Az alfa odb-rol beszelsz?
Engem is erdekelne. Kodom nincs sajnos, ebben az esetben mire van lehetosegem?
Honnan tudom, hogy melyik motorvezerlo elektronikam van nekem?
A leirasban olvastam, hogy MAR allasba kell a kulcsot hagyni.
Kulcs hianyaban ez hogy tortenik egy 159-esen?
Mennie kell a motornak parositas elott?
tdemeter2014-10-20 10:51:19 // 60240
tdemeter2014-10-20 10:49:05 // 60239
Szia!
Megkerdeztem egy fiat szalont, a kod lekerdezheto, 15000 ft kornyeken van, be kell menni es kerni. Online lekerdezik, euro arofolyam fuggo, hogy mennyibe fog kerulni.
Megkerdeztem egy fiat szalont, a kod lekerdezheto, 15000 ft kornyeken van, be kell menni es kerni. Online lekerdezik, euro arofolyam fuggo, hogy mennyibe fog kerulni.
tdemeter2014-10-20 10:44:58 // 60238
Hella!
A linken nem jon be semmi nekem.
A linken nem jon be semmi nekem.
ValeRossi462014-10-20 10:13:58 // 60237
Én kimegyek és megnézem milyen a hó osztrákiába :D
Bilux2014-10-20 09:58:16 // 60236
Hétvégére a hegyekbe ígérik már nálunk is.
Dömpi (il dottore)2014-10-20 09:03:56 // 60235
.......................2014-10-20 08:18:10 // 60234
Üdv, újra itt
Mennyi km er van a barátod 2,4 es ében ,hogy generátort kell cserélni?
Mennyi km er van a barátod 2,4 es ében ,hogy generátort kell cserélni?
GTPeti2014-10-19 23:54:45 // 60233
'estét!
Régen nem voltam. Ez a munka nevű izé meg a net hiánya az új helyen eléggé kedvezőtlen hatással van a netezési szokásaimra. :(
Tegnap végre nekiálltunk a német barátom SW-jének. Már idétlen idők óta szórakozik az EGR-je, és itt-ott kifúj a motortérben. ("Korombevonatos felületkezelés.") Most még a generátorja is elszállt, úgyhogy muszáj volt nekiállni.
A 159-et most láttam először ilyen közelről. Tulajdonképpen tovább javult a megítélése a szememben, egyszerűen látszik rajta, hogy sokat finomítottak az amúgy sem rossz 156-on. A kasztni elég jól tartja magát, pedig eddig a 7 év alatt semmi ápolást nem kapott egy kis sima waxon kívül. A szerelhetőséget szinte már dícsérném is. Pl. mert a lökhárítók felfogatása sokkal emberbarátabb, mint a 156-nál. A könnyen levehető zárhíd és a csavarozott keresztmerevítő is tetszik. Az sem rossz, hogy a generátor elöl van és nem hátul. A külön kis szíja érdekes. Az szintén, hogy nincs külön feszítője. (Vagy van vmi trükk, amit még nem vettünk észre.) És akkor felébredtem. :)
A generátor csavarja nem jön ki, mert a turbó útban van. Nem baj, úgyis leszednénk a többi probléma miatt... Mondjuk azt nem vártuk, hogy muszáj is lesz. :)
És akkor kezdődtek a csavar letörési-gondok. Hogy a fenéért nem tudják normális anyagból csinálni ezeket és/vagy rézpasztával bekenni a gyárban?
A rozsdásodó bölcső egyszerűen nem szép dolog. Azt a pár eurót nyugodtan kiadhatták volna galvanizálásra.
Az első-alsó lengőkarok bazi szilentje elég vicces. Amolyan tank feeling. :)
Egyenlőre itt tartok a 159 közelebbi megismerésében. A barátom meg ott, hogy az autó elölről Mad Max-esen néz ki és még egy csomó időt igényel... B)
Régen nem voltam. Ez a munka nevű izé meg a net hiánya az új helyen eléggé kedvezőtlen hatással van a netezési szokásaimra. :(
Tegnap végre nekiálltunk a német barátom SW-jének. Már idétlen idők óta szórakozik az EGR-je, és itt-ott kifúj a motortérben. ("Korombevonatos felületkezelés.") Most még a generátorja is elszállt, úgyhogy muszáj volt nekiállni.
A 159-et most láttam először ilyen közelről. Tulajdonképpen tovább javult a megítélése a szememben, egyszerűen látszik rajta, hogy sokat finomítottak az amúgy sem rossz 156-on. A kasztni elég jól tartja magát, pedig eddig a 7 év alatt semmi ápolást nem kapott egy kis sima waxon kívül. A szerelhetőséget szinte már dícsérném is. Pl. mert a lökhárítók felfogatása sokkal emberbarátabb, mint a 156-nál. A könnyen levehető zárhíd és a csavarozott keresztmerevítő is tetszik. Az sem rossz, hogy a generátor elöl van és nem hátul. A külön kis szíja érdekes. Az szintén, hogy nincs külön feszítője. (Vagy van vmi trükk, amit még nem vettünk észre.) És akkor felébredtem. :)
A generátor csavarja nem jön ki, mert a turbó útban van. Nem baj, úgyis leszednénk a többi probléma miatt... Mondjuk azt nem vártuk, hogy muszáj is lesz. :)
És akkor kezdődtek a csavar letörési-gondok. Hogy a fenéért nem tudják normális anyagból csinálni ezeket és/vagy rézpasztával bekenni a gyárban?
A rozsdásodó bölcső egyszerűen nem szép dolog. Azt a pár eurót nyugodtan kiadhatták volna galvanizálásra.
Az első-alsó lengőkarok bazi szilentje elég vicces. Amolyan tank feeling. :)
Egyenlőre itt tartok a 159 közelebbi megismerésében. A barátom meg ott, hogy az autó elölről Mad Max-esen néz ki és még egy csomó időt igényel... B)
Piritu - 1.000.0002014-10-19 22:33:09 // 60232
Piritu - 1.000.0002014-10-19 22:25:55 // 60231
Amúgy anno 2001-ben az a 33-as nagyon elgondolkodtatott. Egy gyári túltárolt autó volt, még a gyári védőzsír is rajta volt. Aztán a 146 mellett feltűnt, hogy egy generációval régebbi konstrukció, még egy ABS sincs benne. Hobbiautónak király lett volna, de az asszonynak kerestünk kocsit.
droberto2014-10-19 22:21:23 // 60230
Meg most is. :)
Liquid2014-10-19 22:20:15 // 60229
nem mondom, hogy lehetetlen, csak majd nem az :)
droberto2014-10-19 22:18:06 // 60228
Jahh, több mint fura. De van azért rá példa, főleg ha magyar. Lásd a Tomit.
Ezt egy tapasztalt cartás könnyen alátámaszthatja/cáfolhatja.
Egyébként mi az hogy full bőr (igazi)? Van nem igazi bőrös is?
Nekem egyébként pont ezért az esetlenség miatt tűnik hitelesnek és magyar magánszemélynek a hirdető.
Ezt egy tapasztalt cartás könnyen alátámaszthatja/cáfolhatja.
Egyébként mi az hogy full bőr (igazi)? Van nem igazi bőrös is?
Nekem egyébként pont ezért az esetlenség miatt tűnik hitelesnek és magyar magánszemélynek a hirdető.
Piritu - 1.000.0002014-10-19 22:15:01 // 60227
Miért ne?
FGP most vett 9 éves 156 mjet-et 85 ezerrel. Anno 33-asból találtam tizeniksz éveset 5ezerrel.
A nagy számok törvénye alapján lehet.
FGP most vett 9 éves 156 mjet-et 85 ezerrel. Anno 33-asból találtam tizeniksz éveset 5ezerrel.
A nagy számok törvénye alapján lehet.
Piritu - 1.000.0002014-10-19 22:12:56 // 60226
Mivel 2011-től nem lehetett forgalomba helyezni, csak euro 5-öt nem is csoda, hogy nincs sok.
droberto2014-10-19 22:12:20 // 60225
No igen. Pl az előbb én is elb@sztam, hogy nem csevegtem. Bár az én olvasatomban a saját hsz-aimban minimális az OFF. :) Bár az is tény, hogy ilyen téren elkurvult szeretett Topic-unk, amiben van jó és rossz is egyaránt.
Liquid2014-10-19 22:10:29 // 60224
4 évesen 50k :) ehe
Liquid2014-10-19 22:10:07 // 60223
attól még Mo-n, nem fogja megfizetni senki
droberto2014-10-19 22:07:23 // 60222
Finom ám az az 50k km. :)
Meg ritka a 2.4, 2010 től felfele. A Mobilén 15 db van csak, TBi-ből meg 44!
Meg ritka a 2.4, 2010 től felfele. A Mobilén 15 db van csak, TBi-ből meg 44!
Piritu - 1.000.0002014-10-19 22:06:05 // 60221
Szerintem nem jó megoldás, mert nem elég fegyelmezett a csapat, és nincs mindenki tisztában a jalantésével. Meg hát ki-ki másképp ítéli meg azt is, hogy mi az OFF és mi az ON az adott topikban. Semmi értelme.
droberto2014-10-19 22:01:56 // 60220
"Ha kikapcsolod a csevegés mutatását értelmetlen lesz az összes topik :-))" - No pont ezért kérdeztem.
Liquid2014-10-19 20:59:52 // 60219
ez hülye :)
leagább 1.5x annyiért hirdeti mint amennyit ér
leagább 1.5x annyiért hirdeti mint amennyit ér
yani🍀2014-10-19 20:14:54 // 60216
Az autó kódja nélkül is működnie kell!
Először párosítani kell. oda kéri a kódot, ami 1234
Be kell állítani mit akartok lekérdezni. Valószínűleg csak a motorvezérlőt tudjátok majd lekérdezni. Kiválasztjátok a motort, majd a típus választása után csatlakozni kell a vezérlőhöz.
Először párosítani kell. oda kéri a kódot, ami 1234
Be kell állítani mit akartok lekérdezni. Valószínűleg csak a motorvezérlőt tudjátok majd lekérdezni. Kiválasztjátok a motort, majd a típus választása után csatlakozni kell a vezérlőhöz.
ValeRossi462014-10-19 20:08:01 // 60215
Nem,az sima 1234. Nekem csatlakozott.de ker meg kodot. Ez a telefonos program.
Piritu - 1.000.0002014-10-19 19:53:00 // 60214
Nem a számítógéphez való párosításhoz kell? (pl. 12345)
norbi04092014-10-19 19:52:08 // 60213
Azt az 5 számjegyet beírtam ami a kódkártyán van de nem tudott csatlakozni...szóval egyelőre nem jutottam tovább én sem.
ValeRossi462014-10-19 19:40:16 // 60212
A blutyukos obd kerne valami kodot 5szamjegy. Td azt mondta kodkartyan van. De hiaba magyar a kocsim nincs meg. Meg lehet ezt tudni valahomnan?
forrasr2014-10-19 19:28:44 // 60211
Én cseréltem 166-on mindkét hátsót gyári újra megvétel után mert a hátsó ülés alatti kipufogódob elszabadult hővédője leverte a felületvédelmet majd a korrózió megette az egyiket, és a másik sem volt jó állapotban. Vettem én is méterben először szép rézcsövet, de ki is bántam magam belőle, fék nem az amit toldozgatni illik. Egyébként jó móka volt, hátsó futómű és tank is lekerült a cseréhez.
Piritu - 1.000.0002014-10-19 18:56:49 // 60210
Elvileg arra lett kitalálva, hogy ha nem ON a téma, azt nyomja az ember. A gyakorlatban össze-vissza használja mindenki. Ha kikapcsolod a csevegés mutatását értelmetlen lesz az összes topik :-))
Scaniamen2014-10-19 18:16:03 // 60209
Szia mindkét oldalt kettőnek kell világitani.
droberto2014-10-19 18:02:20 // 60208
Lehet, nekem nem jött át rendesen, de ti akik használják a "Csak csevegek" gombot, azt mikor milyen témájú hsz-nál használjátok?
Ki hogy értelmezi oldalunk ezen funkcióját?
(Szándékosan ide írtam, bocs az OFF-ért)
Ki hogy értelmezi oldalunk ezen funkcióját?
(Szándékosan ide írtam, bocs az OFF-ért)
Jupiter1552014-10-19 17:59:24 // 60207
A tompított felkapcsolásakor hány lámpának kell világítania hátul? Nálam az egyik oldalon kettő világít, a másikon csak egy, de a computer nem írja ki, hogy gond lenne vele...
Shadin2014-10-19 14:03:33 // 60206
Én úgy értettem, hogy vegyek egy 2010 utáni erős fullos Ti-t :-D
droberto2014-10-19 13:55:21 // 60205
A leírtak alapján sanszos, hogy féltengely belső csukló (kehelykopás), de ez mellet lehet a 4^10 db csukló, fix megfogás bármelyike. :)
A váltó mozgatásához erő kell, de nyúlósnak nem nevezném. Ezt kiszűrheted, ha kipróbálsz egy másikat.
Üdv:
A váltó mozgatásához erő kell, de nyúlósnak nem nevezném. Ezt kiszűrheted, ha kipróbálsz egy másikat.
Üdv:
droberto2014-10-19 13:50:05 // 60204
Nekünk, akiket piszkosul eltalált az autóbuhéria nyílvesszője ez hobbi, nem pedig kényszerű hibaelhárítás. Ezen nem segítene még egy új autó sem. Inkább egy régi Gulietta Sprintet vagy Alfa Sud-ot kéne feltámasztanunk a fasza műgyantás padlójú műhelyünkben egy csápos emelőn. :)
A kedves feleségednek pedig ajánlom figyelmébe az TC-os Égéstér 12. részét, 0-17 percig. :)
A kedves feleségednek pedig ajánlom figyelmébe az TC-os Égéstér 12. részét, 0-17 percig. :)
Zselé2014-10-19 13:35:34 // 60203
Sziasztok,
Ma megnéztem egy 159-est (2009-es, 120LE diesel), lehet, hogy megvenném. Feltűnt a próbaúton egy olyan hiba, hogy megfordulásnál halk, tompa kopogás (2-3 db, tehát ropogásnak nem nevezném), hallatszik az eleje felől. Tudnátok tippet adni, mi okozhatja ezt? A másik, hogy a váltó picit nehezen jár, pontos a kapcsolási érzet, de a kar mozgása olyan "nyúlós".
Próbálok kalkulálni, milyen kockázatok lehetnek benne, ezért kérném a segítségeteket.
Ma megnéztem egy 159-est (2009-es, 120LE diesel), lehet, hogy megvenném. Feltűnt a próbaúton egy olyan hiba, hogy megfordulásnál halk, tompa kopogás (2-3 db, tehát ropogásnak nem nevezném), hallatszik az eleje felől. Tudnátok tippet adni, mi okozhatja ezt? A másik, hogy a váltó picit nehezen jár, pontos a kapcsolási érzet, de a kar mozgása olyan "nyúlós".
Próbálok kalkulálni, milyen kockázatok lehetnek benne, ezért kérném a segítségeteket.
tdemeter2014-10-18 19:12:27 // 60202
Ma volt egy rovid, 2 oras 3 alfa-s talalkozo a dunaplaza mellett. Beszelgetes kozben egy fazon megallt es az alfakrol kerdezett:)
3 alfa egymas mellett mar ilyen esemenyeket general:)
3 alfa egymas mellett mar ilyen esemenyeket general:)
tdemeter2014-10-18 19:09:56 // 60200
Sajnos tuti. A kepeket elnezve valszeg valami azon a reszen ami olyan mint egy ruhaszarito:)
Shadin2014-10-18 18:46:36 // 60199
Az a baj, hogy a háttámla a nagyobb szopás :-(
Viszont, ha bármi alkatrészre szükséged van, mert mondjuk nem úgy sikerült szétszednie a szakembernek, csak szólj, a donorból megvan az összes külső cucc meg a lufik is...
Viszont, ha bármi alkatrészre szükséged van, mert mondjuk nem úgy sikerült szétszednie a szakembernek, csak szólj, a donorból megvan az összes külső cucc meg a lufik is...
Shadin2014-10-18 18:42:54 // 60198
Köszi Mester! Rajta vagyok!
Szerinted amikor felkiáltottam, hogy megindult a csavar akkor tényleg megindult?
Lósz@rt!!
Beletört :-(
De! Még jó hogy a beszakadt EGR csavar javításához vásárolt menetjavító készlet kéznél volt :-D
Szeretem a tavaszt, lehet autót szerelni :-D Kicseréltem a vákuum szivattyú tömítését is, utána egy óráig pucoltam a teraszt az olajtól.
Meg hátsó ablaktörlő lapát csere is bejátszott.
Ja, amíg szarolaszoztam a csavar miatt, meg elmotyogtam, hogy gumit is kell venni, az én drágám azt mondta vegyek inkább új autót tavasszal :-D
Szerinted amikor felkiáltottam, hogy megindult a csavar akkor tényleg megindult?
Lósz@rt!!
Beletört :-(
De! Még jó hogy a beszakadt EGR csavar javításához vásárolt menetjavító készlet kéznél volt :-D
Szeretem a tavaszt, lehet autót szerelni :-D Kicseréltem a vákuum szivattyú tömítését is, utána egy óráig pucoltam a teraszt az olajtól.
Meg hátsó ablaktörlő lapát csere is bejátszott.
Ja, amíg szarolaszoztam a csavar miatt, meg elmotyogtam, hogy gumit is kell venni, az én drágám azt mondta vegyek inkább új autót tavasszal :-D
droberto2014-10-18 16:25:19 // 60196
Elvben csak rá kell akasztani, de:
- szükséges 2 db gumi felfüggesztő jobb oldalra.
- tanácsos feltenni jobb oldalra hőpajzsot, amihez kellenek rögzítőanyák.
- optikalag jó, ha szerzel jobbra a lökösbe a kivágás köré keretet
- Én a helyedben bontottat vennék, ami tutkeráj jó minőség és csak 50-60K Ft. Szerintem az olajosé ua. mint a tiedé. Lásd ePer 2.4 vs. 1,75.
- Attól, hogy sportnak mondják, SZVSZ nem lessz hangosabb, gyorsabb, étvágytalanabb.
Irodalomjegyzék: Pityukoma, Panza blogjai.
- szükséges 2 db gumi felfüggesztő jobb oldalra.
- tanácsos feltenni jobb oldalra hőpajzsot, amihez kellenek rögzítőanyák.
- optikalag jó, ha szerzel jobbra a lökösbe a kivágás köré keretet
- Én a helyedben bontottat vennék, ami tutkeráj jó minőség és csak 50-60K Ft. Szerintem az olajosé ua. mint a tiedé. Lásd ePer 2.4 vs. 1,75.
- Attól, hogy sportnak mondják, SZVSZ nem lessz hangosabb, gyorsabb, étvágytalanabb.
Irodalomjegyzék: Pityukoma, Panza blogjai.
Jossi2014-10-18 16:14:19 // 60195
Sziasztok!! Arra lennék kíváncsi,hogy ha márka specifikus sportdobot vennék ,akkor kellene-e alakítani valamit,vagy lejön a régi és felmegy az új!! Nagyon megköszönném ha valaki tudna okosat mondani ezzel kapcsolatban!! A linken meg lehet nézni milyen dobról van szó!! A segítséget előre is köszönöm!! Üdv:Jossihttp://www.kipufogo.net/hu/Marka-specifikus-dobok/Alfa-Romeo/Ulter/Alfa-Romeo-159-p218c75c77.html
Piritu - 1.000.0002014-10-18 14:50:40 // 60194
Tuti a támla? Nekem az ülés magasságállító mechanikája nyekereg. Gyakorlatilag onnan hallottam, ahonnan akartam, nem lehetett egyértelműen behatárolni. Kicsit állítok a magasságon, akkor egy darabig elhallgat. Egyszer kente a szerviz, aztán én, aztán egyszer csak megunta és nem csinálja többet....
tdemeter2014-10-18 13:32:36 // 60193
Koszi a linket.
Haaaaat:) Nemtudom, hogy merjem-e. lehet, hogy a karpitos lesz ahogy droberto is irja..
Haaaaat:) Nemtudom, hogy merjem-e. lehet, hogy a karpitos lesz ahogy droberto is irja..
tdemeter2014-10-18 13:31:49 // 60192
Jah, van egy csavar bal oldalt ahol a kodlampa van, kicsavarod es a boritas oldalanal fogva megrantod a burkolatot magad fele.
norbi04092014-10-18 13:04:05 // 60191
Sziasztok:) Egy hülye kérdés.... Hol találom az obd csati helyét? :D ködlámpa kapcsoló alatt? Azt a műanyag részt kéne kicsavarozni?