tdemeter2014-08-31 13:39:20 // 57804
Mennyi kint az atlagfizu? Es mennyi a rezsi / csalad?
GTPeti2014-08-31 13:35:11 // 57802
ON
Akár hiszed, akár nem egy 4000 eurót fizető német nem (sem) herdál. (Nem zsugoriak.) Persze, akinek a hang megér dupla fogyasztást, vegye a csúcsmodellt. :)
Engem az is zavarna a JTD-s utak után, hogy "állandóan" ki kéne menni tankolni. :) (Ez egy igen fontos érv számomra.)
Egy 100 milliós ház a németeknél minimálisan az átlag feletti. Több kollégám 200-300e ojrónál több hitelt vett fel, egy teljesen átlagos családi házra. Eközben pármilliós autókkal járnak. Node ez már erősen OFF. :)
Csak azt akartam mondani, hogy egy 1-1,5 milliót kereső német nem nagyon viselne el havi 100e Ft-nyi "kidobott pénzt". Legalábbis a többség nem. Ezért volt remek döntés a Maseratitól, hogy végre hajlandó kiszolgálni őket.
OFF
Akár hiszed, akár nem egy 4000 eurót fizető német nem (sem) herdál. (Nem zsugoriak.) Persze, akinek a hang megér dupla fogyasztást, vegye a csúcsmodellt. :)
Engem az is zavarna a JTD-s utak után, hogy "állandóan" ki kéne menni tankolni. :) (Ez egy igen fontos érv számomra.)
Egy 100 milliós ház a németeknél minimálisan az átlag feletti. Több kollégám 200-300e ojrónál több hitelt vett fel, egy teljesen átlagos családi házra. Eközben pármilliós autókkal járnak. Node ez már erősen OFF. :)
Csak azt akartam mondani, hogy egy 1-1,5 milliót kereső német nem nagyon viselne el havi 100e Ft-nyi "kidobott pénzt". Legalábbis a többség nem. Ezért volt remek döntés a Maseratitól, hogy végre hajlandó kiszolgálni őket.
OFF
tdemeter2014-08-31 13:18:32 // 57801
Ugy erted, hogy a 31 literes atlagfogyi kisse zavarna a lelkedet?:) Szerintem ha egy 30 millios kocsival jarkalsz akkor biztos van egy 50-100 millas hazad, ehez pedig kell annyi fizetes, hogy ne tunjon fel az a havi 50-100e ft plusz kiadas:) Teny, hogy ez nekem sem menne de szerintem kulfoldon pl ahol havonta nem 100-150e ft a fizetes hanem 1, 1,5 milla ott is kb mindegy...
GTPeti2014-08-31 13:07:12 // 57800
1,30 a dízel (sima) és kb. 1,50 a VPower 100 (OK, ez nem a sima).
GTPeti2014-08-31 12:39:47 // 57798
Ha lenne annyi zsém, akkor is emlékeznék rá , hogy honnan jöttem és nem szórnám feleslegesen. Mert a 2x fogyasztás az nálam annak számít. Nem véletlen, hogy 7-es BMW-ből is több dízelt adnak el, mint benzinest.
tdemeter2014-08-31 12:34:46 // 57797
Gratula!!!
tdemeter2014-08-31 12:34:35 // 57796
Ha lenne annyi zsé, hogy egy ilyet tudjon venni az ember akkor szerintem kb mindegy lenne, hogy v6 vagy dizel...
Szabolcs 1592014-08-31 12:34:03 // 57795
GTPeti2014-08-31 12:14:37 // 57794
Perpill gondolkozás nélkül ilyet vennék, ha sokat kéne utaznom és lenne della. Dízelt természetesen. :) De ezek a feltételek nem teljesülnek. :(
tdemeter2014-08-31 11:50:22 // 57793
Kicsit OFF, de ennek apropojan elolvastam a TC ghibli tesztjet es ahogyan a formakat bamultam es olvastam a cikket rajottem, hoyg eddig kb nekem ez jon ben legjobban a 159 utan Van benne valami a 159-bol, legalabbis nekem oldalnezetbol egybol ez az erzesem tamadt.... Es nem is lehet ez veletlen, a forma szamomra valamiert hasonlo... Pedig a ket kocsi nem azonos, de valahogy a gyokerei miatt talan elegge megfogott... Persze ilyen autom max 10 evesen lesz majd, de azert jo latni, hogy a 159 utan is van elet...
Ghibli teszt
Ghibli teszt
GTPeti2014-08-31 11:20:44 // 57791
A Jövő Alfái topicban.
dev1662014-08-31 11:17:04 // 57790
Még csak a platformot tesztelik, Ghibli köntösben. Ezekből a képekből annyi derül ki, h milyen hosszú és széles lesz a 159 utódja, formatervhez ennek semmi köze, se belül, se kívül. A bennfenteseken kívül egyelőre senki nem tudja, hogy fest a 159 utódja.
Shadin2014-08-31 11:01:51 // 57789
Hol vannak ezek az (új?) kémfotók?
GTPeti2014-08-31 10:43:17 // 57788
"Senki sem dízel párti itt!!!"
Ha lenne egy olyan benzines, ami hasonlóan nyomatékos, értsd: ugyanolyan jó pályán (ez nálam mindig az autópályát jelenti :) És annyival kevesebbet fogyaszt, hogy kompenzálja a 20 centes felárat, akkor megtérek.
Addig pedig: DE. :)
Ha lenne egy olyan benzines, ami hasonlóan nyomatékos, értsd: ugyanolyan jó pályán (ez nálam mindig az autópályát jelenti :) És annyival kevesebbet fogyaszt, hogy kompenzálja a 20 centes felárat, akkor megtérek.
Addig pedig: DE. :)
tdemeter2014-08-31 10:25:41 // 57787
Szerintem viszont nagy baj lenne, ha ez az uj lenne:) Ha megnezed, a kerekek es a karosszeria tenyle nem passzolnak, nem esnek kozepre ugyanis, tok aranytalan a sarvedo merete a kerekekhez kepest es azok allasa is necces. A neten egyebkent sokkal tobb foto van fent mint itt. Ha ez lenne az uj 159-es, az szerintem eleg nagy baj lenne...
mizooo2014-08-31 06:42:15 // 57786
Nekem sincs vele semmi gondom, de azért néha beböfögök valamit :D
Chianti2014-08-30 22:37:39 // 57785
Lehet azért nem jelentkeznek a benzines cartársak mert nincs semmi gondjuk a verdával, egyszerűen csak élvezik az Alfázást... :o)
.......................2014-08-30 22:35:31 // 57784
Hogyan tudok nagy navis fejegységgel Bluetooth al zenét lejátszani?
Dömpi (il dottore)2014-08-30 22:19:54 // 57783
Köszi Srácok!
Én itt próbáltam lelket önteni a sok csendben olvasgató benzines CarTársba, hogy nyugodtan szólaljanak meg, legyenek aktívabbak....ti meg ááááááááááá, hagyjuk!
Pedig színesebb lenne a topic a benzinesekkel :)
Én itt próbáltam lelket önteni a sok csendben olvasgató benzines CarTársba, hogy nyugodtan szólaljanak meg, legyenek aktívabbak....ti meg ááááááááááá, hagyjuk!
Pedig színesebb lenne a topic a benzinesekkel :)
Szabolcs 1592014-08-30 20:43:54 // 57782
.......................2014-08-30 18:42:39 // 57781
A benzines is csak minimum 5 hengeresen fasza,de inkább V8
A V8 meg dieselben is fasza
A V8 meg dieselben is fasza
LaciR2014-08-30 16:53:57 // 57780
Chianti2014-08-30 15:59:46 // 57779
Bocs lehet félreérthetően fogalmaztam. Az én autóm esetében sem volt feltüntetve km - mondjuk ezt rohadtul nem értem, miért csinálják - de amikor telefonon rákérdeztem hogy mégis pontosan mennyi, azt mondták 120.000 "körül"... Aztán amikor elmentünk megnézni a kocsit és a helyére került az indítókulcs mindjárt megjelent a kijelzőn a 157.000 km... szóval így értettem a +37.000 km eltérést. De mivel tényleg olyan állapotú volt az autó, hogy nem nagyon lehetett belekötni, nem is stresszeltem magam tovább a km-en.
Van az a nagyon nagy okosság, hogy használt autó esetében az ember állapotot vegyen és ne km-t, de azért némi támpontot mégis nyújt ha odabiggyesztenek 1 "pontos" óraállást a hirdetésbe...
Van az a nagyon nagy okosság, hogy használt autó esetében az ember állapotot vegyen és ne km-t, de azért némi támpontot mégis nyújt ha odabiggyesztenek 1 "pontos" óraállást a hirdetésbe...
Giuntini2014-08-30 15:44:53 // 57778
Azért a -tól àrakkal vigyàznék kint is.
.......................2014-08-30 14:14:30 // 57777
A 2,2es jóval erősebb,fasza pörgős motor 15 liter fogyasztással
DJ2014-08-30 13:44:50 // 57776
Inkább drágább csak a Tbi, nem drága!
...2009-es modelleket 100.000km körül már 8.500 Eur-tól kapni.
...2009-es modelleket 100.000km körül már 8.500 Eur-tól kapni.
Giuntini2014-08-30 13:12:25 // 57775
A 2.4 hangügyileg ez alól kivétel.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-08-30 13:06:47 // 57774
én spec dízel párti vagyok nem volt benzines autóm 6-7 éve....mára elérkezett oda a dejzel, hogy veri a benyást minden tekintetben egyedül hangügyileg nem de az engem nem érdekel, mivel mindig ordít a zene :P
mizooo2014-08-30 12:17:15 // 57773
Most hívott a cimbi beszélt a kereskedéssel, de csak annyit mondtak h külföldi. Úgy tervezzük, holnap elmegyünk megnézni. Mivel nagyon messze van a B terv Debreceni kirándulás :)
tirex2014-08-30 10:31:21 // 57772
Nekem csak benzines kétajtós sportos kocsijaim voltak autóim voltak.A 159-es az első diesel de nem csalódtam benne. Sportos vaddisznó, ráadásul kényelmes és 5 ajtós. Ennek ellenére ha le tudnák vinni a benzinfogyasztást 6-7 literre ugyanilyen dinamika mellett, azonnal visszaülnék benzinesbe, természetesen 159-be, megszerettem.
dev1662014-08-30 10:29:25 // 57771
ezt a 37e-s különbséget gyanítom, h a műszerfal és a fes/mes odometer paramétere közötti különbségként számolta, de mint tudjuk az az égvilágon semmit nem mond. ettől még lehet az is, hogy nincs visszacsavarva, de az is, h 150e km-rel fiatalították meg. ebben épp az a "szép", h sosem tudjuk meg.:))
Piros Madaaar2014-08-30 10:04:15 // 57770
Koszonom az infot.
Meg mindig rakoncatlankodik a fedcomp. Arra lettem figyelmes hogy balra kanyarban mukodik:-)vagy ha sok a katyu akkor neha bekapcsol.ezt onnan tudom hogy ha vilagit a biztonsagi ov ikon akkor szamolja az atlagfogyit es a pill. A tobbi adat mukodik ha nemvilagit. Van valaki aki megtudna nezni gondolom valami erintkezesi gondja lehet neha ha ravagok a muszerfalra akkor is vissza all:-)
Meg mindig rakoncatlankodik a fedcomp. Arra lettem figyelmes hogy balra kanyarban mukodik:-)vagy ha sok a katyu akkor neha bekapcsol.ezt onnan tudom hogy ha vilagit a biztonsagi ov ikon akkor szamolja az atlagfogyit es a pill. A tobbi adat mukodik ha nemvilagit. Van valaki aki megtudna nezni gondolom valami erintkezesi gondja lehet neha ha ravagok a muszerfalra akkor is vissza all:-)
Giuntini2014-08-30 09:49:24 // 57769
Én azért dízel párti vagyok. 91-től nincs is más autóm. Kezdetben a gázolaj alacsony ára (91-ben 1700 ft-ért tankoltam a Croma D 70l-es tankját), meg a nagy évi futásteljesítmény miatt (60000 évente). Jó a CromaTD-ben kéthavonta cseréltem olajat, de melyik az a benzines, amelyik elmegy félmilliót úgy, hogy csak a szelepeket kellett ellenőrizni, 30000 km-enként. A mai dízel teljesen más, drágább a fenntartása, sokkal kultúráltabb a motor működése, viszont igénytelenségét elvesztette. Ma 18-20000km-t megyek évente mégis jobb választás a dízel, egyszerűen sokkal jobb a motor karakterisztikája egy hasonló méretű benzineshez viszonyítva. Természetesen egy sportkocsiban csakis benzines kerülhetne szóba, de az más tészta.
Giuntini2014-08-30 09:27:09 // 57768
Neked szép állapotban van az autód, de ezt a 37000km eltérést nem értem. Ennyit visszatekerni minek. Ezzel csak a vásárlót szívatják meg, ő maguknak ez nem hoz hasznot. Pl. azt hiszed, hogy vezérlést nem kell cserélni, pedig már itt lenne az ideje.
Shadin2014-08-30 09:22:17 // 57767
Légköri és kipuf. nyomás különbségből és a korábbi 5 ciklus statisztikájából számolja, 2011-es sw.-vel kb 17% és 86% között.
norbi04092014-08-30 09:15:13 // 57766
Ha jól tudom, a DPF eltömődés mértéke határozza meg, hogy mikor regenerál, tehát ha elég sok mocsok van már benne, akkor áll neki. Az, hogy ez mennyire gyakori, vezetési stílustól, és attól is függ, hogy hol használod az autót inkább :)
mizooo2014-08-30 09:13:13 // 57765
Azt hiszem a nyomást figyeli a DPF-nél.
Piros Madaaar2014-08-30 09:01:58 // 57764
Lenne egy buta kerdesem.honnan tudja a auto hogy regeneralnia kell?megtett km utan inditja?
Chianti2014-08-30 00:39:33 // 57763
A kereskedést abszolút ismerem, hisz tőlük vettem a gépemet. Korrektek voltak, egyedül a meghirdetett km nem felelt meg a valóságnak. Mondjuk ez cirka 37.000 km eltérés volt felfelé, de amikor a fotók után a helyszínen megláttuk a kocsit, már nem igazán érdekelt a dolog. Az egyetlen gondom az volt velük, hogy egy forintot nem engedtek az árból, de persze ez nem az ő hibájuk volt, csak kihasználták, hogy egy rutintalan első autós vásárló tűnt fel, akin látszott hogy bele van esve a kiszemelt példányba. Vagy ők is nagyon jól tudták, hogy ennyiért úgysem kapok jobbat... Nem tudom, mindenesetre a vásárlás napján volt időm körbenézni a telepen és azt kell mondjam, nem láttam náluk pocsék állapotú autókat. Szóval szerintem normálisak, nálam a független szervizben történő átvizsgálás sem jelentett gondot, ők intéztek mindent, azóta sem volt gond a kocsival. Ja és beszéltem egy sráccal aki épp egy furgont vásárolt náluk és elmondta, hogy már nem először vesz tőlük kocsit és eddig soha nem volt műszaki probléma velük. Ha kell még nevet és telefonszámot is tudok, meg beszélek velük ha ez valamit segít... :o)
Dömpi (il dottore)2014-08-29 22:20:57 // 57762
de azért itt ne lődd le a poénom :)
Dömpi (il dottore)2014-08-29 22:14:26 // 57761
Ja, és azt a néhány "telhetetlent" akinek a 2.4 sem elég nem kell komolyan venni! :)
Dömpi (il dottore)2014-08-29 22:12:51 // 57760
Senki sem dízel párti itt!!!
Egyszerűen csak az aktív fórumozóknak dízel van.
Jól tudom, hogy sok benzines 159-es regisztrált tulaj csendben olvas, de nem mer írni, mert azt hiszi hogy...
...de rosszul hiszi!
Én speciel tárt karokkal várom a benzines 159-eket! A VTT-n is jó lenne néhány! Szívesen megnézném őket!
Egyszerűen csak az aktív fórumozóknak dízel van.
Jól tudom, hogy sok benzines 159-es regisztrált tulaj csendben olvas, de nem mer írni, mert azt hiszi hogy...
...de rosszul hiszi!
Én speciel tárt karokkal várom a benzines 159-eket! A VTT-n is jó lenne néhány! Szívesen megnézném őket!
avvocato2014-08-29 21:14:37 // 57759
jts motorok közül egyértelműen a 2.2-es a jobb , nekem ilyen van, nagyobb a nyomatéka, nagyon jól viszi a nehéz kasznit, annyit,vagy még kevesebbet fogyaszt mint az 1.9. Szerintem nincs nagy karbantartásköltsége, viszont csak selénia star olajat szabad szigorúan beleönteni én 10-ezrenként lecserélem. Most már nagyon jó áron lehet venni jts motoros 159-est, benzines áron csak nagyon leharcolt dieseleket árulnak és szerintem azokban sokkal több a meghibásodás lehetősége, szóval én bátran ajánlom, de nyilván nem fog 6-7 l-t fogyasztani, de ha normálisan használod 10l-ből el lehet járni vele. Ezen a fórumon ugyan mindenki diesel párti, de szerintem nagyon jó kis konstrukció a 2.2. TBI-t nem vezettem, de az használtan is legalább 4-5 guriga.
Csabi2014-08-29 21:03:42 // 57758
Ma megvilágosodtam beázás ügyben...A napokban a nagy esőzések miatt megint vizes lett jobb hátul a szőnyegem. Menet közben amikor esett, nem folyt be a víz, de fél óra esőben állás után egy víz lett a szőnyeg...
Szóval a gond, hogy a jobb hátsó szélvédőmnél a jelölt helyen a sarokban már nem látja el tökéletesen a feladatát a tömítő "szivacsszerű anyag, tömítőléc (?) )
2-3mmes lyukon szabadon folyhat a víz az ajtóba, ami nem lenne túl nagy gond, mert az ajtó alján van jó pár nagy keresztmetszetű kifolyó és ott tudna távozni kifelé!
Csakhogy ha az ajtó fém belső burkolatánál a tömítés már nem látja el a szerepét( a sok megbontás miatt, ablakemelő szerkezet, szélvédő sötétítés stb) akkor ott tud szivárogni a víz a belső lábtérhez...(a képet csak loptam a helybehatároláshoz)
A megoldás utólagos tömítés, tetszés szerint...
A probléma nem egyedi jellegű, mert nem egy ember szív vele, a brit társoldalon van néhány topic az ügyben, és más jellegű beázások kapcsán is....szóval innen történt a megvilágosodásom is :) Ma pedig magasnyomásúval a célzott helyen kipróbálva (persze az ajtókárpit leszerelése után) nálam is megjelent a víz a z említett helyen... a javítás előkészületben...
Szóval a gond, hogy a jobb hátsó szélvédőmnél a jelölt helyen a sarokban már nem látja el tökéletesen a feladatát a tömítő "szivacsszerű anyag, tömítőléc (?) )
2-3mmes lyukon szabadon folyhat a víz az ajtóba, ami nem lenne túl nagy gond, mert az ajtó alján van jó pár nagy keresztmetszetű kifolyó és ott tudna távozni kifelé!
Csakhogy ha az ajtó fém belső burkolatánál a tömítés már nem látja el a szerepét( a sok megbontás miatt, ablakemelő szerkezet, szélvédő sötétítés stb) akkor ott tud szivárogni a víz a belső lábtérhez...(a képet csak loptam a helybehatároláshoz)
A megoldás utólagos tömítés, tetszés szerint...
A probléma nem egyedi jellegű, mert nem egy ember szív vele, a brit társoldalon van néhány topic az ügyben, és más jellegű beázások kapcsán is....szóval innen történt a megvilágosodásom is :) Ma pedig magasnyomásúval a célzott helyen kipróbálva (persze az ajtókárpit leszerelése után) nálam is megjelent a víz a z említett helyen... a javítás előkészületben...
Erhard 242 (Pure Energy)2014-08-29 20:54:23 // 57757
a gyárival 200ig pariban voltam aztán fölötte elment ...
dev1662014-08-29 20:50:40 // 57756
az pont hogy jó jel. "sok" van az órában és nem akarják elriasztani a tudatlan vevőket.
'''''2014-08-29 20:43:48 // 57755
Kicsit gyanús,hogy nem írják a km-et.