Nyáron volt egy Égéstér ahol a Véda rencer beszerző tököm tudja őrnagyát meghívták. Hát jól szét is szedték a fazont. Ők is az objektivitást hiányolták a bevezetni kívánt büntetési tételeknél. Ember pedig hogy dönt a Szombathely, Nyíregyházi irodából? Innentől már nem is zárt rencerről beszélünk.
Egyébként meg állítólag ez már a gyorshajtás büntetésnél is így müködik. Gondolom Szombathely környékén kevesebb is a kiosztott bünti. :)
Sőt az is tuti, hogy a rencerbe is van egy csomó rendszám aminek egyből sztornózza az ügyét.
droberto2016-04-01 07:56:41 // 81221
droberto2016-04-01 07:46:45 // 81220
Pont erre az esetre gondoltam én is. :)
Vagy mi lesz a telefonálással? Nem szabad majd szélvédő vonal felett kézbe venni? Vagy az objektív majd látja az imei számot, a gsm detector meg a telószámot? Ugyan már.
Vagy mi lesz a telefonálással? Nem szabad majd szélvédő vonal felett kézbe venni? Vagy az objektív majd látja az imei számot, a gsm detector meg a telószámot? Ugyan már.
Invisible2016-04-01 07:27:17 // 81219
Üdv itt is, és gratula a vashoz! :)
Ricsi 1472016-04-01 06:23:42 // 81218
En is lattam, durva... Irtam is a sracnak hogy nekem van egy elado turbom, de azt mondja, hogy a 210 lovas turboja mas mint a 200 lovase, en ugy emlekeztem hogy ugyanaz... Most akkor melyik igaz?
heisenberg.2016-04-01 00:26:39 // 81217
Kedves Cartársak! FinnMate sokat emlegetett unokaöccse vagyok! Szeretném megköszönni Nektek a rengeteg tanácsot/választ/segítséget, amivel az elmúlt időben támogattatok.
Autóvásárlásomról egy blog formájában emlékeztem meg plusz van egy gumivásárlásos is, ha érdekel valakit, nézzen rá!
Sajnos 5 hónapot pihen most az autóm angliai meló miatt, de nyár végén belevetem magam a nagyszervízbe, aztan ki sem szállok belőle egy hónapig az biztos! :))
Végezetül egy kép a szerelmemről! (Rendszamom egy rejtett rövidítés - need for romeo :D )
Autóvásárlásomról egy blog formájában emlékeztem meg plusz van egy gumivásárlásos is, ha érdekel valakit, nézzen rá!
Sajnos 5 hónapot pihen most az autóm angliai meló miatt, de nyár végén belevetem magam a nagyszervízbe, aztan ki sem szállok belőle egy hónapig az biztos! :))
Végezetül egy kép a szerelmemről! (Rendszamom egy rejtett rövidítés - need for romeo :D )
Piritu - 1.000.0002016-03-31 23:30:44 // 81216
Lassan töltőre kellene tenni a telót :-)
emGéza2016-03-31 23:24:35 // 81215
Piritu - 1.000.0002016-03-31 23:19:39 // 81214
Gyanúm, hogy vannak/lesznek korlátai a rendszernek (pl. amit írsz is) és pont ezért nem árulnak el semmit.
Ha ismernék az emberek a korlátokat, mindenki a kijátszásra gyúrna...
Ha ismernék az emberek a korlátokat, mindenki a kijátszásra gyúrna...
Piritu - 1.000.0002016-03-31 23:16:49 // 81213
"Lehet bármilyen szoftver, ha hardveresen lehetetlen." - anno megfogták a 24x-el a tömött forgalomban tolató Ford Transitot is. Hardveresen az is lehetetlen :-)
Liquid2016-03-31 23:12:03 // 81212
Így van, elvileg bármire képes lesz (legalábbis amit kommunikálnak), de éppen elég nekik a sebességmérés... Majd egyszer 2072-ben talán...Amúgy meg elképzelhetetlennek tartom, hogy a döntött szélvédőn, napsütésben, a fekete pólón kiszúrja az övet... Lehet bármilyen szoftver, ha hardveresen lehetetlen.
Giuntini2016-03-31 22:49:57 // 81211
Nekem őket ajánlották, mert normális munkát végeznek. A Szatyi is egyből azt mondta, hogy a Wizard turbót el kell felejteni.
Dömpi (il dottore)2016-03-31 22:16:19 // 81210
Ma kora este orvosolva lett a rendszámtábla tartó. Előástam az eredetit, ami be kell valljam sokkal jobb minőség, mint az amore-s, de ezen nem tetszett az autókereskedés reklámfelirata a kereten.
Eltüntettük:
"tük", mert Réka karbonfóliázta a kereteket, én pedig átszereltem a tartót...a 147-en is megelőzésképp.
Eltüntettük:
"tük", mert Réka karbonfóliázta a kereteket, én pedig átszereltem a tartót...a 147-en is megelőzésképp.
dev1662016-03-31 22:15:17 // 81209
azért arra kérdezz rá, milyen készlettel újítják fel a középrészt. ebay-en lehet kapni hamis Mellett és Garrett szettet fillérekért, amivel 5-10ekm-t bír (fél éves garit ált. kibírja) a turbó és sokan így dolgoznak. lsd. Wizard turbó.
Én a ferryker-hez vittem, de szintén jókat hallottam a belfegor turbóról is. Jó Garrett kapcsolatokkal rendelkezik a Felcsiki turbó is, de nekik felemás hírük van.
Én a ferryker-hez vittem, de szintén jókat hallottam a belfegor turbóról is. Jó Garrett kapcsolatokkal rendelkezik a Felcsiki turbó is, de nekik felemás hírük van.
Hardy2016-03-31 22:14:34 // 81208
Sebesseg bizt.öv leállósáv. Meg minden féle érvényesség. Pont most nézegettem a felvételeket. Ami jo nekem kamionba nem lát be.
'''''2016-03-31 22:01:03 // 81207
Most akarok valami brutál verdát venni de így már gondolkodom.
Kócosw2016-03-31 21:52:57 // 81206
Hallani mindenféléket,aztsem tom kinek mit higgyek...
droberto2016-03-31 21:50:52 // 81205
Lóf@sz ez a rendszer, sebességet tud mérni, mást nem. Fejlesztik a szoftver rá, majdnem egy éve.
berobbantam2016-03-31 21:49:14 // 81204
Amennyire én tudom a rendszer tudja.A rendszer ezen része viszont nem aktív,nem engedélyezték.
'''''2016-03-31 21:42:54 // 81203
Mit tudtok az új VÉDA kamera rendszerről?Tud átlagot is számolni két kamera között és ha túl gyors vagyok a két pont között,büntetnek?
Kolci2016-03-31 21:32:42 // 81202
Én is Uniroyalt szerettem volna, de majd legközelebb. Régebbi ALFA -on imádtam.
Kócosw2016-03-31 21:30:38 // 81201
Sosem.csinálnék ilyet,kizárólag a német autópályán nyomom neki...
Kolci2016-03-31 21:29:05 // 81200
Hát igen ennyi pénzből már bőven kijön egy hengerfej le-fel, és minden rendberak, persze "jó" motornál :)
dev1662016-03-31 21:18:44 // 81199
jókor tudom ezt meg. én most tettem vissza a felújított turbót, de a vákuumlabdára sztem rá sem néztek. hogy teszteltétek?
Giuntini2016-03-31 21:14:15 // 81198
Shadinnal megcsináltuk a nyomáspróbát, semmit nem tart. A vákumcső meg jó. Mindegy úgyis ki lesz szedve, elviszem a turbóshoz.
dev1662016-03-31 21:11:23 // 81196
Ha nem jó a turbónyomásod (lassan tölt, majd túltölt), először érdemes megmérni, h van-e elég erős vákuum (nincs-e lyukas cső, jó-e a vákuumpumpa). Ha a vákuum jó és a mágnesszelep is, akkor biztos, hogy a turbón belül van a hiba. A vákuumlabdával sztem nem szokott gond lenni (nem hallottam még róla). Jellemzően koszosak/kopottak az állólapátok és a mozgatómechanika és főleg melegen megszorul, majd ugrik és elkezd tölteni, mint az atom. Pont ez a túltöltés nyírja ki a középrészt.
Giuntini2016-03-31 21:08:21 // 81195
Az biztos, hogy az enyémen a vákumlabda rossz.
droberto2016-03-31 21:07:48 // 81194
Ákos próbálta az enyémet. Kérdezz tőle. :)
dev1662016-03-31 21:07:35 // 81193
a turbó állapotának felmérésére nincs jó módszer, hacsak nem szeded szét, de akkor már így is úgy is fel kell újítani.
ami beszédes, hogy mennyi olajat hord, de ezt sem lehet igazán jól felmérni és viszonyítani. + ha van észlelhető olajfogyasztás, akkor már biztos, h a végét járja a turbó.
Ha meg a VGT rész szaraxik, az könnyen kijön diag-gal.
ami beszédes, hogy mennyi olajat hord, de ezt sem lehet igazán jól felmérni és viszonyítani. + ha van észlelhető olajfogyasztás, akkor már biztos, h a végét járja a turbó.
Ha meg a VGT rész szaraxik, az könnyen kijön diag-gal.
Norby2016-03-31 21:05:08 // 81192
a turbon lévőre. A vákum szelepet már cseréltem.
dev1662016-03-31 21:03:10 // 81191
a vákuumszabályzó mágnesszelepre gondolsz vagy a turbón lévő vákuumlabdára? mindkettő hibája elégtelen turbónyomás szabályozással jár, aminek az eredménye, hogy szép lassan a teljes kipufogó és szívórendszer telítődik korommal plusz az erőteljes turbinaoldali terhelésváltásoktól hamarabb tönkremennek a csapágyak a középrészben.
Liquid2016-03-31 21:01:24 // 81190
aztán idén gyorshajtunk KUL-ra? :)
Kócosw2016-03-31 21:00:33 // 81189
Sosem elég.Nemtom ótómatásat rajzol e...
Ricsi 1472016-03-31 21:00:33 // 81188
Most mikor kivettuk az enyemet, nagyon meglepodtem, hogy szinte alig van logasa szinte 0, a 218 ezer km ellenere.
Giuntini2016-03-31 21:00:22 // 81187
Igaza volt Szatyi mesternek, a turbót ki kell venni hozzá. Shadin is megnézte.
Norby2016-03-31 20:52:19 // 81186
Turbó memránszelepet cserélt már valaki? Mit kell lebontani hozzá, mennyi idő?
Mit okoz ha nem működik rendesen?
Mit okoz ha nem működik rendesen?
Liquid2016-03-31 20:47:36 // 81185
kevés a power? :) Manky?
Erhard 242 (Pure Energy)2016-03-31 20:46:19 // 81184
idővel minden kopik de sok új turbót fogtam a kezemben elárulom annak semmi lógása sincs :)
szerintem még az 1mm sem gáz ...akkor gáz ha az ic-t tele veri olajjal
szerintem még az 1mm sem gáz ...akkor gáz ha az ic-t tele veri olajjal
Liquid2016-03-31 20:45:32 // 81183
de a Conti IstenKirály! kivéve a SportContact3-at, azon kívül soha semmilyen gumijukról nem hallottam negatív kritikát. Nekem volt SportContact2 és 5, illetve WinterContact. Mindegyik eszméletlen jó, tapad ahogy kell. Egyetlen negatívuma van, az ára.. De valamit valamiért..
Én se vettem meg újra hanem anno Nokian V-t most pedig Uniroyal RainSportot (ami szintén eszetlen jó) vettem mert olcsójános vagyok :)
A kerékdőlésről pedig csak annyit, hogy egy rendes kettőskeresztlengőkaros futóműnél alapvetően nem változik a dőlés.
Jól mondja Robi, kisautóra más gumit tudsz venni mint nagyra, ergo bele van kalkulálva a gyártól oldaláról.
Én se vettem meg újra hanem anno Nokian V-t most pedig Uniroyal RainSportot (ami szintén eszetlen jó) vettem mert olcsójános vagyok :)
A kerékdőlésről pedig csak annyit, hogy egy rendes kettőskeresztlengőkaros futóműnél alapvetően nem változik a dőlés.
Jól mondja Robi, kisautóra más gumit tudsz venni mint nagyra, ergo bele van kalkulálva a gyártól oldaláról.
Shadin2016-03-31 20:44:36 // 81182
Most már ismerem a buktatóit, de a teljes rendszer tisztítása nem oldható így meg :-(
És a szűkület az EGR csatlakozásnál okozott gondot ami kisebb munka, simán szétszedhető. Nekem a csere után semmi változást nem hozott mellesleg a működésben.
És a szűkület az EGR csatlakozásnál okozott gondot ami kisebb munka, simán szétszedhető. Nekem a csere után semmi változást nem hozott mellesleg a működésben.
Kócosw2016-03-31 20:40:33 // 81181
Q tronicot chippeltetett már valaki esetleg? Vagy esetleg tapasztalat novitec powerrail boxxal?
dev1662016-03-31 20:37:03 // 81179
na az utolsó mondatot épp elég volt ahhoz, h ne álljak neki :)
dev1662016-03-31 20:33:06 // 81178
amúgy más motoron biztos, h olcsóbb. Novoth-ék a PSA-BMW 1.6 benzin próblémagyárra vannak specializálódva,
dev1662016-03-31 20:31:42 // 81177
igen, azzal indokolták, h nagyon sokat kell bontani (3 napot mondtak rá), ezért magas a munkadíj. nekem is padlót fogott az állam. Én olyan 50-60e-re számítottam, annyiért még meg is csináltatnám.
Shadin2016-03-31 20:26:29 // 81176
És a tömítetlenség a vákuum gomba membránjánál van?
Giuntini2016-03-31 20:26:17 // 81175
Köszönöm, a futóműves haverom ajánlotta egy turbós ismerősét, beszéltem is már vele, nagyon korrektül állt a dolgokhoz. Budai Turbó centrum
Don Gombóc2016-03-31 20:22:19 // 81173
Majd fél, vagy másfél?
A majd fél az tök jó ! A másfél az már egy kicsit gáz!
Sokan azt hiszik egy pici lógás az már gázos, pedig az kell neki, mert hajlamosak vagyunk a hőtágulást elfelejteni.
Összetett dolog ez, mivel siklócsapágyakról beszélünk, a tengely csapágynak és a támcsapágynak is ami egy sima alátétnek néz ki ráhagyásának kell lennie, beleszámítva a hőtágulást, mert itt a fém az ami tömít, itt nincs szimering, mivel az nem bírná a nagy hőterhelést.
Amúgy ha kell jó turbós én tudok ajánlani.
A Belfegor Turbo ami e legkorrektebb szerintem, a többi a sok ilyen olyan tanúsítványú agyon hirdetett céggel sokaknak volt bajuk.
Ők Pestszentlőrincen vannak.
Vállal tisztítást is és bármilyen felújítást is.
A versenysportban pedig van nevük.
A majd fél az tök jó ! A másfél az már egy kicsit gáz!
Sokan azt hiszik egy pici lógás az már gázos, pedig az kell neki, mert hajlamosak vagyunk a hőtágulást elfelejteni.
Összetett dolog ez, mivel siklócsapágyakról beszélünk, a tengely csapágynak és a támcsapágynak is ami egy sima alátétnek néz ki ráhagyásának kell lennie, beleszámítva a hőtágulást, mert itt a fém az ami tömít, itt nincs szimering, mivel az nem bírná a nagy hőterhelést.
Amúgy ha kell jó turbós én tudok ajánlani.
A Belfegor Turbo ami e legkorrektebb szerintem, a többi a sok ilyen olyan tanúsítványú agyon hirdetett céggel sokaknak volt bajuk.
Ők Pestszentlőrincen vannak.
Vállal tisztítást is és bármilyen felújítást is.
A versenysportban pedig van nevük.
Kolci2016-03-31 20:17:39 // 81172
Én azt mondtam, hogy a negatívos futóműnél adott gumi általában jobban teljesít mint a pozitívoson. Te azt mondtad, hogy negatívos futómű csak alsó-középtől felfelé van. Én erre írtam neked példákat. Épp azt akartam kihozni neked, hogy ha pl egy wagonrpluszra ráteszel egy csúcs gumit, az nem bizti, hogy ugyan olyan jól teljesít mint egy kemény gumi ami amúgy tré, de a bólogató kasztnit jobban tartja.
A contimat a gumisommal visszaküldettem s megreklamáltuk. 2 hónap múlva azt mondták, hogy válasszak egy garnitúrát a termékpalettáról. Én pénzt kértem, és zokszó nélkül fizettek. A gumi futófelületét úgy képzeld el, hogy tapintásra sima, persze a mintázatnak megfelelően, de a gumi szerkezete olyan volt mintha 5x5-ös mozaikkockákat ragasztottak volna a gumiba. Mesélt többet is az emberük, de azt nem írom le, de tanulságos.Hogy legyen hová tenni annyit mindenki hallott, hogy volt egy botrány ami hirtelen elcsitult, hát az nem volt olcsó.....
A contimat a gumisommal visszaküldettem s megreklamáltuk. 2 hónap múlva azt mondták, hogy válasszak egy garnitúrát a termékpalettáról. Én pénzt kértem, és zokszó nélkül fizettek. A gumi futófelületét úgy képzeld el, hogy tapintásra sima, persze a mintázatnak megfelelően, de a gumi szerkezete olyan volt mintha 5x5-ös mozaikkockákat ragasztottak volna a gumiba. Mesélt többet is az emberük, de azt nem írom le, de tanulságos.Hogy legyen hová tenni annyit mindenki hallott, hogy volt egy botrány ami hirtelen elcsitult, hát az nem volt olcsó.....
Online tag
1
Vendég1
473