Fórum >> Típusok >> 159

tdemeter2015-07-07 18:28:12 // 69253
Meg lehet merni valahogy ?
FireAlfa2015-07-07 18:23:12 // 69252
Azt mondjátok meg nekem, hogy az autóm alapjáraton ketyegve miért mutat állandóan turbonyomást? Általában az első vonal alatt szokott lenni picivel. 2006 1.9 jtdm 16v 163000km. Köszi előre is!
Haddel2015-07-07 17:49:55 // 69251
A céges autó is 159 akar lenni 😃
Tozo2015-07-07 17:45:37 // 69250
Üdv,

ez szerintem pont nem igaz, mert csak a gerjesztést nézi. Ha van gerjesztés de a fesz szabályzó vacakol (vagy más) akkor nem jelez hibát és szépen tönkremegy az aksi. Nagyon becsapó tud lenni.

Üdv, Zoli
.......................2015-07-07 16:10:18 // 69248
csak a meleg teszi tönkre az akkumlátort ,más nem is
elpárolog az elektrolit ,aztán kampec
David | Centocinquantanove2015-07-07 16:00:50 // 69247
Ha nincs töltés akkor kitesz egy akkumulátor ikonkát oda, ahová télen a hópihét teszi (lásd a képen)


Tehát ha neked nem tette még ki akkor elvileg töltésed még van, vagyis a generátor teszi a dolgát...
tdemeter2015-07-07 15:52:37 // 69246
hulyeket irok (mar megartott a meleg nekem is:)
Nem a generator, hanem az onindito nem tekert rendesen:)
tdemeter2015-07-07 15:41:22 // 69245
Sziasztok!
A mai 39.5 fokos menet utan a kocsi alig akart beindulni.
Konkertan a generator nem akart tekerni, olyan volt mintha az akku le lenne merulve.
Ez k...va nagy baj igy AC elott...:(
Neztem a muszereket, nem irja, hogy ne toltene a generator. Annak mi lenne az ikonja?
Semmi sem villagi a muszerfalon ami eddig ne lett volna.
Letezik, hogy a melegtol behaljon az akku?
Vagy az h a generator nem tolt de kozben meg nem jelzi ki ezt?
Az akku a kocsival egy idos, kb masfel eves.
droberto2015-07-07 08:35:14 // 69244
Akkor jó kezekben van a 155! :)
droberto2015-07-07 08:34:14 // 69243
Amiket eddig így csináltam (pl.: féktárcsa (külső palást is), féknyereg), az eddig jó. Pedig a féktárcsa már 2x izzott is. :)
Egyébként meg az függ a kezelendő felülettől, hogy mennyi és miféle típusó rozsda van rajta. De talán a legfontosabb a gondos előkészítés és még számít az anyagok minősége is.
Zsolt1552015-07-07 08:29:49 // 69242
Mi is használjuk. :-)
droberto2015-07-07 08:24:26 // 69241
Peti és munkásságának nyomán én is ezt használtam(juk). :)
Mike Sander üregvédő zsír.
Az egyik legjobb motyó. :)
Vagy itt.
droberto2015-07-07 08:17:14 // 69240
Én ezt használtam.
A védelmi hatásáról még nem tudok nyilatkozni (december óta megyek vele és azóta még nem néztem a kocsi alá).
Zsolt1552015-07-07 07:59:01 // 69239
A veteránautók alvázát Sander zsírral szokták kifújni, korrózióvédelemként.
GTPeti2015-07-07 07:39:24 // 69238
A féktárcsák közepén nálam azért működik rendesen. ;)

(Magyarul amúgy cink, vagy horgany.)
Nivan842015-07-07 07:21:31 // 69237
Skaccok!

lesz AC-n valaki, aki tud kormánykereket cserélni 159ben? :D :D
dev1662015-07-06 23:18:09 // 69235
és így mennyit bírt?
Chianti2015-07-06 23:14:16 // 69234
Én is hasonlóképp tervezem, aztán majd meglátjuk hogyan muzsikál 200.000 után. De a legnagyobb kérdés, hogyan bírja hosszabb távon a mostani napi kb. 50 km-es etapokat (2x18+2x10-es leosztásban) a meló miatt.
droberto2015-07-06 23:04:45 // 69233
Mi a jó megoldás?
Szemcseszórás, zsírtalanítás, ideiglenes korróziógátló/tapadásjavító (pl. Loctite 7515), 2K epoxy gyanta 2rtg-ben, 2k akril ipari festék 2 rtg-ben.
No ezzel megélhető az áhított OT kor! :)
.......................2015-07-06 22:59:04 // 69232
Fémtiszta felületre 2K Primert kell fújni,
Az elzárja az oxigéntől,és ez védi meg a korroziótól
Aztán jöhet a szín ,és vagy mechanikai védelem

A Zink spray csak a horganyzott korlát hegesztési varratra jó,mert ott az egész fémszerkezet be van horganyozva így oda elég
dev1662015-07-06 22:54:47 // 69230
ilyenkor mindig felmerül a kérdés, hogy akkor mi a jó megoldás a fémtiszta felület rozsdavédelmére? Milyen felületkezeléssel bírt volna 1 évnél többet?
A zsír alkalmazhatósága korlátozott, így marad a horganyspray. Ez van.

valószínűleg egyetlen hosszú távú megoldás van induló rozsda ellen, ha száraz garázsban áll a gép és télen/esőben nem használjuk.:(
Piritu - 1.000.0002015-07-06 22:36:45 // 69229
Jóccakát, léptem :-)

u.i.
anno 2005-ben ez volt életem első 159-e, amit komolyabban megnéztem miközben a 147 kuplungját javítoták Riedl-ben.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-07-06 21:54:17 // 69227
egy 1.8TBi-t, Berlinea változatban, meg TI :)
Liquid2015-07-06 21:52:36 // 69226
wow :) mit újítottál be?
droberto2015-07-06 21:51:17 // 69225
A zink spray lókakát sem ér. Hanno és társai akrilgyantás fosok. Nekem a szemcseszórt 2 rétegben fújt lemezen 1 év alatt visszajött a rozsda.
Próbáltam most a kötőelemekre (szintén szemcseszórt) epoxisat tenni, de ennek meg szinte 0 mechanikai tapadása van! :(
Erhard 242 (Pure Energy)2015-07-06 21:36:33 // 69224
ebben biztos nem :D még én is csak 1x ültem benne
Liquid2015-07-06 21:33:26 // 69223
szerintem már ültem is benne :) Skodának jó volt :D
Erhard 242 (Pure Energy)2015-07-06 21:31:08 // 69222
szombaton meglátod :)
Liquid2015-07-06 21:30:09 // 69221
de szép ez a skoda :D
Liquid2015-07-06 21:29:30 // 69220
Nálam is marad még jó pár évig, de a veteránkort jó eséllyel nem nálam fogja elérni :)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-07-06 21:26:27 // 69219
áhh nem is értem magam....miért 159? miért? mikor itt az új csudaszép Skoda Octavia RS 220...220 lóval, szép pirosra festett féknyereggel, olyan egyedi...bezzeg az 59 ami warthburg és pásszát konspirációja az Alfa szégyene :DDD
Haddel2015-07-06 21:22:10 // 69218
Nálam esélyes ,hogy meg fog maradni hosszú távon a 159. :)
Piritu - 1.000.0002015-07-06 21:09:50 // 69217
Egy lengyel Cartárs elkészítette a - szerintem - legteljesebb GTV/Spider adatbázist. Ott más van :-DD
yani🍀2015-07-06 18:51:10 // 69216
Antenna?
Zsifi sw2015-07-06 18:49:43 // 69215
Köszi!

Megpróbáljuk! :)
.......................2015-07-06 18:42:48 // 69214
http://www.vidoevo.com/yvideo.php?fiat-stilo-connect-nav-gps-gsm-hidden-diagnostic-menu=&i=VFdRa1F4cWuRpdkg1c1k
.......................2015-07-06 18:41:35 // 69213
Van egy rejtett menü(hibakeresés) a Connect ban:
1.'Setup'
2 'System'
3.'System' 3 szor egymás után nyomva(megjelenik az exra menüpont)
4. enter
Zsifi sw2015-07-06 18:37:15 // 69212
Sziasztok!

Kérnék egy kis segítséget. 2Dines nagykijelzős gyári 159-es rádiónak a rádió része nem megy. Navigáció, boardcomputer rész megy. Lehet vele valamit kezdeni? Akksi le, majd vissza már volt, mivel a többi része megy, így nem code hiba, nem is kéri.

Ha van valami ötletetek, akkor azt szívesen fogadnám :)

Köszi
Lexlutor2015-07-06 18:14:59 // 69211
Nekem is határ eset. Kicseréltem hátul a két telót és olyan erős lett, hogy kézzel kell fékeznem. Régivel már nem ment fel. Először egyik oldalt cseréltem de az kevés volt. A kettő új meg túl erős. Így kinyitásnál én is rátartok mindig kézzel. Abban reménykedem hogy idővel gyengülni fog. Kb. 3 hónapja cseréltem de még egyik se fárad...
GTPeti2015-07-06 18:12:16 // 69210
Ezzel maximálisan egyetértek. Annyit tennék hozzá, hogy passziválóból én sem találtam még jobbat, mint a Fertan. Amiben az a különösen jó, hogy a passziválás után lemosható (sőt, lemosandó). A Korant és tsai. sajnos egy vékony hártyát hagynak hátra (főleg ott, ahol nem volt mit passziválni), ami nem tapad valami túl jól. Igen, tudom, ez a szer drága 30+ euró/liter és Mo-n nehezen beszerezhető. Ez sajnos azt támasztja alá, hogy ilyen dologkat No-ból érdemes rendelni.
mizooo2015-07-06 18:02:57 // 69209
Sziasztok, másnak is törte már el magát berlinánál a csomi teló? Erhardtól vettem újat és baromi erősen rúgta fel a csomiajtót. Eddig kézzel fékeztem, de ma csak félkézzel tudtam felnyitni, az eredmény annyira felcsapódott, hogy mindkét oldalon letörtek a végek :(....
Piritu - 1.000.0002015-07-06 17:48:42 // 69208
Nem a papír fontos, hanem a tény, hogy tisztességgel megért ekkora kort és még mindig jól működik. Úgy gondolom, hogy egy OT minősítés jó bizonyíték a gondos gazdára.
GTPeti2015-07-06 17:45:23 // 69207
Miért annyira fontos, hogy egy autó hivatalosan is oldtimernek minősüljön?
.......................2015-07-06 17:29:54 // 69206
"de nem fémtiszta felület+passziváló+alvázvédő"
nem akarok beleszólni ,
de ez a rétegsorrend még kerítésnek sem jó

de nem fémtiszta felület
+passziváló
+korr gátló alapozó 2 réteg
+fedözömánc 2 réteg
aztán mechanikai védelemnek mehet rá az alvázvédö(másra nem is jó)
Piritu - 1.000.0002015-07-06 17:24:24 // 69205
ÁÁÁááá, az a 159-nél még több, mint 25 év! Nem akarok egy oldtimerre ennyit várni. Bakker! Akkorra 75 lennék már...
dev1662015-07-06 17:22:16 // 69204
Lassan meglesz a tökéletes megoldás minden esetre:

1. fémtiszta (felcsiszolt) felület+cink+zsír, ahol csak lehet
2. csak zsír, ha hozzáférhetetlen helyen van
3. megtisztított, de nem fémtiszta felület+passziváló+alvázvédő

Sajnos azt a védőzsírt itthon nem lehet kapni, amit ajánlottál, de mást se nagyon... másfajta zsír is megteszi?
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak