Shadin2015-12-16 16:15:33 // 74940
Azt már akkor gyújtja fel szerintem, ha volt korábbi megszakított regenerálás, mert nekem a normál tisztítást csinálja mindenféle jelzés nélkül...
mzo2015-12-16 16:14:38 // 74939
A W40-es olaj sztem igenis jobb a dieselkehez mint a 30-as olaj. Én is 5W40 C3-as olajat használtam. Sose volt bajom. A motort-turbót meg csak védem vele.
De ha már regen: Nekem az off-os 1.6 Eu5-ös autóm 8-900 km-erenként regenerál. Úgy hogy ebből kb 300 város, 2-12 kmeres távokkal a többi pálya.
De ha már regen: Nekem az off-os 1.6 Eu5-ös autóm 8-900 km-erenként regenerál. Úgy hogy ebből kb 300 város, 2-12 kmeres távokkal a többi pálya.
Don Gombóc2015-12-16 15:45:28 // 74938
Az egérmozi bal alsó sarkában jelenik meg a sárga kipufogó formájú ikon és ki is írja egy rövid időre az ántipollúsöny ganéságát, aztán kb 15-20 perc menet amíg eltűnik a szimbóleum. :-) Nekem január óta nem régen csinálta harmadszor, pedig egy átlag napon megyek 6 kilométert, a hétvégeken kormolom ki egy kicsit.
.......................2015-12-16 14:33:09 // 74937
Igen kiirja hogy mi baja
De ez jó ,mert védi a motort
De ez jó ,mert védi a motort
Shadin2015-12-16 14:16:30 // 74936
DPF szempontjából az olajnak csak a C minősítése a fontos "low ash" vagy mifene, az h 30-as v. 40-es az mindegy nem?
Shadin2015-12-16 14:14:26 // 74935
Ez már kiírja, ha baja van, mert az 1.9 nem tette soha?
.......................2015-12-16 13:54:25 // 74934
simán jó a 5-40 w is
nekem vagy 3 szor az került bele ,és még mindig tökéletesen lemegy 20% körülire ha pucol
nekem vagy 3 szor az került bele ,és még mindig tökéletesen lemegy 20% körülire ha pucol
.......................2015-12-16 13:52:11 // 74933
szerintem nyáron jobb lesz a km átlag
télen a több hidegmenet jobban telíti
nem kell megijedni
az euro 5 ös motorokon ha eldugul a dpf akkor lesz egy kis sárga lámpa
de az se tragédia akkor autopályára ki és kipucolja
télen a több hidegmenet jobban telíti
nem kell megijedni
az euro 5 ös motorokon ha eldugul a dpf akkor lesz egy kis sárga lámpa
de az se tragédia akkor autopályára ki és kipucolja
Shadin2015-12-16 13:23:51 // 74932
Nem gondoltam, hogy itt is a méret a lényeg :-)
Ebben az esetben nem kezdek el aggódni és végigcserélni a fél autót mint az elődnél. Persze teljesen feleslegesen...
Viszont az 1.9-2.4 DPF-je is tartalmaz 1/4 részben elő katalizátort. Közte és a DPF közötti részben van a nyomáskülönbség és a hőfok érzékelő köve.
Ettől még persze kisebb lehet...
Ebben az esetben nem kezdek el aggódni és végigcserélni a fél autót mint az elődnél. Persze teljesen feleslegesen...
Viszont az 1.9-2.4 DPF-je is tartalmaz 1/4 részben elő katalizátort. Közte és a DPF közötti részben van a nyomáskülönbség és a hőfok érzékelő köve.
Ettől még persze kisebb lehet...
Shadin2015-12-16 13:17:42 // 74931
Az olaj (szerintem) nem lehet gond, az 1.9-ben (is) áttértem az 5w-40-re és nőtt az átlag táv, nem csökkent. Másfél hónapig 5W-30-as olaj volt benne és kb. ue. volt a km a regenek között. Az 1.9-em ette a 30-as olajat tb oldalon, ezen javított a 40-es, 2.0-ba meg szintén a tb miatt tettem bele a 40-est, bár itt nem meggyőződésből :-(
Az etap egyébként 2/3 város és 1/3 (ACSKF :-)) pálya.
Az etap egyébként 2/3 város és 1/3 (ACSKF :-)) pálya.
Piritu - 1.000.0002015-12-16 13:03:01 // 74930
A 360 km tényleg kevésnek tűnik. 500 alatt nekem csak télen rövid távon volt, amikor gyakorlatilag be se melegedett a motor.
Elsőre megpróbálnám a bele való olajat... (5W-30 C2)
A 360 - 550 arány viszont simán lehet a dpf méretéből. A 2,0-é sokkal kisebb.
Elsőre megpróbálnám a bele való olajat... (5W-30 C2)
A 360 - 550 arány viszont simán lehet a dpf méretéből. A 2,0-é sokkal kisebb.
'''''2015-12-16 12:44:59 // 74929
Év közepén volt még Pécsen egy kút ahol egész fekete volt a nyál és sok autó meg is állt tőle.Ott bebizonyították,hogy szar volt a kúton az anyag.Nem tudom,mi lett a vége a történetnek.
Haddel2015-12-16 12:13:07 // 74928
Van osztrákban prémium öemfau.😃 Maxmotion azt hiszem.
Kolci2015-12-16 10:56:13 // 74927
ez olyan mint a földgáz, itthon csak a gázművek szakértői véleményét fogadják el, és így aztán érjél el valamit. Ha jelzed, hogy szerinted irreális a fogyasztás akkor tuti, hogy a készüléked a rossz, nem a gáz, osz visz lát. Szerintem az üzianyagnál is detto.
Giuntini2015-12-16 10:37:04 // 74926
Nekem nyáron, itthon 1500km-enként regenezett (OMV prémium), igaz szinte 90%-ban autópálya. Ezért mondom, normál körülmények között képtelenség, hogy egy tökéletesen működő Dpf így eltömődjön. Normálisan regenerált mindig. Nem is tudom, hogy egy ilyen kúttal mit lehetne csinálni. Nincs jogi fórum, ahová lehetne fordulni, semmi bizonyítékom nincs, hogy a pancsolt gázolaj miatt jártam így.
.......................2015-12-16 10:36:17 // 74925
Az hogy kisebb a DPF geometriai mérete
A 2.0ban a DPF ben van egyben az oxy cat és a dpf
Az 1,9 ben az oxi cat a turbon a dpf az ülés alatt volt
Ha ezt a kettöt összetennéd dupla akkora hosszu henger jön ki
Mellesles tiszta kímélő autópálya az 1,6 jtdm mito max 550km ert megy el egy regennel
Városban felét
A 2.0ban a DPF ben van egyben az oxy cat és a dpf
Az 1,9 ben az oxi cat a turbon a dpf az ülés alatt volt
Ha ezt a kettöt összetennéd dupla akkora hosszu henger jön ki
Mellesles tiszta kímélő autópálya az 1,6 jtdm mito max 550km ert megy el egy regennel
Városban felét
Shadin2015-12-16 10:32:47 // 74924
Hi!
A 2.0 regen távolsága jelenleg konzekvensen 360Km ami az 1.9-nél 550Km volt.
Mindkettővel kénmentes üzemanyaggal és 5w-40 C3-as olajjal járok. Az alapjárati korrekció a 2.0-nál hidegen-melegen +-0,5 alatt van, míg az 1.9-nél +-1,9 alatt volt. Azonos etapon közlekedtem mindkettővel.
2.0-s kollégák 500+ Km-et mondanak itt a fórumon, de AlfaOwner-en találtam többet is akinek ue. a "gondja" 5-6000-et futott 2.0 170CV-nél 200-250miles az átlak távolság.
Fiat szerint a legutolsó sw van rajta:
ECU ISO code: FD 86 E9 08 49
FIAT drawing number: 51892680
Hardware number: 0281017782
Hardware version: 00
Software number: 1037515031
Software version: 4242
Homologation number: 9394M
ECU programming date: 01/07/2011
Korábbi kipufogó belseje majdnem olyan tiszta mint Piritu cartárs Párducáé, nem kormos, motor szépen indul, jó hangja van és szépen megy.
Mitől lehet ennyivel rosszabb az átlag regen távom a 2.0-nál, mint a hasonlóan erősre húzott 1.9-nél volt?
5let?
A 2.0 regen távolsága jelenleg konzekvensen 360Km ami az 1.9-nél 550Km volt.
Mindkettővel kénmentes üzemanyaggal és 5w-40 C3-as olajjal járok. Az alapjárati korrekció a 2.0-nál hidegen-melegen +-0,5 alatt van, míg az 1.9-nél +-1,9 alatt volt. Azonos etapon közlekedtem mindkettővel.
2.0-s kollégák 500+ Km-et mondanak itt a fórumon, de AlfaOwner-en találtam többet is akinek ue. a "gondja" 5-6000-et futott 2.0 170CV-nél 200-250miles az átlak távolság.
Fiat szerint a legutolsó sw van rajta:
ECU ISO code: FD 86 E9 08 49
FIAT drawing number: 51892680
Hardware number: 0281017782
Hardware version: 00
Software number: 1037515031
Software version: 4242
Homologation number: 9394M
ECU programming date: 01/07/2011
Korábbi kipufogó belseje majdnem olyan tiszta mint Piritu cartárs Párducáé, nem kormos, motor szépen indul, jó hangja van és szépen megy.
Mitől lehet ennyivel rosszabb az átlag regen távom a 2.0-nál, mint a hasonlóan erősre húzott 1.9-nél volt?
5let?
Kolci2015-12-16 10:17:02 // 74923
Lehet, hogy kintről jön a nafta az OMV-nél de az akkor is érdekes, hogy ha kint tankolok a sógoroknál egy nevenincs kúton akkor olyan 1300 km a regen táv, ha itthon omv maxot, akkor meg 800 km-nél regenezik. Mondjuk a többi kút prémiumjánál is hasonló a helyzet pár kilóméteres eltéréssel. Ha nálunk tankolok az OMV-nél pesten, sokkal jobb a nyál, mint Zalaszengróti kútnál, bár még mindíg fényévekkel jobb, mint az ott nyílt másik kút Türje felé. Az után szűrőt kellett csrélnünk a 164-en
.......................2015-12-16 09:31:23 // 74922
Az biza vérlázító hogy pancsolni lehet a gázolajjal
Ezért én is harapok
Szóval megértelek
A minap fújtam a kereket egy OMV kúton ,mellette LPG kútfej
De vagy 15fokban srégen áll az egész szekrény
Kérdezem ez hogy ?
Hát nekitolatott egy kamion
Mondom és ha felrobban így ?
Vállvonás,menjek a főnöknek reklamálni
A fönök meg A7el szaladgál
Na ezt így engedik magyarországon ,ez elgondolkodtató
Ezért én is harapok
Szóval megértelek
A minap fújtam a kereket egy OMV kúton ,mellette LPG kútfej
De vagy 15fokban srégen áll az egész szekrény
Kérdezem ez hogy ?
Hát nekitolatott egy kamion
Mondom és ha felrobban így ?
Vállvonás,menjek a főnöknek reklamálni
A fönök meg A7el szaladgál
Na ezt így engedik magyarországon ,ez elgondolkodtató
Giuntini2015-12-16 09:09:30 // 74921
Kérlek Szosza nézz utána! Az OMV-nél minden prémium osztrákból jön. Ez így van! Wéber úr is, a filmben elmondja. Ekkorát nem lehetne hazudni. Az OMV Maxxx Motion soha egyetlen autóban nem okozott gondot. Ofival is tegnap beszéltünk róla, és ő is csak azt tankol, mert az tényleg kintről jön. És hogy bepancsolt üzemanyagot tankoltam az most már tény!
.......................2015-12-16 09:02:27 // 74920
Szerinted az olajbáró MOL majd engedi hogy bárilyen üzemanyag külföldről jöjjön?
Tuti nem
Ez csak duma hogy az OMV prémium osztrákból jön
Osztrákban nem is lehet kapni
Külön gyártanak magyaroknak prémium dieselt?
Meg minek hoznák schwechatból mikor Batta közelebb van
Tuti nem
Ez csak duma hogy az OMV prémium osztrákból jön
Osztrákban nem is lehet kapni
Külön gyártanak magyaroknak prémium dieselt?
Meg minek hoznák schwechatból mikor Batta közelebb van
Giuntini2015-12-16 08:40:31 // 74919
Dömpi, most mondtad ki a frankót! Pancsolnak mindenhol, és ahol nincs forgalom, ott rá vannak kényszerülve. Ahol én tankoltam be a naftát, ott eléggé gyér a forgalom. Azért megbízhatóbb sokkal az OMV prénium, mert azt kintről hozzák. A vépúder nitro+ azért nem jobb a deákné vásznánál, mert az itteni üzemanyag, és az adalékokat itt pancsolják bele. Biztos, hogy nem fogy a Shellnél a prémium, hiszen az árkülönbség miatt nem tankoljál bele. Csak mi vagyunk Alfások ilyenek, a fillér...szó über deutsch autósok nagyrésze nem tankolja ezt, mert minek! Nem egy BMW-s mondta már nekem. Biztos vagyok, hogy egyből érzékelte valami a kompban, hogy valami nem smakkol az üzemanyaggal, másként ment az égés, és agyonvágta korommal a dpf-et. Az elején amikor elkezdett nem menni, az még nem a dpf eltömődés miatt volt, hanem mert szar volt az üzemanyag. Szép lassan eltömítette a DPF-et az autópályán a termelt korom.
norbi04092015-12-16 00:52:11 // 74918
Lehet, akkor hogy Téged láttalak:) Basszus ha ott helyben kapcsolok akkor odaköszönök. Na majd legközelebb....úgy is én is mindig ott tankolok. Nekem amúgy a budafoki úton lévő shell nitro+ dízelével nem volt gondom...volt hogy azt tankoltam és talán még lágyabban is járt tőle a motor. Szerintem a tisztuláshoz jobb a tartós 130.
Chianti2015-12-15 23:17:20 // 74917
Pedig ezt mindenütt gyári Giulietta felniként hirdetik. De mindegy is, csak álmodozom. :o) Épp most van felújítás alatt a jelenlegi 17-es szettem, aztán eljátszottam a gondolattal, mi lenne ha nagyobbra váltanék... de nem.
Kolci2015-12-15 22:44:24 // 74916
Én nem azt mondom, hogy a ceglédi shell rossz, hisz attól nem volt olyan rossz mint a szombathelyitől. Szerintem inkább nem komálja a vépuder nitrót, plusz Szombathelyen pancsizhattak a dolgozók úti kúton.
Dömpi (il dottore)2015-12-15 22:33:29 // 74915
"Lehet, hogy csak ott pancsiztak, mert a ceglédi kútnál tankolva nem volt ilyen drasztikus romlás, de nem szerette."
A ceglédi shell nem jó?
Az a gondom, hogy 2 évig, amíg jártam Pestre suliba, mindig úgy hoztam ki, hogy az M3 bevezető Kacsó Pongrác úti felhajtójánál lévő ÖMV-nél tudjak prémium dízelt tankolni. Az Arkangyal imádta.
De most vége a sulinak.
Helyben marad a ceglédi Shell, az abonyi MOL (amit nagyívben elkerülök) és a ceglédi iker-MOL kút a 4-esen.
Most akkor hol tankoljak?
Alapból óvatos vagyok a MOL-al, de kizárásos alapon akkor ki kell próbálnom a ceglédi MOL-kutat a 4-esen. Óriási forgalma van, így remélhetőleg nincs rászorulva a pancsolásra a tulaj, no meg nem romlik meg a prémium nála, mert nem érkezik, mert fogy. Az abonyival amúgy ez volt a gond (szinte csak én tankoltam prémiumot, de ez utólag derült ki).
A ceglédi shell nem jó?
Az a gondom, hogy 2 évig, amíg jártam Pestre suliba, mindig úgy hoztam ki, hogy az M3 bevezető Kacsó Pongrác úti felhajtójánál lévő ÖMV-nél tudjak prémium dízelt tankolni. Az Arkangyal imádta.
De most vége a sulinak.
Helyben marad a ceglédi Shell, az abonyi MOL (amit nagyívben elkerülök) és a ceglédi iker-MOL kút a 4-esen.
Most akkor hol tankoljak?
Alapból óvatos vagyok a MOL-al, de kizárásos alapon akkor ki kell próbálnom a ceglédi MOL-kutat a 4-esen. Óriási forgalma van, így remélhetőleg nincs rászorulva a pancsolásra a tulaj, no meg nem romlik meg a prémium nála, mert nem érkezik, mert fogy. Az abonyival amúgy ez volt a gond (szinte csak én tankoltam prémiumot, de ez utólag derült ki).
Giuntini2015-12-15 21:48:07 // 74914
Az enyém sem hiszem, hogy úgy ment tönkre, hiszen nem egyik pillanatról a másikra tenné. Vépúder művek tette. A rohadt szemét pancsolós benzinkutakról össze kellene állítani egy listát.
Kolci2015-12-15 21:47:45 // 74913
újraindítottam a böngészőt, s most jó, akkor a hiba az én készülékemben volt :)
Piritu - 1.000.0002015-12-15 21:43:34 // 74912
Nálam teljesen jó a kép, ha rákattintok.
Kolci2015-12-15 21:42:37 // 74911
na bakker ez a kép mért így néz ki, ez egy
Diesel adalék - DPF regeneráló
akart lenni, majd megpróbálom valahogy értelmesen feltenni.
Diesel adalék - DPF regeneráló
akart lenni, majd megpróbálom valahogy értelmesen feltenni.
Kolci2015-12-15 21:40:57 // 74910
Én a vépuder nitro után ezt az adalékot használtam, hát az vicces volt.
http://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1450211245-9867-10724-forum.jpg
Maglódi körforgónál kezdett regenezni, és amint hajtottam fel a nullásra bekanyarodott mögém egy szuszka. Na ekkor léptem a gázra, és már csak azt láttam, hogy keresi az utat a füst miatt. Gödöllőig sötétszürke füstfelhőt húztam magam után, senki sem előzött meg. :)
A régi hármasnál lejöttem és kiálltam még 5 percre, hogy befejezze a regent. Amikor használtam akkor az ALFA OBD azt írta, hogy 3 százalékra ürült a DPF, ha nem akkor általában 9-11 % -ra tisztult. Szerintem amúgy a jobb adalékok azért csinálnak valamit, és nem csak placebo az agyunknak, de a tönkrement DPF-et nem javítják meg
http://www.alfaamore.hu/files/sitetemp/t-1450211245-9867-10724-forum.jpg
Maglódi körforgónál kezdett regenezni, és amint hajtottam fel a nullásra bekanyarodott mögém egy szuszka. Na ekkor léptem a gázra, és már csak azt láttam, hogy keresi az utat a füst miatt. Gödöllőig sötétszürke füstfelhőt húztam magam után, senki sem előzött meg. :)
A régi hármasnál lejöttem és kiálltam még 5 percre, hogy befejezze a regent. Amikor használtam akkor az ALFA OBD azt írta, hogy 3 százalékra ürült a DPF, ha nem akkor általában 9-11 % -ra tisztult. Szerintem amúgy a jobb adalékok azért csinálnak valamit, és nem csak placebo az agyunknak, de a tönkrement DPF-et nem javítják meg
Giuntini2015-12-15 21:21:43 // 74909
Nem én voltam az? Én mindig ott tankolok. Szerintem az enyémet láttad. Az az igazság, hogy a Kondorosi úton tankolok mindig, és sohasem szívtam meg. Csak a Sparra vagyok kiakadva. Ez benzinkút, nem szupermarkec! Most már biztos vagyok, hogy a Shell csinálta a galibát. Őrmezőn az Egér útnál tankoltam. Semmi baj nem volt vele, amióta betankoltam ezt a híres vépuder nitrót, azóta kikészít az autó. Hétfőn kivittem Szatyihoz, de nem sikerült az akció, nem lehet kivenni a Dpf-et. Le kell flexel vágni a csavarokat. Majd januárban. Ami nagyon furcsa, hogy van amikor jó, a hiba autópályán jelentkezik. Ma is a városban, ahogy melegszik a rendszer, egyre jobban érzek, ilyen égett korom szagot, mintha állandóan égetné. Pedig nem regenerál. Most direkt lemerítettem a tankot, holnap rátankolok OMV prémiumot, és kíváncsi leszek. Szatyi ígért nekem egy új Liqui Moly terméket, ami menet közben tisztítja a Dpf-et. Kipróbálom. Vasárnap lemegyek a Balatonra, betöltöm, és teletankolom. Hogy tisztulhat a legjobban a Dpf? Ha nyomok neki egy tartós 130-at, vagy küldöm neki? Ma bent voltam Ofinál, és neki is volt hasonló esete, szar nyáltól eldugult a Dpf.
Liquid2015-12-15 20:22:16 // 74908
nem, valami autoweb, meg hasznaltauto.com a harmadikra nem emlékszem
Liquid2015-12-15 20:06:32 // 74906
ez megvolt, törötlték
ValeRossi462015-12-15 19:54:58 // 74905
Egyre jobb :))))) meg van egy fel tank azt kipucolom holnap :) sos-be
mizooo2015-12-15 18:32:05 // 74904
Tavaly télen nekem 2x leállt maglódi tank után, rányomtam OMV prémiumot és nem volt baj :)
ValeRossi462015-12-15 18:30:41 // 74903
Hu de kiraly :) pont a maglodinal tankoltam tele :(
tdemeter2015-12-15 18:08:12 // 74902
Sajnos ezzel egyet kell ertenem veled. Ugyanakkor tudni kell, hogy az offos picasso elott volt egy megoffosabb tokugyanolyan hdi motoros masik picassom is amit kb 140e km alatt a letezo osszes szutykot beletankoltam. Egy szempont volt csupan, olcso legyen es diesel.
Na ezt a kocsit ugy adtam el, hogy az egatta foldon minden baja volt mar a befecskendezo rendszerenek, nem ment, allandoan injektor buzera volt vele, pedig korrekt gep volt.
Az uj megvetelekor megfogadtam, hogy most kiprobalom, milyen ha nem szart tankolok bele. Eddig ugy nez ki, hogy bevalt. 193e km-nel jarok a picassoval es semmi problemaja sincs, egyetlen tipikus picassos betegseget sem produkalt meg.
Szoval en ugy gondolom, hogy meg kell talalni a kutat ami jo es oda jarni.
Egyebkent nekem is az omw kutakkal van a legjobb tapasztalatom, kecskemeten az auchan mellett illetve van egy a vacin is az arpad ut mellett, na azok nekem jok volta (persze ott is csak premimuot probaltam idaig)
Na ezt a kocsit ugy adtam el, hogy az egatta foldon minden baja volt mar a befecskendezo rendszerenek, nem ment, allandoan injektor buzera volt vele, pedig korrekt gep volt.
Az uj megvetelekor megfogadtam, hogy most kiprobalom, milyen ha nem szart tankolok bele. Eddig ugy nez ki, hogy bevalt. 193e km-nel jarok a picassoval es semmi problemaja sincs, egyetlen tipikus picassos betegseget sem produkalt meg.
Szoval en ugy gondolom, hogy meg kell talalni a kutat ami jo es oda jarni.
Egyebkent nekem is az omw kutakkal van a legjobb tapasztalatom, kecskemeten az auchan mellett illetve van egy a vacin is az arpad ut mellett, na azok nekem jok volta (persze ott is csak premimuot probaltam idaig)
Kolci2015-12-15 17:56:30 // 74901
Mindegyik más és más, példul a fóti madaras tecsónál jó minőségű a nyáluk.
A maglódi már nem olyan jó.
Én már kétszer jártam úgy szombathelyen a shel-nél, hogy utána füstölt, nem ment és 8,3-as átlaggal jöttünk fel. Ahogy kifogyott és rátankoltam a cinkotai agip-nál, pár kiló méter után rendbe jött.
Sokat vártam a nitrós anyaguktól, de nem jött be.
Lehet, hogy csak ott pancsiztak, mert a ceglédi kútnál tankolva nem volt ilyen drasztikus romlás, de nem szerette.
Ezt csak azért írtam, mert nálunk a nyál minősége igaziból a kút üzemeltetőjétől függ sajna.
Ausztriában még nem volt ilyen problémám még a neve nincs kutaknál sem.
A maglódi már nem olyan jó.
Én már kétszer jártam úgy szombathelyen a shel-nél, hogy utána füstölt, nem ment és 8,3-as átlaggal jöttünk fel. Ahogy kifogyott és rátankoltam a cinkotai agip-nál, pár kiló méter után rendbe jött.
Sokat vártam a nitrós anyaguktól, de nem jött be.
Lehet, hogy csak ott pancsiztak, mert a ceglédi kútnál tankolva nem volt ilyen drasztikus romlás, de nem szerette.
Ezt csak azért írtam, mert nálunk a nyál minősége igaziból a kút üzemeltetőjétől függ sajna.
Ausztriában még nem volt ilyen problémám még a neve nincs kutaknál sem.
tdemeter2015-12-15 17:38:20 // 74900
Amikor az offos picassot vettuk szekesfehervaron, a kereskedesbol hazafele megalltunk az ottani auchan kutanal es fullra nyomtam auchan diesellel.
Ezt kovetoen az erdi emelkedonel mar nem ment az auto. Aztan szerviz lampa.
Gondolhatod, hogy beszartam, hogy gagyi kocsit vettem:( Elkezdodott a herce-hurca, szervizrol szervizre jaras, kiderult h a kocsinak az egatta vilagon semmi baja sincs, csak az uzemanyag volt szar. Pedig szetszedtek, mertek, minden volt ami kellett.. Meg a turbot is levetettem es kipucoltattam.
Na ettol a pontol megfogadtam, hogy auchan kutat soha tobbe...
Ezt kovetoen az erdi emelkedonel mar nem ment az auto. Aztan szerviz lampa.
Gondolhatod, hogy beszartam, hogy gagyi kocsit vettem:( Elkezdodott a herce-hurca, szervizrol szervizre jaras, kiderult h a kocsinak az egatta vilagon semmi baja sincs, csak az uzemanyag volt szar. Pedig szetszedtek, mertek, minden volt ami kellett.. Meg a turbot is levetettem es kipucoltattam.
Na ettol a pontol megfogadtam, hogy auchan kutat soha tobbe...
Pityukoma2015-12-15 16:38:34 // 74899
Én anno azért vittem egy XVII.-kerületi szervizbe a gyertyacserekor, mert náluk van 1.9 JTDm motorhoz szikraforgácsoló adapterük. Ha netán beletörne akkor sem kell levenni a hengerfejet. 8v és 16v-hez ugyanolyan kell-e, nem tudom. Blog
.......................2015-12-15 16:21:55 // 74898
Szeruntem ott jelentsd az adminnál ahol ezek a csaló hirdetések vannak
Majd az admin törli
Majd az admin törli
.......................2015-12-15 16:17:48 // 74897
De zavarja a kutyát
A kutya 50kHz ig hall
A kutya 50kHz ig hall
.......................2015-12-15 16:15:23 // 74896
Kültére kicsi a teljesítménnye
Oda olyan kell ami a hangfalban van magas
És egy végfok is kell ami meghajtja(persze 20kHz felett)
Minimum 50watt
Hogy a kutyát zavarja e ?
Nincs kutyám ,hall egyáltalán a kutya 20kHz felett
Oda olyan kell ami a hangfalban van magas
És egy végfok is kell ami meghajtja(persze 20kHz felett)
Minimum 50watt
Hogy a kutyát zavarja e ?
Nincs kutyám ,hall egyáltalán a kutya 20kHz felett
Dömpi (il dottore)2015-12-15 16:01:51 // 74895
ilyet nem a kocsiba akarok, hanem a garázs falára
tud valaki megbízhatót?
Kutyát nem zavarja?
tud valaki megbízhatót?
Kutyát nem zavarja?
Liquid2015-12-15 15:53:22 // 74894
a szokásos google translates szöveget: angliába visszamentem, de el tudom szállítatni Mo-ra stb...
Liquid2015-12-15 15:52:37 // 74893
sajna volt egy régi carstyling accountom, ahova ahova anno tettem fel pár képet, onnan vették valszeg
.......................2015-12-15 15:38:25 // 74892
De az amorés képeken rajta van az alfaamore.hu felirat?
Így is lopják a képeket?
Így is lopják a képeket?
Piritu - 1.000.0002015-12-15 15:37:41 // 74891
Mit írnak vissza?