Csabi2014-03-23 12:55:02 // 50642
Azért ne felejtsétek már el,a kartergázzal visszakerülő olajat sem...
Shadin2014-03-23 12:54:42 // 50641
Ami akkor kokszos és olajos, ha már valaki korábban elbaszta a motort vagy valamely részét. Korom lehet ott, olajnak viszont semmi keresnivalója a kipuff oldalon ha jó az autó.
Shadin2014-03-23 12:52:01 // 50640
Erre már nem tudok mit mondani. Tényleg egyszerűbb kibelezni, ha kell, ha nem és egyből 5 litert fog enni és minden gond elszáll...
Csabi2014-03-23 12:46:48 // 50639
Az egy másik történet volt...:) Műanyagból voltak a lapátkák, amik eldeformálódtak a hő hatására, és képesek voltak megszorulni...Az én vasamban ez 43e kilométernél történt meg, kicserélték az új szívósorra(amiben már fém lapátkák vannak) és 7éve tudja a dolgát...(1.9-eknél is már fémből van?!)
mzo2014-03-23 12:43:43 // 50638
Azért azt nem mondod komolyan, hogy az EGR nem kormolja tele a szívósort? Ha jól működik a rendszer... De fordítsuk meg a dolgot. Miért JÓ ha az EGR és a Dpf benne van az autóban? Most komolyan. Csak azért mert a gyárból így jött ki?
Erhard 242 (Pure Energy)2014-03-23 12:35:02 // 50637
azért rakóik le a trutyi mert vissza vezeti az EGR az egyszer már elhasznált olajos, kokszos szart...
Erhard 242 (Pure Energy)2014-03-23 12:32:00 // 50636
vegyél még egyet, meg egy új szívósort, egy új DPF-et és verd a melled, hogy minden gyári de legalább tudja az eu4-et, jah még mindig jön a pech lámpa ne is törődj vele legalább minden gyári :P
na nekem ebből lett elegem kipucoltam mindent és kb 89e km-et autóztam el azt sem tudva mi az az EGR, pechláma stb...
na nekem ebből lett elegem kipucoltam mindent és kb 89e km-et autóztam el azt sem tudva mi az az EGR, pechláma stb...
mex862014-03-23 12:19:30 // 50635
eu3-akkal ilyesmi gondok nemigen voltak.
pedig szinte azonos a kettő leszámítva ezeket az átszabott dolgokat amik az eu4hez kellettek.
pedig szinte azonos a kettő leszámítva ezeket az átszabott dolgokat amik az eu4hez kellettek.
mex862014-03-23 12:18:03 // 50634
ehhez képest több 50-60e-et futott autónál beálltak a szívósori csappantyúk
akkor több olajat égettek mint kellett volna?
én inkább konstrukciós elbaxásnak mondanám szintén az EU4 miatt, hogy bizonyos üzemállapotok mellett telefossa a sort.
akkor több olajat égettek mint kellett volna?
én inkább konstrukciós elbaxásnak mondanám szintén az EU4 miatt, hogy bizonyos üzemállapotok mellett telefossa a sort.
Shadin2014-03-23 12:03:36 // 50633
Ha lefalazod, megnő a légfelesleg ami szintén nem tesz jót a motornak. Telekormolja az EGR a szívósort? Nem, ha jól működik a rendszer. Mikor rakódik le a szívósorban a trutyi? Amikor már több olajat égetünk el mint kellene. Egyszerűbb lefalazni az EGR-t? Hát persze...
mex862014-03-23 11:55:36 // 50630
mi is németben bár egy 4-500km-el északabbra, itt hétágra süt a nap, és ma vettünk nyárifelniketgumikat asszony off-jára :D
habár azért 20fok nincs mint odahaza
habár azért 20fok nincs mint odahaza
GTPeti2014-03-23 11:40:51 // 50628
Szűkítő? Nem a gyári állapot a legtökéletesebb? B) :PP
Shadin2014-03-23 10:22:55 // 50627
~18 fok alatt nem igazán kell, nem rángat. Felette pedig a D8mm határeset, mert a hibajel benne van a rendszerben, csak nem dob sárgát. Tegnap regen után kicsit megküldtem a csacsit és így viszonozta. Kütyü feldug, gyújtás be, hiba ki. Mehet tovább :-D
Zsifi sw2014-03-23 10:19:05 // 50625
Igen ez sem rossz... ;)
Csabi2014-03-23 10:16:51 // 50624
Hiába, le kell cserélni a szűkítőlemezt is nyárira :)
Shadin2014-03-23 10:06:52 // 50623
Az én szamaram kicsit megmakacsolta magát tegnap, nem osztja feltétlenül a véleményem... kaptam egy EGR sárgát :-) Hiába 20 fok felett hisztis.
Shadin2014-03-23 09:57:42 // 50622
Zsifi sw2014-03-23 09:51:09 // 50620
Valószínű, hogy nálam is volt a múltkor DPF regen. Bár azóta nem volt gépre kötve, hogy mit ír, de a 7,5-ös átlagom, hamar felkúszott 8,1-re... Ezt vettem észre, és a tempomat használatánál ingadozó turbónyomást. Bár igen hamar le is állt, mert kb. 4-5 km-en keresztül csinálta, és abbahagyta... Ennyi idő alatt végbemehet? Mert ha igen, akkor valószínű, hogy amikor asszony megy vele, akkor is csinál, csak ő nem figyelte még meg. Ilyen már többször is volt, hogy mikor utána vezettem a kocsit, a 7,4-es átlag helyett 7,9-et írt a computer...
Nehéz diagnosztizálni úgy, hogy valakivel kooperálnom kell, hogy kiolvassuk...
Tudnátok írni egy linket, hogy Ebayről, vagy bárhonnan melyik ODBII interfacet rendeljem meg? :) Vagy rendelhetem bármelyiket?
Köszi
Nehéz diagnosztizálni úgy, hogy valakivel kooperálnom kell, hogy kiolvassuk...
Tudnátok írni egy linket, hogy Ebayről, vagy bárhonnan melyik ODBII interfacet rendeljem meg? :) Vagy rendelhetem bármelyiket?
Köszi
Zsifi sw2014-03-23 09:36:40 // 50619
Jó reggelt!
Igen, egy ilyen verda van a toppon nálam is, de az a fránya + 2 milla..., az nagyon sokkkk. :)
Igen, egy ilyen verda van a toppon nálam is, de az a fránya + 2 milla..., az nagyon sokkkk. :)
Ákos (dewvil)2014-03-23 09:27:12 // 50618
nekem az 1es kb 1et a 3as kettot korrigal felfele a tobbi minuszos. mondjuk más a tunet. de a csucstol nem kéne rangasson.
Szabolcs 1592014-03-23 09:26:51 // 50617
Én värtam a nyäri gumikkal eszik a hò ITT németbe közbe havas esö :(:(:(
ValeRossi462014-03-23 07:07:07 // 50615
Helló :) Jövőhéten megyek kis szervizre,ott átnézetem. nem akarom feltetetni az új nyárikat amíg nem tudom mi van :)
afla1592014-03-22 23:08:16 // 50614
Hali!
Én dettó így jártam a nyári gummákkal. Vittem futómű beállításra de akkor már késő volt a papucsoknak. A hiba akkor is fenn állt ráadásul még a sárkány durván balra húzott. Újbóli futómű beállítás a hiba nem múlt el. Amikor a téli gumikat felrakattam láss csodát a félre húzás totál megszünt és a tél folyamán a téli gumik teljesen normálisan "koptak" pedig belehajtottam vagy 4-5 ezer kilómétert. Már az új nyári gumik vannak fent, de a téliknek semmi baja, semmi belső kopás nem volt látható. A szerelő szerint az lehetett, hogy a szarul kopott nyári gumik visszarakása okozta a problémát valszeg a második futómű beállítás volt a jó. A levett nyári gumik belső fele vászonig volt kopva. Sajnos képet nem tudok róla mutatni, de brutálisan szar volt.
Én dettó így jártam a nyári gummákkal. Vittem futómű beállításra de akkor már késő volt a papucsoknak. A hiba akkor is fenn állt ráadásul még a sárkány durván balra húzott. Újbóli futómű beállítás a hiba nem múlt el. Amikor a téli gumikat felrakattam láss csodát a félre húzás totál megszünt és a tél folyamán a téli gumik teljesen normálisan "koptak" pedig belehajtottam vagy 4-5 ezer kilómétert. Már az új nyári gumik vannak fent, de a téliknek semmi baja, semmi belső kopás nem volt látható. A szerelő szerint az lehetett, hogy a szarul kopott nyári gumik visszarakása okozta a problémát valszeg a második futómű beállítás volt a jó. A levett nyári gumik belső fele vászonig volt kopva. Sajnos képet nem tudok róla mutatni, de brutálisan szar volt.
mzo2014-03-22 22:08:00 // 50613
Ez fura, én többször csináltam végig úgy a regent, hogy 3000 vagy akár picivel a feletti fordulaton ment a motor. Soha nem volt problémám. Viszont most becsületesen kitakarította neked ahogy nézem :)
mizooo2014-03-22 22:05:53 // 50612
Srácok a service interval elkezdett jelezni. Pontosan melyik FES menüben lehet 0-ázni?
köszi,
köszi,
Piritu - 1.000.0002014-03-22 22:04:02 // 50611
"Csak" 128.903 km átlagát írtam :-DD
Alfa GT-Csaba2014-03-22 22:00:53 // 50610
Most volt leszedve ,mert turbót pucoltam ,sehol nem fújt ki!
GTPeti2014-03-22 21:56:58 // 50609
Most te is tanultál vmit és én is. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-03-22 21:56:26 // 50608
akkor nézd meg a leömlőt
Erhard 242 (Pure Energy)2014-03-22 21:55:47 // 50607
még is hibázom :P de csak néha....mint a muszáj ...azért pontos j mert a német muss sein-ból származik eddig ly-nal írtam :D
Dömpi (il dottore)2014-03-22 21:49:52 // 50606
ha már licit: 73-as átlaggal 104 km-en 5,8
(kár, hogy nem fotóztam le)
tegnap is hasonló lett volna, csak közbeszólt a regen
(kár, hogy nem fotóztam le)
tegnap is hasonló lett volna, csak közbeszólt a regen
GTPeti2014-03-22 21:48:42 // 50605
Falsot. Pedig te tudsz németül. (falsch=hibás, hamis)
Dömpi (il dottore)2014-03-22 21:45:24 // 50604
Alfa GT-Csaba2014-03-22 21:35:41 // 50603
Már cseréltem gázolaj szűrőt is,1 csövem volt repedt amit a héten hoztál meg nekem !Porlasztók :3 db 2 alatt a 4. 4 fölött korrigál.Lmm-ről lehúztam a csatit de semmi sem változott!
Pityukoma2014-03-22 21:27:18 // 50602
Sziasztok.-)
A DPF témába vauzok bele. Emlékeztek, nemrég írtam hogy kiégett a műanyag csövem a nyomásérzékelőnél.
Azóta megint regenerált és megint elcsíptem FES-el a közvetlen utáni értékeket.


A mostaninál direkt semmit nem tettem. Ugyan úgy vezettem mint szoktam. Ami feltűnt, hogy a DPF-et ugyanúgy kipuccantotta most is(sőt még jobban), viszont az utolsó 5 regen átlaghőmérséklete lejjebb ment.
1x kipróbáltam hogy 3ezren tartottam a fordulatot -városban, sebességet betartva- ami marhára nem tetszett neki, a hangjából hallottam. Az eredménye az lett hogy extrém mód megnőtt a regen hőfoka és kiégett a cső.
Véleményem szerint azon kívül hogy megyek vele és nem állítom le, semmi mást nem kell tenni regen közben. "Ő" mindent intéz.
Ja megrendeltem a gyári csövet hozzá, hétfőn megjön. Így megint gyári lesz a vas. Persze a chip-től eltekintve :-D
Póbáltam keresni a gyárival egyező paraméterekkel bíró hőálló szilikoncsövet méteres kiszerelésben. Találtam is, de a legkisebb rendelhető menyiség 10kg! :-D
Ezzel pont úgy jártam mint a kormányműre való oetiker bilinccsel amiből a legkisebb rendelhető mennyiség 200db volt. Ott nagy könyörgésre tudtam venni 10db-ot:-)
A DPF témába vauzok bele. Emlékeztek, nemrég írtam hogy kiégett a műanyag csövem a nyomásérzékelőnél.
Azóta megint regenerált és megint elcsíptem FES-el a közvetlen utáni értékeket.


A mostaninál direkt semmit nem tettem. Ugyan úgy vezettem mint szoktam. Ami feltűnt, hogy a DPF-et ugyanúgy kipuccantotta most is(sőt még jobban), viszont az utolsó 5 regen átlaghőmérséklete lejjebb ment.
1x kipróbáltam hogy 3ezren tartottam a fordulatot -városban, sebességet betartva- ami marhára nem tetszett neki, a hangjából hallottam. Az eredménye az lett hogy extrém mód megnőtt a regen hőfoka és kiégett a cső.
Véleményem szerint azon kívül hogy megyek vele és nem állítom le, semmi mást nem kell tenni regen közben. "Ő" mindent intéz.
Ja megrendeltem a gyári csövet hozzá, hétfőn megjön. Így megint gyári lesz a vas. Persze a chip-től eltekintve :-D
Póbáltam keresni a gyárival egyező paraméterekkel bíró hőálló szilikoncsövet méteres kiszerelésben. Találtam is, de a legkisebb rendelhető menyiség 10kg! :-D
Ezzel pont úgy jártam mint a kormányműre való oetiker bilinccsel amiből a legkisebb rendelhető mennyiség 200db volt. Ott nagy könyörgésre tudtam venni 10db-ot:-)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-03-22 21:26:31 // 50601
egy 2,4-es tagnak a leömlő törött tőcsavarja miatt rángatott kigyorsításnál
Erhard 242 (Pure Energy)2014-03-22 21:21:30 // 50600
üzemanyagszűrő csere, valahol farsot szív, LMM-ő, porlasztó ezektől rángathat
Alfa GT-Csaba2014-03-22 21:14:51 // 50599
Már azon is túl vagyok ,hiba megmaradt ,és még kaptam egy ikont is a műszerfalra meg egy sípolást :-)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-03-22 21:13:43 // 50598
falazd le az EGR-t és úgy próbáld ki
Liquid2014-03-22 21:08:21 // 50597
így van, összekavartam :)
Alfa GT-Csaba2014-03-22 21:07:41 // 50596
Én is ezzel a gondal küzdök!Nekem nincs DPF és az egr-em tiszta! Turbómból enni lehet olyan tiszta a geometria és mégis rángat ,de nem mindig!
Szabolcs 1592014-03-22 20:59:31 // 50595
Ez szép, nekem ez a 200 téli gumival 205/55
Szabolcs 1592014-03-22 20:46:18 // 50593
Aha értem