Fórum >> Típusok >> 159

.......................2015-11-06 09:18:47 // 72914
Ha azzal se,akkor az nem kátrány hanem fékpor
Akkor meg WellDone sütőtisztító
De védőszemüveg+gumikesztű kötelező,ha még holnap is akarsz tisztán látni
.......................2015-11-06 09:16:14 // 72913
Nitro hígító
Az minden köolajszármazékot old,még az 1K s festéket is
Erhard 242 (Pure Energy)2015-11-06 09:08:29 // 72912
a kátrány melegen olvad...forró vizes gőzborotvával le kell jönnie vagy csak gőztisztítóval, a benzin is oldja a kátrányt....
tdemeter2015-11-06 09:06:04 // 72911
Nekem arra adjatok tanácsot, hogy mi az anyámat kezdjek a felnimmel. lényegében amióta az autó megvan képtelen vagyok róla leszedni a kátrányt. Ami vicc, hogy 4-ből csak 3-on van igazából, a küllők között. Próbáltam már mindenféle kátrány eltávolítóval, súrolással, mittomén mivel de hatékonyan semmi se viszi le, maximum a nagyon kitartó, folyamatos súrolás ami viszont szerintem magát a lakk réteget is elkoptatná - szeritnem.
Pici, apró pöttyöket kell elképzelni, amelyek olyan sűrűn vannak, hogy nem lehet nem látni őket.
Ötlet?
.......................2015-11-06 08:58:16 // 72910
Lekopik
A nyakát és a palástot érdemes egy kis színtelen lakkal még most lefújni
Úgy kibír 3telet is rozsdaboglya nélkül
Liquid2015-11-06 08:34:39 // 72909
valszeg lekopik, viszont ahol nem éri a betét ott marad és remélhetőleg nem fog rozsdásodni
tdemeter2015-11-06 08:18:24 // 72908
Szép! Ez a grafitos fény megmarad rajta? Vagy ez lekopik?
FireAlfa2015-11-06 07:49:07 // 72907
Üdv

Egy kérdés, ez a "becsípődésgátló" szenzor a bal hátsó ablaké a bal hátsó ajtónál található? Mert már 4. napja "emlékeztet" rá és kezdem unni. Megtekinteném a kontaktot vagy a vezetéket.

Köszi előre is.
Haddel2015-11-05 22:31:31 // 72906
Huu ez jóféle! Ilyet akarok én is ,csak yellowstuff betéttel.Kiváncsi leszek a tapasztalataidra.
Csabi2015-11-05 22:02:28 // 72905
... csúnya hang az megvolt, aztán eltűnt és több száz km után sem ismétlődött....Ezért erre gondolnék első körben, vagy más idegen testre....
Piritu - 1.000.0002015-11-05 21:55:01 // 72904
Az négy kerékkel számolva a kocsi tömegének majdnem 10 %-a! :-O
(Ha a kerékagy+csapágy+lengőkar+sallangok súlyát is vesszük, tuti megvan a 10%)
Liquid2015-11-05 21:51:37 // 72903
aha :) csak a felni+gumi+kéktárcsa+betét kb. 35kg
Piritu - 1.000.0002015-11-05 21:50:37 // 72902
Ennyit a csekély rugózatlan tömegről :-DD
Liquid2015-11-05 21:43:01 // 72901
Ezt hozta ma a futárbácsi :)
Mentem a saját fejem után és az ATE szett helyett, bepróbálom ezt, remélem jó lesz :)
Eddig nem kellett hozzányúlnom a fékhez, így nincs tapasztalatom.
Meglepett a súly. Az egész csomag 22kg, ebből 9,9/tárcsa. Nemgyenge :)
Shadin2015-11-05 21:40:14 // 72900
Nekem rémlik ez a 159-ből, és emlékeim szerint rutinná fejlesztettem a végére, de ott a pedál kiszedése könnyebb volt.
droberto2015-11-05 21:37:16 // 72899
Részvét az 1 óra kuplung pedàl alatt fekvéshez. :)))
Párnát, pokrócot dobjál magad alá.
Giuntini2015-11-05 21:15:25 // 72898
Én azt hallottam, hogy a 159 nem igazán képes benyelni a lapátkákat. Ha ilyen baja van, akkor előtte nagyon csúnya hanggal adja tudtunkra.
Csabi2015-11-05 20:47:45 // 72897
Szerencsére akkor még sincs nagy baj...Főleg, h azóta ment 2-300km-t a szerelőd és nem vett észre semmit...
Ha még nem volt soha leszedve a szívósor, akkor ránézetnék(azok alapján amit leírtál), mert lehet egy lapátkát evett meg a 4. hengered...
Shadin2015-11-05 19:03:53 // 72896
Hálásan köszönöm!!!!
DTamas2015-11-05 18:29:13 // 72895
Sziasztok! A kattogó kuplung pedál javítható.Én kb 1 éve csináltam és azóta tünetmentes.
Ki kell szedni a rugót, mert csak így lehet megzsírozni.Sajnos fényképet nem készítettem róla.A javítás nem túl bonyolult csak türelem kell hozzá (kb 1óra). Benyomott pedál mellett a rugót ki kell pattintani a helyéről.A rugó két végén műanyag rugóvezető (10,12) van,a pedál felőli rugóvezetőn (10) van egy fém betét (14) ennek a fém betétnek az alját a tetejét, a tűzfal felőli rugóvezetőnek (12) pedig a tűzfalba csatlakozó részét valamint a két rugóvezető egymásba csúszó részét kell megzsírozni.Összeszerelésnél a rugót összenyomott állapotban lehet vissza "játszani" a helyére.(Én a rugót satuba összenyomtam,készítettem egy célszerszámot (U alakú kengyel) ami a rugót összenyomott állapotba tartotta addig amíg be nem tettem a helyére.Majd amikor a rugó a helyén volt a célszerszámot lelöktem róla.)Remélem érthető a leírás.
emGéza2015-11-05 15:30:22 // 72894
Hitetlenek vagytok ! :D
Ami olcsó , nem biztos , hogy szar is ;)
Liquid2015-11-05 15:20:13 // 72893
vagy napok :)
Nivan842015-11-05 15:19:24 // 72892
nehogy hónapok legyenek belöle :P :)
emGéza2015-11-05 15:13:59 // 72891
Ma a Homasitában vettem ablaktörlőgumit , 185 HUF/db ;)
Majd évek múlva megírom , hogy eddig bírta :-D
Nivan842015-11-05 15:10:30 // 72890
Felkerültek a téli abroncsok még múlt héten. Valamint végre sikerült pótolni a kis tükör állító kapcsoló 4 irányú kis kupakját. 12770. Mivel meg kellett vegyem a komplett ablak emelö kapcsolósort, ezért bárkinek kell esetleg kapcsoló vagy maga az egész konzol az írjon és küldöm is mert nekem haszontalan.



Mr.Szaki2015-11-05 13:58:30 // 72889
Csöri látatlanban rossz irányú befecskendezést mondott, de Ő is inkább ránézne......ráhallgatna.
yani🍀2015-11-05 13:34:12 // 72888
Injektor hiba nem lehet? Vidd el olyan helyre, ahol meg tudják mérni!
Giuntini2015-11-05 13:30:05 // 72887
Én azt mondom vidd ki Szatyi mesterhez. Alfàs teren a legnagyobb diagnoszta. Nagyon sok mindent meg kell mérni a motoron mielőtt diagnózist mond rá valaki. Kompressziónàl is fontosabb a veszteségmérés. Ha ő àment mond rá akkor nyugodtan jarhatsz vele.
Mr.Szaki2015-11-05 13:18:51 // 72886
No szevasztok! Tegnap beszéltem a szerelőmmel, aki mondta, hogy ma 10-re menjek ki hozzá. Megtörtént. Beindította a vasat, semmi hangja nem volt. Csak néztem!
A művelet a következő volt. Mivel biztos volt benne, hogy a motorból jön a zaj és mechanikus eredetű a hiba, ezért elkezdte lehúzkodni a csatlakozókat. Kiderült, hogy balról a 4 henger csinálja a feszkót. Öntött bele "valami" (elfelejtettem mit) égésjavító folyadékot, majd a motor beindítása után, finoman növelte a fordulatot, természetesen az ésszerűség határain belül. Egyszer csak hopp, megszűnt a zaj. Azóta ment vele 2-300 km-t és minden ok. Értetlenül állunk a dolgok előtt, ilyet még ő sem tapasztalt soha. Az autó pöccre indul, húz is ahogy kell. Viszont mintha kis kattogás visszamaradt volna,de lehet, hogy már beképzelem és az előtte is volt.
Szükségem volna a tanácsotokra, hogy Ti merre mennétek tovább. Motort nem szívesen bontanék meg, viszont megölni sem akarom....
Mr.Szaki2015-11-05 13:03:44 // 72885
Szeva. Pityukomának részletesen le van írva az ajtó szétszedésének a menete. Bár én inkább kompletten cseréltem, minthogy mindig szétszedegessem. Az új bírja 5-6 évig, a bütykölt meg kitudja....
Nem mintha az autóm nagyon meghálálná.... :(
ALFI1562015-11-05 12:50:04 // 72884
18-as van goodyear F1 gumikkal. 200.000HUF ha valakit érdekel.Ami a kocsin van a képeken.
MiszöszFőnök2015-11-05 11:13:53 // 72883
Sziasztok
159 hez eladó 17 es felnije nincs valakinek?
Giuntini2015-11-05 10:59:45 // 72882
Nekem is csinálta egy párszor, a hátsó bal oldalit írta ki. Aztán megjavult, majd csinálta ismét. most már egy jó ideje nem csinálja. A becsípődés gátló hibája. Onnan veszed észre, hogy szakaszosan emelkedik vissza az ablak. Ne foglalkozz vele, magától megjavul.
FireAlfa2015-11-05 10:35:50 // 72881
Sziasztok!

2 napja kiírogatja nekem hogy "Fensterversicherung hinten links nicht verfügbar" (Hátsó ablak "biztosítása" nem elérhető). Reggelenként csinálja míg hideg van aztán utána abbahagyja. Tegnap újratanítottam a hátsó ablakot, valamint a bal első és bal hátsó kábelköteg csatit befújtam kontakt spray-vel. További ötletem nincsen! Nektek? Az ablak maúgy működik rendesen, nem esik le és az ablakemelő már volt cserélve. Köszi
zsoltika2015-11-05 10:21:13 // 72880
Sziasztok!

Ma reggel észrevettem h kb 2 ujjnyira le volt eresztve a bal hátsó ablakom. Felfele nem is működött, kézzel felemeltem. Mire beértem munkába ugyanúgy lent volt néhány centire. Papírral most kipeckeltem.
Ez a többetek által átélt műanyag csúszka lesz valószínűleg?
Ha szerzek egy ilyet mennyire bonyolult szétkapni az ajtót egy halandónak? Átlag ember bevállalhatja vagy inkább vigyem szakemberhez? Blogot néztem róla, veszélyesnek nem tűnik, csak nem szeretnék rontani a helyzeten. :)

Köszi

Zsolti
Giuntini2015-11-05 10:02:27 // 72879
Nem ítélem el ezeket a szereket, csak az automatánál nem tudom, hogy valóban használ e? Ezek a mai modern automaták mechanikusan sokkal megbízhatóbbak mint a régiek, mechanikusan kisebb igénybevétele van, hiszen itt már elektronika végez minden vezérlést, alkalmazkodik a vezetési stílushoz, ezernyi érzékelő van benne. Az Aisinnek sem a mechanika a sarkalatos pontja, hanem a tömbszelence.
Shadin2015-11-05 09:54:55 // 72878
156-nál cseréltem. Tényleg szopás, de jobb mint kuplungot cserélni, bár az érzésre hibátlan, ezért nem értem a kattanást ami kiengedésnél kb. a fogásponton jelentkezik.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-11-05 09:40:39 // 72877
én a TBi-be raktam nagyon semmit nem vettem észre, de a váltó is kapni fog az biztos
yani🍀2015-11-05 08:04:35 // 72876
Robi tett fel korábban képet, hogy néz ki a kuplungpedál és környéke:

Aki cserélt már visszahúzó rugót az azt mondja, hogy több óra munka és jókora sz...ás.
Gombóc már befújta mindennel, de neki sem változott a hangja.
Shadin2015-11-05 07:48:55 // 72875
Ilyeneket itt nem írhatunk Te sarlatán!

:-)
mzo2015-11-05 06:37:22 // 72874
Én amikor Csőrinél cseréltük az olajat a váltóban, tettem bele Xado EX 120-at. Nem volt baja a váltónak, csak mintegy megelőzés képpen. Amit tapasztaltam, hogy picit simábbak és gyorsabbak lettek a váltások, valamint hogy kisebb lett a slíp induláskor.
Eredetileg én is szkeptikus voltam ezekkel a szerekkel kapcsolatban, de amikor a szervóm vacakolni kezdett (néha beremegett, picit darált) akkor GTPeti tanácsára kipróbáltam a Xadot a szervóba és csodák csodjára megjavította. Utána amíg megvolt az autó -két évig- semmi baja nem volt.
Ami még meggyőző volt, hogy a faterom Peugeotjában volt egy fura rángatás, amivel nem tudtak mit kezdeni a szerelők. Végül arra jutottak, hogy a nagynyomású rendszerrel lesz a baj. De annak cseréje, kb annyiba került volna mint az autó árának a fele. Így gondoltam egy próbát megér jöjjön a Xado. És kisebb csodát tett itt is, mert szinte teljesen elmúlt a rángatás. Persze tudom ez nem gyógyította meg a rendszert, de időlegesen helyrehozta azt.
Shadin2015-11-05 06:11:27 // 72873
Ugyan olyan kondíciók mellett előtte +-1,9 utána +-0,9 értékeket mértem.
Chianti2015-11-04 22:43:30 // 72872
1 flakon Liqui Moly DPF tisztítót már belocsoltam a tankba, most kaptam a másodikat, de azt még nem öntöttem bele. Viszont most mentem 1000 km-t 1 flakon Dízel üzemanyagrendszer tisztító adalékkal (szintén Liqui Moly). Nem szeretném rendszeresen adalékokkal tömni a tankot, de gondoltam így 200.000 felé közeledve nem árthat. Az Examiner azt mondja 900 km-enként regenerál, ami teljesen normális Szatyi szerint. Ezért nem is lett kipucolva a DPF.
Liquid2015-11-04 22:36:54 // 72871
nem, sose éltem ilyenekkel és valszeg nem is fogok, nem az én műfajom. Egyrészt nem hiszek bennük, másrészt a kvázi új befecskendezőket nem bántanám.
Kijavítom magam volt 2 eset:
- egyszer használtam valami injektor adalékot az UNO-ba mikor nem volt jobb ötlete a szerelőnek, de természetesen nem oldott meg semmit, a folytószelep poti volt rossz :)
- dízelbe 2T olajat (megvétel után, injektor javítás előtt), de egyrészt semmilyen változást nem éreztem/láttam, másrészt nagyon macerás volt így elhagytam (2 vagy 3 tankhoz töltöttem)
Shadin2015-11-04 22:30:46 // 72870
A pisiléstől azért messze volt. Te próbáltad már?
Giuntini2015-11-04 22:19:17 // 72869
Én az STP injektor tisztítót szoktam belerakni időnként, olyan 5000 km-enként, meg az STP dízel adalékot. Most fogok valamikor kimenni Szatyi mesterhez olajcserére, és azt mondta ad nekem DPF tisztító adalékot, Liqui- Molly terméket. Van erről valakinek tapasztalata?
Liquid2015-11-04 22:12:39 // 72868
megjavította a pisilő injektorokat? :)
Shadin2015-11-04 21:59:16 // 72867
Mérd meg előtte, tedd bele, hajtsd el a tankot, mérd meg újra. Senkit nem beszélek rá, de le sem.
Shadin2015-11-04 21:55:53 // 72866
Szerintem, az én esetemben, dokumentálva csökkentette az alapjárati korrekciót. A motorba tett meg placebo lehet.
Liquid2015-11-04 21:55:22 // 72865
ezt a kérdést én is feltettem már párszor :)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak