Piritu - 1.000.0002013-03-07 06:48:31 // 32254
A Pókba kell HB3 a 159-be sima H7 van.
Jupiter1552013-03-06 23:44:05 // 32253
Kedves cartársak (hölgyek s urak)!
Jó pár hónapja szeretnék átülni egy 159-be, jó lenne egy szebb, modernebb autó. Elsősorban is a 1.9 JTD 16V-t nézegetem, de szóba kerülhet az 1.9 JTS is. Tudom, hogy 159-ből 90%-ban dízelek futnak, az 1.9 JTS pedig statisztikaliag alig mérhető mennyisében található a piacon. Kicsit fázom a dízeltől, sosem volt "olajkályhám" :), mennyiben más, mint a mostani 2.0 TS 16V-m (150 LE)? A vezetési stílusomhoz inkább a dízel állna közelebb (szeretek viszonylag lendületesen gyorsítani (de messze nem üveghangig), hogy aztán beálljak egy utazósebességre valami alacsony fordulaton (olvasgtalak már egy ideje benneteket, tudom, hogy ez nem tesz jót a kettős ömegű lendkeréknek (ettől is félek egy kicsit)), ugyanakkor vonz a nagy nyomaték. Viszont rövid 5-20 km-es utakra használom, de lehet, hogy hosszú utakat is bevállalnék. Ehhez is kapcsolódik egy kérdés, ami felmerült bennem: A Thule oldala szerint a csomagtérjatóra nem lehet biciklitartót tenni. Van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban?
És van még ezer kérdés, remélem, sorra kerülhetnek azok is :)
Köszi a válaszokat előre is
jupiter155
Jó pár hónapja szeretnék átülni egy 159-be, jó lenne egy szebb, modernebb autó. Elsősorban is a 1.9 JTD 16V-t nézegetem, de szóba kerülhet az 1.9 JTS is. Tudom, hogy 159-ből 90%-ban dízelek futnak, az 1.9 JTS pedig statisztikaliag alig mérhető mennyisében található a piacon. Kicsit fázom a dízeltől, sosem volt "olajkályhám" :), mennyiben más, mint a mostani 2.0 TS 16V-m (150 LE)? A vezetési stílusomhoz inkább a dízel állna közelebb (szeretek viszonylag lendületesen gyorsítani (de messze nem üveghangig), hogy aztán beálljak egy utazósebességre valami alacsony fordulaton (olvasgtalak már egy ideje benneteket, tudom, hogy ez nem tesz jót a kettős ömegű lendkeréknek (ettől is félek egy kicsit)), ugyanakkor vonz a nagy nyomaték. Viszont rövid 5-20 km-es utakra használom, de lehet, hogy hosszú utakat is bevállalnék. Ehhez is kapcsolódik egy kérdés, ami felmerült bennem: A Thule oldala szerint a csomagtérjatóra nem lehet biciklitartót tenni. Van valakinek tapasztalata ezzel kapcsolatban?
És van még ezer kérdés, remélem, sorra kerülhetnek azok is :)
Köszi a válaszokat előre is
jupiter155
Alfonis2013-03-06 23:27:52 // 32252
én télre emelt fényűt vettem +50 % non sokat sötétben mentünk. Non jó erős fénye volt. De tudtam, h ezek az emelt fényűek hamarabb kiégnek. Novembertől februárig bírta. 12 E km. Most csak 30% emelt van benne. Sokkal gyengébb. Persze még ez is jó :) De hosszabbodnak a nappalok így már lassan nem is lesz szükség emeltre :D
GTPeti2013-03-06 23:21:33 // 32251
Épp most néztem utána, hogy milyen izzó való bele. HB3. (22 ojró egy pár NightBreaker Plus.)
Piritu - 1.000.0002013-03-06 23:14:00 // 32250
Mióta megvan a Párduc még nem volt lekapcsolva a tompított. Így általában egy évig tartanak ki a tompítottak, ami 40-45e km.
Bár egyszer igen. Németben teszteltem pár száz km-en, hogy kevesebb nyál fogy-e ha nem ég. Nos nem tapasztaltam különbséget. Innentől lemondtam a hagyományos izzó kiváltásáról.
A Spidernél izgat inkább, mint lehetséges dizájn elem...
Bár egyszer igen. Németben teszteltem pár száz km-en, hogy kevesebb nyál fogy-e ha nem ég. Nos nem tapasztaltam különbséget. Innentől lemondtam a hagyományos izzó kiváltásáról.
A Spidernél izgat inkább, mint lehetséges dizájn elem...
Alfonis2013-03-06 23:11:24 // 32249
én a ködlámpa mellé srégen felülre tudnám elképzelni, az olyat aminek van ilyen kis műanyag háza. Nemtom az elektromosságot hova kell kötni. De már van olyan ami ha felkapcsolod a tompítottat akkor magától lekapcsol. Gondolom amúgy meg mindig megy!? na de ott jó helyen lenne szerintem :) beszerelése nem lehet sok idő :D
Alfonis2013-03-06 23:05:59 // 32248
elvileg legális. És nappal főúton nem is kell tompítottat kapcsolni ha van ilyened. Persze meg van h milyennek kell lennie meg, hogy hol. Asszem a földtől 25 felett nemtom mennyi alatt. A színtartomány is meg van adva. De ahogy néztem vannak ilyen jelölések is . És már úgy írják h ezen ez a jel is rajta van h megfelel a szabályoknak. Elég praktikus aki sokat megy főúton nappal mert az kiválthatja a normál izzót. Nekem az előző 4 hónapig bírta. Bár nekem sem annyira térülne meg meg autópályán akkor is muszáj felkapcsolni a tompítottat.
GTPeti2013-03-06 23:04:06 // 32247
Minden az E-jelen múlik. Egy flexibilis LEDsor persze nem rendelkezik ilyennel.
(A helyzetjelző dim funkciónak külön betűjele van az E jelölésen kívül.)
(A helyzetjelző dim funkciónak külön betűjele van az E jelölésen kívül.)
Piritu - 1.000.0002013-03-06 22:49:40 // 32246
Mennyire legális egy ilyen utólagos cucc? Mivel egyre több van, nem kezdenek-e el a sünök vadászni rá?
(Mondjuk nem raknék soha a kocsimra.)
(Mondjuk nem raknék soha a kocsimra.)
Alfonis2013-03-06 22:33:55 // 32245
na mostanában látok tök sok autót nappal, miközben biciklizek :) és tök jól látszik a kiegészítő ledsor. Épp ma reggel gondolkoztam, h tök jó. Itt is ez a téma. Dömpi és többiek akinek van milyet ajánlotok? és ezt, h kell bekötni és mikor kapcsol fel stb...?
.......................2013-03-06 21:46:22 // 32244
A vàltónak nincs hangja 3, 4 ben?
Gyanús hogy csak azokban a fokozatokban csinàlja
Gyanús hogy csak azokban a fokozatokban csinàlja
Bumper2013-03-06 21:26:16 // 32243
Űdv.!
Érdeklődnék, tud-e valaki abban segíteni, hogy a 159em hidegen szépen indul,új akksit is kapott.Elérte az üzemi hőmérsékletet leállítom kb 2 óra állás után nehezen indul. A comp azt írja Acthung luftllüssigkeit ist ...tovább nem tudtam olvasni :-( ill.cruise controll ausschalten.Most akkor mivan?
Hidegen a kormány halkan mintha pattogna aztán abbahagyja ill. ahogy olvastam a topicot elkezdett a jobb hátsó ablak kopogni.Most ezek mik ezek? :-)
Köszönöm: Bumper
Érdeklődnék, tud-e valaki abban segíteni, hogy a 159em hidegen szépen indul,új akksit is kapott.Elérte az üzemi hőmérsékletet leállítom kb 2 óra állás után nehezen indul. A comp azt írja Acthung luftllüssigkeit ist ...tovább nem tudtam olvasni :-( ill.cruise controll ausschalten.Most akkor mivan?
Hidegen a kormány halkan mintha pattogna aztán abbahagyja ill. ahogy olvastam a topicot elkezdett a jobb hátsó ablak kopogni.Most ezek mik ezek? :-)
Köszönöm: Bumper
Dömpi (il dottore)2013-03-06 21:05:20 // 32242
tudom, neki nem a lámpasor előtt, hanem a krómozott csíkon volt a ledsor
'''''2013-03-06 20:28:20 // 32241
Nem én voltam! :-)
Dömpi (il dottore)2013-03-06 20:03:09 // 32240
Ma a feleségemmel konvolyoztunk haza Ceglédről Abonyba. Toltuk neki rendesen a régi 4-esen, amikor egy enyhe kanyarban a szembejövő sávban feltűnt egy VW és az azt üldöző, éppen előzni készülő fekete ALFA. Mivel mi is 110 felett mentünk, a szembejövők pedig vélhetően kicsit többel - szemmel láthatóan ment a verseny :-) - csak azt láttuk, hogy fekete ALFA jön szembe a VW seggében, és rövid ledsora van a scudetto-tól jobbra és balra. De hogy 159 volt-e vagy 156 facelift, hirtelen nem tudtuk kivenni.
Ha valaki magára ismer, ÜDV INNEN IS, és reméljük le tudta gyűrni a "germán"-t.
Ha valaki magára ismer, ÜDV INNEN IS, és reméljük le tudta gyűrni a "germán"-t.
ToniT2013-03-06 19:24:31 // 32239
Hello!
Dömpi, így már értem a folyamatot, amin végigmentetek, mondjuk úgy peches voltál, vagy esetleg volt közöttük ok-okozati összefüggés, amiért mind "sorban" beadta a kulcsot? Minden esetre ez az eset számomra legalább jó kiindulópont.
Coolby, igen, ezeket a dolgokat csak tapasztalatból lehet "hang" alapján megmondani, ami nekem ezen alkatrészhibákból - szerencsére - még eddig nem volt. A lendkerékre azért gondoltam elsőként is, mert nyomaték, terhelés alatt jelentkezik ez, guruláskor nincs, így a futóművel kapcsolatos hibákat hátrébb helyeztem a rangsorban. Ugye a szerelőhöz én például úgy szeretek menni, ha már van elég konkrét sejtésem mi a gond és hogyan tovább, és ugye sok alkatrész nevét nem tudom németül, illetve erről kommunikálni idegen nyelven nehezebb, mint ha másról szól a fáma. Az óradíjuk meg végképp horror, de a mostani beszélgetések alapján már el fogok menni egyhez.
Szosza, hatodikban és másodikban egyelőre semmi gond nincs - ötödikben is észrevehetetlen -, olyannyira, hogy mind gyorsításkor, mind akár egy 200 km/h-s sebesség tartásakor nem volt semmiféle tünet.
Hálás köszönet Srácok, Urak!
Dömpi, így már értem a folyamatot, amin végigmentetek, mondjuk úgy peches voltál, vagy esetleg volt közöttük ok-okozati összefüggés, amiért mind "sorban" beadta a kulcsot? Minden esetre ez az eset számomra legalább jó kiindulópont.
Coolby, igen, ezeket a dolgokat csak tapasztalatból lehet "hang" alapján megmondani, ami nekem ezen alkatrészhibákból - szerencsére - még eddig nem volt. A lendkerékre azért gondoltam elsőként is, mert nyomaték, terhelés alatt jelentkezik ez, guruláskor nincs, így a futóművel kapcsolatos hibákat hátrébb helyeztem a rangsorban. Ugye a szerelőhöz én például úgy szeretek menni, ha már van elég konkrét sejtésem mi a gond és hogyan tovább, és ugye sok alkatrész nevét nem tudom németül, illetve erről kommunikálni idegen nyelven nehezebb, mint ha másról szól a fáma. Az óradíjuk meg végképp horror, de a mostani beszélgetések alapján már el fogok menni egyhez.
Szosza, hatodikban és másodikban egyelőre semmi gond nincs - ötödikben is észrevehetetlen -, olyannyira, hogy mind gyorsításkor, mind akár egy 200 km/h-s sebesség tartásakor nem volt semmiféle tünet.
Hálás köszönet Srácok, Urak!
Boticselli2013-03-06 19:00:06 // 32238
meg fent van ugyanaz az autó, csak más felhasználóval, meg más árral.. hogy ez mire jó?!
stukker19872013-03-06 17:54:41 // 32237
Dömpi (il dottore)2013-03-06 14:32:40 // 32236
Nálam több összetevős volt a dolog:
- ütött az egyik felni
- szálszakadásos volt két gumi
- jobb alsó lengőkar szilent be volt szakadva
- ki volt nyúlva a műa. kp.gyűrű
Önmagukban egyenként is okozhatták a tünetet, én mindet orvosoltam egymás után.
Egyébként most is berázott pár hete, a múlt héten kicseréltük a bal oldalt is a szilentet, azóta nem ráz.
Féltengelycsuklót anno szétszedtük, semmi baja nem volt.
Egyébként ugyanúgy ráz érzésre a szilentnél is, mint a féltengelycsuklónál, de a szilentnél érzed, hogy melyik oldal felől ráz. A féltengelycsuklónál nem.
- ütött az egyik felni
- szálszakadásos volt két gumi
- jobb alsó lengőkar szilent be volt szakadva
- ki volt nyúlva a műa. kp.gyűrű
Önmagukban egyenként is okozhatták a tünetet, én mindet orvosoltam egymás után.
Egyébként most is berázott pár hete, a múlt héten kicseréltük a bal oldalt is a szilentet, azóta nem ráz.
Féltengelycsuklót anno szétszedtük, semmi baja nem volt.
Egyébként ugyanúgy ráz érzésre a szilentnél is, mint a féltengelycsuklónál, de a szilentnél érzed, hogy melyik oldal felől ráz. A féltengelycsuklónál nem.
stukker19872013-03-06 14:23:47 // 32235
Olyan hirdetéseket talál néha az ember h a haja égnek áll...
Jópár telejesen fake a hirdetés van google translate segítségével felrakva. Kérdés h ezeket ki készíti???
Millió igénytelenül megfogalmazott "gyere oszt vedd meg dikkmá" kategóriával is találkoztam már.
Persze mindegyikhez jön a kecsegtetően alacsony ár. Anno én is kísértésbe estem,hogy talán fel kellen hívni,de aztán rájöttem,hogy nincsenek csodák...
Amúgy ha annyiért meggondolnám...."a nem bézs színűt":)
Jópár telejesen fake a hirdetés van google translate segítségével felrakva. Kérdés h ezeket ki készíti???
Millió igénytelenül megfogalmazott "gyere oszt vedd meg dikkmá" kategóriával is találkoztam már.
Persze mindegyikhez jön a kecsegtetően alacsony ár. Anno én is kísértésbe estem,hogy talán fel kellen hívni,de aztán rájöttem,hogy nincsenek csodák...
Amúgy ha annyiért meggondolnám...."a nem bézs színűt":)
Shadin2013-03-06 13:57:44 // 32234
Nem is vicces. Bézs belső?
Shadin2013-03-06 13:45:34 // 32233
Coolby2013-03-06 09:12:31 // 32232
Halihó! egy jó szerelő meg tudja mondani lendkereket. Nekem most volt lendkerék, kuplung cserém és ültem egyszer Tibcsi autójában is, amikor féltengely gondja volt. Nekem lendkerekem nem volt még nagyon szét, de a lendkerék nálam inkább alacsony fordulaton rezonált, remegtette pedált és leállításnál csinált kolompot jobb-bal irányba, míg Tibcsinál a féltengely inkább gyorsításnál, magasabb fordulaton hintáztatott jobbra-balra... De tényleg egy szerelő ezt megállapítja könnyen szerintem.
.......................2013-03-06 08:19:03 // 32231
6 odikban remeg ?
ToniT2013-03-06 04:32:45 // 32230
Droberto,
Köszi a välaszt. Sajnos, vagy inkäbb häla az egnek, a fedelzeti computer nem jelez ki semmifele hibät egy-egy delibäb-üzeneten kivül, ez cirka havi egyszer van: "tulmelegedett hütöviz stb.", s beinditaskor a vizhöfokmerö fel is megy a maximumig, majd egyböl vissza (apropo, ez mi a franctol lehet, miközben odakint minuszok voltak es az auto is oräkat ällt?). Ugyanakkor a pontos kepet persze MES-el lehetne lätni, amihez ugyanakkor sem programom, sem laptopom, sem kabelem nincs. (Tudom, szerviz, ha mäs nincs, de erröl kesöbb.)
Nyilvän, evidens, hogy nem biztos, minden rendben van az EGR-rel es tärsaival, ez teny. December vegen kihasznälva nemi jo idöt, az EGR-t kiszedtem (bär külön a relet is nem), a szelep eleg jol järt, s korom is roppant keves volt benne, de azt sem hagytam ott.
A MAP szenzor takaritäsära is ugyanakkor került sor, ami azt hiszem 90%-osan sikerült is. Ezekröl majd kepet töltök fel.
DPF regenräcio most Januarban, majd Februärban törtent ket modon is, elöbb alapjaraton jo ketszer 8 percet, majd a München - Salzburg közötti autopälyan mintegy 30 percet 6. sebessegben, 3600 körüli fordulaton (lehet naiv vagyok, de ha ez sem eleg, akkor semmi).
UI: Persze az en hibäm, hogy ha nem is sajnältam, egyszerüen nem volt anyagi fedezetem mostansäg arra, hogy itt szervizbe vigyem (tenyleg mocskos dräga egy rohadt hibakodoläs is), es csak olajcserere futotta az ujevben.
Köszi a välaszt. Sajnos, vagy inkäbb häla az egnek, a fedelzeti computer nem jelez ki semmifele hibät egy-egy delibäb-üzeneten kivül, ez cirka havi egyszer van: "tulmelegedett hütöviz stb.", s beinditaskor a vizhöfokmerö fel is megy a maximumig, majd egyböl vissza (apropo, ez mi a franctol lehet, miközben odakint minuszok voltak es az auto is oräkat ällt?). Ugyanakkor a pontos kepet persze MES-el lehetne lätni, amihez ugyanakkor sem programom, sem laptopom, sem kabelem nincs. (Tudom, szerviz, ha mäs nincs, de erröl kesöbb.)
Nyilvän, evidens, hogy nem biztos, minden rendben van az EGR-rel es tärsaival, ez teny. December vegen kihasznälva nemi jo idöt, az EGR-t kiszedtem (bär külön a relet is nem), a szelep eleg jol järt, s korom is roppant keves volt benne, de azt sem hagytam ott.
A MAP szenzor takaritäsära is ugyanakkor került sor, ami azt hiszem 90%-osan sikerült is. Ezekröl majd kepet töltök fel.
DPF regenräcio most Januarban, majd Februärban törtent ket modon is, elöbb alapjaraton jo ketszer 8 percet, majd a München - Salzburg közötti autopälyan mintegy 30 percet 6. sebessegben, 3600 körüli fordulaton (lehet naiv vagyok, de ha ez sem eleg, akkor semmi).
UI: Persze az en hibäm, hogy ha nem is sajnältam, egyszerüen nem volt anyagi fedezetem mostansäg arra, hogy itt szervizbe vigyem (tenyleg mocskos dräga egy rohadt hibakodoläs is), es csak olajcserere futotta az ujevben.
ToniT2013-03-06 04:14:16 // 32229
Dömpi,
köszönöm a segitökeszseged es a toväbbi felsorolt lehetösegeket. Irnek mindegyikröl röviden:
1. Bär müszaki analfabeta nem vagyok, de a szilentek ellenörzeset meg fogom ejteni ha lehet mär holnap, viszont ehhez segitseget kell kernem. Beugrok egy nem tul dräga gumiszervizbe, s talan meg is lesz a gocpont - köszi.
2. Alufelnit hasznälok valoban most is, viszont a központosito gyürü azt hiszem fem.
3. A feltengelycsukloval kapcsolatban szinten az a gondom, hogy az elmult het evben nem volt egyik automnak sem problemäja vele, igy nem ismerem a tüneteket. Bär a csaladban egy Sharan mär küszködött vele, viszont akkor a tünet kopogas volt a kormäny aläszedesenel.
4. A kettöstömegüre pedig azert gyanakszom, mert egyreszt ugye mindenki a legrosszabbal szämol, igy nem lepödhet meg tul nagyon kesöbb, no es pont mostanäban ertük el a 150ezer kilometert, amikor mär nem lenne meglepö, fökent, hogy koräbban tudomäsom szerint nem volt hozzänyulva, ahogy a kuplunghoz sem.
Koräbban mär, amikor halvänyan elöjött a mostani problemäm, vegigolvastam a blogod, igy termeszetesen a gumiddal, pontosabban futomüddel valo borzalmat is, amitöl mentsen meg az Isten minden Cartärsat! Öszinte leszek, ezek alapjan irtam az elsö hozzäszoläsomban a feltengelycsuklo es a szilentek hibäjara valo gyanakväst, viszont azt vagy vak letemre nem lättam, vagy nem irtad mär meg, hogy a "vegsö" szervize utan megoldodott szepen, vagy sem?
A legjobbakat!!!
köszönöm a segitökeszseged es a toväbbi felsorolt lehetösegeket. Irnek mindegyikröl röviden:
1. Bär müszaki analfabeta nem vagyok, de a szilentek ellenörzeset meg fogom ejteni ha lehet mär holnap, viszont ehhez segitseget kell kernem. Beugrok egy nem tul dräga gumiszervizbe, s talan meg is lesz a gocpont - köszi.
2. Alufelnit hasznälok valoban most is, viszont a központosito gyürü azt hiszem fem.
3. A feltengelycsukloval kapcsolatban szinten az a gondom, hogy az elmult het evben nem volt egyik automnak sem problemäja vele, igy nem ismerem a tüneteket. Bär a csaladban egy Sharan mär küszködött vele, viszont akkor a tünet kopogas volt a kormäny aläszedesenel.
4. A kettöstömegüre pedig azert gyanakszom, mert egyreszt ugye mindenki a legrosszabbal szämol, igy nem lepödhet meg tul nagyon kesöbb, no es pont mostanäban ertük el a 150ezer kilometert, amikor mär nem lenne meglepö, fökent, hogy koräbban tudomäsom szerint nem volt hozzänyulva, ahogy a kuplunghoz sem.
Koräbban mär, amikor halvänyan elöjött a mostani problemäm, vegigolvastam a blogod, igy termeszetesen a gumiddal, pontosabban futomüddel valo borzalmat is, amitöl mentsen meg az Isten minden Cartärsat! Öszinte leszek, ezek alapjan irtam az elsö hozzäszoläsomban a feltengelycsuklo es a szilentek hibäjara valo gyanakväst, viszont azt vagy vak letemre nem lättam, vagy nem irtad mär meg, hogy a "vegsö" szervize utan megoldodott szepen, vagy sem?
A legjobbakat!!!
Alfonis2013-03-05 23:30:13 // 32228
én is aktív tagja vagyok...! :)
GTPeti2013-03-05 23:26:45 // 32227
"sörkollektort" Kicsi a világ. Egy barátom annak a community-nek a tagja. :)
Alfonis2013-03-05 23:26:38 // 32226
komfortérzet miatt sem. áá :D
fáradt vok. Aludnom kell hnap kelés :(
fáradt vok. Aludnom kell hnap kelés :(
Alfonis2013-03-05 23:19:50 // 32225
a belső felső átmérője 51 az alsó pedig 41 mm :D (emlékeim szerint) már építettem 2 sörkollektort :D Éppen most fogok majd még két napkollektort is építeni ami a meleg vizet csinálja :D Fő a környezettudatosság :)
akkor gondolom nem ezzel kell nagybevásárlásra menni :D de ez így ennék Oké is de egy mindennapi használatban lévő autónál nem praktikus :D Én nemtom a peres gumikat is nemcsak az áruk miatt nem kedvelem hanem a komfortérzet miatt is. Nyilván nem úgy nyeli el az úthibákat mint egy vastagabb oldalfalú. Egyedül a látszat.
én a ronda de finom mellett vok :D
akkor gondolom nem ezzel kell nagybevásárlásra menni :D de ez így ennék Oké is de egy mindennapi használatban lévő autónál nem praktikus :D Én nemtom a peres gumikat is nemcsak az áruk miatt nem kedvelem hanem a komfortérzet miatt is. Nyilván nem úgy nyeli el az úthibákat mint egy vastagabb oldalfalú. Egyedül a látszat.
én a ronda de finom mellett vok :D
Piritu - 1.000.0002013-03-05 23:14:36 // 32224
6,5 cm - nyert! :-)
(Még az ujjam befér fölé.)
(Még az ujjam befér fölé.)
Alfonis2013-03-05 23:09:13 // 32223
a sörösdoboz átmérője az 6,5 cm ha jól tom :)
na várjunk csak az én gumim ugye 205/55 r16 ezzel 632 mm az átmérő
a TI kerék 235/40 r19 az 671 mm. Tehát a különbség az 39 mm. azaz annak a fele. kerekítve épp 20 mm. Ami azt jelenti, hogy a Ti böszme kerékkel olyan magas mint most nekem a 16" al.
Ettől kisebb kereket mindennapi használatra nem tudnék elképzelni. Ez épp jó de a biztonság kedvéért kerestem a nagyobb gumit :)
Szóval a TI annyira veszélyes mint az alapfelszereltség legkisebb gumija :D
Én már várom a nyári gumikat, h csak úgy átugorhassak a fekvőrendőrökön :D
na várjunk csak az én gumim ugye 205/55 r16 ezzel 632 mm az átmérő
a TI kerék 235/40 r19 az 671 mm. Tehát a különbség az 39 mm. azaz annak a fele. kerekítve épp 20 mm. Ami azt jelenti, hogy a Ti böszme kerékkel olyan magas mint most nekem a 16" al.
Ettől kisebb kereket mindennapi használatra nem tudnék elképzelni. Ez épp jó de a biztonság kedvéért kerestem a nagyobb gumit :)
Szóval a TI annyira veszélyes mint az alapfelszereltség legkisebb gumija :D
Én már várom a nyári gumikat, h csak úgy átugorhassak a fekvőrendőrökön :D
Liquid2013-03-05 23:01:52 // 32222
erre a képedre emlékezem, ütős :)
Piritu - 1.000.0002013-03-05 23:00:54 // 32221
Liquid2013-03-05 22:57:31 // 32220
az se semmi, majd legközelebb lemérem mennyire van a motorburkolat alja a talajtól
GTPeti2013-03-05 22:54:40 // 32219
Sőt... van aki a Spideren is ültet. Sachen gibt's. Mondaná a német. :))
Piritu - 1.000.0002013-03-05 22:45:57 // 32218
Ja, és van aki még ezen 4 centit ültet :-P
Piritu - 1.000.0002013-03-05 22:45:28 // 32217
Látszik, hogy nem ültetek még Spiderben :-DDD
Terheletlenül van 7 centi alatta, ha egyedül beülök, az már a max terhelés 40%-a, legalább mínusz egy centi.
Terheletlenül van 7 centi alatta, ha egyedül beülök, az már a max terhelés 40%-a, legalább mínusz egy centi.
Liquid2013-03-05 22:42:50 // 32216
a 19-cel egyáltalán nem gázos, viszont a 225/50R17-tel már vigyázni kell, elvben csak 1-1.5 cm, de mégis valahogy sokkal alacsonyabbnak érezni
Norby2013-03-05 22:28:25 // 32215
Holnap jön meg az ELM327,majd megnézem, mert semmi hibajelzés nincs.
Shell, de tankolás előtt is ilyen magas volt,
Shell, de tankolás előtt is ilyen magas volt,
Piritu - 1.000.0002013-03-05 22:21:48 // 32214
Ötlet még lenne, de nem sokra mész vele. Elsőre ki kellene olvasni, hogy nincs-e hibaüzenet. Onnan már el lehetne indulni.
De lehet egy jobban sikerült tankolás eredménye is :-(
De lehet egy jobban sikerült tankolás eredménye is :-(
Pityukoma2013-03-05 22:18:13 // 32213
Szia,még annyit tennék droberto cartárs HSZ-hez, hogy nekem a belső csukló volt a ludas.
Norby2013-03-05 22:18:03 // 32212
köszi
a magas fogyasztásra senkinek nincs ötlete?
a magas fogyasztásra senkinek nincs ötlete?
Pityukoma2013-03-05 22:15:37 // 32211
Gratula a szép vashoz :-) Sok bolgod, gondtalan km-t kívánok vele :-)
Alfonis2013-03-05 22:15:12 // 32210
uh. az durvesz :P akkor az kisebb kerékkel de még a 19" al is elég ovatosnak kell lenni. Sokszor leér?
Dömpi (il dottore)2013-03-05 21:49:15 // 32208
SZVSZ:
- lehet üt valamelyik felnid;
- elöl az alsó lengőkar hátsó szilent be van szakadva (nekem hasonló tünetet ennek a cseréje oldott meg);
- ha van alufelnid, és ha van alatta központosító gyűrű, és az műanyag, akkor cseréltesd fémre, mert a műanyag idővel kitágul és nem központosít;
- lehet még féltengelycsukló
- lehet még kettőstömegű is, de annak idővel hangja is lesz
(én ezekkel szenvedtem tavaly nyáron, olvass utána a blogjaimban, ha érdekel)
- lehet üt valamelyik felnid;
- elöl az alsó lengőkar hátsó szilent be van szakadva (nekem hasonló tünetet ennek a cseréje oldott meg);
- ha van alufelnid, és ha van alatta központosító gyűrű, és az műanyag, akkor cseréltesd fémre, mert a műanyag idővel kitágul és nem központosít;
- lehet még féltengelycsukló
- lehet még kettőstömegű is, de annak idővel hangja is lesz
(én ezekkel szenvedtem tavaly nyáron, olvass utána a blogjaimban, ha érdekel)
Alfonis2013-03-05 21:49:14 // 32207
hja igen a TI az még ültetve van 20 mm ... vagy?
Liquid2013-03-05 21:40:48 // 32206
a TI-nél nagyon eltalálták a futóművet, mert alacsonyabb és keményebb mint az alap, de nem érezni minden kavicsot, féltem tőle kicsit, de maradt rugóút így is. Persze azért feszes, de ha nem extrán kaksi az út akkor lehet vele közlekedni, az alacsonysága inkább jelent korlátot, főleg ha kisebb átmérőjű kerék van rajta, mint pl. nálam a téli.
Dömpi (il dottore)2013-03-05 21:40:11 // 32205
Anno a Marea-mon volt hasonló, de ott nem volt középső gyűrű. 120 felett úgy rázott mint a fene. Mondjuk méretileg is nagy volt a marisra (205/55 R15)