Erhard 242 (Pure Energy)2013-04-11 21:31:48 // 34040
adjuk, mire várunk? :) ki kell rakni a találkozók közé és ennyi
Vermacy2013-04-11 21:15:26 // 34039
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_1.9_jtd_16v_progression-6579618
Erről van infótok? Esetleg megvenném a másik piros mellé...
Erről van infótok? Esetleg megvenném a másik piros mellé...
mizooo2013-04-11 17:23:31 // 34038
Vermacy2013-04-11 17:10:31 // 34037
Ach so! Ezért IS jobb :o)
Ez csak egy a sok közül, de a "jobb" tág fogalom. FOSwagen GolFOSt unalmas emberek vesznek, meg nagy, német dízeleket! Ők a szomszédnak akarják mutatni, milyük van...
Ez csak egy a sok közül, de a "jobb" tág fogalom. FOSwagen GolFOSt unalmas emberek vesznek, meg nagy, német dízeleket! Ők a szomszédnak akarják mutatni, milyük van...
Coolby2013-04-11 17:07:51 // 34036
Elmúlt 2 napban éledezik a tolatóradarunk, amíg fix nedves idő volt hetekig nem működött, úgyhogy remélhetőleg "csak" dugónál lesz kontakhiba... hétvégén alánézek, hogy elérem-e egyáltalán a dugóját bontás nélkül...
droberto2013-04-11 17:06:23 // 34035
Néhány fotó és mennyiségi infó, az igénybe vehető szállásokról!
Faház (3 db - összesen 9 db szoba, szobánként 2 max. 3 személy):
Mobil ház (10 db - 2 db kettő-, max három fős szoba (szobánként franciaágy felette egy kis ágy) saját konyhával WC-vel, zuhanyzóval. Magyarul 1 házban max. 6 fő fér el.):
Telepített lakókocsi (4 db - 2 max. 3 személy):
Telepített sátor (5 db - 4 max. 6 személy):
10% kedvezményt kapunk az árakból. :)
Szóban lefoglaltam, de szükséges lenne mielőbb leadnunk a jelentkezést.
Faház (3 db - összesen 9 db szoba, szobánként 2 max. 3 személy):
Mobil ház (10 db - 2 db kettő-, max három fős szoba (szobánként franciaágy felette egy kis ágy) saját konyhával WC-vel, zuhanyzóval. Magyarul 1 házban max. 6 fő fér el.):
Telepített lakókocsi (4 db - 2 max. 3 személy):
Telepített sátor (5 db - 4 max. 6 személy):
10% kedvezményt kapunk az árakból. :)
Szóban lefoglaltam, de szükséges lenne mielőbb leadnunk a jelentkezést.
Piritu - 1.000.0002013-04-11 16:45:54 // 34034
..és akkor még a "combos" 1,6-okról nem is beszéltem :-)
Piritu - 1.000.0002013-04-11 16:40:25 // 34033
Hány lovas is volt a német 1,4 még 2000 után is, és hány az Alfa 1,4TS már a 90-es években? Ennyi...
Ildiko2013-04-11 16:09:59 // 34032
Szerintem sincs semmi gond az Alfák megbízhatóságával. Egyébként se egy vadiúj autót hasonlítsanak össze egy 20 évessel! - mert eddig nekem csak ilyen példákat tudtak mondani. De azért nagyon jó érzés, amikor még a mai napig a kollégák is megnézik és megdícsérik a verdámat, pedig most már sokszor látták. :) Gergő kollégám minden reggel elmondja, hogy nagyon tetszik neki a vagány autóm és ha teheti mellém parkol, sőt reggelente sokszor mögöttem jön. :) Pedig még nem is ült benne, hogy lássa, milyen kényelmes!
Pityukoma2013-04-11 15:54:20 // 34031
Hú de szép ajándék :-) kis v. nagy Brembo ? Rádiót is újítottál? Hol vetted?
Vermacy2013-04-11 15:46:44 // 34030
A "jobb" mit is jelent?-)
GTPeti2013-04-11 15:42:02 // 34029
SZVSZ ha a külsőt NEM nézzük, akkor is jobb autókat gyárt(ott) az Alfa, mint a VW.
mizooo2013-04-11 15:30:47 // 34028
Az én autóm is megnyerte a szépségversenyt a parkolóban :) Azért engem is szurkálnak a megbízhatóságával, dehát semmi baj nincs vele, ezt nem értik meg. NINCS VELE TÖBB GOND MINT EGY MÁSIK AUTÓVAL. :)
Ildiko2013-04-11 15:22:51 // 34027
Én is az Alfa egyediségét féltem, ilyen szépet és stílusosat csak az olaszok tudnak. S persze majd hallgathatjuk a VWsektől a magukét... Az egyik kollégám már szúrkálódott a megjegyzésével: "Akkor már nem csak a formája lesz szép az Alfáknak, hanem a megbízhatóság is javul!" Azért mégiscsak az én autómat nézik meg minden nap a céges parkolóban... :)
Angelo Bianco2013-04-11 14:21:35 // 34026
:))) SZUPER!!!
Nagyon köszi!!!
Így már könnyebb lesz tuti!
Nagyon köszi!!!
Így már könnyebb lesz tuti!
Piritu - 1.000.0002013-04-11 14:08:36 // 34025
Angelo Bianco2013-04-11 14:04:51 // 34024
Üdv!
SEGÍTSÉG, TANÁCS, INFO KELLENE!
159 ajtókárpitot szednék le az elkövetkezőkben...
Kérdésem, van-e valami taktikája, fortélya a műveletnek, hogy ne törjek el és ne tegyek tönkre semmit?!
Előre is köszi aki ír!
SEGÍTSÉG, TANÁCS, INFO KELLENE!
159 ajtókárpitot szednék le az elkövetkezőkben...
Kérdésem, van-e valami taktikája, fortélya a műveletnek, hogy ne törjek el és ne tegyek tönkre semmit?!
Előre is köszi aki ír!
Piritu - 1.000.0002013-04-11 14:02:32 // 34023
1-ben nekem is csúnya értékeket mutat. Fordulatszám van, sebesség nincs, természetes.
Piritu - 1.000.0002013-04-11 13:57:31 // 34022
Ezekbe az előnyökbe bukott bele a Seat is...
Piritu - 1.000.0002013-04-11 13:56:33 // 34021
Nemcsak te nem tudsz, senkisem. Már régóta ígérgetik, hogy lehessen, de 2003-óta, mióta itt vagyok még nem mozdult semmi :-(
St.Tomi2013-04-11 13:26:57 // 34020
Hali Kartársak!
Megvan a friss műszaki-hurrá!
Viszont abban kérném a segítségeteket,hogy LMM hiba esetén lehet-e iszonyat fogyasztás?
Tegnap este 1-esben döcögtem haza a rossz út miatt és 50 litert mutatott a fogyasztás!
Ez ugye nem oké?
Köszi
Megvan a friss műszaki-hurrá!
Viszont abban kérném a segítségeteket,hogy LMM hiba esetén lehet-e iszonyat fogyasztás?
Tegnap este 1-esben döcögtem haza a rossz út miatt és 50 litert mutatott a fogyasztás!
Ez ugye nem oké?
Köszi
Vermacy2013-04-11 13:11:19 // 34019
Meg a megbízható japánok, ha már a német precizitást elővettük...
http://www.vezess.hu/hirek/millionyi_japan_autoban_hibas/43237/
http://www.vezess.hu/hirek/millionyi_japan_autoban_hibas/43237/
Vermacy2013-04-11 13:03:44 // 34018
A VW legnagyobb hátránya, hogy a designereinek csak balta jutott! Nincs ceruzájuk és szépérzékük! Ezért akarták annak idején a Lambót (csak mellé nyúltak, mert az nem szép volt, csak különleges) és ezért vették meg a Ducatit! Olaszos, temperamentumos autókat akarnak!
Jó autót tudnak már gyártani, a széphez még fejlődniük kéne, de olyanok, mint a Goauldok, csak "lopják" a dolgokat... :o)
Jó autót tudnak már gyártani, a széphez még fejlődniük kéne, de olyanok, mint a Goauldok, csak "lopják" a dolgokat... :o)
Vermacy2013-04-11 13:00:41 // 34017
Azért a német prcizitás is kompromisszumos. Nem beszélve arról, hogy inkább egy 1,9 JTDM, mint bármilyen német traktor dízel...
Liquid2013-04-11 12:27:13 // 34016
igen, mert nem tud vele mit kezdeni, szerintem kb. ugyanez lenne az Alfával is
Shadin2013-04-11 11:22:49 // 34015
Kutya meg a macska :-)
Bilux2013-04-11 11:12:22 // 34014
Test meg a tüske ahova megy a csatlakozó ohmos méréssel.
GTPeti2013-04-11 10:13:13 // 34013
"Azért egy ilyen fúziónak lehetnének előnyei is"
Pontosan azokat a tulajdonságokat vesztené el az Alfa, ami miatt te is szereted.
Azt, hogy a VW-alkatrészek jobb minőségűek nem venném biztosra. Főleg manapság...
Az amerikai piacra a 4C-vel tér (éppen) vissza az Alfa. A (felújított) Chryslereket pedig azért árulják Lancia néven, mert minimális összegbe került ezeket lanciásítani és egy kis pénzt talán kereshetnek ezzel is.
Pontosan azokat a tulajdonságokat vesztené el az Alfa, ami miatt te is szereted.
Azt, hogy a VW-alkatrészek jobb minőségűek nem venném biztosra. Főleg manapság...
Az amerikai piacra a 4C-vel tér (éppen) vissza az Alfa. A (felújított) Chryslereket pedig azért árulják Lancia néven, mert minimális összegbe került ezeket lanciásítani és egy kis pénzt talán kereshetnek ezzel is.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-04-11 10:07:50 // 34012
a vágen a seatot le akarja adni.....
Liquid2013-04-11 09:53:19 // 34011
szerintem ebből nem jönne ki jól senki, a fócvágennek lenne még egy Seatja, és az Alfa meg beszürkülne szépen.
Nem mondom hogy feltétlenül rossz lenne, de szerintem az uniformizálás nem tenne jót neki, azt meg nehezen tudom elképzelni, hogy megmaradna az önállóság
Persze lehet hogy növelnék az eladásokat, és menne a szekér, de szerintem biztosan elveszne az "olaszság"
Nem mondom hogy feltétlenül rossz lenne, de szerintem az uniformizálás nem tenne jót neki, azt meg nehezen tudom elképzelni, hogy megmaradna az önállóság
Persze lehet hogy növelnék az eladásokat, és menne a szekér, de szerintem biztosan elveszne az "olaszság"
.......................2013-04-11 09:44:29 // 34010
"- jobb minőségű alkatrészek
..az ´59 jó minöség,ATE Brembo,fék,TRW futómü,Bosch befecskendezö rendsz.
- szigorúbb minőségbiztosítás
minek? csak drágább lesz,plusz minöséget nem hoz
- nagyobb fegyelem a gyártósorokon"
ez meg csak a Gyári munkamorált ássa alá,egész európa útálja a Német stresszes,idegölö munkastílust
ez szerinted jobb minöségü autót eredményez,Nem..
a Konstuktöröknél döl el minden,
ha ök elb**ák akkor hiába bármi minöségbiztosítás,
sz**r lesz az egész
..az ´59 jó minöség,ATE Brembo,fék,TRW futómü,Bosch befecskendezö rendsz.
- szigorúbb minőségbiztosítás
minek? csak drágább lesz,plusz minöséget nem hoz
- nagyobb fegyelem a gyártósorokon"
ez meg csak a Gyári munkamorált ássa alá,egész európa útálja a Német stresszes,idegölö munkastílust
ez szerinted jobb minöségü autót eredményez,Nem..
a Konstuktöröknél döl el minden,
ha ök elb**ák akkor hiába bármi minöségbiztosítás,
sz**r lesz az egész
Coolby2013-04-11 09:40:53 // 34009
hát igen, pár dolog, közössé váló dolgok jók is lehetnek, de az egyediség innentől tényleg csak a designban maradhat... külön fejlesztgetni motorokat nem fognak, az tutti...
Erhard 242 (Pure Energy)2013-04-11 09:29:59 // 34008
a Fiat dejzelt innentől elfelejtheted ...
Dömpi (il dottore)2013-04-11 09:21:56 // 34007
Azért egy ilyen fúziónak lehetnének előnyei is:
- jobb minőségű alkatrészek
- szigorúbb minőségbiztosítás
- nagyobb fegyelem a gyártósorokon
(tapasztalatból mondom, német cégnél dolgozom)
- ráadásul innentől a német-autó buzik nem szidnák az alfát
Nem azt mondom, hogy örülnék neki, csak azt, hogy nem feltétlenül járna hátrányokkal.
Amúgy meg tökmindegy hogy az AR melyik konszernhez tartozik, ha megmarad a rá jellemző sajátosság (egyedi design, finoman hangolt motor stb.). Ez pedig jelenleg is veszélyben van, a Crysler-hatás már kiütött a Lancián, és hát korábban az a hír járta, hogy az AR-t be akarják vinni az USA piacra.
- jobb minőségű alkatrészek
- szigorúbb minőségbiztosítás
- nagyobb fegyelem a gyártósorokon
(tapasztalatból mondom, német cégnél dolgozom)
- ráadásul innentől a német-autó buzik nem szidnák az alfát
Nem azt mondom, hogy örülnék neki, csak azt, hogy nem feltétlenül járna hátrányokkal.
Amúgy meg tökmindegy hogy az AR melyik konszernhez tartozik, ha megmarad a rá jellemző sajátosság (egyedi design, finoman hangolt motor stb.). Ez pedig jelenleg is veszélyben van, a Crysler-hatás már kiütött a Lancián, és hát korábban az a hír járta, hogy az AR-t be akarják vinni az USA piacra.
Coolby2013-04-11 08:52:47 // 34006
egyszer valaki már leírta úgy emlékszem részletesen, hogy izzítógyertyát hogy érdemes kimérni, de itt amore-n soha nem tudok semmi visszakeresni... valaki esetleg?
Erhard 242 (Pure Energy)2013-04-11 08:42:00 // 34005
úgy tűnik nem, bár érthető a mito, juliska páros gondolom nem fedezi a költségeket a 4c-ről nem is beszélve.... akkor lehet ez volt az utsó Alfám
Ildiko2013-04-11 08:37:45 // 34004
Köszi! Megvárom, mit mond a szerelő, ha szétszedte, aztán megírom. Nem értek hozzá, de én is azt mondtam, cseréljük, amit kell, hogy utána rendben legyen. Viszont nem Alfa specialista, ezért majd a márkában biztosan kérek segítséget.
Coolby2013-04-11 08:02:50 // 34003
Tegnap rámértem akksira, úgy annyira amennyire én értek hozzá, mert írtátok, hogy itt kezdjem izzítógyertya nyomozást...
Persze három számot ma reggelig nem sikerült megjegyezni, de a kocsi alaphelyzetében pár óra állás után az akksi 12,4V-ot mutatott. Gyújtásra rakva kicsit lejjebb ment, talán 12,1-12,2 körülre. Indítózáskor leesett 11 körülre egy másodpercre kb, aztán alapjáraton 14,1 körül volt... Amennyire értek hozzá, ez kb jó érték, nem?
Úgy akksival jelenségként sosem volt semmi gond egész télen, még 2 hét városi rövid ingázásokkal sem.
Közben Bárdival beszéltem és egy céges kedvezménnyel NGK gyertyát kapok 3700 HUF körül. NGK jóféle? Bárdis azt mondta, hogy az jónak számít...
Persze három számot ma reggelig nem sikerült megjegyezni, de a kocsi alaphelyzetében pár óra állás után az akksi 12,4V-ot mutatott. Gyújtásra rakva kicsit lejjebb ment, talán 12,1-12,2 körülre. Indítózáskor leesett 11 körülre egy másodpercre kb, aztán alapjáraton 14,1 körül volt... Amennyire értek hozzá, ez kb jó érték, nem?
Úgy akksival jelenségként sosem volt semmi gond egész télen, még 2 hét városi rövid ingázásokkal sem.
Közben Bárdival beszéltem és egy céges kedvezménnyel NGK gyertyát kapok 3700 HUF körül. NGK jóféle? Bárdis azt mondta, hogy az jónak számít...
Coolby2013-04-11 07:58:33 // 34002
indul a nagyfék projekt :)
Coolby2013-04-11 07:55:29 // 34001
nálam is 2.4 jtdm esetén gyári felnivel tényleg kb egy papírlap megy el a féknyereg és a felni között... (mondjuk pogácsám nekem nincs, bár most ennék egyet :))
Alfonis2013-04-10 23:28:37 // 34000
áh so :D köszi. Nem is figyeltem :P
droberto2013-04-10 22:56:12 // 33999
Ez azért volt, mert beraktad a DAS Auto képet a VW topicba. :)
Komolyra fordítva a szót, nem gondolnám, mert csak belső konkrenciát csinálnának maguknak.
Komolyra fordítva a szót, nem gondolnám, mert csak belső konkrenciát csinálnának maguknak.
Csosznorbert2013-04-10 22:46:49 // 33998
Jó'stét!
Ugye ez csak egy vicc?
Ugye ez csak egy vicc?
droberto2013-04-10 22:42:16 // 33997
Nem még, nem beszéltem velük.
Le kéne foglalni persze, azt, hogy kérnek-e foglalót, még megkérdem, de a SB. kért volna...
Arra gondoltam, hogy az AA-én keresztül mehetne a jelentkezés, odaírva, hogy mikor, hányan és mibe (sátor, faház, telepített ház, lakókocsi... stb) neveznek.
A kaját költségileg (meg egyébként is) szintén le kell majd egyeztetni.
Le kéne foglalni persze, azt, hogy kérnek-e foglalót, még megkérdem, de a SB. kért volna...
Arra gondoltam, hogy az AA-én keresztül mehetne a jelentkezés, odaírva, hogy mikor, hányan és mibe (sátor, faház, telepített ház, lakókocsi... stb) neveznek.
A kaját költségileg (meg egyébként is) szintén le kell majd egyeztetni.
droberto2013-04-10 22:36:54 // 33996
Piritu - 1.000.0002013-04-10 22:29:36 // 33995
Gratula a k-hoz! :-))
Alfonis2013-04-10 22:28:13 // 33994
viszont egy kérdés. Valakinél már olvastam ezt de most valami kézifék problémát is olvastam h nagy kattanást hallott indulásnál. erről eszembejutott és gondoltam kérdezek...
Szóval a visszagurulásgátló, hogy működik és mi fékezi a kereket?
Csak mert nem tudom miért de néha van, hogy indulás előtt egyet kattannak a kerekek. De ilyen elég jó hangon :D Érezni h addig fogta -> katt kiold. Teljesen olyan mint lejtőn az indulsás csak ott ugye normális. De egy parkolás után !? :S
azt is megfigyeltem, h kocsi indítás után egy picit megtekerem a kormányt vmelyik irányba és ha 'ez a valami' befogott akkor (katt) kiold. és utána zsír. Ha elfelejtem akkor ezt csak 1 esben indulásnál van. hm én nemtom :D ötlet valakinek?
Szóval a visszagurulásgátló, hogy működik és mi fékezi a kereket?
Csak mert nem tudom miért de néha van, hogy indulás előtt egyet kattannak a kerekek. De ilyen elég jó hangon :D Érezni h addig fogta -> katt kiold. Teljesen olyan mint lejtőn az indulsás csak ott ugye normális. De egy parkolás után !? :S
azt is megfigyeltem, h kocsi indítás után egy picit megtekerem a kormányt vmelyik irányba és ha 'ez a valami' befogott akkor (katt) kiold. és utána zsír. Ha elfelejtem akkor ezt csak 1 esben indulásnál van. hm én nemtom :D ötlet valakinek?
Alfonis2013-04-10 22:20:55 // 33993
neked nagyon bejönnek ezek a téli kerekek :)
Amúgy ezzel a kormánymű szervó kérdéssel én is így vagyok h álló helyzetben ha tekerem a 215 széles kerékkel akkor hallani valamit. De ha már kettővel gurulok akkor semmi. Egyébként sosem tekerem álló helyzetben a kormányt így ez nem is zavar :D Én olajat lecseréltem vétel után. 3 év 9 hónapos volt akkor.
Amúgy ezzel a kormánymű szervó kérdéssel én is így vagyok h álló helyzetben ha tekerem a 215 széles kerékkel akkor hallani valamit. De ha már kettővel gurulok akkor semmi. Egyébként sosem tekerem álló helyzetben a kormányt így ez nem is zavar :D Én olajat lecseréltem vétel után. 3 év 9 hónapos volt akkor.
Piritu - 1.000.0002013-04-10 22:02:56 // 33992
Akkor le lett foglalva hely?
Illetve akár a létszámot/jelentkezést is véglegesíthetnénk. Gondolom a foglaláshoz érdekes lenne. Ha jól néztem a 32518-as hsz-ban volt utoljára lista az előzetesen jelentkezőkről.
Illetve akár a létszámot/jelentkezést is véglegesíthetnénk. Gondolom a foglaláshoz érdekes lenne. Ha jól néztem a 32518-as hsz-ban volt utoljára lista az előzetesen jelentkezőkről.
Dömpi (il dottore)2013-04-10 18:28:31 // 33991
A második nyári szezont kezdem lassan. Tavaly nem volt semmi gond.