Fórum >> Típusok >> 159

imi1562013-04-12 17:12:55 // 34053
Nekem is pontosan ugyanezt csinálja.Pár hete lettem rá figyelmes.Még inkább hallani hosszabb menetek után,mikor jól át van melegedve minden.Lehet,hogy nagyon felhígul az olaj?
A kormánymű gumiharangja alá bekukkantottam,ott minden rendben.
Nem egészen két éve cseréltünk olajat a rendszerben,viszont akkor ez az egészen "vékony" zöld színű szintetikus cucc került bele,a fiat szervízes szerelő tanácsára.
Jövő héten újra lecseréljük dextron III-ra,ha nem szűnik a probléma,akkor passz:-/!
Vermacy2013-04-12 11:30:09 // 34052
Mindezt tudom. Autóiparban dolgozok és a fő vevők a német prémium márkák, mint Mo-on általában. Ugyanaza technológia van a PSA soron, mint a VW csoport bármelyik (akár Porsche) termékeinél...

Csak jobb a marketingjük :o)
Coolby2013-04-12 07:48:54 // 34051
Csomagtartóban lévő ECU-t amúgy kerestem múltkor, de így első körben 5 percet rászánva nem lett meg... A két oldalsó tárolónál és abban nyitható kis dobozokban kerestem, de nem találtam semmit vezetékeken és egy biztosítéktáblán kívül a jobb oldalon.
Coolby2013-04-12 07:47:19 // 34050
Ettől féltem :(
Coolby2013-04-12 07:46:38 // 34049
Hát az már elég régen volt, de rámértünk és akkor egyiknél sem volt még mérhető gond, bár te mérted, ezért a módszerre nem emlékszem tisztán :)
Tibcsi1662013-04-11 23:42:48 // 34048
Na ez szuper! Végre lesz nagyféked :) Mennyi volt az egész cucc?
Tibcsi1662013-04-11 23:40:37 // 34047
Hát múltkor rámértünk Pityukománál. Mi lett akkor az eredmény? Mér nem emlkészem.
Tibcsi1662013-04-11 23:38:15 // 34046
Ezt mondtam én is, első körben a csatlakozókat tisztítsd meg. Még a csomagtartóban lévő ECU-t is megnézném. Lehet ott a kontakt hiba, sztem azt könnyebb megnézni, mint a lökőst leszedni.
droberto2013-04-11 22:27:02 // 34045
Nem hiszem, hogy szét tudod szedni. A hátfal mögött van már az. Nagy a lökös íve is ahhoz
DrPulzis2013-04-11 22:01:43 // 34044
Épp most olvastam a helyi újságunkban, hogy a Rutesheim-ban, a hétvégi 17. hely autókiállításon ki fogja állítani a Alfa Romeo 4C-t az a kereskedő akitől én is vettem a 159-et!

Megnézem közelről milyen lesz az Alfa jövője és mire fogok gyűjteni a következő években :) Még lehet, hogy mint régi törzsvásárló, próbakör is lesz :)
DrPulzis2013-04-11 21:52:34 // 34043
A német autók megbízhatóságáról --> Két kollégám birtokol BMW 3-as kupét. De mind a kettővel volt már probléma. Motorikusan, automata váltó előválasztó karjával, vagy lepergett az autókról a festek.

Csak ezekről nem illik beszelni egy BMW-vel kapcsolatban. Igazából mindegy melyik autót ki gyártotta, a komponensek nagyon nagy százalékban ugyanazok. A BMW-nél is csak vízzel főznek.
Dömpi (il dottore)2013-04-11 21:40:54 // 34042
Pont azt írtam, hogy ha megmarad az alfa egyedisége, akkor tök mindegy ki a tulaj, ha nem, akkor meg ráb@sztunk
Erhard 242 (Pure Energy)2013-04-11 21:31:48 // 34040
adjuk, mire várunk? :) ki kell rakni a találkozók közé és ennyi
Vermacy2013-04-11 21:15:26 // 34039
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_1.9_jtd_16v_progression-6579618

Erről van infótok? Esetleg megvenném a másik piros mellé...
mizooo2013-04-11 17:23:31 // 34038
Sanyi kollégám gépével a céges parkolóban :)

Ma leadtam vezérlés cserére, remélem holnapra készen lesz.
Vermacy2013-04-11 17:10:31 // 34037
Ach so! Ezért IS jobb :o)

Ez csak egy a sok közül, de a "jobb" tág fogalom. FOSwagen GolFOSt unalmas emberek vesznek, meg nagy, német dízeleket! Ők a szomszédnak akarják mutatni, milyük van...
Coolby2013-04-11 17:07:51 // 34036
Elmúlt 2 napban éledezik a tolatóradarunk, amíg fix nedves idő volt hetekig nem működött, úgyhogy remélhetőleg "csak" dugónál lesz kontakhiba... hétvégén alánézek, hogy elérem-e egyáltalán a dugóját bontás nélkül...
droberto2013-04-11 17:06:23 // 34035
Néhány fotó és mennyiségi infó, az igénybe vehető szállásokról!

Faház (3 db - összesen 9 db szoba, szobánként 2 max. 3 személy):


Mobil ház (10 db - 2 db kettő-, max három fős szoba (szobánként franciaágy felette egy kis ágy) saját konyhával WC-vel, zuhanyzóval. Magyarul 1 házban max. 6 fő fér el.):


Telepített lakókocsi (4 db - 2 max. 3 személy):


Telepített sátor (5 db - 4 max. 6 személy):


10% kedvezményt kapunk az árakból. :)
Szóban lefoglaltam, de szükséges lenne mielőbb leadnunk a jelentkezést.
Piritu - 1.000.0002013-04-11 16:45:54 // 34034
..és akkor még a "combos" 1,6-okról nem is beszéltem :-)
Piritu - 1.000.0002013-04-11 16:40:25 // 34033
Hány lovas is volt a német 1,4 még 2000 után is, és hány az Alfa 1,4TS már a 90-es években? Ennyi...
Ildiko2013-04-11 16:09:59 // 34032
Szerintem sincs semmi gond az Alfák megbízhatóságával. Egyébként se egy vadiúj autót hasonlítsanak össze egy 20 évessel! - mert eddig nekem csak ilyen példákat tudtak mondani. De azért nagyon jó érzés, amikor még a mai napig a kollégák is megnézik és megdícsérik a verdámat, pedig most már sokszor látták. :) Gergő kollégám minden reggel elmondja, hogy nagyon tetszik neki a vagány autóm és ha teheti mellém parkol, sőt reggelente sokszor mögöttem jön. :) Pedig még nem is ült benne, hogy lássa, milyen kényelmes!
Pityukoma2013-04-11 15:54:20 // 34031
Hú de szép ajándék :-) kis v. nagy Brembo ? Rádiót is újítottál? Hol vetted?
Vermacy2013-04-11 15:46:44 // 34030
A "jobb" mit is jelent?-)
GTPeti2013-04-11 15:42:02 // 34029
SZVSZ ha a külsőt NEM nézzük, akkor is jobb autókat gyárt(ott) az Alfa, mint a VW.
mizooo2013-04-11 15:30:47 // 34028
Az én autóm is megnyerte a szépségversenyt a parkolóban :) Azért engem is szurkálnak a megbízhatóságával, dehát semmi baj nincs vele, ezt nem értik meg. NINCS VELE TÖBB GOND MINT EGY MÁSIK AUTÓVAL. :)
Ildiko2013-04-11 15:22:51 // 34027
Én is az Alfa egyediségét féltem, ilyen szépet és stílusosat csak az olaszok tudnak. S persze majd hallgathatjuk a VWsektől a magukét... Az egyik kollégám már szúrkálódott a megjegyzésével: "Akkor már nem csak a formája lesz szép az Alfáknak, hanem a megbízhatóság is javul!" Azért mégiscsak az én autómat nézik meg minden nap a céges parkolóban... :)
Angelo Bianco2013-04-11 14:21:35 // 34026
:))) SZUPER!!!
Nagyon köszi!!!
Így már könnyebb lesz tuti!
Angelo Bianco2013-04-11 14:04:51 // 34024
Üdv!

SEGÍTSÉG, TANÁCS, INFO KELLENE!
159 ajtókárpitot szednék le az elkövetkezőkben...
Kérdésem, van-e valami taktikája, fortélya a műveletnek, hogy ne törjek el és ne tegyek tönkre semmit?!
Előre is köszi aki ír!
Piritu - 1.000.0002013-04-11 14:02:32 // 34023
1-ben nekem is csúnya értékeket mutat. Fordulatszám van, sebesség nincs, természetes.
Piritu - 1.000.0002013-04-11 13:57:31 // 34022
Ezekbe az előnyökbe bukott bele a Seat is...
Piritu - 1.000.0002013-04-11 13:56:33 // 34021
Nemcsak te nem tudsz, senkisem. Már régóta ígérgetik, hogy lehessen, de 2003-óta, mióta itt vagyok még nem mozdult semmi :-(
St.Tomi2013-04-11 13:26:57 // 34020
Hali Kartársak!
Megvan a friss műszaki-hurrá!
Viszont abban kérném a segítségeteket,hogy LMM hiba esetén lehet-e iszonyat fogyasztás?
Tegnap este 1-esben döcögtem haza a rossz út miatt és 50 litert mutatott a fogyasztás!
Ez ugye nem oké?
Köszi
Vermacy2013-04-11 13:11:19 // 34019
Meg a megbízható japánok, ha már a német precizitást elővettük...

http://www.vezess.hu/hirek/millionyi_japan_autoban_hibas/43237/
Vermacy2013-04-11 13:03:44 // 34018
A VW legnagyobb hátránya, hogy a designereinek csak balta jutott! Nincs ceruzájuk és szépérzékük! Ezért akarták annak idején a Lambót (csak mellé nyúltak, mert az nem szép volt, csak különleges) és ezért vették meg a Ducatit! Olaszos, temperamentumos autókat akarnak!

Jó autót tudnak már gyártani, a széphez még fejlődniük kéne, de olyanok, mint a Goauldok, csak "lopják" a dolgokat... :o)
Vermacy2013-04-11 13:00:41 // 34017
Azért a német prcizitás is kompromisszumos. Nem beszélve arról, hogy inkább egy 1,9 JTDM, mint bármilyen német traktor dízel...
Liquid2013-04-11 12:27:13 // 34016
igen, mert nem tud vele mit kezdeni, szerintem kb. ugyanez lenne az Alfával is
Shadin2013-04-11 11:22:49 // 34015
Kutya meg a macska :-)
Bilux2013-04-11 11:12:22 // 34014
Test meg a tüske ahova megy a csatlakozó ohmos méréssel.
GTPeti2013-04-11 10:13:13 // 34013
"Azért egy ilyen fúziónak lehetnének előnyei is"
Pontosan azokat a tulajdonságokat vesztené el az Alfa, ami miatt te is szereted.
Azt, hogy a VW-alkatrészek jobb minőségűek nem venném biztosra. Főleg manapság...

Az amerikai piacra a 4C-vel tér (éppen) vissza az Alfa. A (felújított) Chryslereket pedig azért árulják Lancia néven, mert minimális összegbe került ezeket lanciásítani és egy kis pénzt talán kereshetnek ezzel is.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-04-11 10:07:50 // 34012
a vágen a seatot le akarja adni.....
Liquid2013-04-11 09:53:19 // 34011
szerintem ebből nem jönne ki jól senki, a fócvágennek lenne még egy Seatja, és az Alfa meg beszürkülne szépen.
Nem mondom hogy feltétlenül rossz lenne, de szerintem az uniformizálás nem tenne jót neki, azt meg nehezen tudom elképzelni, hogy megmaradna az önállóság
Persze lehet hogy növelnék az eladásokat, és menne a szekér, de szerintem biztosan elveszne az "olaszság"
.......................2013-04-11 09:44:29 // 34010
"- jobb minőségű alkatrészek
..az ´59 jó minöség,ATE Brembo,fék,TRW futómü,Bosch befecskendezö rendsz.

- szigorúbb minőségbiztosítás
minek? csak drágább lesz,plusz minöséget nem hoz

- nagyobb fegyelem a gyártósorokon"
ez meg csak a Gyári munkamorált ássa alá,egész európa útálja a Német stresszes,idegölö munkastílust

ez szerinted jobb minöségü autót eredményez,Nem..
a Konstuktöröknél döl el minden,
ha ök elb**ák akkor hiába bármi minöségbiztosítás,
sz**r lesz az egész
Coolby2013-04-11 09:40:53 // 34009
hát igen, pár dolog, közössé váló dolgok jók is lehetnek, de az egyediség innentől tényleg csak a designban maradhat... külön fejlesztgetni motorokat nem fognak, az tutti...
Erhard 242 (Pure Energy)2013-04-11 09:29:59 // 34008
a Fiat dejzelt innentől elfelejtheted ...
Dömpi (il dottore)2013-04-11 09:21:56 // 34007
Azért egy ilyen fúziónak lehetnének előnyei is:
- jobb minőségű alkatrészek
- szigorúbb minőségbiztosítás
- nagyobb fegyelem a gyártósorokon
(tapasztalatból mondom, német cégnél dolgozom)
- ráadásul innentől a német-autó buzik nem szidnák az alfát

Nem azt mondom, hogy örülnék neki, csak azt, hogy nem feltétlenül járna hátrányokkal.
Amúgy meg tökmindegy hogy az AR melyik konszernhez tartozik, ha megmarad a rá jellemző sajátosság (egyedi design, finoman hangolt motor stb.). Ez pedig jelenleg is veszélyben van, a Crysler-hatás már kiütött a Lancián, és hát korábban az a hír járta, hogy az AR-t be akarják vinni az USA piacra.
Coolby2013-04-11 08:52:47 // 34006
egyszer valaki már leírta úgy emlékszem részletesen, hogy izzítógyertyát hogy érdemes kimérni, de itt amore-n soha nem tudok semmi visszakeresni... valaki esetleg?
Erhard 242 (Pure Energy)2013-04-11 08:42:00 // 34005
úgy tűnik nem, bár érthető a mito, juliska páros gondolom nem fedezi a költségeket a 4c-ről nem is beszélve.... akkor lehet ez volt az utsó Alfám
Ildiko2013-04-11 08:37:45 // 34004
Köszi! Megvárom, mit mond a szerelő, ha szétszedte, aztán megírom. Nem értek hozzá, de én is azt mondtam, cseréljük, amit kell, hogy utána rendben legyen. Viszont nem Alfa specialista, ezért majd a márkában biztosan kérek segítséget.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak