Visszakaptam a fényezőtől az alufelniket. Belepattintottam a netről vásárolt új kupakot, de sajnos nem rögzül olyan passzosan mint a gyári! Kiesni talán nem tud, de mivel az új kupakon magasabbak a fogak, így el tud forogni.
Valamit ki kéne találni, mert ahhoz drága egy ilyen kupak hogy csak úgy elhagyjam menet közben...
Tudtok erre valami trükköt?
Amugy nemsokára tolok pár képet is, szerintem szép lett a cucc. A felnikért ismét külön köszönet tirex cartársnak.
David | Centocinquantanove2016-03-03 17:46:04 // 79471
'''''2016-03-03 17:21:23 // 79470
Gondolom a mondeo motoros 301lovas.A 400lovassal szemezek még de asszonynak nem tetszik ez sem.
Giuntini2016-03-03 13:09:55 // 79469
Offos téma! Tegnap kipróbáltam egy vadiúj VW CC-t. Nem volt benne 1000 km 150 lovas dízel, Dsg váltóval, R line felszereltséggel. Hát nekem abszolút nem jött be. Az én szememben több sebtől vérzik. Unalmas minden ami körbevesz . Én már a rövid próbaút végére meguntam. Az üléspozíció hiába sportülések nem igazán az én izlésem. Az is igaz, hogy nem akartam túlzottan állítgatni. A műszerek látványa semmitmondó, abszolút unalmas. A kormány lapítása egy ilyen jellegű autónál nevetséges. Mérföldekre van a combomtól a kormány alja. A 150 lovas dízel nem húz rosszul, de a hangja eléggé dízeles, bár a 2,4 hangja után szerintem majdnem minden dízellel így van az ember. Vezetés közben észrevehető, hogy a kormányt ergonómiailag nagyon elbaltázták. Ott vékony, ahol vastagnak kellene lennie, a fogásnál. Ott vastagabb ahol nem kéne annak lenni. Szerintem a tervezőknek tanulmányozniuk kellett volna a 159 kormányát. Ami egyértelműen pozitív benyomást tett, a DSG váltó. Nagyon gyorsan kapcsol, minden váltás finom a többi robotizált váltóhoz viszonyítva, amit ismerek. Finomsága a bolygóműves váltóval egyenértékű, csak gyorsabb. És csak normálban volt. Nekem nem igazám jött be, egy végtelenül unalmas karakterű autóba, megpróbáltak túljátszott elemeket becsempészni. Ettől nekem egy kicsit gagyivá válik. A Giulia karaktere teljesen más, ránézésre is, nagyon passzol hozzá az alul lapított kormány, és az indítógomb a bal oldalon. Szerintem ezt a megoldást nagyon sokan át fogják emelni. A Giulia egy igazi sportkocsi karakter. A CC nem az! Hiába hiányoznak az ablakkeretek. A Citroen Ds CX-ről is hiányoztak, mégsem voltak sportkocsik. Végszó; az unalmasságot a tökéletességgel összekeverők autója. Sok boldogságot kívánok vele nekik, de én ettől megkímélem magam.
Invisible2016-03-03 11:27:49 // 79468
Részvétem :D Pótlék nem jár a szenvedéseidért?
yani🍀2016-03-03 10:09:15 // 79467
Dömpi (il dottore)2016-03-02 23:36:00 // 79466
amilyen jégesők vannak nyaranta, én simán
Dömpi (il dottore)2016-03-02 23:34:26 // 79465
3 év múlva lemegy a lakáshitelem, akkor lehet veszek egy újat...a 200 le feletti benyás a cél.
én ezért is nem váltottam most másik 159-re
én ezért is nem váltottam most másik 159-re
Chianti2016-03-02 23:17:56 // 79464
Talán ő az egyetlen a Totalcaros bagázsból akinek valahol mindig is a szíve csücske volt az Alfa, és most jó látni, hallani mennyire örül (velünk együtt) a nagy visszatérésnek. Biztos vagyok benne, hogy amint lesz lehetőség tesztelni, ő lesz az első!
Haddel2016-03-02 21:55:32 // 79463
Vicces,de én se tudnék már az üvegtetöről lemondani😃
Invisible2016-03-02 21:26:39 // 79462
2020. második felében, fehéret akarok, benyásat, üvegtetővel :D
droberto2016-03-02 21:26:36 // 79461
Látjátok! Pistában nem csalódtunk! :)
Giuntini2016-03-02 21:24:50 // 79460
Én egy QV-t veszek. Természetesen a 159-et megtartom mert a QV-vel csak állatkodni akarok.
Shadin2016-03-02 21:20:21 // 79459
Nekem is bilibe lóg a kezem :-)
droberto2016-03-02 21:19:04 // 79458
3 évesen, 2,8 M. :)
Én egy FL-es 3 éves Giu SW Super Sportot veszek 2021-ben. VM motori diesel lesz vagy valami jóféle benyás, fehér, világos barna belsővel, üvegtetővel. :)
Én egy FL-es 3 éves Giu SW Super Sportot veszek 2021-ben. VM motori diesel lesz vagy valami jóféle benyás, fehér, világos barna belsővel, üvegtetővel. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-03-02 21:13:27 // 79457
persze ha nyerek a lottón akkor veszek egy újat ...csak előbb lottót kéne venni :D
Haddel2016-03-02 21:08:49 // 79456
Nekem az a terv ,hogy 40. szülinapomra😃 3.5 év mulva..
Shadin2016-03-02 21:05:59 // 79455
Én meg 4 évesen 3,8-ért. Következő Giulia lesz.
droberto2016-03-02 21:04:28 // 79454
Erhard 242 (Pure Energy)2016-03-02 20:59:56 // 79453
én 3 évesen vettem a rossot 4,2-ért... ez sem lesz sokkal több
Liquid2016-03-02 19:38:23 // 79452
hát igen, simán lehet hogy hasonló lesz, majd meglássuk :)
Én is 3.3-ért vettem 4 évesen az újan 12millás gépet, az igaz hogy rá kellett tennem 3kilót, de úgy is csak 3.6
Én is 3.3-ért vettem 4 évesen az újan 12millás gépet, az igaz hogy rá kellett tennem 3kilót, de úgy is csak 3.6
Csabi2016-03-02 19:22:52 // 79451
Azért nem reménytelen. Ha a 159 áreséséből indulunk ki, akkor elég 3-5évet várni mire pont ebbe az árkategóriába sorol. ( 3-5M)
(a 12Millás 2.4 pont öt évesen került hozzám 3M-ért)
Remélem rekordokat döntöget majd a hazai eladás idén, így lesz miből válogatni majd :)
(a 12Millás 2.4 pont öt évesen került hozzám 3M-ért)
Remélem rekordokat döntöget majd a hazai eladás idén, így lesz miből válogatni majd :)
Szabolcs 1592016-03-02 19:06:36 // 79450
32 ezer euro tol indul az alap
tdemeter2016-03-02 14:09:58 // 79448
Hát elnézve a cikkeket és a képeket én már csak az árát szeretném tudni ennek a Giulianak...
En 10 milla also hatart saccolok, egy jobban felszereltet pedig 13-15-re.
Ha igazam van akkor 3 ev mulva se lesz ilyenem:(
En 10 milla also hatart saccolok, egy jobban felszereltet pedig 13-15-re.
Ha igazam van akkor 3 ev mulva se lesz ilyenem:(
Giuntini2016-03-02 13:24:33 // 79447
Ugye a tiéd kézi váltós?
FinnMate2016-03-02 12:36:08 // 79446
Köszönöm a választ, nem is gondoltam volna! Megkeresem Mankyt is, köszi Cartársak!
Giuntini2016-03-02 09:58:57 // 79445
Nekem tetszenek az ízléses és diszkrét fabetétek. Ami a lényeg fa, és nem annak látszó műanyag, mint a Classic Mercedesnél.
droberto2016-03-02 09:57:31 // 79444
Akarom mondani Júlia! :)
droberto2016-03-02 09:55:27 // 79443
Beltér Designban és minőségben tényleg nagyon ott van az Audi. Legalábbis a három német prémium márka legjobbja. Illetve mostanra a Mercedes kezdi lenyomni őket. A BMW viszont hozzájuk képest egyszerű.
Most elég komolynak tűnik a Giulietta, remélem minőségre is ott lesz. Viszont az oldalsó beömlők és a kormányközép TT-sre sikeredtek. Nincs ezzel szerintem egyébként semmi baj, ettől függetlenül bazi egyedi és kívánatos. :)
Most elég komolynak tűnik a Giulietta, remélem minőségre is ott lesz. Viszont az oldalsó beömlők és a kormányközép TT-sre sikeredtek. Nincs ezzel szerintem egyébként semmi baj, ettől függetlenül bazi egyedi és kívánatos. :)
Giuntini2016-03-02 09:53:24 // 79442
Érdemes megnézni a youtubon az Omniautó bemutatóját a Giuliáról a genfi szalonon. Bár olaszul van, egyébként az anyagminőségről a legjobbakat mondja, érdekesek az automata váltók. Benzinesnél nyolcfokozatú duplakuplungos, dízelnél nyolcas bolygóműves. Szerintem ez nem véletlen. A BMW-nél is a dízel hagyományos automatával készül. Valószínűleg a nagy nyomatékot kevésbé bírja a duplakuplungos.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-03-02 09:42:43 // 79441
jó cikk, sajnos a gyár megint jön a jobbnál jobb műszaki adatokkal, 3,8L fogyasztás :DDDD
50km-en talán...
50km-en talán...
yani🍀2016-03-02 09:37:46 // 79440
A Vályi mindig is szerette az Alfákat.
Azért ez is odab...sz rendesen: link
Azért ez is odab...sz rendesen: link
Giuntini2016-03-02 09:33:45 // 79439
Ebben igazad van, ez nekem is tetszett, csak az Audi hozsannázástól már ki vagyok. Annál unalmasabb, feketébb és szürkébb belsőt prémium kategóriában nem lehet csinálni!
droberto2016-03-02 09:25:22 // 79438
A "Pistától" előbb fogadok el bármilyen kritikát, mit a többi firkásztól. Egyébként meg az Origo névtelen írója pont az ellenkezőjét írta az anyagminőségről. Érdekes ez. Valamennyire érthető is, hiszen nekik ez a munkájuk, de ettől függetlenül dívik fikázni egy Alfát.
Shadin2016-03-02 09:23:02 // 79437
nem is baj ha nem kopnak le a gombok...
Shadin2016-03-02 09:22:27 // 79436
pontosan erről van szó!!!
yani🍀2016-03-02 09:16:35 // 79435
Ne legyél vele igazságtalan! Ez a mondata mindent elárul a mit gondol az autóról:
"De ezt abban a pillanatban leszartam, amikor beültem"
"De ezt abban a pillanatban leszartam, amikor beültem"
Giuntini2016-03-02 09:10:19 // 79434
Azért nem állja meg, hogy belekössön. Nem talál rajta fogást, hát beleköt. Most a habosított műanyag. A japánoknál és a németeknél kopog minden. Nem innovatív a belső! Ha meg innovatív vagy retró mint a 159-nél, akkor meg azért prüszkölnek. Természetesen nem állta meg az Audival való összehasonlítást. A motorok? A németek sem mutatják be több motorral. Később jön a 330le-d benyás és a nagy dízel.
droberto2016-03-02 08:58:34 // 79433
Beteszem ide is, mert túl nincs nagy élet valamiért.
Alfa Giulia: a valóság - TC Vályi
Most már láttunk végre konkrétumot, hogy mibe lehet belekötni. De legalább már van pohártartó. :)))
Alfa Giulia: a valóság - TC Vályi
Most már láttunk végre konkrétumot, hogy mibe lehet belekötni. De legalább már van pohártartó. :)))
droberto2016-03-02 08:56:34 // 79432
Ahhoz túl pici a kemping! :)
A sodrófa dobálást is ezért vettettük el.
A sodrófa dobálást is ezért vettettük el.
yani🍀2016-03-02 08:46:53 // 79431
Ki tudja messzebb dobni?
Giuntini2016-03-02 08:45:37 // 79430
Erre (is) jó a VTT! Már nincs három hónap! Pityukoma találj ki valami bosszúhadjáratot az EGR szelep ellen!
Pityukoma2016-03-02 08:25:05 // 79429
A tiéd SW. Ott a csomagtér hátfalán van egy vésznyitó nyílás. A jobb oldalon pedig a tank ajtó vésznyitója van. Amit Hardy CarTárs bekopizott a használati utasításból az csak a Berlina verzió vésznyitója, nem az SW-é.
Ha jöttél volna a VTT-re ott a fotós játékban láthattál volna fotót is róla :-)
Ha jöttél volna a VTT-re ott a fotós játékban láthattál volna fotót is róla :-)
yani🍀2016-03-02 07:25:37 // 79428
Értettük a kérdést elsőre is, ezért javasoltuk többen, hogy beszélj egy olyan emberrel, aki több száz programon van túl, mert neki igazán sok tapasztalata van a kérdésben.
A személyes véleményem, hogy simán elbírja. Nekem a gyári 170 lovas lett 215 körülre felhúzva. Ez hasonló mértékű növelés, mint amilyet te kérdeztél. Ha jól tudom Tamás (Alfa159) épp most eladott 2.4-ese is 300 ló körüli teljesítményen dolgozott és abban is benne volt Manky keze.
A személyes véleményem, hogy simán elbírja. Nekem a gyári 170 lovas lett 215 körülre felhúzva. Ez hasonló mértékű növelés, mint amilyet te kérdeztél. Ha jól tudom Tamás (Alfa159) épp most eladott 2.4-ese is 300 ló körüli teljesítményen dolgozott és abban is benne volt Manky keze.
FinnMate2016-03-02 00:04:44 // 79427
Tulajdonképpen még mielőtt akárkihez is mennék, tájékozódni szerettem volna, hogy 250 ló sok-e a 2.4-nek, hogy lesz-e baja huzamosabb használat mellett, illetve eladhatóságban is fontos részt képez. Nyilván ha valaki látja, hogy 250 lovas chip van az autómban felmerülhetnek benne hasonló kételyek, mint bennem. Mégiscsak 25% teljesitménynövekedésről beszélünk. Tehát a kérdésem még mindig az, hogy van ebben a motorban ennyi tartalék?
Liquid2016-03-01 23:51:31 // 79426
köszi az infót, kb. 18e-ret mentem a szilentcsere óta, kíváncsi vagyok meddig bírják.
Dömpi (il dottore)2016-03-01 23:00:20 // 79425
a lengőkarnak semmi baja...porvédő a ludas és külön nem cserélhető
Dömpi (il dottore)2016-03-01 22:59:42 // 79424
és mindezt nyaranta a 19-es kerékkel...SZVSZ nem lehetek elégedetlen
Dömpi (il dottore)2016-03-01 22:58:59 // 79423
még gyári, úgyhogy 189ezret a bal oldal...a jobb oldal összességében 140ezret (óra szerint, szóval adj hozzá kb. 35ezret)
Dömpi (il dottore)2016-03-01 22:57:37 // 79422
igen, volt szilentcsere bal oldalt is 2013.03.01-jén kb. 135000 km-nél (akkor még nem írtam a blogban a km-et). Most 189e van benne.
De nem a szilent a ludas, hanem a gömbfej porvdő.
Még nincs kiszakadva, de valahol lyukas.
A jobb oldalon előbb volt szilentcsere fél évvel, de ott egy évre rá lengőkart is cserélni kellett, szintén a porvédő miatt, majd fél évre rá szintén jobb oldalt a felső. Szóval a jobb oldalam kb. 40e km-ert futott és rendben van, a bal oldal most fog következni előbb az alsó, de szerintem ősszel kéri az új felsőt is.
De nem a szilent a ludas, hanem a gömbfej porvdő.
Még nincs kiszakadva, de valahol lyukas.
A jobb oldalon előbb volt szilentcsere fél évvel, de ott egy évre rá lengőkart is cserélni kellett, szintén a porvédő miatt, majd fél évre rá szintén jobb oldalt a felső. Szóval a jobb oldalam kb. 40e km-ert futott és rendben van, a bal oldal most fog következni előbb az alsó, de szerintem ősszel kéri az új felsőt is.
Online tag
0
Vendég0
447