Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-25 19:20:43 // 31640
Brembo leadta a szintet én csak külön kérésre és ajtógaranciával adok ...
Alfonis2013-02-25 18:04:13 // 31639
danke - thanks
DE ist besser aber egal :D
DE ist besser aber egal :D
mizooo2013-02-25 18:00:03 // 31638
Alfonis2013-02-25 17:50:32 // 31636
lassan nekem is fékpofákat kell cserélnem. (kb 10-15E km még) de azért felkészülök előtte. Azt hogy tom megmérni, hogy tárcsát is kell e.? mennyi a jó még és mi nem?
.......................2013-02-25 17:28:02 // 31635
ha fújsz egy réteg höálló lakkot a nyakához a féktárcsának kibírja 2-3 évig rozsdaboglya nélkül
Csabi2013-02-25 17:21:37 // 31634
Azért a Brembo is adhatna a korrózióvédelemre...merre tart a világ..:) Köszi az infókat !
Piritu - 1.000.0002013-02-25 17:15:45 // 31633
Már többféle ezüstöt próbáltam, egyik sem az igazi :-(
Pityukoma2013-02-25 17:14:50 // 31632
Magamtól én is Brembo-t vettem volna, de Erhard az ATE-t ajánlotta az imént említett okokból.
Festék ? Majd ha Peti és Robi bekapcsolódnak. Ők a profik kemikáliában (is) :-)
Én nem tudok ebben tanácsot adni :-(
Festék ? Majd ha Peti és Robi bekapcsolódnak. Ők a profik kemikáliában (is) :-)
Én nem tudok ebben tanácsot adni :-(
Csabi2013-02-25 17:03:33 // 31631
Ha ezt tudtam volna amikor én vettem a tárcsákat, akkor az ATE-ra szavaztam volna én is...Brembo-t vettem, de azok csupaszon érkeztek...Lefújtam őket hőálló festékkel, de nem az igazi...Tavasszal újra megteszem...esetleg valaki tud ajánlani, vmi jó minőségű hőálló festéket ami tartós?
Pityukoma2013-02-25 17:03:16 // 31630
Nem, gyári bevonatosak. Direkt ilyet kértem Erhardtól (köszönöm neki). Kérésem az volt hogy jó minőség, ill. bevonatos legyen. Csúnya ha rozsdás a nyak része, mert látszik a felnin keresztül.
.......................2013-02-25 16:57:10 // 31629
Az ATE tárcsákon ,van gyárilag egy festékréteg,ami korr védö
Csabi2013-02-25 16:50:27 // 31627
A tárcsák gyárilag ilyenek, vagy te fújtad le őket?
Erhard 242 (Pure Energy)2013-02-25 16:12:46 // 31626
jó néz ki az ATE tárcsa :)
Pityukoma2013-02-25 16:10:19 // 31625
Nincs mese cserélnem kell. Mikor megvettem olyan vastagon rozsdás volt a tárcsa hogy az elsőkről egy hét alatt kopott le, addig remegett a pedálom. Valószínű baromi sokat állt a kinti kereskedésben. A betét még jó lenne, de új tárcsához új betét dukál :-)
mizooo2013-02-25 15:59:17 // 31624
Ez szép. Lehet még idén nekem is ezt kell játszanom :) bár lehet elég lesz a betét, majd a mérés eldönti.
Pityukoma2013-02-25 15:57:57 // 31623
droberto2013-02-25 14:16:56 // 31622
Persze, de ez természetes. Üreges alkatrészeket mártani és/vagy üregvédő anyaggal kifújni.
.......................2013-02-25 13:36:43 // 31621
Hiàba kened le kívülről extra profi festékkel,
Mivel a segédvàz üreges, belül is ugyanígy rohad
Mivel a segédvàz üreges, belül is ugyanígy rohad
.......................2013-02-25 10:19:48 // 31620
bocs ,volt:)
.......................2013-02-25 10:19:25 // 31619
és rozsdás is ..
Piritu - 1.000.0002013-02-25 09:17:00 // 31618
Nem biztos, hog yspórolásról van szó.
Ki venne új autót, ha a régit 25 évig haszálhatnád gond nélkül?
Ki venne új autót, ha a régit 25 évig haszálhatnád gond nélkül?
Piritu - 1.000.0002013-02-25 09:15:43 // 31617
Landshut? :-O
Ott vettem a Spidert :-)
Ott vettem a Spidert :-)
droberto2013-02-25 09:13:04 // 31616
Egyetértek veled, de azért a mai világban vannak nagyon komoly felület előkészítési technikák és profi bevonatrendszerek. Olyanok amikkel egy mezei ötvözetlen, ámde rendesen lefestett vasat évekre sósavba áztathatsz mégsem lesz baja. Tudom ez a másik véglet, de a mai autók a 80-as években gyártottak színvonalát sem érik el lassan olyan mértékű a spórolás.
Piritu - 1.000.0002013-02-25 09:08:22 // 31615
Két dologra kell költeni:
- felület előkészítés (tisztítás)
- használt festék
A technológia amúgy jó.
- felület előkészítés (tisztítás)
- használt festék
A technológia amúgy jó.
.......................2013-02-25 08:18:01 // 31614
Néztem egy 4 éves BMW 3 as coupét tavaly Landshutban,
Sokkal rozsdàsabb volt mint a brera 6 évesen,
A szomszéd 10 éves 5 ös bmw jén lyuks a küszöb..
Ez így ebben a formàban nem igaz ,
A BMW spórol a legjobban
A só mindent megesz,mindegy milyen màrka,
Nem kell télen hasznàlni, és örökké tart majd
Sokkal rozsdàsabb volt mint a brera 6 évesen,
A szomszéd 10 éves 5 ös bmw jén lyuks a küszöb..
Ez így ebben a formàban nem igaz ,
A BMW spórol a legjobban
A só mindent megesz,mindegy milyen màrka,
Nem kell télen hasznàlni, és örökké tart majd
Norby2013-02-25 07:57:40 // 31613
Mi mezőgazdasági gépek alkatrészeit és fülkéket gyártunk.
Ha megfelelően elő va készítve a felület (zsírtalanítva), akkor nagyon jó!
Ha megfelelően elő va készítve a felület (zsírtalanítva), akkor nagyon jó!
droberto2013-02-25 07:45:51 // 31611
És szerinted milyen korrózióvédelmi szempontból?
Norby2013-02-25 07:31:11 // 31610
Nálunk (munkahely) is van KTL, csak fekete, nem zöld.
droberto2013-02-25 07:23:12 // 31609
Meg kéne nézd a kar és a mozgató tengely közti ricnizés állapotát. Ez tulajdonképpen egy kúpos kötés picike kis bordákkal. Valószínűleg a leszorító anya kilazult és a lapát rugója fellazította a kapcsolódást.
Szereld le, nézd meg a kis bordák épségét.
Ha OK, mehet vissza jól beállítva (párhuzamosan a szélvédő aljával).
Majd az anyát jól húzd meg. (Alátét mindenképp legyen)
Ha nem OK, akkor is tedd vissza jól lehúzva az anyát, hátha szerencséd lesz. Ha így se lesz jó, akkor karcsere. :(
Szereld le, nézd meg a kis bordák épségét.
Ha OK, mehet vissza jól beállítva (párhuzamosan a szélvédő aljával).
Majd az anyát jól húzd meg. (Alátét mindenképp legyen)
Ha nem OK, akkor is tedd vissza jól lehúzva az anyát, hátha szerencséd lesz. Ha így se lesz jó, akkor karcsere. :(
droberto2013-02-25 07:16:36 // 31608
Ez komoly... (Kb. ennyit tudhatott a motor tartó bölcső... :()
Ennyit a jó öreg Trinát bevonatrendszer is tud.
Ennyit a párás garázsról...
Vagy nagyon spórolósra veszik ezt az amúgy jónak titulált KTL rendszert, vagy mégsem olyan jó.
Ennyit a jó öreg Trinát bevonatrendszer is tud.
Ennyit a párás garázsról...
Vagy nagyon spórolósra veszik ezt az amúgy jónak titulált KTL rendszert, vagy mégsem olyan jó.
Éjfúria2013-02-25 07:08:48 // 31607
Hello-hello.
Kis segítség kellene... A tegnap esti óriás esőzésben kiakadt az ablaktörlőm, természetesen a vezető oldali...
Egyszercsak túlhúzta, és kint maradt a kocsi mellett... Visszaraktam, 2-3 törlés gond nélkül ment, majd megint. Megint visszaraktam, de most meg nem úgy mozog, ahogy kéne, összeakad a két lapát...
Mit lehet ezzel házilag csinálni? Vagy vigyem rögtön megnézetni?
Kriszta
Kis segítség kellene... A tegnap esti óriás esőzésben kiakadt az ablaktörlőm, természetesen a vezető oldali...
Egyszercsak túlhúzta, és kint maradt a kocsi mellett... Visszaraktam, 2-3 törlés gond nélkül ment, majd megint. Megint visszaraktam, de most meg nem úgy mozog, ahogy kéne, összeakad a két lapát...
Mit lehet ezzel házilag csinálni? Vagy vigyem rögtön megnézetni?
Kriszta
Piritu - 1.000.0002013-02-25 06:57:07 // 31606
KTL festést mi is csinálunk. 500 óra sópermetállás a követelmény. (60 km/órás átlaggal könnyen kiszámítható, hogy ez hány km-t jelent.)
droberto2013-02-25 01:27:09 // 31605
Vagy: ZN95 Ez már majdnem olyan jó mint a galvanizálás. Bár nem olcsó...
droberto2013-02-25 00:15:06 // 31604
droberto2013-02-25 00:11:16 // 31603
Helyesen: Kataforetikus
droberto2013-02-25 00:04:16 // 31602
A BMV-nél is csak a 2008-as 5-ös a jó. A többi az kaka. Lehet, hogy ez is csak egyedi eset!?!
droberto2013-02-25 00:01:07 // 31601
Megvan:
Katoferikus festés
Így készül.
Az autóipar már ezt használja.
Az Audin is ez van és a hiba ua., mint nálunk.
Katoferikus festés
Így készül.
Az autóipar már ezt használja.
Az Audin is ez van és a hiba ua., mint nálunk.
droberto2013-02-24 23:42:42 // 31600
droberto2013-02-24 23:31:28 // 31599
Ez a libafoszöld színű bevonat (amit a lenti képen látsz, és nem is tudtam normálisan kikevertetni festékből) valami korrózióvédelmi bevonat akar lenni. (A nevét elfelejtettem, egyszer olvastam erről. Ha jól emlékszem valamiféle elektrolízissel viszik fel a felületre.) Ez sajnos funkcióját tekintve nem a legszerencsésebb bevonat. Talán még ennél is nagyobb baj a burkolatok nem megfelelő védelme. Pl az első doblemeznél a rugó körül kihagyták. Vagy hátul nem védi semmi (egy vacak miniatűr kavicsfóliát leszámítva) a küszöb alját ahol amúgy a kerék miatt a legsérülékenyebb. Továbbá a hátsó kj. íveknél ez a műanyagszálas paplanos történet lehet, hogy jó zajszigetelő, de magába tartja a vizet, és ezzel segíti a korrózió kialakulását. Továbbá ez a rés:

bevezet minden vizet és sót, szétrohasztva ezzel mindent!
Egyszer elbeszélgetnék a gyár illetékes mérnökével ezekről a problémákról!

bevezet minden vizet és sót, szétrohasztva ezzel mindent!
Egyszer elbeszélgetnék a gyár illetékes mérnökével ezekről a problémákról!
GTPeti2013-02-24 23:15:00 // 31598
Az az egészben a pláne, hogy a tökéletesen működő korróziómegelőzéshez tényleg nem kéne űrtechnológia. Csak ahogy írtam minden alkatrészt bedobni a tűziónos medencébe. Ja, hogy akkor az egész autó előállítása 20-30eFt-tal többre jönne ki? Itt jönnek a képbe a gazdaságisok és a döntéshozók. A mai autók kasztnija is csak a prospektus miatt látott cinkfürdőt...
droberto2013-02-24 23:15:00 // 31597
GTPeti2013-02-24 23:07:50 // 31596
Nekem az a tapasztalatom, hogy 10-ből 9 ember semmit nem tesz a korróziómegelőzésért. (Ez most nem félemény, hanem egy neutrális megjegyzés.)
droberto2013-02-24 23:03:00 // 31594
A bölcsővel és gondolom a komplett hátsó futóművel.
droberto2013-02-24 23:01:40 // 31593
Gusztustalan, felfoghatatlan és felháborító! Ezekkel tudnám jellemezni. Minden kép igazat mond. Ezeken kívül még van néhány "forró pont". (Majd fogok róla írni.)
Egyébként erről nem (csak az autóipar), hanem az agresszív síkosságmentesítő anyagok is tehetnek. Legfőképpen az autópályás harcosok vannak a legnagyobb veszélyben. A városi ingázók pedig viszonylagos biztonságban. A tengerparti cirkálók is súlyozottan ártalmas közegben szaladgálnak!
Mindenki aki több évre tervez javaslom, hogy míg (talán) nem késő, lokalizálja az esetleges korróziót és kezelje le rendesen a karosszériát! Akinek eddig szerencséje volt pedig az pedig preventív jelleggel konzerválja 159-esét!
Egyébként erről nem (csak az autóipar), hanem az agresszív síkosságmentesítő anyagok is tehetnek. Legfőképpen az autópályás harcosok vannak a legnagyobb veszélyben. A városi ingázók pedig viszonylagos biztonságban. A tengerparti cirkálók is súlyozottan ártalmas közegben szaladgálnak!
Mindenki aki több évre tervez javaslom, hogy míg (talán) nem késő, lokalizálja az esetleges korróziót és kezelje le rendesen a karosszériát! Akinek eddig szerencséje volt pedig az pedig preventív jelleggel konzerválja 159-esét!
Pityukoma2013-02-24 22:27:17 // 31592
Pityukoma2013-02-24 22:25:00 // 31591
Most már csak azt kell megtalálnom hol tudom beszerezni. Tényleg jókat ír róla:Presto cink spray Köszi még 1x .-)