Scaniamen2014-10-23 15:49:28 // 60354
Nekem mikor b....t az EGR akkor nem dobott hibát csak nem ment rendesen föl a turbó nyomás és egyenletes tempónál ingadozott a nyomás.
Scaniamen2014-10-23 15:41:46 // 60353
Ki kell olvasni mért adta be mert addig még világit addig szerviz módban van merre vagytok?
Alfa GT-Csaba2014-10-23 15:41:06 // 60352
Egr-t tisztítsd ki ,talán megjavul
MatthewGT2014-10-23 15:34:09 // 60351
jaja az engine lámpa világít azóta ilyen erőtlen a gép...itt írták már azt h ha lehúzzuk akkor menni e kell ugyan úgy mint előtte...de semmi! Levettük a csövet amin beáramlik a levegő a szelephez, szelepen kb fél cm-s ragacsos korom...Tehát h tudjuk kiszűrni h fixen az a rossz?
Chianti2014-10-23 15:22:04 // 60350
Szevasz! Szatmárinál még nem voltam, viszont találtam 1 új szervízt... ők azok. Amikor legutóbb kiment egy izzítógyertya, az asszony náluk cseréltette ki. Korrektek, gyorsak voltak, beszéltem velük, lehet hogy hozzájuk viszem majd ezentúl az autót. De előtte mindenképp beszélek még a Szatmárival is a motordiagnosztikával kapcsolatban.
Scaniamen2014-10-23 15:13:01 // 60349
Szia engine lámpa nem világit mert ha le húzod akkor világítani kell.Attól hogy lehúzod attól még lehet rossz.
MatthewGT2014-10-23 14:30:01 // 60348
Üdv! Öregem 159 2.0jtdm-je kicsit beteges jelenleg...tud vki vmi megoldást a problémra illetve h mi hol keressük a gondot?! 1.-2.-ba húz ahogy kell..utána felvált 3.ba és a turbo a felénél megtorpan leesik a mutató szinte és alig gyorsul... EGR csatiját lehúztuk és semmi változás...SOS-be vki szaki vagy ha már tapasztalt ilyet!? Előre is köszi!
Pityukoma2014-10-23 13:06:25 // 60345
VICI2014-10-23 12:35:21 // 60344
sziasztok! téligumi mérete 225/50 R17 vagy 215/55 R17 legyen szerintetek?
Jupiter1552014-10-23 09:56:43 // 60343
Inkább ezt.
Az előző linken csak a kupak eladó :)
Az előző linken csak a kupak eladó :)
Jupiter1552014-10-23 09:52:45 // 60342
Vásárolt már valaki ilyet?
A mostani váltógombom lötyög egy kicsit és kényelmetlen is a kezemnek, ezért is gondoltam, hogy lecserélném. Csinált már valamelyikőtök ilyet?
A mostani váltógombom lötyög egy kicsit és kényelmetlen is a kezemnek, ezért is gondoltam, hogy lecserélném. Csinált már valamelyikőtök ilyet?
Lexlutor2014-10-23 09:50:24 // 60341
Fel lehet tenni nekem is az van rajta. Simán elfér.
Marcox2014-10-22 23:00:07 // 60340
Hatalmas respektált pacsit küldök annak a Cartársnak, aki ma Sárváron beengedett a körforgalomba! Köszi! :) [a rendszáma első fele ha jól láttam LOG volt, és fekete SW]
Liquid2014-10-22 22:38:56 // 60338
tökéletesen jó méret, jobb mint a 215. Persze kérdés hogy milyen széles a felni, de szerintem mehet
Jossi2014-10-22 22:35:23 // 60337
Sziasztok!! Szerintetek fel lehet rakni egy gyári 16" alufelnire 225/55/16-os gumit,amin 215/55/16-os van!!??? Ma voltam gumisoknál,az egyik azt mondta,hogy igen, a másik azt,hogy nem javasolja!! Köszi a segítséget!!
Jupiter1552014-10-22 20:46:47 // 60336
Szia!
CD-RW-t inkább ne használj, valamiért nem szeretik a CD-olvasók.
Ugyanilyen navim van, de az upgrade-et még nem hajtottam rajta végre. A használati útmutató szerint ISO9660 formátumban kell megríni a CD-t, az ID3Taget nem ismeri fel (sajnos), de a legfontosabb, hogy le kell zárni a CD-t minden esetben.
Én Windows Media Playerrel írtam gyorsan egy CD-t csak úgy, kipróbálni és simán lejátssza a CD-váltó. A fejegységben még nem próbáltam.
CD-RW-t inkább ne használj, valamiért nem szeretik a CD-olvasók.
Ugyanilyen navim van, de az upgrade-et még nem hajtottam rajta végre. A használati útmutató szerint ISO9660 formátumban kell megríni a CD-t, az ID3Taget nem ismeri fel (sajnos), de a legfontosabb, hogy le kell zárni a CD-t minden esetben.
Én Windows Media Playerrel írtam gyorsan egy CD-t csak úgy, kipróbálni és simán lejátssza a CD-váltó. A fejegységben még nem próbáltam.
Dömpi (il dottore)2014-10-22 20:35:39 // 60335
Pityukoma2014-10-22 17:14:26 // 60334
Szintén zenész :-) Még egy Blog Azóta is rendben működik :-)
sipi2014-10-22 16:55:04 // 60333
Szia !
Köszi szépen, megpróbálom kiszedni, és a lencsét kicsit megpucolni. :) Mostmár a rendes audióban kiírt lemezt sem olvassa be.
Köszi szépen, megpróbálom kiszedni, és a lencsét kicsit megpucolni. :) Mostmár a rendes audióban kiírt lemezt sem olvassa be.
tdemeter2014-10-22 14:42:58 // 60332
Na ez van nekunk is...:( Akkor vegkepp nem ertem...
Dömpi (il dottore)2014-10-22 12:58:59 // 60331
Nekem is írt már ki CD error-t. Ki lett szedve és meg lett takarítva az olvasófej. Azóta rendben van.
blog
blog
norbi04092014-10-22 12:25:11 // 60330
Igen, próbálram mindkettővel de semmi.
norbi04092014-10-22 12:22:18 // 60329
Persze, kulcs nélkül, kulccsal, járó motorral is próbáltam és ezt írja ki. :/
Shadin2014-10-22 11:19:13 // 60328
Pont úgy ahogy mondod!
yani🍀2014-10-22 10:56:53 // 60327
Igen, a DEMO csak korlátozott lehetőségeket enged, de a motorvezérlő adatait ki lehet vele olvasni.
Szívesen megnézném/kipróbálnám a ti adaptereteket. Szerintem működni kellene.
Sajnos mostanában nem megyek Pest felé, de ha Cegléd felé jártok összehozhatunk egy talit.
Szívesen megnézném/kipróbálnám a ti adaptereteket. Szerintem működni kellene.
Sajnos mostanában nem megyek Pest felé, de ha Cegléd felé jártok összehozhatunk egy talit.
Csabi2014-10-22 10:56:50 // 60326
Nagyobb esőzéseknél azért jelzed rendszerint...nem lenne egyszerűbb megcsinálni/tatni, vagy szeretsz "előre félni" ? :)
Wasco2014-10-22 10:49:06 // 60325
Én is használom ezt az ALFA OBD DEMO változatot, nekem megy Sony Xperia SP-vel és ELM 327-el de USB-n keresztül. A DEMO-hoz nekem nem kell kódot ütni. A beállításoknál én beállítottam milyen interfészem van és a csatlakozás módját (nekem ELM327 USB).
Ezután rálépek a szervízcsatira és bedugom a kulcsot, utána rányomok a csatlakozásra és már megy is. Jelzi az interfész és kiírja a teló is.
Ám ez a DEMO csak elég korlátozott, kiolvas de egy csomó dolognál már írja hogy csak a licenc megvásárlásával hajt végre. Én még nem találtam tört verziót erre az Androidos progira, de atzt láttam hogy meg lehet venni kb. 11500-ért.
Van aki azt írta minden pénzt megér...ezt a progi értékelésénél írták.
Ezután rálépek a szervízcsatira és bedugom a kulcsot, utána rányomok a csatlakozásra és már megy is. Jelzi az interfész és kiírja a teló is.
Ám ez a DEMO csak elég korlátozott, kiolvas de egy csomó dolognál már írja hogy csak a licenc megvásárlásával hajt végre. Én még nem találtam tört verziót erre az Androidos progira, de atzt láttam hogy meg lehet venni kb. 11500-ért.
Van aki azt írta minden pénzt megér...ezt a progi értékelésénél írták.
yani🍀2014-10-22 10:43:34 // 60323
Mindkét motorvezérlő típussal ezt írja ki?
Giuntini2014-10-22 10:37:58 // 60322
Szia! Örülök, hogy hazaértél, bár sajnálom az incidenst. Ami a fogyit illeti, én csak prémiumot tankolok, és kíváncsi leszek az enyémre, amikor ki lesz cserélve a szívósor, új szelepek és egyebek. Ha jössz a Szatmárihoz, ott találkozhatunk. Én már alig várom, hogy az enyém kész legyen.
David | Centocinquantanove2014-10-22 10:31:06 // 60321
Eddig egész reggel szakad az eső...
Előre félek mi mennyiségű víz fog becsordogálni a jobb 1 küszöbnél...
Előre félek mi mennyiségű víz fog becsordogálni a jobb 1 küszöbnél...
David | Centocinquantanove2014-10-22 10:29:24 // 60320
Nem biztos, hogy a lejátszó a rossz.
Szerepet játszhat még, hogy többmenetes vagy egymenetes a lemez, nincs e túlírva, le van e zárva...
Szerepet játszhat még, hogy többmenetes vagy egymenetes a lemez, nincs e túlírva, le van e zárva...
sipi2014-10-22 10:14:05 // 60319
Sziasztok !
Bocs, hogy ebbe a topikba is írok, 159 gyári navi le tudja játszani az MP3 as lemezeket? Az autó 2006- os, Connect Nav Magneti Marelli a fejegység.
Az új dizájnos firmware van fent, angol fórumon írják hogy ez már le tudja játszani elvileg. Körülbelül már 10 cd-r lemezt írtam meg különböző formátumokban meg más más sebességgel de mindenhol "cd errort" ír ki. CD- RW lemezt nem is kezeli, még audiban sem :(
Köszi a segítségeteket.
Bocs, hogy ebbe a topikba is írok, 159 gyári navi le tudja játszani az MP3 as lemezeket? Az autó 2006- os, Connect Nav Magneti Marelli a fejegység.
Az új dizájnos firmware van fent, angol fórumon írják hogy ez már le tudja játszani elvileg. Körülbelül már 10 cd-r lemezt írtam meg különböző formátumokban meg más más sebességgel de mindenhol "cd errort" ír ki. CD- RW lemezt nem is kezeli, még audiban sem :(
Köszi a segítségeteket.
Erhard 242 (Pure Energy)2014-10-22 10:07:03 // 60318
no szétszedték ..az összes tömítésnél ereszt plusz a termosztátháznál is meg a cső vége is :( ami a legjobb, csak egy tömítést lehet megvenni a 4 közül...
Piritu update sajnos már a vákumházat sem lehet külön megvenni meg a tömítéseket sem csak egybe a termoházzal és az EGR szeleppel potom 220e ft.....
El kezdjük a paszta hadműveletet ....
Piritu update sajnos már a vákumházat sem lehet külön megvenni meg a tömítéseket sem csak egybe a termoházzal és az EGR szeleppel potom 220e ft.....
El kezdjük a paszta hadműveletet ....
Erhard 242 (Pure Energy)2014-10-22 10:03:50 // 60317
Bravo....
tdemeter2014-10-22 09:32:14 // 60316
Ja es nekem akkor is ezt irja ki ha mar elot 1 bt eszkozhoz (pl kigangosito) csatlakoztam.
tdemeter2014-10-22 09:31:47 // 60315
Ezen en tuljutok.
Benne van a kulcs? Az a mar allas.
Benne van a kulcs? Az a mar allas.
norbi04092014-10-22 09:25:57 // 60314
tdemeter2014-10-22 09:06:31 // 60313
Yani!
Sajnos egyikunk (Valerossi, Norbi es en) sem tudunk csatlakozni azzal a nyavajas alfaodb-vel, de a torque az mukodik nekem siman. az viszont buta nagyon..
Tehat en addig jutok, hogy azt irja h csatlakozva vagyok (kb mindegy melyik motorvezerlovel) de anyazik, hogy kod nelkul nem tudja biztosan,hogy a motorvezerlo egyaltalan tamogatott-e. Es ezt 10 masodpercenkent feldobja.
Raadasul beparaztam kicsit mert 1x a szarakodas utan nem akart beindulni a kocsi, kesobb pedig azt irta, hogy a biztonsagi rendszer nem mukodik. Ezekbol csak a kulcs-ki-be illetve a kinyitas,bezaras volt kepes helyrerazni a kocsit.
Kerdesek:
- neked melyik fajta bluetooth odb2 olvasod van?
Lehet hogy nekunk masmilyen van?Tudnal linket dobni?
Sajnos egyikunk (Valerossi, Norbi es en) sem tudunk csatlakozni azzal a nyavajas alfaodb-vel, de a torque az mukodik nekem siman. az viszont buta nagyon..
Tehat en addig jutok, hogy azt irja h csatlakozva vagyok (kb mindegy melyik motorvezerlovel) de anyazik, hogy kod nelkul nem tudja biztosan,hogy a motorvezerlo egyaltalan tamogatott-e. Es ezt 10 masodpercenkent feldobja.
Raadasul beparaztam kicsit mert 1x a szarakodas utan nem akart beindulni a kocsi, kesobb pedig azt irta, hogy a biztonsagi rendszer nem mukodik. Ezekbol csak a kulcs-ki-be illetve a kinyitas,bezaras volt kepes helyrerazni a kocsit.
Kerdesek:
- neked melyik fajta bluetooth odb2 olvasod van?
Lehet hogy nekunk masmilyen van?Tudnal linket dobni?
.......................2014-10-22 07:07:05 // 60312
Ez érdekes,a vízkört az egr körtől saválló csövek választják el,
Valami a tömítésnél lesz
Valami a tömítésnél lesz
.......................2014-10-22 06:54:53 // 60311
Azért evett kevesebbet mert jobban nyomtad neki,
Padlógáznál jobb a hatásfok,
Amióta padlógáz motorfék üzemben vezetek nekem is kevesebbet fogyaszt 1literrel
Padlógáznál jobb a hatásfok,
Amióta padlógáz motorfék üzemben vezetek nekem is kevesebbet fogyaszt 1literrel
Alfonis2014-10-22 00:06:25 // 60310
én csak Ausztriában tankolok, már volt, h kipróbáltam a Shell extra üzemanyagot de semmit sem tapasztaltam. Már egy ideje csak BP - kúton tankolok. az van a legkzelebb ott van bonus kártya ugyanannyi a fogyasztás :D szóval nemtom ez az üzemanyag kérdés mindig téma lesz :P bár az lehet hogy itt jobb minőségű bár ebben sem vagyok biztos. ami tuti, h olcsóbb :S
Chianti2014-10-21 23:20:00 // 60309
Bocsi, nem tudom hogy sikerült 2szer, de van még valami, ami örök téma itt a fórumon. Most először odakint Tirolban tankoltam 58 liter Shell Premium Dieselt és azt kell mondjam, a fogyasztást tekintve kellemes csalódás volt:
Ebben volt kőkemény hegymenet (2-3 ban), amúgy nagyrészt autópálya, a végén megspékelve a hétfő délutáni csúccsal Budapesten. 2 felnőtt, 2 gyerek, csomagtartó kalaptartó szintig megpakolva, szinte végig klímával, ahol lehetett 140, néha tempomat, ja és csak meghajtottam kicsit a német pályán, de sajnos csak 180-ig jutottam, többet nem engedett a forgalom. Szerintem ez nagyon korrekt fogyi, nálam eddig soha nem ment 7 liter alá mióta megvan a vas, úgyhogy lehet én is csatlakozom a "külföldi prémium az igazi!" szektához... Az biztos, hogy nem utoljára kényeztettem a Démont ilyen fincsi anyaggal. Konklúzió nincs, csak gondoltam megosztom veletek a tapasztalatomat. Tehát prémium vs. normál nafta, nálam 1:0... :o)
Ebben volt kőkemény hegymenet (2-3 ban), amúgy nagyrészt autópálya, a végén megspékelve a hétfő délutáni csúccsal Budapesten. 2 felnőtt, 2 gyerek, csomagtartó kalaptartó szintig megpakolva, szinte végig klímával, ahol lehetett 140, néha tempomat, ja és csak meghajtottam kicsit a német pályán, de sajnos csak 180-ig jutottam, többet nem engedett a forgalom. Szerintem ez nagyon korrekt fogyi, nálam eddig soha nem ment 7 liter alá mióta megvan a vas, úgyhogy lehet én is csatlakozom a "külföldi prémium az igazi!" szektához... Az biztos, hogy nem utoljára kényeztettem a Démont ilyen fincsi anyaggal. Konklúzió nincs, csak gondoltam megosztom veletek a tapasztalatomat. Tehát prémium vs. normál nafta, nálam 1:0... :o)
Chianti2014-10-21 22:51:49 // 60308
Szevasztok Cartársak! Örömmel jelentem, hogy hazatértem, úgyhogy ha bármiféle minitali vagy egyéb típus rendezvény van Budapesten, esetleg vidéken, dec. 14-ig rám is lehet számítani. Sajnos a hazaúton történt egy kis baleset, de szerencsére nem komoly, inkább a lelkem sérült, hogy megtörtem picit az én rég nem látott szépségemet. Német autópálya, Chiemsee előtt valahol, mindkét sáv sűrűn tele, szélső sávban kamionok, belsőben minden más, előttem 1 C3 vonóhoroggal a seggén. Megmondom őszintén fogalmam sincs pontosan mennyivel mentünk - talán 80-al - amikor egyszer csak pár kocsival előrébb valaki nyomott egy satut... Mire rám került a sor, már nem tudtam megállni, pedig kerregett az ABS piszkosul! Ami meglepő volt, a C3 sofőrjének esze ágában sem volt megállni, amit azért furcsálltam nagyon, mert érezhetően megtoltam picit hátulról és hallottam a puffanást is. Persze ekkor már mindenki araszolt és nem lett volna egyszerű megállni, bár én benyomtam a vészvillogót, de gondoltam, ha a fickó nem reagál, akkor én sem erőltetem a dolgot. Természetesen tudtam és most is tudom, hogy az én hibám volt, ez tipikusan a követési távolság be nem tartása. Abban is biztos vagyok, ha a feleségem vezet, ez nem történik meg, de nem volt mit tenni, kb. 0.1 másodpercen múlt a dolog. Persze alig vártam hogy valahol félre tudjak állni, és megnézzem hogy mi van az elejével, eközben a C3-as eltűnt előlem. Végül megálltam és fülemben dobogó szívvel szálltam ki... ez a látvány fogadott:
[img1][img2]
Nem kicsit könnyebbültem meg, és bár az asszony megkérdezte ne vezessen-e inkább ő, nem engedte a hiúságom. Egyébként azt még az eset után beszéltük az asszonnyal, hogy talán jobb is, hogy vonóhorog volt a C3 hátulján, mert ha az nincs, valszeg komolyabban tört volna az is és akkor lehetett volna kínlódni külföldön, 1 külföldivel, a dugó kellős közepén... egyszóval szerencsésen megúsztuk a dolgot! Sajnálom, hogy nem érhetek Piritu mester nyomába a balesetmentes km-ek számát illetően, de ezt konkrétan a rutintalanságomnak köszönhetem. Mindenesetre ezentúl jobban figyelek a követési távolságra az tuti. Amúgy meg pont ezen a 7végén viszem fényezőhöz, ahol úgyis le kell kapni az elejét a pajzs csere miatt, remélem szépen rendbe tudja majd hozni...
[img1][img2]
Nem kicsit könnyebbültem meg, és bár az asszony megkérdezte ne vezessen-e inkább ő, nem engedte a hiúságom. Egyébként azt még az eset után beszéltük az asszonnyal, hogy talán jobb is, hogy vonóhorog volt a C3 hátulján, mert ha az nincs, valszeg komolyabban tört volna az is és akkor lehetett volna kínlódni külföldön, 1 külföldivel, a dugó kellős közepén... egyszóval szerencsésen megúsztuk a dolgot! Sajnálom, hogy nem érhetek Piritu mester nyomába a balesetmentes km-ek számát illetően, de ezt konkrétan a rutintalanságomnak köszönhetem. Mindenesetre ezentúl jobban figyelek a követési távolságra az tuti. Amúgy meg pont ezen a 7végén viszem fényezőhöz, ahol úgyis le kell kapni az elejét a pajzs csere miatt, remélem szépen rendbe tudja majd hozni...
Chianti2014-10-21 22:51:48 // 60307
Szevasztok Cartársak! Örömmel jelentem, hogy hazatértem, úgyhogy ha bármiféle minitali vagy egyéb típus rendezvény van Budapesten, esetleg vidéken, dec. 14-ig rám is lehet számítani. Sajnos a hazaúton történt egy kis baleset, de szerencsére nem komoly, inkább a lelkem sérült, hogy megtörtem picit az én rég nem látott szépségemet. Német autópálya, Chiemsee előtt valahol, mindkét sáv sűrűn tele, szélső sávban kamionok, belsőben minden más, előttem 1 C3 vonóhoroggal a seggén. Megmondom őszintén fogalmam sincs pontosan mennyivel mentünk - talán 80-al - amikor egyszer csak pár kocsival előrébb valaki nyomott egy satut... Mire rám került a sor, már nem tudtam megállni, pedig kerregett az ABS piszkosul! Ami meglepő volt, a C3 sofőrjének esze ágában sem volt megállni, amit azért furcsálltam nagyon, mert érezhetően megtoltam picit hátulról és hallottam a puffanást is. Persze ekkor már mindenki araszolt és nem lett volna egyszerű megállni, bár én benyomtam a vészvillogót, de gondoltam, ha a fickó nem reagál, akkor én sem erőltetem a dolgot. Természetesen tudtam és most is tudom, hogy az én hibám volt, ez tipikusan a követési távolság be nem tartása. Abban is biztos vagyok, ha a feleségem vezet, ez nem történik meg, de nem volt mit tenni, kb. 0.1 másodpercen múlt a dolog. Persze alig vártam hogy valahol félre tudjak állni, és megnézzem hogy mi van az elejével, eközben a C3-as eltűnt előlem. Végül megálltam és fülemben dobogó szívvel szálltam ki... ez a látvány fogadott:
Nem kicsit könnyebbültem meg, és bár az asszony megkérdezte ne vezessen-e inkább ő, nem engedte a hiúságom. Egyébként azt még az eset után beszéltük az asszonnyal, hogy talán jobb is, hogy vonóhorog volt a C3 hátulján, mert ha az nincs, valszeg komolyabban tört volna az is és akkor lehetett volna kínlódni külföldön, 1 külföldivel, a dugó kellős közepén... egyszóval szerencsésen megúsztuk a dolgot! Sajnálom, hogy nem érhetek Piritu mester nyomába a balesetmentes km-ek számát illetően, de ezt konkrétan a rutintalanságomnak köszönhetem. Mindenesetre ezentúl jobban figyelek a követési távolságra az tuti. Amúgy meg pont ezen a 7végén viszem fényezőhöz, ahol úgyis le kell kapni az elejét a pajzs csere miatt, remélem szépen rendbe tudja majd hozni...
Nem kicsit könnyebbültem meg, és bár az asszony megkérdezte ne vezessen-e inkább ő, nem engedte a hiúságom. Egyébként azt még az eset után beszéltük az asszonnyal, hogy talán jobb is, hogy vonóhorog volt a C3 hátulján, mert ha az nincs, valszeg komolyabban tört volna az is és akkor lehetett volna kínlódni külföldön, 1 külföldivel, a dugó kellős közepén... egyszóval szerencsésen megúsztuk a dolgot! Sajnálom, hogy nem érhetek Piritu mester nyomába a balesetmentes km-ek számát illetően, de ezt konkrétan a rutintalanságomnak köszönhetem. Mindenesetre ezentúl jobban figyelek a követési távolságra az tuti. Amúgy meg pont ezen a 7végén viszem fényezőhöz, ahol úgyis le kell kapni az elejét a pajzs csere miatt, remélem szépen rendbe tudja majd hozni...
Szabi(kispalinagyobbikfia)2014-10-21 20:31:22 // 60306
most akkor 1.9 vagy 2.0 az új autó? vagy a Bravo-n halt meg?
Piritu - 1.000.0002014-10-21 20:20:15 // 60305
Üdv a klubban! :-P