ALFI1562014-05-29 16:06:16 // 54104
Ezt,hogy szárazabb honnan tudod?
Crea2014-05-29 16:05:03 // 54103
Egy teljesítménymérés hamar fényt derítene a rejtélyre. Én nagyon erősen meg vagyok győződve, hogy a shell 95 benzin után betankolt shell vpower nitro+ hozott teljesítménynövekedést. Mivel havonta 1-2 ezer ft a benzinköltségem így én már csak prémiumot rakok a gáz mellé, ha csak benzinnel mennék nem tudom fizetnék e többet a prémiumért.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-05-29 16:01:26 // 54102
mi az hogy magához tér? addig ment 120-szal utána 180-nal? vagy 100-ra 1mp-cel jobban gyorsul? kezdem azt hinni itt egy csomó Schumáker van közöttünk....Peti hogy megy az 56 kint? áhh gyorsultam három tizedet :D
Alfonis2014-05-29 15:47:36 // 54101
159 be mennyit bírnak a porlasztók?
GTPeti2014-05-29 15:26:56 // 54100
Még annyit, hogy a kopasz, audis, fuxos kúttulajdonos "üzletemberről" és a csóró, alulfizetett kutasokról azért el tudom képzelni, hogy néha eszükbe jut "ez-az". A nyugati mentalitás teljesen más. Itt kint még trükközésről soha nem hallottam.
Hege2014-05-29 15:18:33 // 54099
GTPeti2014-05-29 15:17:24 // 54098
Az szerinted placebo, mikor 100ekm ugyanazzal az autóval levezetett km után azt mondod, "mi a fene van, miért kell ennyire taposni a pedált, hogy menjen?!". Tankolsz bele egy osztrák kúton és magához tér. Ugyanez többször Mo-i tankolás után. Számomra ez NEM placebo.
Imi2014-05-29 15:16:39 // 54097
Én régebben spurit használtam.
MOL-é valóban szárazabb mint az OMV vagy a SHELL.
MOL-é valóban szárazabb mint az OMV vagy a SHELL.
David | Centocinquantanove2014-05-29 15:07:48 // 54096
Ilyesmire gondolsz?
Erhard 242 (Pure Energy)2014-05-29 15:04:08 // 54095
mivel voltam anno futár elmondhatom hogy kb 4-500e km-et vezettem el nyugati nyállal ugyan úgy tönkre ment a porlasztó 160e-nél meg kifelé is annyit evett a Master, mint hazafelé szóval placebo de rendesen :P
Dömpi (il dottore)2014-05-29 15:03:59 // 54094
A szerelő barátom is mondott valamit, hogy MO-n a dízel "száraz" (vagy valami hasonló), ezért nem ártana, ha tennék én bele valami adalékot. Mondta is a nevét, de nem emlékszem.
Nem tudjátok mire gondolhatott?
Amúgy, már vagy 1 hónapja, hogy beletettem egy Protec adalékot a váltóolajba, és mára megszűntek a nyekkenések és különféle hangok.
Ezt meg a szervóba, és az sem darabos már.
Nem tudjátok mire gondolhatott?
Amúgy, már vagy 1 hónapja, hogy beletettem egy Protec adalékot a váltóolajba, és mára megszűntek a nyekkenések és különféle hangok.
Ezt meg a szervóba, és az sem darabos már.
GTPeti2014-05-29 15:03:00 // 54093
(Az eltérés valószínűleg az egyes kutak főnökének/személyzetének mentalitásában keresendő. Nem az üa. gyártójában.)
GTPeti2014-05-29 14:52:45 // 54092
Én nem ezt tapasztaltam.
David | Centocinquantanove2014-05-29 14:46:56 // 54091
A szlovák nyálról viszont azt hallottam több helyről is hogy jó... Saját magam még nem teszteltem.
Liquid2014-05-29 14:43:38 // 54090
így van ahogy mondod, én is azé tankolok a sógoroknál, mert nem kicsit olcsóbb és útba esik, de semmi különbség nincs, csak placebo
GTPeti2014-05-29 14:30:28 // 54089
Nekem egyszer volt kapcsolatom egy 1.6 HDI-vel. 5 évvel ezelőtt mentem egy céges 308-cal, amiben az volt. Csöndes volt és ment, mint atom (pályán).
ALFI1562014-05-29 14:29:00 // 54088
Hát nem tudom.Nagyon sok kocsiba van bent az 16HDI motor.Nekem is sok ismerősnek van bent.Mint mondtam flottába is vettek sx4-eket amik azóta is taxiként futnak.Minden motorról mondanak jót/rosszat egyaránt.Valaki a ford TDCI motrokat is szidja valaki az 1.9pdtdi-ket is.A fene tudja.Biztos mindenre van érv/ellenérv egyaránt.
ALFI1562014-05-29 14:26:23 // 54087
Meg 1.6HDI.Abból van több.
GTPeti2014-05-29 14:11:05 // 54086
Az klassz...
Erhard 242 (Pure Energy)2014-05-29 14:05:32 // 54085
meg 1.6 psa is...
David | Centocinquantanove2014-05-29 13:29:58 // 54084
DDiS - Fiat Multijet motor van benne! (Fiat Sedici)
GTPeti2014-05-29 13:24:55 // 54083
Én eddig úgy tudtam, hogy a dízel SX4-ekben, 1.9-es Fiat JTD motor van.
David | Centocinquantanove2014-05-29 13:06:20 // 54082
Én eddig csak párszor raktam bele STP-t. Te melyiket szoktad? Mi az objektív tapasztalatod?
Hege2014-05-29 12:57:44 // 54081
Sajnos gépem nincs hogy megnézem, milyen program van benne. Azt viszont tudom mondani, hogy hétköznap csak rövid városokat megyek 3 km max. Tudom hogy ez nem jó az autónak. Hétvégén egy kicsit többet szintén városban. Havonta általában egyszer egy hosszabb út haza az ősökhöz Körösladányba oda vissza, ha nem megyek Gyulára akkor kb. 270 km."A" trip szerinti fogyasztásom közel 3000 km szerint 7,4 l/100 km. Én az adalékot viszont minden tankolásnál bele teszem. Ebből látszik hogy nem vagyok egy nagy km zabáló, de még is ilyen nagy regenerálási ciklusom.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-05-29 12:36:15 // 54080
tudom sok céges van, le is könyökölnek 150-200e között rendszerint még a totalcar-on is volt cikk az 1.6TDCI-ről az is lekönyökölt....Suzuki...aki azt a fost veszi csak magyar volt kalapos skodások és társai évente mennek vele kb 5800km-et a temetőbe meg havi egyszer a tacskóba, télen nem veszik elő mert csúszik az út, nyáron meg mert esik az eső...nem mérvadó :P
Piritu - 1.000.0002014-05-29 12:34:05 // 54079
No, akkor jelentkezzen, aki elkopott/megmekkent JTD-ről tud! TS-t tudnék mondani jó párat, de kenési probléma miatt cserélt dieselre nem nagyon emlékszem itt az Amorén se.
ALFI1562014-05-29 12:30:32 // 54078
Ez is érdekes.Sok embernél,céges kocsikba is az a motor van.Más márkákba is.Valaki meg azt mondja egy fasza sokat bíro motor.Suzuki sx4-esekbe is az van.Taxiként van bennük 700-800ezer km. és még semmi gond velül csak a kopó alkatrészek.
Giuntini2014-05-29 12:26:33 // 54077
Nem kell ezt a gàzolaj kèrdèst túllihegni. Télen valóban érdemes prémiumot tankolni de nyàron felesleges
Mindig OMV-nél tankolok, viszonylag megbízható , érdemes belerakni 2-3 tankolàsonként STP adalékot.
Mindig OMV-nél tankolok, viszonylag megbízható , érdemes belerakni 2-3 tankolàsonként STP adalékot.
Dömpi (il dottore)2014-05-29 11:57:52 // 54076
használatfüggő
amíg csak napi 2x18 km-ert autóztam (igaz kevés város és nagyrészt autóút) kb. 300 km-enként regenerált.
február óta heti 1x megyek Pestre - 99,8 km, oda-vissza ez 2x - azóta az utolsó 5 regen közötti átlagtáv 600 km körül lett. Pont a múltkor néztem.
Szóval szerintem nem szoftverfüggő a dolog.
amíg csak napi 2x18 km-ert autóztam (igaz kevés város és nagyrészt autóút) kb. 300 km-enként regenerált.
február óta heti 1x megyek Pestre - 99,8 km, oda-vissza ez 2x - azóta az utolsó 5 regen közötti átlagtáv 600 km körül lett. Pont a múltkor néztem.
Szóval szerintem nem szoftverfüggő a dolog.
tdemeter2014-05-29 11:56:37 // 54075
Mi szeretjuk, tagas, nagy csaladi auto, kulonosebb problemank nem volt vele eddig.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-05-29 11:43:18 // 54074
az egy ipari hulladék ne is csodálkozz, abba akármit tankolhatsz megdöglik...hál istennek :)
tdemeter2014-05-29 11:36:20 // 54073
igen
KollerT2014-05-29 11:36:06 // 54072
"A borzalmas összegek repkedése hallatán persze nem kell leírni a dízeleket, nézzük inkább, hogy mivel érhető el a hosszú élettartam. Kulcskérdés a törődés, a gyári 25-30 ezer kilométeres szervizperiódusokat jobb elfelejteni és érdemes inkább 10-15 ezer kilométeres ciklusokat tartani. A motorokra biggyesztett piciny olajszűrők ugyanis ennyi idő után könnyedén telítődhetnek és ekkortól már nem tudják teljes mértékben megkötni a szennyeződéseket. Nem csak olajszűrőt, hanem üzemanyagszűrőt is érdemes a gyári előírásnál gyakrabban cserélni, a mai dízelek legkényesebb pontja ugyanis az üzemanyag befecskendező-rendszer, ide pedig csakis gázolaj jut. A néhány ezer forintos filter sűrű cseréjével százezres javítások előzhetők meg. Kulcskérdés továbbá a tankolt üzemanyag, annak kenőképessége és tisztasága is tökéletes kell legyen, különben hamar hiba adódhat"
Forrás
Forrás
David | Centocinquantanove2014-05-29 11:34:57 // 54071
Döglött oroszlán háhh ez jó! :))) Még nem hallottam ezt.
A tesco, auchan és egyéb budget kutak egyébként tényleg sz*rok, messziről kerülön is őket. Nem egy ismerősnek volt, hogy annyira elkoszolta dolgokat a motorba, hogy erőtlenné vált, végül be sem indult.
A szerelő egyből kérdezte, hogy hol tankolt a tulaj, és egyből megvolt a szakvélemény... ócska üzemanyag tartós használata miatt kialakult meghibásodás.
A tesco, auchan és egyéb budget kutak egyébként tényleg sz*rok, messziről kerülön is őket. Nem egy ismerősnek volt, hogy annyira elkoszolta dolgokat a motorba, hogy erőtlenné vált, végül be sem indult.
A szerelő egyből kérdezte, hogy hol tankolt a tulaj, és egyből megvolt a szakvélemény... ócska üzemanyag tartós használata miatt kialakult meghibásodás.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-05-29 11:34:04 // 54070
1.6HDI?
tdemeter2014-05-29 11:31:37 // 54069
Halistennek azota semmi problemam sincs ezzel, pedig 50000 km-ert mentem mar. Most 160nal jar a szamlalo.
A regi picassot 42000-el vettem es 199999-el adtam el. Abba minden szutyok ment, tesco, auchan, ami jott minden. 110-nel egyik injektort cserelnem kellett, 180-nal egy masikat. Mar az elso utan sem ment ugy mint korabban, a masodiknal pedig sokkal lomhabb lett. Olyan 150 korul mar visitott a turbo. Azt mondtak, hogy a turbo, a befecskendezo rendzer es a nagyomasu szivattu felujitasa 400 korul lesz mindennel.
Inkabb eladtam:)
Na elnezest a sok offert..... Csak a tapasztalataimat szerettem volna megosztani.
A regi picassot 42000-el vettem es 199999-el adtam el. Abba minden szutyok ment, tesco, auchan, ami jott minden. 110-nel egyik injektort cserelnem kellett, 180-nal egy masikat. Mar az elso utan sem ment ugy mint korabban, a masodiknal pedig sokkal lomhabb lett. Olyan 150 korul mar visitott a turbo. Azt mondtak, hogy a turbo, a befecskendezo rendzer es a nagyomasu szivattu felujitasa 400 korul lesz mindennel.
Inkabb eladtam:)
Na elnezest a sok offert..... Csak a tapasztalataimat szerettem volna megosztani.
KollerT2014-05-29 11:26:27 // 54068
Nekem is az OMV kutat mondták, hogy az a legjobb. :) BAH csomópontnál van az egyik legjobb árú.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-05-29 11:25:43 // 54067
a kipuffgáz hajtja meg a turbót...
tdemeter2014-05-29 11:18:44 // 54066
Egyebkent nekem a legjobb tapasztalat az omv premium dizellel van, de olyan kut sajnos nincs dunakeszin. Azzal 1x az offos xara picassoval tudtam menni 1 tankal 1080 km-ert.
Azota se sikerult ezt uberelnem...
Azota se sikerult ezt uberelnem...
tdemeter2014-05-29 11:16:53 // 54065
Szerintem pedig de, de nem kell egyetertened velem:)
KollerT2014-05-29 11:13:44 // 54064
[Üzemanyag]
Novoth Tibiék a prémium dízelt javasolják, szóval én minden esetben azt tankolok bele. Náluk nagyobb tudású autodiagnoszta szerintem nincs.
Nincs valakinek tippje, hogy hol a legérdemesebb? Eddig volt -25Ft-os kuponom a közeli MOL kúthoz, de az lejárt. Így pedig az egyik legdrágább kút...
Novoth Tibiék a prémium dízelt javasolják, szóval én minden esetben azt tankolok bele. Náluk nagyobb tudású autodiagnoszta szerintem nincs.
Nincs valakinek tippje, hogy hol a legérdemesebb? Eddig volt -25Ft-os kuponom a közeli MOL kúthoz, de az lejárt. Így pedig az egyik legdrágább kút...
KollerT2014-05-29 11:10:36 // 54063
[Bőr belső, DPF off, Chip, TI felni]
Sziasztok!
Régen írtam, szóval sorra leírom a tapasztalataimat a címben megjelöltek szerint. Hátha valakinek segít.
[Bőr belső]-t vettem az autóba, fekete, 25000km-es autóból tényleg mintha új lenne. Szerintem sokkal kényelmesebb, mint a szövet, és talán annyira nem is izzadok benne, ami gondolom fura. Tetszik, hogy nagyon kemény.
[DPF off] Pilmannál kivettük a DPF-et, berakott egy csövet helyette, eszméletlen lett a kocsi hangja, ellenben néha füstöl. De nem érdekel, mert öröm vezetni és a DPF szűrőm szemmel láthatóan el volt dugulva, nem értem azt miért nem vették észre egyik márkaszervízben sem. Mindenhol csak gyári regenerálták...
[CHIP] A Ti felnik mellé szerintem nagyon kell, Manky csinálta kuplungkímélősre, 2500-nál van elvileg a nyomatékcsúcs. Szerintem nagyon jól megy vele az autó, megérte teljesen! Persze kicsit füstöl a szűrő nélkül, de ez inkább állóhelyzetben jön elő, és akkor is csak kicsit fehér. Levideózni kb nem is lehet. :S :(
[TI, 19-es felni, BUDAPEST] Én semmi különbséget nem érzek a 16-os felnikhez képest, maximum jobban kell vigyázni, kicsit jobban megvezetik a nyomvályúk az autót. Szerintem tökéletes Budapesti használatra is, direkt beültettem másokat is és mondták, hogy meglepő tényleg. Continental gumi van rajta.
Remélem segítettem annak, aki valamelyiket is megakarja csinálni a közeljövőben.
[Ragasztott fém rendzsámtábla] Itt majd azért arra kell figyelni, hogy az elsőt, azt rendesen ívre hajtsuk, mert nekem most elkezdett lejönni. Bár többezer km-t mentem úgy, hogy csak a felét tartja ragasztó... :) (180-200km/h-val is)
Sziasztok!
Régen írtam, szóval sorra leírom a tapasztalataimat a címben megjelöltek szerint. Hátha valakinek segít.
[Bőr belső]-t vettem az autóba, fekete, 25000km-es autóból tényleg mintha új lenne. Szerintem sokkal kényelmesebb, mint a szövet, és talán annyira nem is izzadok benne, ami gondolom fura. Tetszik, hogy nagyon kemény.
[DPF off] Pilmannál kivettük a DPF-et, berakott egy csövet helyette, eszméletlen lett a kocsi hangja, ellenben néha füstöl. De nem érdekel, mert öröm vezetni és a DPF szűrőm szemmel láthatóan el volt dugulva, nem értem azt miért nem vették észre egyik márkaszervízben sem. Mindenhol csak gyári regenerálták...
[CHIP] A Ti felnik mellé szerintem nagyon kell, Manky csinálta kuplungkímélősre, 2500-nál van elvileg a nyomatékcsúcs. Szerintem nagyon jól megy vele az autó, megérte teljesen! Persze kicsit füstöl a szűrő nélkül, de ez inkább állóhelyzetben jön elő, és akkor is csak kicsit fehér. Levideózni kb nem is lehet. :S :(
[TI, 19-es felni, BUDAPEST] Én semmi különbséget nem érzek a 16-os felnikhez képest, maximum jobban kell vigyázni, kicsit jobban megvezetik a nyomvályúk az autót. Szerintem tökéletes Budapesti használatra is, direkt beültettem másokat is és mondták, hogy meglepő tényleg. Continental gumi van rajta.
Remélem segítettem annak, aki valamelyiket is megakarja csinálni a közeljövőben.
[Ragasztott fém rendzsámtábla] Itt majd azért arra kell figyelni, hogy az elsőt, azt rendesen ívre hajtsuk, mert nekem most elkezdett lejönni. Bár többezer km-t mentem úgy, hogy csak a felét tartja ragasztó... :) (180-200km/h-val is)
tdemeter2014-05-29 11:08:47 // 54062
Arra figyelj, hogy 1 tank utan nem varj csodat.
Legalabb 3x tankold tele es utan nezd meg a fogyasztast.
Nekunk bevalt.
Legalabb 3x tankold tele es utan nezd meg a fogyasztast.
Nekunk bevalt.
tdemeter2014-05-29 11:07:25 // 54061
Annyi a koze hozza, hogy amikor a gep nem ment beirta a szamitogepbe, hogy a turbo nem tudta leadni a kert turbonyomast:) Innen indult a story, hogy talan a turbo szar.
Csosznorbert2014-05-29 10:32:02 // 54060
Sziasztok.
Szombathely vagy kisebb vonzáskörzetében tud valaki jó klímás szakit? Tölteni kellene gázt, mert alig jön egy kis hűs szellő.
Szombathely vagy kisebb vonzáskörzetében tud valaki jó klímás szakit? Tölteni kellene gázt, mert alig jön egy kis hűs szellő.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-05-29 10:29:12 // 54059
jah és ugyan ez a véleményem a nyugati nyálról is az sem jobb semmivel ellenben olcsóbb akkor meg miért ne :P
Erhard 242 (Pure Energy)2014-05-29 10:26:33 // 54058
már bocs de mi köze az üzemanyagnak a turbóhoz? Bátyám mivel sz*rrágó csak a madarasteszkónál tankol a döglött oroszlánba amit 0 km-esen vett és most 120e lakik benne...semmi baja...
V púder és társai ...egyszer próbáltam ki mikor HR-be mentünk legénybúcsúba semmivel nem ment jobban az autó és semmivel nem evett kevesebbet 1000km-en ...ezért soha nem fogok ilyet venni, mert semmi értelme ellenben drágább, mivel én akkor tankolok mikor kifogy
V púder és társai ...egyszer próbáltam ki mikor HR-be mentünk legénybúcsúba semmivel nem ment jobban az autó és semmivel nem evett kevesebbet 1000km-en ...ezért soha nem fogok ilyet venni, mert semmi értelme ellenben drágább, mivel én akkor tankolok mikor kifogy
GTPeti2014-05-29 10:23:39 // 54057
Én egyszer tankoltam az Uno-ba (ugyanannál) az Auchan-nál és nekem is az volt az érzésem, hogy mintha nem menne... Köszönöm a megerősítést.
A VPower-t viszont ki fogom próbálni, legközelebb azt kap a GTV.
A VPower-t viszont ki fogom próbálni, legközelebb azt kap a GTV.
tdemeter2014-05-29 10:13:46 // 54056
A dolog ugy indult, hogy megvettuk az OFF-os c4 grand picassot. Hazafele beugrottam tankolni (mert ures volt kb) a fehervari auchan kutra. Teletettem.
Ezutan hazaindultunk, de furcsa mod az erdi lejton nem akart felmenni a gep, a tempomat meg kikapcsolt. Jol megijedtem mi van, de gondoltam a tempomat szarakszik.. Elvittem a kotelezo szervizekre, de a tempomat csak ki-ki kapcsolt folyton egye egy komolyabb emelkedon es a kocsi is erezhetoen gyengebb volt mint az elozo ami szinten egy citroen xsara picasso volt. Jott a para, hogy talan a turbo... Veletlenul a szomszedomnak turbofelujito cege van. beszeltem vele es mondta hogy megnezi, de elotte vigyem mar el egy igazi peugeot szakihoz. Elvittem. Ott mertunk, teszteltunk, hatjottunk, mindent csinaltunk, az eredmeny eleg ledobbento volt: szar a turbo... Nem volt mit tenni, szedszedte a szomszed, kitakaritottuk, de az egatta vilagon semmi baja sem volt. Olyan volt mint az uj.
Ekkor jott a kerdes, hogy akkor megis mi a fene van? A tempomat - mint kiderult - azert kapcsolt ki, mert a turbo keptelen volt azon a fordulaton tartani a gepet amin kell.
Kitalaltam, hogy nezzunk meg egy injekotor tisztito folyadekot. A citroennek direkt van egy gyari ilyenje, de akkor epp nem volt kaphato ezert beletankoltam tisztitas kepp egy full tank vpowert. Mar az elso tanknal sokkkal jobb volt.A fogyasztas ekkor kb 7.5-7.9/100 volt. A masodik tanknal ez leesett 7.0-7.2-re. Innentol nem volt megallas. Most ugy allok, hogy 6.2-ot eszik 100on, pedig joreszt csak varosban megy.
2x kellett eddig valamilyen okbol kifolyolag mast tankolnom, mindket esetben 7 fole ment a fogyasztas.
Konkluziokent elmondhatom hogy soha az eletben nem fogok auchannal tankolni megegyszer. A vpower pedig szerintem kicsit sem draga, csak sokan nem ismerik a trukkjet. En pl mindig hetvegen tankolok, ekkor 10 ft-al olcsobb a helyi kut. Ha veszek 290 ft-ert egy ujsagot, abban van egy kupon amivel tovabbi 15 ft-al olcsobb minden liter. Egyszeru matek, hogy ezzel egyutt nem dragabb mint barmelyik sima uzemanyag. A kulonbseg pedig siman van 1 liter/100 (legalabbis a picassoban) . Ez a kocsi nagyon erzekeny az uzemanyagra. Erezhetoen sokkal jonbban is huz vele, bar 50% biztosan placebo..
Tobb kuton is kerdeztem mar, mindenhol egysegesen azt mondtak, hogy a vpower kulfoldrol jon, tehat nem a moltol mint ahogy minden mas kutra is onnan hordjak az uzemanyagot. Azt egy masik kamion hordja, es nem mol uzemanyag.
Amiota megvan a 159 abban is azt teszek. Ma tankoltam, 7.1-et mertem. (egy kis programmal merem amugy, andoridos, fuel log)
Szerintem ez jo, a vas meg szepen megy nagyon.
Ezutan hazaindultunk, de furcsa mod az erdi lejton nem akart felmenni a gep, a tempomat meg kikapcsolt. Jol megijedtem mi van, de gondoltam a tempomat szarakszik.. Elvittem a kotelezo szervizekre, de a tempomat csak ki-ki kapcsolt folyton egye egy komolyabb emelkedon es a kocsi is erezhetoen gyengebb volt mint az elozo ami szinten egy citroen xsara picasso volt. Jott a para, hogy talan a turbo... Veletlenul a szomszedomnak turbofelujito cege van. beszeltem vele es mondta hogy megnezi, de elotte vigyem mar el egy igazi peugeot szakihoz. Elvittem. Ott mertunk, teszteltunk, hatjottunk, mindent csinaltunk, az eredmeny eleg ledobbento volt: szar a turbo... Nem volt mit tenni, szedszedte a szomszed, kitakaritottuk, de az egatta vilagon semmi baja sem volt. Olyan volt mint az uj.
Ekkor jott a kerdes, hogy akkor megis mi a fene van? A tempomat - mint kiderult - azert kapcsolt ki, mert a turbo keptelen volt azon a fordulaton tartani a gepet amin kell.
Kitalaltam, hogy nezzunk meg egy injekotor tisztito folyadekot. A citroennek direkt van egy gyari ilyenje, de akkor epp nem volt kaphato ezert beletankoltam tisztitas kepp egy full tank vpowert. Mar az elso tanknal sokkkal jobb volt.A fogyasztas ekkor kb 7.5-7.9/100 volt. A masodik tanknal ez leesett 7.0-7.2-re. Innentol nem volt megallas. Most ugy allok, hogy 6.2-ot eszik 100on, pedig joreszt csak varosban megy.
2x kellett eddig valamilyen okbol kifolyolag mast tankolnom, mindket esetben 7 fole ment a fogyasztas.
Konkluziokent elmondhatom hogy soha az eletben nem fogok auchannal tankolni megegyszer. A vpower pedig szerintem kicsit sem draga, csak sokan nem ismerik a trukkjet. En pl mindig hetvegen tankolok, ekkor 10 ft-al olcsobb a helyi kut. Ha veszek 290 ft-ert egy ujsagot, abban van egy kupon amivel tovabbi 15 ft-al olcsobb minden liter. Egyszeru matek, hogy ezzel egyutt nem dragabb mint barmelyik sima uzemanyag. A kulonbseg pedig siman van 1 liter/100 (legalabbis a picassoban) . Ez a kocsi nagyon erzekeny az uzemanyagra. Erezhetoen sokkal jonbban is huz vele, bar 50% biztosan placebo..
Tobb kuton is kerdeztem mar, mindenhol egysegesen azt mondtak, hogy a vpower kulfoldrol jon, tehat nem a moltol mint ahogy minden mas kutra is onnan hordjak az uzemanyagot. Azt egy masik kamion hordja, es nem mol uzemanyag.
Amiota megvan a 159 abban is azt teszek. Ma tankoltam, 7.1-et mertem. (egy kis programmal merem amugy, andoridos, fuel log)
Szerintem ez jo, a vas meg szepen megy nagyon.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-05-29 10:02:53 // 54055
sose tankoltam prémium dejzelt és egyik autómnak sem volt baja ....