Liquid2016-02-14 20:27:07 // 78459
max. annyit lehet tenni, hogy a motorvezérlőből illetve az óracsoport vezérlőjéből kiolvasott számot összeveted, illetve a DPF és az olajcserék számát is lecsekkolod. De ez távolról sem biztos, mert ha ügyesen és körültekintően tekerték, akkor ezeket is mind megfelelő értékre állították.
mizooo2016-02-14 19:18:12 // 78458
yani🍀2016-02-14 18:41:42 // 78457
ELM 237, MES vagy Alfa OBD A Km-t több helyen is számolja. Ha visszaírták a Km-t akkor az látható az írások számából. A részecskeszűrő is külön számolja a távolságot., ezt csak nullázni lehet, így ha ez és a kilométeróra között jelentős a különbség, akkor lehet gyanakodni.
FinnMate2016-02-14 18:15:34 // 78456
Sziasztok Cartársak! Szerintetek van bármilyen esély arra, hogy a valós km-t kideritsem valahogy? Amikor átirásra kerül akkor nem logol valahova a program, amit ha nem is olyan egyszeruen, de valahogyan meg lehetne nézni?! Vannak erre felém jó vételek, de mint mindenhol, erre is megy a mutyi. Tudom, nem km hanem állapot alapján veszünk autót, de nyilván mérvadó lehet. Nektek mi kopik a legjobban, amin egyből látszik? Nekem a gázpedál ilyen, de biztos azért mert nyomom mint az ökör. :D
Soldiert2016-02-14 18:04:15 // 78455
Sziasztok!
Ha esetleg tud valaki 159 jtd sw-t 1,6 milláig szóljon. Tudom, hogy ennyiért nehéz jót találni.
Ha esetleg tud valaki 159 jtd sw-t 1,6 milláig szóljon. Tudom, hogy ennyiért nehéz jót találni.
norbi04092016-02-14 18:00:39 // 78454
Jelen :) Én kérdeztem. Haddel kartárs ajánlott egy úriembert. Neki egy GT-je van...hozzá fogom vinni. De ezek szerint jobb is :)
.......................2016-02-14 16:55:29 // 78453
Nekem minden hosszabb utamon van ilyen atrocitás,
És zömmel nem bmw ,még céges focusokkal is szorítottak le
Rendőr sehol ,pedig életveszélyes helyzeteket teremtenek ezek a bunkók
Persze az autópálya mellett a háromlábú 3helyen is ott van,
Nekem az a konklúzió hogy ezekért a rendőrök a hibásak
Mert sehol nem büntetik ezeket
És zömmel nem bmw ,még céges focusokkal is szorítottak le
Rendőr sehol ,pedig életveszélyes helyzeteket teremtenek ezek a bunkók
Persze az autópálya mellett a háromlábú 3helyen is ott van,
Nekem az a konklúzió hogy ezekért a rendőrök a hibásak
Mert sehol nem büntetik ezeket
droberto2016-02-14 16:00:17 // 78452
További negatívum: A minap itt kérdezte valaki, hogy mik a tapasztalatok a Carglassal? Hát nekem rosszak, igaz ezt Még Paul barátunkhoz köthető németalföldiában. Anno már tömítettem az "A" oszlopnál levő beázást, de most derült ki, hogy van még hiba bőven.
Nem is kicsi.
Történt ugyanis, hogy évnyitó talira felfele menet Dalma megszólal, hogy beázunk. Modtam neki, hogy kizárt, de ekkor én is megláttam a sok kis apró esőcseppet a műszerfal tetején. Először felül kerestük a beázás helyét, de hamar kiderült, hogy a baj lent van. Kezünket a szélvédő aljához téve éreztük, hogy süvít be a menetszél két ~ 30 cm-es szakaszon és a torló nyomás hordja be a vizet. Idáig nem tűnt fel ez, mert most mentem először tartósan 140-el esőben.
Ez nagyon durva...
Nem is kicsi.
Történt ugyanis, hogy évnyitó talira felfele menet Dalma megszólal, hogy beázunk. Modtam neki, hogy kizárt, de ekkor én is megláttam a sok kis apró esőcseppet a műszerfal tetején. Először felül kerestük a beázás helyét, de hamar kiderült, hogy a baj lent van. Kezünket a szélvédő aljához téve éreztük, hogy süvít be a menetszél két ~ 30 cm-es szakaszon és a torló nyomás hordja be a vizet. Idáig nem tűnt fel ez, mert most mentem először tartósan 140-el esőben.
Ez nagyon durva...
droberto2016-02-14 15:30:22 // 78451
Most már muszáj is visszanöveszteni, mert a Dalma úgyis hamarabb leveti a hasát mint én. :) Meg tegnap amúgy is 2 számmal kisebb ruhákat vettem. :)
Chianti2016-02-14 15:19:47 // 78450
Deee jóóó!!! Chianti-t már úgyis rég ittam! Akkor mindenképp megyek! :o)
Egyébként a jó magyar borok a kedvenceim, a lényeg hogy száraz legyen!
Egyébként a jó magyar borok a kedvenceim, a lényeg hogy száraz legyen!
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-14 15:09:46 // 78449
bakker Te mindig kifogod az út hülyéit, vonzod őket... lehet egyenes arányban áll a has növekedéssel :DDDD
Giuntini2016-02-14 15:06:20 // 78448
Igazad van! Az ilyen egyszer úgyis megdöglik!
droberto2016-02-14 14:40:26 // 78447
Nem szeretném ilyen hülyékre pazarolni az időmet. Ennél az értékesebb.
droberto2016-02-14 14:39:11 // 78446
És mit csináljak vele? Verjem meg, jelentsem fel? Mert a kérdőre vonással sokra nem mennék szerintem.
Az utóbbi időben más területen is találkoztam ilyen emberekkel és nem igazán tudom mi a jó megoldás...
Az utóbbi időben más területen is találkoztam ilyen emberekkel és nem igazán tudom mi a jó megoldás...
Laci822016-02-14 14:36:01 // 78445
Akkor én a helyedbe megkeresném...... :-)
Giuntini2016-02-14 14:31:32 // 78444
Én azt mondom, hogy régen sokkal agresszívebben vezettek. Ilyen események a kilencvenes években mindennaposak voltak. Ma a többség jobban betartja a morális szabályokat, ezért az ilyen esetek sokkal feltűnőbbek. A leálló sávban például régen folyamatodan előztek. Annak idején nekem 82- től 86-ig 1500-as Polskim volt. Folyamatosan kaptam az atrocitásokat a Ladásoktól. A 90-es években szabadult el a pokol amikor tömegesen jöttek be a nyugati autók. Viszont ez a megállapítás a német SUV-okra tökéletesen alkalmazható. Ezeket az autókat 100%-ig felsőbbrendűség hirdetésére veszik, én azt mondom jobb előlük kitérni, mert ezek képesek mindenre. És igen Szosza, tetszik vagy nem a BMW-s a legbunkóbb fajta! Kár ebbe a politikát belevonni, és nagyon jól megvagyunk itt politika nélkül!
Kolci2016-02-14 14:29:31 // 78443
Csabi már meg is adta a választ a kérdésedre.
Amiről ő feltett képet, az a műanyag szívósor, de még létezik a full alu szívósor is.
Az a különbség, hogy a műanyagnál belül egy fogasléc köti össze a lapátokat, s nem kell külön dugókat gyártani a lapátok kiszedése után, mert az eredeti fogaskerekes tengelyből lehet csinálni. Az alunál kívül látható módon van egy összekötőkar, s mint az ablaktörlő mechanizmus úgy működik és látható, ha kiszeded a lapátokat, plusz le is kell dugózni. Az alunál látható kívülről is, ha átalakítod, a műanyagnál nem.
Az alu az nem tud elolvadni, a műanyag sajna igen.
Amiről ő feltett képet, az a műanyag szívósor, de még létezik a full alu szívósor is.
Az a különbség, hogy a műanyagnál belül egy fogasléc köti össze a lapátokat, s nem kell külön dugókat gyártani a lapátok kiszedése után, mert az eredeti fogaskerekes tengelyből lehet csinálni. Az alunál kívül látható módon van egy összekötőkar, s mint az ablaktörlő mechanizmus úgy működik és látható, ha kiszeded a lapátokat, plusz le is kell dugózni. Az alunál látható kívülről is, ha átalakítod, a műanyagnál nem.
Az alu az nem tud elolvadni, a műanyag sajna igen.
droberto2016-02-14 14:28:11 // 78442
Én nem, de a Dalma igen. :)
.......................2016-02-14 14:17:02 // 78441
"Katasztrofálisan ostoba, agresszív idióták vannak az útjainkon. :("
szinte csak az van magyarországon,balkán szintre süllyeddtünk
de ez nem a te hibád Droberto ,és mégcsak nem is az X5 ösé
a RENDŐRÖK munkálya lenne hogy csináljanak RENDet !!!,
de csak ülnek a fasza új merci B ben és nyomkodják a laptopot
ahelyett hogy az ilyen X5 ösöket kiszednék és szarrá büntetnék
(perste Védára milliárdok mennek el,okádék ami magyarországonmegy Magyar állam címén)
szóval Fejétől bűzlik a hal!
szinte csak az van magyarországon,balkán szintre süllyeddtünk
de ez nem a te hibád Droberto ,és mégcsak nem is az X5 ösé
a RENDŐRÖK munkálya lenne hogy csináljanak RENDet !!!,
de csak ülnek a fasza új merci B ben és nyomkodják a laptopot
ahelyett hogy az ilyen X5 ösöket kiszednék és szarrá büntetnék
(perste Védára milliárdok mennek el,okádék ami magyarországonmegy Magyar állam címén)
szóval Fejétől bűzlik a hal!
Laci822016-02-14 14:12:59 // 78440
Legalább a rendszámát megjegyezted?????? sajnos én is így voltam a múltkor azzal az idióta szerb X 5-el... de sajnos az átlag BMW-sek ilyenek....
Liquid2016-02-14 14:12:57 // 78439
nálam eseménytelen volt a hazaút, egy érdekesség volt csak: egy Q7 húzott tréleren egy zöld Trabantot :)
Én odafele találkoztam idiótákkal, de egy jobbról előzés volt a legdurvább, szóval semmi extra :)
Én odafele találkoztam idiótákkal, de egy jobbról előzés volt a legdurvább, szóval semmi extra :)
Liquid2016-02-14 14:10:51 // 78438
na ez egy igazi gyökér volt :(
droberto2016-02-14 14:10:09 // 78437
Tudom, hogy vannak a hülyék, de b@sszus még a kocsiját se félti. Egyébként amikor utolért akkor már vagy 10 másodperce lassan mentem. Meg nem is előtte mentem, mert én a külsőben voltam ő meg a belsőben, csak átjött a külsőbe, hogy belevilágíthasson a szemembe. Na ezért lettem én is ideges. Az ilyet jól össze kéne p@csázni! De komolyan!
Egyébként a 30 - 50 -70 - feloldó 3 x egy kurva nagy vicc azon a 2-3 km-en! Semmi nem indokolja, főleg nem éjjel.
Egyébként a 30 - 50 -70 - feloldó 3 x egy kurva nagy vicc azon a 2-3 km-en! Semmi nem indokolja, főleg nem éjjel.
Liquid2016-02-14 14:07:47 // 78436
:D így van, versenyeznek :D
Shadin2016-02-14 13:59:10 // 78435
Ez Pest. Itt még a hülyék is hülyébbek sajnos :-(
Az X5 mag a király, nehogy már lassíts előtte legközelebb.
Az a 3x 30-as tábla meg vérlázító, kettő mindig felesleges, mert csak egy helyen végeznek munkát azon a szakaszon, de hónapok óta szopatnak vele mindenkit...
Az X5 mag a király, nehogy már lassíts előtte legközelebb.
Az a 3x 30-as tábla meg vérlázító, kettő mindig felesleges, mert csak egy helyen végeznek munkát azon a szakaszon, de hónapok óta szopatnak vele mindenkit...
Piritu - 1.000.0002016-02-14 13:23:34 // 78434
Tegnap jött valaki messzebbről nálam? 207 km-re lakom :-)
Piritu - 1.000.0002016-02-14 13:18:40 // 78433
99-óta járok szélvédőcsíkkal. Még sose állítottak meg miatta, most se érdekelte őket.
Nagyobb élményt adtak azzal, hogy életemben először szondát fújhattam :-))
Nagyobb élményt adtak azzal, hogy életemben először szondát fújhattam :-))
droberto2016-02-14 13:07:06 // 78432
Sajnos tegnap volt olyan is amin kiborultam és a mai napig nem fér a fejembe, hogy ilyen emberek közlekednek az utakon...
Történt ugyanis, hogy hazafele megálltunk tankolni a Szerémi végén, a 6-os elején a Duna melletti OMV-n. A kút kihalt, kivéve egy új X5-öst. Amikor beértem ő már tankolt. Gyorsabb voltam, előbb fizettem és indultam. Már a kúton éreztem, hogy a b@szom a csőrét. Kifele jövet leléptem előle, de a Colas-os építésnél nem vették le a 30 km/h-ás sebesség korlátozó táblát. (Hozzáteszem egy ilyen útfelújítás után kint felejett tábla miatt már bűtettek meg, igaz még a zéró tolerancia előtti időben.) Én a külsőben mentem, lassítottam kb 45-re. Ekkor beért az X5, majd belém állt reflektorral és hosszú dudával. Hozzáteszem a 4 sávos út kihalt volt, sehol senki. Visszadudáltam, de elhúzott mellettem. Egyszerűen nem fért a fejembe, hogy mire gondolt. A korlátozás után utolértem, beálltam mellé (természetesen ő belsőben haladt), rádudáltam és kérdőre vontam, hogy mire fel dudált és rámutattam a következő 30-as táblára. Na ekkor elszakadt nála valami. Leelőztem, de visszaelőzött beállt a két sáv közepére nem akart elengedni. Közben a 70-es részen beért minket egy egy másik autós, aki ránk dudált. Ekkor az utak királya gázt adott a hátul jövőt elengedte, majd vissza ment a belsőbe. Lassított, majd én jobbról el akartam menni mellette. Erre ő meg rászorított a szalagkorlátra. Majd ezután elhúzott, én inkább lemaradtam. Nem hittem el, hogy van ilyen. Tiszta Oroszország. Katasztrofálisan ostoba, agresszív idióták vannak az útjainkon. :(
Hazafele azon gondolkodtam, hogy tényleg jó lenne egy esetkamra.
Egyébként mi a jelenlegi álláspontja a törvénykezésnek a fedélzeti kamerák bizonyító erejét illetően? Anno úgy olvastam, hogy nálunk ezek felvételét bizonyítékként nem fogadják el.
Történt ugyanis, hogy hazafele megálltunk tankolni a Szerémi végén, a 6-os elején a Duna melletti OMV-n. A kút kihalt, kivéve egy új X5-öst. Amikor beértem ő már tankolt. Gyorsabb voltam, előbb fizettem és indultam. Már a kúton éreztem, hogy a b@szom a csőrét. Kifele jövet leléptem előle, de a Colas-os építésnél nem vették le a 30 km/h-ás sebesség korlátozó táblát. (Hozzáteszem egy ilyen útfelújítás után kint felejett tábla miatt már bűtettek meg, igaz még a zéró tolerancia előtti időben.) Én a külsőben mentem, lassítottam kb 45-re. Ekkor beért az X5, majd belém állt reflektorral és hosszú dudával. Hozzáteszem a 4 sávos út kihalt volt, sehol senki. Visszadudáltam, de elhúzott mellettem. Egyszerűen nem fért a fejembe, hogy mire gondolt. A korlátozás után utolértem, beálltam mellé (természetesen ő belsőben haladt), rádudáltam és kérdőre vontam, hogy mire fel dudált és rámutattam a következő 30-as táblára. Na ekkor elszakadt nála valami. Leelőztem, de visszaelőzött beállt a két sáv közepére nem akart elengedni. Közben a 70-es részen beért minket egy egy másik autós, aki ránk dudált. Ekkor az utak királya gázt adott a hátul jövőt elengedte, majd vissza ment a belsőbe. Lassított, majd én jobbról el akartam menni mellette. Erre ő meg rászorított a szalagkorlátra. Majd ezután elhúzott, én inkább lemaradtam. Nem hittem el, hogy van ilyen. Tiszta Oroszország. Katasztrofálisan ostoba, agresszív idióták vannak az útjainkon. :(
Hazafele azon gondolkodtam, hogy tényleg jó lenne egy esetkamra.
Egyébként mi a jelenlegi álláspontja a törvénykezésnek a fedélzeti kamerák bizonyító erejét illetően? Anno úgy olvastam, hogy nálunk ezek felvételét bizonyítékként nem fogadják el.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-14 12:58:07 // 78431
most agip normál 95 teszt alatt vagyok, teli tank 64L-et sikerült tankolni, kivi vagyok mennyit megy el...egyenlőre 9,2-őt mutat a comp 145km/h tempomat pályán, pár gyorsulgatás, város....
Ildiko2016-02-14 12:53:00 // 78430
Csabi2016-02-14 12:17:47 // 78429
Nem regenerált, ennél a motorterhelésnél így alakulnak a hőfokok...
Regenkor nem nagyon számítanak a külső hatások, mármint úgy értem, h addig tolja be a plusz anyagot míg el nem éri a kívánt (620-630°C-t) hőfokot. Múltkor néztem -10ben....relatíve elég sok időbe telik mire felviszi 600fok fölé...1-1,5 perc, persze, ha közben elveszed a gázt pillanatok alatt visszahűl, és kezdheti előröl...
Regenkor nem nagyon számítanak a külső hatások, mármint úgy értem, h addig tolja be a plusz anyagot míg el nem éri a kívánt (620-630°C-t) hőfokot. Múltkor néztem -10ben....relatíve elég sok időbe telik mire felviszi 600fok fölé...1-1,5 perc, persze, ha közben elveszed a gázt pillanatok alatt visszahűl, és kezdheti előröl...
Haddel2016-02-14 12:16:04 // 78428
Én szívesen oda adom az enyémet ,ha ott leszek 😃
Giuntini2016-02-14 12:10:16 // 78427
Köszönöm Dömpi a szervezést! Nem akartam most tesztvezetni, mert az én autóm nem állt a helyzet magaslatán, csak Pityukoma vezette az enyémet, mert tudtam hogy szeretett volna kipróbálni az automata 2.4-et. tavasszal a VTT-n aki akarja kipróbálhatja Velence utcáin az enyémet. Nagyon kíváncsi lennék egy Tibire, és és egy 2.0 jtdm-re.
droberto2016-02-14 12:00:35 // 78426
Így nem tudja azt mondani, hogy neki milyen rossz, ilyen nagy hassal! :)))
droberto2016-02-14 11:59:35 // 78425
Mi éjjel 11-re értünk haza egyébként, haza mert a tali után felugrottunk az Árkádba.
Nagyon köszönjük a szervezést, nagyon jól éreztük magunkat. Jó volt végre találkozni. A sok verdacsere kicsit megőrjített mindenkit, ami látszott is Dunaharaszti utcáin, felbolygattuk a várost a száguldó 159-esekkel. :)))
Köszönöm a tesztvezetést Yaninak, Csabinak, és Shadinnak. Mindegyik nagyon ment, de mégis mindegyik máshogy. :)
Pityukomának köszönöm a térképeket és a próbakört. :)
Nagyon köszönjük a szervezést, nagyon jól éreztük magunkat. Jó volt végre találkozni. A sok verdacsere kicsit megőrjített mindenkit, ami látszott is Dunaharaszti utcáin, felbolygattuk a várost a száguldó 159-esekkel. :)))
Köszönöm a tesztvezetést Yaninak, Csabinak, és Shadinnak. Mindegyik nagyon ment, de mégis mindegyik máshogy. :)
Pityukomának köszönöm a térképeket és a próbakört. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-14 11:57:29 // 78424
szimpátia terhesség :DDD
droberto2016-02-14 11:51:17 // 78423
Csabi, ez egy nagyon jó megfigyelés. De ugye ezek nem regen közbeni értékek? Bár gondolom azok, mert egyébként normál üzemállapotban az előkat és a DPF csak pár száz fokosak.
Ezek szerint a nagy és forró tömegáram hatását kioltja a menetszél?
Ez megmagyarázná, az én és sokunk autópályás limpelését letérdelését. Mert továbbra is azt gondolom, hogy a DPF és EGR anomáliák tartós autópályás menetkor keletkeznek.
Most, hogy van matricám, majd én is nézek a pályán egy élőadatos regent. Csak jöjjenek meg az interfészek amiket rendeltem. Vettem 4-et is. :)))
Ezek szerint a nagy és forró tömegáram hatását kioltja a menetszél?
Ez megmagyarázná, az én és sokunk autópályás limpelését letérdelését. Mert továbbra is azt gondolom, hogy a DPF és EGR anomáliák tartós autópályás menetkor keletkeznek.
Most, hogy van matricám, majd én is nézek a pályán egy élőadatos regent. Csak jöjjenek meg az interfészek amiket rendeltem. Vettem 4-et is. :)))
droberto2016-02-14 11:44:01 // 78422
A fóliát nem b@sztatták?
Én továbbra is tartom, hogy ha felteszem én is szélvédőcsíkot már rég nem lenne első oldalablak fóliám és gazdagabb lennék egy szép kis büntivel. Persze tudom, hogy ami késik nem múlik... :(
Elöl a sötétítés egy amolyan indikátor a fakabátoknak. :)
Én továbbra is tartom, hogy ha felteszem én is szélvédőcsíkot már rég nem lenne első oldalablak fóliám és gazdagabb lennék egy szép kis büntivel. Persze tudom, hogy ami késik nem múlik... :(
Elöl a sötétítés egy amolyan indikátor a fakabátoknak. :)
droberto2016-02-14 11:39:42 // 78421
Ki az a két terhes tag a jobb szélen? :)))
droberto2016-02-14 11:39:07 // 78420
Újként tényleg ilyen drága! :)
'''''2016-02-14 11:12:31 // 78419
Bár szerintem csak a spiderben szorongtál hátul. :-)
Pityukoma2016-02-14 11:10:44 // 78418
Igazad van! Ez kiesett már. Pedig az sem volt piskóta élmény :-D
'''''2016-02-14 10:58:53 // 78417
Ezt cáfolnám! Kul-on ültél hátul nálam! :-)
Haddel2016-02-14 10:05:57 // 78415
Én sem emlékszem ,hogy olvastam volna róla.Pedig ezért lehet haza ugrottam volna,ugyis egész hétvégén csak zsibbadtam a kecóban..
Pityukoma2016-02-14 09:49:09 // 78414
Ákos (dewvil)2016-02-14 09:17:28 // 78413
Tényleg jó volt számomra is a tegnapi délután😃
Külön köszönet Pityunak a tibizésért!😃
Külön köszönet Pityunak a tibizésért!😃
Ákos (dewvil)2016-02-14 09:14:49 // 78412
Szeressük a kútronikot😃
Csabi2016-02-14 09:04:44 // 78410