:DDDD
Én kérek elnézést. Pedig sajna még fogod látni mert 3 éve ott dolgozom és még egy ideig maradok is. IT-Services :)
Próbáltam szegényt árnyékba azért álltam meg ott.
Van egy fekete Alfa 156 is aki rendszeresen ott áll és nem tudom,h itt tag-e, de a FB-os Alfa csoportban ott van mert a múltkor készített képet az új emblémájáról és azt láttam az autón is.
denil12015-05-20 19:15:45 // 67640
norbi04092015-05-20 18:59:24 // 67639
Cartársak! Van valakinek ötlete az alábbi jelenségre?
Eddig nem nagyon foglalkoztam vele, de egyre jobban idegesít a rádió gyengesége. Úgyértem maga a vétel gyenge, vagy nem is tudom....de nem hinném, hogy ez normális.
Szóval, ha sikerül megtalálnom egy rádiócsatornát és mozgásban vagyok, ritmusra megy el és jön vissza az éppen hallgatott akármi. Mint ha gyorsan nyomogatnánk egy cd lejátszón a Pause-Play gombokat felváltva. Valamint vannak olyan helyzetek amik tök lehetetlenek szerintem...pl.: Székesfehérváron vagy mondjuk Ajkán ahol elég sokat megfordulok, egyszerűen nem talál semmit...még egy ClassFM-et sem. Antennát cseréltem már...gyárit kapott. Ha jól tudom Lexlutor is hasonlókkal küszködik, és Ő már a rádió csatikat is átnézte és ott sincs semmi bibi.
Eddig nem nagyon foglalkoztam vele, de egyre jobban idegesít a rádió gyengesége. Úgyértem maga a vétel gyenge, vagy nem is tudom....de nem hinném, hogy ez normális.
Szóval, ha sikerül megtalálnom egy rádiócsatornát és mozgásban vagyok, ritmusra megy el és jön vissza az éppen hallgatott akármi. Mint ha gyorsan nyomogatnánk egy cd lejátszón a Pause-Play gombokat felváltva. Valamint vannak olyan helyzetek amik tök lehetetlenek szerintem...pl.: Székesfehérváron vagy mondjuk Ajkán ahol elég sokat megfordulok, egyszerűen nem talál semmit...még egy ClassFM-et sem. Antennát cseréltem már...gyárit kapott. Ha jól tudom Lexlutor is hasonlókkal küszködik, és Ő már a rádió csatikat is átnézte és ott sincs semmi bibi.
Shadin2015-05-20 18:55:29 // 67638
Elvileg meghúzott csavarral nem lötyöghet :-(
Greentimus2015-05-20 18:29:17 // 67637
Megtörtént a gyári váltógomb felszerelésre a manuális váltóra.
Viszont picit lötyög. Használt gomb van rajta. Valami szivacs volt benne anno, ami elkopott? Van erre valami bevett megoldás?
Viszont picit lötyög. Használt gomb van rajta. Valami szivacs volt benne anno, ami elkopott? Van erre valami bevett megoldás?
Shadin2015-05-20 17:30:31 // 67636
Az 1.9-ben is GM váltó van ugye. Pontos, jó kapcsolgatni, de ha jól emlékszem csak a "gyengusz" 305 v. 310NM a teteje.
Shadin2015-05-20 17:10:23 // 67635
Viszont én vettem HK/freeshipping 8db utángyártott kupakot, lehet, hogy jó neked, mert a gyáriba nem való. Pesti vagy, jöhetsz is érte holnap az Infóparkba :-D
Shadin2015-05-20 17:06:33 // 67634
Figyuszka! Ne incselkedjél nekem itt az Infoparkban :-)
Olyan egyedi az autód, hogy nagyon messziről ki lehet szúrni!
Vendog voltál ma, vagy ott melózol Te is?
Olyan egyedi az autód, hogy nagyon messziről ki lehet szúrni!
Vendog voltál ma, vagy ott melózol Te is?
narancs2015-05-20 17:03:04 // 67633
Sziasztok!
Ez az első kommentemet a fórumon, hát bemutatkoznék!
Tavaly decemberben vettem meg életem első Alfáját, egy 2006-os 159 2.4jtd automata sedant. VIN alapján "Exclusive" felszereltség. Bose és tetőablak nincs csak benne.
Ez több szempontból is "dúúúrva" döntés volt... :)
Egyrészt, 9 éve Volvozok, ismerőseim el nem tudták képzelni, hogy volvón kívül mást is veszek. Van egy rossz sokásom, hogy a 850es volvo T5 (2.3 öthenger turbó) motorját rakom olyan Volvokba amikbe amúgy sosem kerültek. Ha érdekel valakit itt van dokumentálva a volvós "életem" egy része Volvok
Másrészt meg a dízel-automata-alfa triót sosem tartottam "autónak". Szomorúan néztem minden kerregő alfa után... 159-ből is benzineseket néztem, de anyagiak kizárták a V6-ot és az 1.8 turbót. 1.9 és 2.2 nem volt szimpatikus nekem... szeretem a nyomatékot.
Így jött képbe a 2.4 jtd. 5 henger, tehát rossz nem lehet. Igazából "mindennapi" autónak kell, város-dugó-autópálya, ahhoz meg jó az automata. Ráadásul úgy olvastam a manuál váltók nem túl strapabíróak..... nyeltem egy nagyot és megvettem. Mert hát gyönyörű is minden irányból a 159... nem volt nehéz a döntés. Hirtelen a dízel-automata-alfa trió nagyon is barátságos lett :)
Nagyjából egy éve hozták Olaszországból, km állása valós, 139e volt benne megvételkor. Ha meg nem valós, akkor nagyon jó karban tartották, de nincs okom a kételkedésre. Koppanásmentes futómű, nagyon szép belső, váltó-motor ok, kisebb külsérelmi nyomok. Van valami szervízkönyve is, 139e-nél volt szervízben, de számlák nincsenek, szóval ki tudja mit csináltak vele.
Az elúlt 6 hónap eseményei röviden..
-A fogyasztás kicsit fájt, kevesebbre számítottam, mert hát 12L az azért sok egy dízeltől... oké, rengeteget állt a dugóban, de akkor sem kéne.... Felkészültem anyagilag DPF és EGR kiiktatásra, ám kiderült, hogy korábban ez már megtörtént. Gyorsan szét is szedtem az autót, DPF valóban üres volt, ám EGR nem volt lefalazva. Vettem hozzá lapocskát, fizikailag is ki lett iktatva a rendszerből. 2l-t esett a fogyasztás ugyan olyan körülmények között, jobban megindult és nem töltött fölöslegesen a turbó. Korábban elindulásnál 1.4 barokat töltött és lomha volt... Az is kiderült, hogy "csippelve" is van, nyomaték limiterek magasabbak mint a gyári... nem mondanám "húdegyorsnak" de megy szépen.
-külső tükrök makacsabbak mint a francia bulldogom, annyira hajlanak be amennyire akarnak és pont ennyire hajlanak ki is... megcsinálom... bár még nem tudom hogyan.
- meghalt egy külső kormányösszekötő, kb 1 hét alatt a jó állapotból a dúúúrva kotyogásba ment át. Tényleg, 3-4mm-t mozgott a cucc.
- összetörtem :( egy picit. Életem első önhibás balesete. És pont az alfával... sírni tudtam volna. Ráadásul egy igen hülye szituációban... Viszonylog olcsón megúsztam, motorháztető + zár, zárhíd és lökhárító sérült csak. Semmi más. Lámpák, hűtők sértetlenek.... Lökhárítót még mindig keresek "Alfa grey" színben :)
4000km alatt ennyi történt. Természetesen enny idő alatt remek útjaink szétszedték a futóművet és kopog az eleje.... úgyhogy most 4 féktárcsa (betétek újak?!) + futómű felújítás a program.
2 hét múlva meg visszük "haza", megnézzük vele a Garda tavat és környékét.
Imádom :)
Ez az első kommentemet a fórumon, hát bemutatkoznék!
Tavaly decemberben vettem meg életem első Alfáját, egy 2006-os 159 2.4jtd automata sedant. VIN alapján "Exclusive" felszereltség. Bose és tetőablak nincs csak benne.
Ez több szempontból is "dúúúrva" döntés volt... :)
Egyrészt, 9 éve Volvozok, ismerőseim el nem tudták képzelni, hogy volvón kívül mást is veszek. Van egy rossz sokásom, hogy a 850es volvo T5 (2.3 öthenger turbó) motorját rakom olyan Volvokba amikbe amúgy sosem kerültek. Ha érdekel valakit itt van dokumentálva a volvós "életem" egy része Volvok
Másrészt meg a dízel-automata-alfa triót sosem tartottam "autónak". Szomorúan néztem minden kerregő alfa után... 159-ből is benzineseket néztem, de anyagiak kizárták a V6-ot és az 1.8 turbót. 1.9 és 2.2 nem volt szimpatikus nekem... szeretem a nyomatékot.
Így jött képbe a 2.4 jtd. 5 henger, tehát rossz nem lehet. Igazából "mindennapi" autónak kell, város-dugó-autópálya, ahhoz meg jó az automata. Ráadásul úgy olvastam a manuál váltók nem túl strapabíróak..... nyeltem egy nagyot és megvettem. Mert hát gyönyörű is minden irányból a 159... nem volt nehéz a döntés. Hirtelen a dízel-automata-alfa trió nagyon is barátságos lett :)
Nagyjából egy éve hozták Olaszországból, km állása valós, 139e volt benne megvételkor. Ha meg nem valós, akkor nagyon jó karban tartották, de nincs okom a kételkedésre. Koppanásmentes futómű, nagyon szép belső, váltó-motor ok, kisebb külsérelmi nyomok. Van valami szervízkönyve is, 139e-nél volt szervízben, de számlák nincsenek, szóval ki tudja mit csináltak vele.
Az elúlt 6 hónap eseményei röviden..
-A fogyasztás kicsit fájt, kevesebbre számítottam, mert hát 12L az azért sok egy dízeltől... oké, rengeteget állt a dugóban, de akkor sem kéne.... Felkészültem anyagilag DPF és EGR kiiktatásra, ám kiderült, hogy korábban ez már megtörtént. Gyorsan szét is szedtem az autót, DPF valóban üres volt, ám EGR nem volt lefalazva. Vettem hozzá lapocskát, fizikailag is ki lett iktatva a rendszerből. 2l-t esett a fogyasztás ugyan olyan körülmények között, jobban megindult és nem töltött fölöslegesen a turbó. Korábban elindulásnál 1.4 barokat töltött és lomha volt... Az is kiderült, hogy "csippelve" is van, nyomaték limiterek magasabbak mint a gyári... nem mondanám "húdegyorsnak" de megy szépen.
-külső tükrök makacsabbak mint a francia bulldogom, annyira hajlanak be amennyire akarnak és pont ennyire hajlanak ki is... megcsinálom... bár még nem tudom hogyan.
- meghalt egy külső kormányösszekötő, kb 1 hét alatt a jó állapotból a dúúúrva kotyogásba ment át. Tényleg, 3-4mm-t mozgott a cucc.
- összetörtem :( egy picit. Életem első önhibás balesete. És pont az alfával... sírni tudtam volna. Ráadásul egy igen hülye szituációban... Viszonylog olcsón megúsztam, motorháztető + zár, zárhíd és lökhárító sérült csak. Semmi más. Lámpák, hűtők sértetlenek.... Lökhárítót még mindig keresek "Alfa grey" színben :)
4000km alatt ennyi történt. Természetesen enny idő alatt remek útjaink szétszedték a futóművet és kopog az eleje.... úgyhogy most 4 féktárcsa (betétek újak?!) + futómű felújítás a program.
2 hét múlva meg visszük "haza", megnézzük vele a Garda tavat és környékét.
Imádom :)
markpinter1592015-05-20 16:14:50 // 67632
Azt tudom, de én arra gondolok hogy megnyomom a gombot és felmegy magától:)
markpinter1592015-05-20 16:13:34 // 67631
Vagy elég ha csak felnyílna ha megnyomom a gombot... Láttam ilyen beépíthető rugót, de 159sw hez nemcsakmito meg juliskához..
droberto2015-05-20 15:45:16 // 67630
Hál' Istennek nem az enyém! :)
Liquid2015-05-20 15:44:33 // 67629
a fészlift után már mikrokapcsolós a csomagtérajtón lévő embléma, gondolom az SW-nél is. Ha az megfelelő, akkor nem olyan nehéz megoldani.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-05-20 15:33:50 // 67628
akkor a tieddel van valami ..szerintem meg nagyon jó...a 47-ben olyan sűrűbablevesben a fákkánál feeling ami zavaró
markpinter1592015-05-20 15:27:55 // 67627
sziasztok!
Elgondolkodtam egy igen hasznos utólagos extrán! Utólag beszerelni egy autómatán nyitó csukó mechanizmust az sw csomagtartójába! Mivel nincs kilincs...:) és ha meg lehetne oldani ugyan úgy a gombokkal mint eddig a nyitást, akkor az tökéletes lenne:) Valakinek valami ötlet?
Elgondolkodtam egy igen hasznos utólagos extrán! Utólag beszerelni egy autómatán nyitó csukó mechanizmust az sw csomagtartójába! Mivel nincs kilincs...:) és ha meg lehetne oldani ugyan úgy a gombokkal mint eddig a nyitást, akkor az tökéletes lenne:) Valakinek valami ötlet?
Haddel2015-05-20 15:13:41 // 67626
Enyém is precízen kapcsol,jó a váltási érzet.
denil12015-05-20 15:12:23 // 67625
GM váltó van és 6 sebességes :)
Ezt spec tudom. 5évig volt Tjetem és nem láttam 5 sebességest belőle soha, hacsak nem a 90LE-ős szívó az.
Ezt spec tudom. 5évig volt Tjetem és nem láttam 5 sebességest belőle soha, hacsak nem a 90LE-ős szívó az.
gpek2015-05-20 14:34:40 // 67624
Tényleg? Ezért kérdeztem melyikbe nincs.
.......................2015-05-20 14:29:54 // 67623
akkor nem kell venni GM váltós autót,ennyi
.......................2015-05-20 14:28:55 // 67622
a Bravo T jetben ám Fiat váltó van ,az 5 sebességes biztosan az
norbi04092015-05-20 14:28:28 // 67621
Köszönöm! :) De, kellene majd Alfás kupak, csak eddig nemnagyon volt időm keresni. Még meg se tudtam mérni mekkora méretű kellene...az tuti, hogy ami a 16-os felniben van nem passzol ebbe mert próbáltuk :/
.......................2015-05-20 14:27:04 // 67620
400Nm ert kell elvinnie egy 55 kg os váltónak
Audi ,Merc,Bmw ben az ilyen kaliberü váltók 100 kg ok
szerinted?
Audi ,Merc,Bmw ben az ilyen kaliberü váltók 100 kg ok
szerinted?
gpek2015-05-20 14:17:54 // 67619
Nekem nem tetszik. Nem is túl stabil a netet olvasva
denil12015-05-20 14:15:47 // 67618
Meg tudom erősíteni. Gyakorlatilag akárhány autóm volt, mindig GM váltó volt benne.Nem is tetszett:)
Volt 2 Opelem..GM váltó. Volt 1 új Fiat Bravo Tjetem..GM váltó. Erre itt a 159...GM váltó
Viszont a 159-ben nagyon jól működik. Így azt mondom,h száradjanak el,h ennyire szart raktak a Bravoba pedig az is egy nagyon jó autó volt és úgy ment mint a 210LE-ős 159.
Volt 2 Opelem..GM váltó. Volt 1 új Fiat Bravo Tjetem..GM váltó. Erre itt a 159...GM váltó
Viszont a 159-ben nagyon jól működik. Így azt mondom,h száradjanak el,h ennyire szart raktak a Bravoba pedig az is egy nagyon jó autó volt és úgy ment mint a 210LE-ős 159.
Liquid2015-05-20 14:12:53 // 67617
szerintem is jó, 1000x jobb mint a 156-é vagy a 147-é
Erhard 242 (Pure Energy)2015-05-20 14:05:14 // 67616
mi a bajod a gm váltóval? az 59-be nagyon eltalálták, rövid és pontos...
Invisible2015-05-20 13:58:57 // 67615
Szép darab! Grat hozzá :) Alfás felniközepet nem néztél hozzá?
gpek2015-05-20 13:53:18 // 67613
Annyira nem örülök. Sőt majdnem sírok...
Lexlutor2015-05-20 13:18:33 // 67612
Akkor a hátsok egyformák.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-05-20 13:11:17 // 67611
az is GM
vzolee2015-05-20 13:03:23 // 67610
Az enyém ment szét, most egy kötél tartja :) Holnap elvileg kicserélik.
.......................2015-05-20 12:10:06 // 67609
örülj neki hogy GM mert legalább van és lesz is alkatrész hozzá
.......................2015-05-20 12:04:05 // 67608
2010 ig a GM váltók vannak
a Guliban jelent meg a C635 ös Alfa váltó
ami a Gulis kollégák tapasztalatai alapján sokkal szarabb váltási érzetü
a Guliban jelent meg a C635 ös Alfa váltó
ami a Gulis kollégák tapasztalatai alapján sokkal szarabb váltási érzetü
'''''2015-05-20 11:35:40 // 67607
Mekkora lett végül a felni?
gpek2015-05-20 11:22:02 // 67606
:( és a Tbi-ben?
norbi04092015-05-20 08:56:42 // 67605
Erhard 242 (Pure Energy)2015-05-20 08:56:29 // 67604
így van én is próbáltam a zsírspraytől a wd40-ig mindent de semmi hatás....
Erhard 242 (Pure Energy)2015-05-20 08:55:38 // 67603
a váltó ugyan az...mint a 2.4-ben, tehát GM
Shadin2015-05-20 08:31:59 // 67602
Tiéd most ment szét? Balra van komplett szerkezetem, jobbra meg a műanyag, ha nem kapsz hirtelen.
Shadin2015-05-20 08:30:17 // 67601
Egyforma, és javíthatatlan, de hajrá. Nem gányolunk, hanem megadjuk neki amit kér :-)
Hátsó ajtó határoló: 50510941 DOOR CHECK
Első ajtó határoló: 60690659 DOOR CHECK
~8000HUF
Hátsó ajtó határoló: 50510941 DOOR CHECK
Első ajtó határoló: 60690659 DOOR CHECK
~8000HUF
gpek2015-05-20 07:33:56 // 67600
Sziasztok,
Tudja valaki a 2.0-ba már nincs GM cucc? Vagy a váltó még mindig az?
Köszi
Tudja valaki a 2.0-ba már nincs GM cucc? Vagy a váltó még mindig az?
Köszi
Lexlutor2015-05-19 22:39:11 // 67599
Én sokat használom a bal hátsót, biztos elkopott.
Dömpi (il dottore)2015-05-19 21:47:04 // 67598
nekem már régóta recseg mindkét oldalt. Próbáltam már mindennemű kenést, de nem és nem és nem...majd egyszer ki lesz cserélve ... 100-ad rangú
Greentimus2015-05-19 21:45:22 // 67597
Holnap délután 2 korul nem ér rá Pesten véletlenül valaki velem eljonni Pesten szervizbe? :(
Demon1592015-05-19 20:55:33 // 67596
Sziasztok!
Lenne egy kis problémám.
Első indításnál ránt az autó a következnél semmi,menetközbe váltásnál szintén semmi.
Ez mitől lehet?
Lenne egy kis problémám.
Első indításnál ránt az autó a következnél semmi,menetközbe váltásnál szintén semmi.
Ez mitől lehet?
droberto2015-05-19 20:43:45 // 67595
Ma megjött a meleg.
Na? Ma hány hátsó ablakemelő ment tönkre? ;)))
Egyről már tudok. :)
Na? Ma hány hátsó ablakemelő ment tönkre? ;)))
Egyről már tudok. :)
.......................2015-05-19 20:42:13 // 67594
Loudlink vagy Yatour a CD tár helyére
ezekkel megy ,kipróbálva
a Loudlinken meg van aux 3,5 es Jack
ezekkel megy ,kipróbálva
a Loudlinken meg van aux 3,5 es Jack
droberto2015-05-19 20:41:18 // 67593
Nekem is reccsen a bal hátsó. Zsírozással nem javítható? Nem láttam még szétszedve. De van egy elképzelésem...
Sanyi2015-05-19 20:28:21 // 67592
Sziasztok!
A nagy navis fejegységhez lehet csatlakoztatni valami aux kábelt mondjuk cd-tár helyére?
Van valakinek ezzel tapasztalata?
A nagy navis fejegységhez lehet csatlakoztatni valami aux kábelt mondjuk cd-tár helyére?
Van valakinek ezzel tapasztalata?
Lexlutor2015-05-19 19:40:12 // 67591
Nem tudjátok véletlenül a bal és jobb hátsó ajtó határoló egyforma? Bal hátsóm recseg és lehet hogy lenne egy jobb hátsó a közelemben. Általában a legtöbb tipusnál egyforma.