afla1592015-06-08 12:46:35 // 68140
Droberto!!!! Nagyon sok boldogságban éljetek nagyon sokáig és legyetek a legnagyobb boldogságban!!!!!! Gratula Nektek!!!!!!
afla1592015-06-08 12:42:07 // 68139
Köszi Dömpi nem csalódtam benned!!!! Nekem sincs lefalazva at EGR em sőt a DPF is meg van!!!! Hasonló képpen vélekedem mint Te... Azért van mert.... Mégegyszer köszi az együtt érzést.... Nem volt egyszerű!!! Szép napot neked és a csalinak!!!!!
vzolee2015-06-08 11:43:55 // 68138
Sok boldogságot! :)
Giuntini2015-06-08 09:36:37 // 68137
Ezzel én is így vagyok, nekem Primacy 3 van, a téliek is Misik, Alpine-t használok, azok halál csendesek. Ez Van, Én azt veszem észre, hogy 140 fölött kezd nagyon zajos lenni, motorzaj semmi, tegnap ettem észre az autópályán, hogy erőteljes gyorsítás közben, Valami nagyon halk volt a motor hangja, mert mindent elnyom a gumizaj.
Kriszo2015-06-08 06:52:08 // 68136
Gratulálok az esküvődhöz!:)Nagyon jó lett a videó is, meg a képek is.Jövőre mi is tervezzük:D Már most Gombóc van a torkomban:)))
mzo2015-06-08 06:28:34 // 68135
Ezt aláírom én is, jó gumi a Michelin, de tényleg zajos. Nekem Primacy HP van, és életem legzajosabb gumija, viszont ahogy nézem tényleg nagyon kopásálló is. Tavaly pl már komolyan csapágycserén gondolkotam, aztán felraktam a téli gumikat és láss csodát, süketszoba lett az autó.
Giuntini2015-06-07 23:36:57 // 68134
Nem csalódás, mert fantasztikus gumi, szerintem talán a legjobb a piacon, de valamivel hangosabb, mint az elvárható lenne.
Dömpi (il dottore)2015-06-07 23:24:17 // 68133
Nagyon sajnálom ami történt! Én pont az ilyenek miatt nem EGR-mentesítek és hagyom a DPF-et is. Nem véletlenül csinálta a gyár olyanra, amilyen. Aki meg EURO 3-at akar, az vegyen régebbi modellt. SZVSZ.
droberto2015-06-07 22:28:28 // 68132
Köszönöm Mindenkinek a Jókívánságokat, Rendi Cartársak vagytok. :)
Vermacy2015-06-07 22:01:43 // 68131
Nálam kiugrott a "sodrony" a helyéről. Most keresek új ajtót, mert sérült is.
Vermacy2015-06-07 22:00:37 // 68130
Nálad is hangos a Mislen? Én a télivel jártam így! Nagy csalódás...
yani🍀2015-06-07 21:33:03 // 68129
afla1592015-06-07 20:00:34 // 68128
Üdv Cartársak!!
Engedjétek meg, hogy megosszam "élményeinket" veletek amelyből talán okul akárki, de mi biztosan és nem utolsó sorban egy olyan hiba lehetőségre hívnám fel a figyelmeteket, amely akármelyikőtökkel megtörténhet. (Ne legyen így)
Feleségem szülinapjára egy kettesben eltöltött wellnes hétvégét "rendelt" amelyet természetesen örömmel támogattam. :)
Eger, Szépasszonyvölgy,Hotel Ködmön.
Szépen indult a hétvége---én már besózva vártam az indulást és természetesen ahogy máskor is alfácskával indultunk neki az útnak.
Az M3 pályán haladtunk viszonylag gyér forgalomban. A füzesabonyi lehajtó előtt kb 20-25 kilóméterre alfácska egyszer csak megtorpant majd rohadtul elvesztette az erejét. Semmi hibakód de a motortérből gyanús hangok hallatszódtak. Az első pihenőnél azonnal megálltunk és azt gondoltam, hogy a kipuffnál lehet valami gond, repedés vagy lyuk, mert a hangja is olyan jellegű volt....(kifújás szerű) illetve a szagok is erre utaltak.... Mivel a cél már nem volt túl messze és semmi hibakód nem jött illetve telefonos segítség kérések után (tanácsok) újra elindultunk a célunk felé. Kb 10 km után aztán dobta a motor hibakódot és le is szabályozta a fordulatot 2000 ig. Reménykedtünk, hogy valóban csak a kipuff problémája miatt dobott ki hibát (gondoltam én mint laikus). Maklárnál egy útszéli kis szervízbe bementünk de akkorra már egyre erősödött a kifújás szerű hang. A szerelő se tudta pontosan behatárolni a kifújás helyét, de mivel péntek délután 5 óra volt nem is nagyon foglalkozott velünk, viszont ajánlott Egerben egy igazi alfás szerelőt és útba igazított minket. Nagy nehezen meg is találtuk és 6 óra körül ott is voltunk. Nem volt egyszerű az enyhén dimbes dombos terepviszonyok között alfával közlekedni 2000-es fordulat maximumon. A szerelő szinte azonnal kiszúrta hogy az EGR-re menő kipuff csővel lehet a problem. EGR le aztán valóban azonnal látszódott hogy a cső szétnyílt.
Mivel a szerelő mondhatni úgy hogy látott már egy-két alfát azonnal kezelésbe vette. Szerencsére volt egy bontott csöve 10 perc alatt fent volt csak hát ekkor már 20:00 óra körül jártunk. Várnunk kellett egy órácskát is hogy kihüljön a moccentő mert mocsok meleg volt. Szóval EGR szelep le cső csere majd hibakód törlés. Vagyis szerette volna ugyanis a hibakódokat nem tudta törölni állandó hibát írt ki. EGR, turbó meg az isten tudja miket. Szóval a kezdeti nyugalom hogy hamar megleszünk elszállt. És amire ezután fény derült azt nem kívánom senkinek. Az EGR cső ahogy szétrepedt a forró kipuff gáz a motor vezérlőre menő vastag kábelköteget megolvasztotta és mivel a szigetelések leégtek zárlat hegyek voltak. Az művészet volt már eleve hogy a kábelköteget az EGR mellett "felvarázsolta" szerelhető vagyis forrasztható állapotba. KB 8-10 vezeték sérült oly módon hogy vagy toldani kellett de szinte mindegyiket szigetelte zsugorcsővel. Nem volt egy haladós meló, marha lassan ment. Az összes kábelt ellenőrizni (ráadásul a köteg össze volt sodorva és ezt szétbontani sem volt egyszerű) Nem akarom különösebben túl dramatizálni a helyzetet de kezdtem aggódni este 11 körül. A lényeg a lényeg, hogy éjfélre lett kész alfácska, de kész lett és minden a régi volt.
Ezúton is szeretném megköszönni a segítségét és a kitartását és legfőképp a szakértelmét Balogh Péternek A SZERELŐNEK!!!!! Egy igazi szaki akit mindenkinek mernék ajánlani, mert nem csak emberségből vizsgázott előttünk, hanem a tudását ismegcsillogtatta. Mindent tudott az autóról...mindent... tudta hova nyúljon...nem írtam le teljes részletességgel a történetet, ezért nem biztos hogy eltudjátok képzelni hogy mit melózott rajta. A családja ott toporgott egy darabig körülötte, mert programjuk lett volna a gyerekekkel, de nem hagyott minket kakiban.
Hát remélem nem untattalak benneteket a történetünkkel... EGR falazók figyelem!!! Ha esetleg levagytok falazva akkor az EGR hűtő előtt tegyétek és nem az EGR szelep előtt közvetlenül, mert ha hasonló eset történne meg veletek akkor nem jönnek a járulékos gondok. (nem kicsik)
Szép napot mindenkinek...boldog kilómétereket.
Engedjétek meg, hogy megosszam "élményeinket" veletek amelyből talán okul akárki, de mi biztosan és nem utolsó sorban egy olyan hiba lehetőségre hívnám fel a figyelmeteket, amely akármelyikőtökkel megtörténhet. (Ne legyen így)
Feleségem szülinapjára egy kettesben eltöltött wellnes hétvégét "rendelt" amelyet természetesen örömmel támogattam. :)
Eger, Szépasszonyvölgy,Hotel Ködmön.
Szépen indult a hétvége---én már besózva vártam az indulást és természetesen ahogy máskor is alfácskával indultunk neki az útnak.
Az M3 pályán haladtunk viszonylag gyér forgalomban. A füzesabonyi lehajtó előtt kb 20-25 kilóméterre alfácska egyszer csak megtorpant majd rohadtul elvesztette az erejét. Semmi hibakód de a motortérből gyanús hangok hallatszódtak. Az első pihenőnél azonnal megálltunk és azt gondoltam, hogy a kipuffnál lehet valami gond, repedés vagy lyuk, mert a hangja is olyan jellegű volt....(kifújás szerű) illetve a szagok is erre utaltak.... Mivel a cél már nem volt túl messze és semmi hibakód nem jött illetve telefonos segítség kérések után (tanácsok) újra elindultunk a célunk felé. Kb 10 km után aztán dobta a motor hibakódot és le is szabályozta a fordulatot 2000 ig. Reménykedtünk, hogy valóban csak a kipuff problémája miatt dobott ki hibát (gondoltam én mint laikus). Maklárnál egy útszéli kis szervízbe bementünk de akkorra már egyre erősödött a kifújás szerű hang. A szerelő se tudta pontosan behatárolni a kifújás helyét, de mivel péntek délután 5 óra volt nem is nagyon foglalkozott velünk, viszont ajánlott Egerben egy igazi alfás szerelőt és útba igazított minket. Nagy nehezen meg is találtuk és 6 óra körül ott is voltunk. Nem volt egyszerű az enyhén dimbes dombos terepviszonyok között alfával közlekedni 2000-es fordulat maximumon. A szerelő szinte azonnal kiszúrta hogy az EGR-re menő kipuff csővel lehet a problem. EGR le aztán valóban azonnal látszódott hogy a cső szétnyílt.
Mivel a szerelő mondhatni úgy hogy látott már egy-két alfát azonnal kezelésbe vette. Szerencsére volt egy bontott csöve 10 perc alatt fent volt csak hát ekkor már 20:00 óra körül jártunk. Várnunk kellett egy órácskát is hogy kihüljön a moccentő mert mocsok meleg volt. Szóval EGR szelep le cső csere majd hibakód törlés. Vagyis szerette volna ugyanis a hibakódokat nem tudta törölni állandó hibát írt ki. EGR, turbó meg az isten tudja miket. Szóval a kezdeti nyugalom hogy hamar megleszünk elszállt. És amire ezután fény derült azt nem kívánom senkinek. Az EGR cső ahogy szétrepedt a forró kipuff gáz a motor vezérlőre menő vastag kábelköteget megolvasztotta és mivel a szigetelések leégtek zárlat hegyek voltak. Az művészet volt már eleve hogy a kábelköteget az EGR mellett "felvarázsolta" szerelhető vagyis forrasztható állapotba. KB 8-10 vezeték sérült oly módon hogy vagy toldani kellett de szinte mindegyiket szigetelte zsugorcsővel. Nem volt egy haladós meló, marha lassan ment. Az összes kábelt ellenőrizni (ráadásul a köteg össze volt sodorva és ezt szétbontani sem volt egyszerű) Nem akarom különösebben túl dramatizálni a helyzetet de kezdtem aggódni este 11 körül. A lényeg a lényeg, hogy éjfélre lett kész alfácska, de kész lett és minden a régi volt.
Ezúton is szeretném megköszönni a segítségét és a kitartását és legfőképp a szakértelmét Balogh Péternek A SZERELŐNEK!!!!! Egy igazi szaki akit mindenkinek mernék ajánlani, mert nem csak emberségből vizsgázott előttünk, hanem a tudását ismegcsillogtatta. Mindent tudott az autóról...mindent... tudta hova nyúljon...nem írtam le teljes részletességgel a történetet, ezért nem biztos hogy eltudjátok képzelni hogy mit melózott rajta. A családja ott toporgott egy darabig körülötte, mert programjuk lett volna a gyerekekkel, de nem hagyott minket kakiban.
Hát remélem nem untattalak benneteket a történetünkkel... EGR falazók figyelem!!! Ha esetleg levagytok falazva akkor az EGR hűtő előtt tegyétek és nem az EGR szelep előtt közvetlenül, mert ha hasonló eset történne meg veletek akkor nem jönnek a járulékos gondok. (nem kicsik)
Szép napot mindenkinek...boldog kilómétereket.
Shadin2015-06-07 17:37:11 // 68127
FireAlfa2015-06-07 17:35:49 // 68126
Greentimus2015-06-07 12:33:40 // 68125
Köszi!
Holnap veszünk 1 L Paraflu Up folyadékot és ioncserélt vízzel keverve beletöltjük. Ha újra csökken szerviz...
Tud valaki Pesten a Boráros tér/Soroksári út környékén jó klímást? Minimum gázzal kell feltölteni a klímát, de lehet ereszt is valahol és azért üres a tartály.
Holnap veszünk 1 L Paraflu Up folyadékot és ioncserélt vízzel keverve beletöltjük. Ha újra csökken szerviz...
Tud valaki Pesten a Boráros tér/Soroksári út környékén jó klímást? Minimum gázzal kell feltölteni a klímát, de lehet ereszt is valahol és azért üres a tartály.
Don Gombóc2015-06-07 12:17:31 // 68124
Az lenne a legkevesebb, csak ott a gond hogy a kiegyenlítő tartály pereme közel van a minimum és a maximum szinthez. Vagy egy kicsit emelni a tartályon, így a perem alá kerülhetne a jeladó rendesen.
Pityukoma2015-06-07 11:09:18 // 68123
Greentimus2015-06-07 10:42:07 // 68122
És ki tudja megmondani nekem a fórumról, hogy milyen márkájú folyadékot vegyek bele utántöltésre?
Zsoltikj ૐ2015-06-07 08:23:25 // 68121
és belülröl behelyezni, az anya meg kívűlről rá
Don Gombóc2015-06-07 07:17:04 // 68120
A hűtőviz folyadékszint jelzésére ez a megoldás?
http://www.tme.eu/hu/katalog/?idp=1&search=meder%20ls03-1a85-pa-500w&cleanParameters=1
Bár fúrni kell oldalt a tartályt, de jónak tűnik. egyszerű szintjelző reed relés mágneses megoldás.
Az anód katódos megoldáson is agyaltunk, de macerásnak tűnik.
http://www.tme.eu/hu/katalog/?idp=1&search=meder%20ls03-1a85-pa-500w&cleanParameters=1
Bár fúrni kell oldalt a tartályt, de jónak tűnik. egyszerű szintjelző reed relés mágneses megoldás.
Az anód katódos megoldáson is agyaltunk, de macerásnak tűnik.
Don Gombóc2015-06-07 07:10:16 // 68119
Hosszú boldogságot sok garázsossággal ! :-)
Jupiter1552015-06-06 23:00:28 // 68118
Sok boldogságot! :)
Liquid2015-06-06 22:34:56 // 68117
sok boldogságot, meg egy szakajtónyi gyereket :D
mizooo2015-06-06 21:33:21 // 68116
Sziasztok, ma rettenetes napom volt :( M1-en defekt, alig vettem észre az autó teljesen ugyanúgy ment mint előtte... Csavarokat alig tudtuk meglazítani.... A mankókerekem kiderült nem is 159-re való....Csavarlazítás közben nekitámaszkodtunk a nyitott csomagtér ajtónak és mindkét gázrugó teteje letört! .... Az emelő sem hozzávaló volt az tönkretette az emelési pontot.....
A bratyóm jött értem hozta a téligumikat amiket feltettünk hátra....
Most rendeltem 2 nyári gumit, meg Erhardtól gázrugókat :) nem foghat ki rajtam a vas... A Románok közben késeket akartak eladni nekem mondtam neki, hogy döfje bele a másik kerékbe és hagyja benne :D
Apropó valakinek nincs eladó mankókereke???
A bratyóm jött értem hozta a téligumikat amiket feltettünk hátra....
Most rendeltem 2 nyári gumit, meg Erhardtól gázrugókat :) nem foghat ki rajtam a vas... A Románok közben késeket akartak eladni nekem mondtam neki, hogy döfje bele a másik kerékbe és hagyja benne :D
Apropó valakinek nincs eladó mankókereke???
Pityukoma2015-06-06 19:32:27 // 68115
Nagyon sok boldogságot kívánunk nektek, ezúton is!
Kriszti&Pityukoma :-)
Kriszti&Pityukoma :-)
LaciR2015-06-06 18:50:26 // 68114
Sok boldogságot!
Giuntini2015-06-06 17:14:01 // 68113
Gratula car-társ, sok boldogságot!
Lexlutor2015-06-06 16:46:10 // 68112
Gratulálok! Nagyon profi volt a fotósotok, és a videó is nagyon jó lett!
SzJanos2015-06-06 16:22:14 // 68111
Szivároghat is. Ha szivárog, akkor ahol eltűnik, ott jellegzetes rózsaszín trutyit hagy maga után.Rossz esetben vízpumpa, vagy mint nálam szívócsonk/szívósor repedés is lehet a jelenség mögött, de lehet egy lelazult cső is. Érdemes utánajárni!
GTPeti2015-06-06 15:46:06 // 68110
Az "ennyire" az sokszor csalóka, mert 0,2 deci is lehet (vagyis nagyon kis mennyiség). A 156-nál nekem is volt már ilyen. Nem kell mindjárt a legrosszabbra gondolni. Sokszor a már nem 100%-osan tömítő csőcsatlakozások + nagy meleg (nagy nyomás) okozzák. Szóval emiatt még ne rendelj új HF-tömítést. ;)
Greentimus2015-06-06 15:39:52 // 68109
Gratulálok!
Egy kis "szakmai" részt is becsempészek a topikba.
Ma felnyitottuk a motorháztetőt ellenőrzésképpen és a motor hűtőfolyadék tartályában minimum alatt van a "nedü". Pár hete még bőven volt benne.
Az nyilvánvaló, hogy kell beletölteni, de mit töltsek rá, illetve mi ette meg ennyire?
Egy kis "szakmai" részt is becsempészek a topikba.
Ma felnyitottuk a motorháztetőt ellenőrzésképpen és a motor hűtőfolyadék tartályában minimum alatt van a "nedü". Pár hete még bőven volt benne.
Az nyilvánvaló, hogy kell beletölteni, de mit töltsek rá, illetve mi ette meg ennyire?
GTPeti2015-06-06 15:18:53 // 68108
Gratulazione kedves cartás+feleség!!
norbi04092015-06-06 14:41:16 // 68107
Nagyon sok boldogságot! :)
Alejandro2015-06-06 10:17:15 // 68106
Üdv a klubban! :)
Nagyon gratulálok!
Jó buli lehetett...:)
Nagyon gratulálok!
Jó buli lehetett...:)
Shadin2015-06-06 10:01:02 // 68105
Gratulálok Nektek ez úton is, legyetek naon boldogságosok :-)
mzo2015-06-06 09:41:13 // 68104
Haddel2015-06-06 09:26:01 // 68103
Este már be voltam állva, mikor a kommentet írtam,most az jutott még eszembe,hogy sok boldog közös kilométert kívánok az élet országútján! ,)
Zsolt1552015-06-06 09:01:22 // 68102
Gratulálunk és Nagyon Sok Boldogságot Kívánunk! :-))
yani🍀2015-06-06 08:56:41 // 68101
Sok Boldogságot kívánunk!
Nivan842015-06-06 08:53:54 // 68100
Sok Boldogságot! :)
'''''2015-06-06 07:05:46 // 68099
Sok bóódogságot! :-)
deportivo2015-06-06 06:06:37 // 68098
Sok boldogságot!
Haddel2015-06-06 00:39:31 // 68097
Szívből gratulálok!😃
Haddel2015-06-05 21:05:32 // 68095
boli1112015-06-05 20:39:16 // 68094
Laci822015-06-05 19:34:32 // 68093
igen sajnos a csúszkával van a baj. szétszedtem és meglett a hiba.2 kis pöcök tartja mindössze.az egyik már régebben letörhetett,mert látszik rajta a kopás a felső meg most adta meg magát.megpróbálok beszerezni csak azt a részt,de ha nemsikerül akkor muszáj lesz komplett cserélni. az a baj ahogy ez leugrott a sínröl az összes bowden is kiugrott a helyéröl
mzo2015-06-05 18:26:15 // 68092
Valszeg eltörött a csúszka, ez szokott lenni ilyenkor a leggyakoribb probléma. Le kell bontani a kárpitot, de csak óvatosan, mert törhetnek a bolhák, és meg kell nézni pontosan mi is lehet a baj. Ha csak csúszka csere, akkor az kb 5.000 ft-os tétel, plusz a szerelés amit meg lehet spórolni ha magadnak csinálod. Ha a vezető görgő, sín, vagy a bowden is sérült akkor kb 12-15 e ft a felújító készlet hozzá. Én annó a 15 kerületben vettem csúszkát, ott szervízeltek is ha kellett, de ha beírod a google-ba hogy ablakemelő javítás egy rakás szervízt fel fog dobni. ;)
Csabi2015-06-05 17:42:01 // 68091
Helló!
Ne nyektesd, mert nagyobb bajt tudsz okozni , ha a motor fogaskereke is sérül mondjuk... Ragaszd fel a szélvédőt, vagy alulról támaszd ki, addig míg az ablakemelő szerkezetet ki nem cseréled, vagy cserélteted..
Ne nyektesd, mert nagyobb bajt tudsz okozni , ha a motor fogaskereke is sérül mondjuk... Ragaszd fel a szélvédőt, vagy alulról támaszd ki, addig míg az ablakemelő szerkezetet ki nem cseréled, vagy cserélteted..