Fórum >> Típusok >> 159

Giuntini2015-10-10 09:07:17 // 71765
Indulok a KUL-ra.
Szabolcs 1592015-10-09 22:13:08 // 71764
17 és alufelni eladva
emGéza2015-10-09 20:18:09 // 71763
Mi lehet a bekarikázott ? (1.9JTS)

Olyan mintha , valami be lenne tekerve valami hőszigetelő cuccal ...
Szabolcs 1592015-10-09 17:10:32 // 71762
ET40
Szabolcs 1592015-10-09 17:09:41 // 71761
eladó 5x110 205/50r17 semperit téli gumival 2db 5mm 2db 6mm. CSAK Ma ára 50000 Ft Sárvár
mizooo2015-10-09 16:52:27 // 71760
Alacsony lesz! Én most tervezem a 205/60/R16 vásárlását télre. Ezzel mindenhol leér még parkolni sem lehet rendesen.
denil12015-10-09 12:49:42 // 71759
Igazából ma már a vízhőfok mérő is csal, akkor is 90-et mutat ha valamennyivel alatta vagy felette vagy. Inkább már csak tájékoztat.

Ami lényeges,h sokan a vízhőfokhoz mérik az autó üzemi állapotát pedig az olajhoz kéne. Mivel az sűrűbb és a 2.4Jtdm-be elég sok kell, ezért a 90fokot hamarabb eléred mint az olaj üzemi hőmérsékletét. Én a 90 fok elérése után is még pár percig nem taposom neki. Persze ez csak teljesen hideg állapotra igaz, mert ha már aznap beindítottad a kocsit és nem állt fél napig és nincs -10fok akkor az olaj az előbb említett tulajdonsága miatt lassabban is hűl ki.
denil12015-10-09 12:44:45 // 71758
Szosza!
Írtam neked pm-et pár napja a felnikkel kapcsolatban.
Hol tudnám átvenni / megnézni őket?
Zsolt1552015-10-09 10:44:31 // 71757
kiherélteik = kiheréltetik
Zsolt1552015-10-09 10:39:47 // 71756
Vagy kiherélteik a meglévő dízeleiket.
Giuntini2015-10-09 10:05:15 // 71755
Ez így van! 91 óta csak dízelezem, hosszú éveken keresztül, évi 60 ezer kilométert mentem, havonta (7500 km-enként) cseréltem olajat. Ma maximum évi 20 ezret megyek, megszokásból dízelezek. A 2.4-en különösképp érződik, hogy gyűlöli a várost. Tavasztól késő őszig, 80%-ban autópályázom vele, nagyon jól kiég a DPF, 1000, van amikor még több km-enként regenerál. Ma a taxisok mint az őrültek állnak át a hibridre. A dízel, tényleg a hosszútávfutó.
.......................2015-10-09 09:56:53 // 71754
Ha nem szív be a turbó idegen testet,és rendesen olajon fut soha nem megy tönkre
A turbo halála mindíg okozat,valami más teszi tönkre
Nem ok!
.......................2015-10-09 09:55:01 // 71753
A hidegen padlógáz,meg nem cserélek olajat ma is és régen is kinyírt egy diesel blokkot
Másrészt sokan városban 100százalékban járnak diesellel
Ami nem baj ,de 15éve a taxisokon kívül senki nem járt kormossal
Ma meg több mint autósok fele
Giuntini2015-10-09 09:44:19 // 71752
Még annyit hozzáteszek, hogy a Croma TD-ben nem volt turbócsere, pedig 500 ezerrel adtam el. A Mareában 350 ezer volt, és abban is az eredeti turbó volt. Ennek a tartóssága is használatfüggő!
Giuntini2015-10-09 09:40:00 // 71751
Örülök, hogy ezt mondod, én ezeket a dolgokat nem ismertem, amit most leírtál. Akkor úgy van valóban, ahogy mostanában gondolom, hogy a marketing miatt mennek tönkre hamarabb a dízelek. Ha valaki hasonlóképpen bánik a dízellel, mint pl 20 évvel ezelőtt, akkor lehet, hogy ugyanolyan tartós. Szerintem a gond abban is lehet, hogy az utóbbi években mindenki átült benzinből dízelbe, és elhiszik azt, hogy ugyanúgy kell bánni vele, mint egy benzinessel. A 30 ezres olajcsere periódus nem igaz, sehol sincs leírva a gépkönyvben, hogy hosszú autópályázás után a turbónak vissza kell hűlnie, és akkor leállítani. Én amíg be nem melegszik a motor, legalább 90 fokra, nagyon finoman nyomom neki, ugyanúgy mint húsz évvel ezelőtt.
.......................2015-10-09 09:10:58 // 71749
Nem ez tök más mint a Volvo,aVolvo egy vadi új blokkot fejlesztett,ami benzines és diesel is lesz

Az Alfa a jtdm diesel blokkot a 90es évek óta fejlesztgeti
Erre a bevált konstrukcióra építették a TBi t
Ez százszor megbízhatóbb lesz mint a Volvo vadi új blokkja
.......................2015-10-09 08:58:30 // 71748
Az alfa ezer éve gömbgrafitos öntöttvas blokkot használ a jtdm blokknak,az audi csak 5éve

Egy ló..szt van lejebb a dieselek tartóssága,
Rendesen karbantartva simán elmegy a mai 2.0jtdm is 600ezret
Nivan842015-10-09 08:54:53 // 71747
Na ezen én is gondolgodom. 225/55R16-ban van 17,000Ft/db áron.

Haddel2015-10-09 00:24:51 // 71746
Egy ilyenre még rá is kívánnék ,ha nem elől kaparna 😃
Giuntini2015-10-08 23:34:47 // 71745
Ezekről a dolgokról nem tudtam, de vajon milyen lehet a 2.0 tartóssága, ha a motorblokk azonos a benzinessel. A Volvo is ezt csinálja a 2.0 blokk dízel és benzines megegyezik. Sajnos az autógyáraknál a költségcsökkentés az elsődleges, és a dízelek tartóssága egyre lejjebb van. Annak idején azt hangoztatták, hogy a dízeleknél lényeges a hengerek közötti falvastagság, most meg azonosak a benzines, és dízel blokkok. Jóhogy régen volt, de a 2.5-ös Croma motorral elmentem úgy 500ezer kilométert, hogy szelepállításokon kívül nem kellett hozzáérni. Kíváncsi leszek egy pár év múlva a 2.0 dízelekre.
Zolibácsi2015-10-08 23:09:48 // 71744
én azt olvastam, hogy egy családból származik a dízelekkel a motorblokk, továbbá a furat és a löket (fundamentals of bore and stroke) egyezik a dízelekkel.
De javíts ki, mert nem tökéletes az angolom
.......................2015-10-08 22:52:50 // 71743
Csak egy nagy turboval is tudja a 340lovat a TBi
tuning TBi


.......................2015-10-08 22:43:53 // 71742
Ezt a képet egy bimmerfórumról szedtem!
GTPeti2015-10-08 22:11:24 // 71740
Ezt az infót hol olvastad? Ez engem is érdekel. :)
GTPeti2015-10-08 22:10:29 // 71739
Hogy? 306 LE-re ezelőtt 23 évvel is képesek voltak erre az olaszok.

A rekord nemrég dőlt meg, mert az AMG-k asszem 360 LE-t tudnak.
Zolibácsi2015-10-08 22:08:43 // 71738
Szerintem fordítva 1,6 blokk és 2,0 jtdm főtengely csak hogy kapjon elég naftát...
komolyan ezeket olvasod valahol????
Kazes☻2015-10-08 21:38:42 // 71737
Üdvözöljük Brinkmannékat...! :)
Piritu - 1.000.0002015-10-08 21:27:09 // 71736
Üdv a 159 csapatnak a Fekete Erdőből :-)
Regensburg - Nürnberg szakaszon akkorát mentünk egy 520d-vel, hogy csak na. Ja, a legfontosabb, nem tudott ellépni, a végén egy 220GPS-el megfogtuk és feladta :-))))
.......................2015-10-08 20:40:59 // 71735
A TBi blokk gyakorlatilag egy 2.0 jtdm csak benzines
Az 1,6 jtdm főtengely van benne és a 2.0jtdm blokk,vagy fordítva..
Egy gyártósoron is készülnek

Ha a duplaturbós jtdm simán kibír 400Nm ert ,akkor ez is ki fog
Erhard 242 (Pure Energy)2015-10-08 20:08:40 // 71734
dupla turbóval ...simán
'''''2015-10-08 20:02:15 // 71733
Hogy a nyavalyába lehet egy 2.0-ás motorból kiimátkozni 330lovat?Kíváncsi leszek,hogy fogja bírni a tartós tesztet.
Don Gombóc2015-10-08 19:56:48 // 71732
Erhard ! Csere érett az 1,8 Tibid ! :-)

http://www.blogdimotori.it/alfa-romeo-giulia-la-versione-2-0-tbi-da-330-cv-fa-sul-serio-12053.html
Don Gombóc2015-10-08 19:41:50 // 71731
Asszem kipróbálom a Hópárducomra a Taurus 601 téli gumit. ( nem Trabant 601 )
Vettem tavaly anya Punyeszára, tök jó, csendes, jól tapad, egyelőre olcsó mivel bevezető áron van, a Michelin terméke.
Don Gombóc2015-10-08 19:36:07 // 71730
Nem haragszom a népautóra, de amikor meglátok hátulról egy Golfot, aminek a sárvédő ívétől kilóg még tíz centit egy 245-ös gumi nyomtávszélesítővel, akkor behányok. Ha meg hátulról látok mellé egy 45 milliméteres kipufogót, akkor kész is vagyok teljesen. :-)
Zsoltikj ૐ2015-10-08 19:26:36 // 71729
vannak olyen elmebetegek
Erhard 242 (Pure Energy)2015-10-08 18:50:07 // 71728
köszi
Don Gombóc2015-10-08 17:54:27 // 71727
Ez valami mókás kép akar lenni, bár biztos van olyan elmebeteg aki fel is tenné így. :-)
Don Gombóc2015-10-08 17:52:50 // 71726
Egy srác szerelt a 7 colos 16-osra 225-öst, nekem egy kicsit a ballonossága esztétikailag nem tetszett, bár szerinte nem volt gond a viselkedésével.
.......................2015-10-08 17:42:27 // 71725
Ha ezt lehet ,akkor szerintem nem is marad kérdés
.......................2015-10-08 17:31:08 // 71723
Kicst ballonos lesz,simán mehet a 225 a 7zollra
A Mercedes A classen 5,5 coll széles felnin volt 195 gumi ,gyárilag!!!
Don Gombóc2015-10-08 17:14:10 // 71722
Fene tudja, kerék átmérőben kb 21 milliméter a plusz, de az autó hasmagasságában csak jó 10 mili. Így már nem is tűnik soknak. Minden esetre én a 16-os felninél ami 7 coll széles, inkább csak 215-ös gumit használnék, a 225 soknak tűnik. Szerintem.
Nivan842015-10-08 17:05:45 // 71721
Néztem de nagyon nagy lenne az eltérés. 3.3%. Te használtál ilyet?
Don Gombóc2015-10-08 16:18:11 // 71720
215/60/16 ?
Szabolcs 1592015-10-08 16:14:29 // 71719
41 et most néztem meg 17 gyári nak
Liquid2015-10-08 16:03:11 // 71718
nem tudom sajna
Szabolcs 1592015-10-08 14:03:08 // 71717
41 a gyári ha jol tudom
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak