Fórum >> Típusok >> 159

Shadin2016-03-31 08:14:45 // 81109
Van két vég megoldásom is a polcon, amiket fel tudok ajánlani. Az egyik a 2.0 utángyártott 70-es króm vége a dobnál levágva,

a másik pedig egy Paragi 80-as ovál (PAR209)

Vihető bármelyik.
Zolibácsi2016-03-31 05:08:35 // 81107
Hali,
Végre volt egy szabad fél órám és megfrissítettem a navimat az újabb kékes kinézetre.
Egy gondom van csak vele, ami az előzőnél tetszett, hogy a main gombra kattintva előjött a térkép, ha volt benne CD és bal oldalt mellette pedig a rádió adatok+még megtehető kilóméter. Na most ilyen nincs már benne, olyan mint ha butítottak volna rajta.
Másnak is ilyen lett frissítés után?
Ami pozitív, hogy végre beolvasta a frissebb navi CD-ket....
Dömpi (il dottore)2016-03-31 00:07:08 // 81106
Pedig a google kereső MiTO QV felniként dobta ki. Azért ezt írtam be, mert német alfa fanclub olfalon is keresték a 159 TI színkódját, de megállapították ők is, hogy nem fellelhető, de MiTO QV felni megszólalásig hasonló színű, amimek van kódja: VV658B, ezt egy német alfa tulaj fényező is megerősítette. Én erre kerestem rá.
Érdekes, hogy kidobta a te felnid.
Dömpi (il dottore)2016-03-31 00:00:52 // 81105
Köszönöm a véleményeket. Kaptam innen is, máshonnan is.
Azt hiszem a matt nem az én világom, a fényes pedig már már bazári.
Úgy gondolom, az ezüst alfához, a matt fekete matricázással ez a titanio metallic színű felni selyemfényű lakkozással fog leginkább passzolni ... aztán majd a VTT-n elmondjátok hogy valóban így van-e vagy sem.
Dömpi (il dottore)2016-03-30 23:54:38 // 81104
Azért ha lehet ebből ne csináljunk versenyt😉
Dömpi (il dottore)2016-03-30 23:53:09 // 81103
Tudom minden fillér számít, főleg a 18" és 19"-os méretek esetén, épp ezért, ha valakinek nem fér bele a Michelin vagy Conti, akkor ajánlom a Bridgestone-t. Nem sokkal drágább mint a Vredestein és társai, de jó és tartós.
A kínai, koreai és indiai gumiktól ebben a méretben óva intenék mindenkit. Lehet olcsó és talán eleinte jó is, de hamarabb kopik ekkora keréknél így ha sűrűbben kell új garnitúra, nem biztos, hogy rentábilis a dolog.
droberto2016-03-30 23:14:49 // 81102
A Vredestein középkatis holland márka. Úgy tudom, hogy megvette az indiai Apollo (Gyöngyöshalász). A konrét típus a legfrissebb Adac teszten az élmezőny végét csípte el 17" méretben.
Peeeti852016-03-30 23:03:12 // 81101
Sziasztok.
Véleményetekre lennék kíváncsi, Vredestein mint gumimárkáról mi a vélemény...
Azon belül is ez a gumi:
Vredestein Ultrac Vorti 235/45 R18,
41.990-ért kapnám darabját..
válaszaitokat előre is köszönöm.
üdv.
b00772016-03-30 22:55:43 // 81100
Igen ez így még logikus is, így érthető, köszi a gyors választ! :) Akkor jól működik.
G-MANN🍀2016-03-30 22:55:14 // 81099
A 2. kép az én fotóm :) az én felnin volt a 159 SW Ti-n. 19-es és ultrabrutálszép volt szerintem. Fényes volt. Több fotó az oldalamon. :)
droberto2016-03-30 22:27:37 // 81098
A lényeg, hogy saválló legyen (min.: 1.4404 vagy 1.4571). Mivel zuzmóölő kémhatású a kipuffból kiáramló cucc, ezért 1 év alatt még a rozsdamentes is be tud rozsdásodni. Pláne akkor, hogyha még a DPF is bent van. :)))
knrdptr2016-03-30 22:25:13 // 81097
Köszönöm! :)
droberto2016-03-30 22:10:57 // 81096
Egyeztettem a fényező barátommal lakk ügyben.
Azt mondta, hogy a 159 antracit ti felnije selyemfényű, míg a MiTo 5 lyukúja inkább fényes (kép alapján).
Most a matt és a selyemfényű festékek divatja hódít, véleményem szerint a fényes picit bazáribb.
Egyébként most fújta ugyanez a barátom egy másik barátomnaknak a Seat felnijét matt feketére. Eredetileg a srác selyemfényűt kért, de azt túl fényesnek látta. Átfújatta matt lakkal, de még így is selyemfényű, a nyári matt felnijéhez képest. :)
A kép nem jó minőségű és azt vegyétek figyelembe, hogy a feketén a lakk mattabnak, opálosabbnak tűnik:
Hardy2016-03-30 22:06:04 // 81095
Már nem tudom. Van sokféle. Ez a drágább fajtából való. 10.000 körül volt. Kicsit ovális, de volt olyan mint a gyári. Az kicsit olcsóbb volt.
Ricsi 1472016-03-30 22:04:01 // 81094
Jah es igen, jol nezzetek meg, hogy biztos a turbot kell e cserelni, mert en is majdnem, hogy feleslegesen csereltem ki. De legalabb kiderult, hogy a turbomnak a 218 ezer km ellenere semmi baja.
Ricsi 1472016-03-30 21:58:58 // 81093
Nem kell, fent a legbeomlo csovet vettuk ki, még a legtomegmero elott, katalizator ki, kipufogot lekotni az ott had logjon, meg a hovedo lemez jon meg ki aztan ennyi. Kar, hogy nem csinaltam kepeket a folyamatrol.
droberto2016-03-30 21:55:58 // 81092
Még mielőtt bármit cseréltek, javaslom, hogy végezzétek el ezt a vizsgálatot. Sőt a membránszelep és a vákumpumpa közti csövezést is vizsgáljátok meg.
És hangsúlyozom, lehet elég egy tisztítás. Továbbra is tartom, hogy a forgórésznek és a siklócsapágyaknak nincs bajuk. Annak lett volna előjele.
knrdptr2016-03-30 21:55:08 // 81091
Melyiket vetted pontosan?
Csabi2016-03-30 21:53:57 // 81090
Ennyire biztos, hogy le kell venni azt a turbót? Ennyire körbejárta már a szaki a kérdést, problémát? Remélem nem csak egy villámdiagnózis ismét, és egy turbó le- és felszereléssel leszel öregebb....
Giuntini2016-03-30 21:44:33 // 81089
Vízcsöveket le kellett venni ugye?
Hardy2016-03-30 21:43:18 // 81088
Én ilyent vettem: Homasitába.
knrdptr2016-03-30 21:37:55 // 81087
Sziasztok!

Először is örülök hogy pár hónap nyomon követés után már aktív részese lehetek a fórumnak :)

Szeretnék (lehetőség szerint gyári) króm kipufogóvéget a kocsihoz. Márkaszervízben érdeklődben, és 38000 Ft lenne az új ára a kiegészítőnek. Van ötletetek, hol lehetne még beszerezni?
Hardy2016-03-30 21:06:54 // 81086
Az én előző két autómnál ami csak 156 volt szintén vannak szép összegek szervizre. Simán az 59 ára.
Ricsi 1472016-03-30 20:55:07 // 81085
Mi eloszor csinaltunk ilyet haverommal, 4 ora alatt megvoltunk a turbo le/fel cserevel. Mi alulrol szedtuk szet, huto minden maradt bent... Nem egy veszes melo...
Erhard 242 (Pure Energy)2016-03-30 20:48:18 // 81084
persze hogy lóg... de akkor nem esett szét :)
Giuntini2016-03-30 20:43:38 // 81083
Lóg a turbó. Ez még nem egy nagy baj, mert szerintem minden turbónak 220 ezer kilométernél lehet lógása. Az a baj, hogy a vákumszelence cseréjéhez, ki kell venni a turbót. A 2.4-nél szét kell szedni szinte mindent.
Liquid2016-03-30 20:25:18 // 81082
ez megnyugtató :D
Kolci2016-03-30 20:12:15 // 81081
Igen, biztonsági előírások miatt működik így. Hiába van a becsípődés érzékelés, így talán nehezebben zárja oda a vezető az utasa kezét :)
Erhard 242 (Pure Energy)2016-03-30 19:59:18 // 81080
na darabokra? vagy hogy esett szét?
b00772016-03-30 19:41:25 // 81079
Sziasztok
Ma vettem észre egy apróbb dolgot... A hátsó ablakok a vezető oldalról vezérelve csak lefelé automaták fölfelé nem. Viszont hátulról irányítva automata le és fel is. Ez normális gyári működés ? :)
Pityukoma2016-03-30 19:34:32 // 81078
Èn a fényesre szavazok. Nekem jobban tetszik és talán könyebben tisztán tartható. Bár matt felnim még nem volt.
droberto2016-03-30 18:19:38 // 81077
De vannak. Szerintem ez badarság.
Max. csak ki kell pucolni, mert a baj szerintem nem ezzel van. Vagy a VGT vezérlőd tömörtelen, vagy megsérült a membrán szelep.
Lehetett mindez azért, mert megtömte a előlapátokat korommal a motor, amikor levegő hiánnyal mentél, a turbó cső lyuk miatt.
Mi alapján lett ez a diagnózis felállítva?
Szerintem ebbe a hibába max 20k Ft van, vagy még annyi sem.
Nivan842016-03-30 18:18:49 // 81076
Erősen zárkózok fel. Porlasztók és sebváltó és ott leszek én is :D
mizooo2016-03-30 17:55:19 // 81075
Most ment el haverom 1.9 JTDm Bravo-ja van és nincs mindig megfelelő turbónyomás az elvárthoz képest. A Geo kart nézegetve nem mindig mozog megfelelően (van amikor egyáltalán nem mozog) ekkor füllel is hallani, hogy nem pörög fel a turbó. Menet közben meg nincs erő.... Most elviszi szerelőhöz, hogy levegyék a turbót. Kézzel nehezen lehetett mozgatni a kart, az mennyire normális?? :(
Shadin2016-03-30 17:22:28 // 81074
Nem eszik olyan forrón...
Greentimus2016-03-30 17:02:49 // 81073
Sajnos egy bizonyos km után megtörténik. Pláne egy halálán lévő agyongyötört motor hamar "rendbe teszi". :(
Giuntini2016-03-30 16:58:14 // 81072
A turbó esett szét! Erre már nincsenek szavak!
David | Centocinquantanove2016-03-30 16:38:21 // 81071
Felkerültek a nyári papucsok de immár a tirex cartárstól ajándékba kapott felnikre. Szépen rendbehozattam, íme az eredmény:

Kicsit mintha vibrálna a kormány a másik után, ezért lehet hogy még rá kell nézni, de amúgy tökéletes. 1000 köszönet újra tirexnek.

A rossz hír viszont, hogy az első alsó lengőkarok gömbfejei lógnak, ezért itt be kell avatkozni. Állítólag nem lehet csak komplett lengőkart cserélni... :-(
Az egyik sír, a másik nevet esete van...
Dömpi (il dottore)2016-03-30 16:31:08 // 81070
nagyságrendielg én is ott tartok mint te :)
b00772016-03-30 15:43:48 // 81069
Egyébként most ahogy nézem a 19es sem sokkal drágább mint egy 18as. Én is megnéznék egyet ebből az utángyártottból, de sajnos nem valami elterjedt...
Erhard 242 (Pure Energy)2016-03-30 15:37:37 // 81068
ha jól be van zárva akkor nem :DDDD
Shadin2016-03-30 15:26:44 // 81067
Én is pont ránéztem a Tiédre :-D
Liquid2016-03-30 15:04:37 // 81066
na jó abban a vételár is bentvan
Liquid2016-03-30 15:04:22 // 81065
uhh, megnéztem az enyémet, egy helyiértékkel több van benne (a végén sajna) :)
Shadin2016-03-30 14:59:26 // 81064
már-már sátáni az összeg...
Shadin2016-03-30 14:58:39 // 81063
Skacok, az én autóm "hibátlan", nézzétek meg a költségeket a 2.0 adatlapján :-D
Már, ha látszik Nektek :-)
ALFI1562016-03-30 14:41:57 // 81062
Én is ugyan ezt vallom.A zsbbe minimum 500ezer maradjon mert bár mi kijöhet!
Liquid2016-03-30 14:18:24 // 81061
ezt nem lehet így általánosságban kijelenteni, mert mindig van pro és kontra, inkább úgy mondanám, hogy a következők emelik az esetlegesen ráköltendő összeg nagyságát, és a ráköltés valószínűségét: )
- minél későbbi évjárat
- minél több valós km
- minél nagyobb, erősebb, bonyolultabb motor és hajtáslánc
Ezeket együtt kell mérlegelni az autó árával.
Ha olcsó, alapvetően hibátlan, akkor egy nagyobb összeg ráköltése után még mindig jobb mint egy drága, hibátlan, amire ugyanazt rá kell költeni.
A te eseted a legjobb bizonyíték erre: nem volt olcsó, jól nézett ki nagyon, mégis becsapott a ménkű :)
Giuntini2016-03-30 14:08:35 // 81060
Azért aki ilyen autóba belemegy, számolni kell, hogy a költségek magadabbak lesznek. Te viszonylag fiatalon vetted az autódat. Azóta évek teltek el. Akkor 160-180 ezer kilométerrel újszerű autókat lehetett venni, igaz magadabb áron
Az mitől van, hogy most azt az évjáratot kevesebb kilométerrel hirdetik, és lelakottabb mint a 200-300ezret futott? Egy ilyen autó fenntartását nem a használt árhoz kell viszonyítani. Erhard aztondta két évvel ezelőtt, hogy jó a tartalékban félmillió. Ezekhez a kihajtottakhoz szerintem kell 1 millió tartalékban.
A hozzászólásokért az Alfa Amore készítői nem vállalnak felelősséget.

Jelentem a moderátornak