az enyémből jön korom :)
Viszont én is megkerestem Manky-t, hátha lehet faragni a füstből...
Liquid2014-07-25 22:48:56 // 56253
Giuntini2014-07-25 22:44:14 // 56252
Köszönöm
Dömpi (il dottore)2014-07-25 22:42:20 // 56251
semmi
Giuntini2014-07-25 22:25:06 // 56250
Nem emlékszel, amikor jöttél utánam, kijött belőle valami az előzéseknél?
Dömpi (il dottore)2014-07-25 22:19:27 // 56249
Nálad szerintem a duplásított kipuff rendszer okozhat valamiért ilyen tünetet. Shadinnál, meg a jóég tudja! Ott már annyi minden volt variálva.
De az is lehet, hogy az optimalizálás (ha tetszik chiptuning) ... bár az nálam is játszana!
De az is lehet, hogy az optimalizálás (ha tetszik chiptuning) ... bár az nálam is játszana!
Dömpi (il dottore)2014-07-25 22:14:23 // 56248
Hát ezt mondom én is!!!
Most hazafelé is tolt egy regent. Este ránéztem FES-el, 17,25 %-ra pucolta, és a regen után 3,4 km-et jöttem.
Regenek átlagtávolsága 564 km.
A korr. értékek is faszák hidegen, 0,8-0,9 van a legmínuszosabb és a legplusszosabb között.
Naná, hogy nincs korom, meg pamacs :)
Most hazafelé is tolt egy regent. Este ránéztem FES-el, 17,25 %-ra pucolta, és a regen után 3,4 km-et jöttem.
Regenek átlagtávolsága 564 km.
A korr. értékek is faszák hidegen, 0,8-0,9 van a legmínuszosabb és a legplusszosabb között.
Naná, hogy nincs korom, meg pamacs :)
Chianti2014-07-25 22:06:31 // 56247
Ez így van, ezt én is csak megerősíteni tudom! Az enyém a vételkor is szép egérszürke volt, ahogy azóta is. Egyszer egy haver jött utánam és kérdeztem látott e valami füstöt, előzéseknél, visszakapcsolásoknál, de semmi. Azt mondta egyáltalán nem kormol. Remélem ez még sokáig így is marad... :o)
Liquid2014-07-25 22:03:40 // 56246
én átfúrtam az emblémát a műanyaggal együtt ott ahol nem bántottam vele semmit, és az embléma közepétől kiindulva szétbarmoltam gyakorlatilag, mert tényleg korrektül oda van ragasztva. Máshogy nem nagyon lehet mert ha nekiállsz feszegetni, akkor valami sérülni fog
'''''2014-07-25 20:44:26 // 56245
Gyere! :-) Hozok egy pezsgőt és felajánlom ha egyszer is lehagysz (vagy festéket hozzak a pecóhoz?) :-)
Scaniamen2014-07-25 19:16:48 // 56244
Sziasztok valaki másoltatott már kulcsot 59-hez ha igen hol mert a pápai kulcsosnak 3 hónapja nincs alapanyag.Ha valakinek van ötlete szívesen venném.Üdv:István.
Pityukoma2014-07-25 18:58:02 // 56243
Szokták mondani, ahol füst van ott teljesítmény is ;-) A viccet félretéve az enyém padlózáskor tényleg füstöl. A kipufogóm mindig kormos. Normál használatkor nem látom hogy kormol. Az első VTT-re menet Dömpi jött mögöttem és ő is mondta hogy gyorsításkor bizony jött belőle a cucc :-)
Pityukoma2014-07-25 18:49:40 // 56242
HSZ: 55579 :-) 07.03.-án
Shadin2014-07-25 18:18:31 // 56241
Kompletten 250e+. Annyiért beépítem a gyárit ami biztos illeszkedik a BOSE-omhoz :-(
De eddig ez az egyetlen "gyári" alternatíva ami szóba jöhet.
De eddig ez az egyetlen "gyári" alternatíva ami szóba jöhet.
Giuntini2014-07-25 18:02:16 // 56240
Megvettem a hátsó emblémát, megpróbáltam kicserélni, hát nem ment. Csavarokat kivettem, mindent levettem, de még azon kívül is iszonyú erősen oda van rögzítve a borítás. Nem mertem húzni a műanyag borítást mert féltem hogy eltörik. Tudtok valamilyen tanácsot adni?
DrB2014-07-25 16:19:04 // 56239
Sziasztok!
A turbonak tulajdonitott bugo/futyulo hang tovabbra is megvan, a turbo tolt rendesen, auto is ugy megy, ahogy szokott. Ami az utobbi idoben feltunt, hogy kormosabb a kipufogo. Illetve ma vettem eszre, hogy a hutoviz szintje joval a maximum felett van. Hetfon viszem Csorihez. De addig is megmondanatok, mitol rmelkedhetett meg a hutofolyadek szintje? Osszefuggesben lehet a futyulo hanggal?
A turbonak tulajdonitott bugo/futyulo hang tovabbra is megvan, a turbo tolt rendesen, auto is ugy megy, ahogy szokott. Ami az utobbi idoben feltunt, hogy kormosabb a kipufogo. Illetve ma vettem eszre, hogy a hutoviz szintje joval a maximum felett van. Hetfon viszem Csorihez. De addig is megmondanatok, mitol rmelkedhetett meg a hutofolyadek szintje? Osszefuggesben lehet a futyulo hanggal?
Shadin2014-07-25 16:13:02 // 56238
Tiéd nem pöfögött.
Dömpi (il dottore)2014-07-25 14:43:23 // 56237
Az AC-ról te jöttél utánam. Igaz, az Arkangyal 8V, de húzott, mégsem pamacsol.
Elvileg jó a DPF és jók a korrekciós értékeim is.
Elvileg jó a DPF és jók a korrekciós értékeim is.
Liquid2014-07-25 14:38:37 // 56236
közben rájöttem hogy az csak a specifikus előlap ára
Wasco2014-07-25 14:34:49 // 56235
Pont ezért írtam én is, olyan műszaki jellemzőkkel rendelkezik mint ha 220e Ft lenne, közben 139 Euro + szállítási költség az ára. Elvileg átszámítva 50.000,- alatt lenne valamivel.
Vermacy2014-07-25 14:31:49 // 56234
Nekem magyarázhatjátok, láttam, amit láttam és értem is, hogy mit mondtok!
Euro 4-5-6 nem padlógázra van meghatározva tudtommal, de lehet, tévedek...
Euro 4-5-6 nem padlógázra van meghatározva tudtommal, de lehet, tévedek...
Liquid2014-07-25 14:16:09 // 56233
ott volt az oldalon, 130 ájró
Shadin2014-07-25 13:43:40 // 56232
Shadin2014-07-25 13:41:20 // 56231
Árakat hol láttatok? Nem is figyeltem...
Wasco2014-07-25 13:34:25 // 56230
Most ránéztem a linked alapján...Jó lenne ha valaki tudna róla valamit mert nagyon jó árban van....már már szinte gyanúsan olcsó...:-)
Liquid2014-07-25 13:16:43 // 56229
hmmmm, jóarcú meg nem is drága, jó lenne tudni mire képes
Shadin2014-07-25 13:10:22 // 56228
Ez azért furi, mert Pityukoma, Droberto és az én autóm is pamacsol pl. váltáskor és kormos is a kipuf. vége elvileg jól működő DPF-fel. Lehet, hogy nem korom? Mondjuk olaj?
Piritu - 1.000.0002014-07-25 13:04:40 // 56226
Egy diesel még euro4-ként se produkálhat jól látható füstöt.
Piritu - 1.000.0002014-07-25 13:01:48 // 56225
A cégném vw és bömbik voltak eddig, egyik se kormos. (Kint még a mergákat néztem, azok se.)
A koromszűrő, mint e neve is mutatja kiszűri a kormot. Ha nem, akkor nem szűr, tehát nem DPF.
A koromszűrő, mint e neve is mutatja kiszűri a kormot. Ha nem, akkor nem szűr, tehát nem DPF.
Liquid2014-07-25 13:00:34 // 56224
én sose látok ilyet, ami füstöl az általában régebbi, tehát sanszos hogy nincs benne DPF, illetve oda van a befecskendező rendszer
Vermacy2014-07-25 12:56:55 // 56223
...az olasz, az igen. Vadiúj Mondeo dízel egy kétütemű-dízel kétéltű füstjét produkálja...
Liquid2014-07-25 12:55:33 // 56222
szerintem is csak akkor füstölhet számottevően ha oda van a DPF (vagy inkább már benne sincs), vagy valami más is kinyiffanófélben van, vagy csak szoimplán szénné van húzva, Szóval egy gyári DPF-es dízel kipufogója kristálytiszta.
Vermacy2014-07-25 12:53:31 // 56221
A német traktor-dízel mind kormos. Taposs oda egyszer egy Fordnak...
Piritu - 1.000.0002014-07-25 12:47:02 // 56220
Jól működő DPF esetén nincs korom. Ha kormos, akkor ott vagy OFF-olták, vagy sz@r.
tdemeter2014-07-25 12:32:00 // 56219
Nagyon erdekes ez, en akarhanyat lattam eddig mindnek kormos volt a vege, az enyem meg olyan tiszta hogy szerintem enni is lehetne rola.
Hogy van ez ?
Hogy van ez ?
Vermacy2014-07-25 12:30:43 // 56218
Akkor lehet, azt is megcsináltatom asszony tudta nélkül :)
Vermacy2014-07-25 12:28:22 // 56217
DPF-el füstöl? Az Enyém nem. A németek meg az összes, amivel eddig találkoztam akár dpf-es, akár nem.
Vermacy2014-07-25 12:27:32 // 56216
:o) Nem erre értettem... :o)
Wasco2014-07-25 10:44:53 // 56215
Egy ideig én is azt hittem, de a hiba úgy jelentkezett hogy először a helyzetjelzőt nem lehetett lekapcsolni, nem is foglalkoztam vele sokáig majd egy évig, aztán már a tompítottat se. Ez azért már gyanús volt, másrészt meg zavaró, hisz mondjuk ha télen vár valakit az ember és járatná a motort hogy meleg legyen , a többi közlekedő számára is rossz, főleg ha úgy tud parkolni az ember. Nekem már volt ilyen a télen (és volt hogy hülyének is néztek, volt egyszer aki bekopogott és mondta milyen marha vagyok, álló helyzetben miért nem kapcsolom le a tompítottat). Másrészt nem logikus miért lenne a kormánykapcsolón kikapcsoló piktogram...Amit most felraktam azon van automata állás, persze az nem megy mert nincs benne hozzá érzékelő. Megjegyzem kíváncsiságból szétszedtem a régit és azon az Automata állás úgy van kiiktatva hogy a kapcsolónak csak 3 állásig vágtak helyet a műanyag burkolatba. Azt leszedve az is 4 állású, nyilván ez is költségtakarékosság....
Dömpi (il dottore)2014-07-25 10:40:24 // 56214
vagy úgy!
Dömpi (il dottore)2014-07-25 10:33:37 // 56213
váltóolaj cseréhez semmit sem kell megbontani!
droberto2014-07-25 10:12:35 // 56212
My10-től felfele talán nem is láttam olyat amin ne hurkás kormány lenne.
droberto2014-07-25 10:04:50 // 56211
A Sportiva is csak egy csomag volt.
Shadin2014-07-25 09:26:23 // 56210
Nem lehet, hogy az nem is hiba? Némely országban előírás az állandó tompított. A VDC hiba azt hittem megoldódott már a perdületérzékelő régire vissza cseréjekor...
Wasco2014-07-25 08:07:18 // 56209
Akku feltöltés után, reggel rendben beindult megbolondulások elmaradtak. Maradt az eredeti hiba a VDC....de az a kormánykapcsoló cseréje miatt jött elő. Egyébként azt nem értem hogy az eredeti kapcsoló visszarakása (ami a hiba felderítése idejéig történt ) után is fenn állt a hiba, de azt ugye ahogy írtam, azért cseréltem mert a tompított állandóan világított.
norbi04092014-07-25 06:46:54 // 56208
A sportiva az a distinctivenél és progressionél jobb vagy rosszabb felszereltség? :)
Liquid2014-07-25 00:05:28 // 56207
a TI egy külön rendelhető csomag, az enyém pl. közepes felszereltségű + TI
Giuntini2014-07-25 00:02:10 // 56206
Erre én is kíváncsi vagyok, hiszen ez már szinte termeli a naftát.
Giuntini2014-07-24 23:10:09 // 56205
Ez nem így van, ezek miatt nem lehet kimondani mennyi van a gépben. Attól függ, hogy ki milyen stílusban vezet, és mekkora darab állat. pl. ha a kormány egyik oldala erősen meg van kopva, a másik oldala meg alig, az azt jelenti, hogy legalább 300ezer van a gépben? a fenéket, azt jelenti, hogy szinte állandóan autópályán ment.
Chianti2014-07-24 22:45:19 // 56204
Az enyémen ugyanezek a felnik vannak és a beltere is azonos, még a kárpit is teljesen megegyezik... ergo ez bizony Sportiva. Ez után következik a TI felszereltség... ha jól tudom :o)