Fórum >> Típusok >> 159

.......................2015-06-11 13:43:18 // 68264
európában mindenhol a Lechtbau ,meg a gyorsulás a fontos,
egy mai gyár sem mond olyat hogy hosszútávú nagy teherbírású motort tesz bele

az USA ban meg minden Pick Up a "Durability" Tartós jelzövel eledható csak
David | Centocinquantanove2015-06-11 13:42:58 // 68263
Csináltass nyomástesztet! Kicsit tovább tart, de 1-2.000 Ft csak és utána ha tömítetlen a rendszer akkor nem töltöd fel hiába klímagázzal többezerért!

Leszívják a klímagázt, jó kis nyomás alá helyezik a rendszert nitrogénnel, és kb 30 percig figyelik, hogy van egy nyomásesés. Ha valahol tömítetlen a rendszer, akkor így nagyon könnyen kiderül.

Az UV-s folyadék annyival jobb, hogy ha szerencséd van meg is mutatja a helyet, ahol szökik a gáz, ellenben kb 10-k-ért fel kell tölteni a rendszert - talán feleslegesen.
Giuntini2015-06-11 13:40:11 // 68262
Totálisan igazat adok neked. Az autógyárak nem akarják a nagy élettartamot. Rég a Cromàhoz hét és fél ezer km olajcsre periódust írt elő. Így el lehetett futni 500 ezer km-t. Ha valaki a 159-ben lecserelne az olajat 10ezrenkent gyanítom elmenne ennyit.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-11 13:39:50 // 68261
pontosítsunk: "A tervezett minimális (!) élettartam, amit Európában az autónak rendszeres karbantartás mellett (!) komoly meghibásodás nélkül (!) ki kell bírnia, gyártótól függően 150-300 000 km, illetve tíz év."
David | Centocinquantanove2015-06-11 13:35:27 // 68260
Itt is van egy saját video erről a jelenségről (regen + turbo bar mérő viszonyáról)
Először még regeneráláskor visszadobja 0-ra a nyomást az óra, majd mikor végzett, akkor úgymond alapjárati helyzetbe engedi csak vissza, nem pedig nulláig:

KLIKK
.......................2015-06-11 13:31:46 // 68259
a BMW 300ekm re tervezi a diesel motor élettartamot,
a Fiat az 1,3 multijetben 250ekm es tervezett élettartamot adott meg

ezeket simán tudják,
és ha a dupláját elfutja akkor nagy szerencséd van

a gond ott van ,hogy az országba közel ennyi km errel kerülnek az autók
Giuntini2015-06-11 13:19:15 // 68258
Azért az USA-t ne vegyük màr példának. Azokhoz az autókkal normalis eu utakon nem is lehetne normalisan kozlekedni. V8 már nemigen van, a Cadillac és a Lincoln a csúcs modellekben V6 turbot használ. A kornyezetvedelemről meg annyit, hogy annyira alacsonyak a sebességhatàrok hogy csak igy lehet teljesíteni a környezetvédelmi szabàlyokat. Kérdem én mit szólna egy európai ember ha rá lenne kenyszerítve, 105 km-es sebességgel menjen az autópàlyàn. És az a maximum. Ha 15%-al túlléped a sebességet az bűncselekmény. Tehàt ha 130-al mész akkor szinte gyilkoskent tekintenek rád. A mentalitàs olyan hogy nemcsak a törvények, hanem az emberek is elitélnek.
denil12015-06-11 12:15:56 // 68257
Ha az egérmozid úgy van beállítva,h lásd a pillanatnyi fogyit, akkor amikor látod,h irreális értékeket ír ki a regen miatt, akkor sasold a mutatót és láss csodát menni fog :D
norbi04092015-06-11 12:00:14 // 68255
Köszi! :)
Az 1 év alatt, amióta nálam van a csoda...egyszer sem láttam így viselkedni a turbónyomást. Na de majd akkor innentől kezdve jobban figyelem :)
.......................2015-06-11 11:37:19 // 68254
ezt honnan informáltad ez a München belvárosba nem lehet behajtani?
.......................2015-06-11 11:32:59 // 68253
nem lehet ,hogy amit mi 200.300ekm nek látunk az valójában 450..550ekm ?
tekergetás népsport manapság
.......................2015-06-11 11:30:22 // 68252
autópályás vagy városi autók voltak ezek?
denil12015-06-11 10:57:28 // 68251
https://www.youtube.com/watch?v=16s6CZMcBkA

Így fog viselkedni a tiéd is.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-11 09:53:30 // 68250
hf reped, dugó átég, dpf kuka...stb
.......................2015-06-11 09:41:18 // 68249
Aztán mi döglik meg bennük?
Martin Kovacs2015-06-11 09:05:14 // 68248
Hmmm. Ez igen !! :D Mondjuk ettől függetlenül egy jó benzines hangjánál nincs jobb !! :D
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-11 09:03:43 // 68247
élnék ott bakker....kint azt sem tudják mi az a dejzel...
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-11 08:32:20 // 68246
itthon egyenlőre lesz@arják szerencsére vagy is akkor megszűnne a tömegközlekedés ha beveztnék
yani🍀2015-06-11 08:31:49 // 68245
Szerintem jó válasz a kérdésedre.
Martin Kovacs2015-06-11 08:20:09 // 68244
Amerika miert nem akar ilyen korlatozast a 7-8000 kobcentis v8 asokra ?
Tiszta vicc, hogy lassan az.ember nem mehet semerre egy Euro 4 !!!! Es autoval....
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-11 08:10:50 // 68243
München belvárosába már nem...meg egyre több helyről tiltják ki...
Zsolt1552015-06-11 07:18:55 // 68242
Tudomásom szerint a zöld matricával be lehet hajtani.



A matrica rendszert eredetileg a Diesel-motoros járművekre vezették be, akár csak az EURO-1, 2, 3, 4 megjelöléseket is. Ezek a szabványok a kipufogón át távozó por (korom) mennyiségét szabályozzák.
A Diesel-motoros autóknál a zöld matricát Euro-4, vagy Euro-3 szűrővel ellátott, míg a benzines autók esetében azok kaphatnak, melyek Euro-1-es motorral rendelkeznek és el vannak látva katalizátorral.
Piritu - 1.000.0002015-06-10 23:17:24 // 68241
Szerintem a 4-es "Feinstaubplakette"-re gondolt.
Giuntini2015-06-10 22:46:18 // 68240
Bejuthat, főleg ha le van engedve az ablak. Ha hátramész a kipufogóhoz, érzed azt a büdös égett szagot. Nem csoda, mert égeti ki a kormot. Most, hogy megint sokat autópályázom, a regenek közötti intervallum felmegy 1000km-re. Meg gondolom az is számít, hogy új motor van az autóban, szívósorral, és minden egyébbel.
.......................2015-06-10 22:32:59 // 68239
Ezt a müncheni euro 4 storyt megerősíthetnéd
Pityukoma2015-06-10 21:51:03 // 68237
Ha "elfogyott" a gáz, akkor ereszt a rendszer. Az évi 150-200gr mértékű gázszivárgást igen nehéz detektálni. Azt szokták javasolni hogy töltsük fel UV adalékkal együtt majd használjuk. A szivárgást UV fénnyel + a színszűrős szemüveggel így már könnyebben meg lehet találni.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-10 21:50:52 // 68236
azért eléggé szomorú képet fest, hogy ezek a részecskeszűrős autók 2006-tól amikben van 200-300e km kezdenek kidögleni, márkától függetlenül...szerintem nagyon rossz irány ez...Münchenben a belvárosba már az eur4-ek sem engedik be....hmm
Erhard 242 (Pure Energy)2015-06-10 21:48:53 // 68235
a 2.0-nál nem látod a pillanatnyi fogyin...álló helyzetben a fordulatszámmérő ugrál 800-1000 között....
Dömpi (il dottore)2015-06-10 21:30:08 // 68234
Elég, ha figyeled a pillanatnyi fogyasztást. Kell kis gyakorlat, de és már 100-ból 99-szer megmondom regenerál-e.
csiki712015-06-10 21:26:22 // 68233
Sziasztok!
Segítséget szeretnék kérni 159-es slusszkulcs ügyben!
egy kulcsom van és szeretnék csináltatni egy másikat is!
Csak nem tudom hol csinálnak hozzá kulcsot! 3 gombos!
Dömpi (il dottore)2015-06-10 21:24:04 // 68232
Láttam ma a nyomait. Oda járok a Szent László útra suliba. Te merre laksz?
Greentimus2015-06-10 21:16:56 // 68231
Holnap viszem az autót klimashoz. Kiderul hogy csak elfogyott a gáz vagy ereszt is valahol a rendszer.
Van azaz eresztés érték, aminel nem éri meg megcsinaltatni hanem inkább töltse fel gázzal a szaki és inkább 2-3 évente újra kell tölteni? Gondolom valami értéket fog mondani a nyomásproba után.
Haddel2015-06-10 20:46:14 // 68230
Én legelőször arról vettem észre a regent,hogy hangos volt a kipufogó. Pont megálltam a ház előtt.Azt hittem kilyukadt a kipuff 😃
Roben52015-06-10 20:24:45 // 68229
Szia!
Nálam is a turbó nyomás jelzőn nagyon szépen lehet látni..
norbi04092015-06-10 20:06:31 // 68228
Be tudnád linkelni a videót? :)
norbi04092015-06-10 20:05:50 // 68227
Akkor szerencsére fedezékben volt az autód az armageddon elől :)
denil12015-06-10 19:56:30 // 68226
Egy youtube videon lattam en is eloszor aztan megneztem az enyemen es tenyleg igy van. A turbonyomas jelzo a legbiztosabb jele a regennek.
denil12015-06-10 19:55:25 // 68225
Ezt meg sosem ereztem. Szerintem baj ha az utasterbe barmilyen szag bejut.
Mad next time figyelek. Lassan idoszeru a kovetkezo regen.
Giuntini2015-06-10 19:53:04 // 68224
+ kisimul az alapjárat, és azért az utastérbe bejut egy kis égett szag
SzJanos2015-06-10 19:33:54 // 68223
Ez hasznos info volt.
.......................2015-06-10 19:30:06 // 68222
na ez a konfig nekem is jó lenne
privátban átdobod a típusát a pageres riasztonak?
denil12015-06-10 19:22:20 // 68221
Nekem ez van. Ez a pageres riaszto. Az elozo automba szereltettem bele de tovabb vittem a mostani Alfaba. Erre kottetem ra egy ultrahamgos erzekelot es egy ipari gsm modult igy ha a pager hatotavjan kivul vagyok a telefonra kapom a riasztast es egy smst kuldve le tudom allitani az uzemanyagszivattyut.
Pityukoma2015-06-10 18:47:59 // 68220
Én Novy Jicin-be voltam a Cseheknél a céges offal. Az Alfa pedig a munkahelyemen a céges garázsban pihent :-) Éjszaka jöttem hazafelé, akkor szembesültem vele mi volt erre felé.
Piritu - 1.000.0002015-06-10 17:09:06 // 68219
Az átlag usereknek semmi szüksége ilyesmire. Ők azt se tudják, hogy van-e benne dpf, nem hogy azt, hogy mi az a regenerálás. (A cégnél volt 4 diesel bömbi, majd 4 diesel fauvé mindegyiket 4-4 évig hajtotta a gazdája, ők se tudták a negyedik év végén megmondani, hogy van-e dpf a kocsijukban.)
Csak egy szűk kört érdekel a dolog, minket.
.......................2015-06-10 16:46:27 // 68218
van valakinek olyan autorisztója ami LCD távján is riasztást küld ?
vagy esetleg a mobilodra?
pl.a munkahelyen az irodában látod ,hogy valaki basztatja az autód
norbi04092015-06-10 16:10:01 // 68217
Igaz :) De ettől függetlenül egy regent jelző rendszer/led vagy akármi, nem lenne egy rossz dolog véleményem szerint. :)
.......................2015-06-10 14:14:48 // 68216
sokmindent nem jelez az alfa,de még OBD vel sem lehet kiolvasni(mivel nincs szenzor )
pl. olajhömérsékletet,olajnyomás értéket ,keréknyomást
denil12015-06-10 14:11:11 // 68215
Nem lenne rossz ha lenne kijelző, de elég egyértelműen észrevehető ha megy a regen.
A fogyasztás abnormális értékeket fog mutatni és a turbónyomás jelző nem úgy jelzi a nyomásesést ahogy szokta hanem azonnal beejti nullára amikor elveszed a lábad a gázról.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak