Fórum >> Típusok >> 159

emGéza2016-02-22 15:39:10 // 78890
Nem , hanem beljebb .
Shadin2016-02-22 15:37:24 // 78889
Nem éppen, Hardy cartárs is egy C635-nek örvendezhet 350Nm-rel :-)
ProdyG2016-02-22 15:36:00 // 78888
19 colos felnit keresek, de nem nagyon találok olyat, ami minden paraméterben tökéletesen egyezik a gyárival. 8" szélesség stimmel, 5x110 stimmel, lyukátmérő is stimmel, de az ET szám nem igazán. Az nagy baj?
Elvileg 41-nek kéne lennie, de a legtöbb, amit látok 35, meg ilyenek. Lehet ezzel valamit kezdeni? amúgy ha 41 helyett 35, akkor van kintebb a kerék, vagy fordítva? köszi
David | Centocinquantanove2016-02-22 15:22:56 // 78887
Ez még OK, ahol a körforgó maga 2 sávos és a be és kijáratok is 2 sávosak.
De amikor a körforgó 2 sávos, a be és kihajtó pedig 1 sávos... Ott van a cumi sokszor.
Csabi2016-02-22 14:34:40 // 78886
A dologi károkra (itthon) külön kell kérni kárfelmérést, ez kint is így van? Különben nem fizetik ki.
yani🍀2016-02-22 14:26:35 // 78885
A 170 lovast kétféle váltóval rakták össze. Az elején a 2.4 F40-es váltójával szerelték. Ez egy 400Nm-es váltó. Nekem ilyen volt benne. Shadinéban már egy újabb váltó van, az ha jól tudom 450 Nm-es. Piritu írta egyszer, hogy az övében, ami most a tiéd, is F40-es van.
Hardy2016-02-22 13:58:15 // 78884
Es hogy bírja a váltó? Nekem épp azt mondták hogy a 170 Lovas váltója így is a határon mozog. Nem nagyon bír el több nyomatékot.
Giuntini2016-02-22 13:46:56 // 78883
Ez volt, és ez lett. A motorháztetőt nem kellett fényezni, kijött a domborulat. A lökős fényezve lett, a zárhíd visszahúzva. Azt sajnálom, hogy az Alfa embléma megkarcolódott!
Invisible2016-02-22 13:03:19 // 78882
Képek alapján jó munkának tűnk. :)
De látom a bal ködlámpa cserés lesz.
W.2016-02-22 12:24:58 // 78881
Az enyém alapban 136 lovas volt. Sokkal gyengébben muzsikált mint a korábbi 150 lovasom. A váltója nincs összhengban a motorral, ahogy Erhard mondta! Most, hogy okosítva lett, sokkal jobb!
Giuntini2016-02-22 12:14:53 // 78880
Kész lett szeretett Alfám!
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-22 12:06:58 // 78879
a nyugat, ahol minden jól működik....
tirex2016-02-22 11:51:57 // 78878
Szerdán fellebezek kint.A személyes cuccaimról egy szót se írtak pedig azok is vagy 4-500 euró. Ááá, tökök kivan.
yani🍀2016-02-22 11:49:43 // 78877
Hát ez tényleg gáz -:(
Gondolom ott is lehet vitatni a döntést. Kíváncsi lennék, hol tudnak 940000Ft-ért eladó 159-est mutatni?
tirex2016-02-22 11:40:27 // 78876
Na Uraim megjött az osztrák biztosítótól a végzés. Hát ne törjétek össze kint az autót. 2300 eurót adnak egy 2005-ös Alfa 159-ért plusz 600 eurót a roncsért. Ez összesen 2900 euró! Vicc. Szerdán megyek ki, valamit kell csinálni. Mindenesetre Alfa159 Tomi autóját elfelejthetem. :(((( Nem örülök.
yani🍀2016-02-22 10:40:59 // 78875
Akkor kellett neki az a 10cm, amivel jobban be tudott hajolni.
Kolci2016-02-22 10:38:44 // 78874
Ahhoz elvileg nem kell levenni a lökőst, az ALFA-nál tuti. Mármint az 1.9-nél nem
Shadin2016-02-22 10:37:26 // 78873
Senki sem tökéletes :-)
yani🍀2016-02-22 10:35:09 // 78872
Ott engedte le a vizet?
yani🍀2016-02-22 10:34:37 // 78871
Sőt van egy hibátlan kiegyenlítő tartályom is. Ha jól tudom ez minden olajosban egyforma.
Kolci2016-02-22 10:34:15 // 78870
Ez nem egy rossz videó, de mondjuk a vezérlést ne eszerint rakjuk össze :)
Na meg azt nem értem, hogy miért vette le a lökőst :)
yani🍀2016-02-22 10:31:10 // 78869
Ha valakinek szüksége lenne 2.0-hoz szívósor tömítésre, nyugodtan keressen. Van egy kimaradt bontatlan csomagom.
Shadin2016-02-22 10:23:22 // 78868
Kicsit off, de ez segíthet: YouTube
Kolci2016-02-22 10:22:16 // 78867
Bizony ám !
Shadin2016-02-22 10:19:58 // 78866
Le kell engedni! Keresztül megy rajta a tök tudja miért a kiegyenlítő felé a visszatérő...
FireAlfa2016-02-22 10:13:49 // 78865
Szívósor csere előtt állok 1.9 16V fémházas. A kérdésem az lenne, hogy a hűtővízből kell leengedni? Shadin159 blogjában azt olvastam, hogy igen! Nem értem miért kell a vizet is engedni...Valaki cáfolat? :-) Köszi
Giuntini2016-02-22 10:00:27 // 78864
Meg az aut váltó, hogy mekkora nyomatékor visel el.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-22 09:36:57 // 78863
van abban a blokkban tartalék bőven...inkább más porlasztó + nagyobb csiga a rejtély kulcsa
Giuntini2016-02-22 09:00:43 // 78862
Lóerőt csak lökettérfogatból lehet tartósan csinálni. Hosszú távon szerintem nem kifizetődő az egekig emelni a teljesítményt, és a nyomatékot. A motor, és a váltó látja kárát. Nem tudom, ki hogy van vele, de nekem elég a 2,4 200 pacija. Nem hiszem hogy hosszú távon egészséges felhúzni egy 1,9-et erre a teljesítményre.
Liquid2016-02-21 22:38:21 // 78861
a telhetetlen mindened...:D
Gabesz012016-02-21 22:08:20 // 78860
Én is úgy számolok elsőre... ha keveslem, hát meglátogatom az ajánlott srácokat, akik raknak hozzá még egy kis lovat, Nm-t :)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-21 22:07:10 // 78859
akkor neked megfelelő.... vagyunk itt egy páran viszont akiknek semmi sem elég :DDD
Gabesz012016-02-21 22:02:47 // 78858
Hát nem vagyok egy versenyfüggő, de ha sietni kell,v odalépni,akkor azért nem árt,ha megy... én az 1.9 150lovashoz hoznám 1 szintre, kevesebb ló, de több Nm és kicsit könnyebb... szerinted?
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-21 22:00:22 // 78857
próbáld ki, szerintem ha nem akarsz gyorsulásbajnok lenni akkor elég
Shadin2016-02-21 21:50:50 // 78856
Amiért a 170 sem 172 :-)
Gabesz012016-02-21 21:47:00 // 78855
2.0 váltója milyen? ( 136 LE )
Erhard 242 (Pure Energy)2016-02-21 21:46:05 // 78854
már megint csak a lóerőkkel vagytok elfoglalva :D és a váltó? a 150 lovasnak elég jól van hangolva nem nagyon érezni azt a 20 lóerő különbséget a 2.0 javára....persze senkit nem akarok lebeszélni semmiről... legalább 59 mindegyik :D
Gabesz012016-02-21 21:29:30 // 78853
Köszi neked is.
Gabesz012016-02-21 21:26:23 // 78852
Köszi
Csabi2016-02-21 21:24:36 // 78851
értem..../(de miért nem 420?)/ :))
Shadin2016-02-21 21:20:39 // 78850
Egy szívósor van, viszont három turbó.
yani🍀2016-02-21 21:15:03 // 78849
Manky saccolta. Shadinnal csináltak diagot is. Ua. progi volt az enyémen is.
Haddel2016-02-21 21:11:11 // 78848
Enyémet is Manky csinálta.Bátran ajánlom!
Csabi2016-02-21 21:10:24 // 78847
kb 418Nm? :) Ilyen jól saccolsz? :)
Pityukoma2016-02-21 21:09:42 // 78846
Házon belül:Manky956 Cartársunk. Többünk is csináltatták vele. Én itt:Rigotech csináltattam házon belüli ajánlásra. Az én exem is buta belga 136-os volt (1.9) és lett 166-belőlle. Majd még 1x jártam náluk EGR Off-ra. Profik, merem ajánlani.
yani🍀2016-02-21 21:08:21 // 78845
Nekem Manky csinált a 170 !ovasból kb. 215-öt és 418Nm-t.
Gabesz012016-02-21 20:55:53 // 78844
ha a 136lovat lehet orvosolni 160-felé netán a 170-re, az teljesen megfelelő nekem. Még egyik autómat se vittem semerre nagyobb ménesért... mindegyik megfelelő volt... majd meglátom. Tudtok javasolni valakit,ha arra kerülne a sor?
Gabesz012016-02-21 20:53:06 // 78843
Úgy hittem, h az adó miatt adták ki kétféle teljesítménnyel a 2.0JTDm-et..
Haddel2016-02-21 20:32:21 // 78842
Aha,nem rossz😃 Az viszont tényleg igaz ,hogy vicc kategória ami most vezetés képzés címszó alatt folyik.A kreszt még bemagolja az ember ,de a gyakorlati oktatás eléggé érdekes. Anno mikor az úrvezetőit csináltam ,más volt...
Piritu - 1.000.0002016-02-21 20:31:32 // 78841
A múltkor itt azt mondták szakik, hogy más a egy csomó dolog a motoron. Nem véletlenül, az adó miatt csinálták ilyen gyengének. A 170 lovast 200 fölé lehet "orvosolni"
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak