mzo2014-07-27 22:16:29 // 56304
Nekem is max 1,55 a max, de oda is csak kilendül, tartósan nem marad ott soha.
Géb2014-07-27 20:23:18 // 56303
'''''2014-07-27 20:16:14 // 56302
Shadin2014-07-27 19:51:26 // 56301
Olyan mint a vízhőfok mérő :-D
'''''2014-07-27 19:05:51 // 56300
Beszéltünk róla itt a fórumon is,hogy kinek-meddig megy fel a turbónyomás órája.Nekem még mindig nem megy fel 1.6-ra pedig jóval felette jártunk a hétvégén is.Olyan 1.55-ön áll max nyomáson is.
GTPeti2014-07-27 18:22:35 // 56299
Az idézett mondat, azonban nem tőlük származik, hanem Göbölyös úrtól.
Ellenpéldának felhoznám a TÜV-engedélyes chiptuningokat, amire szép számmal van példa No-ban. Márpedig itt a Dekra, stb. embereinek nagyrésze igencsak kompetens. (Nem összehasonlítható az NKH-s "haverok" nagyrészével. T. a kivételnek, akit a szakmaszeret vitt oda.)
Ellenpéldának felhoznám a TÜV-engedélyes chiptuningokat, amire szép számmal van példa No-ban. Márpedig itt a Dekra, stb. embereinek nagyrésze igencsak kompetens. (Nem összehasonlítható az NKH-s "haverok" nagyrészével. T. a kivételnek, akit a szakmaszeret vitt oda.)
droberto2014-07-27 15:46:35 // 56298
Pontosan ezek miatt (is) kell általánosítani a gyártónak.
Sajnos a miféle, autóikat féltő műszakik vagyunk kisebbségben. Ha gyár oldalán állnék én is hasonlóan tennék.
Gondolj csak a sok sportkocsi tűzesetre. Ugye itt a gyárak többet "adnak" a technikából és nagy pénzeket tennék rá, hogy a probléma itt is az antitalentumokkal van.
Sajnos a miféle, autóikat féltő műszakik vagyunk kisebbségben. Ha gyár oldalán állnék én is hasonlóan tennék.
Gondolj csak a sok sportkocsi tűzesetre. Ugye itt a gyárak többet "adnak" a technikából és nagy pénzeket tennék rá, hogy a probléma itt is az antitalentumokkal van.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-07-27 13:55:33 // 56297
pedig mindenki azt hiszi ezek a gyenge pontok.... pedig amik nem bírják inkább a váltó, a kuplung, lendkerék, féltengelyek ...
GTPeti2014-07-27 13:46:06 // 56296
"A chiptuning a gyárból nézve nem más, mint orosz rulett"
Ez így általánosítva nettó hülyeség szerintem. A gyárból nézve egy nem hozzáértő által elkövetett chiptuning, na az orosz rulett. Lásd gyárközeli tuningcégek, illetve ésszel készített remap, ésszel vezetett autó esetén. A gyárban valószínűleg kénytelenek antitalentumok számára is valamennyire biztonságossá (hosszúéletűvé) tenni a technikát.
Ez így általánosítva nettó hülyeség szerintem. A gyárból nézve egy nem hozzáértő által elkövetett chiptuning, na az orosz rulett. Lásd gyárközeli tuningcégek, illetve ésszel készített remap, ésszel vezetett autó esetén. A gyárban valószínűleg kénytelenek antitalentumok számára is valamennyire biztonságossá (hosszúéletűvé) tenni a technikát.
Manky9562014-07-27 09:39:33 // 56295
Persze nálatok is bőven nem kell bántani a gyári üzemanyag kalibrációs táblát.
Okés várom :)
Okés várom :)
Shadin2014-07-27 09:35:23 // 56294
Hi Manky! Ha jól emlékszem nálam sem kellett babrálni a gyári limitereken, azon belül is volt/van elég mozgástér?! Lassan írok egy kis összefoglalót, már van elég tapasztalat...
Manky9562014-07-27 09:22:38 // 56293
Utána járok milyen kell bele , és akkor már esetleg kaposon is tudunk vele foglalkozni.
Manky9562014-07-27 09:21:57 // 56292
A chiptuning a gyárból nézve nem más, mint orosz rulett" - by GK
Véleményem szerint ez csak akkor igaz ha azt sem tudják mit állítanak, ha ésszel van csinálva valami akkor ott nem lehet hiba. Sok autót csináltam nem csak Alfázok , egy motorhiba még nem volt, hajtáslánccal akadnak csak problémák azok is nagyon ritkán.
Első írt autóm Fateromé , 70ezerrel vettük most van benne 320ezer . Motornak ,turbónak semmi baja.
159 (2,4) gyári progija 500nm ig van megírva :) csak limiterekkel van fogva.
Véleményem szerint ez csak akkor igaz ha azt sem tudják mit állítanak, ha ésszel van csinálva valami akkor ott nem lehet hiba. Sok autót csináltam nem csak Alfázok , egy motorhiba még nem volt, hajtáslánccal akadnak csak problémák azok is nagyon ritkán.
Első írt autóm Fateromé , 70ezerrel vettük most van benne 320ezer . Motornak ,turbónak semmi baja.
159 (2,4) gyári progija 500nm ig van megírva :) csak limiterekkel van fogva.
'''''2014-07-27 09:18:02 // 56291
Addig szerzek egy másik map szenzort! :-)
droberto2014-07-27 09:05:18 // 56290
"A gyárban miért nem lövik feljebb?" - Mert nekik nem a teljesítmény a fő cél. A motortervezés során folyamatosan kompromisszumot kell kötni megannyi dologban. Csak a legfontosabbak: Élettartam, teljesítmény, fogyasztás, emisszió.... Az eltérő üzemeltetési paraméterekről nem is beszélve.
Témába vágó TC cikk, és a másik Göbölyös Úrtól.
"A chiptuning a gyárból nézve nem más, mint orosz rulett" - by GK
Témába vágó TC cikk, és a másik Göbölyös Úrtól.
"A chiptuning a gyárból nézve nem más, mint orosz rulett" - by GK
Shadin2014-07-27 08:25:27 // 56289
De telhetetlen valaki :-D
mizooo2014-07-27 07:26:38 // 56288
Ha padlógázon jársz egy húzott motorral, nagyobb az igénybevétel mint amire hosszú távon tervezve van. De ha nem folyamatosan használod ki a többlet teljesítményt, hanem csak néha-néha akkor nem hinném, hogy észreveszed mert a motor normál üzemben nincs nagyobb igénybevételnek kitéve.
Dömpi (il dottore)2014-07-27 00:05:36 // 56287
Ez mennyire jó a motornak? Úgy értem, ez okoz valami kárt hosszú távon?
Ha nem, akkor miért tud kevesebbet a gyári progi?
A gyárban miért nem lövik feljebb?
Nem kekeckedem - az enyém is írott - csak egyszerűen kíváncsi vagyok.
Ha nem, akkor miért tud kevesebbet a gyári progi?
A gyárban miért nem lövik feljebb?
Nem kekeckedem - az enyém is írott - csak egyszerűen kíváncsi vagyok.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-07-26 21:22:10 // 56286
nekem még csak a gyári progi van csak nálam a súly a nyerő...1350kg az autó
Manky9562014-07-26 21:15:51 // 56285
Halihó, turbó tud többet , csak be kell nevezni egy nagyobb map sensorra. Utána mehetünk feljebb , most vagy 2baron , ennek a turbónak tudni kell a 2,5 bart.
100-180 spritbe 13mp (nitro nélkül). Most kap az autód 100mm3 és 1720Baros rail nyomást, minden teljesül , szerintem 270 le megvan. sajnos egyelőre füsttel ,de közel nem annyival amennyi volt és a hullámzás is elmúlt. Igaz mikor elindultál és végig forgatva azért volt füst, de mikor simán gyorsítasz ki 3800ig alig van , nitróval nincs is füst. Majd kaposon meglátjuk sebességbe meddig fogsz felmenni.
100-180 spritbe 13mp (nitro nélkül). Most kap az autód 100mm3 és 1720Baros rail nyomást, minden teljesül , szerintem 270 le megvan. sajnos egyelőre füsttel ,de közel nem annyival amennyi volt és a hullámzás is elmúlt. Igaz mikor elindultál és végig forgatva azért volt füst, de mikor simán gyorsítasz ki 3800ig alig van , nitróval nincs is füst. Majd kaposon meglátjuk sebességbe meddig fogsz felmenni.
'''''2014-07-26 21:11:31 // 56284
Még növelnem kéne a levegőt valahogy mert az anyagot még tudná növelni.4000-től kéne még oxigén.A nagyobb coolert annyira nem érzem.Hullámzó gyorsulás elmúlt.Talán kicsit jobban gyorsul 100-ig de az felett tuti,hogy sokkal rugalmasabb most.
Persze még mindig nem elég. :-)
Persze még mindig nem elég. :-)
'''''2014-07-26 21:03:11 // 56283
Ma engem is többször bekóstoltak.Volkswagen fekete napot tartottam. :-)
Shadin2014-07-26 20:58:58 // 56282
Nekem előtte nem ment 200 fölé, most telepakolva is simán és 140-160 környékén is tök fickósan meg tud lódulni :-D És most Manky szoftosabb sw-je van rajt, előtte kértem tőle egy brutált, de attól nagyon izgága volt alacsonyabb fordulaton, túl soknak tartottam. Manky is azt mondta, hogy az már káros lehet DPF-re meg a gyengécske fl előtti kuplungra, ezért gyengítettünk rajta. Annyit még, hogy Drobertó boxát és Manky progiját egymás után teszteltük Robival, és hát szerinte is erősebb volt az progi mint a box. Abba pedig nem mentünk bele, hogy melyiktől lesz vagy nem a motor hosszabb életű...
Shadin2014-07-26 20:51:07 // 56281
Ezen felbuzdulva le is töltöttem a friss 2.0R2-őt.
Shadin2014-07-26 20:49:55 // 56280
Yani, akár bolgár is lehet. És mindenki köpködhet, de ez a program 50 Euróért lókuki, nekem ugyan olyan tartozék mint a pótkerék. Ja nincs is :-D Két hibatörlés ára. Az olajcseréket meg a szervizeket sem ütögetik ki az esetek 80 százalékában...
Erhard 242 (Pure Energy)2014-07-26 20:37:40 // 56279
zsír, ma versenyzős napom volt az 59 sokkal provokatívabb az elől menekültek, ez elől nem ...mind1, egy TT próbálkozott 90-től 170-ig 4-ben sima ügy volt pl :)
majd én is megyek hozzá :DDD
majd én is megyek hozzá :DDD
'''''2014-07-26 20:29:22 // 56278
Ma voltam Mankynál.Jobb lett a program megint de még vannak ötleteim.:-)
Érdekes,hogy 160-nál még elég nagyot tól.
Érdekes,hogy 160-nál még elég nagyot tól.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-07-26 19:48:49 // 56277
nálam olyat csinált hogy semmit nem csinált, nem is világított a kijelző sem....
Piritu - 1.000.0002014-07-26 19:38:55 // 56276
Próbáltam én is, nem segített :-(
mizooo2014-07-26 19:37:08 // 56275
Nekem is volt ilyen, klímavezérlőt ki-be kapcsoltam és hűtött megint.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-07-26 19:32:51 // 56274
a klímavezérlő hülyül meg....
Piritu - 1.000.0002014-07-26 18:59:40 // 56273
A Párduc ma megint igazi olasz hisztérika volt.
34 fok, napsütés. Győrtől Pápáig kényelmesen 24 fokban üldögélve élveztük a nyugalmat. Aztán megálltunk az Aldinál. Hazafelé indulva csak nem akart hűvös lenni. Minden arra mutatott, hogy nem indult el a klíma kopresszor. Egyszer már jártam így Bp-en. Kétszer is leállítottam a motort, vártam egy percet, majd újra indít, de semmi. Klíma ki/be kapcsolgatás, kompresszor ki/be, semmi.
Aztán megálltunk az utca végén a fagyisnál. Kétszer két gombócot vettünk, indítva minden oké. Hűt, ahogy kell.
Most akkor mi van? :-OO
34 fok, napsütés. Győrtől Pápáig kényelmesen 24 fokban üldögélve élveztük a nyugalmat. Aztán megálltunk az Aldinál. Hazafelé indulva csak nem akart hűvös lenni. Minden arra mutatott, hogy nem indult el a klíma kopresszor. Egyszer már jártam így Bp-en. Kétszer is leállítottam a motort, vártam egy percet, majd újra indít, de semmi. Klíma ki/be kapcsolgatás, kompresszor ki/be, semmi.
Aztán megálltunk az utca végén a fagyisnál. Kétszer két gombócot vettünk, indítva minden oké. Hűt, ahogy kell.
Most akkor mi van? :-OO
Dani262014-07-26 14:20:42 // 56271
Helo Cartársak. segítségeteket szeretném kérni tempomat utolagos beszerelésről.ha valaki csinált már ilyet az kérem írjon már.Köszi
GTPeti2014-07-26 12:57:55 // 56270
Én úgy emlékszem bolgár. És nagyon egyetértek. 50 euró egy ilyen remek programért nem sok. Cserébe nem kapsz beépített trójaikat, ami tört programok közös jellemzője 2014-ben...
Shadin2014-07-26 11:30:23 // 56269
Aminek némiképp ellent mond hogy 4 éve vettem és folyamatosan frissít hivatalosan.
Shadin2014-07-26 11:29:13 // 56268
Támogassuk már szegény orosz barátunkat ennyivel. Megérdemli. Fél tank nyál...
Shadin2014-07-26 11:26:39 // 56267
Biztos tud, Ő is füst ellenes :-D
Shadin2014-07-26 11:25:56 // 56266
Pityukomának az egy kipufogós rendszer is dobta, nem hiszem, h bármi köze van hozzá. Nálam meg minden gyári + csipp. Amikor megvettem is már dobott pamacsot padlógáznál, paraméterek megegyeznek a Tiéddel. ~17%-ra megy le és ue. km...
Erhard 242 (Pure Energy)2014-07-26 08:35:06 // 56265
oksa, viszem 200 lovasítani a paripát meg kap egy nagyobb coolert :))) kapsz egy autónyi előnyt :P
Géb2014-07-26 08:29:41 // 56264
leszedtem ncore-ról mind a 3 programot de nem jött össze a crakelés!nem rossz ez a kis demo se de azért még is jobb lenne 4 dolognál többet monitorozni egyszerre!
.......................2014-07-26 08:24:29 // 56263
Van email support is a MES hez,vasárnap is!
Liquid2014-07-26 00:05:01 // 56262
A demoval az extra dolgokat nem tudod elérni mint pl. ABS, légzsák, Xenon stb.
A motorvezérlő elérhető, 20 per után kilép, illetve max. 4 dolgot tudsz egyszerre monitorozni, más most nem jut eszembe hirtelen.
A licensz 1 éves frissítést tartalmaz, illetve 10-szer tudod újratelepíteni. Az 1 év letelte után is használhatod a programot, csak újabb verzióra nem tudsz váltani.
A motorvezérlő elérhető, 20 per után kilép, illetve max. 4 dolgot tudsz egyszerre monitorozni, más most nem jut eszembe hirtelen.
A licensz 1 éves frissítést tartalmaz, illetve 10-szer tudod újratelepíteni. Az 1 év letelte után is használhatod a programot, csak újabb verzióra nem tudsz váltani.
Géb2014-07-25 23:57:08 // 56261
letöltöm aztán megpróbálkozok vele :)demo verziónál is lehet hibakódot törölni?
ha egyszer megvetted a teljes verziót akkor nem kell újra fizetni érte ha esetleg újra telepíted a gépet és vele együtt a programot!?
ha egyszer megvetted a teljes verziót akkor nem kell újra fizetni érte ha esetleg újra telepíted a gépet és vele együtt a programot!?
Liquid2014-07-25 23:45:24 // 56260
nekem mindig problémáim voltak a tört verziókkal, fagytak, kiléptek stb. aztán megvettem
Liquid2014-07-25 23:44:31 // 56259
nemigazán, ncore-on ha rákeresel arra hogy Multi ecu scan, van 2 találat, az nelsőnél kapásból le van írva hogy mit kell tenni, de hogy működik-e azt nem tudom, mindenesetre nem egyszerű, a FES viszont simán megtalálható, és jóval egyszerűbb a törtet használni.
Géb2014-07-25 23:35:23 // 56258
ncore-on is csak a demo van fent!
teljes progihoz mindenképpen fizetni kell igaz?
teljes progihoz mindenképpen fizetni kell igaz?
Liquid2014-07-25 23:27:53 // 56257
Géb2014-07-25 23:13:04 // 56256
Tudna valaki segíteni abban hogy honnan tudom letölteni a Multiecuscan teljes progit?
Liquid2014-07-25 22:56:17 // 56255
az a helyzet hogy igencsak tetszik az erő, mivel tényleg sokkal jobb mint a gyári szoftver (amennyiben valóban a gyári volt az amivel próbáltuk), viszont az üzemanyag neve benzin, tehát gáz ha füstöl valami :) Így hogy megy korrektül, és ha ésszel használom nem kormol, így tudok együtt élni vele, de azért nem tetszik. Megfordult a fejemben hogy veszek bele DPF-et, de mivel el van baltázva az egész konstrukció ezért nem igazán látom értelmét, max. a legvégső esetben. Számottevően kevesebb erőt se szeretnék, szóval majd meglátjuk. Első körben rendeltem egy megfelelő kábelt, ha megjött letöltöm a programot, elküldöm neki, aztán kiderül mit lehet tenni.