Fórum >> Típusok >> 159

Shadin2015-12-10 12:55:28 // 74614
Arra gondol, hogy valamirevaló ember a Jaguárt veszi meg és nem az Audit...
TC
.......................2015-12-10 12:47:05 // 74613
Mi a lényege szerinted?
Liquid2015-12-10 12:43:22 // 74612
nem érted a lényegét, vagy nem akarod érteni...
.......................2015-12-10 12:35:00 // 74611
Megfizethető?
Egy ferrari?
Max nekik akik szarrá vannak(voltak) fizetve
Ők nem ebben a világban élnek
Így tök mindegy mit mondanak ,
Nem hitelesek
David | Centocinquantanove2015-12-10 11:42:26 // 74610
Pont a napokban néztem a TopGear 20. évadját, ott az egyik részben úgynevezett megfizethető árú kabrió szuperautókkal mentek. Volt egy ódi R8, egy mekláren MP4, és egy ferrari 458 spider.

Nagyon objektíven megvizsgáltak egy csomó témát, hogy melyik a legjobb autó (volt benne egy csomó baromság is :) )
a lényeg, hogy kihozták, hogy kb mindenben az R8 a jobb, azonban a végén, amikor arról volt szó, hogy ki melyiket venné meg, mindenki a ferrarit vette volna, pedig a döntés a teszt alapján teljesen irracionális döntés.

???

Legalább látni ilyet is, hogy nem állnak be a birkák közé, és nem ajnározzák a németeket, ha nem szolgáltak rá.

A kereskedők meg nem tudom hogy a német márkákat is lehúzzák e, de az tény, hogy az olasz autók újraeladhatósági faktora sokkal rosszabb mint egy németé. Mármint úgyértem, hogy a német ugyanannyi idő alatt sokkal kevesebbet veszít az értékéből mint egy olasz. Ezért biztosan nem szeretik...
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-10 11:35:12 // 74609
töltögetem fel a Giuliettát bakker ez ám az igazán öszvér autó, 156 kerékcsapágy Grande puntó stabpálcák :)
Shadin2015-12-10 11:01:23 // 74606
Papíron így van, de az életben simán (majdnem) folyamatosan húz leszabályozásig. A nyomaték nem minden, a TBi sem nyomatékból pörög 5000-nél hanem teljesítményből.
Shadin2015-12-10 10:58:37 // 74605
Én is pörgetem a dízelt, simán nem 2000 környékén autózom. A 2.0 még jobb is a felső tartományban, mint az 1.9.
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-10 10:42:26 // 74604
egy sima benzines nagyobb tartományban kezd el húzni, viszont egy turbós teljesen más világ, hiába nagyobb a nyomatéka egy 2.0 dejzelnek, mint mondjuk a TBi-nek fasorban sincs, rugalmasság vagy gyorsulás szintjén, teljesen más világ a kettő, a benzinesnél gyakorlatilag nincs turbójuk bármilyen sebességnél, bármilyen tartományban húz, ezért írtam almát a körtével nem hasonlítok, a gyári 2,4-et is megeszi a TBi keresztben, hosszában...a dupla turbós dejzel már más tészta ott van nyomaték végig, mint mondjuk egy 330d...ezért leszek kíváncsi a dupla turbós Giu-ra benyásban közel 300 nyiha lesz :)))
Haddel2015-12-10 10:26:29 // 74603
Köszi srácok😃
Liquid2015-12-10 00:04:11 // 74602
az szép, gratula :)
Chianti2015-12-09 23:35:14 // 74601
Egészségetekre! Még legalább 3-szor ennyit kívánok nektek! :o)
Haddel2015-12-09 23:16:29 // 74600
Ma betöltöttük a 70ezredik közös kilóméterünket Bocival :)
.......................2015-12-09 22:51:14 // 74599

Jó északát kívánok ezzel a képpel
Piritu - 1.000.0002015-12-09 22:48:03 // 74598
Az 1,6-2,0 3 mp-es különbsége akkor is adott a Giu-nál, hisz mindkettőt korlátozzák.
Volt rugalmasság mérésem is, de most nem találom, lehet, hogy a régi gépen maradt.
mzo2015-12-09 22:31:54 // 74597
Azért ez nem csak pusztán le nyomaték kérdése. Van itt súly előny is és emissziós norma előny is. Na meg az áttételezés ugye.
Piritu - 1.000.0002015-12-09 22:26:27 // 74596
Az eddig használt gumik közül nálam is a Conti SportContact 5 jött be a legjobban, meg téliben is.
A Giu bőrje is teljesen más, mint a 159-é. Megkockáztatom, hogy nem is mindenhol igazi bőr.
Piritu - 1.000.0002015-12-09 22:21:08 // 74595
A 98-as TS-en is van túlpörgés számláló.
Amúgy normál üzemi tartományról beszélünk a 2,0 esetében, nem a piros zónáról.
.......................2015-12-09 22:19:05 // 74594
Van ehhez rugalmasság mérésed is?
A multijetek nyomatéka 1es 2esben erősen korlátozott,
hogy a váltó ne menjen szét
Ezért nem jó az állórajtos adat
.......................2015-12-09 22:16:49 // 74593
Az avantgarde félbőr az tényleg mübőr
De az árlistán is kiírják,
Ugyhogy tudnia kellene a tulajnak
Piritu - 1.000.0002015-12-09 22:15:45 // 74592
Az egész - szerintem - csak turbó kérdése. A 2.0-ra szép nagyot akasztottak, cserébe van is turbólyuk. At, hogy a Giu-nál ezt hogy tüntették el, azt nem értem.
.......................2015-12-09 22:14:41 // 74591
Nekem azt is fáj hallgatni mikor szarrápörgetik a zöldkártyán
De nem véletlenül van túlpörgetésszámláló az ECU ban
Még azt is méri hány másodperc ig volt a piros tartomány felett a motor
Piritu - 1.000.0002015-12-09 22:14:03 // 74590
Mondjuk a 3 mp-es 0-100 különbség miatt. Anno engem se győzött meg az 1,6-al a Giu.
A nyomaték adat meg nem sok mindent árul el a kocsi viselkedéséről. Vegyünk két 150 lovas kocsit (156 1,9 vs 2,0TS), a kormosnak sokkal nagyobb a nyomatéka mégis a másik gyorsul jobban (9,6 sec vs 8,3 sec)
Giuntini2015-12-09 22:11:21 // 74589
Én mindig megveszem, mert ha eltekintünk attól a német imádattól amit tartalmaz, a minősége a legjobb a hazai autós újságok között. Azért egy Quattroruote teljesen más színvonal, az olaszok elismerik ami a németeknél jó, de ha valami a sajátjuknál nem nagy szám, azt kimondják. Azért az Auto Bildnél nevetséges a mostani számban az Arany kormánykerék díj. Csak német autók végeztek az első helyen, a sportkocsi kategóriában a Ferrari 488 csak a harmadik, az első az Audi R8. Maranellóból meg kell követni Ingolstadtot? Vicc lenne! Egy Ferrariban az egyik fő szempont a multimédia. Na hát itt van a probléma. A VW mellett a BMW agyonmagasztalása is szánalmas. Pont azok a típusok,(3-as), amelyikkel a legtöbb baj van, mellette kisautós minőségű az anyaghasználat. Gumiteszteknél mindig a Conti végez az első helyen. Senki nem tud gumit gyártani? Nem hiszem. Média elfogultság, vagy hadd ne mondjam...
Azért egy sztorit elmesélek. Ismerős E Mercijének eltört három év használat után a vezető ülése (több mint 100 kilós ember).Garanciát érvényesíteni akarta, de nem is ez a lényeg, ott derült ki, hogy a bőrként eladott, és kifizettetett belső valójában műbőr. Ha ilyet csinálna az Alfa, abból milyen botrány lenne?
mzo2015-12-09 22:10:13 // 74588
Mondjuk be kell valljam én még 2.0 mjet-el sose mentem, de más 2.0 dieselekkel igen. Viszont idáig még nem találkoztam olyannal ami 4000-nél még húzott volna. Még az 1.6-os se húz már ott, csak kevésbbé konyul le mint pl az 1.9
Piritu - 1.000.0002015-12-09 22:04:46 // 74587
Látszik, hogy nem mentél 2,0-val. Különben tudnád, hogy 3500-nél még rátesz egy lapáttal és szó sincs lekonyuló fütyi effektről, mint mondjuk az 1,9-nél volt. A Giu-nál is ez van, csak kevésbé látványos.
.......................2015-12-09 22:03:55 // 74586
Az 1,6 mjtd 320Nm
A 2,0 mjtd 350Nm
Akkor miért lenne alulmotorizált?
Az a 30Nm nem olyan nagy külömbség
Az igaz hogy az 1,6 3000 ford felett nem húz akkor megy 155..160al
Persze ez valakinek nem elég,ha 200 al akar repeszteni
Na oda kell a 2.0jtdm
.......................2015-12-09 22:00:32 // 74585
Nincs,
Nyomaték lekonyul 3500felett
Ha elváltasz 3500on ,következő fokozatban 2000..2500 a giri ,és full nyomatékkal húz
mzo2015-12-09 21:57:39 // 74584
4000 fölé pörgeti? Oké, hogy ki tudja forogni a motor, de egy dieselnél van e értelme...
mzo2015-12-09 21:55:07 // 74583
Érdekes hogy fikázzák az 1.6 mjetet, pedig az az egyik legjobb "kisdiesel". Még a Tc-sek is agyon dicsérték mindenféle Suzukiban. :)
Én is próbáltam egyszer egy Lanica Deltában és teljesen meggyőző volt. Sőt! Részben annak hatására vettem most offos autómat az Alfa után, ami szintén 1.6 diesel, 115 le 270 nm. Ezek az újkori 1.6 dieselek már totál más világ mint pl a régi vágású 1.9-ek voltak.
Piritu - 1.000.0002015-12-09 21:54:27 // 74582
Kormos szemmel érdekes a Giu TCT váltója. Hagyja pörögni a diesel motort, simán használja 4000 fölött is, még csak nem is kell padlózni hozzá.
mzo2015-12-09 21:49:26 // 74581
A benzines és a diesel mindig is más világ volt. Egy dieselben sose lesz meg az a széttaposomaszemét és vao de megyek érzés, mint egy benzinesben. Már csak azért sem mert egy dieselt nem lehet agyon pörgetni. Ott van egy 1500-as tartomány amikor hátbavág, de ennyi. A benzines, meg jó esetben 5-6000-es tartományban mozog. Más világ. Más hang, más érzés.
Piritu - 1.000.0002015-12-09 21:48:42 // 74580
A minap pont a cikk miatt vettem meg az újságot.Mák évek óta nem vettem, most igen. Elérték a célt, nőtt az eladás :-P
Liquid2015-12-09 21:19:17 // 74579
szerintem tök felesleges számolgatni, elég ha megnézed hogy megy az egyik és a másik :) De ottvan Piritu mérése a 2.0TS versus 1.9JTDm, mindkettő 150Le...
panza2015-12-09 21:16:59 // 74578
Más próbálni (néhány perc alatt ugyan milyen tapasztalatot lehet szerezni?) és más használni valamit. Egyébként a három A -ról, csak ennyit , szóra sem érdemes.
.......................2015-12-09 21:14:12 // 74577
Ki kell számolni váltóáttétel el elosztva mennyi nyomaték ébred a keréken
Csak úgy tudod összehasonlítani
.......................2015-12-09 21:08:28 // 74576
Probáltár már Guliettát?
nem ugyanaz mint a 159 ám
Giuntini2015-12-09 21:05:55 // 74575
Auto bild pokoli "jókat" írt a Giuliettáról. Használtautó "tanácsadó". Az AAA autó volt a szakértő. Ha elolvasták, ami itt múltkor ment róluk a fórumon, akkor egy egyszerű bosszú.
Hisztis díva a címe. A delikvens 2011-es 1.6 JTDm.
1. Az 1.6-os FIAT dízel nem illik hozzá. Meg sem említenek olyan motorokat, mint a 175 lovas 2.0, vagy a QV. A legalulmotorizáltabb verziót vették elő.
2.Anyaghasználat, és az összeszerelés kifogásolható. Aldi, és nem Armani szint. Gyanítom, hogy náluk az Armani szint a Golf. Ott viszont nem azt mondják hogy ötlettelen, vagy kemény, és kopogós, hanem azt, hogy letisztult.
3. A kapcsolók, és karok zöme Fiat kisautókból, és furhgonokból valók.
4. Motorvezérlés meghibásodása. Bosch a lelkem. Klímakompresszor, kapituláló automata váltó, rozsdagondok, vezérműszíj szakadás, turbó, start-stop.
5. Felcicomázott FIAT Bravo.
Ja még a fényezése is szar.
Én ezt nem értem. Itt mindenki hülye? Mindenki dicséri a Giuliettát. Kiemelik az anyagok választását, a minőségi összeszerelést, a Giuliettával mindenki elégedett. Én is megnéztem, a belső anyagok minősége megkérdőjelezhetetlen a Fosvágen csak jelenthet. Vagy kis hazánkban szándékosan züllesztenek le valamit? Szerintem egy 1-es BMW sokkal Aldi-bb minőség, mint a Giulietta. De még egy 3-as is gagyi. Vagy ha elismerik, hogy a 175 lovas 2.0 hogy megy, és csak a Golf jelenthet, akkor az összes csoda német veszít a nimbuszából?
Gusztustalan!!!!!
Liquid2015-12-09 21:03:58 // 74574
nehezen tudom elképzelni, hogy bármilyen szituációban több legyen az erő a 2.0-ban, a nyomaték önmagában nem info csak adat.
Pl. az 1.9 8V JTD 275Nm a 2.0TS pedig csak 187, és nem egy kalendáriumban vannak...
.......................2015-12-09 20:50:14 // 74572
A Tbi nyomatéka 350Nm
A 2.0 jtdm nyomatéka 350Nm
Jó lenne mérni egy rugalassági mérést is
Mondjuk 60 kmh ról 150ig
Szerintem az a fontos ,hogy tudsz megelőzni egy IFÁ t
Martin Kovacs2015-12-09 20:47:23 // 74571
Emlékszem anno volt egy Peugeot 307-esünk !
A szemétláda AAA autós 400 !!! ba akarta bevenni pedig nagyon patika volt 2004-es.
950-ben adtuk el....
Szarevő ez az összes. Egy autón akarja megkeresni az egész havi bérét.....
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-09 20:46:41 // 74570
a busz még olcsóbb :))) gyalog meg ingyé van....
Liquid2015-12-09 20:42:57 // 74569
ez attól függ mi a fontos, ha a dinamika, akkor ki nem szarja le a plusz litereket :)
Liquid2015-12-09 20:41:18 // 74568
nagyjából annyival mint a 2.4...sokkal :)
Giuntini2015-12-09 20:37:24 // 74567
A hülye barom kereskedőjét! Mit képzelnek ezek? Nyelje be a Fosvágen Dpf-jét teljes korommal.
berobbantam2015-12-09 20:33:47 // 74566
Igenis számít a fogyi.Ha keveset eszik büszkeség,ha sokat lesz@rom mer legalább megy
:D
Csabi2015-12-09 20:26:22 // 74565
Ha jól emlékszem az első Liquid volt (húzva), de utána mentem én gyári programmal aztán a 2.0
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak