Az előtte lévő hozzászólásban írtam le, hogy a szervizben ezt tették bele. Nekem csak annyi kérésem volt, hogy Seléniát töltsenek bele. Gondoltam, hogy itt az oldalon is ajánlott, reklámozott szakszervizben csak tudják, mi való bele.
Utána olvasva túl sok eltérés nincs közöttük. A gyári előírás FIAT 9.55535-H2, ezt teljesíti is a StAR 5W-40. Ami most benne van, a K 5W-40, az pedig a FIAT 9.55535-M2 szabványt teljesíti. A különbség elenyésző, szabvány szerint az M2 még jobb is. Ártani csak nem fog a motornak szvsz, még mindig jobb, mintha más gyártó olaja lenne benne. De ezt már lehet a motorolaj fórumban kellene kivesézni.
Kikkó2016-03-14 10:47:27 // 80109
Shadin2016-03-14 10:46:10 // 80108
A magam nevében az évi 20k-t inkább részecskeszűrővel teszem meg, mintsem nélküle. Akármennyit is fog meg, azt legalább megfogja :-)
Senki zsebében nem akartam nyúlkálni, ezért ismét a magam nevében beszélek, ha nem bírnám fenntartani, akkor nem ilyet vettem volna, hanem más, kevésbé költséges típust.
Amúgy hogy jutottunk idáig Giuntini cartárs problémájától?
:-)
Senki zsebében nem akartam nyúlkálni, ezért ismét a magam nevében beszélek, ha nem bírnám fenntartani, akkor nem ilyet vettem volna, hanem más, kevésbé költséges típust.
Amúgy hogy jutottunk idáig Giuntini cartárs problémájától?
:-)
Liquid2016-03-14 10:41:03 // 80107
az hogy nagy benzines :)
207k a kaszniban, egy 70-es Breából való motor került bele, azonkívül tudtommal teljesen rendben van, ha berlina lenne már megvettem volna :)
207k a kaszniban, egy 70-es Breából való motor került bele, azonkívül tudtommal teljesen rendben van, ha berlina lenne már megvettem volna :)
'''''2016-03-14 10:33:04 // 80106
Most ezt nem veszem magamra és beszélgetés szinten:
-én évi max3000km-et megyek.Ha te 30.000km-et (és talán ennél többet sokan mennek) akkor kinek a kocsija ad ki több károsanyagot.Tudom,hogy a dpf megfog valamennyit de nem mindent.
-Akkor persze neked új gumik is előbb kellenének és gyakrabban.
-Új dpf előállításánál mennyi lehet a károsanyag kibocsájtás,gumik megsemmisítése vagy újrahasznosításánál szintúgy.
-Aztán tovább folytatva,én gázzal fűtők a legújabb aaa-tököm tudja milyen kazánnal.Épp hogy nem oxigént termel.
Ha te fával fűtesz,már megint jobban szennyezed a környezetet.
Mennyi műanyag palackot dobsz ki....
Ezt mind nézhetnénk de sorolhatnám még.
Felénk a 120.000Ft átlag fizetés nagyon jónak számít.Másfél milláért sok használt verda van (159-is).Ezek az emberek nem tudnak 300.000-at kiadni új alkatrészekre meg szerelésre (most nem is mondtam sokat),hitelről esetleg nem is beszélve.
Sajna inkább a pénz a mérvadó,nem az akarat.
Ezt most ne vedd magadra csak a Robi mert neki még új lakásra is van pénze! :-)))
-én évi max3000km-et megyek.Ha te 30.000km-et (és talán ennél többet sokan mennek) akkor kinek a kocsija ad ki több károsanyagot.Tudom,hogy a dpf megfog valamennyit de nem mindent.
-Akkor persze neked új gumik is előbb kellenének és gyakrabban.
-Új dpf előállításánál mennyi lehet a károsanyag kibocsájtás,gumik megsemmisítése vagy újrahasznosításánál szintúgy.
-Aztán tovább folytatva,én gázzal fűtők a legújabb aaa-tököm tudja milyen kazánnal.Épp hogy nem oxigént termel.
Ha te fával fűtesz,már megint jobban szennyezed a környezetet.
Mennyi műanyag palackot dobsz ki....
Ezt mind nézhetnénk de sorolhatnám még.
Felénk a 120.000Ft átlag fizetés nagyon jónak számít.Másfél milláért sok használt verda van (159-is).Ezek az emberek nem tudnak 300.000-at kiadni új alkatrészekre meg szerelésre (most nem is mondtam sokat),hitelről esetleg nem is beszélve.
Sajna inkább a pénz a mérvadó,nem az akarat.
Ezt most ne vedd magadra csak a Robi mert neki még új lakásra is van pénze! :-)))
avvocato2016-03-14 10:31:22 // 80105
A dízel motoroknak szerintem befellegzett.Belekényszerítették az embereket, aztán a világ pénzét rá kell költeni. A Lexusokban már nincs is dízel, hírhedten rossz motor volt a 2.2-es toyota dízel. Az újabb IS -ekben már nincs is dízel, csak benzines és hibrid.
Hati2016-03-14 10:29:15 // 80104
Egyre olcsóbb :)
Mi baja baja lehet?
http://www.jofogas.hu/veszprem/Alfa_Romeo_159_3_2_JTS_Q4_TI_Automata_45285899.htm
Mi baja baja lehet?
http://www.jofogas.hu/veszprem/Alfa_Romeo_159_3_2_JTS_Q4_TI_Automata_45285899.htm
'''''2016-03-14 10:10:14 // 80103
Nekem 58.000km-nél szart be a dpf.Vettem egy másikat aztán az is kezdte megadni magát.Közben kellett egy új szívósor is.Mindez 2008-ban.(Befecsi rendszer tökéletes)Senki nem tudott még semmit a megoldásról vagy a hiba okáról.Ez nem kis összeg volt,átlag fizetésből jó pár ember belerokkant volna.Akkor tartottam ott,hogy eladom a fenébe vagy kiiktatom a szarságokat bár azt akkor még szinte senki nem tudta,hogy lehet.Sajna ott is a magam kárán kellett rájönnöm mindenre.
Tehát nem feltétlen 200.000km-nél jönnek a hibák bár az igaz,hogy ott már sok mindent kell cserélni a kopások miatt.
Egyébként sajna így jártunk a volvo xc60-al is.Ott inkább eladtuk 70.000km-el.
Most épp egy kollégám szív a H astrájával.Abban 90.000km.Ő cserét fontolgat benzinesre.
Tehát nem feltétlen 200.000km-nél jönnek a hibák bár az igaz,hogy ott már sok mindent kell cserélni a kopások miatt.
Egyébként sajna így jártunk a volvo xc60-al is.Ott inkább eladtuk 70.000km-el.
Most épp egy kollégám szív a H astrájával.Abban 90.000km.Ő cserét fontolgat benzinesre.
Shadin2016-03-14 10:10:02 // 80102
Én kérek elnézést, szereljünk ki minden DPF-et és EGR-t, mert egyszer úgy is meghalunk...
Olvasok én is cikkeket. Mutass lsz. egy olyat, ami arra utal, hogy ezek az eszközök SEMMIT sem érnek és feleslegesek.
Nem vitatja senki azt sem ami 10 év alatt kiderült, hogy a rendszer nem tökéletes, de mint azt sok cikk és tanulmány leírja, az aggódott kis részecskékből is szűr valamit.
Amikor a DPF beszarik az nem annak hibája. Nincs mi elromoljon rajta ugyanis. A DPF kiszerelése ebben a helyzetben csak a szellem szabadon engedése, nem más.
Ami elromlott azt meg ki kell cserélni és nem ideológiát gyártani arra egyesével, hogy az ember szerint miért is nem kell az a darab az autóban.
Szíved joga. Nekem van három gyerekem, és engedtessék meg, hogy ne értsek egyet azokkal, akik úgy gondolkodnak, hogy az a pici amivel az Ő kocsija több károsanyagot bocsájt ki DPF nélkül, az nem számít semmit...
Nem a dízel létjogosultságáról beszélünk most sem, nem a károsságáról, hanem arról, hogy egy olyan eszközt száműzünk egy autóból, ami valamennyit, még ha picit is, de hozzátesz a károsanyag kibocsátás csökkenéséhez. És miért? Mert tök egyszerű magánideológiákat gyártani és nem megérteni a vonatkozó cikkek mondanivalóját.
Ja és mert annyira csórók vagyunk ugye, hogy esetleg villogni akarunk az autóval, de ~4 tank üa. árából nem telik DPF-re a 300K-t futott másfél millás 159-hez. Ez nem Neked szólt, csak úgy általánosságból írtam a tendenciát.
Olvasok én is cikkeket. Mutass lsz. egy olyat, ami arra utal, hogy ezek az eszközök SEMMIT sem érnek és feleslegesek.
Nem vitatja senki azt sem ami 10 év alatt kiderült, hogy a rendszer nem tökéletes, de mint azt sok cikk és tanulmány leírja, az aggódott kis részecskékből is szűr valamit.
Amikor a DPF beszarik az nem annak hibája. Nincs mi elromoljon rajta ugyanis. A DPF kiszerelése ebben a helyzetben csak a szellem szabadon engedése, nem más.
Ami elromlott azt meg ki kell cserélni és nem ideológiát gyártani arra egyesével, hogy az ember szerint miért is nem kell az a darab az autóban.
Szíved joga. Nekem van három gyerekem, és engedtessék meg, hogy ne értsek egyet azokkal, akik úgy gondolkodnak, hogy az a pici amivel az Ő kocsija több károsanyagot bocsájt ki DPF nélkül, az nem számít semmit...
Nem a dízel létjogosultságáról beszélünk most sem, nem a károsságáról, hanem arról, hogy egy olyan eszközt száműzünk egy autóból, ami valamennyit, még ha picit is, de hozzátesz a károsanyag kibocsátás csökkenéséhez. És miért? Mert tök egyszerű magánideológiákat gyártani és nem megérteni a vonatkozó cikkek mondanivalóját.
Ja és mert annyira csórók vagyunk ugye, hogy esetleg villogni akarunk az autóval, de ~4 tank üa. árából nem telik DPF-re a 300K-t futott másfél millás 159-hez. Ez nem Neked szólt, csak úgy általánosságból írtam a tendenciát.
W.2016-03-14 08:56:07 // 80101
Ha egy kicsit tájékozottabb lennél, tudnád miről beszéltem! Nem akarok meggyőzni sem téged, sem mást.... De ez a cikk érdekes olvasmány lehet számodra is! :)
W.2016-03-14 08:48:56 // 80100
Hangulatot éppen ilyen felesleges postokkal lehet kelteni!
Shadin2016-03-14 08:34:25 // 80099
Robi tárgyilagos próbál lenni, Te viszont a hangulatot kelted csak a saját meggyőződésedre alapozva. Piritu 3x írta le Neked amit akart, mégsem akarod megérteni. Szerintem Neked kéne visszavenni ;-)
W.2016-03-14 08:31:14 // 80098
Mint írtam is: szerintem ez a téma jelentősen túl van spilázva, meglovagolva a környezet védelmét! Ugyanakkor a hátrányairól alig esik szó!
Erhard 242 (Pure Energy)2016-03-13 23:03:45 // 80097
minden véges :) ezért lett 2.2-es... szerintem simán eszik az 7-8L-et...majd csak figyeld ..
droberto2016-03-13 22:59:30 // 80096
Lehet 2x megkerülte a Földet. :)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-03-13 22:52:58 // 80095
jaja, meg hogy a dejzel hogy bírja...mint amit Phone írt megvette a prototípus 2.0-át 200 lóval...kifeküdve....
droberto2016-03-13 22:48:17 // 80094
Nyilván ehhez hozzá kell adni a szokásos 1-1,5 l-et, de valljuk be fogyasztásban volt hova fejlődni (320d). Ez viszont így már ígéretes. :)
Nagyon kíváncsi leszek az új motorcsaládokra...
Nagyon kíváncsi leszek az új motorcsaládokra...
Erhard 242 (Pure Energy)2016-03-13 22:43:26 // 80093
jaja 4L :DDDDD termeli a gázolajat ...
biztos nem lesznek rosszak, az 1.8-as sem rossz ez meg legalább 2.0...
biztos nem lesznek rosszak, az 1.8-as sem rossz ez meg legalább 2.0...
droberto2016-03-13 22:33:48 // 80092
Húúh akkor benned tényleg eltört valami. Feladtad az álmaid. :)))
Majd meglátjuk, bízzunk az új olasz benzinesekben, hogy jók lesznek. :) A fogyasztással kapcsolatban nem értünk egyet, nincs túl sok illúzióm. A 2.2 JTD úgy tűnik elég bitang még így rev1-es változatban is. 180 Ló, 385 Nm, 6,9 s 0-100 km/h, 4l / 100 km, igaz csak 1375 kg.
Az is tény, hogy 2.0 benya 280 Le-je igen jól hangzik.
Majd meg látjuk...
Majd meglátjuk, bízzunk az új olasz benzinesekben, hogy jók lesznek. :) A fogyasztással kapcsolatban nem értünk egyet, nincs túl sok illúzióm. A 2.2 JTD úgy tűnik elég bitang még így rev1-es változatban is. 180 Ló, 385 Nm, 6,9 s 0-100 km/h, 4l / 100 km, igaz csak 1375 kg.
Az is tény, hogy 2.0 benya 280 Le-je igen jól hangzik.
Majd meg látjuk...
Kolci2016-03-13 22:31:56 // 80091
Na én is ezt várom, bár eléggé illúzióromboló a dodgem hang egy jó kis ALFA moci után
Giuntini2016-03-13 22:31:52 // 80090
Meg kell várnod a SUV-ot.
Giuntini2016-03-13 22:30:24 // 80089
Ebben tökéletesen egyetértek. 200 ezernél eladják az autókat, addig meg tökéletesen működnek. Utána jönnek elő a hibák. Köszönjük a gyártóknak a 30 ezres olajcsere periódust is.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-03-13 22:28:47 // 80088
nem tudom mit terveznek, de pl van elektronyos fiat 500-as 5-6 milla... sose hozza be az árát szerintem... majd ha tényleg tudják a 600km-es hatótávot és negyed óra alatt feltölthető 100%-ra akkor érdemes lesz róla beszélni addig csak magyar népmese ...
Kolci2016-03-13 22:23:13 // 80087
Kár :(
Az enyém is kéthengeres, de nem tom ki gyártotta, és sajna nem rosso, hanem zöld.
Na meg is van a következő feladat, átfényezem rossora :)
Az enyém is kéthengeres, de nem tom ki gyártotta, és sajna nem rosso, hanem zöld.
Na meg is van a következő feladat, átfényezem rossora :)
Hardy2016-03-13 22:21:42 // 80086
Erdekes mert a teherautoknal nem kell nézegetni. Kiírja hogy áll a rendszer bármikor elindíthatom vagy ha olyan helyen vagyok le is állíthatom. Nem tudom miért nem lehet ezt átvinni a személyautókra.
Erhard 242 (Pure Energy)2016-03-13 22:19:58 // 80085
nem hinném... olyan kicsi a fogyasztás különbség a nagy teljesítményű dízel és a benyás között, hogy nincs kedvem szopni ... jó V6 dízelt meg nem ismerek egyetlen gyártótól sem ami megbízható lenne...
droberto2016-03-13 22:18:41 // 80084
Sajnos nem az enyém! :)
Nekem csak egy soros két hengeses olasz van. :) És természetesen rosso. :)
Nekem csak egy soros két hengeses olasz van. :) És természetesen rosso. :)
norbi04092016-03-13 22:18:16 // 80083
Ki tudja...lehet a Giulia olyan fain lett EGR - DPF téren, hogy nem nagyon lesznek gondok.
Ámen! :)
Ámen! :)
Kolci2016-03-13 22:17:23 // 80082
Ha igazak a hírek az új akkumulátorokról, akkor én egy elektromos Giulit szeretnék kb 120 kw villanymocival és 600 km-es hatótávval :)
Tényleg valami mostani divatkialakítás(hibrid) nem lesz alfa-ban??
Tényleg valami mostani divatkialakítás(hibrid) nem lesz alfa-ban??
droberto2016-03-13 22:16:31 // 80081
Tudom, hogy nem mondasz igazat: Majd jön a 3.0 V6 VM Motori Giulia oszt jól levesz a lábadról! :) Azt majd újra bedark-ulsz! :)))
norbi04092016-03-13 22:16:19 // 80080
Ne érts félre...nem baj az a 139 hsz :) Jó és érdekes olvasnivaló volt így estére, nagyon hasznos dolgokat láttam. Csak szerintem úgy sem lehet mindenki egy véleményen. :) Kevesek vagyunk, hogy megváltsuk a világot.
Kolci2016-03-13 22:13:35 // 80079
Hmmmmm.... Mindent értek.
Irigykedem :D
Irigykedem :D
Erhard 242 (Pure Energy)2016-03-13 22:11:18 // 80078
áhh nem, inkább rákölt a motor generálra x millát, meg remélem veszik az alkatrészeket próbára sok 100e-ért....
csak munka legyen, pénz nem számít :DDD
én konkrétan maradok a benyás verziónál ha engem kérdezel :P
csak munka legyen, pénz nem számít :DDD
én konkrétan maradok a benyás verziónál ha engem kérdezel :P
droberto2016-03-13 22:08:47 // 80077
Szemcseszóró csavarkompresszor. :)
droberto2016-03-13 22:06:26 // 80076
Nem foglalkoztunk vele ma sokat, csak 139 hsz-nyit. :)
Egy szó mint száz, remélem Emilnek mielőbb megjavul az autója és még a szűrője is megmaradhat.
Azért arra kíváncsi lennék, hogy az ellentábor ha hozzájut egy 2.2-es Giuliához, akkor ott is egyből DPF meg EGR OFF-al fog-e kezdeni....
Egy szó mint száz, remélem Emilnek mielőbb megjavul az autója és még a szűrője is megmaradhat.
Azért arra kíváncsi lennék, hogy az ellentábor ha hozzájut egy 2.2-es Giuliához, akkor ott is egyből DPF meg EGR OFF-al fog-e kezdeni....
Kolci2016-03-13 22:06:19 // 80075
Hogy ezt én mért nem tudtam ilyen jól megfogalmazni :D
Liquid2016-03-13 22:03:13 // 80074
Úgy alapvetően tele a kukim ezzel az EURxx-es álszenteskedéssel. Persze lehessen enni a kipufogóból, legalábbis az első 100e km-en, és legyen rózsaillatú, de az háttérbe szorul hogy közben sokat kajál és igen drága kopóalkatrészek garmadáját tenyészti ki, mivel maga a fogyasztásmérés is egy orbitális baromság, így minden ami arra épül szintén az. Mert ami szopás van ezekkel a DPF-es és ADBlue-s csodákkal az messze nincs arányban azzal amit hoznak pluszban, arról nem is beszélve hogy hol van a személyautós közlekedés környezetterhelése a közösségi közlekedés és az ipar mögött? Igen messze...
Amíg azt kell nézegetni, hogy jaj most regen van akkor még megyek egy kört addig megbaxta a kutya falusiasan szólva.
Persze azt is hozzá kell tenni, hogy az egész biznisz az új autókról és azoknak első tulajdonosáról szól - nem pedig rólunk - ott pedig nincs probléma.
Amíg azt kell nézegetni, hogy jaj most regen van akkor még megyek egy kört addig megbaxta a kutya falusiasan szólva.
Persze azt is hozzá kell tenni, hogy az egész biznisz az új autókról és azoknak első tulajdonosáról szól - nem pedig rólunk - ott pedig nincs probléma.
Hardy2016-03-13 22:02:04 // 80073
Nem biztos mert nekünk terhelés kor jött elő. Az első komolyabb hegyig vagy míg nem mentünk 24 tonnával nem észlelt hibát. Nem aktivalta a lámpát se. Addig jó volt a korommennyiség is.
Kolci2016-03-13 22:02:02 // 80072
Akarom mondani kompresszorom és nem kopresszorom
Bocsika
Bocsika
Kolci2016-03-13 22:01:05 // 80071
Bakker mekkora tömlő, mi van a másik végén, reaktor??
Az én kopresszorom kis zsebkompresszor ehhez képest :)
Az én kopresszorom kis zsebkompresszor ehhez képest :)
Kolci2016-03-13 21:56:42 // 80070
Nem akarom én se kidobni, bár egyszerűbb lenne.
Végül is nem árt, hisz nem megfulladunk, hanem rákban halunk meg :D
Csak szívom a véred, bocsi.
Nem tökéletes, de ez talán a legjobb rossz.
Ha cserére kerül a sor akkor cserélem majd, főleg azért mert sokszor járok a sógoroknál és a németeknél. Fájni akkor is fájni fog az az uszkve 120 e Ft.
Az egeret már leszűkítettem 1 db 9 mm-es likkal, így nem dobál MIL-t, de nem is kormos annyira a szívósor. A lapátokat már kiszedtem, és így sokat javult az autó viselkedése mind fogyi, mind menetteljesítmények terén.
Néha visszasírom a 156 mocijának a problémamentességét.
Végül is nem árt, hisz nem megfulladunk, hanem rákban halunk meg :D
Csak szívom a véred, bocsi.
Nem tökéletes, de ez talán a legjobb rossz.
Ha cserére kerül a sor akkor cserélem majd, főleg azért mert sokszor járok a sógoroknál és a németeknél. Fájni akkor is fájni fog az az uszkve 120 e Ft.
Az egeret már leszűkítettem 1 db 9 mm-es likkal, így nem dobál MIL-t, de nem is kormos annyira a szívósor. A lapátokat már kiszedtem, és így sokat javult az autó viselkedése mind fogyi, mind menetteljesítmények terén.
Néha visszasírom a 156 mocijának a problémamentességét.
droberto2016-03-13 21:50:26 // 80069
Én sem vagyok híve a vegyi tisztításnak. Olvastam róla, hogy tönkre teheti a porcelánt, nem kívánatos vegyi folyamatokat idíthat el. Pont ezért tisztítottam levegővel. Illetve létezik egy cég akinek van levegős technológiája, amit valamilyen formában gyárilag támogatott. Anno javasoltam is őket az Emilnek.
norbi04092016-03-13 21:47:32 // 80068
Srácok! Én azt mondom nem érdemes ennyire belemászni a DPF dologba. :) Tenni úgy se nagyon lehet semmit...se ellene, se mellette. Van és pont :) Úgy is meglesz mindig a támogató és ellentábor. Mindenki úgy használja szeretett autóját ahogy magának jól esik. Ki belezve...ki gyári állapotban tartva. :)
droberto2016-03-13 21:39:32 // 80067
Én se mennék oda nyalogatni a kipuff végét, de nehogy már azt mondjuk, hogy a DPF többet árt mint használ!
droberto2016-03-13 21:35:18 // 80066
Oxidálódott a csatlakozás, többen írtak róla blogot is! Keress rá! :)
Kolci2016-03-13 21:29:36 // 80065
Teljesen igazad van ...
Kolci2016-03-13 21:28:14 // 80064
Elvileg nem, de ki tudja. Le lett szerelve, fel lett állítva és feltöltve egy spec löttyel.
Utána egy másik anyaggal és levegő segítségével egy gép áttisztította.
Előtte és utána is belenéztünk, korom feketéről olyan világos szürkére változott.
Az autó fogyasztása egy kicsit eset (1-2 deci), de ez mára már csak az autópályán észrevehető. a regentávok megnyúltak olyan 400-ról 800-ra.
Majd le akarom venni és megnézni a felületét endoszkóppal, de gondolom most is fekete lesz :)
Félek lassan csereérett lesz :(
Ráadásul lassan a kéttömegű is megadja magát. De jó lett volna ha annyit elment volna mint a 156-ban.
Kb.: 40000 amit el lehet vele menni, így megint ősszel kel nagy fába vágnom a fejszém :(
Utána egy másik anyaggal és levegő segítségével egy gép áttisztította.
Előtte és utána is belenéztünk, korom feketéről olyan világos szürkére változott.
Az autó fogyasztása egy kicsit eset (1-2 deci), de ez mára már csak az autópályán észrevehető. a regentávok megnyúltak olyan 400-ról 800-ra.
Majd le akarom venni és megnézni a felületét endoszkóppal, de gondolom most is fekete lesz :)
Félek lassan csereérett lesz :(
Ráadásul lassan a kéttömegű is megadja magát. De jó lett volna ha annyit elment volna mint a 156-ban.
Kb.: 40000 amit el lehet vele menni, így megint ősszel kel nagy fába vágnom a fejszém :(
droberto2016-03-13 21:26:40 // 80063
Én nem mondtam, hogy hülyeségeket írtál. Ha nem hiszel benne megértem, viszont az zavar, hogy tényként írsz le dolgokat és nem tudod őket egzaktul alátámasztani.
Egyébként szóba se került a biológia. Mi ez most itt óvoda, megy a pówerkedés, hogy ki az erősebb? :)
Egyébként szóba se került a biológia. Mi ez most itt óvoda, megy a pówerkedés, hogy ki az erősebb? :)
forrasr2016-03-13 21:20:30 // 80062
Kezdődő injektor probléma gyakran először csak teljes gáznál jelentkezik
Piritu - 1.000.0002016-03-13 21:17:55 // 80061
...én még a kérdéskörbe bevonnám a "javítási" szokásokat is. A szinte azonnal tanácsolt hárombetűs OFF-ot és az esetleges csippelés hatásait is.
Kolci2016-03-13 21:14:28 // 80060
Végül is azt mondja amit én : Döntő részben szén és rárakódott olaj vagy egyéb........
Itt a döntő szaván van a hangsúly. Az üzemanyagok összetételét, a motor ok kialakítását, a kipufogógáz után kezelését úgy próbálják összehangolni, hogy azok lehet, hogy borzasztóan mérgezőek az égés előtt ( ólommentes adaléka a benzinnek, ADBLUE), de égés után már csak a lehető legkisebb mértékben legyenek károsak. Ez részben össze is jön, de csak részben. Ha minden úgy menne mint ahogy a laborokban, akkor most nem vitáznánk ilyenekről és mindenki happy lenne :)
Gondolom azért elhiszed, hogy az égéstérbe kerülő anyagok közül amelyek nem kívánatosak, azok nem fognak félreállni, majd kisunnyogni, és tisztán csak az oda kellő szénhidrogének és az oxigén ég csak el.
Itt a döntő szaván van a hangsúly. Az üzemanyagok összetételét, a motor ok kialakítását, a kipufogógáz után kezelését úgy próbálják összehangolni, hogy azok lehet, hogy borzasztóan mérgezőek az égés előtt ( ólommentes adaléka a benzinnek, ADBLUE), de égés után már csak a lehető legkisebb mértékben legyenek károsak. Ez részben össze is jön, de csak részben. Ha minden úgy menne mint ahogy a laborokban, akkor most nem vitáznánk ilyenekről és mindenki happy lenne :)
Gondolom azért elhiszed, hogy az égéstérbe kerülő anyagok közül amelyek nem kívánatosak, azok nem fognak félreállni, majd kisunnyogni, és tisztán csak az oda kellő szénhidrogének és az oxigén ég csak el.