Fórum >> Típusok >> 159

Piritu - 1.000.0002015-07-18 17:46:11 // 69439
A szervizszámláló előtte 1000 (de lehet, hogy kettő) km-el figyelmeztet. Aztán egyre sűrűbben. Ha lejárt akkor szinte km-enként. Az olajcsere számláló nem szól előre, csak ha elérte a nullát. Akkor viszont 2-3 km-enként. A motort tudtommal nem tiltja le. Olajcsere figyelmeztetéssel mentem vagy 1800 km-t.
emGéza2015-07-18 17:06:07 // 69438
Mi lesz akkor , ha a szerviz számláló eléri a dolgát ?
Már félúton tart .
Kozi2015-07-18 16:59:20 // 69437
Köszönöm! :)
GTPeti2015-07-18 16:41:07 // 69436
Az nem lehet, hogy a te autódban a lámpagömbfej mellett valami a futóműben is ki van kopva? ;)
tirex2015-07-18 15:03:33 // 69435
Hali. Nem lehet hogy a lámpa állító gömbfej van kikopva és az koppan? Nekem az volt és nagyon durva hangja volt, olyan mintha ki akarna esni a futómű. Pont a bal elején van és elég hangos ha bent ülsz a kocsiban.
Dömpi (il dottore)2015-07-17 23:30:17 // 69434
vasárnap nekilátok :)
droberto2015-07-17 22:56:47 // 69433
Grat a blogodhoz. Sejtettem én, hogy javítható ez.
Megelőztél. :)
Kozi2015-07-17 19:54:49 // 69431
Sziasztok!

A 159 ajtóhatároló javításáról írtam egy blogot amit az oldalamon talál akit érdekel.
Remélem sok emberkének segítek ezzel!
direttore2015-07-17 19:44:45 // 69430
Kimenet kell, mert a streamerbe van az aux bemenet:)
yani🍀2015-07-17 19:27:05 // 69429
Akkor neked bemenet kellene, nem kiment?
direttore2015-07-17 18:54:25 // 69428
Bouna Giornata!

Vlaki meg tudná mondani, hogy van e aux kimenete hátul a gyári cdradionak?

A tervem, hogy bluetoothon keresztül streamerrel zenét nyomnék a cdradiora.
A blue&me nem tudja az A2DP-t sajnos.
ValeRossi462015-07-17 16:10:56 // 69427
Akkor csak össze van gyógyulva,azt levettem,de nem akart megmozdulni.
Ez padon van,így kicsit egyszerűbb a helyzet.
Köszi
.......................2015-07-17 16:08:39 // 69426
Van egy M6 csavar a közepén ,azt kitekered,és már jön is le a kupplung
Aztán egy seeger gyürű fogja a szíjtárcsát,azt leveszed és lent is van
Márha kifér az útban lévő tartótól
Lőjjél képet a csapágyról ,a 2,4ben nem cserélhető egyszerűen
.......................2015-07-17 16:04:17 // 69425
Most győzködöd magad hogy jobb a 159 a 430d től?
David | Centocinquantanove2015-07-17 14:40:55 // 69424
A másik kérdésem meg az lenne, hogy mi van olyankor, amikor a tempomat random kikapcsol, és be sem lehet újra kapcsolni, amíg nem állítom le az autót, és indítom újra.
Egyszercsak Cruise control Off, és semmi...
A kézikönyv azt írja, hogy ez a tempomat meghibásodását jelzi, és - gondolom biztonsági okokból - nem is lehet visszakapcsolni, csak a következő indítástól...
Van, hogy órákig jó, van, hogy néhány perc után bedobja az unalmast.
Kuplung és/vagy fékpedál jeladó és/vagy kapcsoló zizzen be ilyenkor vagy valami egyéb?
Giuntini2015-07-17 14:33:36 // 69423
Igen, nekem is ugyanez a tapasztalatom, de ez minden tempomatos autóra igaz, barátom Audija is ezt teszi. Ma viszont mentünk egy kört barátom vadiúj BMW 430d-jével. 330 LE, 650 Nm. M Packet. Ami erre is igaz, mint minden 3-as BMW-re. A belső sivárság, igencsak kisautós műszerek. Hihetetlenül megy, de ez el is várható egy ilyen teljesítményű dízeltől. A hangja alapjáraton, és 3000 fordulatszámig dízelesebb mint a 2.4 Alfám hangja. Utána viszont átcsap versenyautós hangorkánná. Gyanítom, hogy Münchenben belereszeltek egy hangmodulátort, hogy ne rontsa el az összképet a kerregő hang. Technikai arzenál, egérmozi, kiírja a teljesítményt, és a nyomatékot. Megmutatta amikor felhasználja a nyomatékmaximumot. Tehát rengeteg kábítás van benne. A bőr, és a belső kiképzés sokkal szebb a 159-ben. A BMW agyondicsért automata előválasztó karjánál sokkal szebb az Alfáé (szerintem). Abban van lélek. Lehet, hogy mindent tud ez a 430 d, csak egyvalamit nem. Az egész lélektelen. Ebben sohasem fognak tudni versenyezni a bajorok az Alfával. Én sokkal jobban érzem magam a 159-ben.
David | Centocinquantanove2015-07-17 14:29:23 // 69422
Lenne benne egy folytás vagy szabályozás, ami a tempomatos gyorsításkor nem él?
pettinke2015-07-17 14:08:10 // 69421
159-el konkrétan nem, de a 166, sőt a Passat is ugyanezt teszi :-)
David | Centocinquantanove2015-07-17 12:49:47 // 69420
A héten volt egy kis autópályázás (viszonylag ritkán pályázok), és a következőt vettem észre.
Tempomat bekapcsolva, 140 km/h sebesség rögzítve.
Fékeznem kell, sebesség visszaesik kb 120 km/h-ra, ezután jött az érdekesség számomra.
Ha a RES gombbal gyorsítok fel újra 140-re, akkor érezhetően jobban gyorsul az autó, mintha ugyanabban a sebességfokozatban megpadlózom...

Másnak is van ilyen tapasztalata?
ValeRossi462015-07-17 11:45:58 // 69419
Helló, Van valakinek klima kompresszor csapágy cseréről blogja ? :D
Le kellene vennem a szijjtárcsát :/
Erhard 242 (Pure Energy)2015-07-17 10:53:32 // 69418
klíma + nagyobb hangerő :)
denil12015-07-17 09:19:38 // 69417
+1
Most kezdte el nekem is csinálni a melegben...valaki mondhatna rá megoldást mert kissé idegesítő :)
Csabi2015-07-16 22:42:23 // 69416
Ugyanitt olvastam az M10x1,5-öt ... a fémre...hát kézbe kell venni aztán menetfésűvel vallatni, az a tuti:)
Csabi2015-07-16 22:38:55 // 69415
Igaz, ha nem 500 hozzászólás/ oldal van beállítva, akkor tényleg máshol landol a link....
Greentimus2015-07-16 22:36:16 // 69413
Van arra tipp, hogy az audio fejegyseget mivel és hogyan szedjem ki a helyéről? Nem gyári és kontaktos lett. De maga a "sín" ugyanaz. Köszi!
Dömpi (il dottore)2015-07-16 21:27:55 // 69412
erre gondolsz, ugye?
.......................2015-07-16 21:21:59 // 69411
Amúgy megtaláltam az alfaowneren
Amüanyag M10x1,25
A fém M10x1
Finommenet az tuti
A sima M10x1,5 a normál menet ,de arra emlékszem hogy nem belevaló,
Ezért is kérdeztem ,mert nem a mindenhol kapható méret
.......................2015-07-16 21:19:02 // 69410
Okostelón a te linked valhol máshol landol
Erhard 242 (Pure Energy)2015-07-16 21:04:19 // 69409
korral jár a vakság :)
Csabi2015-07-16 20:53:09 // 69408
Mi a gondod az olvasással? :) M10x1,5 a fém légtelenítő, a hossza 10-12 mm.
.......................2015-07-16 20:50:39 // 69407
Telót mindíg párban szoktak,vizsgakövetelmény hogy max 30% eltérés lehet dinamikus talperőben
Don Gombóc2015-07-16 20:42:48 // 69406
Halihó !
Kezd a púpom telel lenni a Multiecuscannal.
Állandóan idő túllépést írt a dög.
Valami ötlet?
emGéza2015-07-16 20:35:55 // 69405
Azt vettem észre , hogy , ha 1sbe 3000 fölé húzatom , akkor nagyon lassan esik vissza a fordulat .
Rájöttem az 1st parkoláshoz ajánlott , mert 2sbe vígan elindul . A páratlan számokat elkezdtem már hanyagolni . 2 - 4 - 6
yani🍀2015-07-16 19:06:07 // 69404
Már egy jó ideje keresem annak az apró koppanásnak az okát, amit kisebb sebességnél pl. kocsibeálló szegélykövéről történő leálláskor hallani az autó bal elejéről. Most úgy néz ki megvan az ok. Kirugózásnál elkönnyül a lengéscsillapító és amikor visszafeszül koppan egyet a felette elhelyezkedő gumi/műanyag bakon. Volt már valakinek hasonló problémája? Elég a lengéscsillapítót cserélni vagy párban illene?
W.2015-07-16 18:34:17 // 69403
Magától kapcsol, ha rükibe teszed a váltót vagy a tetőn a tükör felett lévő kapcsolóval tudod bekapcsolni. A tükrön a fényre sötétedés funkció gombja van. Hagyd auto-ban!
Sanyika1592015-07-16 18:11:48 // 69402
Halihó! Egy kis segítség kellene. Most vettem a gépet és van benn parkradar, de nem tudom hogy hol kellene bekapcsolni vagy valami.:) /a 146osomban ilyen még nem vol t :))/ A másik kérdésem pedig, hogy a belső visszapollantó tükör alján van egy gomb egy ,,auto" felirattal. Az micsoda?? A tökör mellett meg mintha vmi kis kamera kukucskálna előre. Nekem ezek nagyon új dolgok....:) előre is köszi a felvilágosítást!!
.......................2015-07-16 18:02:28 // 69401
Lenne olyan kedves aki tudja és olvassa a fém légtelenítő csavar méretét,
Köszi
gpek2015-07-16 13:49:48 // 69399
Valaki postolt tegnap egy ajtó határoló javítást FB-re ide jó lenne ha ide is be tudná tenni mert elveszik FB-n.. Én nem szeretném önhatalmúlag áttenni.
'''''2015-07-16 13:49:39 // 69398
Kérdeztétek már páran a légbeömlő torok működését.Volt egy régebbi videóm,gondoltam megosztom veletek.
ValeRossi462015-07-16 13:15:54 // 69397
check lámpa világít :/
markpinter1592015-07-16 11:47:17 // 69396
Elsősorban szerintem nem árt ha kipucolod a szívósort, hátha megszűnik a rángatás
.......................2015-07-16 09:29:39 // 69395
5 hengeres tulajoknak üzenem ,hogy klímakompresszor szíjtárcsában nem lehet rendesen csapágyat cserélni
Liquid2015-07-16 09:24:25 // 69394
hmm, szép darab, és itt van Győrben :)
Shadin2015-07-16 08:55:30 // 69393
Dani9006222015-07-15 22:48:13 // 69392
Látom megoszlanak a vélemények erről az egr dpf ről!Én is hallottam hogy ezek nélkül kevesebb a probléma esélye...viszont ha valóban ezek nélkül nincs rángatás,dadogás és még a teljesítmény is jobb akkor lehet hogy érdemesebb lenne kipakoltatni!De remélem most hogy kapott egy uj gyári pierburg egr t,nem kevés pénzért,talán valami elkoszolodas vagy valami apró dolog miatt lehet a rangatozast és a teljesítmény vesztés!Amúgy ezen egy computeres diagnosztika segitene?Mármint higy kideruljon a hiba oka?
Csabi2015-07-15 22:43:24 // 69391
Ha erre gondolsz, akkor megtalálod...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak