.....2012-09-10 18:07:58 // 24355
Pityukoma az oldalán írja,hogy volt hibajelzése.
Csabi2012-09-10 18:03:58 // 24354
Miért cseréltél izzítógyertyákat?
.....2012-09-10 17:58:30 // 24353
Újabb érdekes dolog történt az autóval kapcsolatban. Nem működött a távirányító, egyik gombra sem reagált. Kulccsal nyitottam ki, majd bent ülve nyomogattam a gombokat,de továbbra sem működött. Hazaérve a garázsban ismét működött minden! Szétszedtem a kulcsot, megmértem és 3,22 Voltos az elem, tehát nem azzal volt a baj.
Valakinek volt hasonló esete?
Valakinek volt hasonló esete?
.....2012-09-10 17:46:22 // 24352
Köszönöm a részletes választ, hasznos volt !
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2012-09-10 17:30:04 // 24351
szia
én is holnap viszem a szerelődhöz a vasamat , egy nagyobb fajta szervízre .
izzitógyertya
komplett kuplung , kettőstömegűvel, kinyomócsapágyal
vezérlés, stb .
majd beszámolok a részletekről :)
én is holnap viszem a szerelődhöz a vasamat , egy nagyobb fajta szervízre .
izzitógyertya
komplett kuplung , kettőstömegűvel, kinyomócsapágyal
vezérlés, stb .
majd beszámolok a részletekről :)
Pityukoma2012-09-10 16:53:54 // 24350
Zsolti159-nek itt válaszolok, mert itt tudok csak képet feltölteni.
Az izzító gyertyákat elvittem a szerelőhöz, aki szokta gyógyítgatni. Otthon nem mertem neki állni, mert azt mondta hogy a Jtd motorba előszeretettel szokott beletörni a gyertya a hengerfejbe. Neki van szikraforgácsolóhoz adaptere amivel a helyén (hengerfej leszerelése nélkül) ki tudja szedni a beletörött darabot. Ezért ott hagytam nála reggel és munka után mentem érte. Simán kijött, egy reccsenés és utána kézzel kitekerte.
32ezer volt a 4db munkadíjjal, hiba törléssel együtt. Egyébként 1/4"-os 9-es hosszú dugókulcs megy rá.
Az izzító gyertyákat elvittem a szerelőhöz, aki szokta gyógyítgatni. Otthon nem mertem neki állni, mert azt mondta hogy a Jtd motorba előszeretettel szokott beletörni a gyertya a hengerfejbe. Neki van szikraforgácsolóhoz adaptere amivel a helyén (hengerfej leszerelése nélkül) ki tudja szedni a beletörött darabot. Ezért ott hagytam nála reggel és munka után mentem érte. Simán kijött, egy reccsenés és utána kézzel kitekerte.
32ezer volt a 4db munkadíjjal, hiba törléssel együtt. Egyébként 1/4"-os 9-es hosszú dugókulcs megy rá.
Tibcsi1662012-09-10 15:32:33 // 24349
Mennyi olaj megy a sebváltóba? Kéne ott is cserélnem, ha már úgyis szerelik. Nem a gyári adat érdekel, hanem az, hogy mennyit lehet beletölteni, ha simán leengedik ?
.......................2012-09-10 15:21:49 // 24348
van 4 db Rain Sport 2 gumim,ha esetleg kell,nyári
235/45R18 a brerán ez volt mikor vettem
2db 7 mm
2db 4 körül
minden Ok velük ,csak 19 re váltotunk azért került le
235/45R18 a brerán ez volt mikor vettem
2db 7 mm
2db 4 körül
minden Ok velük ,csak 19 re váltotunk azért került le
Coolby2012-09-10 15:12:02 // 24347
no, csak jó lenne, eddig megvolt, most már nem találják, úgyhogy bukta, nincs már meg a gumi...
droberto2012-09-10 15:03:18 // 24346
Ha 8 mm az új, akkor normál közlekedéssel a 4 mm-es kopás ~20-30 k km futásteljesítménnyel "érhető" el.
Piros Madaaar2012-09-10 14:41:02 // 24345
lehet pot kerek volt :-) en igy vettem 19" :-) fele annyiert mint az uj egy evesek.potkerekkent volt felrakva
Tibcsi1662012-09-10 14:40:51 // 24344
1 év alatt simán lehet menni 40-50eKm. Bátyám is kb. ennyit megy. (Külföldön dolgozik…)
Jó lesz az a 2008-as. Nem öreg az annyira.
Jó lesz az a 2008-as. Nem öreg az annyira.
Coolby2012-09-10 14:29:46 // 24343
szegény 59, elég koszos :)
Coolby2012-09-10 14:29:31 // 24342
No, lehet vörösvári két darab Michelin Primacy összejön, bár talán 2008-as évjárat... Mondjuk profilmélysége jobb, mint az én 2011-esemnek... Nem tudom enyémet, hogy használták, de 2011-es, de olyan kb 4mm-es a profilmélysége.
GTPeti2012-09-10 13:29:50 // 24341
Erhard 242 (Pure Energy)2012-09-10 10:10:34 // 24340
ellenőrizni kell és nem lesz baja, ha kicsapódik a zsír akkor lehet csak 100Nm akkor is tönkre fog menni
Tibcsi1662012-09-10 09:55:21 // 24339
Részvétem :(
Hát ez tényleg szerencsejáték. Én már több100eKm autóztam, de sosem kellett még gumit cserélnem útszélen.
Szivárgós defektem (csavarral) volt már, de azt mindig simán megfoltozták.
Hát ez tényleg szerencsejáték. Én már több100eKm autóztam, de sosem kellett még gumit cserélnem útszélen.
Szivárgós defektem (csavarral) volt már, de azt mindig simán megfoltozták.
Tibcsi1662012-09-10 09:51:08 // 24338
:):) Jaa jobban örülök ennek, mintha a porlasztócsúcsokkal lenne baj.
Már most szedik ki a féltengelyeket. Azt mondta szerelő barátom, hogy mind a két oldalt kiszedi és elküldi, hogy nézzék meg mind a négy csuklót, mert általában ha az egyik szar akkor a többivel is lehet már gond. És azt fogják csak felújítani, amelyikkel gond van. Erről mit gondoltok, mi a tapasztalat nálatok? Nem érdemes mind a négyet felújítatni, ha már ki van szedve?
És egyáltalán a felújítás mennyire tartós? Nem érdemes inkább újat venni? Mennyibe kerülhet az új? (Nem volt időm 7végén ezt megnézni, és ma sem lesz nagyon)
Ez típushiba lehet a 159-el? mert sok 159-es blogban olvastam már róla. Lehet nem bírja a féltengely a 3-400Nm nyomatékot?
A régi 166-om már 200e fölött van és gyári féltengely van benne, pedig az is volt 300-350Nm
Már most szedik ki a féltengelyeket. Azt mondta szerelő barátom, hogy mind a két oldalt kiszedi és elküldi, hogy nézzék meg mind a négy csuklót, mert általában ha az egyik szar akkor a többivel is lehet már gond. És azt fogják csak felújítani, amelyikkel gond van. Erről mit gondoltok, mi a tapasztalat nálatok? Nem érdemes mind a négyet felújítatni, ha már ki van szedve?
És egyáltalán a felújítás mennyire tartós? Nem érdemes inkább újat venni? Mennyibe kerülhet az új? (Nem volt időm 7végén ezt megnézni, és ma sem lesz nagyon)
Ez típushiba lehet a 159-el? mert sok 159-es blogban olvastam már róla. Lehet nem bírja a féltengely a 3-400Nm nyomatékot?
A régi 166-om már 200e fölött van és gyári féltengely van benne, pedig az is volt 300-350Nm
Coolby2012-09-09 23:01:46 // 24336
Egy szépséges facsavar állt bele... Nem mentem vele túl sokat, mert az éles saroknál történt, ott viszont olyan út van, hogy észrevettem volna, ha egy ideje felnin megyek... Benzinkútra begurulva vettük észre. Gumis szerint alufelnin kb elég, ha egyszer átfordul és kész...
Tényleg ág is húz, épp téligumit vettem volna, egyelőre két nyári lesz még...
Tényleg ág is húz, épp téligumit vettem volna, egyelőre két nyári lesz még...
droberto2012-09-09 22:56:42 // 24335
A vadállat olasz legyilkolta! Fényezést megbüntette, leöntötte valamivel!
A bal első műanyag doblemez is le van szaggatva.
A bal első műanyag doblemez is le van szaggatva.
droberto2012-09-09 22:48:35 // 24334
"meg jó lenne egy tengelyre két egyforma..." - Ez itt a kulcsmondat!
Most jól meg kell sajnos fizetned ezt a "valamennyit mentünk a gumin" történetet.
Miért kaptál defektet? Lehet tudni? Én kb.: 150-180k km-t vezettem eddig életemben autót és defektet még sohasem kaptam (kivéve egy kapukitámasztót).
Téged az ág is húz tényleg...
Most jól meg kell sajnos fizetned ezt a "valamennyit mentünk a gumin" történetet.
Miért kaptál defektet? Lehet tudni? Én kb.: 150-180k km-t vezettem eddig életemben autót és defektet még sohasem kaptam (kivéve egy kapukitámasztót).
Téged az ág is húz tényleg...
GTPeti2012-09-09 22:42:44 // 24333
5000 euróért 159-et kapsz 74ekm-rel? :Persze. :)))
Piros Madaaar2012-09-09 22:06:43 // 24332
fenykepeket lapozgatva valami nemstimm a festessel, vagy leontottek valamivel??
doby2012-09-09 21:45:31 // 24331
http://www.autoscout24.de/Details.aspx?id=220239321&cd=634827502880000000&asrc=fa
Imi2012-09-09 21:20:41 // 24329
Egy ismerősöm autót akar venni valaki nem ismeri ezt:
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_1.9_jtd_16v_distinctive_6_seb.digit_klima-6122364
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_1.9_jtd_16v_distinctive_6_seb.digit_klima-6122364
Coolby2012-09-09 21:08:25 // 24328
Reméljük találok egyet amúgy, mondjuk valszeg kettő lesz, mert egyet úgysem adnak, meg jó lenne egy tengelyre két egyforma...
Kicsit elég lesz már a jóból mostanság... számítógép, eladandó autó, minden összefossa magát nálunk...
Kicsit elég lesz már a jóból mostanság... számítógép, eladandó autó, minden összefossa magát nálunk...
Coolby2012-09-09 21:02:22 // 24327
Ezeket néztem én is... A kaposvári marha messze van, a Vörösvárra pont megyek szerdán, oda megpróbálok benézni, mikori évjáratúak azok... Az első linken lévőnek meg más a mintája valamiért, újabb évjárat lehet vagy passz... A vörösvári 96-os súlyindexű, az mehet még?
droberto2012-09-09 20:34:47 // 24326
És a harmadik! :)
droberto2012-09-09 20:31:50 // 24324
Coolby2012-09-09 19:38:35 // 24323
96-os súlyindexű gumi elég amúgy, mert 98-as van rajta, de 96-ost találtam így hirtelen? 750 vs 710 kg...
Coolby2012-09-09 19:25:32 // 24322
No, este gazdagabb lettem egy bal hátsó defekttel, hogy a ... A gumi kukás, legalábbis a gumis most azt mondta, hogy megjavíthatja lyukat, de valamennyit mentünk a gumin és felni kinyírta tutti...
Szóval keresek egy darab Michelin Primacy HP 235/45 R18-as gumit, ha esetleg valakinek fekszik otthon... Most néztem, hogy gumijaim DOT száma 0411, amin meglepődtem most, mert elég kopottak amúgy, ahhoz képest, hogy elég fiatalok... eleinte azt hittem 2004-es, de ugye ez fordítva vagyon...
Szóval keresek egy darab Michelin Primacy HP 235/45 R18-as gumit, ha esetleg valakinek fekszik otthon... Most néztem, hogy gumijaim DOT száma 0411, amin meglepődtem most, mert elég kopottak amúgy, ahhoz képest, hogy elég fiatalok... eleinte azt hittem 2004-es, de ugye ez fordítva vagyon...
Coolby2012-09-09 13:48:10 // 24321
2-5 nekem tükörképben mozog...
1-3-4 egyszerre tér ki ide-oda, de egyértelmű megfelelés nincs...
1-3-4 egyszerre tér ki ide-oda, de egyértelmű megfelelés nincs...
Coolby2012-09-09 13:45:57 // 24320
Coolby2012-09-09 13:44:49 // 24319
Halihó!
No, ez is tanulságos. Az 5 hengeresnél, hogy kell párba állítani ezeket az értékeket? Ha jól értelmezem alapvetően a 3 körüli érték nem jelent rosszat, mert a jó 2-es és 4-esnél is van neki is akkora érték...
Nálam meleg motornál így nézett ki az inj correction egy kisebb kör alatt...
No, ez is tanulságos. Az 5 hengeresnél, hogy kell párba állítani ezeket az értékeket? Ha jól értelmezem alapvetően a 3 körüli érték nem jelent rosszat, mert a jó 2-es és 4-esnél is van neki is akkora érték...
Nálam meleg motornál így nézett ki az inj correction egy kisebb kör alatt...
Csabi2012-09-09 13:15:43 // 24318
Ellátogattam egy külfdöldi oldalra, rángatás ügyben...:)
Az emberke leírja, h neki is hidegen rángatott, füst stb.. elküldte az injektorait bemérésre, kettő kuka volt, a cseréjük után megszünt a rángatás és egyéb anomália...
1;3Injektort kellett cserélni ....
Elolvasható, a lap alján található a komment.
Az emberke leírja, h neki is hidegen rángatott, füst stb.. elküldte az injektorait bemérésre, kettő kuka volt, a cseréjük után megszünt a rángatás és egyéb anomália...
1;3Injektort kellett cserélni ....
Elolvasható, a lap alján található a komment.
droberto2012-09-09 12:08:38 // 24317
A 2-es rángatásügyi munkacsoport, a mérések lefolytatása után, kiállította konklúzióját... :)))
Kíváncsi leszek, hogy nálad is károsodás jött létre a féltengelycsuklónál!
A porlasztók mérésének elmaradását viszont sajnálom (nyilván te örülsz ennek :)). Remélem valaki közzé tesz majd erről egy publikációt.
Kíváncsi leszek, hogy nálad is károsodás jött létre a féltengelycsuklónál!
A porlasztók mérésének elmaradását viszont sajnálom (nyilván te örülsz ennek :)). Remélem valaki közzé tesz majd erről egy publikációt.
Tibcsi1662012-09-09 00:23:25 // 24316
Coolby és Pityukoma!! köszi a segítséget, hogy rájöjjünk mi a rángatásom oka. Így akkor hétfőn nem porasztócsúcs bemérésre megyek, hanem féltengely felújításra. Remélem így megoldódik a rángatás kérdés.
Nálam amúgy sokkal kisebb értékek vannak (kb. fele) az üzemanyag korrekciónál mint Coolby-nál. Nekem 1,24 a legrosszabb, Coolbynak pedig 3,33 és neki mégsem rángat. Ez is Pityukoma véleményét igazolja, hogy a féltengellyel lehet a gond.
Nálam amúgy sokkal kisebb értékek vannak (kb. fele) az üzemanyag korrekciónál mint Coolby-nál. Nekem 1,24 a legrosszabb, Coolbynak pedig 3,33 és neki mégsem rángat. Ez is Pityukoma véleményét igazolja, hogy a féltengellyel lehet a gond.
Pityukoma2012-09-08 20:51:31 // 24315
Még nagyon kezdő vagyok FES-ben :-) de fogékony az újdonságokra :-)
Piritu - 1.000.0002012-09-08 20:48:02 // 24314
A FES lementi a kiolvasott adatokat a saját könyvtárába egy FESLog_1207081017... nevű fájlba. Később is lehet tanulmányozni.
Piritu - 1.000.0002012-09-08 20:44:35 // 24313
Miért nem magyarul használod?
Pityukoma2012-09-08 20:41:06 // 24312
Kimentem a garázsba megnéztem pontosan.
Odometer at Last DPF replacement : 118320 km
Óra állása a műszerfal szerint: 119156
Odometer Shows the total driven km: 13580
Oil change counter :7 (ebből nálam 2 volt)
Nem tudom miért emlékeztem 4 ezer körülire. Valószínű az utolsó olaj csere óta megtett km-el kevertem össze.
Odometer at Last DPF replacement : 118320 km
Óra állása a műszerfal szerint: 119156
Odometer Shows the total driven km: 13580
Oil change counter :7 (ebből nálam 2 volt)
Nem tudom miért emlékeztem 4 ezer körülire. Valószínű az utolsó olaj csere óta megtett km-el kevertem össze.
Dömpi (il dottore)2012-09-08 20:19:45 // 24311
ha tatásabban
Piritu - 1.000.0002012-09-08 20:13:40 // 24310
A km órát nekem "Kilométer számláló" címszó alatt írta ki. A megtett km-t pl az utolsó olajcsere óta írta. Mi volt a pontos szöveg?
Pityukoma2012-09-08 19:44:51 // 24309
Még egy érdekesség (most jutott eszembe): kiolvastunk néhány adatot az enyémből is, amit igazán furcsának találtunk hogy a megtett km-nél 4ezer valamennyi volt. Ez ugye arra utal hogy valaki át állította. Viszont a DPF élettartama pár száz km eltéréssel megegyezik a műszerfalon mutatott 119ezer km-el.
Most akkor hogy is van ez? Piszkálták de mégsem? Vagy nagyon amatőr volt a "jóember" és nem sikerült az átállítás?
Nem értem.
Most akkor hogy is van ez? Piszkálták de mégsem? Vagy nagyon amatőr volt a "jóember" és nem sikerült az átállítás?
Nem értem.
Pityukoma2012-09-08 19:31:55 // 24308
Ma összefutottunk Coolby és Tibcsi166 cartásakkal egy kis műszaki eszmecserére, illetve kipróbáltam Tibcsi vasát hogy összehasonlítsam az én néhai :-) rángatásommal. Nagyon hasonló mint nekem volt, ezért úgy gondolom hogy neki is a féltengely csuklója (jobb belső) szált el. Az aknából jól érezhető volt a lógás ill. a doblemez belső felén kiverődött grafitos zsír nyoma látszik.
Beszereltük Tibcsi új aksiját, a régit (pár hónapos) pedig elboltoltuk az én haldokló aksim helyére.
Tibcsi életre keltette a gépemen a FES-t :-)))))) Ezer köszönet Tibcsinek érte :-))))
Coolby cartás vasában mint utas szerepeltem.- Nagyon szép Gratula hozzá.
Az "új" aksim pedig:
Még használom egy kicsit a régit, de valószínű már nem bírja sokáig.
Beszereltük Tibcsi új aksiját, a régit (pár hónapos) pedig elboltoltuk az én haldokló aksim helyére.
Tibcsi életre keltette a gépemen a FES-t :-)))))) Ezer köszönet Tibcsinek érte :-))))
Coolby cartás vasában mint utas szerepeltem.- Nagyon szép Gratula hozzá.
Az "új" aksim pedig:
Még használom egy kicsit a régit, de valószínű már nem bírja sokáig.
Pityukoma2012-09-08 19:07:50 // 24307
Nagyon tanulságos olvasmány. Köszi :-)
GTPeti2012-09-08 18:28:00 // 24306
Köszi az érdekes linket!