Fórum >> Típusok >> 159

Giuntini2016-03-13 22:31:52 // 80090
Meg kell várnod a SUV-ot.
Giuntini2016-03-13 22:30:24 // 80089
Ebben tökéletesen egyetértek. 200 ezernél eladják az autókat, addig meg tökéletesen működnek. Utána jönnek elő a hibák. Köszönjük a gyártóknak a 30 ezres olajcsere periódust is.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-03-13 22:28:47 // 80088
nem tudom mit terveznek, de pl van elektronyos fiat 500-as 5-6 milla... sose hozza be az árát szerintem... majd ha tényleg tudják a 600km-es hatótávot és negyed óra alatt feltölthető 100%-ra akkor érdemes lesz róla beszélni addig csak magyar népmese ...
Kolci2016-03-13 22:23:13 // 80087
Kár :(
Az enyém is kéthengeres, de nem tom ki gyártotta, és sajna nem rosso, hanem zöld.
Na meg is van a következő feladat, átfényezem rossora :)
Hardy2016-03-13 22:21:42 // 80086
Erdekes mert a teherautoknal nem kell nézegetni. Kiírja hogy áll a rendszer bármikor elindíthatom vagy ha olyan helyen vagyok le is állíthatom. Nem tudom miért nem lehet ezt átvinni a személyautókra.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-03-13 22:19:58 // 80085
nem hinném... olyan kicsi a fogyasztás különbség a nagy teljesítményű dízel és a benyás között, hogy nincs kedvem szopni ... jó V6 dízelt meg nem ismerek egyetlen gyártótól sem ami megbízható lenne...
droberto2016-03-13 22:18:41 // 80084
Sajnos nem az enyém! :)
Nekem csak egy soros két hengeses olasz van. :) És természetesen rosso. :)
norbi04092016-03-13 22:18:16 // 80083
Ki tudja...lehet a Giulia olyan fain lett EGR - DPF téren, hogy nem nagyon lesznek gondok.

Ámen! :)
Kolci2016-03-13 22:17:23 // 80082
Ha igazak a hírek az új akkumulátorokról, akkor én egy elektromos Giulit szeretnék kb 120 kw villanymocival és 600 km-es hatótávval :)
Tényleg valami mostani divatkialakítás(hibrid) nem lesz alfa-ban??
droberto2016-03-13 22:16:31 // 80081
Tudom, hogy nem mondasz igazat: Majd jön a 3.0 V6 VM Motori Giulia oszt jól levesz a lábadról! :) Azt majd újra bedark-ulsz! :)))
norbi04092016-03-13 22:16:19 // 80080
Ne érts félre...nem baj az a 139 hsz :) Jó és érdekes olvasnivaló volt így estére, nagyon hasznos dolgokat láttam. Csak szerintem úgy sem lehet mindenki egy véleményen. :) Kevesek vagyunk, hogy megváltsuk a világot.
Kolci2016-03-13 22:13:35 // 80079
Hmmmmm.... Mindent értek.
Irigykedem :D
Erhard 242 (Pure Energy)2016-03-13 22:11:18 // 80078
áhh nem, inkább rákölt a motor generálra x millát, meg remélem veszik az alkatrészeket próbára sok 100e-ért....
csak munka legyen, pénz nem számít :DDD
én konkrétan maradok a benyás verziónál ha engem kérdezel :P
droberto2016-03-13 22:08:47 // 80077
Szemcseszóró csavarkompresszor. :)
droberto2016-03-13 22:06:26 // 80076
Nem foglalkoztunk vele ma sokat, csak 139 hsz-nyit. :)
Egy szó mint száz, remélem Emilnek mielőbb megjavul az autója és még a szűrője is megmaradhat.
Azért arra kíváncsi lennék, hogy az ellentábor ha hozzájut egy 2.2-es Giuliához, akkor ott is egyből DPF meg EGR OFF-al fog-e kezdeni....
Kolci2016-03-13 22:06:19 // 80075
Hogy ezt én mért nem tudtam ilyen jól megfogalmazni :D
Liquid2016-03-13 22:03:13 // 80074
Úgy alapvetően tele a kukim ezzel az EURxx-es álszenteskedéssel. Persze lehessen enni a kipufogóból, legalábbis az első 100e km-en, és legyen rózsaillatú, de az háttérbe szorul hogy közben sokat kajál és igen drága kopóalkatrészek garmadáját tenyészti ki, mivel maga a fogyasztásmérés is egy orbitális baromság, így minden ami arra épül szintén az. Mert ami szopás van ezekkel a DPF-es és ADBlue-s csodákkal az messze nincs arányban azzal amit hoznak pluszban, arról nem is beszélve hogy hol van a személyautós közlekedés környezetterhelése a közösségi közlekedés és az ipar mögött? Igen messze...
Amíg azt kell nézegetni, hogy jaj most regen van akkor még megyek egy kört addig megbaxta a kutya falusiasan szólva.
Persze azt is hozzá kell tenni, hogy az egész biznisz az új autókról és azoknak első tulajdonosáról szól - nem pedig rólunk - ott pedig nincs probléma.
Hardy2016-03-13 22:02:04 // 80073
Nem biztos mert nekünk terhelés kor jött elő. Az első komolyabb hegyig vagy míg nem mentünk 24 tonnával nem észlelt hibát. Nem aktivalta a lámpát se. Addig jó volt a korommennyiség is.
Kolci2016-03-13 22:02:02 // 80072
Akarom mondani kompresszorom és nem kopresszorom
Bocsika
Kolci2016-03-13 22:01:05 // 80071
Bakker mekkora tömlő, mi van a másik végén, reaktor??
Az én kopresszorom kis zsebkompresszor ehhez képest :)
Kolci2016-03-13 21:56:42 // 80070
Nem akarom én se kidobni, bár egyszerűbb lenne.
Végül is nem árt, hisz nem megfulladunk, hanem rákban halunk meg :D
Csak szívom a véred, bocsi.
Nem tökéletes, de ez talán a legjobb rossz.
Ha cserére kerül a sor akkor cserélem majd, főleg azért mert sokszor járok a sógoroknál és a németeknél. Fájni akkor is fájni fog az az uszkve 120 e Ft.
Az egeret már leszűkítettem 1 db 9 mm-es likkal, így nem dobál MIL-t, de nem is kormos annyira a szívósor. A lapátokat már kiszedtem, és így sokat javult az autó viselkedése mind fogyi, mind menetteljesítmények terén.
Néha visszasírom a 156 mocijának a problémamentességét.
droberto2016-03-13 21:50:26 // 80069
Én sem vagyok híve a vegyi tisztításnak. Olvastam róla, hogy tönkre teheti a porcelánt, nem kívánatos vegyi folyamatokat idíthat el. Pont ezért tisztítottam levegővel. Illetve létezik egy cég akinek van levegős technológiája, amit valamilyen formában gyárilag támogatott. Anno javasoltam is őket az Emilnek.
norbi04092016-03-13 21:47:32 // 80068
Srácok! Én azt mondom nem érdemes ennyire belemászni a DPF dologba. :) Tenni úgy se nagyon lehet semmit...se ellene, se mellette. Van és pont :) Úgy is meglesz mindig a támogató és ellentábor. Mindenki úgy használja szeretett autóját ahogy magának jól esik. Ki belezve...ki gyári állapotban tartva. :)
droberto2016-03-13 21:39:32 // 80067
Én se mennék oda nyalogatni a kipuff végét, de nehogy már azt mondjuk, hogy a DPF többet árt mint használ!
droberto2016-03-13 21:35:18 // 80066
Oxidálódott a csatlakozás, többen írtak róla blogot is! Keress rá! :)
Kolci2016-03-13 21:29:36 // 80065
Teljesen igazad van ...
Kolci2016-03-13 21:28:14 // 80064
Elvileg nem, de ki tudja. Le lett szerelve, fel lett állítva és feltöltve egy spec löttyel.
Utána egy másik anyaggal és levegő segítségével egy gép áttisztította.
Előtte és utána is belenéztünk, korom feketéről olyan világos szürkére változott.
Az autó fogyasztása egy kicsit eset (1-2 deci), de ez mára már csak az autópályán észrevehető. a regentávok megnyúltak olyan 400-ról 800-ra.
Majd le akarom venni és megnézni a felületét endoszkóppal, de gondolom most is fekete lesz :)
Félek lassan csereérett lesz :(
Ráadásul lassan a kéttömegű is megadja magát. De jó lett volna ha annyit elment volna mint a 156-ban.
Kb.: 40000 amit el lehet vele menni, így megint ősszel kel nagy fába vágnom a fejszém :(
droberto2016-03-13 21:26:40 // 80063
Én nem mondtam, hogy hülyeségeket írtál. Ha nem hiszel benne megértem, viszont az zavar, hogy tényként írsz le dolgokat és nem tudod őket egzaktul alátámasztani.
Egyébként szóba se került a biológia. Mi ez most itt óvoda, megy a pówerkedés, hogy ki az erősebb? :)
forrasr2016-03-13 21:20:30 // 80062
Kezdődő injektor probléma gyakran először csak teljes gáznál jelentkezik
Piritu - 1.000.0002016-03-13 21:17:55 // 80061
...én még a kérdéskörbe bevonnám a "javítási" szokásokat is. A szinte azonnal tanácsolt hárombetűs OFF-ot és az esetleges csippelés hatásait is.
Kolci2016-03-13 21:14:28 // 80060
Végül is azt mondja amit én : Döntő részben szén és rárakódott olaj vagy egyéb........
Itt a döntő szaván van a hangsúly. Az üzemanyagok összetételét, a motor ok kialakítását, a kipufogógáz után kezelését úgy próbálják összehangolni, hogy azok lehet, hogy borzasztóan mérgezőek az égés előtt ( ólommentes adaléka a benzinnek, ADBLUE), de égés után már csak a lehető legkisebb mértékben legyenek károsak. Ez részben össze is jön, de csak részben. Ha minden úgy menne mint ahogy a laborokban, akkor most nem vitáznánk ilyenekről és mindenki happy lenne :)
Gondolom azért elhiszed, hogy az égéstérbe kerülő anyagok közül amelyek nem kívánatosak, azok nem fognak félreállni, majd kisunnyogni, és tisztán csak az oda kellő szénhidrogének és az oxigén ég csak el.
Piritu - 1.000.0002016-03-13 21:10:15 // 80059
Nem lehet, hogy a tisztítás során megsérülhetett a rendszer? Épp most olvastam németben egy cikket, amiben lebeszélnek az erőszakos tisztításról. klatty
Nekem sose volt kormos a cső vége, tehát jó rendszer esetén nem kormol. Mint ahogy a tied se tette korábban.
szlobod952016-03-13 21:09:16 // 80058
Sziasztok!

A frissen vett 159-esemben valami nem okés a rádió vétellel.
Városokban, kiemelkedőbb helyeken minden okés, de a legtöbbször serceg és gyenge a vétel, ez mitől lehet ill. mivel lehet ezt orvosolni?

Köszi: Bence
Kolci2016-03-13 21:02:49 // 80057
Nekem kormos a vége a regenkor megjelenő füst miatt. Mivel átlagban 800 km körül regenel munkába járásos használat mellett ( 16 oda délután 16 vissza fele város fele országút), nem hiszem, hogy rossz lenne valami mert a fogyasztás sem sok. Télen olyan 6-7 lityó között mozog nem nagypapás tempó mellett.
Én Agip Diesel Tech-el járok főleg, és a használt olaj tudja a c2 is.
A DPF tisztítása után kezdődött ez a kormosodás. Regen után szoktam letakarítani a kipuf végét, és amíg nem regenezik addig patika marad, tehát nem ereszt látható füstöt és kormot addig. ha pályán ér a regen akkor nem kell törölgetni a kipuft, de ha lassabban megyek akkor érthető okokból a több gázolaj miatt olyan mintha feketére eloxálták volna :)
Piritu - 1.000.0002016-03-13 21:02:29 // 80056
Sajna a kormon kívül mást is tud termelni a motor. Főleg, ha nincs benne egr szelep. :-D
Giuntini2016-03-13 20:59:08 // 80055
Erre az injektor dologra már én is gondoltam. De tavaly ilyenkor a generálnál ki volt véve, be lett mérve. Most is csak kipufogó visszavezetés hibát írt ki az Examiner. Viszont ha befecskendezés problémám lenne, az terheléstől függetlenül rossz lenne.
Csabi2016-03-13 20:56:10 // 80054
Régebben be akartam már szúrni ezt a cikket, de nem volt téma, viszont most teljes egészében választ ad az írásodra.
Az autotechnika nagyjaitól:
Hardy2016-03-13 20:53:15 // 80053
Mi is szivtunk az egyik autonknal. A kipufogógáz elemzés túl sok kormot irt. Az ad blue mar nem tudta semlegesíteni a NOX hibát jelzett. Aktivalta a Motorcontrol lámpát. Cseréltek egy rakás erzekelot. Végül az injektorok cseréje oldotta meg a problémát.
Piritu - 1.000.0002016-03-13 20:47:44 // 80052
Az euro4-et lehetett dpf nélkül simán teljesíteni, erre példa a 147 és a 156.
Az euro5-höz kellett. Anno amikor kijött a 159 azzal reklámozták, hogy a dpf miatt már tudja a leendő 5-öt is. Aztán kiderült, hogy nem, csak az új 2.0 tudta.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-03-13 20:46:14 // 80051
az előbb azt írtátok csak víz, meg co jön ki... akkor most még is van még más? :D
Kolci2016-03-13 20:44:40 // 80050
Szóval mivel nem csak szént, hidrogént és oxigént égettél, ezért nem csak ezekből áll a korom tisztán, hanem más anyagokból is, és nem csak szénhidrogén, meg oxigén jön tovább égetni. Amúgy sajna marad korom továbbra is, max megváltozik az összetétele. Szilárd részecskéket továbbra is pufogunk ki, és mivel csak kisebb mérettel tud "kijutni" a DPF-ből így ezek már véráramba juthatnak.

Gondolj regenkor a füstre amit a DPF-es kocsik eregetnek, főleg azok amik már 100000 felett járnak. Láttam már füstöt relatíve új és hibátlan kocsiknál is, amire a szerviz azt mondta, hogy teljesen normális.
Piritu - 1.000.0002016-03-13 20:43:48 // 80049
Az erősen mérgező nitrogénoxidok mennyiségével.
Ha nem csalnának nem is kapnának engedélyt az autó üzembe helyezésére. Nem véletlenül kell sok autót módosítani (pl. AdBlue) beépítésével, hogy csalás nélkül is tudja.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-03-13 20:43:31 // 80048
valamit félre értesz nem a dízellel van a probléma ha nem az euró szabványok kivitelezésével, érdekes az eu6 vagy 7-es teherautóknál valamelyikben nincs is EGR, még is tudja a követelményt, érdekes a 147 1.9 vagy a 2,4-es 166 úgy eu4 hogy nincs benne DPF...de érdekes dolgok ezek....
attól hogy leírják meg lefizetik a mérnököket, hogy mit írjanak le attól sajnos a probléma adott, aztán csalnak fűvel, fával...hát ez a probléma ... meg az, hogy lassan 100e km-re sem terveznek egy autót...bár ez nekem jó :P
Piritu - 1.000.0002016-03-13 20:41:11 // 80047
Az egyszerű kémia akkor kezd el nagyon nem működni, ha a bemenő oldalon valami nem stimmel.
Mondjuk nem C2-es olajat öntünk bele, hanem olyat aminek magas a hamutartalma.
Vagy mondjuk kéntartalmú gázolajat, attól ilyen lesz a kipuff vége:
W.2016-03-13 20:39:34 // 80046
Lehet hogy én nem vagyok tisztában a dpf működésével, te viszont a biológiávalsz állsz hadilábon! Én mégsem mondom, hogy hülyeségeket írkálsz, amikor bedőlsz(sokakkal egyetemben) ennek a dpf maszlagnak! És mielőtt elfajulna a vita, részemről ezzel le is zárom! Mindenki azt hisz el, amit akar, kár, hogy nincs rá semmilyen biológiai bizonyíték, hogy a dpf annyira hasznos, mint amennyi baj van vele!
droberto2016-03-13 20:37:31 // 80045
Vazze... Ezzel kezdtem ma, hogy leírtam: "Egyébként a dízel az ilyen. A jelenleg rendelkezésre álló technológia és anyagtudomány mellett elérték a maximumot és van néhány mellékhatása. Persze te ezt már idejében felismerted, és visszatértél a tiszta oldalra. :)))"
Ha pedig megengeded idézek tőled is: "utolsó gyártású 59-et akartam, 2,4 nincs, a 2.0 meg nem olyan erős amit szerettem volna maradt a benyás...majd kiderül itt milyen hibák jönnek elő, csak reménykedem hogy...." - Ezek szerint te se a szennyezés miatt vettél benzinest.
Tényleg ne legyünk állszentek, az autózás az környezetszennyező. A dízel is, a turbós magasnyomássak közvetlenül befecskendező benzines is és a villamos meghajtású is.
A VW-et is hagyjuk. Rájuk húzták a vizes lepedőt. Mindegyik autógyártó csal. És ezt pontosan tudják a világ vezető politikusai.
Piritu - 1.000.0002016-03-13 20:36:26 // 80044
Azért részecskeszűrő a neve, hogy szűrjön. :-DD
Aztán meg elégeti. A lényeg, hogy a bemenő részecskéknek nagyon jelentős része nem jön ki a másik oldalon.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-03-13 20:35:56 // 80043
de mit csalnak, hogy több víz jön ki a kipuffon? :DDDDDDDDDD az csak jó kevés a víz így is ....
W.2016-03-13 20:33:13 // 80042
Vegyél vissza!
Piritu - 1.000.0002016-03-13 20:32:39 // 80041
Azért b@szogatják őket, mert a méréskor csaltak. Ráadásul ezt minden autóba beépítették! Ha esetleg valaki meg akarná mérni, hogy ők igazi adatokat adtak-e meg, akkor is csaljon a rendszer. A többi már rizsa.
(Kb. olyan, mintha a kocsid csak akkor tudná az ígért teljesítményt, ha fékpadon van. Az utcán meg csak a felét.)
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak