Fórum >> Típusok >> 159

Greentimus2015-12-28 10:03:20 // 75414
Barátnőm szerint nem volt, csak ugye indítás után fehéren "füstöl". Ha jól tudom az télen csak gőz. Vegyek aksi töltőt? Van pár ezer Ft-ért vállalható minőségű? A garázsba a közelemben nincs konnektor, így a lakásban tölteném. Kiírja a töltő az aktuális többségi szintet? Illetve Multicuscan demoval rá tudok nézni az aksira vagy bármibe, ami az indítással kapcsolatos?
.......................2015-12-28 09:27:53 // 75413
Van valami füst a kipufogóból mikor 7edszerre indul be?
.......................2015-12-28 09:27:03 // 75412
Már hogy nyírná ki az indítózás a kettőstömegűt ,mikor az önindító a lendkerék fix részét hajta
A piroslámpás gyorsulgatás kuplungfelbadzással
Az nyírja ki
Szabolcs 1592015-12-28 09:23:44 // 75411
Lehet kevés az indittóáram
Hardy2015-12-28 08:59:47 // 75410
Mérd meg az aksit mennyi a feszültség benne. Mielőtt indítasz.
Szabolcs 1592015-12-28 08:55:32 // 75409
Ha nem indul ne nagyon eröltezsd meg ki tudod nyírni a kettöstömegüt ezt Fiat os szerelő mondta
Greentimus2015-12-28 08:53:32 // 75408
1 éves az aksit, az este szó nem kell oda. (Kár hogy nem lehet hozzászólást szerkeszteni utólag.)
Greentimus2015-12-28 08:51:06 // 75407
Mi okozhatja az alábbi jelenséget?
Az autó 1-2 hét állás után 15 fokos mélygarázsban is 3-4-re röffen csak be, majd utána melegen már hamar beindul pl. 20 perc autózás után. Tegnap 4 nap állás után 0 fokban már igencsak nehezen indult be, kb. 7-dik próbálkozásra. Tehát első gomb megnyomásra, de az önindító 7-et forgott. Mentem vele pár km-t, max 10 percet és 20 perc állás után szépen beindult.
Az aksi kb. 1 evés : Unix 12V 74 Ah 640A En
Az önindító most volt felújítva este a kocsit tavasszal vettük, így hideg indításról csak most van tapasztalatom.
Gyertyára nem panaszkodik a gép. 1.9 JTDm 16V
Piritu - 1.000.0002015-12-27 22:34:04 // 75406
Viszont tényleg kevésbé kerreg :-DD
Piritu - 1.000.0002015-12-27 22:24:09 // 75405
Pont ezért lepett meg a Julisnál, hogy van gázreakció. Gyárilag. Lehet gázfröccsöt adni, csak a TCT miatt nincs értelme :-(
Piritu - 1.000.0002015-12-27 22:21:54 // 75404
Akkor ne üljél bele többet :-P
Amúgy furcsa dolgokat vetsz fel újfent.
Ki nem szarja le, hogy műanyag, hogy nincs fabetét, és síri csend belül? Gondolod, hogy a Spider bármelyik általad említett igényt is tudja? Nem, mégis minden tulajnak fülig ér a szája, ha mehet vele egyet. Ezeknek semmi köze ahhoz, hogy egy jót autókázhass.
OFF E-klasse tulajnál láttam életemben először, hogy a "nagy belső zaj" miatt aktív fejhallgatóban vezetett, ami kioltotta a hangot és teljes csend volt alatta.
Liquid2015-12-27 22:20:49 // 75403
bakker nem tudom miért hittem, hogy 1.8TBI lett a Julis :) azért írtam, hogy kevésbé kerreg
Liquid2015-12-27 22:15:54 // 75402
én se kimondottan arra értettem, hanem a gyári lekorlátozott EU-konform és az optimalizált szoftver közti különbségre, 1 hétig használtam gyári programmal az enyémet is :)
Piritu - 1.000.0002015-12-27 22:13:30 // 75401
Mint mondtam ez nem okvetlenül a motorerőn múlik. A húzott 156-om is cefetül ment, 7,8-on volt százon, a Spider meg 10 alatt van ott, mégis más...
.......................2015-12-27 22:09:14 // 75400
Nekem pont az ellenkezője jött le több tesztkör után is
Hangos,olcsó,műanyag,ezekkel tuttam jellemezni a tesztatókat
Liquid2015-12-27 22:04:45 // 75399
aha, értem :)
Azért egyszer próbálj ki egy optimalizált 159-et is :) Igazából mindegy milyen motor, csak ne gyári szoftver legyen, sokkal lelkesebb.
.......................2015-12-27 21:55:45 // 75398
A gulietta frankó design 4,5..5millás kocsinak
De 10millához meg 240lóhoz a QV ben végképp fáradt a design
Fel is dobták matt ezüsttel meg küszöbspoilerekkel
Úgy kevésbé cicás
De egy 518d ben hamarabb fognak komoly férfinak nézni az biztos
Piritu - 1.000.0002015-12-27 21:54:45 // 75397
Nálam is, de már kis korunkban is szerettük a macikat :-)

Amúgy az OFF-osok eddig takarodnak illően előle :-))
Piritu - 1.000.0002015-12-27 21:51:43 // 75396
Nem okvetlenül az erőre gondolok.
A viselkedésre általában.
Anno a 146-on civilizálódtam, annak az agilitása vésődött belém. A 147-156-159 sor ezt vitte el a "civilizált" autózás irányába, az euro x-ekkel megspékelve. 2009-ben a Spider azért lopta be magát az első km-en a szívembe, mert ugyan azt adta vissza, amit a 146 képviselt. Mondjuk egy korúak is.
A Giu ezt hozta valahogy össze a "civilizáltsággal".
Hardy2015-12-27 21:19:34 // 75395
Mármint a kormány csatlakozót.
Hardy2015-12-27 21:04:21 // 75394
Nincs valakinek egy rossz lámpaja véletlenül. Sajnos a helyzetjelző izzó foglalata illetve a kampo teljesen letört róla. Csak a vezetékkel tudom kihúzni. Az meg hosszú tavon nem nyerő. Nézegettem neten de nem találok külön. Megvennem csak a foglalatot.
Hardy2015-12-27 20:59:47 // 75393
Ideiglenesen húzd ki a csatlakozót a rádió hatuljabol.
Zolibácsi2015-12-27 19:19:14 // 75392
Köszi a segítséget :-)

rádugom a gépet megint akkor megnézem, csak borzasztóan zavaró, hogy megnyomom a hangerőt a kormányon és semmi, majd gondol egyett és feltekeri maxxra, a 3 hónapos gyerek meg szívrohamot kap hogy mi ez a hangzavar....
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-27 19:13:42 // 75390
azért kisebb a kerregés, mert mint a Bravonal is a motorvédő szivacs meg műanyag kombinációja volt, viszont a menetzaj hangosabb ...a futómű meg távol sincs olyan, mint az 59....
Liquid2015-12-27 19:09:50 // 75389
a zaj azért kevesebb ,mert nem kerreg :)
Az erő jóval több, még szép hogy jobban megy :)
Pityukoma2015-12-27 18:51:18 // 75388
Valahogy így nézhet ki a miénk is:

A belsejében az órarugóhoz hasonlóan van felcsévélve a szalagkábel:

Cseréjéhez a kormánykereket és az oszlop burkolatait kell levenni. Az új az közép állásban rögzítve van egy kis csappal amit beszerelés után szabad csak eltávolítani belőle. Nem tartom valószínűnek hogy bontókban közép állásnál vennék ki úgy hogy rögzítenék a közepét véletlen elfordulás ellen. Úgyhogy szerintem ez az opció felejtős.
De mint mondtam, csak egy ötlet volt! Ki kell mérni mert közel se biztos hogy ennek van baja. Nem ismerem ilyen mélységig a FES/MES-t de valószínűnek tartom hogy lehet vele tesztelni a kormány kapcsolókat is.
Zolibácsi2015-12-27 18:48:17 // 75387
Mennyibe kerül egy ilyen? kerestem de nem találtam csak ilyet.
Laci822015-12-27 18:24:29 // 75386
Felszereltsége és belső tere biztos jobb a 159-nél.ezzel nincs baj..csa a kinézete..ott már lemarad az 59-töl. Lehet pár év múlva megbarátkozom a kinézetével. 😊
Hardy2015-12-27 18:07:05 // 75385
Kormanyatvezető szalagkabelnek vagy óra rúgnak is hívják mert ugy van feltekerve.
Piritu - 1.000.0002015-12-27 18:05:54 // 75384
Pedig kemény gép tud lenni, keményebb a 159-nél. Csak át kell pattintani D-be :-)
Az utastér is csendesebb, ha "zajra" lövöm be a tempót, kb10-15-el többel megyek, mint a Párduccal. Országúton nagyon kell figyelni a km órát.
Teljesen más világ a két kocsi...
Piritu - 1.000.0002015-12-27 18:00:48 // 75383
8C dizájnnak hívják :-P
:-DD
Piritu - 1.000.0002015-12-27 17:59:24 // 75382
Szerintem egyszerű a válasz, a gyalogosvédelmi előírások miatt :-(
Hardy2015-12-27 17:59:15 // 75381
Nem sok köze van az iranyjelzohöz. Attol független. Én most cseréltem egy Mercedesben. Általában a tünet az hogy valami nem működik. De lehet rövidzárlat is akkor produkálhat ilyent.
András1592015-12-27 15:56:35 // 75380
Akkor ezt most kicsit részletesebben jó ?:

"Most vette tavaly,és mindíg ilyet szeretett vona
Miért adja el?
Eladja mert költeni kelle rá"
Shadin2015-12-27 15:53:33 // 75379
Megvettem és nem jobb semmivel sem w MES-nél. Pl. parkradar kijelzőt sem lehet vele bekapcsolni. Ellenben kéznél van :-)
Zolibácsi2015-12-27 15:52:59 // 75378
googliztam...nem akkupakk :-)))
viszont ha nem használtat akarok, akkor az új csak komplett irányjelző karostul van?
Zolibácsi2015-12-27 15:43:28 // 75377
2016 08 a lejárati dátum a clock spring matricának. De ma is ugyan ezeket kezde...reagál pár perc nem reagál...pár perc feltekeri csutkára a hangerőt és alig engedi ilyenkor kikapcsolni....
Valaki tud valamit erről a clock springről? hogy cserélem? mennyi az ára?
Meg kicsit ködös nekem ez, valójában akkor ez egy elem/akku pakk?
'''''2015-12-27 13:42:49 // 75376
Letakarva áll bent a cégnél.Még szilveszter előtt tervezek egy kört menni vele csak itt felénk állandóan vizesek az utak.Kul-óta nem sokat mentem vele.
'''''2015-12-27 13:38:51 // 75375
Mindig megkapom! Én tankolok és én mosom. :)
Liquid2015-12-27 13:33:53 // 75374
ááá, ha ilyenje van, akkor felcsapja a sapeszt és beül berregni a Spiderbe :)
Liquid2015-12-27 13:32:36 // 75373
az egyik egy kedves, már szerencsére nem annyira bárgyú maciarc, mint a Mito, de továbbra is inkább zsákmányállat mint ragadozó, ellenben a 159 egy igazi brutális gépszörny :)
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-27 13:21:06 // 75372
de néha titokban Te is bele ülsz a garázsban és berregsz a kormány mögött :DDD
'''''2015-12-27 13:12:34 // 75371
Nálunk is az asszony gépe lett a Giu.Ne tévesszen meg a 120 ló.Még az alapmodell is meglepően fürge a városban.
Laci822015-12-27 12:58:53 // 75370
Igen egy kicsit csajos autó,meg a Mito is.Azzal a 150 lóval. 😃😃😁
Dömpi (il dottore)2015-12-27 12:46:48 // 75369
nekem olyan csajos autó...Rékának el tudnám képzelni, de magamnak soha
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-27 12:15:15 // 75368
jah hátulról jól néz ki, az eleje meg Mito vonulat...
Laci822015-12-27 12:11:53 // 75367
Valahogy a Giulietta olyan mint ha a hátsó részén kezdték volna a tervzést és ott még lelkessek voltak de mire az elejéhez értek már nem volt kedvük semmihez és csak rajzoltak pár kört és JÓVANAZÚGY....
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-27 12:11:43 // 75366
no TBi 200km-en 70% 140-150, 30%-ban köd 90-100, 9,1L-et kért most OMV-vel....
Erhard 242 (Pure Energy)2015-12-27 12:05:48 // 75365
hát nekem sem gyere be... nem próbáltam még de valahogy mindig a Bravo jut eszembe róla...az meg volt, nem rossz de messze van az 59-től, mondjuk a könnyűsége miatt repítette a 170 ló...
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak