Fórum >> Típusok >> 159

Dömpi (il dottore)2014-05-16 22:35:55 // 53554
FL utániakban csak röviden nyomod, FL előttiekben kell hosszan
Dömpi (il dottore)2014-05-16 22:35:20 // 53553
ha közelítesz a gomb felé menet közben az ujjaddal, akkor felizzik körülötte a piros világítás...sötétben jól látni
Liquid2014-05-16 22:34:46 // 53552
meg lehet azt korrektül csinálni, Sparky kergetett sok éven át egy 155 2.0 16V TS-t gázzal, tudtommal, gond nélkül.
Piritu - 1.000.0002014-05-16 22:33:57 // 53551
30 éves osztálytalálkozóm lesz :-(
Egyszer már nagyon szeretnék eljutni.
Dömpi (il dottore)2014-05-16 22:27:28 // 53550
Látod Grando, kezdődik nálunk is :(
Dömpi (il dottore)2014-05-16 22:26:11 // 53549
Szerintem ez így kicsit ciki megoldás, de tudod.

A gázról csak annyit: kollégám is gázosította az 1.8-as mondeóját. Most szdték szét a motort. A gáz szétette a tömítéseket, a motor HF-es lett.

Szerintem a gázzal az 5 évet felejts el.
Liquid2014-05-16 22:24:47 // 53548
Jön valaki Selénia Rally-ra?
Liquid2014-05-16 22:11:21 // 53547
ezt jó tudni
Piritu - 1.000.0002014-05-16 22:02:59 // 53546
Nekem a harmadik megnyomásra állt le...
Giuntini2014-05-16 22:01:03 // 53545
Azért mert neked 1.9 van. A 2.4 ben, ha finoman nyomod 60-nál már 4.-be kapcsol 75 az 5. és 95nék már 6-osban van. A szabadonfutó a 2.4-nél 35 km/h-nál. A fordulatszám is magasabb 150 km/h-nál 2500 ford.
mzo2014-05-16 21:55:35 // 53544
nekem Q-Tronic (automata) van. Amit tudni kell róla. Ez egy japán Aisin váltó, sokan hírhedtnek vélik, pedig nem olyan rossz ez. Sok más tipusba is szereték, Volvó Franciák Saab stb.... Mechanikailag nagyon tartós strapabíró szerkezet, ami enneél a tipusnál a jellemző hibaforrsá az a vezérlőtömb. Ez felel a váltásokért. Ez hajlamos kikopni, onnantól előfordulnak a rántva váltások, nem vált időben majd hirtelen nagyot rántva vált stb jelenségek. ez kb 180-200 e ftos javítással orvosolható, onnantól 150-200 e kmerig újra jó. Kb mint egy kettőstömegű lendkerék cseréje. Jó egy picit több. :)
Nem ez a legmodernebb váltó a piacon, nem lehet egy ZF-hez vagy DSG-hez hasonlítani a váltások gyorsaságát finomságát, de már nem is a régifajta 3-4-5 sebességes váltó ez. teljesen kutlurált viszonylag gyorsan és szépen vált és már okos is, tanulékony.
Szóval ha jól működik a próbált autóban akkor nem kell tőle félni. Ami még jellemzője, hogy van benne szabadonfutó 50 km/h alatt és a 4-est az istennek se váltja fel 65-70 alatt. :) nagyjából ennyi
vik 159 sw AZ ALFÁTLAN :((((((2014-05-16 21:54:37 // 53543
Sziasztok .
Eladó a kocsim és pár apróság ha valakit érdekel .
Sajna nem húzom tovább .......... kicsi lett :(
Részletek az oldalamon .
Liquid2014-05-16 21:48:31 // 53542
a 2.4 automata teljesen jó, sőt még talán kicsit jobban is passzol a motor karakterisztikájához mint a manuális, az 1.9-et nem vezettem.
Giuntini2014-05-16 21:44:48 // 53541
Ilyen autókat ne keress. Megveszed boldogan 100ezer kilométerrel és közben a duplája van benne. Keress inkább olyat amiben 180-200ezer kilométer van, és kerüld el messzire az ilyen tekert puffos autókat. 2006-2007-es autókban min 160-170ezer kilométernek kell lennie. A 2.4-et azért veszik mert hajtják.
dev1662014-05-16 21:44:33 // 53540
... "szar olasz, 100e-nél minden elromlik benne":))
dev1662014-05-16 21:36:22 // 53539
az a szomorú, h végül akad majd valaki aki bekajálja a km-t, félve alkuszik 100e-t és boldogan távozik a járgánnyal. a történet végét meg ismerjük.
Giuntini2014-05-16 21:35:33 // 53538
Nekem 2.4 Q-tronic van benne, nagyon finoman kapcsol, az egész harmonikusabb a kézinél. Aisin váltó van benne, mechanikailag azt mondják , elég megbízható szerkezet, de valamivel butább a ZF_nél. Plusz városi fogyasztása 1.5-2l-el több a kézinél. De autópályán is magasabb. De én nagyon szeretem, mert ehhez a motorhoz ez illik.
dev1662014-05-16 21:34:54 // 53537
a legtöbbünknek bejött/bejön az aut., de elég kockázatos ilyet venni. ha kicsit visszaolvasol, látni fogod miket írtunk nemrég.
David | Centocinquantanove2014-05-16 21:32:55 // 53536
Tekerje vissza baromja 170-re, az még hihető lenne talán egy 8 évesnél, de hogy a felére... (vagy az alá?!)
David | Centocinquantanove2014-05-16 21:31:15 // 53535
A km ezen is vicces de kép alapján az én ízlésem szerint ez jobb... így képekről. De ezt úgyis neked kell érezned!
dev1662014-05-16 21:30:21 // 53534
egy újabb autópályafaló, ami sosem járt autópályán, így jöhetett össze az évi 13ekm-es futás:)) arcátlanul visszatekerték ezt is.
Giuntini2014-05-16 21:29:59 // 53533
Lehet hogy nincs igazam, de nekem elsőre másnak tűnt a pajzs.
steveboy21 Q42014-05-16 21:29:18 // 53532
Köszönöm elöre is a kommenteket
steveboy21 Q42014-05-16 21:26:34 // 53531
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_sw_2.4_jtd_20v_distinctive_automata_digitklima.bor.bose_hifi.alufe-7792950

Ez is tetszik.? Automata milyen az alfába? Elég automata párti vagyok de nem tudom az alfába milyen.
David | Centocinquantanove2014-05-16 21:25:34 // 53530
És ha már az egyik oldalon nincs akkor ne legyen a másikon se, ezért leszedték...
Nem ez tényleg már a rosszmájúság, de akár még igaz is lehet sajnos...
dev1662014-05-16 21:23:29 // 53529
ami kimaradt a listából, hogy mindegyiken (159/Brera/Spider) rohad a segédalváz (talán a 2009 utániakon nem, de ezt még senki nem erősítette meg), de a kartervédő levétele nélkül nem látszik a rozsda pusztítása. számomra ez a legelrettentőbb probléma.:(
Liquid2014-05-16 21:21:50 // 53528
mert pl. törve volt és nem vettek rá matrincát :)
Giuntini2014-05-16 21:21:15 // 53527
A Giugiaro matrica nem aggatás, meg a többi sem, ezt inkább a többi márkára értem. Igaz, az enyém nagyon tetszik így, hogy csak a 2.4 van rajta. Ezt a fehér autót megnéztem és szerintem gáz. Az hogy pont az 1.9 hiányzik és a többi megvan az valamire utal. Viszont az már rosszabb jel, hogyha figyelmesen megnézitek Brera pajzs van rajta. Ez a kilométer nagyon nem stimmelhet, és a fotózáson miért hagyták rajta azt a gusztustalan üléshuzatot. Az összes kép távoli egyetlen jó kép sincs.
Liquid2014-05-16 21:21:03 // 53526
trikóhuzat rulez :)
a km vicces, de így képről jól néz ki, mondjuk nekem nem jön be a világos műszerfal
Liquid2014-05-16 21:18:22 // 53525
nem :) de érdekelne hogy lehet vészleállítani, csak még nem volt érkezésem kipróbálni
dev1662014-05-16 21:16:04 // 53524
nekem személy szerint a belső színösszeállítás nagyon nem jön be (az 59-ben valahogy bazárira sikerült a bézsbelső a sok olcsó kamu fém betéttel), de amúgy jónak tűnik. A fehér külső miatt pedig könnyű lesz eladni később.

az elmondottak alapján nyugodtan számolj 200-250e-es valós futással, véletlenül se azzal, ami a hirdetésben áll. minden adott ahhoz, h visszatekert autó legyen és tapasztalat szerint, akkor az is.
steveboy21 Q42014-05-16 21:11:42 // 53523
Köszi Mzo
David | Centocinquantanove2014-05-16 21:10:13 // 53522
Szerintem a GIUGIARO matrica és az 1.9 felirat még nem agyon aggatás. Na jó, még az 1.9-et ha valaki leveteti mert többnek akar látszani amint ami azt még megértem, de a giu matricát miért? :D
mzo2014-05-16 21:08:08 // 53521
Így képről szép autó, km ár réték arány tök jó, azért néznék egy szervízkönyvet, valamint mindenképp rádugnám egy laptopra, kiolvasni az adatokat, hibakódokat szervíz dbszám stb...
Amire sztem így alaból figyelj. ülés váltó kormány pedálgumik állapota, Kormány ne remegjen mikor tekered, (esetleges kormányműhiba), ne visítson, folyamatos haladásnál ne kezdjen el rángatni az autó 1500-2000 fordulat között, , induljon pöccre mindenféle nyekergés nyikorgás hangtól mentesen járjon. gondolk itt ékszíjtárcsa, Váltáskor leállításkor ne legyen fémes csattanó hang, klímát próbáld ki ne morogjon, ne legyen fura ventilátor hangja, a létező összes elektromos eszközt próbáld ki lámpáktól kezdve ablakon át ablaktörlő stb mindent. ne legyen olajos a motor és a turbó környéke, bár gondolom tisztára van mosva eladásra, ajtók ne nyikorogjanak ha lehet, fékezésre ne húzzon félre két kulcs legen hozzá, rúgókat mindenképp ellenőrizd nincsenek e eltörve, Váltóból morgó hangok ne legyenek. kódkártya papírok stb legyen meg, huh és még lehetne sorolni. Ezek közül sok minden nem nagy probléma (viszont van ami nagy súlyos százezrekbe kerülnek) ha kicsi a baj de az összkép jó akkor alku alapnak még jó lehet. Amire még készülj fel, hogy a vételen átíráson kívül még legalább 150-200 e ft legyen pluszban a szinte kötelező újautótvettem szervízre :)
Giuntini2014-05-16 21:05:17 // 53520
Nem jelent semmit, lehet feliratok nélkül rendelni. Való igaz, az enyémen is csak a 2.4 felirat van, valahogy tiszteletet parancsolóbb. Pl. a BMW-ket is lehet így rendelni, higgye azt a jónép, hogy dögösebb motor van benne. De talán esztétikusabb is ha nincs agyon aggatva feliratokkal.
steveboy21 Q42014-05-16 20:57:24 // 53519
Szervizkönyv nincs de az eladó szerint leinformálható :)
Amugy igy telefonba szinpatikus. Szerelö saját részre hozta be németországbol
David | Centocinquantanove2014-05-16 20:57:23 // 53518
Ja és még egy: a DESIGN GIUGIARO és az 1.9 feliratok nem gyárilag kerülnek rá? Miért nincsenek ezen rajta? Minek veszi le bárki is Giu mester matricáját?
Giuntini2014-05-16 20:56:01 // 53517
Vezetőülés melletti.
tdemeter2014-05-16 20:55:01 // 53516
hat, kisse necces az ar es a kilometer aranya...
David | Centocinquantanove2014-05-16 20:53:28 // 53515
Térdlégzsákot én a képen nem látom benne egyértelműen, ettől még persze lehet hogy ott van. Viszont a díszcsík szépen fut :)
7 évesen 91.000 km -rel ha igaz akkor nagyon megkímélt vas... Az ára ehhez mérten relatíve túl jó :)
tdemeter2014-05-16 20:53:24 // 53514
Na en ugyanez... Fek, kuplung...
Ja es leallitaskor betesz 1-be!:)
steveboy21 Q42014-05-16 20:46:12 // 53512
http://www.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_1.9_jtd_16v_progression-7909744
Ez a kiszemelt. Vélemény?
steveboy21 Q42014-05-16 20:45:15 // 53511
Üdv mindenkinek!

Egy kis segitség kellene. Most tervezek venni egy 159-est 1.9jtd 150le. Mire kell a legjobban odafigyelni? Tipushiba? Értek az autokhoz de ez a tipus kicsit távol állt idáig tölem. Na jo nem annyira de a 159-es az igen :)
David | Centocinquantanove2014-05-16 20:44:38 // 53510
Nálam ez beidegződött, mert sajnos tanuló koromban a tanulóautónak ráindítóztam sebességben felejtve és nem volt kinyomva... :D Szerencsére nem történ semmi gáz, de megkaptam érte a magamét... :) Teljesen jogosan.
Akkor megjegyeztem egy életre, és azóta ha kell ha nem én kinyomom indítózás előtt! És jól is van ez így, mert úgytudom a kettőstömegnek sokszor nem elég ha üresben van, ki is kell nyomni a kuplungot, hogy teljesen bontsd a hajtásláncot. :)
tdemeter2014-05-16 20:42:32 // 53508
nekem ez is teccik:
http://www.androidpolice.com/2014/01/08/ces-2014-hands-on-with-the-sony-xsp-n1bt-android-phone-mount-car-stereo/
Erhard 242 (Pure Energy)2014-05-16 20:41:35 // 53507
nekem pl landolt már az ölemben a kulcs, laza egyes, gáz és kiköpte a kulcsot, vissza dugtam és ennyi :)
tdemeter2014-05-16 20:40:09 // 53506
Sajna az enyem nagyot rant inditaskor, gondolom a kettos tomegu lentkerek lesz majd az... Menet kozben semmit sem erzek belole de inditasnal 10-bol 8x eleg fura
Pityukoma2014-05-16 20:37:14 // 53505
Azt nem, de a "kulcsot" próbáltam kihúzni, azt nem engedte. Volt aki említette hogy menet közben kiesett neki, megpróbáltam hogy nekem is kijön-e ha húzom.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak