"Igen az nem elektromos, de én az üa. tartályban levő tápszivattyúra gondoltam, ami gyújtáskor működik kb 2s-ig..."
Ez igaz, ez az egyetlen alkatrész az üa. rendszerben ami feszültségfüggő. Bár túl van méretezve rendesen a szivattyú, hogy extrém esetekben is legyen "visszafolyó" üzemagyag a "tankfűtés" miatt. Ha a tápsziv. nem szállít elég üa-t, az már régen rossz. (Ez tény.) Persze olyanokat, mint testelési hiba nem árt kizárni.
GTPeti2013-06-22 14:16:38 // 37353
direttore2013-06-22 14:06:31 // 37352
Hali, EGR bajod van. Persze a csúcsokat is be kellene vizsgáltatni. 4000 Ft/db.
vzolee2013-06-22 13:53:27 // 37350
Egerben éppen cseresznye nagyságú jég esik, a radaron úgy nézem, hogy arra tart. Szerintem akard le a kocsit valamivel!
vzolee2013-06-22 13:51:47 // 37349
Tud valaki jó futóművest pesten? Most vettem észre, hogy a jobb hátsó kerekem féloldalasra kopott. És keresek 17es sok küllős alfa felnit, akár nyári gumival is.
Csabi2013-06-22 13:50:28 // 37348
Vegyük sorra :)
"A cartársnak alapjárati gondja van ill. néha rángat."
Az alapjárati gond, a fehéres füst alatt van, és csak az első hidegindításnál, a rángatás pedig már egy másik történet szerintem=EGR
." No meg a nagynyomású sziv. amúgy sem elektromos, hanem a vmsz. hajtja (vagyis rá nincs hatással a feszültség értéke)"
Igen az nem elektromos, de én az üa. tartályban levő tápszivattyúra gondoltam, ami gyújtáskor működik kb 2s-ig...
"Egy JTD tapasztalataim szerint még -10 fokban is simán beindul izzítás nélkül is."
Egy jó akksival, de szerintem akkor sem "pöc-röf" lesz...
"A cartársnak alapjárati gondja van ill. néha rángat."
Az alapjárati gond, a fehéres füst alatt van, és csak az első hidegindításnál, a rángatás pedig már egy másik történet szerintem=EGR
." No meg a nagynyomású sziv. amúgy sem elektromos, hanem a vmsz. hajtja (vagyis rá nincs hatással a feszültség értéke)"
Igen az nem elektromos, de én az üa. tartályban levő tápszivattyúra gondoltam, ami gyújtáskor működik kb 2s-ig...
"Egy JTD tapasztalataim szerint még -10 fokban is simán beindul izzítás nélkül is."
Egy jó akksival, de szerintem akkor sem "pöc-röf" lesz...
GTPeti2013-06-22 13:29:15 // 37347
Csabi nem értem 100%-osan az érvelést. A cartársnak alapjárati gondja van ill. néha rángat. Az akku azért nem lehet, mert annak csak indításkor van szerepe. (Akkor valóban, ez igaz. A minél jobb akku is ajánlott. Bár az AGM SZVSZ nem kritérium.) Ha már jár a motor, akkor ott a 13,8-14,2 Volt, amit ráadásul mér az ECU és ez alapján kompenzál is. No meg a nagynyomású sziv. amúgy sem elektromos, hanem a vmsz. hajtja (vagyis rá nincs hatással a feszültség értéke). Egy JTD tapasztalataim szerint még -10 fokban is simán beindul izzítás nélkül is.
Az EGR és az injektorok valóban okozhatják. De amíg a pancsolt nafta nincs kizárva, korai lenne a pánik. Mert simán okozhatja.
Az EGR és az injektorok valóban okozhatják. De amíg a pancsolt nafta nincs kizárva, korai lenne a pánik. Mert simán okozhatja.
Csabi2013-06-22 13:13:57 // 37346
Üzemanyag szerintem nem...injektor, EGR lehetséges, DE....
szerintem legfőképp az akkud töltöttségére vezethető vissza....
Okok szerintem:
- ~20°C felett nincs előizzítás,a motor beindulásához egy megfelelő kompressziónak kell létrejönnie, de ha lassabban teker az önindító(mert gyengécske az akku) akkor ez később következik be...ergo ezért indul nehezebben...Ezért nincs gond tavasszal-ősszel-télen. Az izzítással már kész a gyulladási hőmérséklet kisebb sűrítés elég...Szerintem ezért jelentkezik a probléma többnyire 2.4-eknél, és ezért(nem véletlenül) ír elő a gyártó 90Ah-ás akkut, aminek az indító árama is nagyobb mint pl egy 70Ah-ásnak.
-Nyáron a sok rövidtávok miatt, az akku erősen igénybe van véve...a nagy meleg miatt a generátor is pár tízed Volttal kevesebbet tölt, plusz klímázáskor a müködő hűtőventilátorok nagyon lecsökkentik a töltés feszültségét. (tegnap mértem: müködő klíma+felkapcsolt világítás mellett a töltés: 13,2-13,3V ami elég kevés. Hozzá kell tennem a generátorom jól működik(nálatok mennyi?). Fogyasztók nélkül a töltés alapjáraton 35°ban 14.0V ami tökéletes.)
-A másik OKot az indítási "szokás"-ban látom. Mi történik ha gyújtásra teszed a vasat? Kulcs behelyez, rögtön egy sor fogyasztó terheli az akkut( üzemanyag pumpa,ABS, ESP, utastér ventilátor, ha benyomott fékkel indítasz akkor még a féklámpák is) ergo az akku feszültsége egy teljesen feltöltöttnél is(12,7-12,8V) lecsökken ~12,2V-ra (mértem) ha ilyenkor rögtön indítasz lassabban fogja tekerni az önindítót(+ a sűrűbb olaj sem éppen segít)...jön a fehéres füst. Ha vársz 10-15másodpercet a gyújtás után,akkor szépen visszacsorog a feszültség,jobb lesz az indíthatóság. A helyzeten csak ront egy több éves,leszulfátosodott akku ami már nehezebben veszi fel a töltést, és a nyugalmi feszültsége sem éri el már a 100%-os töltöttséget.
-Hosszabb távok megtétele után ahogy Te is írtad nem jelentkezik a probléma.(amit én szintén a töltöttségi állapotra vezetek vissza)
Én cseréltem injektorokat,sokkal jobb lett a helyzet, egy elhasználodott befecskendező is ront a helyzeten, de egy szoruló-akadozó EGR még jobban.
Ennek ellenére(injektorcsere)nagy melegben néha-néha megjelenik a füst...mióta figyelek a leírtakra probléma mentes az indulás.
Nekem egy 74Ah-ás 680A indítóáramú Bosch S4 akksi van benne, szerintem ez kevés...de egyenlőre nem akarom kidobni mert ettől eltekintve jól működik.
Szerintem a megoldás: Egy nagyobb kapacitású spéci akku 80Ah-ás AGM , vagy egy 85Ah-ás "normál"... a méret miatt nagyobb nem fér be az akkutartóba, ha jól tudom.
Röviden ennyi az én véleményem, és tapasztalatom az ügyben.
Egyben segítséget is kérnék azoktól akik tudnak mérni akkufeszt, h Náluk mennyi müködő klíma, és felkapcsolt világításnál az akkumulátor feszültsége!?
szerintem legfőképp az akkud töltöttségére vezethető vissza....
Okok szerintem:
- ~20°C felett nincs előizzítás,a motor beindulásához egy megfelelő kompressziónak kell létrejönnie, de ha lassabban teker az önindító(mert gyengécske az akku) akkor ez később következik be...ergo ezért indul nehezebben...Ezért nincs gond tavasszal-ősszel-télen. Az izzítással már kész a gyulladási hőmérséklet kisebb sűrítés elég...Szerintem ezért jelentkezik a probléma többnyire 2.4-eknél, és ezért(nem véletlenül) ír elő a gyártó 90Ah-ás akkut, aminek az indító árama is nagyobb mint pl egy 70Ah-ásnak.
-Nyáron a sok rövidtávok miatt, az akku erősen igénybe van véve...a nagy meleg miatt a generátor is pár tízed Volttal kevesebbet tölt, plusz klímázáskor a müködő hűtőventilátorok nagyon lecsökkentik a töltés feszültségét. (tegnap mértem: müködő klíma+felkapcsolt világítás mellett a töltés: 13,2-13,3V ami elég kevés. Hozzá kell tennem a generátorom jól működik(nálatok mennyi?). Fogyasztók nélkül a töltés alapjáraton 35°ban 14.0V ami tökéletes.)
-A másik OKot az indítási "szokás"-ban látom. Mi történik ha gyújtásra teszed a vasat? Kulcs behelyez, rögtön egy sor fogyasztó terheli az akkut( üzemanyag pumpa,ABS, ESP, utastér ventilátor, ha benyomott fékkel indítasz akkor még a féklámpák is) ergo az akku feszültsége egy teljesen feltöltöttnél is(12,7-12,8V) lecsökken ~12,2V-ra (mértem) ha ilyenkor rögtön indítasz lassabban fogja tekerni az önindítót(+ a sűrűbb olaj sem éppen segít)...jön a fehéres füst. Ha vársz 10-15másodpercet a gyújtás után,akkor szépen visszacsorog a feszültség,jobb lesz az indíthatóság. A helyzeten csak ront egy több éves,leszulfátosodott akku ami már nehezebben veszi fel a töltést, és a nyugalmi feszültsége sem éri el már a 100%-os töltöttséget.
-Hosszabb távok megtétele után ahogy Te is írtad nem jelentkezik a probléma.(amit én szintén a töltöttségi állapotra vezetek vissza)
Én cseréltem injektorokat,sokkal jobb lett a helyzet, egy elhasználodott befecskendező is ront a helyzeten, de egy szoruló-akadozó EGR még jobban.
Ennek ellenére(injektorcsere)nagy melegben néha-néha megjelenik a füst...mióta figyelek a leírtakra probléma mentes az indulás.
Nekem egy 74Ah-ás 680A indítóáramú Bosch S4 akksi van benne, szerintem ez kevés...de egyenlőre nem akarom kidobni mert ettől eltekintve jól működik.
Szerintem a megoldás: Egy nagyobb kapacitású spéci akku 80Ah-ás AGM , vagy egy 85Ah-ás "normál"... a méret miatt nagyobb nem fér be az akkutartóba, ha jól tudom.
Röviden ennyi az én véleményem, és tapasztalatom az ügyben.
Egyben segítséget is kérnék azoktól akik tudnak mérni akkufeszt, h Náluk mennyi müködő klíma, és felkapcsolt világításnál az akkumulátor feszültsége!?
DrB2013-06-22 09:51:24 // 37345
Egy agip kút volt. Elsőre DieselTech, másodjára normál diesel ment bele.
.....2013-06-22 08:19:12 // 37344
Melyik magyar kútnál tankoltál?
.....2013-06-22 07:38:58 // 37343
Mennyibe kerül a "design Giugiaro" matrica?
droberto2013-06-22 00:10:53 // 37342
GTPeti2013-06-21 23:45:27 // 37341
Ezt ennyiből nem lehet 100%-osan megmondani. Reménykedjünk benne, hogy a második.
DrB2013-06-21 23:42:23 // 37340
Megnéztem ezt a füstölést. Két napot állt a vas garázsban, 30 fok napközben odabent, mikor újra használtam. Azt megelőzően kb. 10 km-t tettem meg vele városi forgalomban, 35 fokban, 5-6x megállva, leállítva a motort közben. A vas 2 nap állás után rendben beindult, semmi lefulladás, de az alapjárat továbbra is kissé egyenetlen volt. Az első kb. 20 másodpercben jött valamennyi fehéres füst a kipufogókból, de nagyon néznem kellett, hogy egyáltalán lássam, kb. 20 másodperc alatt ez az alig látható füst is eltűnt. Az alapjárati egyenetlenség kb. 1 perc alatt múlt el.
Lehet ez rossz (pancsolt) üzemanyagtól is? Az utóbbi két tankolás ugyanannál a magyar kútnál történt, korábban itt még nem tankoltam. Utána jelentkezett először ez az alapjárati egyenetlenség. Illetve nálam is jelentkezett, amit Piritu írt, hogy alacsonyabb fordulatszámnál (1500-2000 között) berángatott a motor, ami korábban nem volt. Tegnap osztrák kútnál tankoltam rá a kb. ötöd tanknyi magyar üzemanyagra, ma volt egy 85 km-es közúti menet, a fent említett, 1500-2000 rpm közötti rángatás nem jelentkezett...
Szóval porlasztócsúcs vagy csak szar üzemanyag?
Lehet ez rossz (pancsolt) üzemanyagtól is? Az utóbbi két tankolás ugyanannál a magyar kútnál történt, korábban itt még nem tankoltam. Utána jelentkezett először ez az alapjárati egyenetlenség. Illetve nálam is jelentkezett, amit Piritu írt, hogy alacsonyabb fordulatszámnál (1500-2000 között) berángatott a motor, ami korábban nem volt. Tegnap osztrák kútnál tankoltam rá a kb. ötöd tanknyi magyar üzemanyagra, ma volt egy 85 km-es közúti menet, a fent említett, 1500-2000 rpm közötti rángatás nem jelentkezett...
Szóval porlasztócsúcs vagy csak szar üzemanyag?
Dömpi (il dottore)2013-06-21 23:02:35 // 37339
Hétfőn délutánra kaptam végre időpontot a fényezőnél egy kis esztétikai helyreállításra:
Szerdán reggel hozhatom haza, utána 2 hét várakozás, és mehet fel a Piritu jóvoltából beszerzett kavicsfólia.
(az a k*rva kereskedő leszedte - szerintem políroztatta vagy valami hasonló - de b@szott visszarakni)
Erhard feladta postára a szintén hiányzó "design Giugiaro" matricáimat is.
Lassacskán ezek is a helyükre kerülnek.
Szerdán reggel hozhatom haza, utána 2 hét várakozás, és mehet fel a Piritu jóvoltából beszerzett kavicsfólia.
(az a k*rva kereskedő leszedte - szerintem políroztatta vagy valami hasonló - de b@szott visszarakni)
Erhard feladta postára a szintén hiányzó "design Giugiaro" matricáimat is.
Lassacskán ezek is a helyükre kerülnek.
Csabi2013-06-21 22:50:28 // 37338
Szintén a jobb hátsó szállt el nekem is... Elég volt csak az ablakemelő szerkezetet cserélni(a motor maradt a régi), lehet kapni 15-20e ft-ért.
Csosznorbert2013-06-21 22:37:47 // 37337
Üdv. a klubban. Nálam a jobb hátsó. PLusz a bowdent is meggyürte. Azt kihuzogattam. A törött műanyagot megstoppolom. Max. a bowden lehet még ami nem birja, legfeljebb cserélem. 50-60 ezret mondtak az újra. Mert külön nem kapni semmit.
Liquid2013-06-21 21:12:32 // 37334
a 159-hez csak 1 adapter kell, ez a készlet sajna ritka és drága. Olcsóbb venni ebayen egy 30 centis hosszabbító kábelt és azt átalakítani.
.....2013-06-21 21:12:19 // 37333
Piritu - 1.000.0002013-06-21 20:56:46 // 37332
mert akkor működnie átkötve is. = mert akkor működnie kellene átkötve is.
Piritu - 1.000.0002013-06-21 20:56:09 // 37331
Milyen a kábeled? Olyan, mint Mizooo-é?
Mert gyanúm, hogy ott lesz a bibi. Hiába veszi meg, nem fog működni, mert akkor működnie átkötve is.
Mert gyanúm, hogy ott lesz a bibi. Hiába veszi meg, nem fog működni, mert akkor működnie átkötve is.
.....2013-06-21 20:49:58 // 37330
Igen működik. ABS,légzsák és a xenon is, én az utóbbi miatt vettem. Tudom,hogy összekötik a lábakat a Multiecusan oldalán is ott vannak a rajzok,de én nem mertem forrasztgatni.
Piritu - 1.000.0002013-06-21 20:45:42 // 37329
Neked működik ezekkel? Mert ezek sem tesznek mást, mint hogy azt a bizonyos pontot más lábakra kötik át.
Sokkal inkább lehet, hogy az interfész nem "tudja".
Sokkal inkább lehet, hogy az interfész nem "tudja".
mizooo2013-06-21 20:22:43 // 37328
Köszi meglesem mennyibe fáj és rendelek :)
.....2013-06-21 19:27:11 // 37327
mizooo2013-06-21 18:10:45 // 37326
Ma GTPeti ajánlása szerint átforrasztottam a 7es lábat a 3-asra az interface-ben, de csak nem sikerült a légzsákkal kapcsolatba lépni. Mérgemben elkezdtem vizslatni az 50 fokos meleget nem bíró tolatóradarom kijelző részét, miért kapcsol ki néha, már átforrasztottam az egész nyákot, de mikor összeszereltem mindig villogott és kikapcsolt. Most tok nélkül csak az előlapjával raktam be a helyére, ha nem fog rendesen működni vennem kell egy másikat.
Közben a sok gyújtás le/fel után egyszer csak azt látom, hogy a légzsák hiba eltűnt :).....
ki érti ezt egész héten világított.
Közben a sok gyújtás le/fel után egyszer csak azt látom, hogy a légzsák hiba eltűnt :).....
ki érti ezt egész héten világított.
Szabolcs 1592013-06-21 14:49:24 // 37324
Üdv ! Épp ebbe a pillanatba bal hátso ablak emelöm be adta a kulcsot valami el törött valakinek volt hasonlo esete üdv 159 sw
Scaniamen2013-06-21 12:00:17 // 37323
Szia nyitógomb folyamatos nyomásával lehúzza az ablakokat.
David | Centocinquantanove2013-06-21 11:48:44 // 37322
2007/9
Menyomod a csukott lakatot egyszer majd utána mégegyszer megnyomod és nyomva is tartod 3 másodpercig, akkor az összes ablakot felhúzza.
Visszafele nem próbáltam de jó eséllyel működik a leengedés is.
Valóban van egy szenzor is, ami figyeli az emelőmotort, hogy ha valami "becsípődik" akkor megáll magától.
Menyomod a csukott lakatot egyszer majd utána mégegyszer megnyomod és nyomva is tartod 3 másodpercig, akkor az összes ablakot felhúzza.
Visszafele nem próbáltam de jó eséllyel működik a leengedés is.
Valóban van egy szenzor is, ami figyeli az emelőmotort, hogy ha valami "becsípődik" akkor megáll magától.
Vermacy2013-06-21 06:05:30 // 37321
Bázz! Ennek lehet, nem állok neki otthon...
ValeRossi462013-06-21 04:48:40 // 37320
Nekem is mehy kulcsal feeeeel es leeeee :) veletlenul jottem ra en is..probaltam hangot kicsikarni a riasztobol erre tessek.... :)
droberto2013-06-20 23:38:19 // 37319
rendszeres tisztítással.
droberto2013-06-20 23:37:36 // 37318
Az tényleg jobb lenne...
Nagyon sokféle szitaszövet van különböző áteresztőképességgel (itthon ők a legkomolyabbak), de tartom magam ahhoz, hogy úgy jó ahogyan gyárilag van.
Nagyon sokféle szitaszövet van különböző áteresztőképességgel (itthon ők a legkomolyabbak), de tartom magam ahhoz, hogy úgy jó ahogyan gyárilag van.
GTPeti2013-06-20 23:32:35 // 37317
Max rozsdamentes fémhálónak lenne értelme. (Létezik ilyen, hasonlóan sűrű, mint a szúnyogháló.) A sima műanyagot nagyon hamar kilyukasztanák a 100< kmh-val érkező pórul jártak... B)
droberto2013-06-20 23:24:55 // 37316
SZVSZ a szúnyoghálónak nincs sok értelme. Nem tudnád normálisan rögzíteni (problémaforrás) + csúnya is lenne.
Jó az úgy ahogy van, néha ki kell veretni rácson keresztül (túl közel úgysem rakhatod, mert tönkre megy).
Egyébként én anno mikor szétszedtem, levegővel jóval hatékonyabban tudtam tisztítani.
Jó az úgy ahogy van, néha ki kell veretni rácson keresztül (túl közel úgysem rakhatod, mert tönkre megy).
Egyébként én anno mikor szétszedtem, levegővel jóval hatékonyabban tudtam tisztítani.
droberto2013-06-20 23:09:13 // 37315
Az ajtó computer felprogramozását nézzétek MES-el, ne az eladás idejét.
Nálam ez 2007.11. az eladás pedig 8 hónappal későbbi.
Csak lefele húzza.
Egyébként valamikor 2007 közepén lehetett a váltás.
Pont ma vettem észre, hogy hátulról működtetve automata az ablak...
Nálam ez 2007.11. az eladás pedig 8 hónappal későbbi.
Csak lefele húzza.
Egyébként valamikor 2007 közepén lehetett a váltás.
Pont ma vettem észre, hogy hátulról működtetve automata az ablak...
Csabi2013-06-20 23:06:46 // 37314
Jelzett is a klímával! :)
Dömpi (il dottore)2013-06-20 22:56:42 // 37313
2008.06. havi...nem húzza fel!
Bakker! Most jövök rá, hogy 3 napja volt a szülinapja, én meg elfelejtettem :(:(:(:(:(:(:(:(
Bakker! Most jövök rá, hogy 3 napja volt a szülinapja, én meg elfelejtettem :(:(:(:(:(:(:(:(
Liquid2013-06-20 22:25:31 // 37312
2008.07. kulccsal megy fel, a kézikönyvben van valami a távirányítóval 2s, de nemigazán tudtam megérteni még a google translatettel se (olasz), viszont a nyitó jelet mutatja. De amint tehetem kipróbálom. Viszont az tuti, hogy a bezár gombot nyomhatom akármennyit nem megy fel
panza2013-06-20 22:05:54 // 37311
Még nem próbáltam, úton van még a cucc, remélem a jövőhéten megjön! A leírás alapján tudja!
Shadin2013-06-20 22:03:06 // 37310
2007.04. Fel is meg le is megy távnyitóval.
Piritu - 1.000.0002013-06-20 22:02:57 // 37309
Próbáltad?
A bolti prospektusa, a használati utasítása és a bekötési rajza szerint az enyém is az volt :-(
A bolti prospektusa, a használati utasítása és a bekötési rajza szerint az enyém is az volt :-(
Dömpi (il dottore)2013-06-20 22:01:55 // 37308
Most, hogy a klímásnál le volt véve a lökös, láttam, hogy nálam is ott az előkészítés.
Habár olyan bazi nagy a tartály, hogy igazán van időm töltögetni...nem hiszem, hogy ilyen extrára szükségem lenne.
Habár olyan bazi nagy a tartály, hogy igazán van időm töltögetni...nem hiszem, hogy ilyen extrára szükségem lenne.
panza2013-06-20 22:01:14 // 37307
Igen, távvezérelhető!
Piritu - 1.000.0002013-06-20 21:59:59 // 37306
Nekem CTSAR002 van. A rádió felőli oldalhoz meg meg kell keresni a rádiódhoz való csatlakozót.
...aztán már csak egy apró kérdés maradt, hogy egyáltalán távvezérelhető-e a berakott rádió. Amit elsőre vettem, az nem volt az, úgyhogy most vettem újat.
...aztán már csak egy apró kérdés maradt, hogy egyáltalán távvezérelhető-e a berakott rádió. Amit elsőre vettem, az nem volt az, úgyhogy most vettem újat.
Dömpi (il dottore)2013-06-20 21:59:36 // 37305
Nekem nem volt túltöltve, hanem a hűtőbordák voltak berakodva bogarakkal: blog
Pityukoma, jövök neked egy sörrel! :)
A bogár témán kiakadva (elnézve a hűtőm állapotát, meg arra gondolva, hogy tavaly ilyenkor volt kimosva és már megint teli van), arra gondoltam, hogy mi lenne, ha fekete szúnyoghálót szerkesztenék be a scudetto és a lökös alsó rácsai mögé, vagy éppen a hűtő elé, vagy éppen rá.
Véleményeket/ötleteket szívesen veszek!
Pityukoma, jövök neked egy sörrel! :)
A bogár témán kiakadva (elnézve a hűtőm állapotát, meg arra gondolva, hogy tavaly ilyenkor volt kimosva és már megint teli van), arra gondoltam, hogy mi lenne, ha fekete szúnyoghálót szerkesztenék be a scudetto és a lökös alsó rácsai mögé, vagy éppen a hűtő elé, vagy éppen rá.
Véleményeket/ötleteket szívesen veszek!
panza2013-06-20 21:51:24 // 37304
Sziasztok!
Elérkezett a pillanat, hogy a gyári fejegységet kicseréljem mégpedig egy SONY WX-GT90BT 2 din-es fejegységre. A kérdésem az lenne, hogy milyen kormánytávvezérlő adaptert kell beszerelni, hogy kormányról is vezérelhető legyen? Ahogy keresgéltem találtam egy párat, de sajna nem igazodom ki, hogy nekem melyik is lenne a megfelelő.
Elérkezett a pillanat, hogy a gyári fejegységet kicseréljem mégpedig egy SONY WX-GT90BT 2 din-es fejegységre. A kérdésem az lenne, hogy milyen kormánytávvezérlő adaptert kell beszerelni, hogy kormányról is vezérelhető legyen? Ahogy keresgéltem találtam egy párat, de sajna nem igazodom ki, hogy nekem melyik is lenne a megfelelő.