Fórum >> Típusok >> 159

emGéza2015-07-31 11:23:31 // 69840
A kenés csak javíthat ! A súrlódás csökkentés mindig jótékony 6ású .
Sőt a bovdent és a "babafejeket" is meg lehet kenni .
A kézifék bovden is szereti a pár csepp olajat .

Régen a Zsiguli gépkönyv , ábrákkal , mikor , hova , mennyi olaj vagy zsír ... igaz azóta
eltelt 30 év(!) . A súrlódás nem követi a mai módit , le van maradva .:D
Ami mozog kenni kell ...
Ma mindenek kihordási ideje van , cseréld ki a csapágyat 60E Km után ! Régen , zsírozd
be 10ezrenként , így "kiment a világbó" .

De én nem tudom ! :D
gpek2015-07-31 11:14:10 // 69839
Na megjöttem több mint 2000km mentem pár nap alatt Hamburgig, nagyon jól ment az autó, szépen felvette az Autobahn utazóját :)
Wolfsburgba láttam egy ugyan ilyet (Nem tudtam lefotózni), az azért érdekes, mert ott 20 VW-re jut egy más fajta autó. kb 100-ra jut egy olasz, az is általában Fiat 500-as.
Észak németeknél szinte nincs Alfa. talán összesen ha 10-et láttam, sok a régi 56-os.
Liquid2015-07-31 11:11:47 // 69838
16-os kerékre tervezték? Ez komoly?
.......................2015-07-31 10:56:53 // 69837
nem lenne gond a 19 se,ha egy kicsit lágyabb lenne a gátló
sajna ,nincs eltérés a lengécsillapítók müszaki adataiban

így a 16 os ra tervezett feszes gátló(és tudjuk az eLearn ból hogy 16 os kerékre tervezték a 159 est)
túl kemény a 19 hez ,mert nincs kompenzálva a gumi merevsége
Liquid2015-07-31 10:56:04 // 69836
semmi gond nincs a 19-essel, még TI-nél se
.......................2015-07-31 10:48:49 // 69835
ezt mindenkinek magának kell érezni
nem akarok senkit rábeszéni
megértem és tisztelem azokat is akik 16 oson járnak
Erhard 242 (Pure Energy)2015-07-31 10:46:45 // 69834
én meg érzek...lehet nem a gyári mérettel szaladgálsz...a 19 üt akkorát mint állat, a 18-on siklik a hajó
.......................2015-07-31 10:45:36 // 69833
érdekes ,én semmmi külömbséget nem érzek a 18 és 19 között
bár a 18 téli,
mind a kettö ugyanúgy üt a rossz úton
Ricsi 1472015-07-31 09:53:16 // 69832
Sziasztok. Elado lett a gep: http://m.hasznaltauto.hu/auto/alfa_romeo/159/alfa_romeo_159_2.4_jtd_20v_distinctive-9212813
Zsombor2015-07-31 09:52:12 // 69831
Nekem eddig nyáron 18-as volt fent, télen 17-es és soha nem bántotta a futóművet. nagy elánnal elszántam magam a méretváltásra, de a 19-es Zsuniornál pl elég szépen fogyasztja a lengőkarokat. Az a benyomásom, nagyon nem mindegy, hol használod. Én az esetek 90%-ban Pest, pedig most megtetszett a 19-es nagyon.
Emolnar1592015-07-31 09:41:05 // 69830
Sikerült, megvan a hiba :-)
A turbó volt megszorulva... :-(
Már javítják.
Esetleg ha valakit érdekel jövő héten már eladó lesz az autó :-( Szinte minden kopó alkatrész cserélve van..
direttore2015-07-31 09:23:18 // 69829
Hello, nekem az 1. veszi nehezen, az is kenéssel javítható a lentebb leirt módon?
Erhard 242 (Pure Energy)2015-07-31 08:58:52 // 69828
sokkal komfortosabb a 18-as...
.......................2015-07-31 07:55:40 // 69827
Tegyél rá 19 est ,a 18 at meg fogod bánni
Ugyanúgy üt úthibákon ,és nem is olcsóbb rá a gumi
emGéza2015-07-30 23:06:46 // 69826
A váltókar szoknyája alatti kuliszát meg kell kenni ! pl. lánc spray , olaj vagy zsír .
Nekem is olyan vad volt a váltásoknál , de meg kenve , olyan lett mint a vaj .
.......................2015-07-30 22:40:55 // 69825
A láncnyúlásra nagyon kell figyelni
Ha megnyúlik szétnyalja az összes lánckereket
Aztán a új lánc sem lesz hosszú életű
Szóval többet kell figyelni mint a szíjat
.......................2015-07-30 22:38:11 // 69824
Lassan eladhatod az alfa múzeumba a gépet
Pzk2015-07-30 21:47:08 // 69823
Köszi, SW az van, most vettem és elég szép (és jó), hogy meg is tartsam, csak a 16" nekem kevés alá.... ezért keresnék vmi komolyabbat. ;)
Peeeti852015-07-30 21:46:09 // 69822
Koszonom a valaszokat. Sajnos az autot nem igazan sikerult meg megismernem. Otthon a szerelom ledobalta az okajokat, szuroket es mar el is indultam az autoval Daniaba. Az 1600km es utazas alatt ugy ereztem minden rendben volt. A valtot szoknom kell meg. Kicsit furcsanak talalom, hogy felfele valtasoknal a valtot mikor 3. ba rakom egy pilanatra mintha megakadna es utanna szepen bemegy a helyere. Esetleg van okom az aggodalomra, vagy mas is tapasztalt mar ilyet? Visszafele valtasnal nem tapasztalom..
Liquid2015-07-30 21:40:22 // 69821
nem biztos hogy olyan jó ha láncos :) ritkábban kell cserélni, de a végén min. ugyanannyiba kerül.
Piritu - 1.000.0002015-07-30 21:27:52 // 69820
Innen tudsz letölteni magyar használatit.
Sok-sok örömteli km-t!

Ja, és nem a tiéd a legkisebb motor. Létezik 1,8-as benzinmotorral is 159.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-07-30 21:27:30 // 69819
annyira ne örülj a láncnak... vízpumpa sokig bírja 150-180e km-ig
Peeeti852015-07-30 21:24:14 // 69817
Kedves Alfások.
Nemrég egy 159es boldog tulaja lettem, az auto benzines es a legkisebb motorral van ellatva. Nagyon orultem neki amikor megtudtam, hogy lancos vezerlesu a motor. A kerdesem az lenne, hogy ennel a motor variansnal mikor kell vizpumpat cserelni? Sajnos az autohoz olasz manual van, merthogy az autot kintrol hoztak nemreg. Valaszaitokat elore is koszonom. Udv.
Peti.
droberto2015-07-30 21:15:52 // 69816
Nem vész.
Én ma egy leömlővel mentem le a műhelybe. :)
droberto2015-07-30 21:14:57 // 69815
Igazából most a hátam közepére sem hiányzott ez a munka, lakásfelújítás közepette...
Csak muszály volt megcsinálni, mert most tudtam felvinni a puffot Pestre.

Az tárcsa csere bölcs dolog. Arról mér írtam blogot is.
mizooo2015-07-30 21:03:10 // 69813
Ezt a dupla kipuff dolgot nekem is meg kell valósítanom..... Ha nem rakok dobokat hátra nagyon hangos lesz?
Piritu - 1.000.0002015-07-30 20:59:19 // 69812
Látom, te sem unatkozol :-))
Mi holnap megyünk némi ambuláns kezelésre. A szokásos cserék (olaj és társai) mellett prevencióként kicseréljük a főtengely ékszíjtárcsáját is.
droberto2015-07-30 20:35:20 // 69811
A festékről nem rosszak a vélemények (már ha igaziak...):
Eastwood High Temp Coating - Factory Gray
droberto2015-07-30 20:24:08 // 69808
Fél évvel a kudarc után... Kipufogó korrózióvédelem 2.0, pipa: :)
Bár a végeredmény majd regen és az első tél után mutatkozik meg.
Technológia:
- szódaszórás (nem én csináltam)
- valamiféle passziválás, előkezelés (nem én csináltam)
- festés 2 rétegben:

- ezzel:

- hátsó dobok festése hátul és alul 2 rétegben matt fekete hőálló festékkel:


- sajnos most 2k-ás akril festékre nem tudtam szert tenni:

- kötőelemek festése a jó öreg epoxis zink spry-vel.

- az eredmény olyan amilyenre vágytam:


Az alsó szegmens többé kevésbé elkészült.
- Ami hátra van az a gyönyörűséges nózi és a fényezés rendbetétele:
156er2015-07-30 20:08:48 // 69807
És, hogy néz ki az az SW? :)
norbi04092015-07-30 20:03:40 // 69806
A toora elkelt már? :)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-07-30 19:49:54 // 69805
én tudok 18"-as szettet szinte új nyári gumival...csak egy 59 SW is van hozzá :P
Pzk2015-07-30 19:40:04 // 69804
Sziasztok, ha esetleg tud valaki eladó 18"-as szettet a típushoz, az lehet érdekelne ;)
Haddel2015-07-30 19:21:06 // 69803
Látom futómű volt a téma.Legutóbbi utamon észre vettem ,mintha kopogna elöl valami,de nem vagyok benne bizos,majd elviszem valami rázópados helyre.
Shadin2015-07-30 18:34:04 // 69802
Hülyeséget beszélek bocsi, nekem kicsi fej van :-(
.......................2015-07-30 17:24:02 // 69800
sajna a Connect Nav + egy régi cucc
MP3 ból sem jétszik le mindent ,
még nem derítettem ki miért
ha meg egy nagy mixet halgatsz ,minden újraindításkor az elejéröl kezni

a MIto simán eszi minden írott MP3 at,és miníg ott folytatja ahol abbahagyta
.......................2015-07-30 17:21:49 // 69799
akkor ez ílyen ,
olasz
boli1112015-07-30 17:15:26 // 69798
Ezt a beállítási lehetőséget megtaláltam, de hiába változtattam meg ugyanúgy elindult. :(
.......................2015-07-30 17:05:00 // 69796
AUSSCHALTUNG
DES SYSTEMS
Das Radionavigationssystem kann mit
zwei unterschiedlichen Modalitäten ausgeschaltet
werden:
– vom Zündschlüssel abhängige
Ausschaltung
– vom Zündschlüssel unabhängige
Ausschaltung
Die Auswahl der Ausschaltungsmodalität
kann im Funktionsmodul SETUP erfolgen
(siehe Abschnitt SETUP/ Power OFF).
boli1112015-07-30 16:48:16 // 69795
Az enyém mindig elindul, ha a gyújtáskulcsot beleteszem. Sőt. Gyújtáskulcs be - rádió elindul. Motort indítom - Rádió újraindul.
Ha a motor leállítása előtt kikapcsolom (minden esetben így teszek), akkor is eljátsza ezt a procedúrát.
Shadin2015-07-30 16:19:39 // 69794
Miért indulna el a rádió? Ha kikapcsolod akkor előtte akkor nem kapcsol be.
.......................2015-07-30 15:11:31 // 69793
pedig ott kell
manual:
eLum
boli1112015-07-30 14:47:46 // 69792
Ez nem vált be :(
.......................2015-07-30 13:35:42 // 69791
kis gomb Trip
aztán középen alul a Connect
majd Power OFF
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak