ValeRossi462014-03-23 07:07:07 // 50615
Helló :) Jövőhéten megyek kis szervizre,ott átnézetem. nem akarom feltetetni az új nyárikat amíg nem tudom mi van :)
afla1592014-03-22 23:08:16 // 50614
Hali!
Én dettó így jártam a nyári gummákkal. Vittem futómű beállításra de akkor már késő volt a papucsoknak. A hiba akkor is fenn állt ráadásul még a sárkány durván balra húzott. Újbóli futómű beállítás a hiba nem múlt el. Amikor a téli gumikat felrakattam láss csodát a félre húzás totál megszünt és a tél folyamán a téli gumik teljesen normálisan "koptak" pedig belehajtottam vagy 4-5 ezer kilómétert. Már az új nyári gumik vannak fent, de a téliknek semmi baja, semmi belső kopás nem volt látható. A szerelő szerint az lehetett, hogy a szarul kopott nyári gumik visszarakása okozta a problémát valszeg a második futómű beállítás volt a jó. A levett nyári gumik belső fele vászonig volt kopva. Sajnos képet nem tudok róla mutatni, de brutálisan szar volt.
Én dettó így jártam a nyári gummákkal. Vittem futómű beállításra de akkor már késő volt a papucsoknak. A hiba akkor is fenn állt ráadásul még a sárkány durván balra húzott. Újbóli futómű beállítás a hiba nem múlt el. Amikor a téli gumikat felrakattam láss csodát a félre húzás totál megszünt és a tél folyamán a téli gumik teljesen normálisan "koptak" pedig belehajtottam vagy 4-5 ezer kilómétert. Már az új nyári gumik vannak fent, de a téliknek semmi baja, semmi belső kopás nem volt látható. A szerelő szerint az lehetett, hogy a szarul kopott nyári gumik visszarakása okozta a problémát valszeg a második futómű beállítás volt a jó. A levett nyári gumik belső fele vászonig volt kopva. Sajnos képet nem tudok róla mutatni, de brutálisan szar volt.
mzo2014-03-22 22:08:00 // 50613
Ez fura, én többször csináltam végig úgy a regent, hogy 3000 vagy akár picivel a feletti fordulaton ment a motor. Soha nem volt problémám. Viszont most becsületesen kitakarította neked ahogy nézem :)
mizooo2014-03-22 22:05:53 // 50612
Srácok a service interval elkezdett jelezni. Pontosan melyik FES menüben lehet 0-ázni?
köszi,
köszi,
Piritu - 1.000.0002014-03-22 22:04:02 // 50611
"Csak" 128.903 km átlagát írtam :-DD
Alfa GT-Csaba2014-03-22 22:00:53 // 50610
Most volt leszedve ,mert turbót pucoltam ,sehol nem fújt ki!
GTPeti2014-03-22 21:56:58 // 50609
Most te is tanultál vmit és én is. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-03-22 21:56:26 // 50608
akkor nézd meg a leömlőt
Erhard 242 (Pure Energy)2014-03-22 21:55:47 // 50607
még is hibázom :P de csak néha....mint a muszáj ...azért pontos j mert a német muss sein-ból származik eddig ly-nal írtam :D
Dömpi (il dottore)2014-03-22 21:49:52 // 50606
ha már licit: 73-as átlaggal 104 km-en 5,8
(kár, hogy nem fotóztam le)
tegnap is hasonló lett volna, csak közbeszólt a regen
(kár, hogy nem fotóztam le)
tegnap is hasonló lett volna, csak közbeszólt a regen
GTPeti2014-03-22 21:48:42 // 50605
Falsot. Pedig te tudsz németül. (falsch=hibás, hamis)
Dömpi (il dottore)2014-03-22 21:45:24 // 50604
Alfa GT-Csaba2014-03-22 21:35:41 // 50603
Már cseréltem gázolaj szűrőt is,1 csövem volt repedt amit a héten hoztál meg nekem !Porlasztók :3 db 2 alatt a 4. 4 fölött korrigál.Lmm-ről lehúztam a csatit de semmi sem változott!
Pityukoma2014-03-22 21:27:18 // 50602
Sziasztok.-)
A DPF témába vauzok bele. Emlékeztek, nemrég írtam hogy kiégett a műanyag csövem a nyomásérzékelőnél.
Azóta megint regenerált és megint elcsíptem FES-el a közvetlen utáni értékeket.
A mostaninál direkt semmit nem tettem. Ugyan úgy vezettem mint szoktam. Ami feltűnt, hogy a DPF-et ugyanúgy kipuccantotta most is(sőt még jobban), viszont az utolsó 5 regen átlaghőmérséklete lejjebb ment.
1x kipróbáltam hogy 3ezren tartottam a fordulatot -városban, sebességet betartva- ami marhára nem tetszett neki, a hangjából hallottam. Az eredménye az lett hogy extrém mód megnőtt a regen hőfoka és kiégett a cső.
Véleményem szerint azon kívül hogy megyek vele és nem állítom le, semmi mást nem kell tenni regen közben. "Ő" mindent intéz.
Ja megrendeltem a gyári csövet hozzá, hétfőn megjön. Így megint gyári lesz a vas. Persze a chip-től eltekintve :-D
Póbáltam keresni a gyárival egyező paraméterekkel bíró hőálló szilikoncsövet méteres kiszerelésben. Találtam is, de a legkisebb rendelhető menyiség 10kg! :-D
Ezzel pont úgy jártam mint a kormányműre való oetiker bilinccsel amiből a legkisebb rendelhető mennyiség 200db volt. Ott nagy könyörgésre tudtam venni 10db-ot:-)
A DPF témába vauzok bele. Emlékeztek, nemrég írtam hogy kiégett a műanyag csövem a nyomásérzékelőnél.
Azóta megint regenerált és megint elcsíptem FES-el a közvetlen utáni értékeket.
A mostaninál direkt semmit nem tettem. Ugyan úgy vezettem mint szoktam. Ami feltűnt, hogy a DPF-et ugyanúgy kipuccantotta most is(sőt még jobban), viszont az utolsó 5 regen átlaghőmérséklete lejjebb ment.
1x kipróbáltam hogy 3ezren tartottam a fordulatot -városban, sebességet betartva- ami marhára nem tetszett neki, a hangjából hallottam. Az eredménye az lett hogy extrém mód megnőtt a regen hőfoka és kiégett a cső.
Véleményem szerint azon kívül hogy megyek vele és nem állítom le, semmi mást nem kell tenni regen közben. "Ő" mindent intéz.
Ja megrendeltem a gyári csövet hozzá, hétfőn megjön. Így megint gyári lesz a vas. Persze a chip-től eltekintve :-D
Póbáltam keresni a gyárival egyező paraméterekkel bíró hőálló szilikoncsövet méteres kiszerelésben. Találtam is, de a legkisebb rendelhető menyiség 10kg! :-D
Ezzel pont úgy jártam mint a kormányműre való oetiker bilinccsel amiből a legkisebb rendelhető mennyiség 200db volt. Ott nagy könyörgésre tudtam venni 10db-ot:-)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-03-22 21:26:31 // 50601
egy 2,4-es tagnak a leömlő törött tőcsavarja miatt rángatott kigyorsításnál
Erhard 242 (Pure Energy)2014-03-22 21:21:30 // 50600
üzemanyagszűrő csere, valahol farsot szív, LMM-ő, porlasztó ezektől rángathat
Alfa GT-Csaba2014-03-22 21:14:51 // 50599
Már azon is túl vagyok ,hiba megmaradt ,és még kaptam egy ikont is a műszerfalra meg egy sípolást :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-03-22 21:13:43 // 50598
falazd le az EGR-t és úgy próbáld ki
Liquid2014-03-22 21:08:21 // 50597
így van, összekavartam :)
Alfa GT-Csaba2014-03-22 21:07:41 // 50596
Én is ezzel a gondal küzdök!Nekem nincs DPF és az egr-em tiszta! Turbómból enni lehet olyan tiszta a geometria és mégis rángat ,de nem mindig!
Szabolcs 1592014-03-22 20:59:31 // 50595
Ez szép, nekem ez a 200 téli gumival 205/55
Piritu - 1.000.0002014-03-22 20:51:58 // 50594
Szabolcs 1592014-03-22 20:46:18 // 50593
Aha értem
Piritu - 1.000.0002014-03-22 20:45:07 // 50592
Minden kocsimnál jegyzem az összes lehetséges adatot. Jó játék kiértékelni őket.
(Mellékesen észrevenni minden változást.)
(Mellékesen észrevenni minden változást.)
Szabolcs 1592014-03-22 20:40:47 // 50591
Szabolcs 1592014-03-22 20:37:01 // 50590
Én azért enyire precizen nem szämolom mennyit eszik meg nem is nagyon érdekel anyit eszik amenyit akar nem dräga Az Olaj
Szabolcs 1592014-03-22 20:33:49 // 50589
Ha megyek haza Az ätlagom 100 alatt Nincs 6 Liter max Amit megeszik épp most Kaptam Az osztràkok tol gyorshajtàs i csekket 180 nal mentem super b vel bécs ig kanyarokat nem birja Az uj octavia
mex862014-03-22 20:25:43 // 50588
nem inkább a 159é a tuningolt? :)
Piritu - 1.000.0002014-03-22 20:24:55 // 50587
Tötymörgés :-DD
Szabolcs 1592014-03-22 20:22:36 // 50586
51 es ätlag
Szabolcs 1592014-03-22 20:19:08 // 50585
Piritu - 1.000.0002014-03-22 20:18:24 // 50584
Ha lehetne lájkolni, most megtenném...
Piritu - 1.000.0002014-03-22 20:16:07 // 50583
70-es átlaggal 6,71 :-P
Szabolcs 1592014-03-22 20:14:02 // 50582
ITT Pont 6.7
Szabolcs 1592014-03-22 20:13:21 // 50581
Szabolcs 1592014-03-22 20:08:45 // 50580
Ez gép a következö ilyen lesz
Haddel2014-03-22 19:58:40 // 50579
Nekem még sose tünt fel ez a regenerálás ,lehet bennem van a hiba :-)
ValeRossi462014-03-22 18:58:15 // 50578
Mondjuk sportosan vezetek de nem orult modjara :)
Lassan megjon a felnim es a gumim, elotte kis szerviz lesz es atnezetem a lengokarokat. Az az erdekes h csak a bal elso kopik igy. Honnan kell lenyulnom? ;) es mennyiben valtozik a menet tulajdonsag?
Egr: amiota le van falazva azota nem rangat 2000 fordulat tajekan ..
Lassan megjon a felnim es a gumim, elotte kis szerviz lesz es atnezetem a lengokarokat. Az az erdekes h csak a bal elso kopik igy. Honnan kell lenyulnom? ;) es mennyiben valtozik a menet tulajdonsag?
Egr: amiota le van falazva azota nem rangat 2000 fordulat tajekan ..
ALFI1562014-03-22 18:47:05 // 50577
Bár melyik okozhatja.Még a szívósor is meg ha a turbó geometria le van kormolodva.
Norby2014-03-22 18:26:27 // 50576
Tudom sokszor volt már téma, de EGR vagy DPF hiba, ha intenzívebb gyortsításkor kicsit rángat,mintha nem lenne elég üzemanyag.
GTPeti2014-03-22 17:29:48 // 50575
Ha Marchionne látná ezt, mi folyik itt a passionate living helyett, egy hátsó hosszlengőkarral tenne rendet. :)))
Liquid2014-03-22 17:22:40 // 50572
ha már elmentünk az orvoslás irányába akkor a DPF-EGR inkább a vakbélhez hasonlít.
Ha elromlik kiveszik, nem adnak helyette másikat. :)
Ha elromlik kiveszik, nem adnak helyette másikat. :)
Liquid2014-03-22 17:20:47 // 50571
a gróf úr szemléli a birtokot :D
Liquid2014-03-22 17:18:14 // 50570
arra akartam kilyukadni, hogy az alapvetően konstrukiós hiba miatt nem jól működő DPF kiiktatása még nem egyenes út a szénné húzott tédéík táborába. A 156-ban lévő multijet 20v gyakorlatilag a 159-ben lévő kicsit tuningolt DPF nélküli változata.
GTPeti2014-03-22 17:14:02 // 50569
GTPeti2014-03-22 17:13:38 // 50568
Egy ilyen komoly "támadásra" komolyan is illik válaszolni. Zoli, tessék. :PPP
GTPeti2014-03-22 17:08:22 // 50567
Hú, ez már nagyon demagóg. De szererncsére csak viccnek szántad. (Remélem.)
Dömpi (il dottore)2014-03-22 17:03:04 // 50566