Erhard 242 (Pure Energy)2013-09-01 20:09:34 // 40155
idén nyáron egy valag akkut adtunk el csodálkoztam is rajta ...holnap is jönnek valami zselés vartáért motorhoz valami 50 rugós szar...ki ad ki érte ennyit? :P
Shadin2013-09-01 20:07:05 // 40154
Úgy legyen :-)
Piritu - 1.000.0002013-09-01 20:02:23 // 40153
Ah, jönnek majd az érdeklődők új akku után :-DD
Piritu - 1.000.0002013-09-01 20:01:49 // 40152
Regenerált a Párduc a 8-ason, kényelmes tempomatos utazó tempónál. Nem volt 2000 sem a fordulatszám.
Erről jutott eszembe, hogy a kényszer regennél 3000 felett pörög a motor. Vajon miért bőgeti a motort az elektronika? Így tud csak elegendő levegőt pumpálni? De akkor miért elég neki menet közben 2000 alatt?
Erről jutott eszembe, hogy a kényszer regennél 3000 felett pörög a motor. Vajon miért bőgeti a motort az elektronika? Így tud csak elegendő levegőt pumpálni? De akkor miért elég neki menet közben 2000 alatt?
Erhard 242 (Pure Energy)2013-09-01 19:56:02 // 40151
indul..ez kimaradt
Erhard 242 (Pure Energy)2013-09-01 19:55:08 // 40150
no jönnek az emberes hónapok lassan mindenkinek döcögés nélkül az autója és a rángatások is megszűnnek :D
Erhard 242 (Pure Energy)2013-09-01 18:43:29 // 40149
jó lesz no para :P
Shadin2013-09-01 18:12:16 // 40148
És padlógázon kimegy 1,6-ig? Mert normál esetben az 1,4-et épphogy el hagyja.
Szabolcs 1592013-09-01 17:03:59 // 40147
gyujtáson is igy áll az ora
Pityukoma2013-09-01 16:48:29 // 40146
Köszönöm, ma megkókányoltam :-D
Szabolcs 1592013-09-01 16:46:51 // 40145
de mindig igy áll mi lehet a gond
Pityukoma2013-09-01 16:46:35 // 40144
Köszi :-) Ma szétkaptam:Sufni tuning
Szabolcs 1592013-09-01 16:39:39 // 40143
akkor valami nem jo nekem itt
GTPeti2013-09-01 15:39:34 // 40142
Dömpi ismerőse épp most akar venni egyet. :)
DeezL2013-09-01 15:38:13 // 40141
mindegy egyelőre a 156ot kellene eladni,ami szintén jó állapotú stb
Pityukoma2013-09-01 15:35:18 // 40140
Alapjáraton nekem mindig 0-án áll. Kivéve ha éppen regenerál, de akkor is csak 0.1 bar-on.
Szabolcs 1592013-09-01 15:13:24 // 40139
Szabolcs 1592013-09-01 15:11:11 // 40138
GTPeti2013-09-01 14:54:39 // 40137
Én adnék, ha tényleg jó állapotban van.
DeezL2013-09-01 14:52:50 // 40136
sziasztok egy frissen szervízelt 1.9 150lovas sedan 110ezer km-t futott 2006os 159esért adnátok 2,2-2,3milliót? vagy kb mennyi lenne a reális ára amennyiért lehetne olyant venni?
mizooo2013-09-01 14:47:58 // 40135
Remélem, hogy jó lesz a műanyag lapátos is egy darabig mert a múltkor azt küldtél :)
Erhard 242 (Pure Energy)2013-09-01 14:46:34 // 40134
nem is írtam :) csak ezt : no meg a starline és lpr fémlapátos...
GTPeti2013-09-01 14:43:12 // 40133
Én sosem nyílvánítottam a te véleményed "marhaságnak". Simán elfogadom, hogy más véleményen vagy. Ennyi. Ha ismersz egy kicsit is, tudod, nem szoktam a levegőbe beszélni, mindig megindoklom a véleményem. Úgy, mint ez esetben is. (Nem azt mondom, hogy feltétlenül mindenben igazam van... Megesik, hogy összekeverik a kettőt.)
Részemről a téma lezárva, leírtam, amit ehhez az ügyhöz hozzá tudtam tenni.
Részemről a téma lezárva, leírtam, amit ehhez az ügyhöz hozzá tudtam tenni.
mizooo2013-09-01 14:26:54 // 40132
Dömpi (il dottore)2013-09-01 14:22:35 // 40131
Nézd, van szerencsém személyesen ismerni Ildikót. Nagyon komolyan ad a fórumozók véleményére. Ha leírod, hogy cserélje ki mindkét oldalt, valószínűleg kicseréli.
A "marhaság" az, hogy ki kell ,mert nem kell. Ki lehet, azért, hogy nyugodt legyen a kis lelked, no meg ha a pénztárcád engedi. De mint ahogy a személyes tapasztalatom mutatja, nem kell.
Azért lássuk be: gondos gazda az is, aki mindig csak azt cseréli, amit feltétlenül kell, és az is, aki preventív jelleggel cserélget olyat, amit még éppen nem kell, de néhány hónap múlva igen. Viszont - ebbe nem akarok mélyen belemenni, de azért megemlítem - az sem mindegy, hogy valaki úgy tart fenn egy ilyen kocsit, hogy mellette családja van, és mindezt itthoni fizetésből finanszírozza. Szóval sokmindenkinek fontos az, hogy egy alkatrészt az egyik hónapban, a másikat meg csak a másikban kell kigazdálkodnia a családi budget-ből. (Csak ezt sokan nem merik bevallani, mert ciki...szerintem nem ciki, csak a nagy magyar valóság. Ciki az, ha hagy valaki szétesni maga alatt egy ilyen kocsit. Mert akkor inkább vett volna szutyukit.)
A "marhaság" az, hogy ki kell ,mert nem kell. Ki lehet, azért, hogy nyugodt legyen a kis lelked, no meg ha a pénztárcád engedi. De mint ahogy a személyes tapasztalatom mutatja, nem kell.
Azért lássuk be: gondos gazda az is, aki mindig csak azt cseréli, amit feltétlenül kell, és az is, aki preventív jelleggel cserélget olyat, amit még éppen nem kell, de néhány hónap múlva igen. Viszont - ebbe nem akarok mélyen belemenni, de azért megemlítem - az sem mindegy, hogy valaki úgy tart fenn egy ilyen kocsit, hogy mellette családja van, és mindezt itthoni fizetésből finanszírozza. Szóval sokmindenkinek fontos az, hogy egy alkatrészt az egyik hónapban, a másikat meg csak a másikban kell kigazdálkodnia a családi budget-ből. (Csak ezt sokan nem merik bevallani, mert ciki...szerintem nem ciki, csak a nagy magyar valóság. Ciki az, ha hagy valaki szétesni maga alatt egy ilyen kocsit. Mert akkor inkább vett volna szutyukit.)
GTPeti2013-09-01 14:22:07 // 40130
(Én a gúglizáskor Ruville-ból csak műanyaglapátos képeket találtam.)
Shadin2013-09-01 09:33:13 // 40129
Erhard 242 (Pure Energy)2013-09-01 08:28:07 // 40128
cserés a mechanika nem bonyolult a csere no meg szerencsére nem is horror
Erhard 242 (Pure Energy)2013-09-01 08:26:58 // 40127
tán a hepu, graf, ruville no meg a starline és lpr fémlapátos de emlékeim szerint mindegyikkel volt már garis eset csak ritkán...
Tozo2013-09-01 08:21:33 // 40126
aroli2013-09-01 01:19:44 // 40125
Jó hogy a régi nagy márkák már a múlt. De mi a jelen és mi a jövő .
Mire érdemes még pénzt áldozni?
Mire érdemes még pénzt áldozni?
aroli2013-09-01 01:16:21 // 40124
Mentem az augusztus közel 40 fokba klímázva semmi gond , megálltam a fizetőkapunál utána meredek szerpentin két kanyar és már 130 fokos víz (gondolom nagyobb fordulaton még a főúton keringetett valamennyit .és a szerpentinen már semmit) jött is az üzenet a műszerfalra ,hogy állítsam le. Fél óra pihenés lehűlt, víz rendbe folyattam utam hazának semmi gond .(100km-er) Otthon átnéztem és légtelenítem a hűtőrendszert. (közben sikerült a fűtéscső légtelenítőjét beletörni komplett csere ) És láttam ,hogy a kiegyenlítő tartály felső csövén nem jön a víz meg fordulaton sem. Másra nem tudtam gondolni úgyhogy szétborít ,és meg is lett a bűnös.
GTPeti2013-08-31 23:05:28 // 40123
Ez jó hír.
Erhard 242 (Pure Energy)2013-08-31 23:05:01 // 40122
SKF nem gyárt vízpumpát valakiét csomagolja...sosem tartottam nagyra ezt a márkát
Erhard 242 (Pure Energy)2013-08-31 23:03:07 // 40121
az 59 teljesen más mint az 56 futómű ügyileg 180e-ig egy jobb felsőt kellett cserélnem és ennyi azért ez elég baráti ...pedig átnéztük a komplett futóművet sehol egy repedés vagy valami ..
Alfonis2013-08-31 23:01:17 // 40120
arra, h a vízpumpa bekaksizott,h jöttél rá? mi a jele annak ? felforr a víz ?
GTPeti2013-08-31 22:36:34 // 40119
Már bocs, de mi marhaság? Lehet, hogy nem értetted meg azt, hogy mire gondoltam, de akkor meg nem kell így kezdeni. Nem azt írtam - ha elolvasod alaposan -, hogy az utolsó csavarig mindent egyszerre kell kicseréltetni. Hanem azt, hogy pl. ha 100ekm van a lengőkarokban, akkor nyugodtan lehet mindkét oldalit egyszerre. Nem baj, ha nem értesz vele egyet, nem zavar. Mondjuk én 200ekm-nél elve kicseréltettem mindent a hátsó futóműben, mert megnyugtat a tudat, hogy jó ideig nem kell vele foglalkozni. Marhaság? Nézőpont, hozzáállás (és persze pénztárca) kérdése. (Utóbbit kéretik nem félreérteni.)
Pityukoma2013-08-31 21:27:04 // 40118
Sziasztok :-) Újra itt vagyok :-)
Vége a szabinak, ma délután hazaértem. Hogy ne lógjak ki a sorból nekem is szétment a bal hátsó ablak mechanika. Szerencsére felhúzni még fel tudtam. Ha lesz időm szétkapom és megnézem mit lehet vele tenni. Először egy jó alapos fürdés kell a paripának hogy az elmúlt két hét bogár plecsnijeitől megszabadítsam. Én pedig elkezdem visszaolvasni azt a röpke 15 oldalt amiről lemaradtam.
Vége a szabinak, ma délután hazaértem. Hogy ne lógjak ki a sorból nekem is szétment a bal hátsó ablak mechanika. Szerencsére felhúzni még fel tudtam. Ha lesz időm szétkapom és megnézem mit lehet vele tenni. Először egy jó alapos fürdés kell a paripának hogy az elmúlt két hét bogár plecsnijeitől megszabadítsam. Én pedig elkezdem visszaolvasni azt a röpke 15 oldalt amiről lemaradtam.
Dömpi (il dottore)2013-08-31 20:50:09 // 40117
Próbáltam a blogjaimból, meg a fotókból kivadászni milyen márka lett beletéve, de sehol nem írtam, és nem látszik a fotókon sem.
Piritu - 1.000.0002013-08-31 20:48:53 // 40116
Az igénybevétel sem egyforma, a jobb oldali eleve többet "kap" a jó útjaikon :-(
Dömpi (il dottore)2013-08-31 20:41:45 // 40115
Már bocs, de - ritkán mondok ilyet - ez marhaság.
Nekem a jobb első alsó lengőkar szilent tavaly augusztusban lett kicserélve, ehhez képest a bal csak idén márciusban, a jobb alsó lengőkar gömbfeje porvédő kiszakadás miatt csak májusban kezdett nyekeregni és még csak majd most lesz kicserélve néhány hét múlva. A nyekergést megszüntette néhány zsírozás, a gömbfej miatt pedig még mindig nem lóg a lengőkar. Most is csak azért cserélem, mert jön a tél(nagyobb hőingás, sózott utak stb.).
A jobb lengőkarnak pedig még mindig semmi gyíkja.
Szóval, ha egyszerre kicseréltem volna mindent, akkor egyszerre ki kellett volna adnom mintegy 110-120k Ft-ot, így pedig ezt elaprózva kell kiadnom 2 évben. Azért ez bazira nem mindegy.
Nekem a jobb első alsó lengőkar szilent tavaly augusztusban lett kicserélve, ehhez képest a bal csak idén márciusban, a jobb alsó lengőkar gömbfeje porvédő kiszakadás miatt csak májusban kezdett nyekeregni és még csak majd most lesz kicserélve néhány hét múlva. A nyekergést megszüntette néhány zsírozás, a gömbfej miatt pedig még mindig nem lóg a lengőkar. Most is csak azért cserélem, mert jön a tél(nagyobb hőingás, sózott utak stb.).
A jobb lengőkarnak pedig még mindig semmi gyíkja.
Szóval, ha egyszerre kicseréltem volna mindent, akkor egyszerre ki kellett volna adnom mintegy 110-120k Ft-ot, így pedig ezt elaprózva kell kiadnom 2 évben. Azért ez bazira nem mindegy.
Svéd2013-08-31 20:30:15 // 40114
Nem tudom pontosan a müködési elvét.Az automata válós kocsikat 500€-ért csinálják.
Svéd2013-08-31 20:20:58 // 40113
Igen kettő van nekik,benzin,dizel.
Piritu - 1.000.0002013-08-31 20:19:57 // 40112
Itt van la, kb. a hetedik perctől puceválja a Jaguárt.
Piritu - 1.000.0002013-08-31 20:10:44 // 40111
Az a szmötyi, ami a szívósorban van? Ha jól látom a cuccot az üzemanyaghoz keverik, az meg nem jár a szívósorban.
Piritu - 1.000.0002013-08-31 20:09:03 // 40110
Ilyesmi gépet használt Ed Chaina az egyik benzines kocsinál. A kipufogó gáz CH értékét varázsolta le vele. (De az benzines volt.)
Shadin2013-08-31 19:59:47 // 40109
Na arra gondolnék utoljára, de jogos...
Dömpi (il dottore)2013-08-31 19:57:01 // 40108
Elférne...ha kellene, de a lányom már most magasítón ül (8 éves lesz októberben), a fiam meg éppen kezdi kinőni a gyerekülést (5 éves volt júliusban).
Amúgy másnál is elfér az 59-ben.
Amúgy másnál is elfér az 59-ben.
Ildiko2013-08-31 19:49:49 // 40107
Köszönöm a tanácsokat! Megnézem akkor kompletten milyenek vannak.
Svéd2013-08-31 19:44:52 // 40106
Bár ha átverés,az elég gáz,mert 10000€ volt nekik a két gép.:)