Fórum >> Típusok >> 159

.......................2015-11-30 12:11:17 // 74209
http://www.ebay.de/itm/Tubo-rimozione-filtro-antiparticolato-DPF-FAP-Alfa-Romeo-159-Brera-Spider-/191748601214?

a cső egyenesen olaszból
Liquid2015-11-30 12:04:46 // 74208
a chiptuning szükséges :) Nem kell széjjelkokszolni, de érzetben és a valóságban is sokat lehet javítani az autó viselkedésén. Ég és föld egy optimalizált és a gyári program közötti különbség. Ja és DPF mellé is lehet okosítani.
.......................2015-11-30 11:51:45 // 74207
de mielőtt bármit is csinálsz az injektorokat kell megnézni ,hogy minden rendben van e?
résolaj mérés
bosch próbapad vizsgálat
ha az OK akkor lehet a többivel foglalkozni
.......................2015-11-30 11:46:20 // 74206
ha dpf off akkor csak okosan
nem kell barbár módon kifúrni

kell egy egyenes csövet venni ,amin karima és a csatlakozók rajta vannak

.......................2015-11-30 11:30:21 // 74205
ez az autóvétel több sebből vérzik
forgalmi és adásvételi nem egyező adatokkal
és nem kapott törzskönyvet
átbaszták
annak ellenére hogy van eredetiségvizsgálat,
nos azok akkor mit néznek?
tudom már ,a csekket hogy befizetted e a díját

tanulság ,hogy a jogi környetet ezt lehetővé teszi,agyonbonyolított bürokráciában persze hogy a dörzsöltek megtalálják a kiskapukat

de a korány csak rakja a terhet az autósok vállára,és ez így nincs jól
yani🍀2015-11-30 11:09:25 // 74204
Pont idevágó téma: Link
.......................2015-11-30 10:56:28 // 74203
A gond még mindíg hogy olasz és ezzel nem is nézi meg a vásárlók 90%a
Ugyanebben a cipőben vagyunk mi is,a Mitot se könnyű árában eladni
Pedig már rég álültem volna egy SW be
Akár a yaniéba..
yani🍀2015-11-30 10:41:33 // 74202
Most, hogy én is árulom van azért rálátásom mit keresnek az emberek. Lehet, hogy drágán adom, de minden relatív. Nincs benne több száz Km, szinte hibátlan a belseje, Ha baja volt azonnal megkerestük az okát és a hibás alkatrészt jó minőségűre, általában gyárira cseréltük. Mégsem tolonganak a jelentkezők. Mondhatnám Piritu esetét is. Ha jól látom még mindig árulja, pedig egygazdás, sérülésmentes, tényleg jól karbantartott autót kínál. Sajnos az olcsót keresik, de mindenáron azért nem akarom eladni.
Ricsi 1472015-11-30 10:40:08 // 74201
Nemileg a témába vág, hogy nézegetunk a feleségemnek 147-et most mar egy 3-4 hónapja, szerdan dobtak fel egy jót lebeszeltem az eladóval ha addig meg lesz akkor megyunk megnézni vasárnap, szombat este hívom 6 órakor, hogy akkor másnap mennénk megnézni mondja, hogy most vannak nála pont nézik a kocsit, fel 8 kor hívom, hogy mi a helyzet... mondja, hogy lefoglaloztak a kocsit. Ki az aki este vak sötétben elmegy megnézni egy autot, hogy tud rajta bármit is átnézni? Vagy ennyire nem számít a penz meg, hogy megis mit vesz?
norbi04092015-11-30 10:31:57 // 74200
Én a DPF-et a helyén hagynám az biztos :) 70-30 arányban használom városban és fő úton az autót és minden oké a DPF-el is. Nyáron kapott egy kis upolást teljesítmény téren ésszerű határokon belül Mankytól, minden rendben van vele azóta is.
Giuntini2015-11-30 10:11:15 // 74199
Még annyit, hogy aki költött az autójàra azt valahol eladàsnàl vissza akarja kapni. Azért jőttek be a hasznàlt autók, hogy te költsed rá amit ők nem akartak. Vagy veszel dràgàn egy viszonylag új keveset futottat. Ami viszont olyan hogy itt forgalomba lett helyezve, majd pàr hónap utàn àruljàk abba nyugodt lehetsz hogy attól sza adulni akarnak. Megàllt a motor tettek bele egy bontottat jó olcsón, túl akarnak lenni rajta. Ma már motorkód van, semmit sem tudsz róla.
ProdyG2015-11-30 10:08:55 // 74198
Küszi a válaszokat a DPF-es kérdésemre, úgy látom itt is megvan mindkét tábor, nem könnyítettétek meg a dolgom :)
A szerelő srác, ahová vittem a kocsit, eléggé teljesítménycetrikus, ahogy észrevettem, ő teljes mértékben a DPF ellen szavazott. Sőt még chiptuning-ot is javasolt a kocsimba... gondolom nem igazán javasolt dolgok ezek itt.
Liquid2015-11-30 10:08:48 // 74197
ez csak részben igaz, ugyanis te tudod hogy korrektül van felújítva, de az isemeretelen vevő nem fogja elhinni, én se hinném el ismeretlenül. Soha nem térül meg a befektetett extra munka/pénz, csak az ami az átlag eléréséhez kell.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-11-30 09:56:36 // 74196
azért egy autónak a piaci ára 2 milla környéke kissé elgondolkodtató hogy ez akkor miért 1,4... vagy is nem is kell nagyon gondolkodni
Giuntini2015-11-30 09:55:43 // 74195
Nem adok neked igazat! Ha valamitől szabadulni akarnak, és mókolt annak oka van. A meghúzott, tele külsò sérülésekkel autó még tud menni, és ez az àràn is làtszik. Ott van a baj, ha az autó olyan puffos volt, hogy soha nem lehet belőle normâlis. Tudomàsul kell venni a mostani autók programozottan vannak avultatva. Amit az Aisin vàltóról mondasz nem igaz. Egy: kell benne olajat cserélni! Kettő: igenis az automatàt is ki lehet nyìrni. Folyamatos vàltótoszogatàssal, kézi baszogatàssal. Három: mechanikailag jobban bírja az igénybevételt mint a konkurencia.
Ha én eladnàm az autómat ( eszem àgâban sincs) körberöhögnétek, mert 4 millió alatt nincs tàrgyalàsi alap. Ergó: mindenki szemében többet ér egy bizonytalan, mint egy olyan ami teljesen gyàrira van felújítva, azon kìvül tökéletes kívül belül. Ezek szerint a műszaki zartalom nem lényeges, évjàratot es kilométer óra àllàst veszünk.
.......................2015-11-30 09:18:53 // 74194
Az Asisin automata ritkán fut el hiba nélkül 150..200ezerkm ernél többet,
Kérdezd meg a váltófelújító cégektől
Citrom és szeleptömb csere aztán megint lefut 100..150ezret gond nélkül
.......................2015-11-30 09:15:37 // 74193
Ha biztosat és jót akarsz bemész a szalonba és megrendeled újban
A használt mindíg lutri
Tök mindegy hogy 5 millás 159et veszel
Vagy 1,5milliósat
Csak a rizikó nő,
De rizikó hogy elromlik minden használtnál van ,még a féléves 20ezer km es nél is

Szóval ez nem járható hogy ”vedd meg a legdrágábbat a használt piacról az tuti jó„
yani🍀2015-11-30 08:23:53 // 74192
Teljesen igazad van. Sajnos ma Mo.-on az megy, hogy az anyagi korlátok miatt az olcsóbb autókat veszik az emberek és bíznak abban, hogy kifogják az aranyhalat. Elég, hogy kívülről viszonylag jól nézzen ki, a műszaki tartalommal már nem törődnek. Persze idővel mindenki szembesül a valósággal, hiszen csodák nincsenek. A valóban jó autók kint is és itthon is drágábbak.
Giuntini2015-11-30 08:18:02 // 74191
Az olcsó àltalàban azért olcsó mert bevallottan nagyon sok van benne, vagy jégvert, vagy erősen törött volt. Te mondtad a tiédben 280 ezer van. Mindenesetre csak úgy automata vàltót nem szoktak csak úgy felújítatni. Ha olcsó, és bevallottan sok van benne, akkor azt a pénzt amivel olcsóbban vetted, azt előbb- utóbb rá kell költeni. Ez törvény. Ha viszont egy autóval nyilvànvalóan trükköztek, attól jobb messzire elfordulni, mert szabadulni akarnak. Csak a két alsó lengőkar 200 ezer, és mondjam tovàbb. Szívósor kiiktatva, Egr lefalazva, Dpf kidobva, de akkor könyörgöm mit vettél? Majd a motoreghal, jön a bontott motor 200-ért, amiről fogalmad sincs meddig érsz. Az olcsót így kell nézni. Vagy megveszel egy leinformàlhatót biztos helyről, garanciàval, de nem olcsón. Ha rá kell költeni, sokkal roszabbul jàrsz, mintha veszel egy jót és biztosat.
yani🍀2015-11-30 08:15:07 // 74190
Rendben, még álmos vagyok.
.......................2015-11-30 08:10:34 // 74189
Ott volt a vigyorjel ,poén
Grega4042015-11-29 23:39:01 // 74187
A km valószìnüleg nem valós, de nem feltétlen osztom azt a véleményt, hogy ha nagyon olcsó, akkor nem szabad megvenni. Át kell nézni/nézetni és ki kell kalkulálni, mi az amit költeni kell rá meg még egy kis ráhagyás. Ha még kicsit többen is áll meg, mint egy hibátlan, akkor is tudod, hogy Te mit cseréltél ki és, hogy az tuti vadiúj. Spec én is nagyon olcsón vettem az enyém, de egyenőre az esztétikai hibák javításán és vezérlés cserén (amit szinte mindíg meg illik ejteni használtautó vásárláskor) kívül semmi gondom jelenleg vele. Indul, jön-megy, jól fogyaszt, nem kopog, zörög. Ráadásul az előző tulaj az automata váltót is felújíttatta. Az ülésen meg a kormányon picit látni már a 280e-et, de nem vészes. Volvokban láttam sokkal xarabbat 80-90e után.
Giuntini2015-11-29 22:59:47 // 74186
Àltalànosìtasz:
Szívósor: Az enyémben 205000-nél a generàlnàl lett cserélve, a tengelyek kotyogtak, de érezhető hibàt nem ojozott. Eredeti volt!
Dpf: azzal van gond, amelyiket kinyírtàk pl. rossz olajjal. Normàl körülmények között normàlis regeneràlàsokkal úgy hogy nem àllítjuk le a motort rendben van.
Egr: tényleg sarkallatos pont.
Kettőstömegű az húzós.

Ezzel csak azt akartam mondani hogy a szívósorhibàs es egyéb hibàk a normàl hasznàlatból következnek, az agyontekert autók jellemzői ezek a hibàk. Ezért vannak olcsók, amikre simán rà lehet költeni a különbséget. Használt autó vàsàrlàsnàl csodàk nincsenek.
Piritu - 1.000.0002015-11-29 22:30:30 // 74185
Jóccakát, léptem! :-)
.......................2015-11-29 22:08:02 // 74184
Én biztos nem cserélném el a GT met egy 159sedanra
Mellesleg ugyanannyit eszik mint a tiéd 9..10et bekap
.......................2015-11-29 22:05:23 // 74183
Ami rossz lehet:(és valszeg az is)
Injektorok
Szívósor

Eseti hibák
Egr szorul,így dadog füstöl ,köhög
Kormánymű beázik
Kipuff leömlő reped
Dpf szarrá dugul
Kettős tömegű

Ezek mind javítható dolgok,csak türelem és pénz kell
.......................2015-11-29 22:00:55 // 74182
Neki csak megszületni volt nehéz:)
Giuntini2015-11-29 21:32:56 // 74181
Ezt már sokszor leírtuk, nézd vissza a topicban. Ha valami ilyen gyanúsan olcsó, az nem véletlen. A kilométer nagyon nehezen hihető, ebből kifolyólag minden kérdéses. Baromi nagy pénzeket lehet ràkölteni, még úgy is ha nincs egetverő nagy baja. Ha valamiért 5-600 ezerrel kevesebbet kérnek, ott valami nem kerek.
norbi04092015-11-29 21:06:21 // 74180
2 másik kérdés...

A kormány gombok vezetékei hol laknak/futnak? Lesz egy TI kormányom ha minden igaz. Mondtam az emberkének, hogy nekem vannak gombok a kormányon...tehát olyan kell amiben benne vannak a vezetékek és a csatik. Hülyeséget mondtam? Azt mondta küld egy üres kormányt és a jelenlegiből át tudok rakni mindent.

A Ti alu pedálokat be lehet utólag rakni plug and play a jelenlegi helyére vagy totál más az egész? :)
Shadin2015-11-29 21:02:40 // 74179
Nem biztos, de amikor kifújtam sűrített levegővel, lement nullára. És miután 18-20mbar kb. a teljes dugulásnál, szerintem nem mindegy.
norbi04092015-11-29 20:51:34 // 74178
Az nekem se mutat soha nullát.... ezek szerint ez gázos így? :/
Balazs802015-11-29 20:21:23 // 74177
Meg fogom holnap a kérdezni a riegler-nél az sw frissítés. Itt Ausztriában azt mondták az alfa kereskedésben, hogy nem lehetséges és ha hosszú távon megyek úgy is elkezd tisztítani ha el van telve ha nem, de ez 2009 előttinél tuti nem úgy működik.
Shadin2015-11-29 19:46:48 // 74176
És ha a nyomáskülönbség érzékelő álló motornál nem nullát mutat, akkor a DPF felé menő csövet fújjátok ki levegővel.
Shadin2015-11-29 19:44:58 // 74175
Mindkettőtök kocsiján érdemes lenne egy sw frissítés bármelyik Alfa szervizben. Ad egy kis biztonsági tartalékot.

Pityukoma2015-11-29 19:42:10 // 74174
Igen, bőven 10l/100km feletti a pill fogyi regen közben.
Én a Selenia WR. PE.-t használtam az Alfa-ba ill. használom a Punto 1.3 multijet-be is. Nekem semmi gondom nem volt vele. Sőt az Alfa előtti JTD-nél próbáltam Shell, BP, Castrol-t mindből csipegetett kicsit. Úgy 10ezer alatt max-ról minimumra. Azóta csak Selenia-t használok.
Piritu - 1.000.0002015-11-29 19:39:33 // 74173
Pont ezért nem érdemes rágódni a dolgon. Végzi a dolgát, oszt annyi. Ha meg ég a majrélámpa menni kell, amíg el nem alszik.
A belogolton kívül talán 3x vettem észre 191e km alatt, ebből kettőnél mentem még egy kört. A lámpám sose világított.
Rá kell tenni a frissítést és hajtani.
Balazs802015-11-29 19:26:41 // 74172
Igen de a százalék nem sok minden múltkor rátettem a gépet 100% volt az eldugulás mondtam ok megyek tovább laptopot rajta hagytam kb fél óra autózás és 107% eldugulásnál még mindig nem indult meg hazajöttem megálltam. Másnap asszony reggel ovi és haza kb 10km délután ráolvasta regenerálás meg volt de 82%-ig ment csak vissza gondolom mire minden körülmény adott volt kb 2 percet tudott tisztítani. Gondolom inkább a nyomást figyeli jobban vagy nem tudom.
Piritu - 1.000.0002015-11-29 19:04:57 // 74171
A regenerálás nem gondolkodás eredménye (Honnan is tudná, hogy a mostani indítás után két óra autópálya vagy 5 perc város jön?), hanem bizonyos feltételek fennállásának kérdése. El kell érni egy bizonyos %-ot, hőmérsékletet, nyomáskülönbséget, stb. Amíg ezek nem állnak fel, nem regenerál. Nekem is volt más többször, hogy hazajöttem németből és másnap a gyárba menet kezdte el.
Amikor elkaptam a regent, akkor is 97% felett volt. Sőt, mire bemelegedett, és elindult a regen felment 100 fölé is.
Balazs802015-11-29 18:57:01 // 74170
Pont ebben a cipőben járok. már túl ezer km-en, de még nem indított reget pedig ma is mentem 80km-t tempomattal 110-es átlaggal. Holnap városozok max 10 km a legnagyobb táv és kedden reggel viszem műszakira gondolom majd akkor indítja :)
Szabolcs 1592015-11-29 18:53:13 // 74169
Ma ki olvastam a gépet 1,9 jtd 16v részecskeszűrő állapot normál eldugulas 92% megtet km 1550 ez szerintetek normális ma egész délután autóztam ,hogy meg csinálja a regent de nem indult el, gondolom majd valamelyik nap vagy Pasz
deportivo2015-11-29 18:42:37 // 74168
Árából kiindulva alaposan nézd meg!
MatthewGT2015-11-29 18:34:28 // 74167
Üdv! Érdeklődnék, hogy a 2.4jtd-knek mi a tipushibái, illetve vasárlásnál mikre kell odafigyelni? Erről esetleg vélemény?!
Balazs802015-11-29 18:24:31 // 74166
Köszönöm. Tehát jóval 10 liter felett. Még lenne egy kérdés mert tudom ugyan ez a motor évjárat volt az ex autója mint az enyém . Melyik motorolajat használta? Én seleniát vettem bele 5w30-at de megmondom őszintén csalódtam benne picit. Hidegen kopog és eszi is.A másik autóm egy fiat 1,3 multijet vadi új volt első alkalommal seléniát kapott az
is ette azóta abba csak castrol edge-t tettem és semmit nem eszik pedig 160e van már benne alfába meg még csak 90e.
yani🍀2015-11-29 18:15:31 // 74165
A személyes látogatás alkalmával megismerkedtem új szerelmem előző párjával is.
Már a korábbi telefonos beszélgetések alkalmával is azt gondoltam, de most csak megerősödött benne, hogy egy rendkívül közvetlen,barátságos, korrekt, olasz autó-fanatikussal hozott össze a sors. Több 159-es mellett jó néhány Lanci Delta Integrale HF is megfordult a kezei között. Jelenleg is egy világviszonylatban egyedi van a tulajdonában. Hibátlan eredeti állapot, még fényezve sem lett újra. 400Le

Ennyi orgazmusban régen volt részem:-), de ezzel még nem volt vége a gyönyörnek.
Kedves új ismerősömnek gyarapodott a családja, így kinőtték Tibit. Sajnos az alfa elhibázott üzletpolitikája miatt nem talált számára megfelelő típust a cég kínálatában, így kénytelen volt váltani. A tető box szóba sem jöhetett, hiszen hogy nézne ki vele egy 159.
A Giulia-ra nem akar várni, ráadásul ő csalódásként élte meg, de ez egy másik történet.
Az Alfa elveszített egy rajongót, de még milyet?

Nem megfütyülni, hogy mit keres itt egy német autó!
Ez egy 2016-os 4000ccm-is, V8-as 600LE-vel. Kerámia fékekkel, 20" téli gumikkal.
Gyönyörű hangja van.
yani🍀2015-11-29 18:14:27 // 74164
Szóval!
Kedves Cartársak!
Ez úton ragadnám meg az alkalmat, hogy bejelentsem újra szerelmes vagyok.
Próbáltam ész érvekkel tenni ellene, de az érzelmeknek nem lehet parancsolni.
Ma megvolt az első személyes találkozás. Biztosan állíthatom, van szerelem első látásra.
Új szerelmem Tibi:
tdemeter2015-11-29 18:14:15 // 74163
Engem idegesit:)
yani🍀2015-11-29 18:05:32 // 74162
Ez valamiért nem sikerült, újra írom.
yani🍀2015-11-29 18:04:54 // 74161
Kedves Cartársak.
Ez úton ragadnám meg az alkalmat, hogy bejelentsem: ismét szerelmes lettem
Pityukoma2015-11-29 17:57:55 // 74160
Nekem általában a duplája volt mint a megszokott.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak