droberto2015-01-06 17:51:38 // 63090
Egyébént odaát a szerelős topicba is megy az akkus diskurzus. :)
droberto2015-01-06 17:13:02 // 63089
Nyáron maja klímáról beszélünk. :)
Tényleg a Rombat-ot ismeri valaki? A Dacia egyik első szerelésű akkuja. Támogatják vele a hazai ipart. Egyébként 4 évesen még hibátlanok nálunk a cégnél.
Tényleg a Rombat-ot ismeri valaki? A Dacia egyik első szerelésű akkuja. Támogatják vele a hazai ipart. Egyébként 4 évesen még hibátlanok nálunk a cégnél.
Dömpi (il dottore)2015-01-06 16:28:47 // 63088
kéziféket ne nagyon húzd be :)
Ildiko2015-01-06 15:27:46 // 63087
Kösz a tanácsokat, Srácok! Remélem, csak fázott (mostanság nem szokott garázs nélkül éjszakázni és most a hideg télben álltam 2 hétig udvarban, szabad ég alatt, akkor kezdte el a hibaüzeneteket indításkor).
Hege2015-01-06 14:23:57 // 63086
Hogy melyiket válaszd? Ezt neked kell eldönteni. Sajnos nekem is venni kellett tőlük én akkor az ott dolgozó javaslatára a Perion mellett döntöttem. Egyenlőre nem bántam meg. Kicsivel olcsóbb, utólag viszont lehet, hogy a Vartát kellett volna választanom az itt elhangzott érvek és tapasztalatok miatt. Anno már nekem volt egyszer Vartám viszont akkor nem voltam tőle elragadtatva. Igaz ez már több mint tíz éve volt.
David | Centocinquantanove2015-01-06 13:00:11 // 63085
3. oldalon ha visszamész, ott mindenki leírta az akksikról a véleményét.
Lett is majdnem tömegverekedés belőle... :))
Egyébként ha rám hallgatsz olyat veszel amilyet akarsz :) Varta elég jó, más szerint az Exide is. A teszkósat kerüld.
Méretre meg mivel neked is 8V-d van mint nekem, bőven elég bele a 72 Ah-s, de elvileg nagyobb is belefér fizikailag, de a magánvéleményem az az hogy nincs értelme.
Gyárilag nekem 64Ah-s volt benne és azzal is ment minden, indult is, hidegben is, ha klímázni kellett akkor is.
Lett is majdnem tömegverekedés belőle... :))
Egyébként ha rám hallgatsz olyat veszel amilyet akarsz :) Varta elég jó, más szerint az Exide is. A teszkósat kerüld.
Méretre meg mivel neked is 8V-d van mint nekem, bőven elég bele a 72 Ah-s, de elvileg nagyobb is belefér fizikailag, de a magánvéleményem az az hogy nincs értelme.
Gyárilag nekem 64Ah-s volt benne és azzal is ment minden, indult is, hidegben is, ha klímázni kellett akkor is.
Ildiko2015-01-06 12:48:03 // 63084
ha venni kell, milyet?
Ildiko2015-01-06 12:43:09 // 63083
:) Köszi
Beméretem
Beméretem
Hege2015-01-06 12:17:06 // 63082
Ha még Kecskeméten laksz akkor ajánlom a Mindszenti krt. lévő Akku Mekát. Ott rámérnek, megmondják hogy jó vagy kuka. Ha akarsz náluk tudsz is venni.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-01-06 11:12:22 // 63081
mérj rá multiméterrel ha 12,4V alatt van akkor töltsd fel, ha ugyan úgy lemerül 1-2 hét alatt akkor pörgesd meg a fejed fölött ...
Ildiko2015-01-06 11:09:40 // 63080
Ilyenkor mennyire döglődik? Honnan tudom, hogy csak fázik vagy cserélnem kell? Be lehet méretni vagy ilyesmi?
Liquid2015-01-06 08:56:09 // 63079
igen, ha döglődik az aksi :)
a VDC és a hill holder problémázott nálam is, mikor alacsony volt az akkufesz.
a VDC és a hill holder problémázott nálam is, mikor alacsony volt az akkufesz.
Ildiko2015-01-06 08:30:29 // 63078
Sziasztok!
Másnak is szokott olyat csinálni a gépe, hogyha nagyon hideg van, reggel indításnál kiír mindenféle hibaüzeneteket? Pl. Vehicle protecton system is not available, stb.
Másnak is szokott olyat csinálni a gépe, hogyha nagyon hideg van, reggel indításnál kiír mindenféle hibaüzeneteket? Pl. Vehicle protecton system is not available, stb.
droberto2015-01-05 22:42:10 // 63077
Ezt tudom mesélte, mikor kérdeztem, hogy ő mennyit használt el. :)
Liquid2015-01-05 22:31:04 // 63076
megcsinálta korrektül, csak egy kicsit többet nyomott a gépháztetőbe mint kellett volna. Nyár volt, 600 fok, és folyt belőle a genya, mintha náthás volna a 156 :D
Dunaújvárosban volt a 156 talin.
Dunaújvárosban volt a 156 talin.
droberto2015-01-05 21:18:56 // 63075
Miért neki sikerült összehoznia?
Remélem elmeséli! :)
Remélem elmeséli! :)
Liquid2015-01-05 20:47:11 // 63074
GTPeti-sre vetted az üregvédelmet? :D
Bocs Peti! :)
Bocs Peti! :)
Piritu - 1.000.0002015-01-05 20:13:18 // 63073
Olaszországban nem véletlenül kötelező a poroltó a kocsiban :-D
droberto2015-01-05 20:08:33 // 63072
Féltem, hogy kigyulad a festék/alváz/üregvédő. :)
Nagyon durván füstölt az alja.
Nagyon durván füstölt az alja.
'''''2015-01-05 19:52:01 // 63071
Minek a poroltó? :-)
David | Centocinquantanove2015-01-05 18:05:57 // 63070
Turbo/bar óra viselkedése regen alatt és normál esetben.
Ezt is csak most figyeltem meg, hogy ilyet csinál. Észrevettem, hogy regenerál, de a gyerek miatt muszáj volt beállnom a ház elé. Mondom nem állítom le, próbálom picit pörgetni, adok egy-két gázfröccsöt, hátha hamarabb befejezi, mivel már amúgyis jópár perce csinálta.
Az első két felfutásnál a mutató visszazuhan nullára, de miután befejezte a regent a "normál" állásba esik csak.
Ennek van valami műszaki magyarázata, vagy csak ez ilyen?!
Ezt is csak most figyeltem meg, hogy ilyet csinál. Észrevettem, hogy regenerál, de a gyerek miatt muszáj volt beállnom a ház elé. Mondom nem állítom le, próbálom picit pörgetni, adok egy-két gázfröccsöt, hátha hamarabb befejezi, mivel már amúgyis jópár perce csinálta.
Az első két felfutásnál a mutató visszazuhan nullára, de miután befejezte a regent a "normál" állásba esik csak.
Ennek van valami műszaki magyarázata, vagy csak ez ilyen?!
droberto2015-01-05 08:38:22 // 63069
Ma reggel ránéztem a Vonóhorogra MES-el. Nem látta és nem is tudtam aktiválni:
Miközben járt a motor 1x köhintett egyet, hogy fojtogatja már a DPF (a 2012 nyári eset enyhe lefolyása). Ránéztem a tömődére és a sok alapjárati pöcsöléstől felment a tömődés 111%-ra, a nyomás pedig 20-22 mBar-ra alapjáraton.
Gondoltam, mese nincs, jöhet a Forced Regen. :) Így legalább meglesz a kipuff festék beégetése is.
Az eredmény viszont elkeserítő. Minden igyekezetem ellenére felhólyagosodott a festék:
Miközben járt a motor 1x köhintett egyet, hogy fojtogatja már a DPF (a 2012 nyári eset enyhe lefolyása). Ránéztem a tömődére és a sok alapjárati pöcsöléstől felment a tömődés 111%-ra, a nyomás pedig 20-22 mBar-ra alapjáraton.
Gondoltam, mese nincs, jöhet a Forced Regen. :) Így legalább meglesz a kipuff festék beégetése is.
Az eredmény viszont elkeserítő. Minden igyekezetem ellenére felhólyagosodott a festék:
Haddel2015-01-04 23:27:07 // 63068
Próbáltam én vastag fűrészlappal ,kaparó spaklival ,de nem adta meg magát ,csak fehéredett elfele a fekete műanyag,eltörni meg nem akartam .
Marcox2015-01-04 23:16:41 // 63067
Fuh nem is tudom mire írjak, úgy cikáznak itt a posztok mint a villám :)
Akku: nekem a 159-ben Varta van, nem tudom mikor még az előző tulaj tette bele, de nem volt gondom -13 fokban vele. Bravo-ban 7 évet kivert a Magneti Marelli-s, a Grande Puntomban meg 1 év után kinyiffant. Ducato-ban 1,5 évet bírt a Varta, a Baren Polar meg már 3 éve benne van.
Amúgy érdekes dolog ez a garancia akksi téren. Polar-nál legalább is. Ha bevallom, hogy Ducato-ba megy 1 év rá a gari, ha azt mondom Audi A8-ba akkor 2.
Ablakemelő becsípődés zavar: nekem is megjátszotta még november környékén. Leengedtem felhúztam, aztán leengedtem felhúztam és el is tűnt a jel, és a hiba szövege, Azóta nem jött elő. Biztos csak azt akarta elérni, hogy játsszak egy kicsit vele is :D
Mobil app: én támogatom :) Azért mobilon jobb lenne appból böngészni. Bár nálam nem oszt nem szoroz ilyen téren, mert BB10 rendszerre úgy sem lesz, de támogatom :) Nekem így is kint van a mobil "asztalon" kis ikonban. Így első blikkre ha látják azt hiszik applikáció :D :D Meglátásom szerint a Mobile Nations-ös megoldások egész jól használhatóak, akár példának is jó
Akku: nekem a 159-ben Varta van, nem tudom mikor még az előző tulaj tette bele, de nem volt gondom -13 fokban vele. Bravo-ban 7 évet kivert a Magneti Marelli-s, a Grande Puntomban meg 1 év után kinyiffant. Ducato-ban 1,5 évet bírt a Varta, a Baren Polar meg már 3 éve benne van.
Amúgy érdekes dolog ez a garancia akksi téren. Polar-nál legalább is. Ha bevallom, hogy Ducato-ba megy 1 év rá a gari, ha azt mondom Audi A8-ba akkor 2.
Ablakemelő becsípődés zavar: nekem is megjátszotta még november környékén. Leengedtem felhúztam, aztán leengedtem felhúztam és el is tűnt a jel, és a hiba szövege, Azóta nem jött elő. Biztos csak azt akarta elérni, hogy játsszak egy kicsit vele is :D
Mobil app: én támogatom :) Azért mobilon jobb lenne appból böngészni. Bár nálam nem oszt nem szoroz ilyen téren, mert BB10 rendszerre úgy sem lesz, de támogatom :) Nekem így is kint van a mobil "asztalon" kis ikonban. Így első blikkre ha látják azt hiszik applikáció :D :D Meglátásom szerint a Mobile Nations-ös megoldások egész jól használhatóak, akár példának is jó
droberto2015-01-04 22:27:32 // 63066
Készen vagyok a bekötéssel (Szerelőműhely). :)
droberto2015-01-04 22:13:15 // 63065
Én is utálom a mobil oldalakat, azért néha vannak üdítő kivételek. Az igazság az, hogy az emberek 95%-a tökéletesen megelégszik a csökkentett funkciókkal. :(
Ettől függetlenül vannak príma kis appok, amik kis méretű érintő kijelzőhöz vannak optimalizálva, és az opciók gombbal elő lehet csalni szinte mindent. Én AA-től is ilyet várnék.
Gondolj csak bele milyen macerás képeket feltölteni mobilról.
Én leginkább az egyszerű üzenetváltás funkciót várnám tőle. Mint pl. a FB Messenger.
Ettől függetlenül vannak príma kis appok, amik kis méretű érintő kijelzőhöz vannak optimalizálva, és az opciók gombbal elő lehet csalni szinte mindent. Én AA-től is ilyet várnék.
Gondolj csak bele milyen macerás képeket feltölteni mobilról.
Én leginkább az egyszerű üzenetváltás funkciót várnám tőle. Mint pl. a FB Messenger.
droberto2015-01-04 22:13:13 // 63064
A szomié is ilyen volt. Valami laposvassal lehetne úgy lefeszegetni, hogy ne pattanjon el a karimája. :)
Sandree802015-01-04 21:46:42 // 63063
Köszi Szosza!
Ebből szerelő lesz, majd jól megnézi. Ha megégett a kuplung, akkor elmegyek ortopéd orvoshoz a lábammal, mert ilyen még velem nem fordult elő :)
ezt a nyomatékkorlátos dolgot nem tudtam...
Jó éjt!
S.
Ebből szerelő lesz, majd jól megnézi. Ha megégett a kuplung, akkor elmegyek ortopéd orvoshoz a lábammal, mert ilyen még velem nem fordult elő :)
ezt a nyomatékkorlátos dolgot nem tudtam...
Jó éjt!
S.
Liquid2015-01-04 20:41:51 // 63062
kimondottan TI-s tapasztalatból írtam, másoknak nem volt gondjuk a gyári mérettel
Liquid2015-01-04 20:41:12 // 63061
mert nincs 2 centit ültetve és/vagy nem jársz olyan helyen :)
.......................2015-01-04 20:28:32 // 63060
Nekem.a Brera nem er le
.......................2015-01-04 20:24:50 // 63059
225 50 R17
235 45 r18 245 40r18
235 35 r19 245 35r19
235 45 r18 245 40r18
235 35 r19 245 35r19
Liquid2015-01-04 20:23:00 // 63058
225/50R17 a legkisebb méret, de én inkább a 225/55R17-et javaslom. Mivel a 19-es kerék nagyobb ármérőjű, így az alap 17-essel hamarabb leér az alja, ez nálam azt jelentette, hogy pl. a garázsba nem tudtam bejárni, csak úgy ha deszkákat tettem le stb. Ezért váltottam nagyobbra.
.......................2015-01-04 20:22:12 // 63057
Lehet olajos a kuplung,80ekmer alatt nemigen kopik el
Vagy megégett
1,2,3 ban van nyomatékkorlát a váltó kímélése miatt
Vagy megégett
1,2,3 ban van nyomatékkorlát a váltó kímélése miatt
Erhard 242 (Pure Energy)2015-01-04 19:58:01 // 63056
17", 18" és 19"
Erhard 242 (Pure Energy)2015-01-04 19:44:04 // 63055
nem veszem, ezért is csodálkoztam nem így ismertelek meg...sajnos nagyon sok sz@r cucc van nem viccből írom a tapasztalatokat ...
Huba2015-01-04 19:37:18 // 63054
Sziasztok! 2008-as SW 2,4 Ti-re milyen téligumi variációk léteznek?
Don Gombóc2015-01-04 19:31:15 // 63053
Tényleg tök udvariasan kérdeztem, pedig szerintem több féket szereltem mint ahányat ő fingott. :-) Mivel nem ismertem a Jurid cuccokat, gondoltam megkérdezem. Kár volt. Olyan mint ha téged egy ács kioktatna az elektronikáról, pedig annyit tud az áramról hogy ráz, és a feszültség alatt lévő dolgoknak csak a fogása már. Már ha tudja. :-)
Dömpi (il dottore)2015-01-04 19:29:38 // 63052
Én most cserélek, 2 év és 34e km után.
GTPeti2015-01-04 19:27:11 // 63051
Jó kis flash lehetett. :D
Don Gombóc2015-01-04 19:25:52 // 63050
Erről is van egy történetem. :-)
Állok a gumis műhelyben, a két gumis állás mellett volt egy emelő amin féket cserélt egy csávó. Oda mentem és néztem a verdát, egy hoki Passat volt amire rakta fel a nigger a Jurid tárcsákat. Kérdezem tőle milyen ez a Jurid tárcsa, mert nem ismerem. Hát eléggé kek módon azt válaszolta, hogy uram komoly verdára komoly féket kell szerelni. Paff. ott hagytam. Majd arra jött a köcsög, és amikor megállt a 166 mellett, és látta a lukacsos Brembo tárcsákat a négydugós nyergekkel, nem mulasztottam megemlíteni neki hogy ez a fék barátom. :-) A gumis cimbi is mondta neki, hogy akkor ugasson ha már látott féket. Ember balra el. :-)
Állok a gumis műhelyben, a két gumis állás mellett volt egy emelő amin féket cserélt egy csávó. Oda mentem és néztem a verdát, egy hoki Passat volt amire rakta fel a nigger a Jurid tárcsákat. Kérdezem tőle milyen ez a Jurid tárcsa, mert nem ismerem. Hát eléggé kek módon azt válaszolta, hogy uram komoly verdára komoly féket kell szerelni. Paff. ott hagytam. Majd arra jött a köcsög, és amikor megállt a 166 mellett, és látta a lukacsos Brembo tárcsákat a négydugós nyergekkel, nem mulasztottam megemlíteni neki hogy ez a fék barátom. :-) A gumis cimbi is mondta neki, hogy akkor ugasson ha már látott féket. Ember balra el. :-)
Dömpi (il dottore)2015-01-04 19:23:59 // 63049
Nekem semmi bajom veled, sőt nagyon is bírlak...mint embert és mint alfás CarTársat. Csak feltűnt, hogy bárki bármit vesz az neked sz@r.
Ennyi.
Kérlek ne vedd személyesre.
Ennyi.
Kérlek ne vedd személyesre.
GTPeti2015-01-04 18:52:01 // 63048
Én a Jurid fékdobokkal jártam így, az Uno-hoz. A belsejében benne van egy Alfa (!!) cikkszám és a kettéosztott pajzs is. Úgyhogy a minőséggel nem lesz gond. (A Juridot eddig is szerettem.)
Sandree802015-01-04 18:45:48 // 63047
OK, engem meggyőztetek, Valeo lesz. Már csak az kellene, hogy 5.000 HUF-ból anyag + szerelés kijöjjön :P
Pityukoma2015-01-04 18:44:27 // 63046
Igen, már bánta 8000ft-om :-( A multiplám lett kuplungos. A gyárija annak is Valeo. Nekem az nem volt jó, megrendeltettem a Sachs-ot. Megjött, original Sachs doboz, hologramos zárjeggyel. Otthon kibontottam, ugyanúgy Valeo volt benne (tárcsa-szerkezet) csak a kinyomó csapágy volt Sachs :-D
Don Gombóc2015-01-04 18:36:22 // 63045
Így van. Én rendeltem a 166-ba csókoson keresztül egy komplett kuplung szettet aminek a doboza LUK doboz volt, rajta egy Bárdis matricával, az áthúzva egy filctollal, még le sem szakítva, mellette egy Start matrica, a dobozban meg a gyári Valeo volt. :-)
Don Gombóc2015-01-04 18:32:31 // 63044
Biztos hogy ilyen is van hogy csak valami belevillant az agyába. :-) Úgy legyen. :-)
Pityukoma2015-01-04 18:30:44 // 63043
Ja-ja néha nekem is fáj a szívem a dugóban. Egyszer marhára ráértem és megszámoltam egy átlagos városi használat (nem volt dugó) 7.9km alatt 177x!!! nyomtam meg a kuplungot. No ez az amit semelyik nem szeret :-D
GTPeti2015-01-04 18:27:35 // 63042
Volt már olyan infó, hogy igazából ezekhez az összeset a Valeo gyártja, a többi (Sachs, LuK) ugyanazt csomagolja újra.
Pityukoma2015-01-04 18:26:27 // 63041
Igen, de azoknál a rendszereknél az akkusaru levétele után tanítani kell az automata funkciót 1x aztán megjegyzi a következő saru levételig. Az enyém nem ilyen. Ma nem használtam az ablakot, ráadásul teljesen üzem meleg volt minden porcikája beleértve az utasteret is. Remélem hogy csak nyűgösködött :-)