Fórum >> Típusok >> 159

Haddel2014-10-26 09:59:21 // 60590
Szép ez :-) Honnan jött?
Shadin2014-10-26 09:55:16 // 60589
Aztán több ég ki belőle mint Corvette :-(
Erhard 242 (Pure Energy)2014-10-26 09:54:46 // 60588
megjött az 59...sajnos ezüstkályha, bár nem kell annyit mosni :D
Shadin2014-10-26 09:51:10 // 60587
Én is néztem :-D
Erhard 242 (Pure Energy)2014-10-26 09:45:56 // 60586
kis mákos :) nézz alá mi van ráírva, ha TRW akkor az eredeti, ha ZF akkor biza cserélték :P
VKG231!!! (156+75)2014-10-26 08:56:01 // 60585
Egyébként pedig ilyenkor mindig idézem azt, aki látta az összeset egyben: Ne legyenek néked idegen isteneid énelőttem.

És pont. 2 sportautógyár van a világon, abból az egyik a Ferrari.
mzo2014-10-26 08:55:25 // 60584
ADAC teszt=Conit győztes.
Simán ki lehet takarni az ADAC tesztekről a Contit (bár jó guminak tartom én is). De ha megnéztek más tesztelőket-teszteket, ott már nincs ekkora Conti fölény. Máshol már tud nyerni egy Nokian, egy Dunlop, egy Michelin stb...
Én pl szubjektíve Dekra-t hitelesebbnek tartom.
VKG231!!! (156+75)2014-10-26 08:48:13 // 60583
Azért Marc Basseng nem egészen egy újságíró :) Legalábbis aki a GT1 vb-t megnyerte 2012-ben az azért elég nagy ász :)))

Ettől függetlenül nyilván érdekes az, hogy az Enzo a listán a leggyorsabb, miközben azóta eltelt azért 11 év... :)

A LaFerrari szerintem be kell, hogy férjen 7 perc alá. Az pedig nyilvánvaló tény, hogy a nissan össze-vissza hegesztgeti azt a monstrumot, hogy gyorsabb legyen, de az azért ciki, hogy 3 rajtautomatikás indulást követően ki kellett cserélni bennük a hajtást anno :DDD Nagyon király verda amúgy :P
És mindenki kupás gumikkal, "Nürburgring package"-kkel megy folyamatosan, lásd Porsche 918... :)
Jól hangzik, hogy 6:57, de mögé kell(ene) nézni :)

Lásd: ab 99 Euro...
.......................2014-10-26 08:35:45 // 60582
A Mito val viszlek majd egy kört ,meg fogsz lepődni mekkora kanyarsebbességre képes
'''''2014-10-26 08:28:52 // 60581
Enyém 2006-os és még az eredeti a kormánymű és még be sem zsíroztam. :-)
.......................2014-10-26 08:18:51 // 60580
Nem hallotattok az ADAC hazugságbotrányról?
Szerintetek ez a teszt ér valamit?
mizooo2014-10-26 07:38:50 // 60579
Sziasztok, otthonról nem megy az amore, jó ideje nem voltam itt. Ami érdekes, hogy otthonról még a telómról sem megy meg az asszonyéról sem. Írtam az Adminnak azt mondta valami domain csere volt és mennie kellene az előzmények stb. törlése után, hát nem megy... Ezért nem fogok windowst installálni stb.
mzo2014-10-26 06:43:29 // 60578
Vedd le az egyik akksi sarut 10 mp-re, majd tedd vissza, utána jó lesz.
Csilla832014-10-26 01:46:35 // 60577
Sziasztok! A héten update-eltem a Blue&Me-met a kocsiban, feltettem rá 5.5 után az 5.6-os verziót. Utána rányomtam egy angol nyelvet - mindent a leírás szerint. Azóta nem mentem vele, nem próbáltam. Ma benyomtam a telefonon a bluetooth-t, de nem kapcsolódott a kocsival. Semmit nem reagál az autó a telefon gombra, és elkezdett villogni az összkm-t mutató szám a kijelzőn :( Volt már valakinek ilyen problémája? Hogyan oldotta meg? Mit javasoltok? előre is köszi
droberto2014-10-26 00:37:39 // 60576
Természetesen. :)
dev1662014-10-25 23:59:30 // 60575
a cikk is azt írja, hogy a legkisebb és legnagyobb korrekció közötti eltérés lehet max. 5, ami azért már sokkal szigorúbb feltétel.
mzo2014-10-25 23:49:53 // 60574
Nyert!
Liquid2014-10-25 23:46:27 // 60573
Matador MP92?
dev1662014-10-25 23:41:59 // 60572
ismerem ezt a cikket. Többek között a 4.59 korrekciójú hengerben meggörbült a hajtókar. ez is bizonyítja, hogy az ilyen magas korrekció súlyos problémára utal, vagy az injektor nem működik, vagy a henger kompressziója alacsony. Ezt a kormány remegésén is érezni. +-1 nem érezhető, korrekt a járáskultúra. +-1,5 már érezhető, de elfogadható, +-2 még éppen elfogadható, efelett viszont már zavaró, ha tartósan magasak a korrekciók. szóval +5-nél sztem már kiesnék az autóból... bármit is írnak azok az állítólagos szakkönyvek +-1 a jó, arra kell törekedni.
mzo2014-10-25 23:39:49 // 60571
ADAC 2014-en pedig ott van, de most már tényleg sokat segítettem :)
mzo2014-10-25 23:37:11 // 60570
Nem nyert! :) Sose vennék kínai gumit. De lehet még találgatni. Annyit segítek európai márka. :)
droberto2014-10-25 23:35:42 // 60569
Meg is hallgatom az új égésteret...
droberto2014-10-25 23:31:39 // 60567
Ez számomra is megkérdőjelezhető. Egyenlő feltételek mellett kizárt, hogy megverjen egy GT R egy Enzo-ót. Minden ellene szól: A tömeg, a teljesítmény, a súlypont, a futómű...
Már csak a gondolat is vicces...
(Egyébként pont tegnap hasonlítgattam az Asphalt 8 nevű telefonos játékban a verdákat, hogy a Mito GTA tudja holtversenyben a legtöbb oldalgyorsulást: 1.3G-t. Jó is lenne....)
dev1662014-10-25 23:30:34 // 60566
én örülnék neki. pl leírhatná az inj. korrekció algoritmusát és hogy miért fordulnak az előjelek fordulaton és hogy pontosan mire szabályoz az ECU a korrekcióval (állandó fordulat, fogyasztás, vagy más?)
GTPeti2014-10-25 23:23:45 // 60565
Srácok ebből a flame-ből kizzo-t se hagyjátok ki! ;)
dev1662014-10-25 23:22:51 // 60564
pontosan hol írnak ilyet? úgy tudom edc16-ban az 5mm3 a korrekció lehetséges maximuma, ami teljes 8mm3 befecskendezett naftához képest, elég tetemes.:)) ha tartósan 5-ig felmegy már régen rossz.
dev1662014-10-25 23:20:21 // 60563
nem indultak egyenlő eséllyel, ahogy lentebb is írtam. ha Ferrari kivinne egy megpiszkált Enzot vagy laferrarit egy profi sofőrrel, máshogy festene az a tabella. :)))
Erhard 242 (Pure Energy)2014-10-25 23:16:03 // 60562
a Ferrari egy puncimágnes, ő maga a Sportautó ...100 megkérdezett emberből 99-nek ha azt mondják mi jut eszükbe egy sportautóról az első az hogy piros, a második hogy Ferrari :)
Liquid2014-10-25 23:14:40 // 60561
ha a köridő a fontos akkor valami épített szörny, vagy mondjuk egy Ariel Atom . Ez olyan mint a negyedmérföldes gyorsulás, mindig van egy gyorsabb, amit összetákoltak a sufniban :)
droberto2014-10-25 23:14:20 // 60560
A szakkönyvek szerint általában 5 köbmilliméter az elfogadható maximum.
GTPeti2014-10-25 23:10:22 // 60559
"Egy sportautónál mint a Ferrari ,a legfontosabb a köridő"
Ezzel a meglátással szerintem a kisebbséghez tartozol, de ez egyáltalán nem baj! ;)
Szerintem az élményfaktor és a stílus sokkal fontosabb.
droberto2014-10-25 23:09:48 // 60558
Úgy van; a szűrő az 5-10 µm alatti részecskét szűri.
.......................2014-10-25 23:07:30 // 60557
Pariban van a Nissan gt r a ferrarikkal,
Egy sportautónál mint a Ferrari ,a legfontosabb a köridő

Ha a pénzzel akarnék felvágni Rolls al járnék nem Ferrarival
GTPeti2014-10-25 23:04:04 // 60556
Végülis valahol meg kell fogni a pénzt. :)
Liquid2014-10-25 23:02:58 // 60555
aha :D Én meg ezzel a kormos feketével :)
GTPeti2014-10-25 23:01:03 // 60554
A Ferrari-val Márti jár? :D
GTPeti2014-10-25 23:00:18 // 60553
Infinity Winter Hero. Legalább van humorérzékük a kínaiaknak. :) Az biztos, hogy aki ezzel nekivág télen, az bátor, mint egy hős. :)
Liquid2014-10-25 22:59:18 // 60552
kicsit gáz ezért nem hangoztatom :)
droberto2014-10-25 22:57:28 // 60551
Ez milyen gumma?
Hasonlít a Nokian WR G2-re, de nem az...
Ezek között sincs:
ADAC 2014 Téli gumi teszt.
(TS850 Rulez. :) Az új mislen, hogy leszerepelt. Kiváncsi lennék, 16-18-ban mit mutatna a teszt. A Goodyear UG8-at hiányolom.)
ADAC 2013 Téli gumi teszt.
GTPeti2014-10-25 22:56:41 // 60550
Nem is mondtad még, hogy van egy Nissanod. :)
dev1662014-10-25 22:53:54 // 60549
General Motors conducted test, Porsche conducted test. Nissan Motors conducted test with optional tires. :)))) biztos nem megpiszkált autóval és profi sofőrrel álltak ki, á dehogy...

Ferrarik, mind újságírokkal tesztelve alapautók. így azért más a leányzó fekvése, nem?
Liquid2014-10-25 22:53:29 // 60548
felhozhatsz bármilyen cikket, egyet kérdezek: melyiknek van nagyobb respektje? Van egy Nissanom, vagy van egy Ferrarim? :)
GTPeti2014-10-25 22:52:51 // 60547
szosza és ez olyan fontos jellemző? (Mármint a Nordschleife-idő. Lehetne arra tenyészteni autókat - mint, ahogy vannak is - a kérdés, hogy ettől a versenypályán kívül feltétlenül jobbak lesznek-e.)
.......................2014-10-25 22:50:04 // 60546
Sehol sincs a ferrari
A nordschleifén megveri a posche ,corvette ,de még a Nissan is

Fastest lap times
GTPeti2014-10-25 22:44:48 // 60545
Egy rendkívül érdekes link.

"Ha az összes dízel autó DPF-fel lenne ellátva 5%-kal csökkenne a környezet finompor terhelése." Forrás: TÜV Süd
Az írást időközben eltávolították az oldalról. Ki érti miért.
dev1662014-10-25 22:38:47 // 60544
egy injektortisztító adalékot elbírna (nekem segített), de kivételre és felújításra semmi okod. A gyári Bosch ajánlás +-0.9mm3/i max az EDC16-ban netes források szerint, szóval nem kell készpénznek venni, de támpontnak jó.

Azért érdemes többször is nézegetni. Nekem pl. legtöbbször +-1,5 között van, de nagy ritkán annyira bekorrigál, h beleremeg a kormány is (ilyenkor +3,5 is lehet az egyik) pár mp-re. Nem ismerem a pontos algoritmust sajnos, de sok tényezőtől függnek a korrekciók a főtengely hengerenkénti szöggyorsulásán túl.
GTPeti2014-10-25 22:38:15 // 60543
Elképzelhetőnek tartom, hogy ezt valahol rosszul írták. Mert ezzel azt mondanád, hogy mindössze 5ppm arányban van jelen az amiért DPF-et használnak. Ami egy elenyésző rész (5 milliomod). Annak, hogy a DPF az x méret alatti részecskéket szűri, sokkal több értelme van.
Liquid2014-10-25 22:35:36 // 60542
ezért magarsabb a presztizse egy Ferrarinak, mert a motorja nincs benne a Puntóban. És pl. ezért lett a Corvette különválasztva a Chevrolet-től.
Liquid2014-10-25 22:34:15 // 60541
nem lesz közvetlenül jobb de miért baj ez? Gere Tamás is csinál Kopár Cuvée-t, pedig olcsóbb bort is alkothatna a hozzá felhasznált szőlőből, és a 2014-es Portugizer se lesz feltétlenül jobb azért mert van a Kopár, mégis meghatározó bor.
Pont neked Alfa tulajként kéne felülemelkedned az ilyen kisszuzukis látásmódon.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak