Haddel2015-10-01 19:33:25 // 71490
😃😃 Ez nagyon jó szöveg😃
enká2015-10-01 17:58:32 // 71489
Liquid
"wow, szép darab, grat! :)
Honnan szereztem a nem EUs kis matrica rendszámot?"
Rohan ai idő, sajnos. Két éve még nem merült volna fel az a kérdés, de most már a sok import autó miatt rendesen beleszaladtunk a rendszámok terén az "N" betűbe.
Hogy válaszoljak is: ez saját rendszám, amit 2004-ben vásároltam és jogom van levenni az eladott autóról és áttenni az újra. Mikor új autót veszek, akkor ezzel kapcsolatban le kell adnom az erről szóló engedélyt (amit aztán mindig visszakapok)meg le kell szedni a régi rendszámot, meg ki ekll vonnia forgalomból, meg mittudomén; eleddig mindig kereskedőféle intézte ezt helyettem.
Giuntini
"Gratula, nagyon szép az autód! Ránézésre, ez súrolta a 4 milliót, vagy talán el is hagyta! Egy tanácsot, ha megengedsz. Ne nagyon használd a kézi üzemmódot, nagyon tetszetős dolog a facelift után az automatáknál a váltófül, de a bolygóművesek nem kézi váltásokra lettek kitalálva. Az automata váltó javítók is ezt tanácsolják, nem jó kéziben használni. Ezt is a teljes körű igények kiszolgálása miatt találták ki."
Köszi a tanácsot, ahogy szokott lenni: az első pár nap bohóckodik az ember a forma1-es váltóval, aztán leszokik róla, marad az automata. Az viszont igaz, hogy ha szükség van egy kis extrára az előzésekhez, akkor be szoktam kapcsolni a sport fokozatot. Ott inkább úgy pörgeti, ahogy én is pörgetném, ha kézi váltós lenne. Normál módban van egy fél másodperces gondolkodás a gyorsítás előtt. Az meg kinek hiányzik? :)
Mivel beszámítós volt, így konkrét ár nincs, ami viszont tény: a vásárlás idején az eurotax értéke amit a kecskeméti alfa márkakereskedésben megállapítottunk, az 5,2 M Ft.
Erhard 242 (Pure Energy)
szép a vas :)
Majd kopik ez is, és tömöm a pénztárcadat, mint eddig :).
Amit még kihagytam, hogy nagyon hasznos a motoros memóriás ülés-tükör állítás. Eddig nem foglalkoztam ezzel az extrával, de most már igényelni fogom a következő gépnél. Hogy a fene vigye el a kényelmes pitsámat...
"wow, szép darab, grat! :)
Honnan szereztem a nem EUs kis matrica rendszámot?"
Rohan ai idő, sajnos. Két éve még nem merült volna fel az a kérdés, de most már a sok import autó miatt rendesen beleszaladtunk a rendszámok terén az "N" betűbe.
Hogy válaszoljak is: ez saját rendszám, amit 2004-ben vásároltam és jogom van levenni az eladott autóról és áttenni az újra. Mikor új autót veszek, akkor ezzel kapcsolatban le kell adnom az erről szóló engedélyt (amit aztán mindig visszakapok)meg le kell szedni a régi rendszámot, meg ki ekll vonnia forgalomból, meg mittudomén; eleddig mindig kereskedőféle intézte ezt helyettem.
Giuntini
"Gratula, nagyon szép az autód! Ránézésre, ez súrolta a 4 milliót, vagy talán el is hagyta! Egy tanácsot, ha megengedsz. Ne nagyon használd a kézi üzemmódot, nagyon tetszetős dolog a facelift után az automatáknál a váltófül, de a bolygóművesek nem kézi váltásokra lettek kitalálva. Az automata váltó javítók is ezt tanácsolják, nem jó kéziben használni. Ezt is a teljes körű igények kiszolgálása miatt találták ki."
Köszi a tanácsot, ahogy szokott lenni: az első pár nap bohóckodik az ember a forma1-es váltóval, aztán leszokik róla, marad az automata. Az viszont igaz, hogy ha szükség van egy kis extrára az előzésekhez, akkor be szoktam kapcsolni a sport fokozatot. Ott inkább úgy pörgeti, ahogy én is pörgetném, ha kézi váltós lenne. Normál módban van egy fél másodperces gondolkodás a gyorsítás előtt. Az meg kinek hiányzik? :)
Mivel beszámítós volt, így konkrét ár nincs, ami viszont tény: a vásárlás idején az eurotax értéke amit a kecskeméti alfa márkakereskedésben megállapítottunk, az 5,2 M Ft.
Erhard 242 (Pure Energy)
szép a vas :)
Majd kopik ez is, és tömöm a pénztárcadat, mint eddig :).
Amit még kihagytam, hogy nagyon hasznos a motoros memóriás ülés-tükör állítás. Eddig nem foglalkoztam ezzel az extrával, de most már igényelni fogom a következő gépnél. Hogy a fene vigye el a kényelmes pitsámat...
Giuntini2015-10-01 17:44:18 // 71488
Nem általánosításnak szántam. Két éve még sokkal jobb volt a felhozatal. A 2,4 az más tészta. Mivel ezek kinti példányok jóval nagyobb futásteljesitmennyel kell kalkulàlni. Olaszorszàgban 2l hengerűrtartalom fölött drasztikusan nő az adó. Ezt nem szabad elfelejteni. Ezeknél 6-7 évesen 120 ezret futott példànyokat nagyon kritikus szemmel kell nézni. Csak a szervizből lehetne meglátni a valós km-t, azok meg általában ki vannak törölve. Itt is a car tàrsak nagy része sejti vagy tudja, hogy több van az autójàban, és ettől függetlenül tökéletesen működnek. A lényeg, hogy milyen gazdàja volt előtte.
mizooo2015-10-01 17:21:58 // 71487
Én 2.1 millióért vettem több mint két éve, csak kuplungot, gumikat és izzítógyertyákat kellett cserélni. ;)
Nivan842015-10-01 16:58:49 // 71486
Kedves Urak!
Van egy olyan hibajelenség, hogy a kocsi nem nyit ki a távirányítót használva. Miután kinyitottam kulccsal akkor újra működik minden a távirányítón is. Véletlen gyakorisággal jön elő, minden reggel csinálta, de pl most meloban végeztem és működött. Mindkét távirányítóval és elemeket is cseréltem.
Köszi a segítséget.
Van egy olyan hibajelenség, hogy a kocsi nem nyit ki a távirányítót használva. Miután kinyitottam kulccsal akkor újra működik minden a távirányítón is. Véletlen gyakorisággal jön elő, minden reggel csinálta, de pl most meloban végeztem és működött. Mindkét távirányítóval és elemeket is cseréltem.
Köszi a segítséget.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-10-01 15:23:53 // 71485
szép a vas :)
Giuntini2015-10-01 14:53:48 // 71484
Gratula, nagyon szép az autód! Ránézésre, ez súrolta a 4 milliót, vagy talán el is hagyta! Egy tanácsot, ha megengedsz. Ne nagyon használd a kézi üzemmódot, nagyon tetszetős dolog a facelift után az automatáknál a váltófül, de a bolygóművesek nem kézi váltásokra lettek kitalálva. Az automata váltó javítók is ezt tanácsolják, nem jó kéziben használni. Ezt is a teljes körű igények kiszolgálása miatt találták ki.
Giuntini2015-10-01 14:17:53 // 71483
Ajànlom! Nagyon jó, fenomenàlis a hangja. Csak jót vegyél! Ne engedj a két millió vagy alatti csàbítàsànak! En nrm vettrm olcsón rànézésre reàlis àron, mégis egy millió fölött költöttem a motorra a hf miatt. Most viszont elmondhatom, új motorom van. Lenyűgöző, de milyen áron!
Martin Kovacs2015-10-01 14:10:10 // 71482
Az baromi jó ! :D Köszi Cartárs ! :D
Erhard 242 (Pure Energy)2015-10-01 14:09:51 // 71481
komplett :)
Martin Kovacs2015-10-01 14:05:05 // 71480
vízpumpával vagy nélküle ?:D
Erhard 242 (Pure Energy)2015-10-01 14:04:31 // 71479
33-44e-ig....komplett :)
Martin Kovacs2015-10-01 14:02:52 // 71478
Cartársak !
2.4 jtd hez mennyi a vezérlés ? 40 körül ?
Köszi ! :D
2.4 jtd hez mennyi a vezérlés ? 40 körül ?
Köszi ! :D
.......................2015-10-01 14:01:51 // 71477
Konstrukcióban az 1,9 és a 2,4 jtdm egyforma csak egy hengerrel több van
Annyival kevesebb hely a szereléshez
Annyival kevesebb hely a szereléshez
.......................2015-10-01 13:59:20 // 71476
6kilótó körül a szeleptömb +citrom+szerelés
Pozsi852015-10-01 13:55:08 // 71475
ha jól veszem ki te sem ajánlod a 2.4-et?
Pozsi852015-10-01 13:53:20 // 71474
Most, hogy így mondtad rá néztem, és eléggé húzós áron mennek ezek a verziók a hasznaltauton. De addigra meglátjuk, de jónak tűnnek! :)
Giuntini2015-10-01 13:50:00 // 71473
Szerintem nem több a baja, csak más célközönség vette. Ezt általában olyan üzletemberek vették akik hetente kétszer rààlltak a Milano-Róma vagy a München- Hamburg pàlyàra és toltàk neki. Beleraktak min évi 50 ezer km-t szigorúan 30 ezres olajcsere periódussal, majd a 8 éves autóban 150 ezer km. van amit megveszel. Egymás utàn lehet hallani 2,4-eseket amibe rakjàk a bontott motorokat majd adjàk el. En nem akarlak eltàntorítani mert ahogy Erhard mondja űberbrutàl, de nagyon nem szabad sajnàlni a pénzt a jóért, de annak a szàma limitàlt. A 2010-11-esek nagyon dràgàk, de ott talàn nincs akkora rizikó. Automata vàltóval lenyűgöző de szomjas a kicsike.
Liquid2015-10-01 13:34:09 // 71472
a fészliftes könnyebb egy kicsivel, mechanikailag tudtimmal alapvetően nem változott. Annyi hogy ha minden igaz akkor a hátsó ablakemelő, illtve a kormánymű probléma, sőt a tőcsavar szakadás is inkább a fészlift előttiekre jellemző.
Esetleg TBI vagy 2.0? A 2.0 jól fogyaszt, jobban meggy mint az 1.9 és értelmesebben helyezték ela DPF-et, persze annál is lehet azért probléma.
Esetleg TBI vagy 2.0? A 2.0 jól fogyaszt, jobban meggy mint az 1.9 és értelmesebben helyezték ela DPF-et, persze annál is lehet azért probléma.
Pozsi852015-10-01 13:22:27 // 71471
Üdv Cartársak!
Jelenleg egy 147-est koptatok, de bővül hamarosan a család, és olyan március környékén gondoltam átülök én is egy ilyen gyönyörű gépbe...
Sokat olvastam itt is, máshol is és kezd kikörvonalazódni a kép, de azért megkérdezem amit untok:
Tehát ha nem akarok versenyezni, de azért menjen is, és a szervizköltség is tűrhető legyen, akkor az 1.9 jtdm az arany középút? Mert igazából a 2.4 szimpibb, de azt olvastam sok helyen, hogy több a baja is? Meg lényeges a különbség a 2008 utáni faceliftesek közt?
Köszönöm előre is a türelmet....
Jelenleg egy 147-est koptatok, de bővül hamarosan a család, és olyan március környékén gondoltam átülök én is egy ilyen gyönyörű gépbe...
Sokat olvastam itt is, máshol is és kezd kikörvonalazódni a kép, de azért megkérdezem amit untok:
Tehát ha nem akarok versenyezni, de azért menjen is, és a szervizköltség is tűrhető legyen, akkor az 1.9 jtdm az arany középút? Mert igazából a 2.4 szimpibb, de azt olvastam sok helyen, hogy több a baja is? Meg lényeges a különbség a 2008 utáni faceliftesek közt?
Köszönöm előre is a türelmet....
David | Centocinquantanove2015-10-01 13:19:05 // 71470
Like! :)
Valószínűleg nálunk is ez lesz a terv...
Valószínűleg nálunk is ez lesz a terv...
Dömpi (il dottore)2015-10-01 13:09:24 // 71469
Ja, már én is megrendeltem...
...kb. 4 év múlva szállítják...
...de még közben egy haver bejáratja nekem Nyugat-Európában - csak hogy azzal se kelljen vesződnöm :)
...kb. 4 év múlva szállítják...
...de még közben egy haver bejáratja nekem Nyugat-Európában - csak hogy azzal se kelljen vesződnöm :)
Liquid2015-10-01 13:07:55 // 71468
wow, szép darab, grat! :)
Honnan szereztem a nem EUs kis matrica rendszámot?
Honnan szereztem a nem EUs kis matrica rendszámot?
David | Centocinquantanove2015-10-01 13:06:57 // 71467
Tankoltam egy tanknyi mol evoneo D-t - amióta megvan az autó először - és intenzív gyorsításkor kopog a motor... :S
Előtte mindig shell vagy omw-t tettem vele, most egy kuponakció miatt tettem próbát...
Előtte mindig shell vagy omw-t tettem vele, most egy kuponakció miatt tettem próbát...
Shadin2015-10-01 13:00:11 // 71466
OK, de nem pont ezt akartam ebből kihozni....
Shadin2015-10-01 12:59:01 // 71465
A 150 lovas is ott érzi jól magát, 200 környékén már a vége felé jár :-)
enká2015-10-01 12:48:07 // 71464
hopsz, kihagytam a jó dolgok közül a
- TI kormányát és varrott bőrborítású műszerfalát. Nagyon elegáns, igazi prémium hatást kelt, vagy mi.
- TI kormányát és varrott bőrborítású műszerfalát. Nagyon elegáns, igazi prémium hatást kelt, vagy mi.
enká2015-10-01 12:43:37 // 71463
yoyo
Rég írtam már ide. Most is régi adósságot pótolok, mikor jelzem, hogy idén nyáron egy új 159-es alfával bővült a gépkocsiállományunk. Azaz darabszámra minden a régi, mert beszámították az előző 159-est.
Az új vételt alaposan megfontoltam, és úgy néz ki eddig, hogy nem is fogtam mellé. Bár ennek mindig ára van. Forintban kifejezhető :).
Nagyon ritka példány a gép, hisz magyarországi forgalombahelyezésű, gyárilag TI változat, Magyarországon márkaszervizben szervizelt (Autóház Budaörs). 98 ezer km-rel vettem, és szerencsére 95.206 km-nél elvégezték rajta a teljes vezérléscserét vízpumpástul, mindenestül. (Mondjuk figyelmeztető jel, hogy éppen kijőve a garanciális korból, már volt rajta egy 200 ezer forintos javítás: "ÍHidegben nehezen indul, dadog" - volt a hiba. Szívócsövet és szívócsonkot + tömítéseket cseréltek rajta a számla szerint.)
Kaptam hozzá egy teljes értékű 19"-os pótkereket, és még két 19"-os kereket teljesen új continental gumikkal (tehát összesen 7 db 19"-os füstös alufelnim van most nyári gumikkal); valamint kaptam még egy 4 db -os 17"-os - szintén - alufelnis télikererék garnitúrát egy szezont futott gumikkal.
Emellett jött még az autóval 4 db vadonatúj féktárcsa + 4 db fékbetét készlet (az első kerekekhez gyáriak, a hátsókhoz nem), és jött egy alumínium pedál készlet, mert az előző tulaj kopottasnak találta a régieket.
Mint látszik, nem arra készült az eddigi gazdája (aki az autó NÉRÓ M5 Kft. ügyvezetője volt), hogy értékesíti az alfát, hanem hogy megtartja és cégvezetőként tovább használja. Viszont elköszöntek egymástól, és a lelépési egyeszség részeként megkapta ezt a szép jószágot, melynek lovai most már a mi kertünkben nyerítenek.
Az elmúlt hónapok tapasztalatai, főképp az előző 159-esemmel összhasonlítva:
- az automataváltó (megjegyzem: van rajta hagyományos fel-letologatós kézi és forma1-es kézi is) nagyon kényelmes dolog, de azért a legújabb 8 gangosak (bmw, audi) simulékonyabban váltanak - ebben még 6 gangos van
- többet fogyaszt 1,3 literrel százon
- nagy öröm benne az SD kártyás, remek navigáció (amit lassan frissíteni kéne rajta, mert 2012-es verziójú)
- szeretem az usb-s médialejátszóját, ahol is most egy 64 gigás pendrive csücsül tele minőségi mp3-kkal
- jó dolog a bluetoothos telefonkihangosító
- nem sokat érzek abból, hogy gyakorlatilag 0 km-esen kapott egy chiptunningot (félóra alatt akár el is távolítható - mondja az exgazda), amitől 248 lóerős lett. (Mikor erről beszélgettünk az eladóval, akkor ő is megjegyezte, hogy minden új alfája megkapta ezt a tuningot - nem jut eszembe a márkája :S, de majd utánanézek (vmi német neve van), és bizony a legnagyobb javulást a 156-os 1,9 mjetnél érezte a tuning élesítése után.)
- az autó az elmúlt négy hónapban hibátlan volt, csak tankolni kell bele - természetesen csak a jobbik dízelből minden kúton
- akkumulátort azért cseréltem benne, tettem bele újat és eggyel erősebbet.
Képeket raktam fel az oldalamra. Jó autózást mindenkinek, cartársak!
Rég írtam már ide. Most is régi adósságot pótolok, mikor jelzem, hogy idén nyáron egy új 159-es alfával bővült a gépkocsiállományunk. Azaz darabszámra minden a régi, mert beszámították az előző 159-est.
Az új vételt alaposan megfontoltam, és úgy néz ki eddig, hogy nem is fogtam mellé. Bár ennek mindig ára van. Forintban kifejezhető :).
Nagyon ritka példány a gép, hisz magyarországi forgalombahelyezésű, gyárilag TI változat, Magyarországon márkaszervizben szervizelt (Autóház Budaörs). 98 ezer km-rel vettem, és szerencsére 95.206 km-nél elvégezték rajta a teljes vezérléscserét vízpumpástul, mindenestül. (Mondjuk figyelmeztető jel, hogy éppen kijőve a garanciális korból, már volt rajta egy 200 ezer forintos javítás: "ÍHidegben nehezen indul, dadog" - volt a hiba. Szívócsövet és szívócsonkot + tömítéseket cseréltek rajta a számla szerint.)
Kaptam hozzá egy teljes értékű 19"-os pótkereket, és még két 19"-os kereket teljesen új continental gumikkal (tehát összesen 7 db 19"-os füstös alufelnim van most nyári gumikkal); valamint kaptam még egy 4 db -os 17"-os - szintén - alufelnis télikererék garnitúrát egy szezont futott gumikkal.
Emellett jött még az autóval 4 db vadonatúj féktárcsa + 4 db fékbetét készlet (az első kerekekhez gyáriak, a hátsókhoz nem), és jött egy alumínium pedál készlet, mert az előző tulaj kopottasnak találta a régieket.
Mint látszik, nem arra készült az eddigi gazdája (aki az autó NÉRÓ M5 Kft. ügyvezetője volt), hogy értékesíti az alfát, hanem hogy megtartja és cégvezetőként tovább használja. Viszont elköszöntek egymástól, és a lelépési egyeszség részeként megkapta ezt a szép jószágot, melynek lovai most már a mi kertünkben nyerítenek.
Az elmúlt hónapok tapasztalatai, főképp az előző 159-esemmel összhasonlítva:
- az automataváltó (megjegyzem: van rajta hagyományos fel-letologatós kézi és forma1-es kézi is) nagyon kényelmes dolog, de azért a legújabb 8 gangosak (bmw, audi) simulékonyabban váltanak - ebben még 6 gangos van
- többet fogyaszt 1,3 literrel százon
- nagy öröm benne az SD kártyás, remek navigáció (amit lassan frissíteni kéne rajta, mert 2012-es verziójú)
- szeretem az usb-s médialejátszóját, ahol is most egy 64 gigás pendrive csücsül tele minőségi mp3-kkal
- jó dolog a bluetoothos telefonkihangosító
- nem sokat érzek abból, hogy gyakorlatilag 0 km-esen kapott egy chiptunningot (félóra alatt akár el is távolítható - mondja az exgazda), amitől 248 lóerős lett. (Mikor erről beszélgettünk az eladóval, akkor ő is megjegyezte, hogy minden új alfája megkapta ezt a tuningot - nem jut eszembe a márkája :S, de majd utánanézek (vmi német neve van), és bizony a legnagyobb javulást a 156-os 1,9 mjetnél érezte a tuning élesítése után.)
- az autó az elmúlt négy hónapban hibátlan volt, csak tankolni kell bele - természetesen csak a jobbik dízelből minden kúton
- akkumulátort azért cseréltem benne, tettem bele újat és eggyel erősebbet.
Képeket raktam fel az oldalamra. Jó autózást mindenkinek, cartársak!
Liquid2015-10-01 10:58:31 // 71462
nem vagyok elfogult, de sztem egy ekkora dízel batár ha 7-7.5 körül van 100-on az már korrektnek tekinthető, (legalábbis nekem az) főleg ha azt is megnézzük, hogy "csak" egy 2.4-es motor van benne. Ez ennyit tud pont.
Nyilván ha 500 kilóval könnyebb lenne, akkor jobban gyorsulna...
Amúgy meg a kolega pont ilyesmiről ábrándozik, és ahhoz nem kell sportautó.
Nyilván ha 500 kilóval könnyebb lenne, akkor jobban gyorsulna...
Amúgy meg a kolega pont ilyesmiről ábrándozik, és ahhoz nem kell sportautó.
Martin Kovacs2015-10-01 10:27:55 // 71461
Köszi !!! :D
Giuntini2015-10-01 10:10:57 // 71460
Félmilliótól indul nagyjàból.
Giuntini2015-10-01 10:07:42 // 71459
Nem sportautót hanem Opel Corsa Opc-t. Egyszerűen fel kell fogni ez az autó hosszú autópàlyàzàsra van kitalàlva, ahol beallsz 200-as utazóra! De kanyarodni is imàd. Egy valamit gyűlöl a làmpàtól làmpàig gyorsulgatàst. Ez az autó ezzel a mocival 150-nél kezd élni. Aki ez alatt akar járni annak bőven elég a 150lovas dejzel. És sokkal gazfasàgosabb azt fenntartani.
Martin Kovacs2015-10-01 10:07:04 // 71458
Cartársak !
Csak kérdezés és érdeklődés szinten egy 2.4 jtd Aisin TF-80-as váltó felújítása kb mi költségbe kerül ?
Széles utat, olcsó gázolajat ! :D
Alfa Romeo
Csak kérdezés és érdeklődés szinten egy 2.4 jtd Aisin TF-80-as váltó felújítása kb mi költségbe kerül ?
Széles utat, olcsó gázolajat ! :D
Alfa Romeo
Shadin2015-10-01 09:58:27 // 71457
Persze. Meg egy 1100 kilós (sport)autó is egy kb. 2.0(TS) motorral. Ne legyünk már ennyire elfogultak...
Liquid2015-10-01 09:54:19 // 71456
azért egy megfelelően optimalizált 2.4 már tud korrektül gyorsulni :)
Shadin2015-10-01 09:40:08 // 71455
Akkor sportautót kellett volna venned.
.......................2015-09-30 22:42:39 // 71454
Felesleges szívás van bőven
Induljunk abból ki hogy minden motorban van kettőstömegű
4Szelepes dieselek szivosor ,egr ,dpf ezek mind gondot okozhat
Diesel mind injektorok koszosak kopottak ,ezért kormol mint állat ,de lem látod hátul a dpf megfogja,de így állandóan regenerál ,ami nem jó
A szívosorban lévő lapátkák egy q..va nagy hibaforrás ,nehéz indulást ,megszolulva teljesítményvesztést ,vészüzemet okoz ,ami marha idegesítő
Egr gyakran megszorul,de legrosszabb esetben cserével orvosolható
Turbo blokk hf kuplung strapabíró
Futómű is
Kormánymű fogasléc a gumiharmonika alatt esetleg vizet kap,berozsdál majd lóg kopog
De ez csak a korai évjáratokon volt
Kerékcsapágy sokszor kampec ,bár ez is cserélhető relative könnyen
Az összes váltó opel eredet,így a M32 váltó csapágygondjai itt is vannak,lesznek
A 2,4 jtdm 2,0jtdm és TBi n F40es váltó van ,az erősebb strapabíróbb
Induljunk abból ki hogy minden motorban van kettőstömegű
4Szelepes dieselek szivosor ,egr ,dpf ezek mind gondot okozhat
Diesel mind injektorok koszosak kopottak ,ezért kormol mint állat ,de lem látod hátul a dpf megfogja,de így állandóan regenerál ,ami nem jó
A szívosorban lévő lapátkák egy q..va nagy hibaforrás ,nehéz indulást ,megszolulva teljesítményvesztést ,vészüzemet okoz ,ami marha idegesítő
Egr gyakran megszorul,de legrosszabb esetben cserével orvosolható
Turbo blokk hf kuplung strapabíró
Futómű is
Kormánymű fogasléc a gumiharmonika alatt esetleg vizet kap,berozsdál majd lóg kopog
De ez csak a korai évjáratokon volt
Kerékcsapágy sokszor kampec ,bár ez is cserélhető relative könnyen
Az összes váltó opel eredet,így a M32 váltó csapágygondjai itt is vannak,lesznek
A 2,4 jtdm 2,0jtdm és TBi n F40es váltó van ,az erősebb strapabíróbb
Giuntini2015-09-30 22:16:16 // 71453
Érdekes dolgot csinált ma az autóm, az érdi emelkedőn felfelé jövet az M 7-esen. Balatonról jöttem fel, végig 150-re volt állítva a tempomat. Fölfelé az emelkedőn egyszer csak az automata visszaváltott 5-be, majd felrakta 6-ba, majd ismét vissza 5-be, folyamatos 150-nél. Kinyomtam a tempomatot, lenyugodott, és gyönyörűen ment fel 6-ba. Lehet, hogy a tempomat hülyítette az automatát, keményebben akarta nyomni, és ezért váltott vissza, de arra is gyanakszom, hogy pont akkor készült fel a regenerálásra, mert röviddel utána elindult egy szép regen.
'''''2015-09-30 20:53:31 // 71451
Hová használnád,város vagy pálya?Mennyit mész évente?Hogy vezetsz,nyugisan vagy sportosan vagy nyomod neki?
Kormánymű a 159-nél kényes.A dízeleket (2.0 kivétel talán) a csak városi használat eltömíti a dpf-et.Ha mész hosszabb távokat is akkor nincs gond.
2.4-nél a kipufogó leömlőnél a tőcsavar hajlamos a törésre.Persze cserélhető.
Kézi váltóval nem szokott gond lenni.Automata már drágább történet lehet.
Kormánymű a 159-nél kényes.A dízeleket (2.0 kivétel talán) a csak városi használat eltömíti a dpf-et.Ha mész hosszabb távokat is akkor nincs gond.
2.4-nél a kipufogó leömlőnél a tőcsavar hajlamos a törésre.Persze cserélhető.
Kézi váltóval nem szokott gond lenni.Automata már drágább történet lehet.
Norby2015-09-30 20:43:15 // 71450
Nekem volt 1,9 120 le és most 2.,4 automata.
A 2,4 automata nagyon jó, bár volt vele gondom, de a javítás óta rendben
Mondjuk eladó frissebbre csere miatt!
2.4 aut
A 2,4 automata nagyon jó, bár volt vele gondom, de a javítás óta rendben
Mondjuk eladó frissebbre csere miatt!
2.4 aut
Liquid2015-09-30 20:39:34 // 71449
ezek rengetegszer ki voltak tárgyalva, keresgélj kicsit, és ha van még konkrét kérdésed állunk rendelkezésedre :)
Driver2015-09-30 20:31:31 // 71448
sziasztok,
autóvásárlás előtt állunk, tudnátok nekem segíteni a következőkben?
- egy 159-esnek mik a típushibái?
- benzines vagy dízel a kevésbé macerásabb, olcsóbban karbantartható? (nem filléreskedni akarok, hanem a felesleges szívásokat megúszni ha van ilyen :)
- melyik motor a jobb választás?
- váltók közül az automata is jó, vagy maradjunk a manuálisnál?
- mire kell figyelni használat kozben?
köszi előre is!
autóvásárlás előtt állunk, tudnátok nekem segíteni a következőkben?
- egy 159-esnek mik a típushibái?
- benzines vagy dízel a kevésbé macerásabb, olcsóbban karbantartható? (nem filléreskedni akarok, hanem a felesleges szívásokat megúszni ha van ilyen :)
- melyik motor a jobb választás?
- váltók közül az automata is jó, vagy maradjunk a manuálisnál?
- mire kell figyelni használat kozben?
köszi előre is!
David | Centocinquantanove2015-09-30 20:31:18 // 71447
Nekem 3000 rpm fölött lelkiismeretfurdalásom van :) De tényleg...
Ha el is kap a hév, 3000-nél akkor is felváltok, egyszerűen sajnálom az autót, pedig legbelül tudom, hogy nem ártana neki semmit.... de akkoris :) Hülyeség :)
Ha el is kap a hév, 3000-nél akkor is felváltok, egyszerűen sajnálom az autót, pedig legbelül tudom, hogy nem ártana neki semmit.... de akkoris :) Hülyeség :)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-09-30 19:09:22 // 71446
agresszív gyorsulás a djzellel nem igazán párosul, főleg a súlyt bele számítva...van agresszív gyorsulás Giulia 3.9mp...valaki erre vágyik olyat kell választani...csak ebben az impotens világban hogy valami kurvára gyorsuljon, ne is fogyasszon, könnyű is legyen, az emissziónak is megfeleljen kicsit kezd a magyar népmesékhez hasonlítani :)
Peeeti852015-09-30 19:00:51 // 71445
Sziasztok.
Pár napja olyan dolgokat produkál az autóm, hogy a vízhőfok mutató megáll olyan 60 fok környékén és se fel se le nem mozdul, miután leállítom és kiveszem a kulcsot akkor sem.
Esetleg találkozott már valaki hasonló problémával ? A furcsa az egészben az ,hogy nem mindig csinálja.. van amikor szépen beáll 90 re és miután leállítom vissza is esik a mutató.
Pár napja olyan dolgokat produkál az autóm, hogy a vízhőfok mutató megáll olyan 60 fok környékén és se fel se le nem mozdul, miután leállítom és kiveszem a kulcsot akkor sem.
Esetleg találkozott már valaki hasonló problémával ? A furcsa az egészben az ,hogy nem mindig csinálja.. van amikor szépen beáll 90 re és miután leállítom vissza is esik a mutató.
Haddel2015-09-30 18:54:22 // 71444
19 évesen ,első autóm ezeröcsi volt,akkor el voltunk ájulva hogy megy 😃
.......................2015-09-30 16:48:31 // 71443
mond a csávó valamit,
harmóniában lenne az agressziv külsö az agressziv menettelsesítménnyel?
harmóniában lenne az agressziv külsö az agressziv menettelsesítménnyel?
.......................2015-09-30 16:38:31 // 71442
Cirka 8secundum 100 ra
Anno a ladás világban a VFTS ek tudták ezt
Anno a ladás világban a VFTS ek tudták ezt
denil12015-09-30 14:25:06 // 71441
Leszarom a BMW-ket. Nekem gyorsuljon úgy ahogy én szeretném.