'''''2014-10-11 16:42:05 // 59790
Rájöttél már,mitől nem tudod felpörgetni rendesen üresben?
droberto2014-10-11 16:41:08 // 59789
droberto2014-10-11 16:24:18 // 59788
Csak kéne hozzá egy kéró, meg egy CSÁPOS EMELŐ! :)))
Bilux2014-10-11 16:20:44 // 59787
mondhatni nem olcsó :D
Bilux2014-10-11 16:18:52 // 59786
Hát te mondhatni fanatikus vagy, tudod mit tudnék elképzelni neked valami régi erősen oldtimer alfát amit az utolsó csavarig felújítasz :D
Liquid2014-10-11 15:04:11 // 59785
elképzelhető, ezt Manky tudná megmondani
Olyat teszteltünk, hogy a gyári programban néhány aprót módosított valami limiterekkel :), amitől Tomi gépe már hullámzott, az enyém viszont nem
Olyat teszteltünk, hogy a gyári programban néhány aprót módosított valami limiterekkel :), amitől Tomi gépe már hullámzott, az enyém viszont nem
Erhard 242 (Pure Energy)2014-10-11 14:55:51 // 59784
vezérlésmódosító... pont a héten adtam el CLK Kompresszorhoz azon 2db van ... a német technika ami sosem megy tönkre...135e/db :)
Erhard 242 (Pure Energy)2014-10-11 14:53:46 // 59783
gondolom a Q4 miatt teljesen más a program ...
droberto2014-10-11 14:49:30 // 59782
Aki volt az Alfa City-n az egy állat volt, ő fix, hogy megcsinálja! :)
droberto2014-10-11 14:46:42 // 59781
Nem még kap 2k epoxy-t, meg akril matt feketét! ;)
Liquid2014-10-11 13:51:08 // 59780
egyelőre nem tiszta mitől van ez a hullámzás dolog. Az enyémnél nincs, olyan programmal se, aminél a többieknél már igen.
.......................2014-10-11 12:05:33 // 59779
ja és ki kell írni a DPF et
ha ezt választod
ha ezt választod
.......................2014-10-11 12:04:26 // 59778
az 1,9 eseknél csippelve a kuplung szokott megcsúszni
és az én 2,4 em nem hullámzik,csak erős
ja dpf et felejtsd el ,egy darab csővel lehet helyettesíteni
pl így:
dpf cső
és az én 2,4 em nem hullámzik,csak erős
ja dpf et felejtsd el ,egy darab csővel lehet helyettesíteni
pl így:
dpf cső
norbi04092014-10-11 11:32:04 // 59777
Sziasztok! :)
Bár még odébb van de...karácsonyra lehet megajándékoznám magam pár pacival és nyútonnal :D
Viszont vannak aggályaim :/
Ez a hullámzós/turbónyomás ugrálós dolog, minden írt 159nél előfordul? Vagy csak a 2.4eknél? Nálam maradna az egr és a dpf is... Amúgy azt a bizonyos pillanatnyi megtorpanást én már vagy 1-1.5 hónapja nem tapasztaltam (lekopogom)
Mégvalami...
Tud valaki frankó helyet ahol fényezés nélkül kitudnának húzni egy 1 centiméternyi horpadást a jobb hátsó ajtóból? :)
Bár még odébb van de...karácsonyra lehet megajándékoznám magam pár pacival és nyútonnal :D
Viszont vannak aggályaim :/
Ez a hullámzós/turbónyomás ugrálós dolog, minden írt 159nél előfordul? Vagy csak a 2.4eknél? Nálam maradna az egr és a dpf is... Amúgy azt a bizonyos pillanatnyi megtorpanást én már vagy 1-1.5 hónapja nem tapasztaltam (lekopogom)
Mégvalami...
Tud valaki frankó helyet ahol fényezés nélkül kitudnának húzni egy 1 centiméternyi horpadást a jobb hátsó ajtóból? :)
Bilux2014-10-11 10:57:31 // 59776
Vagy a következő tulaj marha jól fog járni az autóval.
Bilux2014-10-11 10:56:40 // 59775
Szép, csillog villog meg minden, de használni is fogod ezt az autót?
.......................2014-10-11 09:03:51 // 59773
nem kell,
cseréltem leömlőt ,megoldható
cseréltem leömlőt ,megoldható
.......................2014-10-11 09:00:53 // 59772
"szinte"
simán hozzáférsz ha sz elejét lekapod,
egy óra alatt simán le lehet bontani a lököst, lámpákat,stb.
a 2,4 mögöt meg van egy csomó hely ,oda is hozzáférsz
egyedül annyi a gubanc ,hogy a generátort egy nagy hosszú csavar fogja,ami (ha szembenállsz) balra jönne ki ,de nem tud mert ott van hossztartó
szóval van kihívás ,de nem megoldhatatlan
simán hozzáférsz ha sz elejét lekapod,
egy óra alatt simán le lehet bontani a lököst, lámpákat,stb.
a 2,4 mögöt meg van egy csomó hely ,oda is hozzáférsz
egyedül annyi a gubanc ,hogy a generátort egy nagy hosszú csavar fogja,ami (ha szembenállsz) balra jönne ki ,de nem tud mert ott van hossztartó
szóval van kihívás ,de nem megoldhatatlan
Bilux2014-10-11 07:51:07 // 59771
Az a fehér "alátét" szokott elkopni és fém a fémmel kopogni
még rímel is :D
még rímel is :D
Bilux2014-10-11 07:49:35 // 59770
Giuntini2014-10-11 07:29:20 // 59769
A 2.4 még egy dologban hasonlít a Ferrarihoz: mégpedig a szerelhetetlensége. Vezérlés, generátor, és egyéb dolgok javításához szinte ki kell venni a motort.
droberto2014-10-10 22:59:36 // 59768
Huú, de jó is lenne. :)
droberto2014-10-10 22:56:35 // 59767
Azért hál' Istennek, ez még csak rém, főleg a 159-nél. Legalábbis remélem. :)
Piritu - 1.000.0002014-10-10 22:54:01 // 59766
A típushiba listához anno volt egy ötletem, de Halesz azt mondta, hogy ősszel jön az új AA, és abban már lesz ilyen lehetőség is. Kár, hogy nincs hír még róla :-(
GTPeti2014-10-10 22:52:24 // 59765
Még gyári. De az autó funkcionalitása nem egészen... Neki kéne már állnia, de húzódik a projekt...
Piritu - 1.000.0002014-10-10 22:52:23 // 59764
Egyenlőre csak a hagyományos módon akarom szétszedni, mert van benne valami rugó is. Aztán majd meglátom a fűrészes dolgot :-)
Piritu - 1.000.0002014-10-10 22:51:06 // 59763
Nem ilyenekre gondoltam, hanem az "írassuk ki az LMM-et, mert tönkrement és drága újat venni" fajtákra :-)
droberto2014-10-10 22:41:52 // 59762
Erre én is kíváncsi lennék....
Keretes fűrésszel kivágsz belőle egy negyedet?
Keretes fűrésszel kivágsz belőle egy negyedet?
droberto2014-10-10 22:39:56 // 59761
Klafa lenne.
Néhány tipp:
Dpf, egr, szívósor, aut. ablak, csipp/box...stb
Egyébként egy friss típushiba lista is kéne.
Néhány tipp:
Dpf, egr, szívósor, aut. ablak, csipp/box...stb
Egyébként egy friss típushiba lista is kéne.
Piritu - 1.000.0002014-10-10 22:31:23 // 59760
Liquid2014-10-10 22:31:09 // 59759
Peti úgy fest megvan a jó program :)
Cimbidnek gyári még?
Cimbidnek gyári még?
Liquid2014-10-10 22:30:00 // 59758
kíváncsian várjuk a listát :)
Piritu - 1.000.0002014-10-10 22:29:06 // 59757
Meg azt is hozzá kell venni, hogy a 159 a legfiatalabb "tömegmodell".
A mókolással kapcsolatban már felmerült bennem a top 20 összeállítása is :-))
A mókolással kapcsolatban már felmerült bennem a top 20 összeállítása is :-))
droberto2014-10-10 22:28:21 // 59756
Köszi. Az ilyenek erőt adnak. :)
GTPeti2014-10-10 22:24:03 // 59755
Nagyon jól nyomod, Robi! Respect!!!
droberto2014-10-10 22:22:31 // 59754
Egyébként szerintem büszkék lehetünk, hogy a legpörgősebb a topic a miénk. Hál' Istennek még nem "a szar az autóm hogyan tudnám megmókni" résznél tartunk. Ez azért sokat elmond a típus minőségéről!
Örülök, hogy több mint 40k hozzászólás óta közétek tartozhatok. :)
Örülök, hogy több mint 40k hozzászólás óta közétek tartozhatok. :)
droberto2014-10-10 22:14:34 // 59753
droberto2014-10-10 21:55:44 // 59751
Főleg, ha használati tárgyként tekintenek rá és elmulasztják az olajcserét.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-10-10 21:31:26 // 59750
ez így van
Erhard 242 (Pure Energy)2014-10-10 21:03:53 // 59749
majdnem, nem a rendszert változtatták meg a fordnál, ha nem a motor beszállítót 2006-ig fos ford, utána meg HDI...
ValeRossi462014-10-10 20:55:34 // 59748
Egyetertek ;) ha jo 159es vasat szeretnenk azt meg kell fizetni :)
Giuntini2014-10-10 20:45:42 // 59747
Gondoljatok bele az én esetembe. Az enyémnek a karosszériàja karcmentes törésmentes. Az enyém nem az 1,5 millàs kategória. Mégis ez történt velem. Most màr tudom mi történt. Ez a motor hengerfejes volt kint a sógorok megcsinàltàk eladàsra nem síkoltàk le bepasztàztàk a repedést és eddig tartott. Ezt a Szatmàri szerint is nem lehetett észrevenni. A 159-nél én azt mondom min. ki kell adni 12ezer €-t és még akkor sem biztos semmi. A 2,4-nél pedig ha hozzà kell nyúlni a költségek az egekben.
Liquid2014-10-10 20:38:34 // 59746
azaz, az enyémben is zörög valami bal elöl, kezd idegelni, hétvégén meg is nézem. Nem futómű gond, hanem valami műanyag elem elszabadulhatott.
Shadin2014-10-10 20:37:02 // 59745
Ja. Szarolasz. A csavar kiesik a futóműből.
GTPeti2014-10-10 20:36:14 // 59744
"pl már az új E mercikben is Delphi van"
Vagy inkább még...
Vagy inkább még...
Liquid2014-10-10 20:35:17 // 59743
az olasz autók is szarok, mert sokan állítják :D
mzo2014-10-10 20:31:23 // 59742
A nyári Spanyol túránk alatt nekem is a Magyar normál MOL-al produkálta a legjobb átlagot az autó. Pedig tankoltam Olasz Francia Spanyol nyálat is. Különbséget én nem éreztem egyébként sem hangban sem erőben egyiknél sem. Persze ez a különbség nem volt hatalmas nagyjából 4 dl különbség volt a legjobb és legrosszabb átlag között.
Magában az üa rendszerben sztem is a Bosch a legjobb. Delphinél meg érdekessék, hogy egyre több típus vált át erre a márkára, pl már az új E mercikben is Delphi van.
A Mondeókban meg ha jól tudom pont fordított a folyamat, ott a jelenleg futó szériában már Bosch van míg a régi MK3-asokban Delphi volt. Na ezek alapozták meg a "jó hírét" a Mondeoknak. Pedig az újak az MK4-esek már megbízható autók, amennyire hallom nem szoktak gondok lenni a 2.0 TDCi-kkel.
Magában az üa rendszerben sztem is a Bosch a legjobb. Delphinél meg érdekessék, hogy egyre több típus vált át erre a márkára, pl már az új E mercikben is Delphi van.
A Mondeókban meg ha jól tudom pont fordított a folyamat, ott a jelenleg futó szériában már Bosch van míg a régi MK3-asokban Delphi volt. Na ezek alapozták meg a "jó hírét" a Mondeoknak. Pedig az újak az MK4-esek már megbízható autók, amennyire hallom nem szoktak gondok lenni a 2.0 TDCi-kkel.
David | Centocinquantanove2014-10-10 19:11:18 // 59741
Üzemanyagtól független témával kapcsolatban én is azt hallottam, hogy a delfi rendszerek elég ócskák, azt hiszem a mondeókban is olyan van és tényleg...
Simán lehet hogy az MSZ üzemanyag nem fekszik neki és amúgy nem lenne ócska...
Simán lehet hogy az MSZ üzemanyag nem fekszik neki és amúgy nem lenne ócska...