)
Old value: Engedélyezve
New value: Disabled
KESZ
'''''2012-08-30 13:42:14 // 23863
A megbolondult esőérzékelővel lehet valamit kezdeni?
direttore2012-08-30 13:22:32 // 23862
köszi! 159-em van ott is a lámpák alján van? minden lámpához külön trafó van ezek szerint, nem egy ami közös.
GTPeti2012-08-30 13:14:20 // 23861
Ha szerencséd van megúszod egy bontott elektronikával. (A különböző feszültségek elég gyanúsak. Szerintem az belső trafó hiba lesz...)
GTPeti2012-08-30 13:12:33 // 23860
A 156-nál a lámpák aljára van felcsavarozva az elektronika (a beépített kis trafóval). Rá van dugaszolva a csatlakozóra, ha leszeded látszani fognak a tűskék. Lehet, hogy kontakthiba.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak